Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De trekking is na de wedstrijd, bij NS loopt de dag ook door tot 04:00.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:18:
die reclame van de tickets ook bij RTL 7 die ze nu nog doen. Is toch iets niet mee in de haak gezien trekkingsdatum 30-12 is en het nu toch echt 31-12 is.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Heeft hij van MvG afgekeken.cverkooyen schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:37:
Wel irritante soort van arrogante blikken van die Cross
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Verwijderd
Klopt maar bij de NS is dat vermeld maar ik zie dat nergens bij RTL staan ook niet op hun site.Freee!! schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:37:
[...]
De trekking is na de wedstrijd, bij NS loopt de dag ook door tot 04:00.
Haha inderdaad, de maniertjes zijn redelijk gelijk.
En nu geeft mvg weer niet thuis, pff. En Cross natuurlijk weer heel goed.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 31-12-2017 00:42 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ben jij helderziend ?Luuksche schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:27:
[...]
Haha, dat mag wat mij betreft wel. 5-5 ook nog. Als MVG de partij uiteindelijk wint ben ik tevreden!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En dan beginnen met 58.
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 31-12-2017 00:49 ]
Waarom? Omdat het kan!!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Bye mvg
Hoeveel 100+ finishes heeft mvg?
[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 31-12-2017 00:57 ]
Ik zeg niks meer haha.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 31-12-2017 01:05 ]
Verwijderd
Die commentatoren ook dat hoort er tegenwoordig bijVos schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:09:
Dat die Cross niet faalt, mentaal sterk hoor.
Kut publiek...
[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 31-12-2017 01:12 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Hoeveel kansen heeft MvG wel niet gehad (en verprutst).
Die zal niet blij zijn...
Verwijderd
Nu hopen dat RvB volgend jaar stoptGrindtegel schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:11:
RvB zit nu keihard te lachen
Waarom zou die?Grindtegel schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:11:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
NB: Mijn verklaring, nog niet bevestigd.
Want?Grindtegel schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:11:
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Helaas wel grotendeels gelijk gekregen.
Stack Sats
[ Voor 100% gewijzigd door Hackus op 31-12-2017 10:59 . Reden: wrong image ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
* SuBBaSS hoopt ongelijk te krijgen...
zou wel een mooie afsluiter zijn van een legende.SuBBaSS schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:14:
En nu heeft Cross al z'n kruid verschoten waardoor Taylor hem makkelijk wint (en besluit nog door te gaan).
* SuBBaSS hoopt ongelijk te krijgen...
En hij moet stoppen en blijven bij deze keuze.
[ Voor 6% gewijzigd door Hari-Bo op 31-12-2017 01:30 ]
Wat een grote onzin.jaapstobbe schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:43:
Tja Cross laat Taylor gewoon winnen net als zn landgenoot Keegan. Jammer.
Barneveld liet van Gerwen dus ook winnen, want landgenoten....
Ja want hij wilt natuurlijk zelf geen WK wordenjaapstobbe schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:43:
Tja Cross laat Taylor gewoon winnen net als zn landgenoot Keegan. Jammer.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denk je? Ik weet het niet hoor, ik heb meerdere partijen gezien dit WK van MvG en ik vond hem niet zo sterk als andere jaren. Tegen Gerwyn Price en Raymond van Barneveld kwam hij al twee keer goed weg, het gaat allemaal niet meer zo makkelijk als op andere toernooien/de jaren ervoor.jaapstobbe schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:29:
Ik denk gewoon dat MvG beter partij kan bieden tegen Taylor dan Cross. Maar wellicht kan hij ons doen verbazen.
Overigens hoop ik het hele toernooi al dat Taylor het WK wint, een afsluiting die bij zijn carrière hoort. Al was het mooier geweest als hij tegen Raymond van Barneveld had gestaan in de finale.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Stopt hij ook daadwerkelijk na dit WK of is dit zijn laatste WK en zou hij nog even doorgaan?Hari-Bo schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:29:
[...]
zou wel een mooie afsluiter zijn van een legende.
En hij moet stoppen en blijven bij deze keuze.
Belangrijk gegeven dat Taylor veel minder legs verloren heeft en beter is in de checkouts.
Dit dus.
MvG liep ook al tegen RvB te klooien met de dubbels en het is mij ook een raadsel waarom ie maar naar d16 bleef gaan. Die liep totaal niet. D20 ook niet. D18 was dan nog het minst slecht.
Maar nodeloos verlies. Hij heeft meerdere legs gewoon 5-6 darts voor die leg verprutst.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Taylor had dan ook hele andere tegenstanders, makkelijkste route. Op Anderson na, maar die was niet top dit WK wegens ongemakken.jaapstobbe schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:27:
De cijfers van beide finalisten tot nu toe:
[afbeelding]
Belangrijk gegeven dat Taylor veel minder legs verloren heeft en beter is in de checkouts.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 31-12-2017 12:06 ]
Volgens mij heeft hij iets aan zijn rechterschouder. Gisteravond zag ik hem een paar keer naar zijn schouder grijpen en ik heb ook een paar keer een pijngrimas op zijn gezicht gezien.Señor Sjon schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:41:
[...]
MvG liep ook al tegen RvB te klooien met de dubbels en het is mij ook een raadsel waarom ie maar naar d16 bleef gaan. Die liep totaal niet. D20 ook niet. D18 was dan nog het minst slecht.
Alleen als het minder ging deed hij dat, hebben meer darters last van.. vergelijk de beelden ook eens als hij het podium afloopt nadat hij een set heeft gewonnen of verloren, als hij verloor leek hij wel last te hebben van zijn knie/enkel en bij winst niet...Freee!! schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:47:
[...]
Volgens mij heeft hij iets aan zijn rechterschouder. Gisteravond zag ik hem een paar keer naar zijn schouder grijpen en ik heb ook een paar keer een pijngrimas op zijn gezicht gezien.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nu overheerst toch een gevoel van weemoed: nooit meer Taylor tegen MVG. Wat had dat een mooie finale geweest. Eeuwig zonde!
Ja en tegen Lewis heeft hij gewoon gezegd zijn carrière te blokkeren als hij zijn dubbels zou raken.Martinusz schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:05:
Taylor had dan ook hele andere tegenstanders, makkelijkste route. Op Anderson na, maar die was niet top dit WK wegens ongemakken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben bang dat Cross gewassen wordt door Phil. Die gaat zijn laatste finale echt niet op een laag niveau spelen. Cross kan dit niveau misschien niet vast houden + de finale is toch even andere koek.
Als Phil uitgooit loopt hij altijd naar het tafeltje, kijkt het publiek evenaan, loopt naar voren hand even in zijn broekzak en gaan weer. De ander staat op dat moment voor zich uit te staren te wachten tot Phil gaat gooien of gaat ook even naar het tafeltje. Dat veroorzaakt onrust in hun koppie.
LG-HM071MR-U44
3e keer was scheepsrechtGynnad schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:01:
[...]
Denk je? Ik weet het niet hoor, ik heb meerdere partijen gezien dit WK van MvG en ik vond hem niet zo sterk als andere jaren. Tegen Gerwyn Price en Raymond van Barneveld kwam hij al twee keer goed weg, het gaat allemaal niet meer zo makkelijk als op andere toernooien/de jaren ervoor.
Overigens hoop ik het hele toernooi al dat Taylor het WK wint, een afsluiting die bij zijn carrière hoort. Al was het mooier geweest als hij tegen Raymond van Barneveld had gestaan in de finale.
Denk dat het wel mee valt bij cross, lijkt niet zo snel van slag te raken.gigabit schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:12:
Ik denk dat Phil gewoon wint. Hij heeft maniertjes waardoor hij tegenstanders laat nadenken.
Als Phil uitgooit loopt hij altijd naar het tafeltje, kijkt het publiek evenaan, loopt naar voren hand even in zijn broekzak en gaan weer. De ander staat op dat moment voor zich uit te staren te wachten tot Phil gaat gooien of gaat ook even naar het tafeltje. Dat veroorzaakt onrust in hun koppie.
Mocht het zo zijn dan laat hij dat in ieder geval weinig zien. Ik denk meer dat Taylor gewoon erg goed gaat gooien vanavond.Martinusz schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:32:
Denk dat het wel mee valt bij cross, lijkt niet zo snel van slag te raken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Agree! Ik ga er goed voor zitten vanavond.DJ-Promo schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:21:
Zin in! Hopen op een partij zoals mvg tegen cross.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
http://www.bbc.co.uk/sport/darts/42299258
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vergeten te zeggen, 9/10. Had een vraag gesplit en gelijk misGonadan schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:26:
Zes van tien. Op zich logisch want vier vragen gingen niet echt over Taylor.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Veel plezier straks, ik ben bang dat Phil Taylor deze partij ruim gaat winnen.
Have fun
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Alweeralex3305 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:58:
Hij gaat eraan.
Ik zou 'm bijna uitzetten en morgen de samenvatting kijken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube