Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Float like a butterfly, sting like a bee.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Van Barneveld kennende laat ie zijn hoofd hangen en wordt het idd niets meerik222 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:31:
Zo wedstrijd is beslist denk ik...
ik222 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:31:
Zo wedstrijd is beslist denk ik...
ProostJoopieboy schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:19:
Ik ben heel benieuwd vanavond! Bier staat koud, Whisky staat klaar
Ik ben met wedstrijden tussen deze twee altijd een beetje in dubio: Ik gun het RvB altijd meer (ben opgegroeid met z'n Embassy-titels), maar ik denk tegelijk altijd dat er voor MvG meer te halen valt in het vervolg van het toernooi. Ik zie een Barnie in de halve finale maar zo onderuit gaan tegen een relatieve 'nobody'; hij is een beetje labiel soms.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Blijf je nu bezigGonadan schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:41:
Heej, Barney splitte z'n vier.
Die groene staat wel een partij te kloten zeg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Alleen nu? Volgens mij is dat bijna elke wedstrijd.jaapstobbe schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:46:
Ik heb het idee dat die commentatoren steeds minder met de wedstrijd bezig zijn en alleen maar met randzaken en nutteloze statistiekjes.
Ze zouden zenuwachtig zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Arjantje72 op 29-12-2017 20:49 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Edit: niet dus
[ Voor 25% gewijzigd door jaapstobbe op 29-12-2017 20:58 ]
De kijker een tamme wedstrijd laten beleven als spannend. Jacques is daar beter in, en met die knaap Martijn geloof ik groet er wel wat.
Ik ga het serieus geloven.gambieter schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:32:
Zou Phil Taylor in de coulissen met een ventilatortje staan? Dat was niet best, 5x gebroken
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Leek bijna ergens op idd
En dubbel 18 is duidelijk niet meer Barney's favoriet
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Je weet het niet. Die groene gooit niet goed genoeg om het vertrouwen van Barney echt te slopen. En zolang het koppie nog niet definitief hangt blijft hij gevaarlijk.Hari-Bo schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:06:
3-1 voor Shrek, verwacht dat Barney niet meer terug kan slaan.
Net borderline die vent.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Van gerwen heeft toch echt veel meer kans op de eindzege dan Barney.Hari-Bo schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:56:
En Shrek is door wel verdiend maar toch jammer...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Snap ik maar heb liever Anderson of Barney als wk.drpeer_holland schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:58:
[...]
Van gerwen heeft toch echt veel meer kans op de eindzege dan Barney.
Precies dit ja. Ik ben uiteindelijk blij dat MvG gewonnen heeftnaitsoezn schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:34:
[...]
[...]
Proost![]()
Ik ben met wedstrijden tussen deze twee altijd een beetje in dubio: Ik gun het RvB altijd meer (ben opgegroeid met z'n Embassy-titels), maar ik denk tegelijk altijd dat er voor MvG meer te halen valt in het vervolg van het toernooi. Ik zie een Barnie in de halve finale maar zo onderuit gaan tegen een relatieve 'nobody'; hij is een beetje labiel soms.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ja, hij was echt goed?backupdevice schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:15:
Pfoeh RVB toch weer een puike wedstrijd gegooid. Al 20 jaar aan de top, knap werk!
Ja dat doen ze best goed.Martinusz schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:12:
Die filmpjes op RTL7 zijn best vet eigenlijk van de spelers
Ik vond Raymond best ok spelen, mooi aan elkaar gewaagd.
En Taylor gooit ook lekker zo!
Ja vond ik wel ja. Hij deed niet onder voor MVG. Vergis je niet, toen MVG 8 jaar was , speelde RVB al op Lakeside. Zo knap om 20 jaar later nog steeds met de top mee te doen.
Maar ik ben eentje van de oude garde, heb RVB door de BDO rankings omhoog zien komen en was ook de inspiratie voor mij om te gaan darten.
[ Voor 43% gewijzigd door backupdevice op 29-12-2017 22:31 ]
Misschien zijn we wel verwend.
@backupdevice Hij is ook de reden dat ik toen met pijltjes begon te hobbyen, net als half Nederland. Maar ik had mij niet gerealiseerd dat het al zo lang geleden was.
[ Voor 32% gewijzigd door Gonadan op 29-12-2017 22:44 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vond ze beiden slecht, zal dan wel aan mij liggenbackupdevice schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:29:
[...]
Ja vond ik wel ja. Hij deed niet onder voor MVG. Vergis je niet, toen MVG 8 jaar was , speelde RVB al op Lakeside. Zo knap om 20 jaar later nog steeds met de top mee te doen.
Maar ik ben eentje van de oude garde, heb RVB door de BDO rankings omhoog zien komen en was ook de inspiratie voor mij om te gaan darten.
En waarom dan? 9 sets gegooid en toch allebei rond de 100 met allebei die slechte start?Arjantje72 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:46:
[...]
Ik vond ze beiden slecht, zal dan wel aan mij liggen
Pfoeh...
Vooral het begin vond ik niet echt wk waardig. Deze partij des te meer.backupdevice schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:47:
[...]
En waarom dan? 9 sets gegooid en toch allebei rond de 100 met allebei die slechte start?
Pfoeh...
Tja begin was niet goed maar daarna werd het stukken beter.Arjantje72 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:49:
[...]
Vooral het begin vond ik niet echt wk waardig. Deze partij des te meer.
Mooi om te zien dat zij ook druk ervaren.
Maar da's wel een beetje scorebordjournalistiek. Het aantal keer dat je na een ton plus ineens weer veertig nog wat zag gaf mij soms ook het gevoel dat het niet zo best was.backupdevice schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:47:
[...]
En waarom dan? 9 sets gegooid en toch allebei rond de 100 met allebei die slechte start?
Pfoeh...
Het was een beetje vreemd. Maar wel lekker spannend.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ieder zijn mening natuurlijk. De gemiddelde over 9 sets geven aan dat het best een goede en spannende wedstrijd was.Gonadan schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:57:
[...]
Maar da's wel een beetje scorebordjournalistiek. Het aantal keer dat je na een ton plus ineens weer veertig nog wat zag gaf mij soms ook het gevoel dat het niet zo best was.
Het was een beetje vreemd. Maar wel lekker spannend.
Tuurlijk zijn wij betere wedstrijden gewent maar op zich valt het wel mee
[ Voor 7% gewijzigd door backupdevice op 29-12-2017 23:01 ]
Spannend omdat ze beiden niet goed gooiden.backupdevice schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:00:
[...]
Ieder zijn mening natuurlijk. De gemiddelde over 9 sets geven aan dat het best een goede en spannende wedstrijd was.
Tegen Taylor werden ze nu afgeslacht.
Snap ik, maar ik probeer te analyseren waar mijn gevoel dan vandaan komt. Misschien omdat het spannend was vanwege fouten die gemaakt werden en niet zozeer omdat men ineens uitzonderlijke legs had. Op een paar mooie finishes na uiteraard.backupdevice schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:00:
Ieder zijn mening natuurlijk. De gemiddelde over 9 sets geven aan dat het best een goede en spannende wedstrijd was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat valt wel mee, Taylor is ook niet heel indrukwekkend ofzo. Ook erg wisselvallig en kwa gemiddelde gewoon lager dan MvG.Arjantje72 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:03:
[...]
Spannend omdat ze beiden niet goed gooiden.
Het is vooral Anderson die niet op niveau is.
Nope.Hackus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:07:
Ik zie niet echt aan Gary zijn bewegingen dat er rugpijn speelt, jullie ?
Niet mee eens, ik vind Taylor gevaarlijker overkomen.ik222 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:07:
[...]
Dat valt wel mee, Taylor is ook niet heel indrukwekkend ofzo. Ook erg wisselvallig en kwa gemiddelde gewoon lager dan MvG.
Het is vooral Anderson die niet op niveau is.
Sorry voor de dubbelpost.
[ Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 29-12-2017 23:11 ]
De reden waarom ze zo slecht begonnen was omdat zij tegen elkaar moesten gooien. Tegen Taylor waren ze 100% anders begonnen.Arjantje72 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:03:
[...]
Spannend omdat ze beiden niet goed gooiden.
Misschien omdat we gewent zijn aan constante scores boven de 100 en zeker niet gewent zijn dat zij beiden druk vertoonde?Gonadan schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:05:
[...]
Snap ik, maar ik probeer te analyseren waar mijn gevoel dan vandaan komt. Misschien omdat het spannend was vanwege fouten die gemaakt werden en niet zozeer omdat men ineens uitzonderlijke legs had. Op een paar mooie finishes na uiteraard.
Laatste sets waren gewoon goed , MVG gooide een paar 180 en 177 scores en RVB gooide op een gegeven moment 5 x 140 achter elkaar. Dat is gewoon goed.
Nogmaals, 100 gemiddeld over 9sets is perfect . Kon meer zijn maar nog steeds heel goed
Hij is altijd al een beetje stijfjes, dus vind ik moeilijk om in te schatten.Hackus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:07:
@backupdevice ik zei toch al dat ik waarschijnlijk verwend ben.
[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 29-12-2017 23:12 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Edit: 97 en 38%, daar win je veel potjes mee. Maar MvG en Taylor gooien standje beter
[ Voor 22% gewijzigd door Hackus op 29-12-2017 23:15 ]
Kijk eens naar zijn gezicht, daaraan kun je het af en toe wel goed zien (niet specifiek rugpijn, maar wel duidelijk pijn die hem belemmert beter te gooien dan hij nu doet).Hackus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:07:
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Zwak argument vind ik, meer een excuus.backupdevice schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:11:
[...]
De reden waarom ze zo slecht begonnen was omdat zij tegen elkaar moesten gooien. Tegen Taylor waren ze 100% anders begonnen.
Top manArjantje72 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:16:
[...]
Zwak argument vind ik, meer een excuus.
Ik hoop en gun het hem wel.Martinusz schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:22:
Taylor gaat gewoon finale halen
Ik totaal niet, vind het niets meer dan een uiterst misselijk mannetje. Kan niet snel genoeg opgeruimd zijn naar mijn mening.
Opgeruimd nog wel.ik222 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:27:
[...]
Ik totaal niet, vind het niets meer dan een uiterst misselijk mannetje. Kan niet snel genoeg opgeruimd zijn naar mijn mening.
Ik krijg berichten dat dat niet zo isHackus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:28:
Ik krijg hier via App berichten binnen,van mensen die denken dat er verkochte wedstrijden zijn, en Taylor v MvG de finale spelen. (ook uit UK)
[ Voor 37% gewijzigd door Arjantje72 op 29-12-2017 23:35 ]
Mja het is een aparte, beetje groot ego, heeft ook weinig vrienden daarom, maar dat laatste gun je niemand.ik222 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:27:
[...]
En verkochte wedstrijden? Lijkt mij wel een beetje vergezocht...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij roept zijn genie op, maar die komt nietGonadan schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:35:
Waarom tikt Taylor steeds op z'n pijlenkoker?
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube