Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Wel een mooie 127 check daar van Wright.
Oeh chizzy begint hem te knijpen.
[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 27-11-2016 22:10 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tegen een Australiër geloof ik, moet kunnenHackus schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:18:
Zou Berry van Peer jeugd kampioen worden ?
En maar blijven blazen op zijn vingers.
[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 27-11-2016 22:44 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zit mooi te kijken via Knippr, prima match van MvG. Echter moeten de dubbels beter. Ik ben benieuwd hoe Chizzy uit de rust komt.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Af en toe behoorlijk irritant, helemaal voor de spelers. Met nog één pijl voor een dubbel in eens uit het niets een hoop gejuich. Dacht eerst dat het geluid niet synchroon liep. Lijkt wel of er ergens in de zaal een voetbalwedstrijd wordt uitgezonden op een tv. Enthousiast publiek is top, die weten ook wanneer ze stil moeten zijn, maar dit is gewoon jammer. Heel vreemd.Hippocampus schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:28:
Toch wel wat kansjes zo voor Chisnall. En waar het publiek allemaal mee bezig is weet geen mens, maar niet met het darten volgens mij.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
22e titel dit jaar ook nog, wowQuad schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:45:
Wat een geweldenaar, heerlijke finish en de titel is binnen!
En toch, ondanks alles, als hij het volgende toernooi niet wint is zijn seizoen gevoelsmatig mislukt. Er is maar één titel die echt telt en die komt er aan. Hopen dat hij met die druk om kan gaan. Zo veel titels dit jaar, de verwachtingen waren nog nooit zo hoogHippocampus schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:46:
22e titel dit jaar ook nog, wow
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij kwam vorig toernooi op 24 zeges, gelijk met Taylor.
⏩ PVOutput☀️
Blijkbaar iets met een strandbal die rondging en waar de beveiligers hun handen vol aan hadden...Han schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:37:
[...]
Af en toe behoorlijk irritant, helemaal voor de spelers. Met nog één pijl voor een dubbel in eens uit het niets een hoop gejuich. Dacht eerst dat het geluid niet synchroon liep. Lijkt wel of er ergens in de zaal een voetbalwedstrijd wordt uitgezonden op een tv. Enthousiast publiek is top, die weten ook wanneer ze stil moeten zijn, maar dit is gewoon jammer. Heel vreemd.
Anderson mist WK Darts door visumproblemen
Kyle Anderson doet over 2,5 week niet mee aan het WK Darts in Londen. De Australiër heeft nog steeds problemen met zijn visum en kan dus Groot-Brittannië niet in. Om dezelfde reden miste hij afgelopen weekend al de Players Championship Finals in Minehead.
Door de afwezigheid van Anderson, de nummer 28 op de Order of Merit, schuiven de nummers 29 tot en met 32 een plekje op. Dat betekent een gelukje voor de Spanjaard Cristo Reyes, die nu als 32e geplaatste speler de loting in gaat voor het WK. Hij ontloopt daardoor de topspelers.
De plek van Anderson wordt ingenomen door Kevin Painter. Hij had zich eerst eigenlijk moeten melden bij het laatste kwalificatietoernooi, maar de PDC heeft The Artist het laatste ticket gegeven.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het resultaat van de loting voor het PDC wk darts 2017 (aanvang 15-12-2016)
Nederlander Belg
Michael van Gerwen (1) – Ross Snook of Kim Viljanen
Cristo Reyes (32) – Dimitri Van den Bergh
Stephen Bunting (16) – Darren Webster
Simon Whitlock (17) – Boris Koltsov of Dragutin Horvat
Mensur Suljovic (8 ) – Ron Meulenkamp
Mark Webster (25) – Joe Murnan
Robert Thornton (9) – Zoran Lerchbacher of Simon Stevenson
Daryl Gurney (24) – Jermaine Wattimena
Adrian Lewis (5) – Magnus Caris
Joe Cullen (28) – Qiang Sun of Corey Cadby
Raymond van Barneveld (12) – Robbie Green
Alan Norris (21) – John Michael
Phil Taylor (4) – John Bowles of David Platt
Jamie Caven (29) – Kevin Painter
Kim Huybrechts (13) – James Wilson
Vincent van der Voort (20) – Max Hopp
Gary Anderson (2) – Mark Frost
John Henderson (31) – Andrew Gilding
Benito van de Pas (15) – Tengku Shah of Masumi Chino
Terry Jenkins (18) – Josh Payne
Dave Chisnall (7) – Rowby-John Rodriguez
Justin Pipe (26) – Chris Dobey
Jelle Klaasen (10) – Jeffrey de Graaf
Brendan Dolan (23) – Christian Kist
James Wade (6) – Ronny Huybrechts
Steve Beaton (27) – Devon Petersen
Michael Smith (11) – Ricky Evans
Mervyn King (22) – Steve West
Peter Wright (3) – Jerry Hendriks of Warren Parry
Jamie Lewis (30) – Mick McGowan
Ian White (14) – Kevin Simm of Gilbert Ulang
Gerwyn Price (19) – Jonny Clayton
morgenmiddag om 12u

Houdoe
Ik vind het ronduit belachelijk en als je dit leest http://nos.nl/artikel/214...ze-kandidaat-geweest.html
met de volgende quote:
Wuuutttt? Dus alle andere zegens doen er niet toe, want ja is geen WKDaarbij werd ook gezegd dat hij het belangrijkste toernooi, de WK, niet heeft gewonnen

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Oepss! Ik ga weer rustig in een hoekje zitten en de komende tijd alleen maar lezen

Donderdag 15 December
20.00 uur Eerste ronde
Jamie Caven (29) v Kevin Painter
Jamie Lewis (30) v Mick McGowan
Gary Anderson (2) v Mark Frost
Michael Smith (11) v Ricky Evans
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Man wat hoop ik dat MvG wereldkampioen wordt.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
[ Voor 3% gewijzigd door ik222 op 15-12-2016 22:55 ]
⏩ PVOutput☀️

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Wel lekkere pot ter afsluiting iig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zaterdag 17 december
middagsessie 14u
Tengku Shah v Masumi Chino (P)
Terry Jenkins (18) v Josh Payne
John Henderson (31) v Andrew Gilding
Benito van de Pas (15) v Shah/Chino
avondsessie 20u
Ross Snook v Kim Viljanen (P)
Cristo Reyes (32) v Dimitri Van den Bergh
Stephen Bunting (16) v Darren Webster
Michael van Gerwen (1) v Snook/Viljanen
Zondag 18 december
middagsessie 14u
Kevin Simm v Gilbert Ulang (P)
Justin Pipe (26) v Chris Dobey
Mark Webster (25) v Joe Murnan
Ian White (14) v Simm/Ulang
avondsessie 20u
John Bowles v David Platt (P)
Daryl Gurney (24) v Jermaine Wattimena
Alan Norris (21) v John Michael
Phil Taylor (4) v Bowles/Platt
P= voorronde partij best of 3 sets
[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 17-12-2016 12:00 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En die speelt tegen Gilding. Darts is al geen Mr World competitie, maar dit is een schermbrekerWitte schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:12:
Mooi, ik zie dat John Henderson weer meedoet![]()
[afbeelding]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar dat is persoonlijk
[ Voor 44% gewijzigd door naitsoezn op 17-12-2016 19:30 . Reden: onnodig grove belediging aangepast ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Wie zit daar, Co Stompe? In dat geval hangt het af van de grootte van de col van zijn truiObelink schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:12:
Wat zouden die heren nou vangen voor een avondje aanschuiven in de RTL7 studio?
Dat komt neer op 1.72, niet minder dan 1.5.Trevor schreef op zondag 18 december 2016 @ 07:23:
Zag ik nou goed dat zelfs voor MvG ook maar een pijl gegooid had hij op minder dan 1.5 return stond voor toernooiwinst bij de bookies? 8/11
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Het is niet 1+8/11, het is 8 wedden om 11 te winnen, dus de return is 1.375 keer de inleg.Kid Buu schreef op zondag 18 december 2016 @ 07:50:
[...]
Dat komt neer op 1.72, niet minder dan 1.5.
Later in de partij bij 2-0 voorsprong van van Gerwen werd het zelfs 1/2000 voor de wedstrijd

Toffe reactie van Gary Anderson ook mbt de koffie.
⏩ PVOutput☀️
Ik vond het meer een partij die zich maar voortsleepte vanwege het lage(re) nivo van beide kanten...Hippocampus schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:39:
Norris en Michael maken er wel een leuke pot van zo.
Het niveau was niet al te best maar het was wel spannend.AzzKickah schreef op maandag 19 december 2016 @ 01:25:
[...]
Ik vond het meer een partij die zich maar voortsleepte vanwege het lage(re) nivo van beide kanten...
Bij Taylor was het niveau wel goed maar de wedstrijd was nooit spannend.
We zullen het zien, hij gooide al erg sterk in de voorronde.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Knap van Cullen overigens bij de bounce op 85 en toch t19 d14 uitgooien.
Cadby heeft alles in zich om heel heel erg goed te worden, maar hij focust zich teveel op vertragen van de tegenstander.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 21% gewijzigd door Hupske op 20-12-2016 00:09 ]
Cadby moet het dom wegwerpen van darts heel snel afleren, het kan je zo kostbare legs kosten.
⏩ PVOutput☀️
Ja
:-D
Elke keer als ie gooit, hapt ie in de lucht. Ontzettend afleidend als kijkerTrevor schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:04:
Ja ik heb wel zijn in ja Christian kist ja
Ja
:-D

⏩ PVOutput☀️
Idd klasse finish van Whitlock!
Dirk van DuijvenbodeHippocampus schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:47:
Wie is de man naast Co Stompé eigenlijk?
Ah, thanks. Wat kijkt die gast moeilijk zeg
Nou maar eens kijken of Suljovic in goede doen is.
Gelukkig gaat het niet zo langzaam als met Justin Pipe.
⏩ PVOutput☀️
Hij moet z'n niveau van de eerste 2 legs terug zien te vinden, anders zie ik het somber in voor hem.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube