Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar goed, hopelijk kan MvG ze wel stil krijgen.

⏩ PVOutput☀️
Group A
Michael van Gerwen (1)
Brendan Dolan
Max Hopp
Martin Adams
Group B
Robert Thornton 8
Gerwyn Price
Dimitri van den Bergh
Scott Waites
Group C
Peter Wright (5)
Simon Whitlock
Ted Evetts
Jeff Smith
Group D
Phil Taylor (4)
Ian White
Darren Webster
Darryl Fitton
Group E
Gary Anderson (2)
Alan Norris
Nathan Derry
Glen Durrant
Group F
Mensur Suljovic (7)
Raymond van Barneveld
Nathan Aspinall
Danny Noppert
Group G
James Wade (6)
Dave Chisnall
James Wilson
Jamie Hughes
Group H
Adrian Lewis (3)
Benito van de Pas
Chris Dobey
Scott Mitchell
Adams bij MvG, hoe krijgen ze het voor elkaar
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nee, die is niet gekwalificeerd voor de GSOD. nu nr 10 van de PDC ranking.Señor Sjon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:19:
Is Klaasen uit de running?
(ik had hem ook liever gezien als Nathan Derry of Ted Evvets)
[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 08-11-2016 11:26 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Heeft te maken met tournooiwinsten, Benito heeft een aantal (3 dacht ik) vloertournooien gewonnen, Jelle niet ondanks zijn overall hogere ranking.
Je moest je via bepaalde toernooien kwalificeren
Wikipedia: 2016 Grand Slam of Darts
http://www.pdc.tv/news/ar...d-slam-criteria-confirmed
Ik kijk erg uit naar Adams tegen MVG
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
http://www.rtl7darts.nl/toernooien/1591/grand_slam_of_darts
http://www.rtl7darts.nl/tvgids
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar om 17u gaat ie op F1
Iedere tegenstander, en zeker Gary AndersonSeñor Sjon schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:32:
Goed, nog een jaar en een beetje Taylor. Ben benieuwd of hij echt stopt. En ben ook wel benieuwd wie dan de uitdager van MvG wordt. Denk dat hij het niet zo lang vol gaat houden zonder tegenstand.
Second Round
Gerwyn Price v Brendan Dolan
Phil Taylor v Jeff Smith
Michael van Gerwen v Robert Thornton
Peter Wright v Daryl Fitton
Thursday November 17
Jamie Hughes v Chris Dobey
Benito van de Pas v James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Best of 19 legs
Van de andere kant moet je ook zo eerlijk zijn dat alleen dat echt interessante partijen zijn. Het verschil in niveau tussen de absolute top van de PDC en de rest is gewoon erg groot.
Het enige alternatief dat ik zelf zie is een loting per ronde, waarin de bovenste helft in een zak gaat en de onderste helft in de andere zak. Zo blijf je in elk geval bespaard dat de nummers 1 en 2 elkaar al in eerdere rondes tegen komt en blijft de ranglijst ook ' eerlijker'.
Maar heb je wel; wat meer afwisseling dan altijd 1 tegen 4 in de halve finale, omdat 1 tegen 3 ook een mogelijkheid is. (even aangenomen dat de hoogstgeplaatste steeds wint
Spannend wel ja, goed bepaald nietQuad schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:10:
Je verwacht het niet, maar Hughes vs Dobey is een toffe partij! Gruwelijk spannend.
Damn, Benito vd Pas krijgt dartles van Wade.
-
Noppert heeft gestreden voor wat hij waard was, mooie pot maar Anderson heeft terecht met 10-9 gewonnen. Laatste leg zag je duidelijk dat de spanning voor Noppert iets teveel was.
[ Voor 77% gewijzigd door Quad op 17-11-2016 22:59 ]
⏩ PVOutput☀️
Friday November 18 (7pm)
Michael van Gerwen v Brendan Dolan
Peter Wright v Phil Taylor
Saturday November 19 (8pm)
Chris Dobey v James Wade
Gary Anderson v Raymond van Barneveld
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Onze tijd een uurtje later (hoop ik)?Hackus schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:33:
Quarter-Finals
Friday November 18 (7pm)
Michael van Gerwen v Brendan Dolan
Peter Wright v Phil Taylor
Saturday November 19 (8pm)
Chris Dobey v James Wade
Gary Anderson v Raymond van Barneveld
Quarter-Finals - Best of 31 legs
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
vanavond om 20u stream, en om 22u op tv bij rtl7
noemt zich ook De Dartszenderik222 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:32:
Jammer dat men bij RTL7 praten over sport (soms) belangrijker vindt dan het uitzenden van sport
Maar sowieso erg flauw dat de stream betaald is ten tijde van een VI uitzending (ja, het is altijd betaald, maar wel FTA op tv zelf).
MvG heeft zoals verwacht Dolan letterlijk gesloopt. Volgens het live scorebord staat het al 3-0 voor Wright en heeft Taylor nog geen checkout kans gehad.
[ Voor 77% gewijzigd door Señor Sjon op 18-11-2016 21:41 ]
Heb gelukkig toch kunnen kijken via stream.
[ Voor 10% gewijzigd door ik222 op 18-11-2016 21:44 ]

⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeker! Heerlijk om naar te kijken!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bij de eerste pauze ben ik afgehaakt. Barney liep nu alweer zielig te doen, daar kan ik niet naar kijken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Prachtige partij gisteravond. Ik zie een finale Anderson-van Gerwen aankomen. Als dat ook zo gaat...
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Haha ja, dan baal je best als Barney. Superspannende pot en dan gaat je tegenstander ineens de ene 180 na de andere er uit poepen. Dan weet je dat je daar machteloos tegen bent.Vos schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 23:42:
Die laatste 4 legs waren bizar goed inderdaad.
Dit dus.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
En miste een matchdart bij 15-13, gleed net in de dubbel 10 ipv dubbel 15.
De laatste leg was bagger, maar toch 16-14 voor Wade
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 20-11-2016 16:48 ]
Wade zal gewoon altijd tussen de 97 en 100 gemiddeld gooien. Daar kan MvG alleen van verliezen als hij zelf een offday heeft.
Deed Barney ook gisteravond. Ik vond Taylor dit keer helemaal niet onsportief tegen Wright. Ze hadden zelfs een paar keer contact tijdens de wedstrijd. Maar dat Taylor slecht tegen zijn verlies kan is een feit (en logisch ook op dat niveau en van zijn status). Maargoed, na 2017 zien we hem niet weer. Hij is denk ik wel te laat gestopt, van de legende is weinig meer over.gambieter schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 00:26:
En Taylor weer een erg onsportief verliezer. Gaat rustig zijn darts inpakken en Wright negeren als die staat te wachten om handen te schudden. Good riddance.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 15% gewijzigd door Teknix1982 op 20-11-2016 20:28 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen beste wedstrijd dit maar was hier al bang voor.
Haalt ongeveer hetzelfde niveau als vanmiddag, allebei erg mager gewoon.drpeer_holland schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:09:
Het is inderdaad teleurstellend van beide kanten. Het lijkt wel of Wade vanmiddag zijn finale al heeft gespeeld
Ik bedoel als bijvoorbeeld een Wright vanmiddag wel een keer goed gooit tegen hem dan gaat hij zelf ineens naar ruim 111 om hem zo alsnog kansloos te laten. Erg knap en redelijk demotiverend voor de rest.
Jep, heeft hetzelfde vermogen als Taylor lange tijd had; een tegenstander is bij voorbaat al gesloopt.ik222 schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:23:
Je kunt natuurlijk zeggen wat je wilt maar MvG dwingt ook gewoon af dat tegenstanders zich eigenlijk al bij voorbaat kansloos voelen.
Ik bedoel als bijvoorbeeld een Wright vanmiddag wel een keer goed gooit tegen hem dan gaat hij zelf ineens naar ruim 111 om hem zo alsnog kansloos te laten. Erg knap en redelijk demotiverend voor de rest.
Wade gooide haast hetzelfde als in de halve finale, toch zag het er heel anders uit
Maar met het wegvallen van Taylor, ben ik benieuwd hoe lang MvG het volhoudt zonder echte opponent. Op een gegeven moment is je bankrekening vol en je motivatie ook wel weg. Ik zie het hem niet nog een jaar of 30 doen in ieder geval. Smith & Lewis worden als talenten gezien, maar vooral Smith zit in een slechte periode. Lewis is ook wisselvallig en als 'talent' ouder dan MvG.
Ik ben ook geen MvG fan, dus zie liever andere wedstrijden. Vroeger met Taylor net zo, keek liever een mooie wedstrijd tussen Lloyd en Part bijv. In elke geval staat er weer veel darts op de kalender de komende weken, met hopelijk spannende wedstrijden
Kijkcijfers zijn ook lekker apart:
Kan er dus vanuit gaan dat 150k mensen te vroeg inschakelden.1625
RUGBY VIERLANDEN TOERNOOI RUST
0,4 2,3 68.000
1727
RUGBY VIERLANDEN TOERNOOI NB
1,4 5,7 222.000
1744
DARTS GRAND SLAM OF DARTS
3,4 8,7 527.000
2025
RTL SPORT UPDATE
5,2 11,8 806.000
[ Voor 82% gewijzigd door Señor Sjon op 21-11-2016 11:06 ]
Een tweevoudig wereldkampioen talent noemen vind ik ook wat typisch hoorSeñor Sjon schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:03:
Smith & Lewis worden als talenten gezien, maar vooral Smith zit in een slechte periode. Lewis is ook wisselvallig en als 'talent' ouder dan MvG.
Hij heeft een mindere periode en ik heb bij hem soms het idee dat hij de echte drive een beetje mist. Maar ik denk dat hij gewoon top 10 speler blijft de komende jaren. Ik zie vooral Wright en van der Pas als grootste concurrenten voor MvGde komende jaren. Van der Pas moet de progressie die hij ingezet heeft dan natuurlijk wel doorzetten. Dat is altijd een beetje de vraag.
Ik hoor nu al twee(?) jaar dat die Max Hop zoveel talent heeft, maar heb dat zelf op TV nog nooit echt gezien. Degelijke speler, maar meer VvdV niveau dan daar echt boven.
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-11-2016 12:04 ]
Lewis heeft van iedereen gehoord dat het een megatalent is, die heeft een beetje hetzelfde als Smith. Erg goed, maar ik vermoed te weinig trainingsarbeid vanwege dat talent.
En ook ben ik benieuwd of Suljovic zijn progressie door kan trekken. Die kwam bij mij de afgelopen jaren meer als zo een speler die je op het WK zag en verder niet. En nu begint hij echt veel toernooien te spelen en best goed ook. Hij lijkt vooral soms wat te veel eerbied te hebben voor de absolute topspelers en dan ondermaats te gaan spelen.
Hetzelfde gebeurt nu ook met Chris Dobey, maar vergeet niet dat Smith wel 11e staat ondertussenSeñor Sjon schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:04:
Dan zie ik eerder Klaassen beter worden dan V/d Pas. Klaassen zit al dicht tegen de PL aan.
Lewis heeft van iedereen gehoord dat het een megatalent is, die heeft een beetje hetzelfde als Smith. Erg goed, maar ik vermoed te weinig trainingsarbeid vanwege dat talent.

Anderson, Wright en Lewis zijn wel erg degelijk, al lijkt Lewis wel een beetje dart-ittes te hebben. Jammer want die kon ook wel erg lekker gooien.

Go Barney
Edit:
Ook wel verrassend nieuws deze week:
Edit 2:Mensur Suljovic heeft de PDC laten weten dat hij in 2017 geen deel uit wil maken van de Premier League Darts. De nummer zeven van de wereld en finalist van het European Darts Championship leek één van de nieuwe gezichten in het rondreizende circus te worden. De Oostenrijker heeft echter diverse argumenten om in ieder geval komend jaar nog niet mee te willen doen.
[...]
En Barney flikt het gewoon! Gemiddelde van 107,4 en 54.55% checkout

[ Voor 68% gewijzigd door Pinobigbird op 25-11-2016 21:52 ]
⏩ PVOutput☀️
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zie Mvg dingen doen die ik nog nooit gezien heb.
[ Voor 57% gewijzigd door Vos op 27-11-2016 20:31 ]
Wel spannend zo haha.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 27-11-2016 20:38 ]

⏩ PVOutput☀️
En pakt na 6 verloren legs op rij nu wel de 13e
[ Voor 40% gewijzigd door Gynnad op 27-11-2016 20:47 ]
⏩ PVOutput☀️
Dit kan wel is een hele spannende finale worden. Scorend was hij best goed maar die dubbels... dat zie je niet vaak bij hem zo slechtTrevor schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:05:
Eens kijken of hij zich het komende uur weet te herpakken. Tegen Wright moet hij deze grap niet herhalen.
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube