I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sooo,die blikken.
[ Voor 25% gewijzigd door Hippocampus op 05-06-2016 23:21 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ah, MvG was dus een slechte verliezer. Hij moet niet zeuren als anderen feest vieren, hij doet dat zelf ook.After losing both of his matches in the final, world number one Van Gerwen seemed to take exception to Lewis' celebrations on sealing the trophy.
"MVG got the the hump with me because I gave it large, but I said to him that he does that every week, so he has to expect some back," said Lewis.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Ik heb hoop dat een van jullie me kan helpen. Ik dart al een tijdje en kan t aardig goed en zit bij een dartclub. Ik zit echter met een probleem want wat ik ook probeer ik kan tops (d20) maar niet normaal checken. Dubbel 16 is mijn favoriet en daar heb ik zelden meer dan 5 pijlen voor nodig (meestal 2/3). Heeft iemand een tip om op tops te gaan oefenen want als ik op 57/58/59/60 sta kan ik me met 2 pijlen niet op dubbel 16 afzetten. Wie heeft een tip om op tops te oefenen?
Dat dan weer wel, maar de gemiddelde dart-houding is sowieso niet fijn voor de rug. Maar het hindert hem meer dan ik eerst dacht.Señor Sjon schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 21:30:
Hij heeft last van zijn rug, maar hij is sinds het WK ook wel 10-20kg rijker geworden. Denk dat dat kwijtraken stap 1 is om je rug te ontlasten.
Edit: ZO, Caven eraf met 10-0
[ Voor 8% gewijzigd door Hippocampus op 16-07-2016 22:32 ]
Lewis mag aan de bak tegen Webster, hopelijk een beetje knallen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vooralsnog staat hij met 2-0 voor, al zal Taylor wel winnen.
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zou toch best een leuke stunt zijn als Price 'm tot de 9 of 10 kan doortrekken of zelfs net winnen.
[ Voor 60% gewijzigd door Gonadan op 19-07-2016 23:13 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Op zich wel leuk om te zien dat er toch een atletische darter bestaat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dan geef ik King toch het meeste kans. Maar het zou wel exotisch zijn als ze winnen vanavondHackus schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 20:36:
Zal leuk zijn als King en Beaton door gaan.
⏩ PVOutput☀️
Maar toch weer die Taylor aan het eind. Mooie pot.
Edit: De pot tussen Beaton en Anderson gaat denk ik niet veel spanning meer geven helaas.
Morgen weer een dag.
[ Voor 29% gewijzigd door Hippocampus op 22-07-2016 22:27 ]
Begint nu gelijkwaardig op te gaan.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Helaas niet, maar het zat er wel in.Hackus schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 20:36:
Zal leuk zijn als King en Beaton door gaan.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ghehehe, lekker stroef doen tegen elkaar
[ Voor 32% gewijzigd door Hippocampus op 23-07-2016 21:26 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat doen ze op bv het WK wel. Dit toernooi staat er juist om bekent dat het geen sets zijn.Gonadan schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:28:
Waarom doen ze niet meer van die sets? Dat is toch spannender dan dit. Als je nu zo'n rij van vijf legde wint sta je er gelijk vijf voor, met sets valt dat wel mee.
Het heeft zo zijn voor en nadelen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goed, Taylor tegen Anderson, hopelijk tot de 16-16 (ish)
Edit: Je zag Anderson denken; waarom gooi ik m nog uit (bij 16-8). Jammer er zat weinig spanning in.
[ Voor 19% gewijzigd door Hippocampus op 23-07-2016 22:53 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wel grappig ook dat Michael er gelijk een 11 darter in propt ondertussenTrevor schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:14:
Zo wat laat Taylor zich kennen. Het publiek opjutten terwijl de tegenstander staat te gooien. Zwakjes.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar mooie overwinning voor MvG

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Raar interview inderdaad ook van Taylor. De frustratie over de emotie bij MvG droop er nog steeds vanaf al besefte hij ergens ook wel dat hij gewoon van een betere speler verloren had.gambieter schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:47:
Ook dat hannessen tijdens de prijsuitreiking was zielig. Maar dat kun je het beste afstraffen op het dartsbord, zoals MvG doet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Al zijn de kijkcijfers van rtl7 niet echt super. Vraag me af of er komend jaar nog veel live uitgezonden gaat worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was wat saai, ook door gedrag van Gurney.Gonadan schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:30:
Net keek ik Chisnal tegen die kin, maar had geen zin meer. Hoe is het afgelopen?
Nu is het een mooie pot, waar Barney de jonge Van den Pas een lesje darten geeft
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
dit zijn toch wel de mooie wedstrijden
Michael van Gerwen v Dave Chisnall
Gary Anderson v Raymond van Barneveld
Met een beetje pech stond M. van Gerwen met 2-1 achter in sets en dan had het heel anders kunnen lopen..
En ook altijd wanneer ze voor de partij gooien dat ze al een hele samenvatting geven van de partij voordat het uberhaupt afgelopen is, gisteren was ook zo'n voorbeeld van G. Anderson.
[ Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 07-10-2016 11:16 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ben vooral benieuwd naar de tweede wedstrijd, Ik geef Chizzy niet echt kans tegen van Gerwen eigenlijk.
Ik vond dat wel meevallen? Irritanter vind ik de gele twtterbalk precies onder het datablokje. Daar stond het tweede deel van een statistiek die je niet kon lezen.Gynnad schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:16:
Ik vind het commentaar alleen wel ontzettend vervelend bij RTL7, ze zijn zo PRO Nederlanders, terwijl Simon Withlock gisteren bijvoorbeeld helemaal niet slecht gooiden, maar dat werd amper geprezen want hij maakt toch geen kans tegen de oh zo geweldige M. van Gerwen.
Met een beetje pech stond M. van Gerwen met 2-1 achter in sets en dan had het heel anders kunnen lopen..
En ook altijd wanneer ze voor de partij gooien dat ze al een hele samenvatting geven van de partij voordat het uberhaupt afgelopen is, gisteren was ook zo'n voorbeeld van G. Anderson.
RTL7 commentaar kan ik prima hebben anders.
En tsja, voetbal... ik zap tussen de sets wel even op en neer.
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 07-10-2016 11:29 ]
Whitlock was fantastisch gisteren, mooi om te zien dat hij weer op zijn oude niveau komt.Gynnad schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:16:
Ik vind het commentaar alleen wel ontzettend vervelend bij RTL7, ze zijn zo PRO Nederlanders, terwijl Simon Withlock gisteren bijvoorbeeld helemaal niet slecht gooiden, maar dat werd amper geprezen want hij maakt toch geen kans tegen de oh zo geweldige M. van Gerwen.
RTL7 is wel pro-nederlanders, is ook niks mis mee. Ze hebben Whitlock wel degelijk complimenten gegeven gisteren. Het was een zeer mooie pot.
1e set MvG v Chisnall is grandioos zeg
Dit dus. Als je er op gaat letten is het echt mega irritant. Vooral het niveau "de vorige keren dat hij de leg begon met X gebeurde er dit. Dat was in set A en B en die sets gingen toen naar... " etc etc. Oh en turven hoe vaak "en dus" valtHackus schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:50:
Frank Vischschraper praat teveel over gemiddelden en statistieken.

Anderson wel ook gewoon erg matig de eerste 2 sets, slechts bijna 82 gemiddeld...
Ik niet.Hackus schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:02:
had graag Chizzy zien winnen gisteren
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️

In m'n tweede browser (

Ik zit weliswaar in het laatste blok, maar hey, ik ga naar Ahoy!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Mooi zo! Geluk is met de dommen.Pinobigbird schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:54:
Ik heb gelukkig kaarten voor de vloer/arena kunnen bemachtigen.![]()
In m'n tweede browser () kon ik om 10:04u al alleen nog maar ringkaarten reserveren, die heb ik laten gaan.
Ik zit weliswaar in het laatste blok, maar hey, ik ga naar Ahoy!![]()
Ja ik (wij) vinden het super gaaf dat we het mee gaan maken volgend jaar!

⏩ PVOutput☀️
Ja, dat kan. 2 maand vanaf nu, want de GSOD en het WK staan voor de deur vanaf 15nov.Trevor schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:10:
Ik zit te denken om vandaag rtlxl premium aan te schaffen voor een maand. Lekker veel darten te zien. Maar kan je dan via de androidtelefoon ook casten naar chromecast? kan daar niet echt wat van vinden via google. Hier zitten vast wel mensen die dat gebruiken, of weten dat dat niet kan
http://www.rtl7darts.nl/tvgids
Geen idee eigenlijk. Als ik vanaf de Ziggo app wil casten dan mag dat niet, schijnt weer iets met rechten te zijn.Trevor schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:10:
Ik zit te denken om vandaag rtlxl premium aan te schaffen voor een maand. Lekker veel darten te zien. Maar kan je dan via de androidtelefoon ook casten naar chromecast? kan daar niet echt wat van vinden via google. Hier zitten vast wel mensen die dat gebruiken, of weten dat dat niet kan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
(uiteraard wel een 'vage' belofte over de toekomst.)
Voorlopig dus maar alleen wat er op TV wordt uitgezonden.
[ Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-11-2016 11:29 ]
Anders zou je het scherm nog gewoon kunnen casten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kijken of Taylor het nog kan
Dat is het, en Taylor kan het nog wel hoorHippocampus schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:14:
Gelukkig is Wright - Taylor spannender dan van Gerwen - Chisnall.
Kijken of Taylor het nog kan
Ow, de spanning
[ Voor 34% gewijzigd door Hippocampus op 06-11-2016 21:53 ]
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube