Wat een blij mannetje joh.
Hij staat anders een prima potje te gooien, al is vd Pas niet zo heel erg in vorm.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat mag je zeker zeggen inderdaad zou knap zijn als hij dit door kan zetten.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Net even terug gekeken op JijBuis.
Hij snapt hoe het moet! Publiek op je hand = 1:0 voor.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Leuke partij tot zover zijn aan elkaar gewaagd.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Het is flink spannend Bunting tegen van Barneveld, Bunting gooit lekker 180ers en van Barnveld is goed bezig met zijn dubbels (eerste set niet meetellen).
Gelukkig gooit Wade de wedstrijd uit, had weinig zin om nog een set langer naar deze ellende te kijken. Damm wat is die Newton ver weggezakt in een kleine 2 jaar tijd.
Zo'n beetje de vloer aanvegen met je tegenstander, en dan nog pissig worden omdat je de bulseye mist.
Just Van Gerwen Things...
Just Van Gerwen Things...
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Half uurtje gooien, en door naar de volgende ronde. Jammer dat die één leg moest laten lopen, veeleisend eigenlijk.
109,23 gemiddeld, 12-1 in legs, 160 als hoogste finish. De tering.
Dit geeft wel aan hoe de focus was van MvG tegen Eidams. Die was echt 0,0. Nu even "lichtelijk" hersteld
Het niveau was inderdaad hoog, maar ook geen dip welke hij eigelijk elke wedstrijd wel heeft. Echt een klasse partij!
Ja hij was aardig los! Ongelofelijk dat hij zo'n gemiddelde over een partij kan vasthouden..Niku schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:20:
109,23 gemiddeld, 12-1 in legs, 160 als hoogste finish. De tering.
Er zijn dagen bij dat ik een lager gemiddelde gooi
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
wellicht 5 nederlanders in 3e ronde, maar helaas maar 1 over in de kwartfinale - van Gerwen. De tegenstanders voor de anderen zijn gewoon een maatje te groot:
https://nl.wikipedia.org/...mpionship_2016#Laatste_64
https://nl.wikipedia.org/...mpionship_2016#Laatste_64
Op papier wel ja, maar op papier zou Kim Huybrechts ook de derde ronde moeten halen he
We zullen het zien, in ieder geval gaat er minstens een Nederlander naar de kwartfinale ja
Geen idee waar Taylor - Painter mee bezig zijn. Painter mist enorm op de dubbels maar Taylor spant wel de kroon met het missen van de dubbels, alsjeblieft zeg!
Painter had in de 2e set de laatste leg moeten pakken en Painter had in de 3e set ook de laatste leg moeten pakken maar beide heren missen zodanig dat uiteindelijk toch Taylor die 2 sets pakt.
Brr
Wel entertaining.
En toch mooie 170 finish van Taylor!
Taylor trekt (bijna) altijd aan het langste eind dus.. 3-1 in sets voor. 40 keer op een dubbel gegooid, 30 gemist.
Painter had in de 2e set de laatste leg moeten pakken en Painter had in de 3e set ook de laatste leg moeten pakken maar beide heren missen zodanig dat uiteindelijk toch Taylor die 2 sets pakt.
Brr

Wel entertaining.

En toch mooie 170 finish van Taylor!
Taylor trekt (bijna) altijd aan het langste eind dus.. 3-1 in sets voor. 40 keer op een dubbel gegooid, 30 gemist.

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 28-12-2015 23:54 ]
⏩ PVOutput☀️
Tegen vGerwen in beast mode zoals gisteren moet bijna elke dubbel raak zijn, want je krijgt geen 2e kans meer.
Dit dus.
4x 3-0? Had erin gezeten dan. 
Enfin, Taylor zoals verwacht 'gewoon' door, maar wat was hij slecht zeg..
Enfin, Taylor zoals verwacht 'gewoon' door, maar wat was hij slecht zeg..

⏩ PVOutput☀️
Heb niet alles gezien vanavond maar Lewis stond wel lekkker te spelen. Dat kan nog wel eens de grootste concurrent van MvG worden op deze manier...
Klaasen is scorend sterk maar finishes zijn zwak. King is scorend wisselvallig maar zijn finishes zijn goed. Klaasen heeft het lastig.
⏩ PVOutput☀️
Hij maakt het zichzelf heel erg moeilijk inderdaad, laten we hopen dat hij hem wel over de streep weet te trekken.
Het niveau is inderdaad nog niet zo hoog, erg wisselvallig van beide spelers.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Klaasen trok aan het langste eind maar zijn finishes moeten beter. Anders haalt hij de volgende ronde niet.
Het is trouwens wel ongekend, 5 Nederlanders bij de laatste 16 en sowieso 1 bij de laatste 8! Vanavond een heerlijk dartsavondje, beamer, pils & hapjes staan klaar.
Het is trouwens wel ongekend, 5 Nederlanders bij de laatste 16 en sowieso 1 bij de laatste 8! Vanavond een heerlijk dartsavondje, beamer, pils & hapjes staan klaar.
[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 29-12-2015 15:38 ]
⏩ PVOutput☀️
Iemand nog wat tips om beter te worden in tellen? Ben nooit een rekenwonder geweest, maar wil op toernooien gaan gooien. Gewoon lokaal in de buurt, maar bij het tellen wordt ik gillend gek.
Kwestie van doen, ik heb het ook geleerd door op een dartclub te gaan waar je op een avond ook moet tellen bij een partij. Na een paar keer gaat het zeer gemakkelijk.DennisM6 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:50:
Iemand nog wat tips om beter te worden in tellen? Ben nooit een rekenwonder geweest, maar wil op toernooien gaan gooien. Gewoon lokaal in de buurt, maar bij het tellen wordt ik gillend gek.
Laatst stonden er 2 jongens bij een maatje van me te gooien op tempo Lewis/Gerwen, nou die kon er ook niets van en dan houd je die partij op. Dat is natuurlijk niet tof. Misschien gewoon hoop oefenen..Hari-Bo schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:05:
[...]
Kwestie van doen, ik heb het ook geleerd door op een dartclub te gaan waar je op een avond ook moet tellen bij een partij. Na een paar keer gaat het zeer gemakkelijk.
Wat doet Filemon in de studio van RTL7 eigenlijk?
⏩ PVOutput☀️
Vraag ik mij ook af. Wat een lulkoek kraamt die gast uit.Quad schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:19:
Kan het niet erg vinden dat Suljovic er uit is, die trage spelers erger ik me gewoon aan. Justin Pike is de ergste, maar Suljovic ga ik niet missen 
Die eerste leg van Anderson-vdV heeft al alles: onnodige missers, 180s, wisselvalligheid. Zelfs van Anderson
Die eerste leg van Anderson-vdV heeft al alles: onnodige missers, 180s, wisselvalligheid. Zelfs van Anderson
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 29-12-2015 21:28 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is heel duidelijk, v.d. Voort is niet in staat om zijn eigen legs in 15 darts uit te gooien en dan ga je nauwelijks een leg houden tegen de toppers.
Anderson speelt niet briljant maar gooit gewoon bijna alles wel in 15 darts uit.
Anderson speelt niet briljant maar gooit gewoon bijna alles wel in 15 darts uit.
Geweldig, wat een beest!
⏩ PVOutput☀️
Toch hoop ik dat het nog wel spannend wordt. Barney Army

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Barney knokt zich geweldig terug. Wat een heerlijke partij zeg, geweldig!
⏩ PVOutput☀️
Wauw wauw! Wat een partij! Geweldig niveau.
⏩ PVOutput☀️
Dit is genieten hoor! Ontiegelijk jammer dat één van de twee (ik denk Barney) na deze wedstrijd het toernooi moet verlaten. In deze vorm gun je ze beide een volgende ronde.
FIFA Benelux Administrator
Ik hoop en verwacht inderdaad wel dat MvG hem uiteindelijk over de streep trekt. Zie hem namelijk wat makkelijker dit niveau ook in andere partijen halen.
Haha prachtig, je hoeft geen liplezer te zijn om te begrijpen wat Van Gerwen schreeuwt na de legwinst
Auw, die break kan wel eens beslissend zijn.
Wauw! Of toch niet? !
Wauw! Of toch niet? !
[ Voor 22% gewijzigd door Pinobigbird op 29-12-2015 23:04 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Welke bedoel je?Pinobigbird schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:03:
Auw, die break kan wel eens beslissend zijn.
Dit is genieten hoor!
Het is hier een feest, haha.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop persoonlijk dat Van Gerwen doorgaat want barney zal waarschijnlijk zoals eerder ook al te zien was de volgende ronde instorten.
Niet normaal meer, nog even een 135 finish.
Op naar de laatste set.
Op naar de laatste set.
Dit.bobsquad schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:14:
Ik hoop persoonlijk dat Van Gerwen doorgaat want barney zal waarschijnlijk zoals eerder ook al te zien was de volgende ronde instorten.
Maar wat gooien beiden geweldig! Ze moeten beide door
En dan even 10 darter! damn...
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 29-12-2015 23:19 ]
Dit. Is. De. Finale.
Althans, had het moeten zijn. We gaan een dergelijke partij niet meer zien dit wk.
Althans, had het moeten zijn. We gaan een dergelijke partij niet meer zien dit wk.
⏩ PVOutput☀️
Dit 2.bobsquad schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:14:
Maar ik gun het die Barney zo.
Aiaiaiaii... dat gaat nog heel lastig worden voor Van Gerwen
Tweede keer dat Barney zijn darts stapelt... Zenuwen slaan nu toe.
Momentje voor een 9-darter?
Momentje voor een 9-darter?
Zit hier dan ook echt met mixed feelings te kijken. Maar echt een Top partij welke de Finale meer als zeker waard is.Pinobigbird schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:17:
[...]
Dit 2.
Maar ik gun het die Barney zo.
Edit: Hopen dat van Gerwen in de 7e versnelling gaat (ja dus
OMG! Nog even een 10-darter
Wat een spanning en wat een sensatie! Jammer dat die negendarter niet lukt. Hoewel ik denk dat Van Gerwen meer kans heeft op toernooiwinst, gun ik het Van Barneveld. Die stijgt zo boven zijn vorm van laatste tijd uit.
Als Barney deze verliest komt hij dit seizoen de klap niet meer te boven
. Maar wat een partij

Wij worden hier gek..

⏩ PVOutput☀️
Wow!!!!
Yeaah! Meer van dit soort thrillers dit toernooi alsjeblieft!
Wat een thriller!
Zonde dat we nu wel 'onze' titelkandidaat kwijt zijn.
Zonde dat we nu wel 'onze' titelkandidaat kwijt zijn.
Wat een wedstrijd was dit zeg, wow! Nu hoop ik toch zo dat Barney ook doordendert. Maar met Barney ben je daar altijd bang voor.
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 29-12-2015 23:24 ]
Ik hoop ook dat Barney zo doorgaat maar zoals je al ziet tegen van Gerwen op het moment dat hij voorstaat gaat hij wat "makkelijker" gooien. Je moet dat dus echt niet tegen de verkeerde doen want dan ben je gewoon weg.
Daarbij hij heeft het gewoon verdiend na zo'n pot en in Nederland natuurlijk het Darts op de kaart gezet.
Daarbij hij heeft het gewoon verdiend na zo'n pot en in Nederland natuurlijk het Darts op de kaart gezet.
[ Voor 19% gewijzigd door bobsquad op 29-12-2015 23:25 ]
Wat zullen Anderson, Taylor, Wade en Wright blij zijn 
Maar dit is sport. Vandaag was Barney op de juiste momenten beter en mentaal sterk.
Maar dit is sport. Vandaag was Barney op de juiste momenten beter en mentaal sterk.
Er heerst hier nu wel een stilte.. Echt super geweldig dat Barney wint. Maar met het oog op de titel had MvG het moeten doen.
⏩ PVOutput☀️
Ja inderdaad, Barney heeft deze zonder meer verdiend. Maar met het oog op de rest van het toernooi vind ik het ook wel een beetje jammer...
Wat een partij... Dit krijgen we niet in de finale van ik bang.
Sportief, MvG liet zich interviewen op Sky. Die was me even een partijtje down...

Wauw. Wat een pot zeg. Dit was echt genieten! Ben inderdaad bang dat we dit niet meer gaan zien dit WK.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
dit was gewoon de beste partij van het WK dit jaar denk ik
Volgensmij is het nu zeker dat Barneveld ook mee gaat doen aan de premier league ?
Volgensmij is het nu zeker dat Barneveld ook mee gaat doen aan de premier league ?
Wat een pot man! Helaas in de derde ronde, dit had gewoon de finale partij moeten zijn.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Nee, 't is top 4 van de pdc-ranking na dit wk (waarschijnlijk Van Gerwen, Anderson, Taylor, Lewis) aangevuld met 6 anderen, deze worden aangewezen door de PDC (4 stuks) en Sky (2 stuks). Op basis van prestaties van 't afgelopen jaar en populariteit bij 't publiek._trickster_ schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:43:
dit was gewoon de beste partij van het WK dit jaar denk ik
Ik vermoed dat dit wel goed is voor z'n kansen, al zijn z'n verdere prestaties dit jaar niet geweldig.
Gaan die altijd door naar npo top 2000? Net als Scholten?Quad schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:19:
Sowieso hebben ze de hele week al vage gasten.
Maar goed, ben bang dat de pijp bij Barney weer leeg is. Hij kan zich enorm opladen voor wedstrijden tegen MvG, maar er een ronde later weer roemloos uitliggen. Overigens waren de overige wedstrijden gister wel ruk.
Maar goed, ben bang dat de pijp bij Barney weer leeg is. Hij kan zich enorm opladen voor wedstrijden tegen MvG, maar er een ronde later weer roemloos uitliggen. Overigens waren de overige wedstrijden gister wel ruk.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hoe lang is het geleden dat Barney het niveau van gisteren heeft laten zien? Was voor zijn doen abnormaal dit. Hopen dat hij dit vol gaat houden maar dat zal wel weer niet..
WTF, Replay alleen in zwart/wit? RTLXL maakt het ook wel steeds irritanter.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Adblocker.Firesphere schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:03:
WTF, Replay alleen in zwart/wit? RTLXL maakt het ook wel steeds irritanter.
⏩ PVOutput☀️
Huh? Met adblocker uit is het in kleur?
Wat een partij weer hè. Puur potje genieten, spanning en sensatie!
⏩ PVOutput☀️
Ieder finish hoger dan 40 op een beetje belangrijk moment levert een nominatie voor die door de commentatoren bedachte award op. Is al lang niet meer leuk (in mijn ogen). Zeker het één-tweetje waarbij de één iemand nomineert voor de SBA en de ander vraagt / uitlegt wat de SBA is is flauw.Quad schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:28:
Lol @ Commentaar, Wright verdiend de SBA, de stalen ballen award.
[ Voor 14% gewijzigd door argro op 30-12-2015 21:46 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Zo, dat was ook een aardig potje zeg.
Norris - Webster is dan wel een teleurstelling na twee fantastische partijen van RvB-MVG en Chizzy-Snakebite. Hopen dat Taylor-Klaassen wel wat leuks wordt
Wel grappig, een seizoen of twee geleden woonde Norris in Heino, dacht ik, en gooide hij gewoon zijn potjes mee in de SDC (Sallandse Dart Competitie) waar ik ook speel (en daar verloor hij ook wel eens). Net als Sven Groen trouwens. Bewijst maar weer dat er legio goede spelers zijn die op een podium zouden kunnen spelen. Ik ken er hier in de regio (Zwolle) al wel een stuk of 20 die mee kunnen in de eerste rondes op het WK.
http://www.sdcdarts.nl/co...e/persoonlijk-klassement/
Sven Groen staat niet eens bovenaan
Overigens zie ik mezelf nu gooien als ik naar Webster kijk (hij gooit iets meer punten) maar darteritus is echt een hel.
http://www.sdcdarts.nl/co...e/persoonlijk-klassement/
Sven Groen staat niet eens bovenaan
Overigens zie ik mezelf nu gooien als ik naar Webster kijk (hij gooit iets meer punten) maar darteritus is echt een hel.
[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 30-12-2015 23:02 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wie de fuck zit daar op RTL7 aan tafel?
Kraaie check!Firesphere schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:12:
Wie de fuck zit daar op RTL7 aan tafel?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En ook dat kostte me nog zo'n 30 seconden nadenken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube