vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Geeft geen resultaten op Google.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Not sure if..
Maar: Wikipedia: Michaëlla Krajicek
Nou Klaassen, eigen legs houden en je bent er
[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 30-12-2015 23:32 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ah nu valt het kwartje.St@m schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:28:
[...]
Not sure if..
Nou Klaassen, eigen legs houden en je bent erEn je bent al mooi op weg.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Op 95..Quad schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:35:
Snap alleen niet waarom hij voor de T19 ging ipv bull. Miste deze en vervolgens de d19 en kans weg. Bull gooien leek mij juist gemakkelijker.
Ja.. vond het ook een redelijk vreemde keuze. Die triple 19 snap ik nog wel. Doe ik zelf ook (kortste weg naar een dubbel), maar dan heb je 76 over. Dan gewoon naar de 20 dacht ik zo.
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 30-12-2015 23:41 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

⏩ PVOutput☀️
Tja, als het in je systeem zit dat je zo 95 uitgooit, dan moet je dat niet ineens gaan veranderen. Neemt niet weg dat ik het een vreemde manier vind. Hij zal er vast over nagedacht hebben wat zijn manier moet zijn. Dat verzint hij niet nu ineens ter plekke.Firesphere schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:41:
Ik geloof ook niet dat Klaasen zo'n rekenwonder is. Hij heeft een paar opties in z'n hoofd, maar is niet snel genoeg daar boven om te kunnen schakelen bij een misser, zogezegd.
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 30-12-2015 23:44 ]
Ja, 13 dubbel 6ik222 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:47:
Klaassen staat bekend om zijn aparte manier van finishen. Ook in de eerste set dat hij naar dubbel 6 gaat terwijl hij ook gewoon naar dubbel 8 kan.
En deze ook, triple 14, dubbel 14
Iedere andere darter gaat voor triple 18 dubbel 8 / triple 10 - tops
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 30-12-2015 23:49 ]
En bam, heerlijke leg van Klaasen.
Weer vreemde keuze van finishen idd. Twee keer d19 proberen.
Taylor mist dus 40 met drie pijlen en Klaasen pakt vervolgens de set, lekker bezig!
[ Voor 85% gewijzigd door Quad op 30-12-2015 23:56 ]
⏩ PVOutput☀️
Jelle mag niet verslappen op het moment dat hij denkt dat het goed gaat.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wedstrijd hiervoor gezien? Dat was imo wel een stuk minder.gambieter schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:08:
Beiden zijn erg wisselvallig. Dit is wel de zwakste kwart van de loting qua spel.
Edit: Ja die heb je gezien
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 31-12-2015 00:10 ]
Norris en Webster zitten in hetzelfde kwart als Klaasen en Taylor. De winnaar van Taylor vs klaassen en speelt in de kwart finale tegen Norris.St@m schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:09:
[...]
Wedstrijd hiervoor gezien? Dat was imo wel een stuk minder.
⏩ PVOutput☀️
Oh zoKoennnnnn schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:10:
[...]
Norris en Webster zitten in hetzelfde kwart als Klaasen en Taylor. De winnaar van Taylor vs klaassen en speelt in de kwart finale tegen Norris.
⏩ PVOutput☀️
Had je het schema niet in je hoofd?
Anderson-Wade, Barney-Smith, Wright-Lewis, en dus Norris tegen Taylor/Klaasen.
⏩ PVOutput☀️
Nee, maar ik heb een heeeeeel klein excuus dat ik vanavond gegoogled had voor de wedstrijden van vanavond..gambieter schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:17:
[...]
Had je het schema niet in je hoofd?
Anderson-Wade, Barney-Smith, Wright-Lewis, en dus Norris tegen Taylor/Klaasen.
http://sport.infonu.nl/ka...endingen-livestreams.html
En daar staan gewoon niet de goede wedstrijden
Ik kan wel commentaar gaan geven, die hebben het ook nooit goed.St@m schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:08:
Ik zeg breekpunt in de wedstrijd. Zeker omdat Klaassen loopt te kloten met de warmte. Taylor voelt dat natuurlijk aan alles. Ik zeg 4-2 Taylor.
Dit gaat zo een 3-3 in sets worden en dan kan het alle kanten op.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon niet meer voorspellenQuad schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:25:
Dit gaat zo een 3-3 in sets worden en dan kan het alle kanten op.
Als jij nou ff voorspelt dat Taylor wint dan zien we Klaasen bij de laatste 8.
⏩ PVOutput☀️
4-3 voor Taylor. Ik voel het aan alles. Taylor gaat laten zien dat de oude meester het nog niet verleerd is.Quad schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:26:
[...]
Als jij nou ff voorspelt dat Taylor wint dan zien we Klaasen bij de laatste 8.

⏩ PVOutput☀️
Kom op Klaasen!!
Toch Taylor die hem het best wegzet.
Oeeeeeehhhhh...
[ Voor 87% gewijzigd door St@m op 31-12-2015 00:29 ]
jaapstobbe schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:32:
Gebroken over en uit. Bah.
Whait whut?jaapstobbe schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:31:
Kunnen die commentatoren eens ophouden met op de zaken vooruit te lopen. Ben niet zo heel bijgelovig maar elke keer als ze roepen dat iemand van taylor gaat winnen gebeurt het omgekeerde...
Ik kijk al 20 jaar darts, en kan de uitslag goed voorspellen wanneer je ziet dat er een groot mentaal gat onstaat, dan is er geen mazzel meer in het spel.

2-0 in legs nu, einde verhaal.
⏩ PVOutput☀️
Ja, ik kijk ook al 20 jaar darts en speel het zo'n 10 jaar.jaapstobbe schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:34:
[...]
Ik kijk al 20 jaar darts, en kan de uitslag goed voorspellen wanneer je ziet dat er een groot mentaal gat onstaat, dan is er geen mazzel meer in het spel.![]()
Ik heb dus genoeg wederopstandingen gezien, jij waarschijnlijk ook.
Ja, het ziet er niet goed uit, en waarschijnlijk wint Taylor, maar jij was net zo voorbarig als de commentatoren (die nog veel langer darts kijken dan jij
Edit: ik bedoel maar..
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Je toetsenbord ook, de interpunctie werkt niet meer?
⏩ PVOutput☀️
Pfoe.. Allejezus wat een spannende partijen vandaag en gister.
⏩ PVOutput☀️
Klaasen!

⏩ PVOutput☀️
www.google.nl
Nou, die gast van gisteren had tenminste nog wat te zeggen. Michaella heeft echt amper een zinnig woord in te brengen. Jammer.St@m schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:28:
[...]
Not sure if..
Nou Klaassen, eigen legs houden en je bent erEn je bent al mooi op weg.
⏩ PVOutput☀️
Daar heb je een goed punt.
En zij 2
Duurde 30 seconden om te snappen.
Pluspunten.

⏩ PVOutput☀️
En grapjes maken, zoals "ik ga gewoon het darten kijken", toen de vraag over de 17e titel kwam, lachen met "maar met het geluid uit".
Dan is de vraag wel, hoe graag wil Phil nog?
Hij was gedurende de wedstrijd al complimenterend richting Klaasen. Redelijk sportief.gambieter schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:59:
Taylor gaf net een interview op Sky, wat een verschil met MvG. Hij prees Klaasen en gaf aan dat als Klaasen in zijn flow blijft, hij goede kansen heeft. Verder kritisch op zijn eigen fitheid, en gaf toen aan dat hij mentaal niet goed genoeg is. Hij gaat scheiden in februari, etc.
En grapjes maken, zoals "ik ga gewoon het darten kijken", toen de vraag over de 17e titel kwam, lachen met "maar met het geluid uit".

Maar Taylor wil echt nog wel, hij wil 1 ding en dat is met de wereldtitel met pensioen gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 31-12-2015 01:05 ]
⏩ PVOutput☀️
De wijzen komen uit het Oosten!
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Not to burst your bubble, maar Taylor is pas het afgelopen jaar meer 'mellow' geworden. Hij was geregeld niet te genieten na een verliesbeurt. RTL7 bood nog hun excuses aan omdat zij de indruk hadden gewekt dat MvG niet voor hun camera wilde verschijnen, terwijl het aan hun eigen apparatuur lag dat ze niet bij de interviewruimte konden komen (te kort snoer voor de camera o.i.d.).gambieter schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:59:
Taylor gaf net een interview op Sky, wat een verschil met MvG. Hij prees Klaasen en gaf aan dat als Klaasen in zijn flow blijft, hij goede kansen heeft. Verder kritisch op zijn eigen fitheid, en gaf toen aan dat hij mentaal niet goed genoeg is. Hij gaat scheiden in februari, etc.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja, ik krijg er ook wel weer zin in, alleen jammer dat ik in het hele huis laminaat heb liggenMarvinG schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:59:
Dat waren weer mooie potjes! Wright tegen Chisnall al spannend en daarna Klaassen tegen Taylor. Krijg zelf ook weer zin om de pijlen erbij te pakken
No bubble to be burstSeñor Sjon schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:25:
Not to burst your bubble, maar Taylor is pas het afgelopen jaar meer 'mellow' geworden. Hij was geregeld niet te genieten na een verliesbeurt.
14.00 uur Kwartfinales (2x)
Alan Norris v Jelle Klaasen
Gary Anderson v James Wade
20.30 uur Kwartfinales (2x)
Raymond van Barneveld v Michael Smith
Adrian Lewis v Peter Wright
Dat kan een heel mooi avondje worden
[ Voor 9% gewijzigd door jaapstobbe op 01-01-2016 10:14 ]
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

⏩ PVOutput☀️
Barney is vol zelfvertrouwen:
Hoe groot schat Barney zijn kansen op de wereldtitel in? "Toch zestig tot zeventig procent", aldus de voormalig postbode.

Hoogmoed en val.....
[ Voor 25% gewijzigd door Bestla op 01-01-2016 13:19 ]
Inderdaad! Dat negatieve gezever over RvB ook altijd..Firesphere schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:23:
Niets mis met een beetje optimisme. En hij staat goed te gooien, dus laat maar komen
⏩ PVOutput☀️
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
⏩ PVOutput☀️
Denk dat Klaassen met al zijn ervaring uiteindelijk wel zal winnen. Het is nog een heel heel eind.
Al moet ik ook wel zeggen dat Norris onverwacht goed staat te gooien.
[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 01-01-2016 15:01 ]
En nu staat hij weer 2-1 achter in zijn eigen set
[ Voor 18% gewijzigd door Pinobigbird op 01-01-2016 15:30 ]
⏩ PVOutput☀️
Laatste set!
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube