Pfff laten we het maar houden op niet goed maar wel heel spannend
Niets tegen van Gerwen maar die wedstrijden worden lichtelijk voorspelbaar zo
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89
Nou deze was dat helemaal niet!silverball schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:56:
Duidelijk niet gekeken dussilverball schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:56:
Ahh damn
Ik heb inderdaad aardige stukken gemist. Misschien morgen nog eens terugkijken
Ik heb inderdaad aardige stukken gemist. Misschien morgen nog eens terugkijken
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89
Goed, MvG heeft dus een career slam. Ben benieuwd hoe lang (gemeten in jaren) hij dit niveau kan vasthouden. Als het nu stopt is hij toch een relatieve eendagsvlieg (met Taylor als referentiekader is dat nog al snel natuurlijk
)
Hij verdient er nu lekker aan. 
Ik ben benieuwd of men ooit op een niveau komt dat men vrijwel altijd in de 4e beurt finisht (10-12 darts). Dan zou een 9 darter nodig zijn om te breken. Als je nu weer eens een BDO toernooi kijkt is het wel tenenkrommend. De embassy vorig jaar had rustig gemiddelden van rond de 80-85 voor de winnaar van een ronde.
Ik ben benieuwd of men ooit op een niveau komt dat men vrijwel altijd in de 4e beurt finisht (10-12 darts). Dan zou een 9 darter nodig zijn om te breken. Als je nu weer eens een BDO toernooi kijkt is het wel tenenkrommend. De embassy vorig jaar had rustig gemiddelden van rond de 80-85 voor de winnaar van een ronde.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wellicht als men ook fysiek in topconditie is dat ze in de buurt kunnen komen, maar het lijkt me bijna onmogelijk. En zeker niet meerdere mensen die dat constant kunnen volhouden.Señor Sjon schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:32:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Vraag me af hoeveel het scheelt als een MvG fysiek in topconditie zou zijn.
Toch staan vaak de zwaardere spelers wat stabieler waardoor ze beter gooien.
Was tijdens een wedstrijd een theorie dat je zo min mogelijk spieren moet gebruiken om zo constant mogelijk de hele dag te kunnen gooien. Doe je het op spierkracht, dan kan je door vermoeidheid na een lange dag dit minder goed volhouden en vliegen ze alle kanten op.
Oh, daarom ben ik dus beterSeñor Sjon schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:10:
Toch staan vaak de zwaardere spelers wat stabieler waardoor ze beter gooien.Was tijdens een wedstrijd een theorie dat je zo min mogelijk spieren moet gebruiken om zo constant mogelijk de hele dag te kunnen gooien. Doe je het op spierkracht, dan kan je door vermoeidheid na een lange dag dit minder goed volhouden en vliegen ze alle kanten op.
Maar volgens mij (en dat is echt mijn persoonlijke mening) kun je alleen het beste uit je zelf halen als je lichamelijk en geestelijk in goede conditie bent.
Al moet ik eerlijk zeggen dat als ik ga darten dat ik niet merk dat ik wat zwaarder ben hoor, maar kan me voorstellen dat als ik fitter zou zijn, dat mijn geest dan ook fitter is.
Maar goed, geen wetenschappelijk bewijs ofzo, gewoon mijn gedachtengang.
Misschien als MvG 40 kilo lichter zou zijn dat hij net wel die derde tripple wat vaker gooit voor de 180 score. We zullen het denk ik nooit weten, want ik denk niet dat MvG van plan is om 40 kilo af te vallen
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 16-11-2015 12:15 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Toch, op vloertoernooien zie je het veel vaker. Meerdere 9-darters, enorm gemiddelde.Señor Sjon schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:32:
Televisietoernooi is op een of andere manier een stuk spannender, meer fouten.
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Sterker nog, in de Order of Merit heeft hij iets meer dan 2x zoveel geld aan inkomsten verdiend als de nummer 2..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Pos Name Prize Money 1 Gerwen, Michael van £1,287,750 2 Anderson, Gary £630,750 3 Taylor, Phil £486,250 4 Wright, Peter £420,250 5 Lewis, Adrian £365,000 6 Thornton, Robert £352,500 7 Wade, James £338,500 8 Smith, Michael £277,250 9 White, Ian £248,500 10 Jenkins, Terry £230,750 |
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vorig jaar had ie ook al zo'n jaar.
Wat een mooie partij weer tussen Barney en MvG!
Voor Barney was het jammer dat hij (weer) tegen Michael moest gooien in de kwartfinale, want van menig andere tegenstander had hij gewoon gewonnen met dit niveau.
Als hij zijn niveau van vorige week en deze week vol kan houden tot en met het WK, dan ziet het goed uit voor hem.
Dan daarna nog hopen dat hij ook weer een wildcard krijgt voor de Premier League. Maar aangezien de PL dit jaar ook naar Rotterdam komt (12 mei Ahoy, kijk er nu al naar uit), acht ik die kans sowieso al groot, ongeacht zijn prestatie op het WK.
Voor Barney was het jammer dat hij (weer) tegen Michael moest gooien in de kwartfinale, want van menig andere tegenstander had hij gewoon gewonnen met dit niveau.
Als hij zijn niveau van vorige week en deze week vol kan houden tot en met het WK, dan ziet het goed uit voor hem.
Dan daarna nog hopen dat hij ook weer een wildcard krijgt voor de Premier League. Maar aangezien de PL dit jaar ook naar Rotterdam komt (12 mei Ahoy, kijk er nu al naar uit), acht ik die kans sowieso al groot, ongeacht zijn prestatie op het WK.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
En toen stond het 5-4 voor Wright, en nu 5-5. Snakebite vecht terug
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarom is het publiek zo onsportief? Alleen omdat ze een lange partij willen zien of heeft MvG iets gedaan?
Schots publiek, Peter Wright is Schot.
Ontzettend vervelend en kinderachtig.
Ontzettend vervelend en kinderachtig.
[ Voor 33% gewijzigd door Pinobigbird op 22-11-2015 23:05 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Schotland & Wright is een Schot. Oftewel: gewoon thuispubliek. En overheersende winnaars zijn nu eenmaal minder populair.St@m schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:00:
Waarom is het publiek zo onsportief? Alleen omdat ze een lange partij willen zien of heeft MvG iets gedaan?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ah ok! Maar volgens mij waren ze in de halve finale MvG ook al aan het uitfluiten. Lewis is geen schot.
Ze zullen wel gewoon een hekel aan hem hebben.
Anyhow, behoorlijk onsportief en vervelend om te luisteren. Caller mag wel optreden. Duidelijk te zien dat MvG er last van heeft.
Ze zullen wel gewoon een hekel aan hem hebben.
Anyhow, behoorlijk onsportief en vervelend om te luisteren. Caller mag wel optreden. Duidelijk te zien dat MvG er last van heeft.
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 22-11-2015 23:06 ]
Zozo, 8-8.
Michael moet aan de bak.
10-9 achter, spannend!
Michael moet aan de bak.
10-9 achter, spannend!
[ Voor 30% gewijzigd door Pinobigbird op 22-11-2015 23:17 ]
Ik volg het dmv Sofascore, fantastische app btw, en het moet echt een spannende partij zijn denk ik?! 10-10!
⏩ PVOutput☀️
Wow, die 129 was mooi. En ook goed om te zien dat Wright wel sportief was.
En Van Gerwen een 11-darter om te winnen met 11-10
En Van Gerwen een 11-darter om te winnen met 11-10
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 22-11-2015 23:19 ]
En 10-11 voor MvG! Wow.
⏩ PVOutput☀️
Wouw, niet normaal meer.
Echt zuur voor Wright.
Echt zuur voor Wright.
Netties heur!
Laatste leg was een 11-darter?
⏩ PVOutput☀️
Yep, had ik al toegevoegd aan mijn laatste post
Ja, 180 / 140 / 131/ (18 , d16)
Mooie partij was dat! En toch weer van Gerwen die hem wint.
Vergeleken met het niveau van de BDO is dit echt een stuk leuker om naar te kijken
Vergeleken met het niveau van de BDO is dit echt een stuk leuker om naar te kijken
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Gary Anderson says he deliberately lost to Adrian Lewis in 2011
Hm, zou dat nog een staartje krijgen?World champion Gary Anderson has revealed he deliberately lost a Premier League match against Adrian Lewis at Glasgow's SECC in 2011. Scot Anderson, 44, led the match 3-0 but, with Lewis suffering "disgraceful" abuse, allowed the Englishman to reel off eight legs in a row to secure an 8-3 victory. When asked if he intentionally lost, Anderson told BBC Scotland: "Yes. "I didn't want to win a game where that happened; I thought it was a disgrace."
Reken er maar wel op. Hoewel ik vind dat niet Gary had moeten "ingrijpen", maar de organisatie.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat was dan ook wel het allerergste publiek wat ik ooit bij een sportwedstrijd heb gezien. Afschuwelijk. Anderson liet dan ook duidelijk merken dat hij er niet van gediend was en er ook ontzettend van baalde.gambieter schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:18:
Gary Anderson says he deliberately lost to Adrian Lewis in 2011
[...]
Hm, zou dat nog een staartje krijgen?
Dat Anderson het daarom expres liet lopen was eigenlijk wel duidelijk.
Helaas heeft het Schotse publiek er niets van geleerd.
Gevonden:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=isRKmEpFA3M]
Inclusief een muntje die Lewis op zijn hoofd krijgt? Daar had de scheidsrechter de wedstrijd gewoon stil moeten leggen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=isRKmEpFA3M]
Inclusief een muntje die Lewis op zijn hoofd krijgt? Daar had de scheidsrechter de wedstrijd gewoon stil moeten leggen.
Dit is een erg makkelijke eerste ronde partij voor MvG. Kun je veel over voorbeschouwen maar conclusie is gewoon dat die tegenstander de kwaliteit mist om het een top 10 speler ook maar enigszins moeilijk te maken...
De eerste verrassing is ook een feit, Kimmy is naar huis gegooid door Pallett. Was wel een erg spannende pot! 

Heb je zijn voorronde gezien? Dramatisch!ik222 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:28:
Dit is een erg makkelijke eerste ronde partij voor MvG. Kun je veel over voorbeschouwen maar conclusie is gewoon dat die tegenstander de kwaliteit mist om het een top 10 speler ook maar enigszins moeilijk te maken...

Jammer voor Pipe, wel een aardige speler.. Maar gelukkig voor de kijker! Zo'n speler is echt demotiverend voor de tegenstander én kijker.mad-dog schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:15:
Christian Kist is inmiddels naar de 2e ronde van het WK, maar wat speelde die Pipe dramatisch zeg
[ Voor 88% gewijzigd door Quad op 18-12-2015 23:35 ]
⏩ PVOutput☀️
Ja die heb ik gezien, beide spelers hebben op een WK gewoon niets te zoeken. Om dit spannend te maken hadden ze MvG een blinddoek om moeten toen en hem met zijn voeten laten gooien
MvG smijt ze nog niet echt van het bord af zo te zien.
⏩ PVOutput☀️
Gek hoor.. Gaat het zo nog 2-2 in sets worden.
Edit: ja hoor! Wtf!?
Pfft jemig, hartkloppingen er aan over gehouden. Wat maakte MvG het spannend. Complimenten aan Eidams!
Edit: ja hoor! Wtf!?
Wat zei je nou?ik222 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:38:
Ja die heb ik gezien, beide spelers hebben op een WK gewoon niets te zoeken. Om dit spannend te maken hadden ze MvG een blinddoek om moeten toen en hem met zijn voeten laten gooien
Pfft jemig, hartkloppingen er aan over gehouden. Wat maakte MvG het spannend. Complimenten aan Eidams!
[ Voor 101% gewijzigd door Quad op 19-12-2015 00:06 ]
⏩ PVOutput☀️
Nou, precies die leg waar het moet gebeuren (sinds de 2-0) gebeurt het
Nog nooit gezien dit. Die gozer kon in zijn voorronde geen 80 gemiddeld gooien, in de eerste twee sets ook niet en dan ineens gooit hij de laatste 3 sets ruim boven de 100 gemiddeld...
Gelukkig pakt MvG het toch op tijd op en is hij wel door
Gelukkig pakt MvG het toch op tijd op en is hij wel door
Zo de knetters, dat is wat je noemt door het oog van de naald. Volgens mij was hier sprake van een hele grote dosis overschatting. Maar toch nog gepakt
En Eidams gooide ook gewoon best goed hoormad-dog schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 00:07:
Zo de knetters, dat is wat je noemt door het oog van de naald. Volgens mij was hier sprake van een hele grote dosis overschatting.
Eens, maar een MvG in normale doen had geen set afgestaan. Hele wedstrijd de befaamde turbo van em gemistJaymz schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 00:09:
[...]
En Eidams gooide ook gewoon best goed hoor
Maar toch, knap van MvG dat hij zichzelf herpakt en de set toch nog pakt.
⏩ PVOutput☀️
Hebben jullie de nieuwe Chinese held op het WK Darts nog gezien?
http://www.rtlnieuws.nl/n...de-harten-van-het-publiek
Kan er niks van vind ik dan weer een beetje overdreven, je staat natuurlijk niet zomaar op het WK...
http://www.rtlnieuws.nl/n...de-harten-van-het-publiek
Kan er niks van vind ik dan weer een beetje overdreven, je staat natuurlijk niet zomaar op het WK...
Bleh, wedstrijd van MvG gemist. Balen.
Arme Whitlock. Mist een matchdart bij 2-0, nu staat het 2-2 in sets, 4-5 in legs achter.
Edit:
En Whitlock is eruit 😢
Dit is niet zijn eerste keer dat hij op zo'n manier verliest. Heel zuur. Wel leuk voor die Evans.
Edit:
En Whitlock is eruit 😢
Dit is niet zijn eerste keer dat hij op zo'n manier verliest. Heel zuur. Wel leuk voor die Evans.
[ Voor 44% gewijzigd door Pinobigbird op 19-12-2015 22:02 ]
Wat een matige pot van Barney. Scorend was het niet eens zo slecht, maar de dubbels waren echt een regelrecht drama.
Jammer van die 180-fout van van Duijvenbode, want die stond nog best aardig te darten tot die fout
Jammer van die 180-fout van van Duijvenbode, want die stond nog best aardig te darten tot die fout
Hm The Hammer ook al uitgeschakeld vanmiddag zie ik. Wel grote verrassingen zo.
⏩ PVOutput☀️
Die zit sowieso al in een negatieve spiraal, dus heel verrassend was het ook weer niet. Maar was wel een bizar spannende potQuad schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:56:
Hm The Hammer ook al uitgeschakeld vanmiddag zie ik. Wel grote verrassingen zo.
Deze actie van Murnan in die partij was hilarisch:
YouTube: JOE MURNAN CELEBRATES TOO EARLY - PDC World Darts Championships 2016 - VS Andy Hamilton
[ Voor 23% gewijzigd door mad-dog op 20-12-2015 23:03 ]
Dan nog, je verwacht dat dergelijke spelers de eerste ronde wel overleven.
⏩ PVOutput☀️
True, maar spelers die in zo'n spiraal zitten hebben al zo'n gebrek aan zelfvertrouwen dat een verrassing er zo in zitQuad schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:03:
Dan nog, je verwacht dat dergelijke spelers de eerste ronde wel overleven.
Nou en ofik222 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:00:
Wel heerlijk om naar te kijken die Evans, vooral de.180 in 3 seconden vind ik goed
Die pot met Oresjkin / Lim was dan weer eerder lachwekkend
[ Voor 12% gewijzigd door TommyGun op 21-12-2015 12:49 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik zit nog tegen de snor van Johan Derksen aan te kijkenQuad schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:57:
Thornton begint ook lekker, staat al 1-0 in set achter tegen Norris.
What's going on! 2-0 achter nu..
Bam! Bye bye The Thorn! 3-0..
Ik heb €4 gedokt om het online te mogen zien. 
Stuken relaxer ook zonder de 'verplichte' reclames.
Pfft, wat een spannende match zeg, Smith vs de Zwaan.
Till death! Helaas verloren in de allerlaatste beslissende leg, de ervaring van Smith gaf denk ik net de doorslag. Bijzonder puike partij van de Zwaan en Smith, was een potje genieten!
Stuken relaxer ook zonder de 'verplichte' reclames.
Pfft, wat een spannende match zeg, Smith vs de Zwaan.
Till death! Helaas verloren in de allerlaatste beslissende leg, de ervaring van Smith gaf denk ik net de doorslag. Bijzonder puike partij van de Zwaan en Smith, was een potje genieten!
[ Voor 59% gewijzigd door Quad op 21-12-2015 22:34 ]
⏩ PVOutput☀️
was zeker spannend! !
2-2 / 5-5!!!
Echt zonde 😠
2-2 / 5-5!!!
Echt zonde 😠
Lekkere partij inderdaad, jammer dat hij het dan net niet kan afmaken nog.
Maar is zeker een enorm talent voor de toekomst als je zo je debuut kan maken. Sommige van die voorronde spelers kunnen er dan beter maar gewoon mee stoppen
Maar is zeker een enorm talent voor de toekomst als je zo je debuut kan maken. Sommige van die voorronde spelers kunnen er dan beter maar gewoon mee stoppen
Nou, vanavond is het echt dieptriest niveau. Ronnie Huybrechts en Dean Winstanley probeerden elkaar te laten winnen, zo wisselvallig, en Wes Newton wint de eerste set tegen Reyes met een 3-dart gemiddelde van 67
.

Er zijn dan ook geen echt interessante partijen. Newton, Ronnie Huybrechts of Terry Jenkins zijn gewoon nobodies.
Ik vond Ronnie vs Dean best vermakelijk
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Vanavond staan er anders een aantal mooie partijen op de planning.
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
Mijn prognose voor vanavond, al hoop ik wel dat Jan Dekker voor een stunt kan zorgen.
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
Mijn prognose voor vanavond, al hoop ik wel dat Jan Dekker voor een stunt kan zorgen.

⏩ PVOutput☀️
Ik verwacht inderdaad ook dat Benito van de Pas en Jelle Klaasen door zullen gaan maar van Jan Dekker mag je normaal inderdaad niet verwachten dat hij van Lewis wint. Zou wel mooi zijn overigens
Het niveau was inderdaad niet om over naar huis te schrijven, maar spannend was het zeker wel bij Ronny VS Dean. Kijk zo'n partij liever als een ontketende MvG VS een Nobodygambieter schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:04:
Nou, vanavond is het echt dieptriest niveau. Ronnie Huybrechts en Dean Winstanley probeerden elkaar te laten winnen, zo wisselvallig, en Wes Newton wint de eerste set tegen Reyes met een 3-dart gemiddelde van 67.
Het was inderdaad spannend maar gewoon heel laag niveau. Nu ook weer twee nobodies (Price-Gilding).
Fail van Price: "The Iceman" gebruikt Ice Ice baby voor de walk-on, maar ze kappen hem net af als het refrein begint. Da's nou net het enihe aanhoorbare deel van Vanilla Ice
Fail van Price: "The Iceman" gebruikt Ice Ice baby voor de walk-on, maar ze kappen hem net af als het refrein begint. Da's nou net het enihe aanhoorbare deel van Vanilla Ice
MvG maakte het anders ook spannend genoegmad-dog schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:15:
[...]
Het niveau was inderdaad niet om over naar huis te schrijven, maar spannend was het zeker wel bij Ronny VS Dean. Kijk zo'n partij liever als een ontketende MvG VS een Nobody
Sja, maar ondanks dat het close was zag je aan de hele lichaamshouding van MvG dat ie ondanks alles gaat winnen.
Begon bij MvG alleen iets onrustiger te worden, bij die pot van gisteren op het randje van m'n stoel
Anyway. Benito staat lekker te gooien. 2-0 voor tegen Max Hopp en scorend redelijk. Nu de dubbels nog beter
En 3-1, maar uiteindelijk wel matige pot
[ Voor 16% gewijzigd door mad-dog op 23-12-2015 22:08 ]
Was niet echt best nee.
Hopelijk maakt Dekker er een leuker potje van, al ben ik er bang voor.
Hopelijk maakt Dekker er een leuker potje van, al ben ik er bang voor.
⏩ PVOutput☀️
Dekker komt zoals verwacht scorend veel te kort. Dan kan je dat misschien een paar keer redden met goede finishes. Maar dat blijft echt niet goed gaan tegen een topper als Lewis.
Rapid Ricky was nog steeds snel maar helaas voor hem ook erg onnauwkeurig vandaag 
Wel jammer, had meer van deze pot verwacht.
Wel jammer, had meer van deze pot verwacht.
Kist mist net de belangrijkste pijlen. Zowel in de eerste als in de tweede set krijgt ie een pijl voor de set. Jammer hoor!
Mwa moest ook steeds met 1 pijl omdat hij gewoon scorend overal net niet goed genoeg was. Maar toch jammer inderdaad.
Anderson zal ook aan de bak moeten, staat voorlopig 1-0 achter...
Anderson zal ook aan de bak moeten, staat voorlopig 1-0 achter...
Lekker dagje vandaag met alle Nederlandse toppers
Wel met commentatoren die werkelijk helemaal niets van het spelletje snappen
. Gemiddeldes in procenten uitdrukken enzo
Maar ook geen idee hoe een speler zal gaan finishen...
Doe mij dan toch maar het oppurtunistische commentaar van in de avond, Jacques Nieuwlaat heeft in elk geval verstand van het spelletje.
Doe mij dan toch maar het oppurtunistische commentaar van in de avond, Jacques Nieuwlaat heeft in elk geval verstand van het spelletje.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hopen dat Beaton terugkomt vind Smith totaal niet sympathiek zeker na zijn actie van vorig jaar door overdreven moedeloos de pijltjes in het bord te smijten als het wat minder loopt...
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
En een beetje jammer om nu een nieuwe TV te kopen
Alle reden om een kleine brakke Philips te vervangen.
Ik ga voor anderhalve maand o.i.d. echt niet meer dan 150 euro uitgeven aan een TVSeñor Sjon schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:08:
Alle reden om een kleine brakke Philips te vervangen.
Of op je tablet kijken, doe ik ook momenteel onder het werken door.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Wat voor tablet gebruik je? En waar kijk je?
Ik heb m'n Surface natuurlijk... ik weet alleen niet of die een livestream kan afspelen
Ik heb m'n Surface natuurlijk... ik weet alleen niet of die een livestream kan afspelen
Ik kijk het op een iPad 3 met de Horizon app van Ziggo werkt super trouwens en scherp beeld.Firesphere schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:10:
Wat voor tablet gebruik je? En waar kijk je?
Hmmm, Horizon heb ik niet zoveel aan. Heeft RTL een stream die gratis te bekijken is?
Die opkomst van Dimitri van den Bergh.

⏩ PVOutput☀️
Die is zeker happy
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube