Al vind ik Peter Wright ook ok... dus dan maar een gelijkspel vanavond.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Denk dat van de Voort het niet gaat redden. Maar wellicht een stunt.
Barneveld moet eigenlijk wel winnen, maar dat gaat niet met 2 vingers in de neus.

⏩ PVOutput☀️
Als het ff moet dat pleurt ie zoals altijd er gewoon in

</zeur
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
⏩ PVOutput☀️
Ik zie ook geen andere uitslag.. nu maar hopen dat barny het wel red.jaapstobbe schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:42:
5-0 voor Taylor, verschil is te groot.
Niet dusjaapstobbe schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:42:

goeie set van VvdV
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
5-1 danjaapstobbe schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:42:
OK, 5-2
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Je gooit toch niet met je voeten, nix aan de hand!!
Haha, maar wel met je rugNiels.68 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:08:
[...]
Je gooit toch niet met je voeten, nix aan de hand!!
Haha, dat zei ik ook zojuist. Hoewel ik natuurlijk hoop op 5-2 voor Vincent.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Edit: Wauw begint toch echt een partij te worden! VDV gooit even lekker wat finishes weg!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

⏩ PVOutput☀️
5-3...5-4....Taylor trekt toch vaak aan het langste eind. Maar VvdV is zeker goed bezig! Alleen waarom nou weer een break, zo kill je iemand zijn flow...
[ Voor 11% gewijzigd door jaapstobbe op 02-01-2015 21:20 ]
Het belangrijkste is dat ie in het hoofd van Taylor zit! Die man wordt gek zometeen.jaapstobbe schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:19:
[...]
5-3...5-4....Taylor trekt toch vaak aan het langste eind. Maar VvdV is zeker goed bezig!
Taylor gooit wat minder, maar nog steeds boven de 100..
Die 100+ finishes zijn frustrerend voor hem...en misschien nog wel meer omdat ie ze zelf niet gooit
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Vaak, maar niet altijd! Fingers crossedjaapstobbe schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:19:
[...]
5-3...5-4....Taylor trekt toch vaak aan het langste eind.
Taylor wordt niet gek, die heeft alles al meegemaakt.sanderb schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:21:
[...]
Het belangrijkste is dat ie in het hoofd van Taylor zit! Die man wordt gek zometeen.
Taylor gooit wat minder, maar nog steeds boven de 100..
Die 100+ finishes zijn frustrerend voor hem...en misschien nog wel meer omdat ie ze zelf niet gooit

Ik denk dat ie nu wel anders kijkt
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
⏩ PVOutput☀️
de psychologische klap voor VDV.
[ Voor 40% gewijzigd door jaapstobbe op 02-01-2015 21:38 ]
⏩ PVOutput☀️

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Voor degene die van live stats houden trouwens:
http://live.dartsdata.com/MatchView.aspx?MatchId=101633
Ze ontlopen elkaar heel weinig. vd Voort op 50+ finish percentage. Taylor uiteraard lager door die 8 missers net.
⏩ PVOutput☀️
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wel een mooie pot gezien
Het commentaar is hopeloos, bij ELKE wedstrijd trekken ze te vroeg conclusies, waarschijnlijk gaat het ze niet snel genoeg.Señor Sjon schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:04:
Wel jammer dat het commentaar een veer bij VdV erin aan het prikken was terwijl ie de 7e set aan het vergooien was. Hij heeft het in set 1, 2 en 6-8 gewoon laten liggen.
Taylor gooit ook wel sloom.jaapstobbe schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:06:
[...]
Het commentaar is hopeloos, bij ELKE wedstrijd trekken ze te vroeg conclusies, waarschijnlijk gaat het ze niet snel genoeg.
De dagwedstrijden waren een stukje erger. Normaal is de avondploeg wel wat scherper. Alleen nu zagen ze niet dat VdV gewoon nauwelijks de triple meer raakte.jaapstobbe schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:06:
[...]
Het commentaar is hopeloos, bij ELKE wedstrijd trekken ze te vroeg conclusies, waarschijnlijk gaat het ze niet snel genoeg.
Jammer voor VdV, was een leuke wedstrijd vond ik
Ik ben nu in Duitsland, kijk via Sport1 het commentaar voor de rest is voornamelijk op de leg. Geen conclusies trekken. Waar ik me wel aan erger is dat ze het non-stop hebben over de 9-darter. Wordt er 180 gegooid dan begint het gezeik weer.Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:19:
Commentaar op Sky sports is een stuk beter moet ik zeggen, kijk nu alleen nog maar via sky ipv rtl.
Jammer voor VdV, was een leuke wedstrijd vond ik
dat idee heb ik dus ookShittyNL schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:27:
Ligt het nou aan mij of kijkt Bunting nou altijd vrolijk!
⏩ PVOutput☀️
Zijn "concentratie look" lijkt inderdaad op een fikse glimlach..ShittyNL schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:27:
Ligt het nou aan mij of kijkt Bunting nou altijd vrolijk!
Hij wordt niet voor niets met Peter Griffin van family guy vergeleken
[ Voor 11% gewijzigd door sanderb op 02-01-2015 22:32 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Hij is de Peter Griffin, het is me nooit opgevallen haha!sanderb schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:32:
[...]
Zijn "concentratie look" lijkt inderdaad op een fikse glimlach..

En dan zijn opkomst nummer :is een episode aan gewijd in the Family Guysanderb schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:32:
[...]
Zijn "concentratie look" lijkt inderdaad op een fikse glimlach..
http://m.youtube.com/watch?v=2WNrx2jq184
[ Voor 5% gewijzigd door Arjantje72 op 02-01-2015 22:52 ]
In het publiek zijn er ook met een masker van PeterShittyNL schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:45:
[...]
Hij is de Peter Griffin, het is me nooit opgevallen haha!
[afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
Zet maar weer afQuad schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:07:
Brilletje op gedaan dus.
Krijgen we in ieder geval niet het eeuwige gezeik vooraf aan de wedstrijd tussen barneveld en zijn eeuwige rivaal Taylor. Met zijn "Ik ben niet bang voor hem" en "als ik mijn eigen spelletje speel dan kan ik hem hebben" om dan vervolgens een geweldig pak slaag te krijgen.jaapstobbe schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:18:
nou de hoop maar op van Gerwen dan maar
Niet dat ik fan ben, maar hij is hollands. Ïk bedoel kom op!
All-Round nerd | iRacing Profiel
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zou best wel eens tot 4-4 en 5-5 in legs kunnen lopen..
[ Voor 72% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 02-01-2015 23:46 ]
Tv uit gezet na die kansloze actie. Mocht VB al niet bij voorbaat maar dat was even de druppel.Niels.68 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:44:
Deed Barney Adrian Lewis na??
De fans zullen het daarentegen wel super vinden
Nickname does not reflect reality
Dat zeggen ze op RTL7 iedere pot die Bunting speelt 2x..gambieter schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:45:
Bunting gooit 12g darts, zeggen ze op Sky. Lichte darts voor een minder lichte darter

Nou Barney.. 3x je eigen leg houden en je staat in de halve finale.. simple as that
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 02-01-2015 23:52 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Vooral Eric Bristow is erg grappig, onderkoeld cynisme
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Baal dan ook vreselijk dat op BBC (1/2) dit niet wordt toegezonden want het "commentaar" is werkelijk tenenkrommend vaak ja. Studio gebeuren vind ik prima maar dat live commentaar isSt@m schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:50:
Dat zeggen ze op RTL7 iedere pot die Bunting speelt 2x..

Nickname does not reflect reality
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube