als bunting deze leg pakt gaat hij met het pychologisch voordeel de laatste set in
Onzin, ideaal voor Barney dit. Gewoon je eigen legs houdenjaapstobbe schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:57:
als bunting deze leg pakt gaat hij met het pychologisch voordeel de laatste set in
[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 02-01-2015 23:59 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vind het mooi om te kijken, maar inderdaad... wat wil je er over blijven vertellen 9 sets lang...St@m schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:55:
Ach ja.. commentaar geven op pijltje gooien.. ik vind het al super knap dat ze hun best doen
Het spelletje speelt zich 80% van de tijd af op die paar vierkante centimeter....
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Toch gaat Bunting aan het langste eind trekken denk ik. Hij gooit die leg toch wel ijskoud hoor. Erg knap
Het spelletje speelt zich vooral af in de hoofden van de spelers. Dit is een concentratie sport namelijk.sanderb schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:59:
[...]
Ik vind het mooi om te kijken, maar inderdaad... wat wil je er over blijven vertellen 9 sets lang...
Het spelletje speelt zich 80% van de tijd af op die paar vierkante centimeter....
Hup Barney, je moet Bunting breken in deze laatste set!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Helemaal niet waar
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
2 legs verschil, of sudden death leg beginnen.
⏩ PVOutput☀️
Dus moet je hem breken? Neen, handig is het wel
BAM!!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Wow! Vet goed Barney!!!

⏩ PVOutput☀️
en BOEM! 180 erachteraan
Sudden death wil je ten allen tijde voorkomen, dus moet je hem breken.St@m schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:03:
Dus moet je hem breken? Neen, handig is het wel
⏩ PVOutput☀️
Van B. bewijst weer eens zijn grote klasse.
wat een eindbaas! 2 nederlanders in de halve finale!
And the winner is!! Wat een fenomenale partij weer!

⏩ PVOutput☀️
Ja, breken is handig, maar het moet niet. De enige die moest breken was BuntingQuad schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:04:
[...]
Sudden death wil je ten allen tijde voorkomen, dus moet je hem breken.
Mooie overwinning
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 03-01-2015 00:07 ]
Maar om die sudden death te voorkomen moet je wel. 
Wat een fantastisch wk is dit zeg, in alle opzichten!
Wat een fantastisch wk is dit zeg, in alle opzichten!
⏩ PVOutput☀️
Dat publieke geslijm dan weer, bah.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat lachen van van Barneveld tijdens de wedstrijd, bijzonder. Normaal is het altijd een saai chagrijnig gezicht. Lang niet gezien!
⏩ PVOutput☀️
Wow, wat doet van Barneveld!
⏩ PVOutput☀️
Dit is barney zn buitenechtelijke zoon, zie ik op de Telegraaf Prive website
Lijkt me dat Bunting hier niet op zit te wachten...
Stel je voor dat Taylor in de halve finale Barney nipt verslaat en dit gaat doen... Denk dat Barney zo van het podium loopt.
Stel je voor dat Taylor in de halve finale Barney nipt verslaat en dit gaat doen... Denk dat Barney zo van het podium loopt.
Lijkt me wel, supermooie woorden van zijn idool.sanderb schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:10:
Het verschil is dat Barney al een gesettelde naam heeft. Bunting nog niet in de PDC. En die kun je best gebruiken denk ik zo. Zoals Raymond het zegt, hij verdient de wild card. En als ik zie hoe hij zich het laatste jaar heeft ontwikkeld is dat geen slechte gedachte. Een jaar geleden had ik gezegd dat Raymond er zo overheen zou walsen. Nu is hij echt iemand om rekening mee te houden.sanderb schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:10:
All-Round nerd | iRacing Profiel
Barney pakt microfoon van SkySports verslaggeefster en eert Bunting met hele, hele mooie woorden.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:11:
Wat gebeurt er? Gooi hem net uit
⏩ PVOutput☀️
Bunting is al vanaf het begin enorm fan van van Barneveld. Tegen hem spelen was voor hem al een eer. Wat Barney deed is (een beetje overdreven) Bunting een veer in de reet steken, als idool naar fan.
Volgens mij.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
ik denk dat Bunting de gelukkigste verliezer is van allemaal.
Wel mooie affiches voor de halve finale. Met Anderson, Taylor, RvB en MvG heb je wel vier van de vijf beste spelers, alleen Lewis is afwezig. Wright vind ik toch meer zo'n Willem II of Heerenveen, eens in de zoveel tijd heel goed maar niet regelmatig genoeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ja geweldig!Quad schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:10:
Dit is fantastisch!!!
Tranen.. Wat mooi, wat uniek! Zeldzaam vertoont!
Nou dat is wel heel tof van hem! Bunting speelde ook wel een hele goede partijQuad schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:13:
[...]
Barney pakt microfoon van SkySports verslaggeefster en eert Bunting met hele, hele mooie woorden.
Dan nog vond ik het eigenlijk vooral erg gênant deze actie. Dat hij wat zei over de prestatie van Bunting is mooi maar dit was wat overdreven, net als Bunting die erbij gaat staan te jankenFiresphere schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:14:
[...]
Bunting is al vanaf het begin enorm fan van van Barneveld. Tegen hem spelen was voor hem al een eer. Wat Barney deed is (een beetje overdreven) Bunting een veer in de reet steken, als idool naar fan.
Volgens mij.
Qua seedings:
(1) van Gerwen
(2) Taylor
(4) Anderson
(14) van Barneveld
Ik gok op een finale Anderson vs Taylor.
Anderson is gebrand op de titel en van Gerwen hoeft niet, Barney is op denk ik na al die lange wedstrijden en dan redt Taylor het wel. Dan hoop ik op de titel voor Anderson.
maar hopelijk kan ik dit morgenavond weer bijstellen
(1) van Gerwen
(2) Taylor
(4) Anderson
(14) van Barneveld
Anderson is gebrand op de titel en van Gerwen hoeft niet, Barney is op denk ik na al die lange wedstrijden en dan redt Taylor het wel. Dan hoop ik op de titel voor Anderson.
Daarom zei ik "(een beetje overdreven)"ik222 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:18:
[...]
Dan nog vond ik het eigenlijk vooral erg gênant deze actie. Dat hij wat zei over de prestatie van Bunting is mooi maar dit was wat overdreven, net als Bunting die erbij gaat staan te janken
Maar ik heb't idee dat het Bunting echt wel wat deed.
Ik weet niet. van Gerwen verdedigt natuurlijk z'n titel, dus dat is ook wel wat waard.jaapstobbe schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:19:
Qua seedings:
(1) van Gerwen
(2) Taylor
(4) Anderson
(14) van Barneveld
En ik heb't idee dat van Barneveld juist weer op de weg terug is. Heeft "leren vechten" en dat ook wil laten zien. Ik zie'm nog wel winnen van Taylor op deze manier.
De enige die ik niet in de finale verwacht, is juist Anderson.
[ Voor 110% gewijzigd door Firesphere op 03-01-2015 00:21 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat laatste was duidelijk ja, hij stond gewoon te janken en dat was niet vanwege het verliesFiresphere schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:19:
[...]
Daarom zei ik "(een beetje overdreven)"
Maar ik heb't idee dat het Bunting echt wel wat deed.
En het was volgens mij ook allemaal niet makkelijk voor Bunting, heeft de nodige tegenslagen gehad. En daar ging het vooral voor Barney zo'n beetje om.
Ik vind het in elk geval hele mooie en unieke beelden.
Een nadeel is dat we wellicht geen Nederlander in de finale hebben, stimmt Vincent.
Edit: Overigens ben ik fan van Kim Huybrechts geworden, gewoon een hele leuke relaxte vent!
Een nadeel is dat we wellicht geen Nederlander in de finale hebben, stimmt Vincent.
Edit: Overigens ben ik fan van Kim Huybrechts geworden, gewoon een hele leuke relaxte vent!
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 03-01-2015 00:22 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat er inderdaad meer achter zat, wellicht horen we dat later nog eens.Quad schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:21:
En het was volgens mij ook allemaal niet makkelijk voor Bunting, heeft de nodige tegenslagen gehad. En daar ging het vooral voor Barney zo'n beetje om.
Muhaha
Finale: Anderson - Taylor (al hoop ik op de Nederlanders)St@m schreef op woensdag 31 december 2014 @ 00:35:
Voorspellingen:
Gary Anderson vs Peter Wright
Michael van Gerwen vs Robert Thornton
Stephen Bunting vs Raymond van Barneveld
Phil Taylor vs Vincent van der Voort
Laten we gewoon gek doen en voor een finale als Van Gerwen tegen van Barneveld gaan. 

⏩ PVOutput☀️
Ik denk een finale Van Gerwen - Taylor.
Anderson gaat gefrustreerd raken omdat hij goed scoort maar Van Gerwen niet los krijgt waarbij Van Gewen weer eens ouderwets alle foutjes gaat afstraffen --> 6-2 voor Van Gerwen.
Van Barneveld geloof ik niet in, die piept en kraakt al het hele toernooi. Maar omdat Taylor ook niet geweldig in vorm is zal het wel close worden, alleen denk ik dat Van Barneveld dit keer de beslissende set verliest --> 6-5 voor Taylor
Anderson gaat gefrustreerd raken omdat hij goed scoort maar Van Gerwen niet los krijgt waarbij Van Gewen weer eens ouderwets alle foutjes gaat afstraffen --> 6-2 voor Van Gerwen.
Van Barneveld geloof ik niet in, die piept en kraakt al het hele toernooi. Maar omdat Taylor ook niet geweldig in vorm is zal het wel close worden, alleen denk ik dat Van Barneveld dit keer de beslissende set verliest --> 6-5 voor Taylor
Ik verwacht zelf ook van Gerwen - Taylor eigenlijk ook om de reden die jij noemt. Maar dat is eigenlijk het voorspelde scenario, een verrassing een keer zou leuk zijn!ik222 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:15:
Ik denk een finale Van Gerwen - Taylor.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat zijn de statistieken van Taylor - Barney eigenlijk? Volgens mij was zo'n beetje alles in het voordeel van Taylor.
⏩ PVOutput☀️
Dat sowieso, Van Gerwen - Anderson wordt een hele power wedstrijd, veel hoge scores, hoge finishes en een wedstrijd dat erom gaat spannen wie er finalist wordt.
Edit: zo.. Nog een half uurtje en dan barst het weer los!
Edit: zo.. Nog een half uurtje en dan barst het weer los!

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 03-01-2015 19:45 ]
⏩ PVOutput☀️
Wat komt van Gerwen verschrikkelijk nerveus over.
Eerste set afgepakt door Anderson, wel netjes.
⏩ PVOutput☀️
van Gerwen is onzeker/onrustig, en dat is te merken. Anderson maakt daar goed gebruik van!
Ja dat is zeker waar, hij gaat ook weer zo snel naar de T19 als hij een T20 heeft gegooid of mist. Gooi lekker door in die flow, lijkt mij veel beter.
⏩ PVOutput☀️
Wat een drama man...
Hehe wat triples
Maar ohoh wat gooit ie zuinig
Mooie finish
Hehe wat triples
Maar ohoh wat gooit ie zuinig
Mooie finish
Oeh die 130 finish komt ook op een heel fijn moment!
⏩ PVOutput☀️
Au.. Dat deed pijn voor Anderson.
⏩ PVOutput☀️
Hoezo wisselvallig
En dan die D4 missen.

⏩ PVOutput☀️
Als ik van Gerwen was zou ik daar niet op gokken.
Zo zeg.. Gary Anderson is echt super scherp op de dubbels zeg.
Zo apart, zo gooit hij een tweetal legs als een dweil en zo gooit hij er een fenomenaal binnen
Zo zeg.. Gary Anderson is echt super scherp op de dubbels zeg.
Zo apart, zo gooit hij een tweetal legs als een dweil en zo gooit hij er een fenomenaal binnen
[ Voor 69% gewijzigd door Quad op 03-01-2015 20:53 ]
⏩ PVOutput☀️
Hij is te wisselvallig, het is bij wijze van of 180 of 60. Ook vaak te weinig druk op Anderson zijn legs.
Hop break!
Hop break!
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 03-01-2015 21:05 ]
En bam, 3-0. Wtf!?
⏩ PVOutput☀️
Uiteindelijk kwam de 3-1 achterstand door 1 X 2 en 1 X 3 darts te missen in zijn eigen leg.
Nu wel 3-2 inderdaad
Nu wel 3-2 inderdaad
Tof dat er bekende sporters en beroemdheden naar deze sport komen. 
Op het juiste moment de break! En nu doorzetten Michael!
Stil in het topic inmiddels.
MvG knalt richting de 4-3 set zo.
Edit: Anderson pakt hem toch.. Knap gedaan.
Op het juiste moment de break! En nu doorzetten Michael!
Stil in het topic inmiddels.
Edit: Anderson pakt hem toch.. Knap gedaan.
[ Voor 61% gewijzigd door Quad op 03-01-2015 21:29 ]
⏩ PVOutput☀️
En dan heeft men het over "eeuwige rivalen" ? LOL. Taylor is van een compleet andere planeet met een 47-12, en 4 gelijk resultaat.
Dit zijn rivaliteiten, IMHO (voorbeeld weer uit de schaakwereld):
http://en.wikipedia.org/wiki/Garry_Kasparov (en andere pagina's)
Kasparov - Karpov: 28-21, gelijk 129.
Kasparov - Kramnik, 5-4, gelijk 40.
Carlsen - Anand, 9-7, gelijk 35.
Anand - Kramnik, 10-8, gelijk 69.
En het lijkt erop dat er langzaamaan een rivaliteit aankomt tussen twee jonge spelers:
Carlsen - Caruana: 5-4, gelijk 7
Meh. Als ik Talyor - Van Barneveld hiermee vergelijk dan is de score van Taylor echt monsterachtig, en bevindt Barney zich niet eens in dezelfde klasse. (Wie wel eigenlijk?)
[ Voor 31% gewijzigd door Katsunami op 03-01-2015 21:39 ]
Bij de D18 had hij hem moeten pakken.Sempy schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:29:
Daar gooit hij gewoon de partij weg met een beetje pech
Ik wil niet te voorbarig zijn maar het ziet er naar uit dat Anderson de 5-3 binnen gaat hengelen. En dan komt wedstrijdwinst wel heel dichtbij.
En 5-3, einde wedstrijd zo.
[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 03-01-2015 21:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Pff MvG is wel heel wisselvallig hoor, op belangrijke momenten geeft hij niet thuis vandaag. Zeer kleine kans dat hij dit nog wint. Anderson op tops is wel ziekelijk goed, ik meen 14 van de 17 raak.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 03-01-2015 21:45 ]
Begint er wel op te lijken..
⏩ PVOutput☀️
Wow en dan toch knap om die 149 uit te gooien. Alleen zo zonde dat hij daarna begint zonder triples.
⏩ PVOutput☀️
En dan weer zo k*t beginnen aan zijn eigen leg. Anderson wint gewoon omdat hij constanter is, niet omdat hij beter kan gooien.
Jammer zeg.. op de dubbels vrij slecht gegooid. Ook tevaak in de 5 op het laatst. Aan de andere kant, Anderson was wel onwijs lekker aan het gooien. Sterk gespeeld.
Als hij ook verliest starten we een boer zoekt vrouw topic!!Sempy schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:56:
Jammer, dan moet Barney maar ff Taylor oprollen om het voor ons ook leuk te houden.
MvG gooide veel te wisselvallig. 501/12*3=125 gemiddeld. Aangezien hij op een gemiddelde van rond de 100 zat, waren de legs die hij niet won te slecht. Nauwelijks 180, veel minder 140's en normaal gesproken komt ie altijd wel in de buurt van een 9-darter, maar niet eens de schijn ervan.
MvG heeft deze verloren, Anderson heeft hem niet echt gewonnen.
MvG heeft deze verloren, Anderson heeft hem niet echt gewonnen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Mja, spijtig gewoon. Anderson deed waarvoor wij vooraf bang voor waren, en van Gerwen deed wat hij het hele toernooi al deed. Dus wat dat betreft is deze wedstrijd een afspiegeling van beide spelers van het toernooi.
⏩ PVOutput☀️
Haha Anderson gooide gewoon heel constant, van Gerwen niet.
Constantheid is ook een factor dat in darten juist het belangrijkste is.
Dus ja van Gerwen gooide vandaag onder zijn niveau. Maar Anderson gooide vandaag heel goed en heeft daarom terecht gewonnen.
Constantheid is ook een factor dat in darten juist het belangrijkste is.
Dus ja van Gerwen gooide vandaag onder zijn niveau. Maar Anderson gooide vandaag heel goed en heeft daarom terecht gewonnen.
Nou, MvG is boos en hele consternatie eromheen met een fotograaf.
⏩ PVOutput☀️
Is er ergens een (legale natuurlijk) live stream? RTL gooit overal met de woorden live, maar een daadwerkelijke stream is er niet.

De RTL7 live stream is er wel, maar je moet er wel voor betalen (€ 2 en een paar centen). Kun je vinden op http://rtl7darts.nl.
Ze vragen er blijkbaar 2euro voor:Saturnus schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:07:
Is er ergens een (legale natuurlijk) live stream? RTL gooit overal met de woorden live, maar een daadwerkelijke stream is er niet.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt...40-4e85-b1de-340a3a980556

Dit topic is gesloten.
Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube