I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Erg jammer dat ik vanavond niet kan kijken, wat een wedstrijden staan er klaar
Barney, Taylor, Lewis en wie is de 4e?gambieter schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:26:
Leuke sessie vanavond, 4 wereldkampioenen actief! En mooi van Vd Voort.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
We zijn ook erg verwent met de premier league waar we voornamelijk deze spelers in actie zien.
Maar, kom op Barney!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
een verschil in gemiddeldes van bijna 20 punten, hoe kan barney ooit winnen
[ Voor 35% gewijzigd door TI_Observer op 30-12-2014 20:40 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Ik zie van Barneveld trouwens al tijden niet meer winnen. Hij is "het vuur" kwijt. Hij gooit omdat het moet
[ Voor 35% gewijzigd door Firesphere op 30-12-2014 21:02 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ja maar Barney doet het nog net ietsje slechter, en bij Lewis had Barney de punten kunnen pakken door de dubbels 2 of 3 pijlen eerder te pakken.
Edit: Pfoei foei, eerste matchdart is gemist door Lewis, en van Barneveld pakt dan toch zijn kans voor de 3-3!!
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 30-12-2014 21:29 ]
⏩ PVOutput☀️

LOL gelijk weer 180
[ Voor 27% gewijzigd door Glashelder op 30-12-2014 21:35 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
⏩ PVOutput☀️
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️

Wel mooi hoe Bas Muijs meeleefde in de studio.

⏩ PVOutput☀️
Al met al wel een knappe prestatie. Toch lag v. Barneveld voor mijn gevoel (Zeker eerste helft) ver achter op Lewis, terwijl de score redelijk gelijk liep (Sets/Legs). Apart spelletje
Ik heb nooit een 'band' of gevoel bij BNers. Maar Bas Muijs vind ik wel een gast waar ik best wel eens een biertje mee zou willen drinken. Op de één of andere manier komt hij altijd zo 'natuurlijk' en zo niet showbizz over.
[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 30-12-2014 21:54 ]
Zoals ik ook al zeiRedHat schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:53:
Wat mij opvalt is dat het gros nu zeg 'Wat knap van van Barneveld' maar had hij de leg verloren na 4-matchdarts dan had iedereen gezegd wat een pannenkoek
Al met al wel een knappe prestatie. Toch lag v. Barneveld voor mijn gevoel (Zeker eerste helft) ver achter op Lewis, terwijl de score redelijk gelijk liep (Sets/Legs). Apart spelletje
Ik heb nooit een 'band' of gevoel bij BNers. Maar Bas Muijs vind ik wel een gast waar ik best wel eens een biertje mee zou willen drinken. Op de één of andere manier komt hij altijd zo 'natuurlijk' en zo niet showbizz over.
Verder, go Kimmie! Wat staat hij heerlijk te smijten!
Zenden ze de partij van Huybrechts helemaal niet uit in België?
Ik ben blij dat RTL7 het wel uitzendt in Nederland.
⏩ PVOutput☀️
Zo is het bij ons toch ook begonnen met Barney vanuit de Lakeside.
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Ja, dat is een teken dat hij boos is
(

Vindt dat emotieloze ook helemaal niks. Van Gerwen (bijv) is veel leuker om naar te kijken.
edit: Jammer. Walgelijk mannetje
[ Voor 8% gewijzigd door Glashelder op 30-12-2014 23:10 ]

Lol, Lewis heeft na de set inderdaad een 9-darter gegooid in de break.
En bam! Smith gooit nonchalant een 170 finish uit.
[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 30-12-2014 23:32 ]
⏩ PVOutput☀️
Natuurlijk de laatste set pakt hij heel erg knap maar Lewis had hem toen al lang en breed moeten hebben liggen als je kijkt wat voor kansen hij had in set 4 en 6. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat v. Barneveld in veel en veel meer van zijn eigen legs goed weg is gekomen...
Maar uiteraard ben ook ik erg blij met de afloop en met 3 Nederlanders bij de laatste 8
van Gerwen - Wright
Taylor - van Barneveld
en van deze 4 kan iedereen kampioen worden
[ Voor 30% gewijzigd door jaapstobbe op 30-12-2014 23:47 ]
Ik ben ook absoluut geen fan van Taylor. Vaak heb ik het gevoel dat hij een verwent ventje is, die als hij z'n zin niet krijgt, het afschuift op alles wat hij kan bedenken.Glashelder schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:09:
Ben ik eigenlijk de enige die om wat hij nu laat zien een enorme bloedhekel heb aan Taylor?
()
Vindt dat emotieloze ook helemaal niks. Van Gerwen (bijv) is veel leuker om naar te kijken.
edit: Jammer. Walgelijk mannetje
Plus, ik vind hem persoonlijk redelijk verwaand
Maar de 'amateurpsycholoog' Huybrechts ben je wel fan van? Als hij 60 gooide ging hij nog met gebalde vuisten gek doen om Taylor te intimideren. Dat is hetzelfde als een lolly afpakken van een 4 jarige om aan iedereen te laten zien hoe gevaarlijk je wel niet bentFiresphere schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:51:
[...]
Ik ben ook absoluut geen fan van Taylor. Vaak heb ik het gevoel dat hij een verwent ventje is, die als hij z'n zin niet krijgt, het afschuift op alles wat hij kan bedenken.
Plus, ik vind hem persoonlijk redelijk verwaand

In deze partij was ik echt voor Taylor, omdat die Huybrechts echt een irritant mannetje is. Wat hij telkens deed om Taylor te 'imitideren' sloeg nergens op. Na dit toernooi ben ik ook serieus voor iedereen behalve Huybrechts. Ik ben eigenlijk nooit voor Taylor, maar ik dermate tegen Huybrechts dat ik voor Taylor was. En dat is echt een prestatie.
[ Voor 14% gewijzigd door RedHat op 30-12-2014 23:58 ]
Ik vind Huybrechts wel grappig normaal gesproken. Maar in deze partij was hij inderdaad aan het proberen extra uitbundig te zijn.RedHat schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:55:
[...]
Maar de 'amateurpsycholoog' Huybrechts ben je wel fan van? Als hij 60 gooide ging hij nog met gebalde vuisten gek doen om Taylor te intimideren. Dat is hetzelfde als een lolly afpakken van een 4 jarige om aan iedereen te laten zien hoe gevaarlijk je wel niet bent
In deze partij was ik echt voor Taylor, omdat die Huybrechts echt een irritant mannetje is. Wat hij telkens deed om Taylor te 'imitideren' sloeg nergens op. Na dit toernooi ben ik ook serieus voor iedereen behalve Huybrechts. Ik ben eigenlijk nooit voor Taylor, maar ik dermate tegen Huybrechts dat ik voor Taylor was. En dat is echt een prestatie.
Daarmee blijf ik tegen Taylor, maar niet perse pro-Huybrechts
In mijn eigen partijen ook altijd een hekel aan als mijn tegenstander helemaal uit zijn plaat gaat bij scores van 60>180 in zijn eigen leg.. Ook in mijn legs, daar niet van
Begin 2e helft van het seizoen kan ik mijn lol wel weer op met al die lui die denken dat ze Van Gerwen zijn..
BOOEEEEMMM!!!ON!!N!EE11
Gast.. je gooit 16 uit in je eigen leg.. en ik sta nu 3-1 voor

Overigens was ik gewoon voor Kim, want ik ben altijd voor de underdog.
Voorspellingen:
Gary Anderson vs Peter Wright
Michael van Gerwen vs Robert Thornton
Stephen Bunting vs Raymond van Barneveld
Phil Taylor vs Vincent van der Voort
[ Voor 45% gewijzigd door St@m op 31-12-2014 01:00 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Die moet ik ff online opzoeken
Wel lekker veel nederlanders bij de laatste acht

Taylor is inderdaad gewoon ontzettend goed. Maar hij bejegende Huybrechts niet met respect (die dingen over hoe Huybrechts zijn overwinningen viert).St@m schreef op woensdag 31 december 2014 @ 00:35:
Taylor is gewoon zo ontzettend goed.. moet Kim niet bijdehand gaan doen met z'n gejuich bij 100 scores en het houden van zijn eigen legs.. want alles leuk en aardig maar eigenlijk heeft Kim alleen zijn eigen sets gehouden en de laatste set die hij moest houden verliest hij kansloos. Ik vind Taylor verder ook gewoon een sympathieke speler. Hij is de aller beste aller tijden, iedereen heeft een grote mond over hem, dan is het niet gek als je eens een keer venijnig terug bijt. Als je Taylor met respect bejegend krijg je ook gewoon respect terug.
Ik vind Taylor niet symphathiek. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als speler vind ik hem ontzettend goed, maar krijgt hij niet mijn voorkeur, omdat hij juist zo ontzettend goed is. Ik ben bij Taylor altijd de fan van de underdog.
Een arrogante kwal is het (die goed kan darten). Meer niet. Niets respectvols aan. Iedereen moet vooral respect voor hem hebben
[ Voor 23% gewijzigd door Glashelder op 31-12-2014 02:15 ]
Tja, ben ik niet helemaal met je eens.ik222 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:34:
Eigenlijk was het gewoon een enorme ontsnapping van v. Barneveld. Ik vind de euforie op RTL7 dus wel een beetje overdreven wat dat betreft.
Natuurlijk de laatste set pakt hij heel erg knap maar Lewis had hem toen al lang en breed moeten hebben liggen als je kijkt wat voor kansen hij had in set 4 en 6. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat v. Barneveld in veel en veel meer van zijn eigen legs goed weg is gekomen...
Maar uiteraard ben ook ik erg blij met de afloop en met 3 Nederlanders bij de laatste 8
Dat Ray niet top was is geen discussie. Echter.... Ray was wel top op zijn eigen legs in zijn eigen Sets. Daar heeft Adrian maar 1 x de kans gehad om de wedstrijd te pakken.
"Ton-eighties (or scores or trebles) for show and doubles for dough."
In de legs waar Adrian Ray pijn kon doen was Ray helemaal niet ver weg. Dus ja, Adrian was scorend veel beter, maar niet in de Sets van Ray.
[ Voor 7% gewijzigd door backupdevice op 31-12-2014 09:05 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Barney is een goede matchplayer geworden, rustig aan de eigen sets pakken en wachten op een kans om te breken. In de derde set liep dat niet goed (na de break meteen een re-break) maar in de laatste set wel.
Misschien was Lewis toch even van de kook door de gemiste matchdart want hij startte zijn laatste set slecht waardoor Barney meteen brak.
Lewis heeft genoeg kansen gehad maar gemist, dus ondanks dat Barney één leg minder heeft gewonnen wel een terechte winnaar.

En die negen darter ging weer zo soepel bij Lewis
Trouwens wel een leuke reactie van Barney, armpje eromheen, goed gedaan knul
Lewis maakte toch wel wat foutjes op beslissende momenten. Het lijkt wel of hij dan gewoon wat zenuwachtig wordt. Ik heb hem er wel vaker last van zien hebben. Zou het dan toch komen door de tegenstander waar tegen hij speelt. Want vaak genoeg veegt hij zijn tegenstanders ook gewoon van het podium af.
Nu een avondje darts-vrij en dan morgen weer een paar lekker clashes. Kijk er weer naar uit. Hopelijk gaat er meer dan 1 Nederlander door naar de semis.
Ik heb eens een documentaire gezien over "The Power". Misschien online te vinden.Firesphere schreef op woensdag 31 december 2014 @ 01:48:
[...]
Taylor is inderdaad gewoon ontzettend goed. Maar hij bejegende Huybrechts niet met respect (die dingen over hoe Huybrechts zijn overwinningen viert).
Ik vind Taylor niet symphathiek. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als speler vind ik hem ontzettend goed, maar krijgt hij niet mijn voorkeur, omdat hij juist zo ontzettend goed is. Ik ben bij Taylor altijd de fan van de underdog.
Mijn indruk was heel positief (vond hem daarvoor ook niet sympathiek) .
Een gewone volksjongen die een bepaald iets beter dan iedereen ter wereld beheerst.
Het lijkt me best lastig om bescheiden te blijven en aardig tegen iedereen die iets van je wil en daarbij ook nog eens publiekslieveling te zijn.
Het ouder worden en angst voor de onvermijdelijke terugval zal ook niet bevorderlijk zijn voor zijn humeur en attitude.
[ Voor 6% gewijzigd door Bart2005 op 01-01-2015 16:22 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
⏩ PVOutput☀️
Morgen ook erg intressant met Taylor tegen van der Voort. Maar ben bang dat Taylor toch weer de winst zal pakken.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Omdat Thornton misschien zijn eigen set houdt? Denk het niet hoor.Zeddicius schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:01:
Een ommekeer nu?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Ach nee.. Nog niet spannend, pas bij 3-3 en 2-2 in legs wordt het weer spannend.Pinobigbird schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:13:
Thornton is weer helemaal terug een Van Gerwen blijft achter. Wordt het toch nog spannend.
Daar komt nog bij dat Thornton ook nog een set moet pakken van Van Gerwen..
[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 01-01-2015 21:17 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Kom op, maak het af.
[ Voor 31% gewijzigd door Pinobigbird op 01-01-2015 21:38 ]
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube