Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Et gaat niet goed
[ Voor 70% gewijzigd door krissie100 op 27-12-2014 23:34 ]
Niet te vroeg met conclusies.jaapstobbe schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:34:
Zoveel dubbels gemist...helaas. Toch goed gespeeld jelle!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zie het Anderson toch winnen, puur omdat hij wat regelmatiger is. Klaasen maar 20% op de dubbels.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Heb je een vertraging ofzo😄Quad schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:40:
Anderson gaat hem winnen.
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 27-12-2014 23:43 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Taylor zijn favoriete dubbel is toch 16 en probeert altijd daar naar toe te werken, ook valt die niet altijd.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Als je in de LEG voor staat wel.gambieter schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:39:
Wat blijft Klaasen toch vreemde keuzes maken voor het naar een dubbel toewerken. Sta je op 91, triple-17 tops ligt voor de hand, gooit hij single bull-16 voor dubbel bull????
Ik zie het Anderson toch winnen, puur omdat hij wat regelmatiger is. Klaasen maar 20% op de dubbels.
Sta je achter en MOET je de leg winnen ga je wel voor de bull. . Als je op 91 staat en je gaat voor triple 17 en die mis je, heb je nog een triple nodig. Ga je voor de bull heb je geen triple nodig. Enkele bull, 16 , double Bull of Doulble bull , 9 double 16.
Op dat niveau gaat het om een pijltje extra te hebben
[ Voor 3% gewijzigd door backupdevice op 29-12-2014 13:50 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Op die manier, dank voor de uitleg. Had ik niet aan gedachtbackupdevice schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:49:
Ik hoop dat Smith deze keer zichzelf niet meteen de put in praat.
Is niet helemaal waar:backupdevice schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:49:
[...]
Als je in de LEG voor staat wel.
Sta je achter en MOET je de leg winnen ga je wel voor de bull. . Als je op 91 staat en je gaat voor triple 17 en die mis je, heb je nog een triple nodig. Ga je voor de bull heb je geen triple nodig. Enkele bull, 16 , double Bull of Doulble bull , 9 double 16.
91, s17 -> 74
en dan kan je d12 en dBull doen, of d17 en d20.
Als je t17 raakt, heb je 2 pijlen voor de d20. Dus als het gaat om een extra pijl te krijgen kan je imho beter op de t17 mikken.
[ Voor 6% gewijzigd door Witte op 29-12-2014 14:07 ]
Houdoe
Het gaat erom dat je zo een veel grotere kans hebt op één pijl op een dubbel zonder een triple te hoeven gooien.Witte schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:05:
[...]
Is niet helemaal waar:
91, s17 -> 74
en dan kan je d12 en dBull doen, of d17 en d20.
Als je t17 raakt, heb je 2 pijlen voor de d20
Houdoe
klopt, maar de totale oppervlakte van de enkele en de dubbele bull is groter als een triple. In het geval van 91 is een enkele of dubbele bull altijd een pijl over op een dubbel.Señor Sjon schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:10:
Het vakje van de enkele/dubbele bull is anders kleiner dan een triple en als je die enkele bul al mist, dan heb je een $random 1-20 getal.
In de lagere divisies is een extra beurt meer als genoeg. Speel ( of speelde je zoals ik ) in de ere divisie dan gaat het om een enkele pijl verschil.
Let op... als je voor staat moet je dit niet doen. Sta je achter is dit de manier om de leg te pakken.
[ Voor 22% gewijzigd door backupdevice op 29-12-2014 14:15 ]
Nou de hele oppervlakte van bull en dubbele bull is groter dan het vakje van een tripple.Señor Sjon schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:10:
Het vakje van de enkele/dubbele bull is anders kleiner dan een triple en als je die enkele bul al mist, dan heb je een $random 1-20 getal.
Edit: Tegenwoordig zit er ook minder ijzer in, geen dikke draad met krammen zoals vroegah.
[ Voor 11% gewijzigd door Hippocampus op 29-12-2014 14:14 ]
Maar Klaasen raakte die dag wel geregeld de triples, maar niet de dubbel. IMO had ie dus altijd voor zoveel mogelijk dubbel kansen moeten gaan.
Nu nog een charisma-injectie
⏩ PVOutput☀️
Spannende set

Met een beetje hulp van Hopp komt ie toch mooi een rondje verder
[ Voor 41% gewijzigd door Hippocampus op 29-12-2014 16:04 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
#Gerwen vs #Jenkins
1-0 in sets inmiddels
A: Wade is zwaar teleur gesteld omdat Bunting eigenlijk te pakken was maar hijzelf helemaal z'n niveau niet haalde.St@m schreef op maandag 29 december 2014 @ 21:28:
Bah.. waarom snapt die Wade nou niet dat hij gewoon netjes een hand moet geven.. mijn vriendin zit me belachelijk te maken naast me op de bank, maar ik zat echt te vloeken.. ik vind dat belangrijk.
B: Wade soms gewoon nog een klein jongetje is wat niet tegen z'n verlies kan.
(of als ie wint ook als een kind zo blij)
Jenkins gun ik wel een overwinning, maar of dat gaat lukken betwijfel ik

⏩ PVOutput☀️
Edit; Feli Quad
[ Voor 13% gewijzigd door Hippocampus op 29-12-2014 23:30 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Ik hoop op een stuntje van Kim en ik verwacht een mooie wedstrijd tussen Ray en Lewis. Ik ben er klaar voor
Peter Wright (5) v Andy Hamilton (12)
Gary Anderson (4) v Cristo Reyes
Dean Winstanley (26) v Vincent van der Voort (23)
20.00 uur Derde ronde
Adrian Lewis (3) v Raymond van Barneveld (14)
Phil Taylor (2) v Kim Huybrechts (18)
Stephen Bunting (27) v Michael Smith (22)
Mijn verwachting voor vandaag.
⏩ PVOutput☀️
Houdoe
Als Huybrechts net zo'n piek kan bereiken als de laatste keer tegen MvG dat zou wel heel mooi zijn.Quad schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:06:
13.30 uur Derde ronde
Peter Wright (5) v Andy Hamilton (12)
Gary Anderson (4) v Cristo Reyes
Dean Winstanley (26) v Vincent van der Voort (23)
20.00 uur Derde ronde
Adrian Lewis (3) v Raymond van Barneveld (14)
Phil Taylor (2) v Kim Huybrechts (18)
Stephen Bunting (27) v Michael Smith (22)
Mijn verwachting voor vandaag.
Bunting vs. Smith 50/50, ze kunnen alle twee erg goed scoren als ze in de flow zitten, maar zijn alle twee nog niet echt tiptop geweest dit toernooi.
Verder ga ik helemaal met je voorspelling mee
⏩ PVOutput☀️
Zolang het maar een beetje spannend is
[ Voor 0% gewijzigd door krissie100 op 30-12-2014 15:49 . Reden: 70% dubbels ;) ]
⏩ PVOutput☀️

Winstanley komt niet echt mee, maar dat hoeft ook niet

Klaasen kon het net niet afmaken in de 2e ronde, maar daar speelde ze beide gewoon van hoog niveau.
Nu maar afwachten wat Anderson tegen Wright doet. Als hij daar ook voorbij komt denk ik dat van Gerwen moet gaan uitkijken in de halve finale. Als MVG tenminste wint van Thornton.
Van de Voort is nu ook lekker bezig. Maar die gaat denk ik geen kans maken in de volgende ronde waar waarschijnlijk Phil Taylor wacht.
Winstanley bakt er niet veel van. Maar die heeft ook nog niet echt goede tegenstanders gehad in de vorige rondes.
Hopelijk nog een paar mooie wedstrijdjes te zien dit WK.
Mijn kanshebbers voor de titel zijn Taylor, Anderson, MVG en Lewis. Lewis is volgens mij een aardige outsider welke redelijk wat kans maakt. Ik zie van Barneveld er niet van winnen helaas.
[ Voor 6% gewijzigd door Xeodopel op 30-12-2014 16:45 ]
edit: toch niet
[ Voor 8% gewijzigd door jaapstobbe op 30-12-2014 18:21 ]
Vincent wint echt wel hoorjaapstobbe schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:49:
Tja dat krijg je ervan als je nu al over de volgende tegenstander van vd Voort spreekt. Winstanley gaat dit gewoon winnen.
We hebben altijd nog de Wijzig knop. Dan hebben we niets meer gezegd in het geval we het mis hebbenjaapstobbe schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:49:
Tja dat krijg je ervan als je nu al over de volgende tegenstander van vd Voort spreekt. Winstanley gaat dit gewoon winnen.
Winstanley begint wel beter de gooien nu. Kan inderdaad nog beide kanten opvallen.
[ Voor 10% gewijzigd door Xeodopel op 30-12-2014 16:56 ]
[ Voor 30% gewijzigd door jaapstobbe op 30-12-2014 18:21 ]
Uhm... Yes!
[ Voor 44% gewijzigd door krissie100 op 30-12-2014 17:20 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube