This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hij gaf bijvoorbeeld ook aan dat ondanks dat hij zo ver voor stond hij toch zenuwachtig was door de comeback van MvG. Als hij wat meer ervaring en dus vertrouwen krijgt kan hij misschien nog best een topper worden. We zullen zien.
Maar gisteren was hij de pletwals in plaats van MvG
Verder om over 'weg komen met matig spel' te spreken, ook King heeft het op een of andere manier tot de kwartfinales geschopt zonder hoog niveau te laten zien. Ik ben benieuwd of hij daar vanavond ook mee weg komt of dat ie toch er een schepje bij kan doen.
Edit: Een schepje erbij was genoeg tegen een matige Bunting.
Edit: Smith loopt te klooien tegen Taylor. Pfff pijlen zomaar weggooien.

[ Voor 8% gewijzigd door Hippocampus op 15-11-2014 22:06 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
VdV gooide ook een paar mooie finishes tegen Hamilton die er eigenlijk niet aan te pas kwam.
[ Voor 3% gewijzigd door Hippocampus op 28-11-2014 22:32 ]
Darts.nu gaat eruit, de vervanger wordt www.darts-talk.nl
Ter land, ter zee en in de kroeg
Edit: Dat was een spannende pot van Kist vs. Anderson.
[ Voor 23% gewijzigd door Hippocampus op 28-11-2014 22:59 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Taylor-Anderson begint leuk. Anderson mist de bull voor de leg, Taylor op 125 en wil 25-T20-D20 doen, gooit de bull, gooit er gewoon 25 en nog een bull bij
Maar het heeft Taylor niet geholpen. Beiden 100+ gemiddelde, maar 10-6 voor Anderson.
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 30-11-2014 17:33 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Tsja, niet dusPinobigbird schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:34:
Leuk voor Andersson had ie even Taylor verslaat! Hopen dat hij tegen VvdV ietsjes minder gooit :-)
144 uit door VdV
[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 30-11-2014 23:05 ]
Mooi toernooi met een verdiende winnaar. What's next ? w.k. ?
Denk dat het meer te maken heeft dat hij zich 100% richt op de WK.Señor Sjon schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:56:
Ik hoop wel dat MvG zich tegen die tijd bij elkaar geraapt heeft. De laatste tijd is het niet zo best en erg wispelturig.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
gemiddelde 84 en 88, Brown wint 3-2.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 18-12-2014 21:17 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Reyes leek even van slag, herpakte zich en netjes gewonnen.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hoogtepunt van vandaag is de uitschakeling van Pipe.

⏩ PVOutput☀️
Vooral die eerste lucht-dart gooien

Was wel mooi, en dan als hij z´n dubbel moest gooien nog even een oefenpijltjeJeroenV_ schreef op zondag 21 december 2014 @ 10:30:
Nou, die Kirchner die tegen Anderson moest is ook niet van de snelle.
Vooral die eerste lucht-dart gooien
Favoriete gerecht? kapsalon shoarma.
Op het toernooi in Duitsland was zijn knoop op zijn broek gesprongen, hoe het er nu mee zit, nou hij heeft die broek weer aan en z'n oma heeft het gefixt.

Wel apart om te zien hoe Jan Dekker de BDO probeert te verdedigen terwijl hij weet dat het eigenlijk niets is en dat de PDC hetgene is waar je wilt staan.
Zo dan, Van de Pas laat even zien dat hij er is en pakt de eerste set met 3-0.
Edit: En van de Pas is door naar de 2e ronde! Werd nog even spannend maar uiteindelijk pakt hij de 4e set en stoomt hij door met 3-0 in de vijfde set. Super gespeeld!
[ Voor 47% gewijzigd door Quad op 21-12-2014 14:50 ]
⏩ PVOutput☀️
PSN: Curvaa_
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Eerste set was gemiddelde van 78 zelfs.gambieter schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:34:
Ja, de eerste set een gemiddelde van 83, de laatste set >120. Duidelijk de twee gezichten van Barney. Die laatste set waren allemaal 12-darters?
Hij gooide pas soepel wanneer hij de buit voor zijn gevoel binnen had.
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Was die 83 dan van zijn tegenstander of zo? Of ik zet mijn bril op
⏩ PVOutput☀️
King.....gambieter schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:17:
Leuke wedstrijden vanavond. Vd Voort door, maar echt leuk was Mervyn King tegen de 18-jarige Duitser Max Hopp. Die laatste gooide echt veel beter, King strompelde ook met ene van pijn vertrokken gezicht, maar ondanks dat hij vaak van ver moest komen, wist King met een paar magnifieke 100+ finishes toch bijna de match te winnen. Het werd uiteindelijk 3-2 voor hopp, 4-2 in de laatste set met een 161 uitgooi (nadat King een 170 net miste op de bull).
Tja sorry, maar die gast is één en al drama. En een slechte acteur. Was wel blij dat hij verloor.
maar wat gooit die Lewis man
128 gemiddeld...
⏩ PVOutput☀️
Hij likt zijn handen op een sensuele manier als hij gaat gooien, doet een tjoeketjoeke bij een 180-er en zelfs een 140-er (Lewis dacht ook.. wat doet die gek)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haha, mooi was dat!Gynnad schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:59:
Heerlijk dansje van Vincent vd Voort:
https://vine.co/v/OXVAp0KUvt9
⏩ PVOutput☀️
Ben wel bang dat er maar één door gaat vanavond van de Nederlanders..Quad schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:02:
Nederlands avondje vanavond! Chisnall - Benito van de Pas, Van Gerwen - Stein en Anderson tegen Klaasen!
⏩ PVOutput☀️
Gezien hoe hij de laatste maanden nog geen dweil tegen een raam kan gooien? Nee, hij moet echt geluk hebben. In vorm is hij in ieder geval zeker niet.krissie100 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:23:
Van Gerwen niet? die wint gewoon wel weer hoor ^^ al is Stein misschien best wel pittig
Nou de eerste set gaat vrij vlot met 3-0 naar shizzie, en die wil je juist geen voorsprong gevenFiresphere schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:22:
Ik zie van de Pas nog wel winnen.

(Het is Chizzie trouwens,
⏩ PVOutput☀️

Edit: mooi, alle kans nog om te winnen.
[ Voor 32% gewijzigd door Hippocampus op 27-12-2014 20:55 ]
⏩ PVOutput☀️
Nah, valt wel mee tochFiresphere schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:24:
[...]
Gezien hoe hij de laatste maanden nog geen dweil tegen een raam kan gooien? Nee, hij moet echt geluk hebben. In vorm is hij in ieder geval zeker niet.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Even wachten totdat zijn woede erin komt. Dan komt alles goed!ik222 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 21:54:
Om heel eerlijk te zijn zie ik MvG geen wereldkampioen worden. Hij heeft duidelijk zijn vorm nog niet terug gevonden zoals hij die tot een paar maanden terug had.

⏩ PVOutput☀️
Maar het gaat mij niet om deze wedstrijd maar meer om het voor zijn doen enorme missen op dubbels. Dat is iets wat je al een aantal maanden ziet helaas...
⏩ PVOutput☀️
eenrichtingsverkeer tot nu toe..Quad schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 22:34:
Beloofd een hele mooie pot te worden.
Waar heb jij het over???
Klaassen gooide gewoon veel beter tot hij aan de dubbels begon, totaal geen eenrichtingsverkeer.
[ Voor 0% gewijzigd door krissie100 op 27-12-2014 22:45 . Reden: het=hij ;) ]
Edit:
Het lukt hem wel.
[ Voor 22% gewijzigd door Daniel. op 27-12-2014 23:05 ]
Hollandsche Avond!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
⏩ PVOutput☀️
Iets te vroeg gezegd?
[ Voor 28% gewijzigd door krissie100 op 27-12-2014 23:26 ]
Anderson begint weer de triples te vinden
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube