Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Klopt toch?Dagion schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:39:
Zie dat ik ineens 4e sta in de bracket? Hoe dan? Werk eens bij @Quad
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Punten gaan hard bij goede voorspellingen in de vierde ronde.Dagion schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:39:
Zie dat ik ineens 4e sta in de bracket? Hoe dan? Werk eens bij @Quad
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Minuut stilte voor jouw Bracket?tweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:42:
Mijn bracket is bijna overleden, kan bijna geen partij meer goed hebben
⏩ PVOutput☀️
Valt best mee, je kunt nog op 263 punten komen.tweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:42:
Mijn bracket is bijna overleden, kan bijna geen partij meer goed hebben
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
- tweakduke
Als de finale Price tegen Wright wordt en Wright wint is dat dus de wedstrijd die ik nog goed kan hebben. Covid gevallen en andere verrassingen hebben alles dus gesloopt.
Is ook mijn finale. En @Verwijderd gaat straks beetje stilstaan bijvoorbeeld.tweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:45:
[...]
Als de finale Price tegen Wright wordt en Wright wint is dat dus de wedstrijd die ik nog goed kan hebben. Covid gevallen en andere verrassingen hebben alles dus gesloopt.
Edit: Dus hup Wright, sloop die Searle.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 30-12-2021 22:47 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Mm inderdaad als die laatste voorspelling dus uitkomt dan levert dat uiteindelijk nog wat op. Nou ja wie weet.Freee!! schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:44:
[...]
Valt best mee, je kunt nog op 263 punten komen.
Zegt ook genoeg over Wright's mening over Searle. En terecht, want dat is wel een gevaarlijke.Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:49:
Krijg nou tieten, Wright met de gewoone pijlen.
Net zo vaak als ik zelf knipper.Quad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:50:
Knippert het beeld bij jullie ook regelmatig op zwart?
Ik verwacht dat het vetpercentage van de darters wat minder gezond is dan je haar een kleurtje te geven.danslo schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:53:
Kan niet gezond zijn om zo vaak je haar te verven toch?
⏩ PVOutput☀️
Zie ik nu goed dat jij geen bracket hebt ingevuld?Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:56:
Kommop Searle, pak die Wright eens aan.
⏩ PVOutput☀️
Wordt wel beter heb ik het idee, wat jeugd die eraan komt die er wat meer mee bezig zijn. En Humphries, Henderson, Wattimena die wat gewicht kwijt zijn (alhoewel ik het idee heb dat Wattimena weer wat zwaarder oogt). Price zijn benadering zal natuurlijk ook helpen. Hempel wellicht?Quad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:55:
[...]
Ik verwacht dat het vetpercentage van de darters wat minder gezond is dan je haar een kleurtje te geven.
Andere kant op kan ook, Cross was een stukje lichter als elektricien en Van Gerwen was ook maar een iel menneke
Ja dat klopt. Ik heb nu in ieder geval geen extra kopzorgen over wie er wint of verliestQuad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:59:
[...]
Zie ik nu goed dat jij geen bracket hebt ingevuld?
Maar Searle is wel mijn favoriete outsider. De kans is klein maar ik hoop het heel erg.
Heb er verder ook geen kopzorgen over, kan toch niets meer aan aanpassen.
Wel vind ik het dit jaar een leuk extra element onderling, en het werkt want het topic is dit toernooi actiever dan ooit.
[ Voor 67% gewijzigd door Quad op 30-12-2021 23:04 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik zag laatst een recente foto van Mervyn King, daar schrok ik toch behoorlijk van. Kende hem alleen van vroeger.Dagion schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:00:
[...]
Wordt wel beter heb ik het idee, wat jeugd die eraan komt die er wat meer mee bezig zijn. En Humphries, Henderson, Wattimena die wat gewicht kwijt zijn (alhoewel ik het idee heb dat Wattimena weer wat zwaarder oogt). Price zijn benadering zal natuurlijk ook helpen. Hempel wellicht?
Andere kant op kan ook, Cross was een stukje lichter als elektricien en Van Gerwen was ook maar een iel menneke

-->

Verwijderd
Ik ga het niet redden inderdaadQuad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:46:
[...]
Is ook mijn finale. En @Verwijderd gaat straks beetje stilstaan bijvoorbeeld.

Van mijn laatste 4 zijn er al 2 uitgeschakeld (Clayton en Cross). Mijn score potential keldert hard. Als Searle ook verliest van Wright, kan ik het helemaal schudden.
Oh well... I've had a good run
Ik zal het er niet meer inwrijven.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:06:
[...]
Ik ga het niet redden inderdaad
Van mijn laatste 4 zijn er al 2 uitgeschakeld (Clayton en Cross). Mijn score potential keldert hard. Als Searle ook verliest van Wright, kan ik het helemaal schudden.
Oh well... I've had a good run
Maar vaak is juist een voorspelling als de jouwe gouden punten waard, maar dit jaar lijkt het, op een enkeling na, toch redelijk de te verwachten top in de kwartfinale te komen.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Zo kennen we er nog wel 1 ...danslo schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:03:
[...]
Ik zag laatst een recente foto van Mervyn King, daar schrok ik toch behoorlijk van. Kende hem alleen van vroeger.
*foto's*
:strip_exif()/f/image/xJtDAKaKpSnjykwqwLrTHmU9.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar zit misschien wel 40 jaar tussen. Maar ja, darten is een café sport met bijbehorend dieet.danslo schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:03:
[...]
Ik zag laatst een recente foto van Mervyn King, daar schrok ik toch behoorlijk van. Kende hem alleen van vroeger.
[Afbeelding]
-->
[Afbeelding]
Kan, maar Wright is sowieso niet de snelste.Dagion schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:09:
Wright expres een beetje aan het vertragen? Valt me op dat hij wat meer tijd neemt om na te denken.
- tweakduke

Bij de laatste gaat het om de derde van links.

⏩ PVOutput☀️
Jelle Klaasen, MvG & Barney.tweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:21:
Nou nog wat plaatjes, raad de darter.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verwijderd
En die tweede van links? Is dat niet Scholten?tweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:21:
Nou nog wat plaatjes, raad de darter.
..
Nope. Ronald Wensveen.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:24:
[...]
En die tweede van links? Is dat niet Scholten?
⏩ PVOutput☀️
Edit: Toch een set.

[ Voor 15% gewijzigd door Hippocampus op 30-12-2021 23:26 ]
Pakt de 3e set!Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:26:
Searle komt niet echt los. Jammer want Wright is ook niet superduper bezig.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Nee dat is Ronald Wensveen. Het is een hele oude foto van van Barneveld uit 1987. https://www.omroepwest.nl...-mensen-uit-mijn-verledenVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:24:
[...]
En die tweede van links? Is dat niet Scholten?
Van de Voort nog:

Dacht heel even dat het Peter van Vossen was die een darts speelde
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Zaterdag 1 januari
middag:
Gerwyn Price 🏴 v Michael Smith 🏴
James Wade 🏴 v Mervyn King 🏴
avond:
Peter Wright 🏴 v Callan Rydz 🏴
Luke Humphries 🏴 v Gary Anderson 🏴
Onder voorbehoud
Wel het idee dat Peter Wright en James Wade als enige nog niet echt uitgedaagd zijn dit toernooi, kan een voor of nadeel zijn
Fijne jaarwisseling alvast
[ Voor 7% gewijzigd door !mark op 31-12-2021 00:08 ]
⏩ PVOutput☀️
Op naar een mooi (dart) jaar.
Stack Sats
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hopelijk is iedereen gezond gebleven en een rustige nieuwjaarsnacht mogen beleven.
Ik in elk geval wel.
Op naar de partij King - Wade!
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Price tegen Smith vanavond is wel de kraker van Anderson en Wright verwacht ik eigenlijk wel dat ze hun partijen wel winnen.
Dit kan zo maar een lange partij (in sets) gaan worden.
Was z'n eerste dit toernooi toch?
Wade tot dusver het meest constant, 2-0!
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Je lijkt gelijk te krijgen, jeetje wat dendert Wade doorjaapstobbe schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 14:18:
5-0 zeg ik. Wade is slordig, King kan niet beter.
Ja, vrij bijzonder:Quad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 14:16:
[...]
Was z'n eerste dit toernooi toch?
Wade tot dusver het meest constant, 2-0!
The last player to reach a WC quarterfinal without hitting a 180 was Nicky Virachkul, in 1984. https://t.co/CvxotJmIbT
— Christopher Kempf (@ochepedia) 31 december 2021
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Verwijderd
3 sets waar het tot 3-2 komt. Ietwat geflateerd.Quad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 14:39:
Allemensen 4-0, had ik vooraf niet op ingezet eigenlijk.
'Typisch James Wade'Verwijderd schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 14:43:
[...]
3 sets waar het tot 3-2 komt. Ietwat geflateerd.
King scoort dus onvoldoende op het moment dat het moet, Wade pakt daar dus de kansen wel.Verwijderd schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 14:43:
[...]
3 sets waar het tot 3-2 komt. Ietwat geflateerd.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke

In ieder geval geen beste pot. ManmanmanHippocampus schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 13:42:
Wade V King trappen de kwartfinale af. Dat zal geen vlotte pot worden denk ik. ☕️
Do { Ping } while ( LOL )
Stack Sats
Jammer voor King.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Wade - vd Voort: walk-over
Wade - Kleermaker: 4-0
Wade - King: 5-0
Kost hem weinig energie op deze manier

Hij heeft ook geen tegenstander van formaat gehad en hij gooit belabberdVerwijderd schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 14:54:
Wade - Kuivenhoven: 3-1
Wade - vd Voort: walk-over
Wade - Kleermaker: 4-0
Wade - King: 5-0
Kost hem weinig energie op deze manier

Verwijderd
Echt he..?Shadow_Agent schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 14:55:
[...]
Hij heeft ook geen tegenstander van formaat gehad en hij gooit belabberd
Gewoon even op de sloffen naar de halve finale. Bizar..
Zeker als je dan bedenkt dat Clayton/Smith een achstefinale was en de eerste alweer thuis zitVerwijderd schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 14:57:
[...]
Echt he..?
Gewoon even op de sloffen naar de halve finale. Bizar..
Verwijderd
achtste finale zelfs ...Shadow_Agent schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:00:
[...]
Zeker als je dan bedenkt dat Clayton/Smith een kwartfinale was en de eerste alweer thuis zit
Klopt, dit zijn natuurlijk de 1/4
Gisteren zelf maar weer een bord gekocht. Jaren gehad maar die was niet zo best meer en geen nieuwe gekocht omdat ik eigenlijk nooit meer speelde. Maar toch maar één besteld

Samen met de visite kijken? Veel gezelliger toch?

Niet wanneer ik de enige ben die darten leuk vind, en zelf competitie heeft gespeeld.ll roel j schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:11:
[...]
Samen met de visite kijken? Veel gezelliger toch?
RTL7, anders is Videoland en Nlziet ook een optie.dehardstyler schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:16:
Via welk platform / zender kijken jullie dit?
Nou Lucky Luke, laat maar zien wat je waard bent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb de afstandsbediening geclaimd bij m'n schoonouders..
⏩ PVOutput☀️
Ahh de KPN app stond op gisteren, goedemorgen!Quad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:17:
[...]
RTL7, anders is Videoland en Nlziet ook een optie.
Nou Lucky Luke, laat maar zien wat je waard bent.

Verwijderd
Sky Sports (stream)dehardstyler schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:16:
Via welk platform / zender kijken jullie dit?
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube