Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Middag begon mwah, tweede partij was al weer een mooie pot. Lat voor vanavond ligt lekker hoog.
TV stond hier ook aan, maar kan niet de hele tijd in de 'tv-kamer' gaan zitten.Quad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:18:
[...]
Ik heb de afstandsbediening geclaimd bij m'n schoonouders..
Gelukkig grote L kamer, waar ik vanaf de eettafel wel tv kan kijken. (eigen huis)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Als Wade de finale haalt, gaat hij MvG voorbij.
Als Anderson of Smith kampioen wordt, wordt Mike ook door een van hen gepasseerd.
Jammer van de rest, daar klopt niet veel meer aangezien die allemaal al uitgeschakeld waren in mijn bracket..
Dat deel van mijn bracket is verpest door de uitval van MvG (ik had hem laten winnen tegen G. Anderson).Dagion schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:43:
Hoppa, niks gezien maar gewoon de oudjes door
Jammer van de rest, daar klopt niet veel meer aangezien die allemaal al uitgeschakeld waren in mijn bracket..
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Lekker zooitje zo, ook al is ie al naar huis. Wel gespeeld tegen Price, en close contact.
edit: Voor hetzelfde geldt is het onzin, om Price te 'fucken'. als het een thuistest is, en geen PCR
[ Voor 48% gewijzigd door Hackus op 01-01-2022 17:15 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Jawel, maar hij pakt ze niet.Quad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:55:
Sjees Wright krijgt gewoon geen kans zo.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En Rydz is scherp de kleedkamer uit gekomen …..Quad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:55:
Sjees Wright krijgt gewoon geen kans zo.
Ik wist t.
Wright mag dus niks missen want Rydz pakt ze, in 4 legs z'n 2e 100+ finish.
⏩ PVOutput☀️
Dat was al bij voorbaat, hij is Engels, Wright is Schots.Quad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:50:
Rydz zet gelijk de toon 152 finish en heeft het publiek achter zich.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk je dat Rydz een Barney doet?Gonadan schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:08:
Rydz gaat er gewoon hard af denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Lekker weer, net als ik zoiets typ gooit Wright helemaal pudding.
Maar ik denk dat hij dit niet vol houdt. En als Wright ook maar iets stabieler gaat gooien dan pakt hij set na set.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En dat haar... ze doen onderling ook een wedstrijd wie het slechtste kapsel heeft.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat is die Rydz goed bezig zeg. Je ziet wel af en toe zijn onervarenheid en bijbehorende zenuwen.
[ Voor 20% gewijzigd door ll roel j op 01-01-2022 21:13 ]
Commentaar had het er wel terecht over dat Rydz die hoge scores dus nodig heeft om te winnen. En dat zal niet elke leg zo zijn.St@m schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:12:
Ik vind het nog weinig overtuigend, staat natuurlijk te checken als een malle, maar als dat even niet loopt is Wright echt wel de betere.
En dat haar... ze doen onderling ook een wedstrijd wie het slechtste kapsel heeft.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Dat is nog wat vroeg om te stellen.jaapstobbe schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:26:
Ook hier gaat Wright de wedstrijd winnen op ervaring.
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een brilwissel gaat ‘m ook niet worden. Schoenen dan maar?Gonadan schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:36:
Nee hij heeft z'n goede setje al.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doe maar een kapseltje.dr.lowtune schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:39:
[...]
Een brilwissel gaat ‘m ook niet worden. Schoenen dan maar?
Rydz begint slordiger te spelen. Wright moet m nu gaan inpakken.
@Gonadan voor mij is het al een overwinning dat ik 3 pijlen in het bord krijg, dus ik kan leven met afzwaaiers.
Jawel, 3-2 en verschil is een stukje kleiner!
[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 01-01-2022 21:45 ]
⏩ PVOutput☀️
Maar als Wright het vanaf de eerste legs doet...
Het kan nog beide kanten uit.
[ Voor 39% gewijzigd door ll roel j op 01-01-2022 21:47 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Geniale laatste beurt.
Is gewoon een toffe pot met spanning en goede scores en finishes, waarbij ik vol op Wright zit als WK 2022..
⏩ PVOutput☀️
Wel een leuke match om te zien, heb het idee dat de sfeer onderling goed is, weinig negatieve spanning (wat ik bij Pryce vaak wel zie).
M'n laatste post niet gelezen?Quad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:03:
Geen idee hoe het bij jullie is, maar ik zit niet bepaald rustig op de bank.
Is gewoon een toffe pot met spanning en goede scores en finishes, waarbij ik vol op Wright zit als WK 2022..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wright laat idd het beste Darts zien tot nu toe. Rydz maakt ook indruk. Dit zou minstens een halve finale moeten zijn.Quad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:03:
Geen idee hoe het bij jullie is, maar ik zit niet bepaald rustig op de bank.
Haha nee, net op vorige pagina.
En Wright faalt knetterhard, ongelooflijk.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 01-01-2022 22:09 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
En terecht, wat een missers zijn dit weer zeg.Hackus schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:08:
Wright is gefrustreerd
⏩ PVOutput☀️
Iets meer rust, en hij de D5 uitgegooidJebus4life schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:08:
Die Rydz, speelt echt alsof hij na de wedstrijd nog ergens moet zijn
En aan het einde verliest Engeland…
Het jaar is nog maar 1 dag oud, wist niet dat F1 en het EK al weer begonnen was.jaapstobbe schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:10:
Wat is het met sport dit jaar, het EK voetbal was fantastisch, de F1 te gek, en Darts nu ook geweldig!
En aan het einde verliest Engeland…
⏩ PVOutput☀️
Het is verfrissend om een nieuwe speler zo te zien gaan, gooien voordat je tijd hebt om na te denken. Toch heb ik er moeite mee als zo'n speler succes heeft op een WK, met name omdat ik het gun aan spelers die al het hele jaar presteren.jaapstobbe schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:06:
[...]
Wright laat idd het beste Darts zien tot nu toe. Rydz maakt ook indruk. Dit zou minstens een halve finale moeten zijn.
Als hij echt een vaste nieuwe waarde wordt zou ik wel leuk vinden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
WK was ook begonnen in 2021, zodoende zijn gedachtegangQuad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:11:
[...]
Het jaar is nog maar 1 dag oud, wist niet dat F1 en het EK al weer begonnen was.
Mwoah, vind nieuw bloed altijd wel leuk en hou ook van verrassingen. Ook altijd leuk om te zien of iemand kan doorzetten na een goed resultaat of dat ze juist weer helemaal wegzakken. Jamie Lewis moet ik dan bijvoorbeeld aan denken.Gonadan schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:12:
[...]
Het is verfrissend om een nieuwe speler zo te zien gaan, gooien voordat je tijd hebt om na te denken. Toch heb ik er moeite mee als zo'n speler succes heeft op een WK, met name omdat ik het gun aan spelers die al het hele jaar presteren.
Als hij echt een vaste nieuwe waarde wordt zou ik wel leuk vinden.
Joh.Hackus schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:15:
[...]
WK was ook begonnen in 2021, zodoende zijn gedachtegang
Wright is gelukkig goed begonnen aan de 8e set.
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik kies voor het blauwe verenpak.Pinobigbird schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:16:
Als ik zou moeten kiezen: morgen de straat op met het kapsel van Wright, of met het kapsel van Rydz. Ben er nog niet uit
Combinatie misschien? Kapsel van Rydz met de kleuren van Wright.Pinobigbird schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:16:
Als ik zou moeten kiezen: morgen de straat op met het kapsel van Wright, of met het kapsel van Rydz. Ben er nog niet uit
Deze set gaat Wright weer goed, voor de wedstrijd mooi als het op de laatste set en de laatste leg aankomt
Prima in een gewoon toernooi, maar ik heb er de schurft aan een potentiële eendagsvlieg wereldkampioen te moeten noemen terwijl er spelers zijn die dat gezien het voorgaande jaar heel veel meer verdienen.Dagion schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:15:
Mwoah, vind nieuw bloed altijd wel leuk en hou ook van verrassingen. Ook altijd leuk om te zien of iemand kan doorzetten na een goed resultaat of dat ze juist weer helemaal wegzakken. Jamie Lewis moet ik dan bijvoorbeeld aan denken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voor de laatste wedstrijd voorspel ik een gelijkspelletje.
⏩ PVOutput☀️
sprak ik te vroeg!?
[ Voor 32% gewijzigd door krissie100 op 01-01-2022 22:28 ]
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Het blijft hangen en wurgenQuad schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:32:
Scherp blijven Wright!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube