Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Soutar stond al een paar maanden goed te gooien hoor. Ook op de Players Championships.Hackus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:35:
Dit krijg je met figuren die met geluk doorkomen, net als Soutar
Doe je hem toch te kort mee, om het op geluk te gooien...
Gaat om dit WKVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:37:
[...]
Soutar stond al een paar maanden goed te gooien hoor. Ook op de Players Championships.
Doe je hem toch te kort mee, om het op geluk te gooien...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Eerlijk gezegd geef ik Kleermaker weinig kans op deze manier. Hoop dat ik ongelijk krijg
Dat de Sousa bagger gooide, en hij net iets minder bagger.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Had José beter zijn best moeten doen. Ik vond het geen verrassing in ieder geval.Hackus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:42:
[...]
Dat de Sousa bagger gooide, en hij net iets minder bagger.
Geluk is een ronde verder gaan zonder te hoeven spelen. Of een afzwaaier die door een windvlaag toch in het goede vakje waait
Mejor así
Als je geen lekke band wilt, moet je de fiets in de schuur laten staan, en gaan lopen 😋Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:45:
[...]
Had José beter zijn best moeten doen. Ik vond het geen verrassing in ieder geval.
Geluk is een ronde verder gaan zonder te hoeven spelen. Of een afzwaaier die door een windvlaag toch in het goede vakje waait
Sjonge Kleermaker, valt me wel echt tegen want een beetje niveau haal je ook echt niet.
Zit te ver van de triples en dubbels af.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Voor Wade om te winnen. Kleermaker pakt niets meer.Hackus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:51:
1 setje moet wel lukken
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
3. 2 in de vorige set en eentje in de 2de set.
⏩ PVOutput☀️
Alleen zijn dubbels waren beter, avg 89.Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:54:
Kleermaker is geen schim van zijn vorige partij. Dit zal Wade niet meer weggeven.
Ja, enkel avg. bekijken geeft geen wedstrijdbeeld. Maar ok, hij laat het voornamelijk liggen op de dubbels.Hackus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:57:
[...]
Alleen zijn dubbels waren beter, avg 89.
Klasbak hoor.
Op naar de volgende pot, ik heb hier wel veel zin in, beide goede spelers en het kan zo een 3-3 met verlenging en een hoog niveau worden.
[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 30-12-2021 21:01 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Het is wel van belang. Je kunt met 89avg en 45-50% winnen van 95avg, met 20-25%.Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:59:
[...]
Ja, enkel avg. bekijken geeft geen wedstrijdbeeld. Maar ok, hij laat het voornamelijk liggen op de dubbels.
Dat schrijf ik hierboven 😉Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:01:
Cullen gooide avg. nog iets beter dan Wade nu en daar won Martijn wel van.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja, maar jij stelde toch (denk ik) dat hij ongeveer net zo goed was als in zijn partij tegen Cullen alleen minder op de dubbels was.
Ik zeg dat als je enkel droog naar het gemiddelde kijkt je niet een correct wedstrijdbeeld krijgt. Een leg pikken, of op het juiste moment druk zetten, dat zijn dingen die Kleermaker vandaag totaal niet had.
Hoogstwaarschijnlijk alleen MvG die door zou gaan. Wat wel een domper is voor het toernooi, en zijn fans.Gynnad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:04:
Geen Nederlanders bij de laatste 8 op het WK, dat zal ook al ff geleden zijn..
Ik kijk mee op RTL7 😉Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:05:
[...]
Ja, maar jij stelde toch (denk ik) dat hij ongeveer net zo goed was als in zijn partij tegen Cullen alleen minder op de dubbels was.
Ik zeg dat als je enkel droog naar het gemiddelde kijkt je niet een correct wedstrijdbeeld krijgt. Een leg pikken, of op het juiste moment druk zetten, dat zijn dingen die Kleermaker vandaag totaal niet had.
(behalve vanmiddag)
Ik snap je niet meer.
Martijn vond het in ieder geval waardeloos Bagger
[ Voor 3% gewijzigd door Hippocampus op 30-12-2021 21:09 ]

Do { Ping } while ( LOL )
Volgens het commentaar voor het laatst in 2012.Gynnad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:04:
Geen Nederlanders bij de laatste 8 op het WK, dat zal ook al ff geleden zijn..
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Hoop dat zij spel zo goed is als de laatste 2 sets, dan wordt het spannend zo.
- tweakduke
van Duijvenbode gisteren helemaal stuk, vandaag Kleermaker het helemaal kwijt. Wattimena en de Zwaan die ook ver terug zijn gezakt. Noppert heeft het ook nog niet helemaal.
Aansluiten bij de absolute top daar is meer ervaring voor nodig en velen gaan dat nooit redden. Bij van Gerwen duurde het ook wel een aantal jaar voor hij zover was.
We begonnen iets laten maar nu liggen we weer voor op schemaHackus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 19:41:
+-20:10u
James Wade v Martijn Kleermaker
+- 21:45u
Gary Anderson v Rob Cross
+- 23:15u
Peter Wright v Ryan Searle
Verwijderd
De meeste darters ken ik beter als analist (met bijhorend shirtje met sponsoring) bij RTL 7 dan als deelnemer. De eerste en twee ronde sla ik grotendeels over. Zo'n Ron Meulenkamp bijvoorbeeld.tweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:12:
van Gerwen is afgelopen jaren de enige die in de kwart / halve of finale kwam / komt. De rest hebben talent, maar toch te weinig bagage om de duur van het WK goed te handelen en door te presteren naar de laatste finales.
van Duijvenbode gisteren helemaal stuk, vandaag Kleermaker het helemaal kwijt. Wattimena en de Zwaan die ook ver terug zijn gezakt. Noppert heeft het ook nog niet helemaal.
Aansluiten bij de absolute top daar is meer ervaring voor nodig en velen gaan dat nooit redden. Bij van Gerwen duurde het ook wel een aantal jaar voor hij zover was.
⏩ PVOutput☀️
Whahah, ja. Hopen dat komende partij vol uitgespeeld wordt. Zin in !Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:12:
[...]
We begonnen iets laten maar nu liggen we weer voor op schema
Game On 🎯
- tweakduke
Ach ik luister nu ook niet naar het commentaar, in alle eerlijkheid is het meestal wel van hetzelfde wat ze zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:14:
[...]
De meeste darters ken ik beter als analist (met bijhorend shirtje met sponsoring) bij RTL 7 dan als deelnemer. De eerste en twee ronde sla ik grotendeels over. Zo'n Ron Meulenkamp bijvoorbeeld.
Niet alle darters zijn goede analisten. Meulenkamp gaat in dat opzicht nog wel.
Niveau nog wat opschroeven is wel echt nodig, maar het was in ieder geval beter dan de vorige ronde.
Kleermaker moet nog lekker wat meer ervaring opdoen, maar met zijn speelstijl kan hij mooi het gat na van Gerwen gaan opvullen hopelijk. Samen met Dirkie, de Zwaan en misschien nog iemand die stappen kan gaan maken?
⏩ PVOutput☀️
Heeft zelf al gezegd dat hij niet met die oude pijlen gaat starten. Zal wel een finetuning zijn van de 2-0 achter of gewoon iets compleet andersQuad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:18:
Polletje doen? Gaat Wright met z'n oude pijlen starten of toch het setje waarmee hij 2-0 achter kwam?
Edit: Gary heeft ook een ander setje, op zijn minst de barrels dan toch.
[ Voor 9% gewijzigd door Dagion op 30-12-2021 21:20 ]
Meulenkamp is wel lekker enthousiast en nog niet zo vastgeroest in standaard commentaartweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:17:
[...]
Ach ik luister nu ook niet naar het commentaar, in alle eerlijkheid is het meestal wel van hetzelfde wat ze zeggen.
Niet alle darters zijn goede analisten. Meulenkamp gaat in dat opzicht nog wel.
Als Co en Roland 😂Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:23:
[...]
Meulenkamp is wel lekker enthousiast en nog niet zo vastgeroest in standaard commentaar
• ja, gelijk oude pijlen
• nee, eerst die andere
• nee, weer een compleet ander setje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Haha, optie 3 had ik niet eens aan gedacht, zou zomaar kunnen.Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:26:
Poll: Gaat Wright met z'n oude pijlen starten of toch het setje wa
• ja, gelijk oude pijlen
• nee, eerst die andere
• nee, weer een compleet ander setje
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

⏩ PVOutput☀️
Snakebite WK 2022 🎯Quad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:28:
[...]
Haha, optie 3 had ik niet eens aan gedacht, zou zomaar kunnen.
Voor mijn bracket zou dat heel prettig zijn. ✅
⏩ PVOutput☀️
Co is nog best scherp eigenlijk. En hij zat vorige week naast Nieuwlaat en dat beviel me wel eigenlijk.
Verwijderd
2017: Van Barneveld in de kwartfinales (MvG kampioen)tweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:12:
van Gerwen is afgelopen jaren de enige die in de kwart / halve of finale kwam / komt. De rest hebben talent, maar toch te weinig bagage om de duur van het WK goed te handelen en door te presteren naar de laatste finales.
2016: Van Barneveld en Klaassen in de halve finales
Beter dan Visschr. ja.Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:33:
[...]
Co is nog best scherp eigenlijk. En hij zat vorige week naast Nieuwlaat en dat beviel me wel eigenlijk.
- tweakduke
Barneveld uiteraard, Klaassen was ik vergeten dat die toch een keer bij de PDC verder was gekomenVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:35:
[...]
2017: Van Barneveld in de kwartfinales (MvG kampioen)
2016: Van Barneveld en Klaassen in de halve finales
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
2015, 2016, 2017, 2019 Benito van de Pas
Verwijderd
Oh. En Dirk van Duijvenbode vorig jaar natuurlijk in de kwartfinaletweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:38:
[...]
Barneveld uiteraard, Klaassen was ik vergeten dat die toch een keer bij de PDC verder was gekomen

- tweakduke
Ik mag ze welKid Buu schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:38:
Frank en Jacques zijn beetje het duo Jut & Jul, wat afwisseling daarin zou leuker zijn idd.
Zij elkaar niet 😋
[ Voor 15% gewijzigd door Hippocampus op 30-12-2021 21:51 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Komt door de dunne pijlen, wat ik gister ook zei.tweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:55:
Nou Cross krijgt de finishes wel om zijn oren. Anderson lekker bezig
Effectief darten zeg maar.
[ Voor 18% gewijzigd door ll roel j op 30-12-2021 22:05 ]
- tweakduke
Eens kijken hoe deze set gaat lopen dan, Anderson begint hem zelf.
Lig je al op bed ?Quad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:15:
Op tijd pitten vanavond hopelijk, morgen wordt het ook weer laat ben ik bang.
Wil je erbij komen liggen?
Nee, al kan het wel want ik heb een beamer op de slaapkamer.
Cross komt terug tot 3-2 en begint toch beter te gooien ook.
⏩ PVOutput☀️
Wil geen ruzie met mijn vrouw, anders ….Quad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:17:
[...]
Wil je erbij komen liggen?
Nee, al kan het wel want ik heb een beamer op de slaapkamer.
Cross komt terug tot 3-2 en begint toch beter te gooien ook.
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Werd wel even spannend, fijn hoor!

⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube