"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Do { Ping } while ( LOL )
Het is net het echte leven.Teknix1982 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:16:
[...]
Zou maar zo kunnen, er staan veel belangen op het spel en als je zelf geen klachten ervaart.. Je hebt ze er vast tussen die dan voor zichzelf kiezen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.

Wat een heerlijke pot was dit.
Ja cudos voor hem om het niet op te geven. Wat een strijd hebben ze ervan gemaakt.Martinusz schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:06:
Lekkere pot zeg! En gun het Smith ook weleens
Ben benieuwd of Smith dit kan herhalen tegen Price volgende week.
Bracket is hier nu wel definitief klaar, nog maar 1 speler die ik in de halve finale had zit erin
En mooi dat ze er onderling ook van genoten met die boksjes elke keer.
Overall dus heel goed, geen van beide verzaakt.
⏩ PVOutput☀️
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Soms zit het mee, en soms, Tsja is er corona.!mark schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:08:
Bracket is hier nu wel definitief klaar, nog maar 1 speler die ik in de halve finale had zit erin
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 6% gewijzigd door ll roel j op 30-12-2021 00:17 ]
middag:
Raymond Smith 🇦🇺 v Mervyn King 🏴
Alan Soutar 🏴 v Callan Rydz 🏴
Chris Dobey 🏴 v Luke Humphries 🏴
avond:
James Wade 🏴 v Martijn Kleermaker 🇳🇱
Gary Anderson 🏴 v Rob Cross 🏴
Peter Wright 🏴 v Ryan Searle 🏴
Meemaken erbijzijn.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Check, ga m'n best doen tussen het oliebollen bakken door.Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:19:
Donderdag 30 december
middag:
Raymond Smith 🇦🇺 v Mervyn King 🏴
Alan Soutar 🏴 v Callan Rydz 🏴
Chris Dobey 🏴 v Luke Humphries 🏴
avond:
James Wade 🏴 v Martijn Kleermaker 🇳🇱
Gary Anderson 🏴 v Rob Cross 🏴
Peter Wright 🏴 v Ryan Searle 🏴
Meemaken erbijzijn.
⏩ PVOutput☀️
Dat heb ik dan op zich weer niet. Maar wellicht kijk ik darts breder dan Nederlandse spelers en ga ik vooral voor het spelletje.Kid Buu schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:20:
Alle hoop nu gevestigd op Kleermaker morgen, zodra alle NLers uit het toernooi liggen ervaar ik het toch altijd als minder leuk.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik had Clayton als kampioen... DammitFreee!! schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:11:
Ik had het Clayton zonder meer gegund, maar dit is toch beter voor mijn bracket.

Gerwyn Price neemt zijn woorden weer terug inzake het uitstellen/stoppen. Vraag me af of dat ook zou zijn geweest als hij had verloren...
https://www.nu.nl/sport-o...oet-worden-afgemaakt.html
Ik denk, dat hij een berichtje vanuit de PDC heeft ontvangen.ll roel j schreef op donderdag 30 december 2021 @ 07:29:
Goedemorgen, niets zo veranderlijk als een mening.
Gerwyn Price neemt zijn woorden weer terug inzake het uitstellen/stoppen. Vraag me af of dat ook zou zijn geweest als hij had verloren...![]()
https://www.nu.nl/sport-o...oet-worden-afgemaakt.html
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
⏩ PVOutput☀️
In dit tempo wordt degene, die de positieve testuitstlag het langste kan vermijden, de kampioen (en ik ben bang, dat die voor 3 januari bekend is).Quad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:05:
In alle angst leeft Kleermaker als kluizenaar: 'Corona overschaduwt dit WK darts' - https://nos.nl/l/2411249
Verwijderd
Vind het overigens wel veel mooier met publiek.
Dan draai je het toch in een VM, ben je nu een tweaker of niet!mark schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:31:
Das toevallig om zo tijdens een opruiming tegen te komen, in afwachting van de middagsessie straks![]()
[Afbeelding]
Ben alleen bang dat het niet meer gaat werken onder W10/11, geeft wel aan hoe lang RvB al mee draait in de topVermoed dat deze uit 98 is, het jaar waar RvB voor het eerst won
⏩ PVOutput☀️
Ja tuurlijk, bedoelde het meer dat het aangeeft homeland RvB al speelt.Freee!! schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:36:
[...]
Dan draai je het toch in een VM, ben je nu een tweaker of niet
Maar voor de echte beleving slingeren we straks even een Win98 laptop uit die tijd aan
Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.
Ik verwacht een foto hiervan.!mark schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:55:
[...]
Ja tuurlijk, bedoelde het meer dat het aangeeft homeland RvB al speelt.
Maar voor de echte beleving slingeren we straks even een Win98 laptop uit die tijd aan
⏩ PVOutput☀️
* Freee!! gaat ervan uit, dat @!mark gewoon thuis zit, zoiets zal hij echt niet op kantoor vinden.F-Wee schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:01:
Beetje rottig om op kantoor een vm in te richten. Vinden ze hier vast niet goed. (en ik doe al zo veel vandaag....not)
Lijkt me een stuk veiliger dan dat ik mijn eigen darts door de zaal ga gooien
[ Voor 28% gewijzigd door F-Wee op 30-12-2021 12:22 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Stack Sats
Wade en spanningF-Wee schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:36:
Kleermaker tegen Wade. Ik geef hem wel een goede kans, hoewel James Wade af en toe ook zeer verrassend uit de hoek kan komen. Het kan wel eens een mooie lange pot worden met veel spanniing.

Die gast haalt overal de spanning en emotie uit.
Verwijderd
Ik verwacht een "het is net genoeg overwinning" voor Wade.Stovirpi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:19:
Wat verwachten we van Kleermaker vanavond? Ervan uitgaande dat hij negatief test..
[ Voor 44% gewijzigd door F-Wee op 30-12-2021 14:08 ]
Yes. Niet spectaculair, Smith is sterker.F-Wee schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:07:
volgt iemand nog Smith tegen King? (Behalve ikzelf dan, voor zover het werk dit toelaat.)
Stack Sats
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:47
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Verwijderd
Ik niet. Maar dat komt omdat ik hem in de achste finales had laten verliezen van Dimitri vd Berghtweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:05:
King naar de kwart finale wie had dat gedacht.
Ik niet maar Smith kakte helemaal in. Daar had ie nog niet eerder last van. King gaf er halverwege ook niet veel meer voor maar die stopt pas met proberen als de rest al onder de douche staat.tweakduke schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:05:
King naar de kwart finale wie had dat gedacht.
Ik heb er normaal ook weinig moeite mee maar call of duty en puppytraining is ook wel weer een uitersteKid Buu schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:51:
Ik vind dat slappe geouwehoer altijd wel een mooie luchtige onderbreking. Soort Koefnoen als er iemand in de studio termen als “korte achterspin” of “dart-voor-dart speler” hanteert. Hoogtepunt vond ik onlangs nog wel dat Jacques tijdens een wedstrijd vertelde dat ie een lekker recept voor een toetje had gevonden en dat ging bereiden voor met kerst.
Verwijderd
Hij lijkt nu toch een beetje uitgeblust..Hippocampus schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:30:
Soutar gaat als de brandweer(man)
Dat geouwehoer bij RTL is lekker achtergrond muziek. Beetje slap lullen als in een kroeg.
Prima toch 👌🏼.
Leuk om King weer eens in een kwartfinale te zien, inmiddels ben ik 28 jaar maar ‘vroeger’ was in Barneys tijd de wedstrijd Barney - King altijd dé wedstrijd van het jaar voor mij als jochie haha.
[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 30-12-2021 16:08 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
Beiden een bye gehad, dus al een aantal dagen niet meer gespeeld. Lijkt me 50/50.
Maar voor mijn bracket is het wel gunstig als Humphries wint
Ik heb een jaar of 20 geleden nog eens een paar uur met King (en anderen) aan de bar gezeten. Hij was toen behoorlijk grappig. Niet te vergelijken met de King op het podium. King wist wel raad met wat halve liters bierAntraXxX schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:07:
Leuk om King weer eens in een kwartfinale te zien, inmiddels ben ik 28 jaar maar ‘vroeger’ was in Barneys tijd de wedstrijd Barney - King altijd dé wedstrijd van het jaar voor mij als jochie haha.
Zie Humphries wel winnen. Dobey zo'n net niet speler imo.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:12:
Next up: Dobey - Humphries
Beiden een bye gehad, dus al een aantal dagen niet meer gespeeld. Lijkt me 50/50.
Maar voor mijn bracket is het wel gunstig als Humphries wint
Mejor así
Niels had wel een mooie omschrijving vond ik; dat Dobey een constant (hoog/goed) niveau haalt maar Humphries het meer van pieken in een wedstrijd moet hebben en dan hele grote spelers kan uitschakelen. Als Humphries het heeft is het een betere speler, maar dat constante heeft hij (nog) niet. Hoop wel Humphries overigensBarbas schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:22:
[...]
Zie Humphries wel winnen. Dobey zo'n net niet speler imo.
Vandaag dus een niet net niet speler.Barbas schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:22:
[...]
Zie Humphries wel winnen. Dobey zo'n net niet speler imo.
Partijen vanmiddag niet goed kunnen volgen helaas, heb het er een beetje op de achtergrond erbij.
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
Verwijderd

Lekker voor de bracket en bij 3-1 achterstand nog even een euro ingezet op Humphries. Weer een paar pintjes verdiend
Beetje nachtwerk 🤭
Freee!! schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:06:
[...]
* Freee!! gaat ervan uit, dat @!mark gewoon thuis zit, zoiets zal hij echt niet op kantoor vinden.
Helaas vanwege wat software/driver problemen met het OS op die laptop niet gelukt(i.c.m. te weinig zin/tijd daar nu meteen verder in te duiken); dus maar even de virtuele optie
/f/image/MZBWEOZxRmsGnkxmn61Kj4fX.png?f=fotoalbum_large)
Ik snap meteen waarom we dit meteen in de kast op zolder gegooid hebben, ondanks de naam RvB op de disc en cover is er in het spel geen enkele referentie naar hem of andere namen uit de Dartswereld van toen in het spel te vinden(Gary A is echt puur toeval van de randomgenerator+speler A). Ook kun je niet bijv. toernooien spelen met de formats van weleer.
Het gooien zelf is een erg lastige manier van mikken met je muis wat in hoogte bijna niet te sturen is, je moet met je muis soort van mikken door verticaal te bewegen en dan los te laten. Ik ben alles behalve een competitieve speler, maar gooi op een echt dartbord toch beter dan dit. Terwijl het idee van een sportspel juist het idee moet geven dat je topsporter bent en dingen kunt doen die je real life niet lukken.
Mocht iemand zelf eens willen gooien en de ISO willen stuur maar een PB
@mods volgens mij is het zo oud en obscuur dat het wel richting abandonware gaat, maar als het niet mag haal gerust de laatste alinea weg
De wedstrijden van vanavond zijn op papier echt knallers, de laatste zal, als het richting 3-3 gaat een lange pot worden met de 2 niet hele snelle darters.
[ Voor 58% gewijzigd door Quad op 30-12-2021 18:17 ]
⏩ PVOutput☀️
James Wade v Martijn Kleermaker
+- 21:45u
Gary Anderson v Rob Cross
+- 23:15u
Peter Wright v Ryan Searle
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ryan Searle gooit opzich nog wel aardig door, toch? Vind het niet echt storend langzaam of zo. Mooie pot! Overige 2 potjes ook wel leuk. Hoop dat Kleermaker wint van Wade, zou wat zijn zeg!Quad schreef op donderdag 30 december 2021 @ 18:14:
Toch nog richting Cool Hand Luke gegaan dus, knap gedaan.
De wedstrijden van vanavond zijn op papier echt knallers, de laatste zal, als het richting 3-3 gaat een lange pot worden met de 2 niet hele snelle darters.
Mejor así
Ik gun het beide spelers om door te gaan.
⏩ PVOutput☀️
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
⏩ PVOutput☀️
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:47
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube