Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Beter geeft ie dit setje pijlen ook op, zo krijg ik nooit mijn ingevulde finale van Wade tegen AndersonHippocampus schreef op woensdag 29 december 2021 @ 21:31:
White kan weer geen dubbel kopen. Zonde eigenlijk want Anderson had het al zo goed als opgegeven.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
gambieter schreef op woensdag 29 december 2021 @ 21:22:
Nou, White. Dit is je kans om een keer geen choker te zijn.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
@Hippocampus 90.3 😉
[ Voor 25% gewijzigd door Hackus op 29-12-2021 21:39 ]

Verwijderd
Ik zie het niet gebeuren, maar het dartbord is rond enzo en beide spelers hebben drie pijlen per beurt.Hippocampus schreef op woensdag 29 december 2021 @ 21:49:
Het zou wel een stunt zijn als van Duijvenbode hier Price eruit gooit.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De uitzondering op de regel, eens moet de eerste keer zijn, iemand moet het doen, enzovoortsVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 21:50:
[...]
Ik zie het niet gebeuren, maar het dartbord is rond enzo en beide spelers hebben drie pijlen per beurt.
Niveau is voorlopig niet al te best.
Het niveau überhaupt het hele WK vind ik vrij matig tov andere WK's.
Blijft toch wel genieten
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:41
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
- tweakduke
Set 2 was dus 100+ gemiddeld voor Price, Dirk zal echt een tandje bij moeten anders loopt die er constant erachteraan te vangen.
[ Voor 37% gewijzigd door tweakduke op 29-12-2021 22:16 ]
Dit viel mij ook op, voorheen had ik het idee dat ze met gemak 100/105 gem. gooide met uitschieters van 110…krissie100 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:00:
Ik kom hier ook maar even gezellig doen
Niveau is voorlopig niet al te best.
Het niveau überhaupt het hele WK vind ik vrij matig tov andere WK's.
Blijft toch wel genieten
Is het niveau sinds taylor met pensioen is gedaald?
Ik begin Price ervan te verdenken dat het echt zijn gameplan is om zo min mogelijk te juichen en zo Dirk niet te voeden. Price is zo tam vanavond.
- tweakduke
Heb je zeker een punt, maar de laatste finish gaf toch een kreetjeHippocampus schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:22:
Zo, dat ging wel iets te makkelijk naar Price.
Ik begin Price ervan te verdenken dat het echt zijn gameplan is om zo min mogelijk te juichen en zo Dirk niet te voeden. Price is zo tam vanavond.
Dirk blijft hangen op 80 gemiddeld tegen 110 van Price, dat gaat niet werken.
Niveau is niet echt gedaald, alleen een paar (ex)toppers halen hun gebruikelijke niveau niet meer.kiefty14 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:19:
[...]
Dit viel mij ook op, voorheen had ik het idee dat ze met gemak 100/105 gem. gooide met uitschieters van 110…
Is het niveau sinds taylor met pensioen is gedaald?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ja dat is voor sommige ook niet makkelijk in corona tijden. Het is allemaal al volk wat het moet hebben van goede voorbereidingen en regelmaat. Dan helpt al dat corona geneuzel niet.Freee!! schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:28:
[...]
Niveau is niet echt gedaald, alleen een paar (ex)toppers halen hun gebruikelijke niveau niet meer.
⏩ PVOutput☀️
En dan net als je het erover hebt....Quad schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:33:
Price die pakt de bull zelfs geblinddoekt ondersteboven aan een trapeze, zo makkelijk gaat het erin.
Price is gewoon veel te sterk vanavond.
- tweakduke
Niks dan respect hiervoor.
⏩ PVOutput☀️
Met het verschil dat Barney in zijn jeugd het wel waarmaakte.NotSoSteady schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:44:
Aubergenius doet me altijd een beetje denken aan een jonge Barney.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Dat zeker, maar deze man heeft het geestelijk ook altijd zwaar.Freee!! schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:45:
[...]
Met het verschil dat Barney in zijn jeugd het wel waarmaakte.
Dat is bij Barney in de loop der jaren gegroeid.NotSoSteady schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:47:
[...]
Dat zeker, maar deze man heeft het geestelijk ook altijd zwaar.
- tweakduke
Ja dat viel mij ook op, hij was er duidelijk niet met zijn hoofd bij. Het hele gedoe met covid heeft teveel impact op hem gehad zo te zien.Hippocampus schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:46:
Hmmm, Dirk vond Price echt niet goed gooien. Ik denk dat ie de laatste paar sets even niet meegekregen heeft door al dat denken.
Het helpt dan niet als het 1 van je eerste wk's is om met dergelijke situaties te moeten omgaan.
Had hij vorig jaar ook al niet problemen, waarvan hij niet wilde zeggen wat het was. Heel vreemd interview vond ik dat.tweakduke schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:49:
[...]
Ja dat viel mij ook op, hij was er duidelijk niet met zijn hoofd bij. Het hele gedoe met covid heeft teveel impact op hem gehad zo te zien.
Het helpt dan niet als het 1 van je eerste wk's is om met dergelijke situaties te moeten omgaan.
- tweakduke
Ja klopt, een punt is wel dat hij heel wisselend is tijdens een partij. De comebacks zijn dan wel mooi, maar stabiel een goed gemiddelde gooien met finish percentage dat brengt op de lange termijn meer op.NotSoSteady schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:50:
[...]
Had hij vorig jaar ook al niet problemen, waarvan hij niet wilde zeggen wat het was. Heel vreemd interview vond ik dat.
Zie hem wel richting de finale gaan.
Clayton gun ik het wel, leuke speler.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bullyboy zal een tandje bij moeten zetten.
Chizzy ook toch?Hippocampus schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:06:
Noppert ook positief? Dan moeten er toch meer spelers het hebben. Kunnen toch niet enkel Nederlanders zijn?
Ja, die ook. Maar toch. Of zouden die Engelsen/Schotten/Welshman niet in dat hotel zitten?
Geloof het bijna niet, maar zou het gerucht dan toch waar zijn dat er positieve zelftests worden verzwegen door sommige spelers?Hippocampus schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:06:
Noppert ook positief? Dan moeten er toch meer spelers het hebben. Kunnen toch niet enkel Nederlanders zijn?
Geen idee of er een straf (van de PDC) op verzwijgen staat.
Ik gun het hem ook wel, sympathieke kerel ook. Denk alleen wel dat dit een WK met een sterretje wordt voor degene die deze wint. Er zijn toch een aantal noemenswaardige spelers die weggevallen zijn vanwege corona.En wie nog meer straks?Quad schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:11:
Clayton is goed op weg.
Ik gun hem van harte een WK titel, all hoop ik het voor m'n bracket niet natuurlijk.
Wat een mooi jaar draait hij toch.
110 gemiddeld na 2 sets, holy moly.
Z'n interview was ook helemaal Barney styleNotSoSteady schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:44:
Aubergenius doet me altijd een beetje denken aan een jonge Barney.
Wat een idioot zeg, Price gooide prima
Do { Ping } while ( LOL )
Zou maar zo kunnen, er staan veel belangen op het spel en als je zelf geen klachten ervaart.. Je hebt ze er vast tussen die dan voor zichzelf kiezen.ll roel j schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:13:
[...]
Geloof het bijna niet, maar zou het gerucht dan toch waar zijn dat er positieve zelftests worden verzwegen door sommige spelers?
Ja, er waren 4 of 5 Smiths.danslo schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:22:
Waarom "M Smith" en "<niks>Clayton"? Spelen er meerdere Smiths in dit toernooi?#durftevragen
Edit: 5 dus:
Ross Smith (eng)
Jeff Smith (can)
Ky Smith (aus)
Raymond Smith (aus)
Michael Smith (eng)
[ Voor 18% gewijzigd door Hippocampus op 29-12-2021 23:28 ]
Ja.danslo schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:22:
Waarom "M Smith" en "<niks>Clayton"? Spelen er meerdere Smiths in dit toernooi?#durftevragen
Ronde 1 al 4, waaronder Ross Smith VS Jeff Smith. Een Ky Smith en Raymond Smith.
In ronde 2 kwam deze M. Smith erbij.
Michael Smith
Raymond Smith
Ross Smith
Jeff Smith
Ky Smith
Waarbij de bovenste twee (nog) in competitie zijn
Tsja als je in de finale Wright tegenkomt hoeft er wat mij betreft geen sterretje erachter.Teknix1982 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:15:
[...]
Ik gun het hem ook wel, sympathieke kerel ook. Denk alleen wel dat dit een WK met een sterretje wordt voor degene die deze wint. Er zijn toch een aantal noemenswaardige spelers die weggevallen zijn vanwege corona.En wie nog meer straks?
⏩ PVOutput☀️
Zouden ze iemand in de finale ook eventueel een bye geven als er positief getest wordt? Wordt wel steeds zwaarder qua gevolgen natuurlijk. Zelfde als WK zonder publiek, ook een sterretje tochQuad schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:30:
[...]
Tsja als je in de finale Wright tegenkomt hoeft er wat mij betreft geen sterretje erachter.
⏩ PVOutput☀️
Eens hoor voor de finale niet maar de weg er naartoe is wel heel anders ineens. Er staan gewoon al twee spelers tussen die normaliter nooit verder gekomen waren. Daar hebben anderen nu profijt van in een verdere ronde. Maargoed, het is wel de regel dat het zo gaat.Quad schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:30:
[...]
Tsja als je in de finale Wright tegenkomt hoeft er wat mij betreft geen sterretje erachter.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Publiek zou het niet mogen zijn maar je hebt dit WK al een paar keer gezien dat ze spelers helemaal uit hun concentratie halen zodat hun niveau daalt.Quad schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:39:
Vorig jaar zonder publiek geen winnaar met sterretje. Uiteindelijk mag het publiek geen beïnvloeding zijn op je resultaten, mijn inziens.
Ieder WK tijdens corona is een aparte maar aan het einde weet je toch alleen de naam van kampioen, niet hoe hij het geworden is.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Het is gewoon zonde dat er één van deze twee nu al uit moet.Quad schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:48:
Wat mij betreft past een sudden death leg wel bij deze wedstrijd.
Aiiiii Jonny
Do { Ping } while ( LOL )
⏩ PVOutput☀️
(ik stond van de bank op..)
Heerlijke spanning.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door danslo op 29-12-2021 23:59 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube