Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
RTL7?Dagion schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:45:
Hier ligt Videoland eruit, op zowel telefoon als TV..
⏩ PVOutput☀️
Ik weet niet of je een fervent dartsvolger bent, maar jij zit daar op dat eiland een stukje dichter bij het vuur.gambieter schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:54:
De Adonis tegen de vrouwenvoorvechtster, wat een loting!
Zou Beaton het maar niks vinden om tegen vrouwen te gooien? Hij heeft zijn nickname niet echt mee iig.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:10
⏩ PVOutput☀️
Stack Sats
Mwa, zo negatief zie ik het niet. Ze maakte gewoon 2-2 in sets en 1-1 in legs. Toen kwamen er wat bibbers wellicht.Quad schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:52:
Jammer jammer! Maar dit was niet haar beste wedstrijd, té veel slechte beurten.
Maar ze gaf niet op en Beaton heeft wel moeten knokken.
Ik zie het ook niet negatief, maar op momenten in eigen legs dan 22, 30 en andere lagere scores gooien is dan niet echt goed.Hippocampus schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:55:
[...]
Mwa, zo negatief zie ik het niet. Ze maakte gewoon 2-2 in sets en 1-1 in legs. Toen kwamen er wat bibbers wellicht.
Ze kan veel beter, en dat komt ook wel weer. Wie weet zien we haar terug in de Premier League.
Voor Huybrechts misschien beter ook dat hij Beaton treft ipv Sherrock. Minder druk vanuit het publiek.
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 19-12-2021 23:01 ]
⏩ PVOutput☀️
Ze heeft het echt spannend kunnen maken, ik heb genoten.
Hopelijk kan Clayton de avond straks nog wat extra geven.
Niet met dit resultaat.Quad schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:57:
[...]
Ik zie het ook niet negatief, maar op momenten in eigen legs dan 22, 30 en andere lagere scores gooien is dan niet echt goed.
Ze kan veel beter, en dat komt ook wel weer. Wie weet zien we haar terug in de Premier League.
Zeker weten.Voor Huybrechts misschien beter ook dat hij Beaton treft ipv Sherrock. Minder druk vanuit het publiek.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Die cijfers doen deze partij geen eer aan eerlijk gezegd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik weet niet echt wat ik van Clayton - Barry qua pot kan verwachten. Winst Clayton maar of het spannend gaat worden?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik gok gewoon 3-0.Quad schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:04:
@Hippocampus idd, heel spannend en leuke pot. Ze heeft haar naam eer gedaan wat mij betreft.
Ik weet niet echt wat ik van Clayton - Barry qua pot kan verwachten. Winst Clayton maar of het spannend gaat worden?
Zijn vorige pot was 83 gem., dat zie ik Clayton toch wel een stuk beter doen.
- tweakduke
Eigenlijk nog geen echte verrassing tot nu toe, Landman wellicht, of Ross Smith? Ratajski was voor mij ook een tegenvaller.Hippocampus schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:13:
Van de andere kant, we hebben ook nog geen echte upset gehad toch?
Ondertussen 1-0 Clayton, hersteld de verloren leg goed.
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 19-12-2021 23:18 ]
⏩ PVOutput☀️
OHippocampus schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:13:
Van de andere kant, we hebben ook nog geen echte upset gehad toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Freee!! op 19-12-2021 23:19 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Oh dat kan, maar ik niet eerlijk gezegd. Volgens mij staat Sherrock nog niet eens zo hoog in de ranking.Freee!! schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:18:
[...]
OZo ongeveer iedereen had verwacht, dat Fallon Sherrock Steve Beaton zou verslaan.
Ik snap dat veel mensen het gewoon heel mooi vinden en graag willen dat ze wint, toch maakt dat in mijn ogen geen echte upset dat ze hier van Beaton verliest. imo.
Bunting dan eerder omdat die een top 16 speler is. Maar hij heeft gewoon geen geweldig track record op het wk. Ok, vorig jaar een uitschieter.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Clayton is met een reparatie bezig.
⏩ PVOutput☀️
Vind die pijlen van Barry maar raar staan. Staan zoals die van Phil Taylor maar het is geen stapelaar. Wel lekker no nonsense darten
Edit: ze moeten dat vakje ton plus groter gaan maken. Stress bij de regie?
[ Voor 13% gewijzigd door Dagion op 19-12-2021 23:51 ]
Ja die viel een beetje stil na de eerste leg vorige set. Die zal wel zijn gaan denken dat ie kon gaan winnen misschienVerwijderd schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:50:
Er op en erover nu. Barry kakt in.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Zou goed zijn voor mijn bracketQuad schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:54:
Als je zo'n goed spel kan herstellen, wellicht hebben we naar de aanstaande wereldkampioen gekeken?
Barry in 2030?Quad schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:54:
Als je zo'n goed spel kan herstellen, wellicht hebben we naar de aanstaande wereldkampioen gekeken?
Volgens mij heeft iedereen trouwens Price, Clayton of MvG op mezelf (Wade) en 1x Dimitri na?
[ Voor 17% gewijzigd door Dagion op 20-12-2021 00:00 ]
Kan prima, hij is nog maar 19 en alle tijd om te ontwikkelen.Dagion schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:58:
[...]
Barry in 2030?
Volgens mij heeft iedereen trouwens Price, Clayton of MvG op mezelf (Wade) en 1x Dimitri na?
Op zo'n WK kom je vaak wel verder in het toernooi op de gevestigde namen als winnaar.
Ik verwacht niet echt een Rob Cross scenario dit jaar.
Scores zijn weer bijgewerkt, "vanavond" gaan we weer verder.
Benieuwd naar de wedstrijd van Raymond, wat hoop ik dat hij nog 1x excelleert op een WK.
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 20-12-2021 00:04 ]
⏩ PVOutput☀️
middag:
Stofzuigen
avond:
Luke Woodhouse 🏴 v James Wilson 🏴
Rusty-Jake Rodriguez 🇦🇹 v Ben Robb 🇳🇿
Raymond van Barneveld 🇳🇱 v Lourence Ilagan 🇵🇭
James Wade 🏴 v Maik Kuivenhoven 🇳🇱
Het zal waarschijnlijk wel een gevestigde naam worden (overigens miste ik Wright in mijn vorige post), maar ik vind het wel echt mooi dat een goede dag van de tegenstander zomaar het einde kan betekenen van een potentiële winnaar.
Heb niet zoveel met MvG op het moment, Gary mag altijd wereldkampioen worden van mij, Searle, Wright en Wade hebben de gunfactor. VdB vind ik maar een rare kwast, heb echt het idee dat hij (nog) een stuk beter kan darten. Maar ja, dat mentale stukje.
Price kan ik ook prima mee leven overigens.
Nu loopt het toernooi momenteel ook wel echt volgens de seeding eigenlijk vanaf R2Dagion schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:10:
Ach, ik vind het nu al een leuk toernooi en de gokker in mij zorgt er altijd voor dat ik underdogs kies
De grote namen doen tot nu toe wat je mag verwachten (slecht voor mijn bracket
Ratajkowski Ratajski is op papier de grootste naam die exit is vgm
@Freee!! Ja klopt
[ Voor 3% gewijzigd door !mark op 20-12-2021 00:32 ]
Volgens mij bedoel je Krzysztof Ratajski.!mark schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:15:
[...]
Nu loopt het toernooi momenteel ook wel echt volgens de seeding eigenlijk vanaf R2
De grote namen doen tot nu toe wat je mag verwachten (slecht voor mijn bracket), voorgaande jaren hadden we in deze fase meer top16 of zelfs top8 spelers die er in R2 uitgingen.
Ratajkowski is op papier de grootste naam die exit is vgm
⏩ PVOutput☀️
Edit: Hoe noemen ze dit in de studio, werkdarts?
[ Voor 22% gewijzigd door Hippocampus op 20-12-2021 21:08 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Nu kijken wat Rodriguez & Robb voor ons in petto hebben.
Geen idee wie de betere van deze twee is, maar ik heb RJ Rodriguez door tegen Dobey.
[ Voor 40% gewijzigd door Quad op 20-12-2021 21:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Zie je niet vaak.
En 3-1 winst, mooi voor hem.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Was wel de verstandigste manier.
Heel mooi, verdiend.En 3-1 winst, mooi voor hem.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
The Masked DarterQuad schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:25:
Scholten heeft niet veel vertrouwen in de partij van Raymond van Barneveld.
Die heeft een paar espresso's gedronken tijdens het ingooien ofzoQuad schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:32:
Ilagan is een fanatieke.
Het publiek is op de hand van RvB.
Lachen toch, aparte flights ook. Sowieso wel weer wat leuke dingetjes gezien waar ik geen reet beter van ga gooien, maar dan ziet het er in ieder geval hip uit op de mat of in de muur.Hippocampus schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:35:
[...]
Die heeft een paar espresso's gedronken tijdens het ingooien ofzo
Barney gaat door natuurlijk, maar heb hem er wel uit tegen Gurney dacht ik.
- tweakduke
Barney is wat timide, maar goed eerste set netjes gewonnen.
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Enige wat ontbreekt zijn eigenlijk de 180 scores.
⏩ PVOutput☀️
Consequent en consistent rond de 100 gooien levert uiteindelijk meer op dan zeer wisselvallig met af en toe een 180.Quad schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:52:
[...]
Enige wat ontbreekt zijn eigenlijk de 180 scores.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
[ Voor 4% gewijzigd door Hippocampus op 20-12-2021 23:26 ]
Reken maar, dat het genoeg is, anders zou hij het niet doen.Quad schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:13:
[...]
Wat zou t Roland opleveren eigenlijk door met een shirtsponsor aan tafel te zitten bij RTL7?
Co zit er ook altijd met een sponsor toch?Freee!! schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:34:
[...]
Reken maar, dat het genoeg is, anders zou hij het niet doen.
Met een triple 14 gooi je je niet dood, met een triple 18 wel. Dat is de reden dat men over het algemeen voor 14 tops gaat.Freee!! schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:33:
Wade is gewoon levensgevaarlijk als je hem een kansje geeft, zo ook de laatste leg van die eerste set. Op 54 zou ik overigens niet 14-D20 gooien, want dan moet je het halve bord over, maar 18-D18.
En omdat de meesten gewoon liever tops gooien.
Edit: dit is echt te mager van Kuivenhoven. Achja, had het ook niet verwacht dat ie zou winnen.
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 20-12-2021 23:39 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
Daarnaast gaat specifiek Wade erg graag naar D10 als ie tops mistSt@m schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:35:
Met een triple 14 gooi je je niet dood, met een triple 18 wel. Dat is de reden dat men over het algemeen voor 14 tops gaat.
Die heeft ie liever als backupoptie dan D8 of D9
Het was natuurlijk Kuivenhoven wie op 54 stond, even in de war met die 56 van Wade de leg ervoor
[ Voor 20% gewijzigd door !mark op 20-12-2021 23:51 ]
Op één of andere manier lijkt ie het niveau van zijn tegenstander te matchen plus een beetje, en dat werkt.
Klopt, maar dit ging over Kuifje!mark schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:46:
[...]
Daarnaast gaat specifiek Wade erg graag naar D10 als ie tops mist
Die heeft ie liever als backupoptie dan D8 of D9
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
Edit: Niet dus, het is en blijft een erg matig niveau van beiden.
Wade gaat nu gewoon 1 goede leg gooien.
Pfff.. haha
[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 21-12-2021 00:06 ]
Wade is nog veel minder, maar ja.. Wint wel uiteindelijk doordat Kuivenhoven hem alle kans biedt.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube