Nou Wade maakt het nog even spannend maar toch 3-1.
Denk alleen niet dat Wade veel verder gaat komen op deze manier.
Denk alleen niet dat Wade veel verder gaat komen op deze manier.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wade is gewoon een minimumlijer, doet nooit meer dan strikt nodig om te winnen.Hippocampus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 00:08:
Aaaarhg, om gek van te worden. Wade was zo matig en dat het je dan zelf ook niet lukt om dat af te straffen.
Jammer, zonde en spijtig.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 21-12-2021 00:10 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja dat is Wade. Maar Kuivenhoven kreeg het ook niet voor elkaar zijn kansen te verzilveren.Freee!! schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 00:10:
[...]
Wade is gewoon een minimumlijer, doet nooit meer dan strikt nodig om te winnen.
Elk wk zijn er wel weer van die rare potten.Quad schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 00:10:
Van der Voort kan misschien wel in z'n handjes wrijven. Maakt tegen Hunt uiteraard gewoon een hele goede kans, en dan deze Wade in de 3e ronde treffen.. Hoop t voor hem.
En ik heb Wade tot in de halve finale.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 21-12-2021 14:14 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 21-12-2021 15:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wat halve dagen genomenHackus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:43:
Hebben jullie al vakantie of zo ?
⏩ PVOutput☀️
Ja dat wel. Niet leuk voor Joyce maar wel leuk voor de wedstrijd, 2-2 in sets.tweakduke schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:59:
Joyce geeft het zo onnodig weg.
Joyce laat zijn vechtlust (hopelijk) nu zien.Hippocampus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:02:
[...]
Ja dat wel. Niet leuk voor Joyce maar wel leuk voor de wedstrijd, 2-2 in sets.
Monitor 1: werkgerelateerdHackus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:43:
Stack Sats
⏩ PVOutput☀️
SluikvakantieStovirpi schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:09:
[...]
Monitor 1: werkgerelateerd
Monitor 2: darts
Telt dat ook als vakantie?
Sommige onder ons kunnen om bepaalde redenen niet (permanent) werken, en er zullen er best een aantal al vakantie hebben.Hackus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:43:
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Of sommige besteden het werk uit aan de partner en noemen dit 'huishoudelijke taken uitvoeren'Quad schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:19:
[...]
Sommige onder ons kunnen om bepaalde redenen niet (permanent) werken, en er zullen er best een aantal al vakantie hebben.
Zijn Duits is ook niet slecht.Quad schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:21:
@Hippocampus Als de zaken goed gaan is het altijd makkelijker praten.
Ik vind dat Arjan van der Giessen best lekker en duidelijk in zijn Engels is, altijd wel goed te volgen, sommige Engelssprekende darters daarentegen..
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
⏩ PVOutput☀️
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Stack Sats
[ Voor 25% gewijzigd door Hippocampus op 21-12-2021 20:52 ]
Groot "als", dit zou ook wel eens zijn piek geweest kunnen zijn.tweakduke schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:38:
Smith geeft cursus darten aan Meulenkamp zo met 105 gemiddeld en 72% op de dubbels. Poe als die dat doorzet dan komt die verder dan ik dacht.
[ Voor 20% gewijzigd door Dagion op 21-12-2021 22:07 ]
Hempel is slecht voor mijn bracket, eerst Schindler eruit en nu Van den Bergh.Hippocampus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:53:
Yep, België v Duitsland. Ik duim voor Hempel. Underdog en kwam sympathiek over.
Is mijn stream zo traag?Freee!! schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:08:
[...]
Hempel is slecht voor mijn bracket, eerst Schindler eruit en nu Van den Berg.
Zelfs de laatste h van zijn naam is nog niet binnen..
Van den Bergh komt hard terug.Hackus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:13:
Florian Hempel gaat hard van start
Ziet er wel naar uit ja.
Geef mij Jacques en Co maar, dan was er in ieder geval iemand enthousiast. Of Martijn en die andere, die vergeet ik altijdHackus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:17:
[...]
Ziet er wel naar uit ja.
Niels met Visschr. is ook niks
[ Voor 6% gewijzigd door Dagion op 21-12-2021 22:20 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Nee, de vloek van Cassandra.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Denk niemandPinobigbird schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:40:
Amai wat een domper voor Dimitri. Na zo'n goed jaar plots de eerste ronde eruit. Didn't see that coming.
Als de rest het ook heeft is het niet zo heel erg.Dagion schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:38:
Ik heb hem in de kwartfinale of nog verder denk ik, maar go Hempel! Lachen toch, ik verwacht toch wel rond plek 17 t/m 19 te eindigen. Zoals met voetbal ook altijd
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 21-12-2021 22:47 ]
⏩ PVOutput☀️
Ervaring, het lijkt er nog redelijk uit te zien en ineens houdt het dalen niet meer opQuad schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:44:
[...]
Als de rest het ook heeft is het niet zo heel erg.
Score potentieel is nog steeds redelijk OK in je bracket, kan alle kanten nog op.
@ll roel j heeft wel een probleem, zijn bracket is met zo'n 100 score potentieel gekelderd.
[ Voor 5% gewijzigd door Dagion op 21-12-2021 22:51 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De versie met of zonder het 'gezang' van Gurney zelf
Zo komt het misschien over, ik vraag me af of hij ook echt zo is.gambieter schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:54:
Hempel is leuk. Emotie, verassing, terwijl vdBergh nogal hautain staat.
!mark schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:57:
[...]
De versie met of zonder het 'gezang' van Gurney zelf![]()
YouTube: "SWEET CAROLINE" 🎵 | Daryl Gurney does Ally Pally Karaoke!
In een wedstrijd zit hij altijd in een soort modus, na de wedstrijd is hij een heel ander persoon.Hippocampus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:58:
[...]
Zo komt het misschien over, ik vraag me af of hij ook echt zo is.
Ik kan hem vaak niet volgen maar heb hem eigenlijk niets kwaads horen zeggen.
⏩ PVOutput☀️
Die is al maanden aan het kloten met zijn worp, had hem eruit tegen Hughes denk ik (degene die eruit is gegooid door Smith in ieder geval).
[ Voor 28% gewijzigd door Dagion op 21-12-2021 23:16 ]
⏩ PVOutput☀️
Je bent daarin niet alleen.Quad schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:24:
Het is echt slecht wat hij laat zien. Jammer want ik heb 'm 1 ronde door laten gaan tegen Dimitri.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Beetje Durrant light qua vorm.Quad schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:31:
Absoluut terecht gewonnen, Devon speelde vooral tegen zichzelf, veel frustratie.
Jup klopt, vertel, wat hebben we morgen op de planning?Hippocampus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:32:
Ja, dat was een deceptie voor Devon Petersen. Beetje een saaie afsluiter geworden.
⏩ PVOutput☀️
OOPs, verkeerde dagQuad schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:33:
[...]
Jup klopt, vertel, wat hebben we morgen op de planning?
[ Voor 62% gewijzigd door Hippocampus op 21-12-2021 23:35 ]
Nou ik vroeg me al af waar Kim Huybrechts stond.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq