Misschien coronatechnisch niet de juiste bewijzen / papieren bij zich.Jelte,89 schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:04:
Waarom is Kim eigenlijk tegengehouden? Komt een beetje over alsof ie illegale praktijken aan’t uitvoeren was
Misschien andere eisen om de oversteek met de boot of trein te maken? Afijn, Portela is toch al een keer gestopt of was dat een andere Braziliaan? Hoop wel op Soutar, die kan een hoger niveau aantikken dan Portela in mijn ogen. Denk dat ik hem ook heb gekozen in mijn bracket maar durf het niet met zekerheid te zeggen 
Edit: dacht vroeger altijd dat het een Fin was, net als Poutala en Koskkela
Edit: dacht vroeger altijd dat het een Fin was, net als Poutala en Koskkela
[ Voor 10% gewijzigd door Dagion op 19-12-2021 16:09 ]
Nja, zat ik ook aan te denken, maar hetzelfde probleem kom je tegen bij het vliegveldHippocampus schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:07:
[...]
Misschien coronatechnisch niet de juiste bewijzen / papieren bij zich.
Revive the guild!
Maar hij zal wel vliegen vanuit België, misschien andere eisen dan Frankrijk.Jelte,89 schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:08:
[...]
Nja, zat ik ook aan te denken, maar hetzelfde probleem kom je tegen bij het vliegveld
Heerlijk bezig die Portela.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nouja, het kan zijn dat de Fransen andere eisen stellen. Dan kan je beter heel Frankrijk skippen en direct van België naar Engeland proberen. Maargoed, dit is allemaal speculaas.Jelte,89 schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:08:
[...]
Nja, zat ik ook aan te denken, maar hetzelfde probleem kom je tegen bij het vliegveld
Hoppa, 1-1.
Leuke wedstrijd!
Leuke wedstrijd!
⏩ PVOutput☀️
Ja lekker maar Soutar pakt toch redelijk makkelijk set 2Quad schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:14:
Heerlijk bezig die Portela.
2-1 voor Soutar, die geeft hem niet meer weg, toch?
⏩ PVOutput☀️
Portela heeft nu verse flights dus let maar eens opQuad schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:36:
Dat denk ik niet inderdaadQuad schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:36:
Revive the guild!
Nou Bunting lukt het voorlopig nog niet zeg. 3-0 1e set voor Smith.
Zo dan, 1-1..
⏩ PVOutput☀️
Bunting in het zadel geholpen door Smith, die had toch genoeg kansen om die set te pakken.
Kijken wie er gaat kraken...
Kijken wie er gaat kraken...
Ik heb altijd al een zwak gehad voor Bunting. Hoop dat hij het deze wedstrijd weer eens met zijn pijlen laat zien.
Stack Sats
Beetje gekke wedstrijd, het momentum vliegt over en weer.
Zou Beaton al zenuwachtig zijn voor vanavond ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Oh, die dubbel 10 en dood doet zeer bij Bunting. Mooi afgemaakt door Smith. Spannende pot toch.
Edit: En daar is de eerste verlenging.
Edit: En daar is de eerste verlenging.
[ Voor 20% gewijzigd door Hippocampus op 19-12-2021 18:06 ]
Nice, verlenging.
⏩ PVOutput☀️
Owww, das een hele mooie 167 check van Smith.
[ Voor 5% gewijzigd door Hippocampus op 19-12-2021 18:08 ]
En dan de 102 check, prachtig.
⏩ PVOutput☀️
Ah, zonde. Had ik dinsdag nog veranderd in mijn bracket omdat Bunting ook wel weer aardig bezig was. Die verdraaide middagsessie ook
Bunting was zo wisselvallig. Eerste set geen deuk in ern pakje boter, dan toch nog 2-1voorkomen dan weer verliezen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kleermaker op 1-0, goede start!
⏩ PVOutput☀️
Het zal hier ongetwijfeld al aangehaald zijn (ik kijk slechts sporadisch darts en lees dit topic eigenlijk nooit): In Engeland (en zeker Londen) ontspoort de coronasituatie volledig, en hier staat een paar duizend man op elkaar te feesten 
Als dit geen superspreader event blijkt dan weet ik het ook niet meer

Als dit geen superspreader event blijkt dan weet ik het ook niet meer

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:33
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De verwachting is dat na de kerst het zonder publiek is. In feite bijna hetzelfde scenario als vorig jaar toen waren de eerste dagen van het WK met publiek en was het opeens gebeurt met de pret.
Die dubbels nekken Kleermaker nu al 2 legs…
Begrijpelijk, maar ik hoop toch echt van niet,tweakduke schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:30:
De verwachting is dat na de kerst het zonder publiek is. In feite bijna hetzelfde scenario als vorig jaar toen waren de eerste dagen van het WK met publiek en was het opeens gebeurt met de pret.
Zoals gezegd door de commentatoren; ze hebben beide mooie pijltjes
Revive the guild!
Het is een behoorlijk chaotisch potje zo. De griek is wel vermakelijk om naar te kijken.
- tweakduke
Paar lekkere legs van Kleermaker, zo krijg je de Griek wel weer stil
En buit is binnen.
⏩ PVOutput☀️
Zullen we dat ding aan Florian Hempel’s broek een “dartlapje” noemen? 
(Heeft dat ding een naam?)
(Heeft dat ding een naam?)
Is Schindler nu zo klein of is Hempel nou zo lang? Flink verschil in lengte tussen die 2.
⏩ PVOutput☀️
Die ene gooit, de ander prikt ze in het bord.Quad schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:11:
Is Schindler nu zo klein of is Hempel nou zo lang? Flink verschil in lengte tussen die 2.
Zou Schindler een lijst met favoriete finishes hebben? En hoe zou die lijst heten?
Volgens mij is hij eigenaar van een liften bedrijf.dr.lowtune schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:13:
[...]
Die ene gooit, de ander prikt ze in het bord.
Zou Schindler een lijst met favoriete finishes hebben? En hoe zou die lijst heten?
⏩ PVOutput☀️
Ah, de Fransen hebben de Kanaaltunnel afgesloten. Gelukkig kon Huybrechts dus met het vliegtuig wel in Engeland komen.
Schindlers LiftQuad schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:14:
[...]
Volgens mij is hij eigenaar van een liften bedrijf.
(Toen ik in Parijs woonde had ik een vrouwelijke collega met wie ik een keer in de lift stond, die zei dat ineens hardop en heeft daarna nog een kwartier de slappe lach gehad).
On topic: mooie finish!
Hempel kan wel knap finishen.
⏩ PVOutput☀️
Hempel gaat best lekker. Je kan wel meteen zien dat ie uit Keulen komt
- tweakduke
Daar komt Hempel goed weg, bijzonder dat Schindler niet voor 16 > dubbel 16 ging.
Nou, het kost een paar pogingen maar de tweede set ook naar Hempel.
Ja, dat zou wel zo leuk zijn als hij het nog een beetje spannend kan maken.Quad schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:36:
Komop Schindler, ff aan de bak..
Iets met een bracket enzo..
- tweakduke
Hempel is leuk om naar te kijken hoe hij die pot beleefd 
Schindler mist wat dat betreft de vechtersmentaliteit.
Ja, degelijke pot van die Hempel. Kijken hoe ver die gaat komen.
Raar, want ik heb hem echt wel potten zien spelen waar hij niet opgaf, hoge finishes op juiste momenten gooide. Viel me tegen (en ja, had hem ook in de bracket).tweakduke schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:46:
Hempel is leuk om naar te kijken hoe hij die pot beleefd
- tweakduke
* tweakduke gooit bracket uit het raamDagion schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:50:
[...]
Raar, want ik heb hem echt wel potten zien spelen waar hij niet opgaf, hoge finishes op juiste momenten gooide. Viel me tegen (en ja, had hem ook in de bracket).
Ik had Schindler er ook in staan, maar deze pot liet hij het dus niet zien.
Schindler viel echt tegen, Hempel gooide gewoon degelijk met goede finishes op de juiste momenten.
Op naar, voor mij, het moment van deze eerste ronde.
⏩ PVOutput☀️
De Adonis tegen de vrouwenvoorvechtster, wat een loting!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik had heel lang Beaton door, maar zie dat ik het toch nog heb veranderd naar Sherrock. Ben benieuwd
- tweakduke
Ik heb Sherrock aardig ver ingevuld tot dat ze Price tegenkomt. Die eruit gooien is denk ik nog een brug te ver voor haar.
Ja, wat zei Co daarnet, ze kan eigenlijk alleen maar vallen. Ze is wel een beetje gehyped ondertussen.
Nu komen de verwachtingen. Ik hoop dat ze het Beaton moeilijk gaat maken, kijken of het lukt
Nu komen de verwachtingen. Ik hoop dat ze het Beaton moeilijk gaat maken, kijken of het lukt
Ik heb haar laten verliezen door Huybrechts.tweakduke schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:56:
Ik heb Sherrock aardig ver ingevuld tot dat ze Price tegenkomt. Die eruit gooien is denk ik nog een brug te ver voor haar.
Hoop gewoon dat ze wint, ze verdiend het, ook voor haar zoontje. Droomscenario is een 170 check in de laatste leg.
⏩ PVOutput☀️
Wie is die kerel naast Stompè eigenlijk? (ik heb de introductie gemist en ik ken hem niet)
Roelof de Vries, oa van de Krokante Leesmap (podcast)Hippocampus schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:59:
Wie is die kerel naast Stompè eigenlijk? (ik heb de introductie gemist en ik ken hem niet)
Vanmiddag had je Devrim Aslan, eigenlijk een onbekend persoon maar een quiz speler in Beat the Champions, leuke en enthousiaste kerel.
⏩ PVOutput☀️
Ja hier ook, kon nog wel eens dicht bij elkaar liggenQuad schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:53:
Schindler viel echt tegen, Hempel gooide gewoon degelijk met goede finishes op de juiste momenten.
Klopt, maar ze kan echt wel een potje darten, vond dat ook altijd wel maar een maandje geleden ofzo, toernooi weet ik zo niet meer, maar daar heeft ze wel indruk gemaakt op meHippocampus schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:58:
Ja, wat zei Co daarnet, ze kan eigenlijk alleen maar vallen. Ze is wel een beetje gehyped ondertussen.
Haha, die Adonis wil volgens mij wel een kusje geven… maar damagnie 😅
[ Voor 4% gewijzigd door Jelte,89 op 19-12-2021 22:05 ]
Revive the guild!
Grand Slam was ook wel indrukwekkend toch? Heb haar eruit tegen Huybrechts, maar zijn in mijn ogen echt partijen die alle kanten op kunnen. Beaton zou ook zomaar kunnen winnen van Huybrechts.
De Bronzed Adonis heeft een (klein) probleem.
Lekker toch hoe die Beaton gooit, blits pijltje, soepele stijl. Zou zo iemand nou nog veel trainen na 31 WK's? 
Edit: 30. Dit is 31 toch?
Edit: 30. Dit is 31 toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Dagion op 19-12-2021 22:13 ]
- tweakduke
Vlak die ervaren rot niet uit
Wel meteen lekker niveau neergelegd
Valt wel mee, heeft Sherrock even laten uitrazenPino112 schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:10:
De Bronzed Adonis heeft een (klein) probleem.
Heerlijk afgemaakt. Knap onder zo'n druk.
⏩ PVOutput☀️
Al gewoon een mooi potje! Sherrock gooit wel 3x180 en een 174 in de eerste vijf legs, das gewoon netjes
Revive the guild!
Als ze dat tegen mij doen noem ik dat gewoon asociaal en ongezelligJelte,89 schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:17:
Al gewoon een mooi potje! Sherrock gooit wel 3x180 en een 174 in de eerste vijf legs, das gewoon netjes
Hij moest even op gang komen jaCyBeRSPiN schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:14:
[...]
Valt wel mee, heeft Sherrock even laten uitrazen
Had je ook geen 5 legs gehad denk ik.Hippocampus schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:18:
[...]
Als ze dat tegen mij doen noem ik dat gewoon asociaal en ongezellig
⏩ PVOutput☀️
@Quad Inderdaad. Maar met mijn gemiddelde kom ik ook nevernooit op het wk.
Je weet nooit, interviewer op locatie voor Viaplay?Hippocampus schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:21:
@Quad Inderdaad. Maar met mijn gemiddelde kom ik ook nevernooit op het wk.
hahaha, nee, ik ben geen pundit. Ik lever liever hier gewoon wat commentaar maar dat mag geen betekenis hebben.Dagion schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:22:
[...]
Je weet nooit, interviewer op locatie voor Viaplay?
Dat zeg ik, interviewer op locatie. Je hoeft niet eens vragen te stellen momenteelHippocampus schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:23:
[...]
hahaha, nee, ik ben geen pundit. Ik lever liever hier gewoon wat commentaar maar dat mag geen betekenis hebben.
Beaton moet echt alles op alles gooien om te blijven scoren.
Sherrock moet wel haar leg en set houden, wordt lastig.
Sherrock moet wel haar leg en set houden, wordt lastig.
⏩ PVOutput☀️
Ze stal bijna de set van Beaton, nu moet ze oppassen dat Beaton deze niet van haar steelt.
Ja ja, toch ff 1-1
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Eigenlijk zonde als je dit potje ziet dat ze niet allebei iemand anders treffen.
- tweakduke
Sherrock gooit 71% op de dubbels, dus haar gemiddelde is nog wat vertekend. Als ze nu algemeen een wat hoger gemiddelde gooit dan krijgt Beaton het moeilijker.
Nu gooit hij eigenlijk net wat eerder de leg uit en krijgt ze geen kans. Deze leg loopt ze ook te ver achter.
Nu gooit hij eigenlijk net wat eerder de leg uit en krijgt ze geen kans. Deze leg loopt ze ook te ver achter.
Sherrock mist wel teveel triples in haar beurten. En nu dus teveel dubbels.
Ze is het even kwijt want de pijlen gaan ff alle kanten op.
Ze is het even kwijt want de pijlen gaan ff alle kanten op.
⏩ PVOutput☀️
Inmiddels gezakt naar 45% en 91avg
Ze heeft wel heel veel beurten die <60 punten, doordat ze in een 5 of 1 gooit.
Het is dan of dat of 100+.
Eigenlijk moet ze dus of minder afzwaaiers produceren of vaker naar beneden of de 18 switchen.
Eigenlijk moet ze dus of minder afzwaaiers produceren of vaker naar beneden of de 18 switchen.
⏩ PVOutput☀️
Gaat de goede kant op nu
Gemiddeldes jojo-en wel inderdaad set 2 rond de 100, set 3 rond de 80
Revive the guild!
- tweakduke
Ja, als ze scherp is op het finishen dan compenseert ze dat meestal wel. Alleen als je dan tegen Wright of Price, etc. komt dan is dat nog niet genoeg.Quad schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:41:
Ze heeft wel heel veel beurten die <60 punten, doordat ze in een 5 of 1 gooit.
Er zit zeker potentie in haar als ze zo door kan groeien
The Grey Adonis krijgt het warm nu
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube