Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:54
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hij kan een mooi boek gaan schrijven!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar het bestellen van darts artikelen doe je over het algemeen in Engeland, is dat nu nog wel te doen na de Brexit of maakt het weinig uit?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Jawel, alleen je gaat bij bedragen boven 22 euro btw en boven 150 invoerrechten betalen.Christiano007 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:43:
Misschien even een tikkeltje offtopic.
Maar het bestellen van darts artikelen doe je over het algemeen in Engeland, is dat nu nog wel te doen na de Brexit of maakt het weinig uit?
⏩ PVOutput☀️
Dat kun je vragen aan de verkoper 😉Christiano007 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:43:
Misschien even een tikkeltje offtopic.
Site van Belastingdienst https://www.belastingdien...de-invoer-van-mijn-pakket
[ Voor 18% gewijzigd door Hackus op 03-01-2021 22:52 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hopelijk triggert dit MvG om weer boven zichzelf uit te gaan stijgen. Hij is voor het eerst in zeven jaar nr2
[ Voor 23% gewijzigd door Teknix1982 op 03-01-2021 22:47 ]
Op het afmaken na echt geweldig spel van Price, terecht nummer 1 ook.
Heerlijk toernooi gezien, en nu maar weer afkicken
Float like a butterfly, sting like a bee.
The bigger the miracle, the smaller the audience.Hippocampus schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:47:
Jammer dat je dan het publiek mist als je die beker op mag tillen maar de titel telt uiteindelijk wel.
Op het afmaken na echt geweldig spel van Price, terecht nummer 1 ook.
Heerlijk toernooi gezien, en nu maar weer afkicken
Nieuwe top 32:
/f/image/vHlTB9i6vPLnViU10QGfuhc4.png?f=fotoalbum_large)
Gezien de te verdedigen PC's van MvG van begin 2019 zie ik hem binnenkort wel 3e staan.
[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 03-01-2021 22:51 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Congratulations @Gezzyprice 👏🏻
— Michael Van Gerwen (@MvG180) 3 januari 2021
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij top 4, 4 door Sky Sports en 2 door PDC zelf gekozen.Martinusz schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:51:
PL gewoon top10? Mooi lijstje zo!
⏩ PVOutput☀️
Verschil van £272.750 dus, en niet 40k zoals Barney dacht.Señor Sjon schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:48:
[...]
The bigger the miracle, the smaller the audience.
Nieuwe top 32:
[Afbeelding]
Gezien de te verdedigen PC's van MvG van begin 2019 zie ik hem binnenkort wel 3e staan.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ik vraag me af of het wk 2021 echt serieus genoemen gaat worden. Soms heb he van die edities waarbij mensen zeggen dat telt niet of dat rekenen we niet mee.Martinusz schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:48:
Het WK heeft qua prijzengeld wel heel veel impact, als je wint ben je eigenlijk 2 jaar gegarandeerd deelnemer aan de belangrijkste toernooien, hoef je eigenlijk tussendoor niks te doen
Toen de UK open in 2018 zonder publiek gespeeld moest worden zeiden veel analisten ook van dit jaar en de winnaar moeten we niet serieus nemen en snel vergeten.
Lijstje met namen ging mij even te snel..
Maar het zijn er 9, plek 10 is nog vrij.
⏩ PVOutput☀️
Hoezo?? De top 10 zonder wade en chisnallPinobigbird schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:56:
Verrassende lijst!
2. MvG
3. Wright
4. Cross
5. Aspinall
8. Anderson
10. Van den Bergh
13. Durant
15. da Sousa
Chisnall/Wade/Smith/Gurney denk ik te vaak te weinig laten zien in de PL. White doet het ook niet goed met camera's.
Nee joh met twee gewonnen tv toernooien dit jaar en een redelijk goed wk is het het vrij logisch.Martinusz schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:59:
Sousa rare eend in de bijt?
Het is algemeen bekend dat de familie hearn het bipolar gedrag van Wade niet professioneel vind en hem daarom liever niet in de pl heeft.Señor Sjon schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:00:
1. Price
2. MvG
3. Wright
4. Cross
5. Aspinall
8. Anderson
10. Van den Bergh
13. Durant
15. da Sousa
Chisnall/Wade/Smith/Gurney denk ik te vaak te weinig laten zien in de PL. White doet het ook niet goed met camera's.
- tweakduke
Wade, Chisnall, Gurney en misschien Smith zijn een paar namen die het ook verdienen. Die mogen het nu gaan uitvechten op the Masters
De PL is ook een demonstratietoernooi. Aan Durrant heb je genoeg saaiheid.1x3xc-12 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:01:
[...]
Het is algemeen bekend dat de familie hearn het bipolar gedrag van Wade niet professioneel vind en hem daarom liever niet in de pl heeft.
:fill(white):strip_exif()/f/image/y4EiibyNHFSrqZzuErM0cGAZ.png?f=user_large)
Top 6 dus. Aspinall staat hoog in de OoM, maar heeft een slecht jaar gehad. Cross staat vierde in de algemene lijst en is daarom in de PL. Dit jaar 25e met 95,75k in de OoM.
[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 03-01-2021 23:05 ]
En Smith. Dus maar 7 uit de top 10. Durrant als 13e had ik niet verwacht, en halvefinalist Chisnall, plek 6, had zeker er wel bij gemogen.
Saaiheid zal in het geval van Wade geen probleem zijn, hij heeft immers eerder wel meegedaan, dat hij zichzelf niet altijd onder controle heeft en weigert medicatie te slikken is zijn waterloo.Señor Sjon schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:03:
[...]
De PL is ook een demonstratietoernooi. Aan Durrant heb je genoeg saaiheid.
[Afbeelding]
Top 6 dus. Aspinall staat hoog in de OoM, maar heeft een slecht jaar gehad.
Durrant is titelverdediger.Pinobigbird schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:05:
[...]
En Smith. Dus maar 7 uit de top 10. Durrant als 13e had ik niet verwacht, en halvefinalist Chisnall, plek 6, had zeker er wel bij gemogen.
Ben benieuwd of het bij RTL blijft, zeker nu RTL de CL bemachtigd heeft en ze eerder het domein al gestopt zijn en onder de RTL nieuws vlag hangen nu.
Zonder publiek doet toch ook wel heel wat af aan de kijkervaring. De gedubde geluiden ten spijt. De introducties zijn afgeraffeld en de spanning in een kolkende zaal liggen anders dan in je ééntje telkens dat pad op en af wandelen. Dat zal ook de kijkcijfers geen goed gedaan hebben. Althans, ik mis dat enorm bij de televisietoernooien.
[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 05-01-2021 16:08 ]
Ze kunnen ook wel overdrijven:Señor Sjon schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:07:
https://dartsnieuws.com/p...oopt-na-komende-editie-af
Ben benieuwd of het bij RTL blijft, zeker nu RTL de CL bemachtigd heeft en ze eerder het domein al gestopt zijn en onder de RTL nieuws vlag hangen nu.
Zonder publiek doet toch ook wel heel wat af aan de kijkervaring. De gedubde geluiden ten spijt. De introducties zijn afgeraffeld en de spanning in een kolkende zaal liggen anders dan in je ééntje telkens dat pad op en af wandelen. Dat zal ook de kijkcijfers geen goed gedaan hebben. Althans, ik mis dat enorm bij de televisietoernooien.
Lijkt mij toch geen verkeerde kijkcijfers, komende editie is vast weer met publiek, dus zal wel goed komenDe wedstrijd tussen Van Gerwen en Chisnall trok gemiddeld 795.000 kijkers op RTL 7. De halve finales (445.000) en finale (626.000) werden daarna fors minder bekeken.
⏩ PVOutput☀️
Lees net dat de Masters van 16 naar 24 deelnemers gaat. Zal wennen voor MvG zijn, niet meer in het bovenste deel van het schema.
KarmaKeizer DartsQuad schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:42:
Zijn normale cijfers voor RTL7 darts. Via kijkcijferonderzoek is het geschatte totale aantal kijkers rond de 2 miljoen per uitzending. Dat het gemiddelde tussen de 500k en 800k is, is het ook niet verkeerd.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ze hebben alles onder het rtl/rtlnieuws gehangen, dat is niet specifiek voo rtl7darts. Ik denk dat ze gewoon bijtekenen omdat niemand anders geïnteresseerd is.Señor Sjon schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:07:
Hoe kan dat nou..
⏩ PVOutput☀️
Friday January 29 (20u)
First Round x8
Ian White v Mensur Suljovic
Glen Durrant v Mervyn King
Dimitri Van den Bergh v Chris Dobey
Krzysztof Ratajski v Simon Whitlock
Michael Smith v Adrian Lewis
Daryl Gurney v Jeffrey de Zwaan
Jose de Sousa v Jonny Clayton
Joe Cullen v Stephen Bunting
Saturday January 30
Afternoon Session (13:45u)
Second Round x4
Rob Cross v Durrant/King
James Wade v Van den Bergh/Dobey
Nathan Aspinall v White/Suljovic
Dave Chisnall v Gurney/De Zwaan
Evening Session (20u)
Second Round x4
Gary Anderson v Smith/Lewis
Peter Wright v Ratajski/Whitlock
Gerwyn Price v Cullen/Bunting
Michael van Gerwen v De Sousa/Clayton
Sunday January 31
Afternoon Session (13:45u)
Quarter-Finals
Evening Session (20u)
Semi-Finals
Final
Enfin, dan maar via Videoland, kan ik de uitzending alleen niet vinden..

⏩ PVOutput☀️

Ook de app op Ziggo Next heeft geen live stream.Op dit moment is het niet mogelijk via een smart tv van Samsung en Philips de stream te bekijken.
Het heeft op mijn Philips tv wel eens gewerkt. Maar de Android app op mn smartphone staat de hele livestream niet in..Pinobigbird schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:14:
Via Videoland kijken kan, maar niet via je tv. Daar kwam ik gister ook achter.![]()
[...]
Ook de app op Ziggo Next heeft geen live stream.
En via browser krijg ik de melding dat het item niet kan worden gevonden.
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
Lewis in vorm is een geweldige darter.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Naja, niet op deze manier.
Prima gegooid door Clayton.
⏩ PVOutput☀️
middagsessie:
QF
Mervyn King 10-3 Nathan Aspinall
Gerwyn Price 10-6 Adrian Lewis
Peter Wright 6-3 Dave Chisnall nu bezig
Jonny Clayton v James Wade
avondsessie (20u)
SF
Price v King
Clayton/Wade v Wright/Chisnall
Finale.
edit:
Wright staat te knallen man, hij gooit 110 gem
[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 31-01-2021 16:04 ]
Als het even kan kijk ik via een van de buitenlandse zenders want ik vind de commentatoren niet te verdragen.Señor Sjon schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:07:
En dan zoals gisteravond: een of andere speelfilm was kennelijk belangrijker. Dan jaag je de liefhebbers wel weg.
- tweakduke
Ja daar snap ik ook niks van, anders maar naar een betaalde sportzender dan worden alle wedstrijden wel uitgezonden.Bitzer schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:38:
[...]
Als het even kan kijk ik via een van de buitenlandse zenders want ik vind de commentatoren niet te verdragen.
En dan zoals gisteravond: een of andere speelfilm was kennelijk belangrijker. Dan jaag je de liefhebbers wel weg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Revive the guild!
Ik ben benieuwd of Clayton van Wright kan winnen, hij start voortvarend!
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
King staat dan wel in de Premier League, dat gun ik Clayton dan weer meerJelte,89 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:17:
King gooit lekker, verwacht dat Wright Clayton en King verslaat straks, maar de gunfactor ligt bij king wat mij betreft
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Op het moment dat veel potten all the way gaan, zit er niemand bij.
Op ITV4 (de live zender in het VK) zeggen ze dat de winnaar van vanavond de PL plek krijgt, dus King is nog niet zeker?tweakduke schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:25:
King staat dan wel in de Premier League, dat gun ik Clayton dan weer meer
Dat bedoeld @tweakduke ook, Aan de hand van mijn bericht.gambieter schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:40:
[...]
Op ITV4 (de live zender in het VK) zeggen ze dat de winnaar van vanavond de PL plek krijgt, dus King is nog niet zeker?
@tweakduke, ik vind die king wel een mooie gast, die Clayton gooit bijzonder goed, dat zeker, maar vind em vrij statisch/robotisch
Revive the guild!
En mag de Premier League gaan spelen, mooi gedaan!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Tja, lastig zeggen toch? Allebei de dagen uitgeschakeld wat hem in de finalerondes natuurlijk ook zomaar kan gebeuren. Zou het wel leuk vinden als hij weer meedoet (zonder negatief gezever dan). Lachen toch, de ouwetjes King en Barney die de jonkies lekker lastig vallenQuad schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:54:
Van Barneveld staat deze dagen Q-School te gooien. Hij strandde gisteren in de een na laatste ronde, vandaag gooit hij de hoogste gemiddelden van allemaal en staat straks bij de beste 8. Hij maakt wel kans op een tourkaart op deze manier.
Verder Veenstra ook door, verder nog geen (mij) bekende namen vermeld zien worden.
Inmiddels verzekerd van de finalerondes. Hij was op punten na 2 dagen al verzekerd, maar vandaag ook door het winnen van de kwartfinale wat rechtstreeks toegang geeft tot deze finalerondes. Hij stond zelfs 1e in de ranking en is dus de te kloppen man.Dagion schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:40:
[...]
Tja, lastig zeggen toch? Allebei de dagen uitgeschakeld wat hem in de finalerondes natuurlijk ook zomaar kan gebeuren. Zou het wel leuk vinden als hij weer meedoet (zonder negatief gezever dan). Lachen toch, de ouwetjes King en Barney die de jonkies lekker lastig vallen
Verder Veenstra ook door, verder nog geen (mij) bekende namen vermeld zien worden.
Zou mooi zijn als het 'm lukt om van onderaan de weg omhoog in te slaan.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Hoe hij laatst de pers te woord stond, zag hij er wel gezonder en frisser eruit. Ondanks dat de gevel van zijn woning is ingestort gaat het dus beter.Señor Sjon schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:02:
Zat nog even naar de OoM te kijken. Als RvB vorig jaar niks had gedaan, maar niet opgezegd, dan had ie 47.500 staan uit 2019 die nog telt (https://www.dartsrankings.com/breakdown?p=94) en was ie gedeeld 60e. Genoeg om een tourkaart te behouden. Hij had zichzelf wat moeite kunnen besparen.
https://www.gelderlander....nd-raakt-gewond~add2115f/
Alleen vraag ik mij wel af of zijn vriendin niet hetzelfde lot ondergaat als zijn ex-vrouw, maar goed dat is aan hun zelf
Volgens mij heeft hij zelf zn tourkaart ingeleverd toen ie er klaar mee was, een andere speler neemt dan je plek en jij bent dan out... (imho)Señor Sjon schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:02:
Zat nog even naar de OoM te kijken. Als RvB vorig jaar niks had gedaan, maar niet opgezegd, dan had ie 47.500 staan uit 2019 die nog telt (https://www.dartsrankings.com/breakdown?p=94) en was ie gedeeld 60e. Genoeg om een tourkaart te behouden. Hij had zichzelf wat moeite kunnen besparen.
Revive the guild!
Staat na vandaag wel ruim in de order of Merit top 8, dus de kans wordt wel groter dat hij op die manier een tourkaart wint.
⏩ PVOutput☀️
Ben wel benieuwd want bij de Britse Q-school staan er toch nog wel wat namen verrassend laag. Ook lage gemiddelden zo nu en dan bij de Britse versie of lijkt dat maar?
Ik heb hier wat computerspul opgeruimd en wat geschoven en ga nu zelf een dartbordje ophangen. Beter dan bankhangen
Via DartConnect kan je het prima bijhouden, deze doet het mobiel ook goed.Dagion schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:21:
Mooi! Nederlanders doen het wel goed volgens mij. Vind het wat lastig volgen, kijk zelf vooral op dartsnieuws.com maar via andere sites live een partij bijhouden werkt niet echt lekker op de mobiel.
Ben wel benieuwd want bij de Britse Q-school staan er toch nog wel wat namen verrassend laag. Ook lage gemiddelden zo nu en dan bij de Britse versie of lijkt dat maar?
Ik heb hier wat computerspul opgeruimd en wat geschoven en ga nu zelf een dartbordje ophangen. Beter dan bankhangen
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdceuqs21fs2e2
Vanmiddag niet zo bij mij (tenminste lijkt op waar ik het vanmiddag probeerde te volgen), maar kan achteraf gezien ook best aan mijn internet hebben gelegen.Pino112 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:41:
[...]
Via DartConnect kan je het prima bijhouden, deze doet het mobiel ook goed.
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdceuqs21fs2e2
- tweakduke
Van Barneveld verovert Tour-kaart en keert definitief terug als profdarter https://www.nu.nl/darts/6...terug-als-profdarter.html (via @NUnl)
Mooi nieuws! Kan hij de komende 2 jaar mooi weer spelen op de PDC toernooien. Wel respect dat het hem gelukt is, die druk lijkt mij immens te zijn geweest voor een speler van zijn kaliber.tweakduke schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:26:
Het is van Barneveld gelukt hij heeft zijn tourkaart.
Van Barneveld verovert Tour-kaart en keert definitief terug als profdarter https://www.nu.nl/darts/6...terug-als-profdarter.html (via @NUnl)
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Zo te zien kan hij beter de druk weer aan en kijk ik stiekem toch wel naar uit als hij op het podium staat bij de grotere toernooien.Quad schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:22:
[...]
Mooi nieuws! Kan hij de komende 2 jaar mooi weer spelen op de PDC toernooien. Wel respect dat het hem gelukt is, die druk lijkt mij immens te zijn geweest voor een speler van zijn kaliber.
Hopelijk stelt hij ons niet teleur door weer in het oude gedrag te vallen
Laten we er maar niet vanuit gaan.tweakduke schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:27:
[...]
Zo te zien kan hij beter de druk weer aan en kijk ik stiekem toch wel weer uit als hij op het podium staat bij de grotere toernooien.
Hopelijk stelt hij ons niet teleur door weer in het oude gedrag te vallen
⏩ PVOutput☀️
YouTube: WORLD CHAMPS COLLIDE! Van Barneveld v Cross | PDC Super Series Day T...
Niet live te zien denk ik?Pinobigbird schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:26:
En zowaar ook naar de halve finale. Go Barney
Via Sofascore kan ik wel de scores volgen, 3-0 voorsprong tegen White. Andere halve finale gaat tussen Joe Cullen en Danny Noppert.
⏩ PVOutput☀️
Niet slap lullen, maar winnen van Cullen!
[ Voor 34% gewijzigd door jaapstobbe op 27-02-2021 21:00 ]

⏩ PVOutput☀️
- tweakduke

Zou Phil Taylor nog een comeback maken?gambieter schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:09:
Nou, eindelijk. Nu MvG nog en de oudjes zijn terug
Er zijn af en toe wat YT- of Twitchstreams.Quad schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:05:
[...]
Niet live te zien denk ik?
Via Sofascore kan ik wel de scores volgen, 3-0 voorsprong tegen White. Andere halve finale gaat tussen Joe Cullen en Danny Noppert.
En natuurlijk via PDC TV.
Voor livescore is DartConnect de place to be.
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdcpc21e04
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube