Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tevens is er al een 9 darter gegooid, dit keer door een 17 jarige Pool Bialecki.
⏩ PVOutput☀️
Is dat tegenwoordig niet https://www.rtlnieuws.nl/sport/darts geworden? daar staat wel alles op, ook UK open 2021 is er te vindenQuad schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:35:
Het valt mij op dat rtl.nl/darts sinds 1 februari geen nieuws meer heeft geplaatst omtrent de darts. Zo is dus de PDC tourkaart van RvB niet gepubliceerd alsmede informatie omtrent z'n winst van gisteren..
Ze hebben van de Q School en zijn winst in de super series niets over genoemd. Dat vind ik wel jammer.stefanass schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:28:
[...]
Is dat tegenwoordig niet https://www.rtlnieuws.nl/sport/darts geworden? daar staat wel alles op, ook UK open 2021 is er te vinden
Gelukkig zijn er tal van andere nieuwspaginas die te volgen zijn!
Barney mag nu weer beginnen!
⏩ PVOutput☀️
En er is zelfs een 2e 9 darter gegooid door Van de WalQuad schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:32:
UK Open is weer begonnen, een paar dagen met lekker veel darts.
Tevens is er al een 9 darter gegooid, dit keer door een 17 jarige Pool Bialecki.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
⏩ PVOutput☀️
Het interview daarna was ook weer mooi typisch DvD.
⏩ PVOutput☀️
MvG kunnen we als favoriet ook wel afschrijven denk ik.Hippocampus schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:50:
MvG v Mitchell gaat niet vlot... maar wel gelijk op.
Noppert gaat hard, 5-0 voorsprong tegen Durrant.
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 05-03-2021 21:54 ]
⏩ PVOutput☀️
Van den Bergh moet oppassen, staat wel heel ver achter. Van der Voort maakt 't spannend maar staat wel voor.
MvG is door.

Moet nog wel ff trainen en dan komt 't goed.
Gooide zelfs met spiksplinternieuwe pijlen die hij gisteren gekregen heeft.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 05-03-2021 22:15 ]
⏩ PVOutput☀️
Live op Videoland vanmiddag nog:
Michael Smith v Jose de Sousa
Michael van Gerwen v Mensur Suljovic
Van Duijvenbode, Noppert en Meulenkamp moeten ook nog. Kleermaker is al door naar de 8e finales.
Edit: Soutar dendert door, nu ook Meulenkamp geslachtofferd.
Edit2: Dirk van Duijvenbode is inmiddels begonnen tegen Clayton op baan 2.
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 06-03-2021 15:45 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Jammer, want hij begon sterk. Meulenkamp stond 4-1 voor.Quad schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 15:13:
Edit: Soutar dendert door, nu ook Meulenkamp geslachtofferd.
Vooralsnog heeft Dirk het nakijken... Clayton blijft toch in vorm.Edit2: Dirk van Duijvenbode is inmiddels begonnen tegen Clayton op baan 2.
Hij is wel goed, maar onderschat Price ook niet.jaapstobbe schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 15:49:
Zie niet hoe DvD hier gaat winnen. Ik Tip Clayton voor de hoofdprijs.
Edit: Noppert is op baan 4 begonnen tegen Chizzy.
Edit2: Dirk van Duijvenbode is helaas exit.
Edit3: De Sousa wint van Smith, werd nog spannend maar de 19e leg was wel heel erg slecht van Smith. Prima winst van José.
Chizzy - Noppert gaat gelijk op, 5-5.
[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 06-03-2021 16:22 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
MvG zie ik het trouwens niet redden tegen Suljovic. Al is het alleen al vanwege het tempo
Met 10-8 onderuit tegen Chisnall.Verwijderd schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:23:
Noppert 5-5 tegen Chisnall.
Je weet het nooit, hoop dat 't goed komt. Maar staat wel 3-2 achter.MvG zie ik het trouwens niet redden tegen Suljovic. Al is het alleen al vanwege het tempo
⏩ PVOutput☀️
Kleermaker is als enige Nederlander voorlopig door.jaapstobbe schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:52:
Ik denk dat we geen Nederlanders over houden. MvG nog steeds op een bedenkelijk niveau...
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 06-03-2021 17:06 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
idd vergeten, en MvG gaat ook wat beterQuad schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:55:
[...]
Kleermaker is als enige Nederlander voorlopig door.
Chizzy is door naar de kwartfinales, wint van Soutar.
Lekker, the African Warrior is ook door!
Edit: Clayton wordt van het bord gesmeten.

[ Voor 48% gewijzigd door Quad op 06-03-2021 21:29 ]
⏩ PVOutput☀️
Ratajski was goed, Clayton kwam gewoon te kort.Verwijderd schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:53:
[...]
Jonny no no go.. Jonny be no good
10-3 zeg
Dolan - Whitlock is spannend!
Pot gaat naar Whitlock, doet hij 't toch weer goed.
Nu Dobey - Price en Clemens - Wade.
Edit: Price overtuigend, Wade ook door.
[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 06-03-2021 22:42 ]
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
En ze mogen wel wat regels omtrent de punten gaan invoeren. Het bord is wederom door Whitlock volledig vernaggeld.
Edit: En Wade pakt de pot ook, goed voor 'm!
[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 07-03-2021 14:51 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Heeft zijn loting in tegenstelling tot MvG behoorlijk mee.
Onderschat Devon niet, over het algemeen een matige speler, maar ik gun hem ook wel een keer succes.Verwijderd schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:52:
Nu Price. Mag niet te moeilijk zijn tegen Petersen.
Heeft zijn loting in tegenstelling tot MvG behoorlijk mee.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Stond gisteren behoorlijk te "snatchen" met zijn worp.
Maar goed. Ik heb er vaker naast gezeten
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Jammer van die laatste leg...Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:43:
Spannend potje, Petersen geeft zich niet zomaar gewonnen.
Videoland, maar niet via Android TV app.Capacitor schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:15:
Kijken jullie via PDC tv? Of is dat ook nog via een ander kanaal in Nederland te bekijken? RTL 7 begint pas om 18u met hun uitzending zie ik.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Wilde dat ook net tikken. Kijk hier idd ook via ITV4.gambieter schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:17:
Als je toegang tot Engelse TV kanalen hebt, dan ITV4.
Doet ie mooi. Van Gerwen kan wel redelijk volgen verder.Verwijderd schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:03:
Zo. Ratajski heeft er zin in. 2 elf darters om mee te beginnen.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Zal wel beter moeten. Op het moment gemiddeld 20 punten minder per beurt.Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:06:
[...]
Doet ie mooi. Van Gerwen kan wel redelijk volgen verder.
En eindelijk een voorsprong te pakken. Ratajski is een taaie.Verwijderd schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:11:
[...]
Zal wel beter moeten. Op het moment gemiddeld 20 punten minder per beurt.
En 126 finish maakt winst! Mooie 10-7 uiteindelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 07-03-2021 17:40 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Halve finale zal wel tegen Wade zijn en Price tegen Humphries
Hoe wist je 't.Verwijderd schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:42:
Goed verbeterd in de wedstrijdUiteindelijk 103 gemiddeld.
Halve finale zal wel tegen Wade zijn en Price tegen Humphries
⏩ PVOutput☀️
Kan de beste overkomen.
Mooie halve finales!
Vanaf 20u live op RTL7.
⏩ PVOutput☀️
5-0
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
⏩ PVOutput☀️
Nog 1 leg voor Wade.Hippocampus schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:50:
Oh ik zit niet op te letten, ik dacht dat ze al klaar waren met 10-5
En binnen, heel mooi dit succes voor hem, kan hij goed gebruiken!
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 07-03-2021 20:59 ]
⏩ PVOutput☀️
'hoe kan dit nou?'
⏩ PVOutput☀️
Niet geluktQuad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:11:
Nou hup MvG, nu een keer niet zo bekakte start svp.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
- tweakduke
Verwijderd
Oef.. Had ie echt nodigtweakduke schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:16:
Dit kan net de finish zijn die MvG nodig heeft al gun ik het Humphries ook wel
⏩ PVOutput☀️
103 gemiddeld en 75% op dubbels. Gaat hij never nooit meer halen hierna.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Verwijderd
Had hier eigenlijk 6-4 moeten staan.Verwijderd schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:26:
Ouch 6 op rij mis
7-3 wordt wel heel lastig nu...
Verwijderd
107 en 78% inmiddels..Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:27:
Humphries is ook uitzonderlijk goed bezig, piekt op het juiste moment.
103 gemiddeld en 75% op dubbels. Gaat hij never nooit meer halen hierna.
Van Gerwen: Heb ik weer..
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Zijn tegenstanders gooien eigenlijk altijd goed tegen hem, vroeger had hij die versnelling waar hij niet bij te houden was en zo de pot naar zich toe kon trekken.
Nu gebeurt het tegenovergestelde.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
- tweakduke
Wade en Humphries hadden een goede halve finale, eens kijken wie dit het beste vol houdt.
Volgens mij is er op tv 1x eerder een wedstrijd geweest met dergelijke gemiddelden, en dat was RvB vs MvG, halve finale WK van 2017.
⏩ PVOutput☀️

Kommop, zeg gewoon hij was beter vandaag, jammer, volgende keer vreet ik hem op.
- tweakduke
Dat zou hem wel sieren als hij dat eens liet ja.Hippocampus schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:53:
Michael weer dat zijn tegenstander per ongeluk goed gooit.![]()
Kommop, zeg gewoon hij was beter vandaag, jammer, volgende keer vreet ik hem op.
Na die topjaren is door privé omstandigheden (met moeite kinderen krijgen), het wisselen van sponsor en dus van pijlen het gekwakkel begonnen. Publiek mist hij denk ik ook wel.
De topvorm is er alleen als het hele plaatje klopt dus privé omstandigheden, omgeving waarin je speelt en je materiaal.
Dat zie je bij alle darters die een betere en mindere periode hebben. Anderson in zijn back to back wereldkampioen jaren, Lewis, van Barneveld en noem zo maar door.
Volgens mij hebben Taylor en Lewis ook wel eens zo'n pot gespeeld.Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:49:
[...]
Volgens mij is er op tv 1x eerder een wedstrijd geweest met dergelijke gemiddelden, en dat was RvB vs MvG, halve finale WK van 2017.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Lijkt er wel op he...Hippocampus schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:33:
Ja, zal je zien dat Humphries hier zijn finale gooit...
Nu slechts 96 gemiddeld en 8% op de dubbels

Was dat niet 114 tegen 109 gemiddeld?Quad schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:49:
[...]
Bizar goede pot was dat!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hij heeft wel een punt. Whitlock, Chisnall, Humprhies. Stuk voor stuk gooien ze partijen waarin ze bijna geen beurt op een finish laten liggen. Daar is gewoon bijna niet tegen te spelen. Op 1 na lagen ze er ook een ronde later uit.Hippocampus schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:53:
Michael weer dat zijn tegenstander per ongeluk goed gooit.![]()
Ik vermoed dat dat soort wedstrijden ook verloren worden omdat het publiek de tegenstander niet nerveus maakt. Spelers die normaal slechter presteren met publiek hadden vorig jaar een goed jaar op de OoM.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
En tuurlijk heeft iedere speler een gemiddelde maar dan moet je niet vergeten dat ook iedere speler goeie dagen heeft. En al helemaal niet vreemd opkijken als iedereen extra goed wil gooien tegen je als je nummer 1 bent. (of was
Nou, dat is dan toch een goed moment om zonder liegen of schaamte te zeggen dat ze beter waren ... op dat moment.Señor Sjon schreef op zondag 7 maart 2021 @ 22:37:
Hij is niet meer de nummer 1.Mar goed, Humphries heb ik nog nooit zo'n pot zien spelen, net als de eerder genoemde spelers. Volgens mij had tegen Whitlock MvG het record 180's tegen zich. Als ze er zo magnetisch invliegen, dan heb je een zware dag.
Nouja, hij moet het natuurlijk helemaal zelf uitmaken wat ie zegt hoor, mij valt het gewoon op dat hij dat zo uitlegt.

⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Hij hoeft zichzelf niet te excuseren of excuses te zoeken dat is eigenlijk het storende. Wij weten wat een goede MvG kan en dat die vorm al een hele tijd weg is ook.Hippocampus schreef op zondag 7 maart 2021 @ 22:40:
[...]
Nou, dat is dan toch een goed moment om zonder liegen of schaamte te zeggen dat ze beter waren ... op dat moment.
Nouja, hij moet het natuurlijk helemaal zelf uitmaken wat ie zegt hoor, mij valt het gewoon op dat hij dat zo uitlegt.
Na 10 jaar weer een titel voor Wade, als hij dadelijk nog 1 leg wint
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube