Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik had 'm direct met dubbele bull uit gegooid.Freee!! schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:16:
Hoe gooi je 50 uit
Volgens G. Anderson met 6 - 4 - D20
Ook in je RTL7 bracket?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Met beiden op het gemiddelde van MvG gisteren... Je kan zeggen wat je wilt, maar een kwetsbare MvG brengt het beste in zijn tegenstanders naar boven. Straks is hij van de nr. 1 plek af en hoewel hij zegt dat het hem niks doet, geloof ik er niks van. Hij had toch na zijn eerste doorbraak ook 1-2 mindere jaren alvorens hij in 2013-14 echt opstoomde? Ik heb al jaren niet meer zo'n toernooi van hem gezien.Hippocampus schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:17:
De vloek van Van Gerwen...
Toch geef ik Price een goede kans morgen, Anderson was wel goed maar toch ook genoeg kansjes gegeven.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nee, ik ben niet goed in langetermijnvoorspellingen
Wat bedoel je hier precies? Want zo slecht / zwak was van Gerwen dit toernooi nou ook weer niet.Señor Sjon schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:35:
Ik heb al jaren niet meer zo'n toernooi van hem gezien.
Die partij tegen Cullen was echt van hoog niveau. Wellicht zo hoog dat meteen de rek eruit was bij Michael. Iets wat Chisnall nu ook leek te overkomen, te vroeg in het toernooi pieken.
De tijd dat dezelfde spelers altijd de beste waren is wel voorbij.
Maar inderdaad, Michael is niet meer zo ongenaakbaar als vroeger. Of dat weer terugkomt moet maar blijken. Misschien sluipen er andere prioriteiten in zijn leven met de jaren.
Voor mij hoeft het ook niet zo te zijn dat je jaar op jaar dezelfde finalisten ziet, laat het maar lekker onvoorspelbaar worden
En ja, 2 kleine kinderen hebben een grote invloed op je leven.
En je prioriteiten.Señor Sjon schreef op zondag 3 januari 2021 @ 00:11:
Je ziet het aan de gemiddelden. Hij had hele periodes 100+ die je nu niet meer ziet.
En ja, 2 kleine kinderen hebben een grote invloed op je leven.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Misschien toch te lang alleen op zijn hotelkaner gezeten nadat VdV zo'n beetje in zijn kloffie gelijk naar huis ging. Normaal gesproken gaan spelers tussen speelrondes naar huis.
Uitzending is vanaf 20u en de wedstrijd begint rond 20u40.
⏩ PVOutput☀️
Ah tof dat doet Barney altijd wel leukQuad schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:16:
Raymond van Barneveld is vanavond analist bij RTL7.
Uitzending is vanaf 20u en de wedstrijd begint rond 20u40.
Float like a butterfly, sting like a bee.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hij zou in januari mee gaan doen met Q-School, maar dat is volgens mij verzet naar februari.
Vind hem altijd wel interessant.
Price kan echter wel goed met druk om gaan. En het missen van publiek is wel voordelig voor 'm, Anderson is vaak wel de lieveling.tweakduke schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:21:
Eigenlijk een interessante pot. Gaat Anderson zich dermate irriteren aan het geschreeuw van Price of kan hij nu wel zijn spel spelen. Voordeel is dat hij minder druk heeft. Hij is al 2-voudig wereldkampioen en Price gaat voor zijn eerste titel. Bovendien is de nummer 1 positie is nu ook binnen handbereik voor Price. Voor Price hangt er dus meer vanaf.
[ Voor 50% gewijzigd door Quad op 03-01-2021 19:23 ]
⏩ PVOutput☀️
Kan je even kijken naar een stel idioten op de weg.Hippocampus schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:24:
Oh, ik ben een uur te vroeg zie ik.
⏩ PVOutput☀️
Poll: Wie wordt de nieuwe PDC WK?
• Gerwyn Price
• Gary Anderson
Ook een poll maken? Klik hier
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Hij weet dat Anderson dit helemaal niks vindt. Mogelijk dat hij 't daarom al doet.Teknix1982 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:01:
Hij daagt Gary nu al uit door even zo achterom te kijken. Daarom gun ik het Gary meer. Juichen mag maar zo uitdagen..
En de break is daar, 1-0 Price.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 03-01-2021 21:03 ]
⏩ PVOutput☀️

Onsympathiek stuk vreten...
[ Voor 10% gewijzigd door Hari-Bo op 03-01-2021 21:05 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
- tweakduke
Dit wordt een pittige voor Anderson
[ Voor 79% gewijzigd door Teknix1982 op 03-01-2021 21:11 ]
Onbegrijpelijk.Hari-Bo schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:04:
Mijn haren staan echt recht overeind als Price weer zo'n toeval krijgt. En helemaal de trieste vertoning door even naar achteren een blik te werpen.
⏩ PVOutput☀️
Die Schotse pallet azijn kijkt dan ook meteen zo lekker. Je kunt het allemaal zo uittekenen.Hari-Bo schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:04:
Mijn haren staan echt recht overeind als Price weer zo'n toeval krijgt. En helemaal de trieste vertoning door even naar achteren een blik te werpen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

⏩ PVOutput☀️
Ik vond Stompé er gisteren een beetje bij hangen. Koert vindt zichzelf vooral grappig, maar is wel een met emotie. Scholten heb ik geen moeite mee.JL-IP(!) schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:12:
Het trio van vanavond aan tafel is in ieder geval een stuk beter dan die praatjesmakers Westerman, Stompé en Scholten
Marcel Maijer vind ik vooral professioneel, hij is wat saai maar je kan ook weinig negatiefs over hem vertellen.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Edit: Maar toch knap dat Price gewoon doorgaat waar hij mee bezig was.
[ Voor 47% gewijzigd door Hippocampus op 03-01-2021 21:25 ]
- tweakduke
Vooral z'n check out percentage na 4 sets.. Koekoek.tweakduke schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:30:
Anderson loopt scorend wat achter en als Price dit volhoudt dan gaat het zijn kant uit.
⏩ PVOutput☀️
Als deze set met de darts mee gaat wordt het gewoon 3-2.Hippocampus schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:36:
Ik kan me haast niet voorstellen dat Price het niet spannender gaat maken dan dit.
Pfft, die 90 van Anderson is zo zonde.. Price profiteert ook bij alles.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 03-01-2021 21:39 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Zou mij niks verbazen als Anderson zich niet snel herpakt.
⏩ PVOutput☀️
Stond misschien een stapje verder weg.Quad schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:42:
Anderson heeft geoefend op een kleiner dartbord? Bijna alle dubbels raakt hij aan de binnenkant.
4-1, wedstrijd is gespeeld, toch?
- tweakduke
Ja Price blijft maar doorgaan op het hoge niveau, Anderson heeft daar geen antwoord op.Quad schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:42:
Anderson heeft geoefend op een kleiner dartbord? Bijna alle dubbels raakt hij aan de binnenkant.
4-1, wedstrijd is gespeeld, toch?
Alles gaat goed 161 finish ook nog.
Price gedraagd zich op het podium hij gooit het echt gewoon met zijn pijlen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Price is echt fabutastic aan het spelen.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
En weer een 11 darter, we zijn zo klaar.
100% nog steeds, bizar niveau dit.tweakduke schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:56:
Wat voor finish percentage heeft Price op tops?
En weer een 11 darter, we zijn zo klaar.
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ik geniet echt van het vreselijk hoge niveau van Price.Señor Sjon schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:55:
Wel jammer dat het WK een beetje als een nachtkaars uitgaat in het nieuwe jaar.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
⏩ PVOutput☀️
Gezien zijn WK zag ik deze niet aankomen.Quad schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:57:
[...]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ik geniet echt van het vreselijk hoge niveau van Price.
- tweakduke
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Te ontspannen wellicht. Zien we wel vaker bij dit soort wedstrijden.krissie100 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:03:
Blijft toch bijzonder, Price raakt inderdaad op eens niets meer... We gaan het zien!
Toch heeft Price deze pot al vaker dan normaal een pijl uit zijn handen laten vallenSeñor Sjon schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:14:
[...]
Te ontspannen wellicht. Zien we wel vaker bij dit soort wedstrijden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Oke nog 1 set te gaan.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Dit is een a-typische wedstrijd voor Price, zo'n voorsprong. Dit moet wel 6-6 worden
Zolang Anderson bijna alle dubbels aan de binnenkant blijft gooien heb ik er geen hoop op.Hippocampus schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:19:
Nog 1 set? Jullie hebben geen geloof in Anderson?
Dit is een a-typische wedstrijd voor Price, zo'n voorsprong. Dit moet wel 6-6 worden
Nu ook weer, D20, d10 en d5 allen aan de binnenkant.
⏩ PVOutput☀️
Ja je hebt helemaal gelijk, Anderson mist dure dubbels en hij krijgt er al niet zoveel.Quad schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:24:
[...]
Zolang Anderson bijna alle dubbels aan de binnenkant blijft gooien heb ik er geen hoop op.
Nu ook weer, D20, d10 en d5 allen aan de binnenkant.
Price mist daardoor 2 matchdarts..
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
- tweakduke
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Dat, of hij heeft er gewoon geen zin meer in.Gonadan schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:29:
Heeft Gary de verkeerde bril op?
⏩ PVOutput☀️
Hij is aan het smelten lijkt hetjaapstobbe schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:31:
Hey “Iceman” wat doe je!
Schakelde in om de laatste dubbel van het WK mee te maken, niet dus.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nou dat was sinds de eerste brul linksaf al duidelijk toch? Die naam is al jaren aan vervanging toe.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube