Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Ik heb sinds de update last van dat de pc mijn One X niet herkent. Heel hinderlijk, van allerlei forums gespit, maar kon niks vinden over dit probleem. Heb van alles geprobeerd, maar werkte instantie niet. (pc/telefoon aan/uit, usb thethering aan/uit terwijl die ge- was, net als ontkoppeld. Niks werkte totdat...

Ik de usb kabel bij de usb 3.0 ingang van de pc naar een usb ingang 2.0 koppelde. Als gevolg dat die de telefoon nu wel herkent! :) maar nu wel telkens ontkoppelen via de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
Krijg net n update melding van 14 mb, eerst ff op cd's kijken wat t is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

etienne001 schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:28:
Krijg net n update melding van 14 mb, eerst ff op cd's kijken wat t is.....
Waarschijnlijk een update naar 3.14.401.31. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik krijg hem net binnen, kleine update naar 3.14.401.31.
Op XDA melden ze dat E11 hem nu krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33
Benieuwd wat 'verbeterde performance' inhoud eigenlijk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Hier ook kleine update binnen, 'system performance', geen idee wat ik hier onder moet verstaan. Hopen dat WiFi-bug opgelost is :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 19:53

Totaalgeflipt

De enige echte

Hier ook. Net geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.m.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 12:43
Ik dacht 'm ook even te installeren, maar nadat de telefoon zichzelf reboote, doet'ie niks meer en is'ie warmer dan'ie ooit is geweest. Enig idee hoe ik m kan resetten? Door de warmte die de telefoon genereert vermoed ik dat'ie ergens in is blijven hangen. Op de standaard dingen als aan/uit knop ingedrukt houden reageert'ie niet.

Edit: na wat gerommel en simkaart eruit en erin leeft'ie weer. Update still pending en inmiddels te weinig batterij om 'm te kunnen installeren.... :)

[ Voor 18% gewijzigd door p.m. op 24-12-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanske1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:09
Ook net de update geïnstalleerd, probleemloos verlopen. Kan nog niet zien of merken wat er is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
Ik heb een uurtje geleden de update geinstalleerd. En ik merk wel zeker het verschil. Apps starten sneller op, het "laden" van internetcontent gaat sneller, en de plaatjes enzo gaan ook sneller.
Bijvoorbeeld de nu.nl app start nu sneller op enzo.

Over het algemeen (voor mijn gevoel dan) een flinke verbetering, alles gaat nu een stuk soepeler en sneller.

Over de batterijduur kan ik nog niks zeggen natuurlijk, die vond ik na de JB update wel wat minder gewoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kgb545 schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:17:
Ik heb een uurtje geleden de update geinstalleerd. En ik merk wel zeker het verschil. Apps starten sneller op, het "laden" van internetcontent gaat sneller, en de plaatjes enzo gaan ook sneller.
Bijvoorbeeld de nu.nl app start nu sneller op enzo.

Over het algemeen (voor mijn gevoel dan) een flinke verbetering, alles gaat nu een stuk soepeler en sneller.

Over de batterijduur kan ik nog niks zeggen natuurlijk, die vond ik na de JB update wel wat minder gewoden.
Placebo effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
Nou in mijn geval zeker niet hoor, apps laden sneller en hij reageert vlotter. Heeft niks met placebo te maken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Deze kleine update heeft het wifi probleem nog niet opgelost. Zijn hier al andere oplossingen voor anders dan een factory reset doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
eerste dag met nieuwe update, lijkt erop dat battarij probleem is gefikst.. waar ik normaal 50 - 60% had heb ik nu nog 90%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
undercover. schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:18:
eerste dag met nieuwe update, lijkt erop dat battarij probleem is gefikst.. waar ik normaal 50 - 60% had heb ik nu nog 90%
Haha volgens mij is het bij nu precies andersom.
Had voor de update van vandaag geen problemen met de batterij. Maar is nu na nog geen 24 uur op.
Heb precies hetzelfde gedaan als eerder. Gewoon op WiFi, beetje whatsapp, maar niet eens spelletjes gedaan en batterij is nu al op.

Ik kijk het wel aan de komende dagen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:52
Update gedraaid.

Apps en typen gaan weer snel. Nu hopen op de batterij duur want die vond ik later toch tegen vallen.
Ben al blij met de snelle support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Sinds de JB update last van de slechte batterijtijd en dus maar de factory reset gedaan. Aangezien ik toch bezig was ook een unlock gedaan van de bootloader en het toestel geroot. De nieuwe update die nu klaarstaat krijg ik niet geïnstalleerd. Blijf in Clockwork hangen. Iemand tips voor deze flash-newbie. Krijg het niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S1NN3D schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:26:
Sinds de JB update last van de slechte batterijtijd en dus maar de factory reset gedaan. Aangezien ik toch bezig was ook een unlock gedaan van de bootloader en het toestel geroot. De nieuwe update die nu klaarstaat krijg ik niet geïnstalleerd. Blijf in Clockwork hangen. Iemand tips voor deze flash-newbie. Krijg het niet aan de praat.
Een OTA kan je alleen maar downloaden als je de stock recovery hebt.. dus je zal eerst de stock recovery moeten terugzetten voor je een update wil ontvangen. Of natuurlijk een custom rom zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19
Sidestep: een OTA kun je niet als ZIP flashen vanuit Clockwork? Dat moet vanuit de draaiende ROM op een stock recovery?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safihre
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 18:49
kgb545 schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:47:
[...]
Nou in mijn geval zeker niet hoor, apps laden sneller en hij reageert vlotter. Heeft niks met placebo te maken. 8)7
Merk hier niet substantieel snellere apps,eigenlijk kan ik helemaal geen verschil vinden.
1 ding viel me op: in de weer-app als je op de weer animatie klikt wordt dat nu full-screen, of was dat al? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05-2023
Ik ben er achter gekomen dat ik alleen last heb van battery drain als ik een slechte g3 verbinding heb. Blijkbaar gaat ie dan op veel hoger vermogen zenden of zo. Dit kan zomaar een verschil van 24 uur minder standtijd opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:35:
[...]

Een OTA kan je alleen maar downloaden als je de stock recovery hebt.. dus je zal eerst de stock recovery moeten terugzetten voor je een update wil ontvangen. Of natuurlijk een custom rom zoeken.
Ben nieuw met deze materie dus het zal uiteraard aan mij liggen. Maar ik dacht dat ik nog steeds de stock rom aan het draaien was en ik gewoon OTA de update kan uitvoeren. De HOX haalt de update wel binnen maar installeert deze niet. Moet ik dan het unlock en root proces weer omdraaien om de update te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

exi22 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:06:
Update gedraaid.

Apps en typen gaan weer snel. Nu hopen op de batterij duur want die vond ik later toch tegen vallen.
Ben al blij met de snelle support!
Bij mij gaat het typen helaas nog niet sneller. Qua apps heb ik nog geen verschil gemerkt tot nu toe.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Als ik nu de camera wil starten vanuit het lockscreen (en vanuit 'diepe slaap'), dan duurt het zo'n 5 seconden voordat hij is opgestart. Dit is sinds de laatste update: 3.14.401.31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Ik heb last dat de batterij een stuk sneller leeg is en dat van het werkgeheugen nu minimaal 750MB gebruikt ipv ongeveer 500MB na de update. Iemand anders die dit ook heeft/merkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
timper schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:15:
Ik heb last dat de batterij een stuk sneller leeg is en dat van het werkgeheugen nu minimaal 750MB gebruikt ipv ongeveer 500MB na de update. Iemand anders die dit ook heeft/merkt?
bij mij precies hetzelfde

ook al kill je alles, is het nooit minder als 750 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

na deze laatste update werkt htc sync niet meer en moet je dus overschakelen naar htc sync manager nu heb ik htc sync mooi verwijderd en hierna htc sync manager geïnstalleerd. Nu echter kan mijn htc one x niet meer synchroniseren met de htc sync manager. Bij het aan kopelen aan pc komt er op de htc enkel USB verbonden en kan ik niet selecteren om te verbinden met htc sync manager, omgekeerd kan ik in htc sync manager niet syncen. maw ze vinden elkaar dus niet! iemand zelfde ervaring of mogelijke oplossingen. Opnieuw installeren al gedaan zonder enig resultaat..
Bedankt bij voorbaat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
ninasky11 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 02:42:
[...]

bij mij precies hetzelfde

ook al kill je alles, is het nooit minder als 750 mb
Ja klopt, alsof er op de achtergrond nog een redelijk grote app contstant aan staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:52
geheugen idd ook rond de 740 standaard nu. EN ik merk ook dat de camera opstarten vanuit lockscreen idd 5 seconden duurt! come on....... Batterij lijkt het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
timper schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:15:
Ja, nu je het zegt... Na alles te stoppen is er nog 774MB van de 1GB in gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
exi22 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:11:
geheugen idd ook rond de 740 standaard nu. EN ik merk ook dat de camera opstarten vanuit lockscreen idd 5 seconden duurt! come on....... Batterij lijkt het zelfde
Iemand die al een hard/factory reset heeft uitgevoerd sinds de laatste update (van 14mb)? Ben benieuwd of daarmee de bovenstaande problemen zijn verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik zit rond de 700MB, veel te veel natuurlijk! Zou 4.1 zo veel geheugen innemen?
Mijn Nexus 7 verbruikt momenteel 450MB, deze draait JB 4.2.1.
Dit vind ik wel wat acceptabeler, maar 700/750MB? Verklaart ook stroom verbruik wellicht!

Iemand die geen last van batterijdrain, gaarne even checken hoeveel je RAM use is.

Arnoud Wokke is er bekent mee: https://twitter.com/arnoudwokke/status/283936952498135042

[ Voor 72% gewijzigd door Quad op 26-12-2012 15:09 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn WiFi-probleem is opgelost. Heb met KPN gebeld en allerlei opties besproken. Uiteindelijk mijn KPN Experia Box laten vervangen voor een nieuwere versie en weg was het probleem. Jelly Bean update leek dus niet compatible met mijn router. Maar ben er nu van af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik ben inmiddels maar naar een JB custom rom gegaan, hopende dat de accu hiermee beter gaat.

PVOutput☀️

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Vannacht zo'n 20%batterij verloren
Bij 'Android os' staat zo'n 3u "wakker bijven. "

Toch maar eens backuppen en restoren .

En dit typen nu gaat zeer irritant langzaam.

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bij mij staat Android OS ook met stip op nr1 bij het verbruik, maar eens bijhouden de komende dagen. Over het algemeen ligt mijn OneX overdag op het bureau uit te rusten dus dat mag niet veel energie kosten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Roost
  • Laatst online: 20:54
marcel-o schreef op donderdag 27 december 2012 @ 08:59:
Vannacht zo'n 20batterij verloren
Bij 'Android os' staat zo'n 3u "wakker bijven. "

Toch maar eens backuppen en restoren .

En dit typen nu gaat zeer irritant langzaam.
Hier ook na de laatste update 20% verbruik in de nacht met ALLES uit. Er draait iets op de achtergrond waardoor de One X niet gaat slapen maar wakker blijft....

Verwijderd

Bij mij doet de trilfunctie bij whatsapp et de ene keer wel en de andere keer niet.. sinds de update naar 4.1

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Net even gekeken en inderdaad, Android OS staat nu op 35% met bij [Wakker blijven] 1h 53 m van de 8h en 39 m dat hij aan is. Energiebesparing staat aan, geen WiFi verbinding (WiFi wel aan), wel 3G.

Ik heb mijn telefoon zeker geen 1h 53m aan gehad dus er is iets dat mijn toestel wakker houd.

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Vandaag de hele dag de One X aan de USB lader gehad op mijn werk, maar nu ik de laatste update er op heb staan laadt deze totaal niet meer bij. Staat nu na 7,5 uur nog steeds op 71%. Voor de update was de accu gewoon vol na 1 a 2 uur. Het toestel voelt ook gewoon warm.

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
dan is het verschil tussen verbruik tijdens opladen en de gewonnen energie van het opladen kleiner geworden..

Wifi uitzetten en kijken op proccesen die in de achtergrond bezig zijn heeft mij door de battarijproblemen geholpen..

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:20
}:O

[ Voor 100% gewijzigd door Retep2124 op 27-12-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

janvanduschoten schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:41:
Net even gekeken en inderdaad, Android OS staat nu op 35% met bij [Wakker blijven] 1h 53 m van de 8h en 39 m dat hij aan is. Energiebesparing staat aan, geen WiFi verbinding (WiFi wel aan), wel 3G.

Ik heb mijn telefoon zeker geen 1h 53m aan gehad dus er is iets dat mijn toestel wakker houd.
Gisteren met Betterbatterystats gekeken wat de Partial wakelocks veroorzaakt en dat bleek iets van Google location service oid te zijn (nodig ivm met Google Now). In het menu heb ik bij [Locatie] "Locatieservice van Google" en Locatie en Google zoeken" uitgezet en nu is het batterijverbruik weer zoals het was voor de "kleine " update.

Google Now werkt nu uiteraard niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 15:42
janvanduschoten schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:07:
[...]

Gisteren met Betterbatterystats gekeken wat de Partial wakelocks veroorzaakt en dat bleek iets van Google location service oid te zijn (nodig ivm met Google Now). In het menu heb ik bij [Locatie] "Locatieservice van Google" en Locatie en Google zoeken" uitgezet en nu is het batterijverbruik weer zoals het was voor de "kleine " update.

En de weatherclock werkt dan ook niet meer.. "Locatie en Google Zoeken" stond al uit bij mij, "Locatieservice van Google" is oa nodig voor de weerklok. Minder functionaliteit dus door die update, handig HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
janvanduschoten schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:07:
[...]

Kun je niet beter Google Now alleen uitzetten en de location services aanlaten?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Oke dus als ik Google Now uitzet en de locatie dingen, dan is het weer zoals vooraf. Jammer dat met die kleine update dit weer moet. Met de 4.1 update had ik Now en alle locatie dingen aanstaan en had 2 dagen batterij. Misschien komt er weer een update om het weer terug te zetten?

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Xanion schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:34:
[...]

Kun je niet beter Google Now alleen uitzetten en de location services aanlaten?
Ga ik de rest van de dag eens proberen, Google Now uit en locatieservices weer aan. Eens kijken wat betterbatterystart ervan zegt over een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:26:
[...]

Ga ik de rest van de dag eens proberen, Google Now uit en locatieservices weer aan. Eens kijken wat betterbatterystart ervan zegt over een paar uur.
lol niks te doen verder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een aanvulling voor de wifi problemen.
Naast het volgende:
- in energiebesparing "datavebinding" uitvinken
- tijdens slaapstand wifi ingeschakeld houden "Altijd' (via wifi-> geavanceerd

heb ik mijn kpn router ook ingesteld op WPA. Stond voorheen op WPA + WPA2). en op mijn router een vast ip adres ingesteld voor mijn HOX.

Al heel de dag geen problemen. zelfs als ik van zolder (Linksys accepoint) naar de begane grond loop (kpn router) schakelt hij automatisch naar de sterkste.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Het lijkt wel of ik helemaal geen updates van apps meer ontvang sinds de update?
Ik heb al wel een week niks gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15

JB

Cédric roelt!

janvanduschoten schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:26:
[...]

Dit scheelt bij mij aanzienlijk, ik had eerst ook die Google Now aan staan. Haalde voorheen nog geen volle dag op de accu (nooit gehaald sinds aanschaf), maar nu nog steeds 43% op net geen 15 uur accu. Eindelijk haal ik eens een beetje acceptabel verbruik.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Totaalgeflipt schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:32:
Het lijkt wel of ik helemaal geen updates van apps meer ontvang sinds de update?
Ik heb al wel een week niks gehad
Ik al een paar dagen niet, ik weet niet of ik na de update nog app-updates heb gehad, dacht zelf van wel.
JB schreef op maandag 31 december 2012 @ 01:03:
[...]

Dit scheelt bij mij aanzienlijk, ik had eerst ook die Google Now aan staan. Haalde voorheen nog geen volle dag op de accu (nooit gehaald sinds aanschaf), maar nu nog steeds 43% op net geen 15 uur accu. Eindelijk haal ik eens een beetje acceptabel verbruik.
Google Now staat nu uit en het scheet wel qua verbruik, de telefoon is niet meer constant bezig met mijn locatie. Leuke feature maar niet met dat verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag net nieuwe htc one x aangekregen, maar wil niet updaten naar nieuwere versie van android. Al enkele keren manueel geprobeert maar zegt steeds dat er geen update voor mijn toestel beschikbaar is (Android 4.0.3 en htc sense 4.0). Ik heb mijn toestel gekocht via amazon duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Welke CID heb je? Bovenin je scherm te vinden na het installeren van Google Play: CID Getter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
janvanduschoten schreef op maandag 31 december 2012 @ 08:18:
[...]

Ik al een paar dagen niet, ik weet niet of ik na de update nog app-updates heb gehad, dacht zelf van wel.

[...]

Google Now staat nu uit en het scheet wel qua verbruik, de telefoon is niet meer constant bezig met mijn locatie. Leuke feature maar niet met dat verbruik.
Heb je toevallig BuienAlarm geinstalleerd? Laatste versie zit een bug in waardoor ie stroom vreet.
Heb deze eraf gegooid en het aantal wakelocks is drastisch afgenomen en ook het verbruik.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenboer schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:56:
Welke CID heb je? Bovenin je scherm te vinden na het installeren van Google Play: CID Getter
Mijn cid is htc__102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Xanion schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:03:
[...]

Heb je toevallig BuienAlarm geinstalleerd? Laatste versie zit een bug in waardoor ie stroom vreet.
Heb deze eraf gegooid en het aantal wakelocks is drastisch afgenomen en ook het verbruik.
:Y

Gelijk eraf gemikt, eens kijken of dat helpt. Zou best kunnen dat het daardoor komt, was ook zo rond die tijd geïnstalleerd. Ik zag dat de wakelocks door de NetworkLocationLocator kwamen en gaf Google Now direct de schuld maar dat kan dus ook door buienalarm komen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Die zou de update al wel moeten krijgen. Wat je kan proberen is opnieuw opstarten, het bellen van *#*#checkin#*#* (*#*#2432546#*#* dus) en daarna nogmaals handmatig controleren.

Ik ga ervan uit dat je nog niets geroot hebt of een andere ROM geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Xanion schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:03:
[...]

hmm.. goeie..

heb m er ook ff afgegooid..
zonder widget is 't toch niks waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hebben jullie ook gemerkt dat het typen nu véél trager is?

En nouja, ik vind het eigenlijk niet echt een update. Meer een downdate. :(

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Ja hier is het typen ook langzamer helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Totaalgeflipt schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:25:
Ja hier is het typen ook langzamer helaas
Neem gewoon swiftkey met zn allen. De beste investering die ik ook heb gemaakt met mn telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Tanuki schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:20:

Geen last van hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Tanuki schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:20:

Wat mij ook is opgevallen sinds die laatste update, dat ik bij Whatsapp een knipperend scherm heb bij elke letter die ik in toets. Dit was voorheen ook niet, of er is hardwarematig iets met mijn telefoon. Meer mensen dit opgevallen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb sinds JB echt enorm veel accu verbruik, ik zag dat er meerdere mensen hier last van hadden en vroeg me af of er al mensen zijn die het opgelost hebben. Als ik naar het verbruik kijk blijkt dat Android OS 40% daarvoor verantwoordelijk is, dit was voor de JB update nooit zo en kon ik makkelijk 2 dagen halen. Nu red ik echt amper 1 dag, na 8 uur zit ik op 54%.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 20:14

NielsNL

DigiCow

M'n vrouw heeft last van een pop-up elke 5 minuten met android.proces.acore is onverwacht gestopt. 1 van jullie met hetzelfde probleem? Voor nu heeft ze de datum even terug op 2012 gezet. Het zou te maken hebben met het feit dat 1 van haar contacten op 29/2 jarig is.
Wat ook zou kunnen werken is je contacten cache te legen, en opnieuw te syncen met facebook & Google.

[ Voor 12% gewijzigd door NielsNL op 02-01-2013 18:18 ]

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

NielsNL schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:08:
M'n vrouw heeft last van een pop-up elke 5 minuten met android.proces.acore is onverwacht gestopt. 1 van jullie met hetzelfde probleem? Voor nu heeft ze de datum even terug op 2012 gezet. Het zou te maken hebben met het feit dat 1 van haar contacten op 29/2 jarig is.
Wat ook zou kunnen werken is je contacten cache te legen, en opnieuw te syncen met facebook & Google.
ik krijg net een update melding voor "People" app die dit zou moeten verhelpen..
Heb zelf geen problemen gehad btw..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lnxr1.png

kreeg de melding via het firmwareupdate gebeuren.

[ Voor 3% gewijzigd door marcel-o op 02-01-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

JB schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:37:
[...]

Wat mij ook is opgevallen sinds die laatste update, dat ik bij Whatsapp een knipperend scherm heb bij elke letter die ik in toets. Dit was voorheen ook niet, of er is hardwarematig iets met mijn telefoon. Meer mensen dit opgevallen?
Dat heb ik ook. Het lijkt wel of hij een bepaald scherm wil openen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
NielsNL schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:08:
Paar posts omhoog staat een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
FaBioTh schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:37:
Ik heb sinds JB echt enorm veel accu verbruik, ik zag dat er meerdere mensen hier last van hadden en vroeg me af of er al mensen zijn die het opgelost hebben. Als ik naar het verbruik kijk blijkt dat Android OS 40% daarvoor verantwoordelijk is, dit was voor de JB update nooit zo en kon ik makkelijk 2 dagen halen. Nu red ik echt amper 1 dag, na 8 uur zit ik op 54%.

Iemand nog tips?
Ik heb overigens het XDA forum nog doorgespit, daar is iemand die het opgelost heeft door een factory reset te doen en dan niet direct alle applicaties te installeren maar 1 voor 1 kijken welke applicatie ervoor zorgt dat er zoveel wakelocks zijn. Daarnaast was er iemand die de locatieservices binnen google maps (die mijn telefoon toch vaak blijkt te gebruiken, ook al gebruik ik google maps zelf niet) uit heeft gezet (google maps -> instellingen -> locatie instellingen -> Locatie melden -> Kies voor "Uw locatie niet bijwerken")

Dit schijnt ook minder wakelocks te veroorzaken als je telefoon in sleepmode zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

marcel-o schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:02:
[...]

ik krijg net een update melding voor "People" app die dit zou moeten verhelpen..
Heb zelf geen problemen gehad btw..

[afbeelding]

kreeg de melding via het firmwareupdate gebeuren.
Dat ze maar eens heel snel die cam freeze vanuit het lockscherm oplossen. Echt mega irritant, de telefoon hangt even compleet.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 09:57
JB schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:33:
[...]

Dat ze maar eens heel snel die cam freeze vanuit het lockscherm oplossen. Echt mega irritant, de telefoon hangt even compleet.
Helemaal mee eens. Even snel een foto maken is er niet meer bij. Moet wel zeggen dat ik nu tevreden ben over de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
Goed mijn accu problemen lijken verholpen. Het lag dus aan google maps en buienradar in mijn geval, zie ook mijn vorige post!
pattatje schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 09:25:
[...]

Helemaal mee eens. Even snel een foto maken is er niet meer bij. Moet wel zeggen dat ik nu tevreden ben over de accu.
Dat probleem heb ik overigens niet, opent hier echt instant en mn telefoon is helemaal up-to-date

[ Voor 58% gewijzigd door FaBioTh op 05-01-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

[...]

Het duurt hier ong. 2 sec voordat de cam bruikbaar is, niet helemaal supersnel, maar ook niet heel erg traag :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
StarLite schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:19:
[...]

Het duurt hier ong. 2 sec voordat de cam bruikbaar is, niet helemaal supersnel, maar ook niet heel erg traag :P
Bij mij alleen de eerste keer. Als ik hem sluit en direct weer opnieuw open is er niks aan de hand
Tijd is overigens MAX 1 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

[...]

Eens! Ik heb dit probleem dus ook. Echt vreselijk irritant.
Ik heb overigens nog steeds dat de mobiele website van nu.nl (m.nu.nl) vaak echt traag is en ook vaak zorgt voor internal server errors......Misschien ligt dit aan Sanomedia, maar op de galaxy SIII van mijn vriendin is het niet....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb beide problemen niet :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Deathchant schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:03:
[...]

Ik heb overigens nog steeds dat de mobiele website van nu.nl (m.nu.nl) vaak echt traag is en ook vaak zorgt voor internal server errors......Misschien ligt dit aan Sanomedia, maar op de galaxy SIII van mijn vriendin is het niet....
Gebruik dan gewoon de app, of de app van de nos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Deathchant schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:03:
[...]

Internal server error is een server-side probleem, dat heeft 0,0 te maken met de client ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

EJPostema schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:24:
[...]

Bij mij alleen de eerste keer. Als ik hem sluit en direct weer opnieuw open is er niks aan de hand
Tijd is overigens MAX 1 sec
Ja klopt maar als je de camera weer vanuit het lockscreen in de "cirkel" gooit dan is het weer wachten. @CLB heb je dit niet met die laatste update als je het doet zoals beschreven in mijn eerste zin? Dat is namelijk dan wel apart. Dan zou ik vermoeden dat het met andere software te maken heeft, maar dit is pas na de laatste update. Ik gebruik dat best veel om vanuit het lockscreen meteen de camera te gebruiken, wat nu dus echt lang duurt en behoorlijk irritant is.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:48:
[...]

Ja klopt maar als je de camera weer vanuit het lockscreen in de "cirkel" gooit dan is het weer wachten. @CLB heb je dit niet met die laatste update als je het doet zoals beschreven in mijn eerste zin? Dat is namelijk dan wel apart. Dan zou ik vermoeden dat het met andere software te maken heeft, maar dit is pas na de laatste update. Ik gebruik dat best veel om vanuit het lockscreen meteen de camera te gebruiken, wat nu dus echt lang duurt en behoorlijk irritant is.
Ik had die ook al voor de kleine update. Dus sinds JB. Het is overigens niet alleen vanuit het lockscreen. Als ik gewoon op camera druk duurt het ongeveer een seconde en tevens verdwijnen mijn widgets ook een seconde. Ziet er niet echt mooi uit. Tijd voor nieuwe update HTC, die lelijke S3 krijgt vandaag ook een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kleine vraag aan de mensen die een probleem hebben met hun WiFi verbinding (wel verbinding, maar geen internet).

Hebben jullie ook dat wanneer er problemen op de telefoon zijn, dat een laptop op wifi dan ook langzamer internet heeft ?. (of enig ander apparaat op wifi). Merk namelijk wanneer ik last heb van de wifi-bug op mijn one x dat dan ook de internet op m'n laptop trager word tot ik wifi uit/aan zet op mijn one x.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whuijten
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-01-2013
whuijten schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:01:
[...]

Heb hier precies datzelfde probleem. Regelmatig loopt WiFi vast. Er is nog wel verbinding, maar geen dataverkeer meer mogelijk. Ook bij mij lopen dan alle andere apparaten in het WiFi netwerk vast. Door WiFi op mijn OneX aan/uit te zetten hebben alle apparaten in het netwerk opeens weer verbinding. Heb een Fritz!Box 7390 en vraag me of of dat een gelukkige combinatie is.
Hier nog even een vervolg op mijn post van 21-12-12:
Het lijkt erop alsof dit probleem zich inderdaad alleen voordoet bij de FritzBox 7390. Heb mijn oude FritzBox 7170 weer aangezet en daarmee doet het probleem zich niet voor. Ook op mijn werk waar we Cisco WiFi routers hebben is er ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Het is niet alleen de FritzBox, bij mij geeft het deze problemen met een Netgear WNDR 3700. En dan hebben inderdaad ook al andere gebruikers die (wireless) verbonden zijn met deze router ook problemen. Ik heb deze thuis al vervangen voor een Zyxel en die werkt zonder problemen. Op mijn werk hebben we een Speedtouch en ook die werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

renem schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:56:
Het is niet alleen de FritzBox, bij mij geeft het deze problemen met een Netgear WNDR 3700. En dan hebben inderdaad ook al andere gebruikers die (wireless) verbonden zijn met deze router ook problemen. Ik heb deze thuis al vervangen voor een Zyxel en die werkt zonder problemen. Op mijn werk hebben we een Speedtouch en ook die werkt zonder problemen.
Interessant, want ik heb hier ook thuis een netgear WNDR3700 staan. Misschien maar is even kijken of ik de oude router nog aan de praat kan krijgen en zien of die dan probleemloos te werk gaat.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hier geen problemen maar ik heb de V2 van de 3700.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Ik hoop dat er een Tweaker is de mij kan helpen. Sinds de JB update van de One X merk ik dat wanneer ik een meeting request (vergaderverzoek) vanuit de native HYC Calender app wil sturen, de app een forced close doet op het moment dat ik een email adres in het lijstje van genodigden toevoeg. Ik heb al geprobeerd om opnieuw op te starten. Ook heb ik de caches en gegevens van de calendar app gewist en alles opnieuw gesynced. Maar het probleem blijft bestaan. Weet iemand een oplossing of ben ik de enige met dit rare probleem? Dank vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Roost schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:49:
Ik hoop dat er een Tweaker is de mij kan helpen. Sinds de JB update van de One X merk ik dat wanneer ik een meeting request (vergaderverzoek) vanuit de native HYC Calender app wil sturen, de app een forced close doet op het moment dat ik een email adres in het lijstje van genodigden toevoeg. Ik heb al geprobeerd om opnieuw op te starten. Ook heb ik de caches en gegevens van de calendar app gewist en alles opnieuw gesynced. Maar het probleem blijft bestaan. Weet iemand een oplossing of ben ik de enige met dit rare probleem? Dank vast.
Ik gebruik de officiele google calendar app ipv de sense calendar app en ik kan ook niks met invitation requests vanuit de email, dan sluit ie ook met een FC.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
StarLite schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:25:
[...]

Ik gebruik de officiele google calendar app ipv de sense calendar app en ik kan ook niks met invitation requests vanuit de email, dan sluit ie ook met een FC.
Dank. Nu weet ik tenminste dat het niet helemaal specifiek aan mijn set-up ligt. Ik ga meteen de Google Calendar App installeren! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Wordt helemaal gek van de HOX sinds de update. Mijn batterij gaat echt als een trein, gisteren moest ik werken in de keuken bij me werk. 7 uur ging de telefoon uit de lader. en niet gebruikt tot 14:00 toen heel even gebruikt om het een en ander te checken en om 3 uur viel de telefoon uit omdat de batterij leeg was.

Dat is toch geen doen?

Sinds de update is het niet echt duidelijk te zien wat hij verbruikt heb en hoeveel screen on time er was.
Overigens had ik whatsapp en facebook aan vanaf 12 uur ongeveer. en tot die tijd had ik niet eens mijn mobiele netwerk en of wifi aan. Die had ik pas aangezet rond 12 uur. Ik heb geen e-mail of agenda's of iets wat hij synced. En heb ook niet zoveel apps.

Toen hij om 3 uur uit was kon ik ook niet meer zien wat de oorzaak was van de battery drain.

[ Voor 40% gewijzigd door Denzis op 15-01-2013 10:54 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, maar meer info over achtergrondprocessen, syncen van stuff enzovoort, lees ik niet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zou eerst eens beginnen met het uitzetten van je locatieservices van Google in het menu en ook in het menu van Maps, dat was bij mij een behoorlijke drain.
Als ik je verhaal zo hoor is er meer aan de hand, want hij liep bij mij zeker niet zo snel leeg. Zoals hierboven al staat, geef wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Heb mijn bericht even aangepast,

Het lijkt nu minder maar vind het nog steeds behoorlijk wat. Hij zit nu 3 uur op de batterij. Heb vandaag 5 minuten door me foto's heen gebrowsed en 1 keer via de browser mijn e-mail gecheckt. en hij zit nu op 73 procent.

En er staat bij verbruik:

Galerij (van die 5 minuten) : 30 procent
Android OS: 19 procent
Android Systeem (?): 14 procent
Internet(browser) 11 procent.

Locatiesevice van Google staat uit. En stond gisteren ook al uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Denzis op 15-01-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hmm ik heb eigenlijk weinig problemen als het om batterij gebruik gaat.

Het enige wat mij opvalt is dat het af en toe best lang duurt voordat er een website geladen is. Ook Facebook wil nog weleens een timeout geven. Via Wifi (FB7360 @ VDSL2+) thuis en op de zaak gaat het wel goed.

Ik heb eigenlijk geen gebruik gemaakt van ICS op mijn One X maar wel op mijn Desire HD en moet zeggen dat het wel een vooruitgang is maar ik zou liever JB 4.2.1 zien.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JB schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:27:
Misschien ben ik achterlijk maar hoe verander ik in godsnaam de standaard agenda? In mijn overzicht kan ik netjes alles uitvinken en zie alleen de agenda die ik wil maar telkens als ik een afspraak wil toevoegen moet ik eerst aangeven dat ik de andere agenda wil gebruiken om de afspraak in te zetten. Zelfs als ik dat eenmalig doe, dan onthoudt ie niet dat ik de laatste keer in die agenda een afspraak heb toegevoegd en moet ik weer handmatig eerst de juiste agenda selecteren bij een nieuwe afspraak :S

Heb op het XDA forum nog eea gevonden en het zou duiden op een Jelly Bean bug!? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1987792

Kan iemand dit bevestigen?
Heb even mezelf gequote vanuit ervaringen topic omdat het lijkt dat bovenstaande pas ontstaan na JB. Kan iemand dit bevestigen? Het is echt niet te doen zo, telkens zet ik afspraken verkeerd in mijn agenda omdat de waarden niet onthouden worden :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb je een screenshot van je probleem, ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Als ik zelf een afspraak maak met de agenda app ( Afbeeldingslocatie: http://androinica.com/wp-content/uploads/2010/08/calendar-icon.png) dan krijg ik altijd eerst mijn eigen agenda, wil ik een afspraak maken in een andere dan moet ik hem apart selecteren, elke keer dat ik een andere agenda gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja maar ik wil dus mijn standaard agenda aanpassen voor een afspraak, in de agenda zelf kun je degene die je wil zien aanvinken maar dat bedoel ik niet. Bij HTC is dit niet in te stellen doormiddel van een Standaard Agenda optie maar zou ie dit moeten onthouden doormiddel van de afspraak die je als laatste erin zet. Dus zodra ik weer een nieuwe afspraak wil maken dan staat de agenda op degene waar ik de laatste afspraak daarvoor mee gemaakt heb, dit doet ie echter niet.

[ Voor 11% gewijzigd door JB op 15-01-2013 17:05 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:45
prutser001 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:32:
Het enige wat mij opvalt is dat het af en toe best lang duurt voordat er een website geladen is. Ook Facebook wil nog weleens een timeout geven. Via Wifi (FB7360 @ VDSL2+) thuis en op de zaak gaat het wel goed.
Dat probleem zit meer in de internet verbinding van je provider. Hangt maar net af hoe snel deze kan zijn en of je de snelheid op de betreffende lokatie ook haalt. Veel provider knijpen de snelheid na een bepaald verbruik of bieden wel mobiel internet aan maar als je dan kijkt wat de snelheid is die er bij hoort dan is dat direct te verklaren.

Dus check zeker eens welke snelheid je zou moeten kunnen hebben in het meest gunstige geval. Daarna ook opletten of je wel een teken in beeld krijgt zodat je ziet dat je een snelle verbinding hebt. Bij Vodafone zie ik bv een H verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die HTC kalender issue heb ik al vaker gemeld, elke keer handmatig kiezen inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Denzis schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:57:
Heb mijn bericht even aangepast,

Het lijkt nu minder maar vind het nog steeds behoorlijk wat. Hij zit nu 3 uur op de batterij. Heb vandaag 5 minuten door me foto's heen gebrowsed en 1 keer via de browser mijn e-mail gecheckt. en hij zit nu op 73 procent.

En er staat bij verbruik:

Galerij (van die 5 minuten) : 30 procent
Android OS: 19 procent
Android Systeem (?): 14 procent
Internet(browser) 11 procent.

Locatiesevice van Google staat uit. En stond gisteren ook al uit.
Om even terug te komen op het drama van mijn HOX. Het is nu zelfs zo erg dat hij bij een kwart batterij al uitvalt en reboot.

hier even wat shots ter verduidelijking wat hij allemaal doet. (ook uitzichzelf in vliegtuigmodus gaan)

Hier na 2 uur gebruikt te hebben.. en dan heb ik misschien iets van een half uur screen on time.

https://www.dropbox.com/s...2013-01-17%2010.07.42.png

https://www.dropbox.com/s...2013-01-17%2010.07.46.png

en dit was al na tien minuutjes uit de lader vanmorgen:

https://www.dropbox.com/s...2013-01-22%2010.35.45.png

en als klap op de vuurpijl, van half leeg naar helemaal leeg binnen 1 seconde. (sta je dan op het station)

https://www.dropbox.com/s...2013-01-21%2016.01.46.png

Als er nog mensen zijn met tips, graag.
Anders gaat hij zodra de nieuwe telefoon er is linea recta naar HTC terug en dan mogen die het uitzoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door Denzis op 22-01-2013 11:07 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Je hoeft hier niet te melden dat je hem aan het downloaden of aan het installeren bent. Graag inhoudelijk posten zodat het voor iedereen interessant blijft om te lezen.

Lees ook eerst eens de topicstart voordat je hier een vraag stelt, daar staat ook veel relevante informatie in.