Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kilcoyne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Xanion schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:34:
[...]

Heb je al bij de energiebesparing gezorgd dat dataverbinding in slaapstand zetten uitgevinkt is?

Diverse mensen hebben dit als oplossing gerapporteerd. Het lijkt erop dat als die aangevinkt is je WIFI uitvalt, ook als je energiebesparing uit hebt staan.
Ik zit nu op school, ik heb dataverbinding bij slaapstand uitgeschakelt. Ook al staat de energiebesparing niet aan. Als ik dalijk thuis ben zal ik eens testen of het heeft geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik merk toch wel iets van de energie besparing in gebruik. Af en toe hapert hij even met het afspelen in spotify. Is echt sporadisch en niet storend. Maar achter de schermen (hahaha) gebeurd er dus wel degelijk iets. Heb dat normal nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik wil even waarschuwen voor de app LBE Privacy Guard. Deze is namelijk niet compatible met de Jelly Bean Android versie. Hij zorgt voor een reboot loop waar je niet makkelijk meer uitkomt. Dit mocht ik gisteravond ervaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar dat zoveel mensen WiFiproblemen hebben. Ik heb namelijk nergens last van.
Het enige probleem dat ik na de update heb is dat wanneer ''volledig scherm'' aangevinkt staat in de webbrowser, de statusbalk om de minuut tevoorschijn komt tijdens internetten.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Is het nog mogelijk de update ongedaan te maken zonder hiervoor bootloader te unloken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallioo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-03-2024

Wallioo

Just the incredible me!

Zit er toevallig nog een uiterlijke datum aan wanneer hij binnen moet komen?
Ik wacht er nog steeds op, bekijk het elke dag maar geen update...

BTO 15CL46-GTX670 - 128GB Crucial M4 SSD - 500 GB HDD - 16GB DDR3 | Stel niet uit tot morgen wat je overmorgen door een ander kan laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien heb je wel een branded toestel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Mijn batterij gaat langer mee na de update. Ik heb deze dingen aan staan:
  • De nieuwe HTC Energie Saver met CPU en Beeldscherm aangevinkt.
  • WiFi thuis, 3G als ik onderweg ben.
  • E-Mail met push ophalen.
  • Aandelen per uur automatisch syncen.
En ik dan kijk ik nog wat filmpjes, Facebook etc.. en speel ik "Bike Race".
En dan kan ik 2 dagen met de accu doen.
En voor de update had ik nog ca 25% aan het einde van de dag als ik deze dingen ook deed.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
Inderdaad.. zelfde probleem hier, spijt van het 'impulsief' instaleren van de update.. In eerste instantie was ik tevreden met de battarijduur, maar nu haal ik het niet, gemiddeld gebruik is 2x herladen/dag.. en dat alleen met wifi aan en afentoe wat smsn houd ie 't slechts 7 uur uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet wat jullie doen hoor, maar dat klopt natuurlijk voor geen meter :)
Hardreset gedaan na de upgrade? Zeer waarschijnlijk niet 'want alles installeren kost zoveel tijd'

M'n schoonmoeder heeft het niet gedaan op haar One X, maar geen enkele issue mee hoor dus how the hell...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Die energiesaver is wel goed btw :)

op mn werk is meestal eind van de dag mn batterij leeg(zo'n 20%) omdat t bereik brak is daar... zowel 3g als 2g..
als ie dan iets wil updaten via inet.. weer, whatsapp, facebook enz.. gaat dat vaak niet en blijft ie proberen.
nu is data gewoon uit zolang ik m niet van standby afhaal waardoor ie niks gaan updaten.
haal nu zo'n 24 uur, terwijl t anders zo'n 12 a 13 uur was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ben ook niet erg tevreden na de update. Sinds de update namelijk dat ik soms wel soms niet knipperende ledjes krijg bij whatsapp berichtjes. 8)7 (irritant!) Of ik krijg ineens vijf berichtjes ineens. Tevens heb ik ook niet het idee dat mn batterij langer meegaat als ik energiebesparing aanheb staan. Vanmorgen bjivoorbeeld begonnen met energiebesparing uit. Kom ik op werk zet ik energiebesparing aan en prompt kijk ik is mn batterijlevel binnen een paar minuten 20% gedaald! En zo zijn er wat meer dingen die ik niet een verbetering vind. Bijvoorbeeld dat een achtergrond nu niet meer mee beweegt met het wisselen tussen homeschermen.
Jammer. Trouwens toen ik de update had geinstalleerd waren al mn apps van mn homescherm weg en had ik plots een andere klok in het lockscreen en de klok die ik had is er niet meer :(

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

P.E.No.1 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:33:
Ben ook niet erg tevreden na de update. Sinds de update namelijk dat ik soms wel soms niet knipperende ledjes krijg bij whatsapp berichtjes. 8)7 (irritant!) Of ik krijg ineens vijf berichtjes ineens. Tevens heb ik ook niet het idee dat mn batterij langer meegaat als ik energiebesparing aanheb staan. Vanmorgen bjivoorbeeld begonnen met energiebesparing uit. Kom ik op werk zet ik energiebesparing aan en prompt kijk ik is mn batterijlevel binnen een paar minuten 20% gedaald! En zo zijn er wat meer dingen die ik niet een verbetering vind. Bijvoorbeeld dat een achtergrond nu niet meer mee beweegt met het wisselen tussen homeschermen.
Jammer. Trouwens toen ik de update had geinstalleerd waren al mn apps van mn homescherm weg en had ik plots een andere klok in het lockscreen en de klok die ik had is er niet meer :(
je weet dat de battery status refresh van HTC brak is he..
heb ik ook wel eens.. staat ie ellenlang op 55% en tijdens surfen in no time op 20% is gewoon n mindfuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb heel erg het gevoel dat woorden vele male langzamer gedisplayed worden in de typbox. Dermate langzaam dat ik af en toe moet wachten tot het woord volledig uitgetypt staat. Heeft iemand anders ook een soort gelijk probleem? Ik heb net gekeken in het topic en een paar mensen namelijk Sjaaky en StarLite bespeuren ook enige vertraging maar ik zie dit als erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
P.E.No.1 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:33:
Dat laatste had mijn vriendin ook. Die heeft een T-mobile abbo, en die begon opeens te zeuren dat ie ook dingen moest veranderen of zo. Dus toen zei ik dat doe maar dan, waren alle apps van t homescreen weg:/
En zelfde @ clock op lockscreen, maar die is wss gewoon door HTC vervangen, wat een beetje jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
PM_Petrol schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:41:
Mijn batterij gaat langer mee na de update. Ik heb deze dingen aan staan:
  • De nieuwe HTC Energie Saver met CPU en Beeldscherm aangevinkt.
  • WiFi thuis, 3G als ik onderweg ben.
  • E-Mail met push ophalen.
  • Aandelen per uur automatisch syncen.
En ik dan kijk ik nog wat filmpjes, Facebook etc.. en speel ik "Bike Race".
En dan kan ik 2 dagen met de accu doen.
En voor de update had ik nog ca 25% aan het einde van de dag als ik deze dingen ook deed.
Er zijn dus ook mensen die er op vooruitgegaan zijn. Ben zelf nooit een power-user geweest van de HOX en voor de update was 2 dagen goed te doen. Sinds de update is 1,5 dagen al niet meer te halen. Na 1 dag is de batterij al terug gevallen tot een procent of 20. In het gebruik is niets veranderd dus lijkt het toch aan JB te liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door S1NN3D op 12-12-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:43
In JB zouden de volumes voor bluetooth en gewoon gebruik toch apart moeten worden onthouden? Ik merk namelijk dat elke keer dat ik mijn bluetooth headset aan sluit, het media-volume ongeveer halverwege staat. Dit zet ik van handmatig vol open, maar de volgende keer staat ie weer precies hetzelfde.
Ik had in eerste instantie het idee dat dit door Tasker kwam, maar zelfs nadat ik Tasker helemaal niets meer met de volumes laat doen (of helemaal uit zet), heb ik ditzelfde probleem.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Ook ik heb last van wifi probleem, best vervelend. Kan er nu niet op aan dat ik alle berichtjes lees die naar me verzonden zijn. Hardreset geprobeerd, werkt niet, enige optie is wifi uit en weer aan zetten. Ook heb ik er last van dat whatsappjes met velen tegelijkertijd binnen komen. Hoop op een update binnenkort!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Had hier ook last van dat ik geen wifi verbinding meer had nadat de telefoon 15 minuten ofzo in de slaapstand had gestaan. Dit heb ik bij mij thuis opgelost door een statische dhcp lease te configureren voor mijn HTC One X. Hiermee lijkt het probleem bij mij opgelost, maar dit zie ik wel echt als een workaround, je hebt niet overal de luxe (op werk b.v) om instellingen van de dhcp server aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
S1NN3D schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:42:
[...]

Er zijn dus ook mensen die er op vooruitgegaan zijn. Ben zelf nooit een power-user geweest van de HOX en voor de update was 2 dagen goed te doen. Sinds de update is 1,5 dagen al niet meer te halen. Na 1 dag is de batterij al terug gevallen tot een procent of 20. In het gebruik is niets veranderd dus lijkt het toch aan JB te liggen.
Zekers te weten.
En ik heb Google Now ook aanstaan. Ik hoor veel mensen klagen dat de batterij daar door nog sneller leeg gaat.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jup99
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08 14:31
Advies van Htc, 15 seconden de aan/uit toets ingedrukt houden.
- dit heeft bij mij niet geholpen.

Factory reset uitvoeren.
- Ga ik op dit moment nog niet doen,lees dat enkele gebruikers dit al hebben geprobeerd zonder verbetering.

Ik heb nu bij wifi ingesteld ( wifi - menu- geavanceerd)
Tijdens de slaapstand wifi ingeschakeld houden: Altijd
Beste wifi prestaties: aangevinkt
Automatisch verbinding verbreken: uitgevinkt

Kijken of dit verbetering brengt (ik had al bij energiebesparing dataverbinding uitgevinkt, bracht bij mij geen verbetering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
LOL ik heb nu juist een heel ander probleem met de wifi. Ik kan hem niet meer uitschekelen. Wifi is hier in huis niet optimaal, valt vaak weg (licht niet aan de foon, want mijn laptop heeft exact t zelfde probleem) Dus zet ik liever mn WIFI uit en ga ik verder op de normale data, maar sinds vanmiddag wil dat niet meer.. zet de wifi uit, en 2 tellen later is ie weer aan..:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 19:53

Totaalgeflipt

De enige echte

KillStream schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:59:
LOL ik heb nu juist een heel ander probleem met de wifi. Ik kan hem niet meer uitschekelen. Wifi is hier in huis niet optimaal, valt vaak weg (licht niet aan de foon, want mijn laptop heeft exact t zelfde probleem) Dus zet ik liever mn WIFI uit en ga ik verder op de normale data, maar sinds vanmiddag wil dat niet meer.. zet de wifi uit, en 2 tellen later is ie weer aan..:/
Y5 Battery Saver geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Mijn tijdelijke oplossing voor het wifi probleem is wifi zo in te stellen dat hij uit gaat tijdens sleep, veel data verbuik ik dan toch niet maar ik krijg wel netjes m'n whatsapp en mail binnen via 3G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
Totaalgeflipt schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:25:
[...]

Y5 Battery Saver geinstalleerd?
Nope. niets geen batterij besparen de app's geinstalleerd. alleen dan die modus van HTC zelf ingeschakeld.
Heb ook verder nergens geen last meer van na de update. Had in het begin dat t geluid t bij het navigeren niet meer deed. Maar op miraculeuze wijze werkt dat sinds gistermiddag ook weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier meldt zich weer iemand die sinds de update problemen ondervindt met WiFi. Ik heb grotendeels dezelfde overeenkomsten met veel andere gebruikers hier, maar ook een aantal dingen die ik niet gelezen heb en die ik zelf wel getest heb:
- ik heb het eerder omschreven WiFi-probleem alleen met mijn thuis-netwerk. Heb het ook bij een vriend geprobeerd en daar heb ik nergens last van.
- heb ook al een harde reset uitgevoerd en medewerkers van de technische helpdesk van zowel Hi (mobiel) als KPN (thuisnetwerk) aan de lijn gehad, maar die konden mij alleen maar naar dit forum verwijzen. Zowel KPN Experia Box als mijn HTC One X zijn al gereset.
- valt mij ook op dat vaak als de WiFi het niet doet na een tijdje, er bovenin de meldingenbalk ook het synchronisatie cirkeltje blijft staan.
- KPN heeft mijn router al eens op een ander kanaal gezet, maar dat hielp ook niet.

Hoop dat er snel een oplossing voor komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Ja, bij mij is het ook per router verschillend, word er helemaal kierewiet van. Nu b.v. om de 2 minuten wifi uitgevallen!

Android fanboy

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:40:...........
Hoop dat er snel een oplossing voor komt!
En ik hoop dat HTC meeleest.....

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ik heb ook kpn (experiabox) maar heb nergens last van. Ik heb een one x+ dus standaard al jb erop. Deze is echter geflashed door een insertcoins rom. Maar zowel stock als met custom rom geen last..

Jullie hebben een 'gewone' one x?

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
@tarabass, Ja wij hebben eentje die overeen komt met de topicnaam namelijk de HTC One X :)

Denon AVR-X3600H

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Heeft iemand anders problemen met Tasker profiles die op basis van locatie iets doen? Ik kan gewoonweg geen locatie meer instellen voor een profiel. Me oude profielen werken ook niet meer op basis van locatie. Op basis van tijd gaat het wel goed.

EDIT:

Een harde reboot heeft het gefixed, dus aan/uit knop 15 seconden in houden.

[ Voor 15% gewijzigd door GrandDestroyer op 13-12-2012 12:23 ]

Verwijderd

jup99 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:51:

Factory reset uitvoeren.
- Ga ik op dit moment nog niet doen,lees dat enkele gebruikers dit al hebben geprobeerd zonder verbetering.

Kijken of dit verbetering brengt (ik had al bij energiebesparing dataverbinding uitgevinkt, bracht bij mij geen verbetering)
Moet zeggen dat ik na het opvolgen van deze instructies al zeker 10 uur geen problemen meer heb! Bij mij stond het vinkje achter 'Beste wifi prestaties' uit, dus die heb ik nu ook aangevinkt. Verder heb ik ook het vinkje bij energiebesparing 'Dataverbinding verbreken in slaapstand' uitgezet.
Het lijkt, met de nadruk op lijkt, dus nu opgelost bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:55
Ik moet toch ook toegeven, dat ik de batterij wel erg snel leeg vindt gaan sinds de update. Dacht dit beter zou worden, maar zie nog geen verbetering... Na 3 uur al 20% eraf, en dan heb ik alleen één keer Facebook geopend en een paar notificaties gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb ook erg snel een lege batterij, ik haal 12 uren niet meer. eerst was het nog een goede 18. Maarja ik zal eens resetten.

Verder had ik eerst last van GPS signaal dat heel onnauwkeurig was met de wifi aan. Nu heb ik daar geen last meer van na de update... erg vreemd.. een bug fix of spookverschijnsel?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
ReseT schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:03:
Ik heb ook erg snel een lege batterij, ik haal 12 uren niet meer. eerst was het nog een goede 18. Maarja ik zal eens resetten.

Verder had ik eerst last van GPS signaal dat heel onnauwkeurig was met de wifi aan. Nu heb ik daar geen last meer van na de update... erg vreemd.. een bug fix of spookverschijnsel?
Ik had idd ook last van slechte GPS met wifi aan, 3G heeft weinig tot geen effect op de GPS, of ik dat na de JB update nog heb weet ik eerlijk gezegd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Als je een RUU flasht van Android 4.0, omdat je niet echt blij bent met de 4.1 update. Downgrade de RUU dan ook je Hboot?! Anders vrees ik dadelijk voor een bricked toestel, terwijl ik alle zooi in 4.1 (kortere batterijduur, geen normale USB opslagkeuze, geen onscreen tijd zonder extra app zien etc) echt zat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Ik heb na de JB update ook last van dat de Weather-App maar lastig een plaats door krijgt. Vandaag zeker een uur gehad dat de plaats vast bleef staan terwijl ik al tientallen kilometers verder was. Handmatig refreshen, GPRS uit en aanzetten en zelfs de telefoon helemaal rebooten helpt niets. First world problem natuurlijk, maar jammer dat het nu niet goed meer werkt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
jup99 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:51:

Factory reset uitvoeren.

Net ook al geprobeert, hard reset geen verbetering.. battarijduur is veeeel slechter geworden..
Die beste wifi prestaties zorgt alleen voor meer battarijveruik.. enige wat bij mij echt helpt is die wifi afzetten en terug opzetten als je wilt syncn of het nodig hebt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

heb al een paar keer een spontane reboot gehad.. hij lag gewoon op mn bureau.
Heb m nog niet gerestored.

heeft iemand na t restoren nog reboots gehad?

heeft t trouwes zin om dat rapport naar HTC te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
Rapport versturen zal alleszins niet je problemen oplossen.. zal bij HTC wel verwerkt worden ofzo, maar denk niet dat het effectief iets afdoet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05-2023
undercover. schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:26:
[...]

Net ook al geprobeert, hard reset geen verbetering.. battarijduur is veeeel slechter geworden..
Die beste wifi prestaties zorgt alleen voor meer battarijveruik.. enige wat bij mij echt helpt is die wifi afzetten en terug opzetten als je wilt syncn of het nodig hebt.. :(
Heb je ook een hotmail account geïnstalleerd? Die krijgt bij mij eens in de zoveel tijd kuren met syncen en dan wordt de batterij behoorlijk belast omdat de telefoon daardoor niet meer in de slaapstand gaat. Stand tijd gaat dan terug naar een uur of 6-8. Simpelweg de account verwijderen en opnieuw installeren doet wonderen. Dit schijnt een algemeen android probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:45
Mijn batterij verbruik bleef ook erg hoog. Na een fabrieksreset en alles opnieuw te hebben geinstalleerd was dit nog steeds hoog. Ik heb nu Google Now disabled en het lijkt er na een paar op dat de batterij weer beter is geworden. Had er zeker mee van verwacht maar ipv dat hij met een paar uur leeg is als ik hem regelmatig even gebruik voor een potje MindFeud kom ik nu ruim de avond weer door.

Wel mijn opvalt na de JB update.
1. WiFi inderdaad minder is geworden.
2. GPS langer nodig heeft om een fix te krijgen.
3. Door punt 2 zie je in bv HTC Weer Widget niet altijd de plaats staat waar ik ben, ook al ben ik al uren thuis. Pas als ik een GPS apps start en weer een fix heb staat dit weer goed.

Heb GPS Status app geïnstalleerd maar ook daarmee duurt het nu langer voor je een fix hebt. Zeker als ik binnen ben. Voor de update had ik vrijwel altijd direct een fix ook binnen. Ook de vinkje bij Instellingen --> Locatie staan allemaal aan.

Hoop echt dat er binnenkort een update komt voor deze problemen maar helaas zal dit wel weer een tijd gaan duren als het al erkend wordt door HTC. WiFi probleem is zeker een duidelijk probleem waar meerdere gebruikers last van hebben.

Voor de One X+ is net ook een afgelopen week een update uitgekomen voor WiFi problemen dus wie weet dat het voor de One X een zelfde oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
FirstIntro schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 08:27:
[...]

Heb je ook een hotmail account geïnstalleerd? Die krijgt bij mij eens in de zoveel tijd kuren met syncen en dan wordt de batterij behoorlijk belast omdat de telefoon daardoor niet meer in de slaapstand gaat. Stand tijd gaat dan terug naar een uur of 6-8. Simpelweg de account verwijderen en opnieuw installeren doet wonderen. Dit schijnt een algemeen android probleem te zijn.
Automatisch sncen staat af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Batterijduur is echt niet meer te doen. One x om 14h van de lader gehaald, mobiel internet aangezet bij het verlaten van het huis, foursquare gebruikt, facebook eens gecheckt en wat smsjes gestuurd, schermhelderheid behoorlijk laag, voor de rest niks! Om 22h aan de lader moeten hangen en meteen dan maar een factory reset gedaan. Vorige week een klacht/melding ingediend bij HTC, nog geen antwoord ontvangen.

Een smartphone waarmee je bij laag gebruik slechts 8 uren mee kan?... tja

Van het 'wifi-probleem' heb ik - tot nu - geen last. Hopelijk brengt de factory reset dit probleem niet met zich mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MikeOO schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 08:28:
Voor de One X+ is net ook een afgelopen week een update uitgekomen voor
WiFi problemen dus wie weet dat het voor de One X een zelfde oplossing komt.
Dat mag wat genuanceerder gesteld worden, het is voor een nog betere performance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
CLB schreef op zondag 16 december 2012 @ 22:38:
[...]

Dat mag wat genuanceerder gesteld worden, het is voor een nog betere performance!
Zou kunnen hoor, jij hebt er 1 maar als ik dit lees dan leek het dat er problemen waren met de Wifi Verbinding, vandaar mijn reactie.
Afbeeldingslocatie: http://images.androidworld.nl/wp-content/uploads/Screenshot_2012-12-12-11-27-07.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
De reset lijkt tot nu toe geholpen te hebben. Gisteren na 4 u batterij <50% over. Nu om 6u van de lader gehaald en nog 90% over! Mocht dit toch nog niet helpen, heb ik nog een reset achter de rug waarbij alles gewist wordt (foto's en muziek had ik laten staan).

Hoe zit het met jullie batterijen na een reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Matey schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:43:
De reset lijkt tot nu toe geholpen te hebben. Gisteren na 4 u batterij <50% over. Nu om 6u van de lader gehaald en nog 90% over! Mocht dit toch nog niet helpen, heb ik nog een reset achter de rug waarbij alles gewist wordt (foto's en muziek had ik laten staan).

Hoe zit het met jullie batterijen na een reset?
Ik had vooral het idee dat de batterij indicator niet echt klopte, wellicht duurt het even voor hij weer goed weet te berekenen.

In ieder geval was het mij opgevallen dat van 100 naar 60% veel sneller ging dan van 60 naar 20. Ondertussen lijkt hij het beter aan te geven

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb mijn toestel gelijk gereset na de update, Google Now staat aan en ik heb geen klachten over het verbruik, ik zou zelfs durven zeggen dat hij bij mij langer meegaat, zeker in standby.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

JeanLeGrand schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:18:
@tarabass, Ja wij hebben eentje die overeen komt met de topicnaam namelijk de HTC One X :)
Tja, ik zeg dat meer om jou te informeren. Want als ik met jb op een one x+ er geen last van heb, en jullie wel met jb op een one x.....nouja 1+1=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
janvanduschoten schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:05:
Ik heb mijn toestel gelijk gereset na de update, Google Now staat aan en ik heb geen klachten over het verbruik, ik zou zelfs durven zeggen dat hij bij mij langer meegaat, zeker in standby.
Dat is bij mij ook zeker het geval. Alleen heb ik niks gereset. Kan makkelijk 2 dagen met de batterij doen met Google Now aan en normaal gebruik. Voor de update had ik na 1 dag nog maar een procentje of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Hier ook WiFi problematiek.
Valt na een paar minuten uit en werkt pas weer na een toggle van WiFi.
Het komt gek genoeg ook regelmatig voor dat als de One X in zijn WiFi-vastloop-stand zit, dat de rest van mijn WiFi apparaten thuis ook geen internetverbinding meer kunnen maken. Errrg vreemd, maar waar.
Zodra ik WiFi dan op de OneX uitzet, plopt internet weer terug.

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het toen na mijn eerste post hier dus een etmaal goed geweest, maar sindsdien heb ik er weer continu last van. Dit weekend een weekend bij m'n ouders geweest en daar had ik nergens last van met de WiFi. Helaas helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik ben opeens gisteravond al mijn whatsapp foto's kwijtgeraakt (de ontvangen). Geen idee waar het mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ircghost schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:51:
Ik ben opeens gisteravond al mijn whatsapp foto's kwijtgeraakt (de ontvangen). Geen idee waar het mee te maken heeft.
Er was wel een storing bij whatsapp zondag. Of heb je misschien de fotos verwijderd uit je album?
Dan staan ze ook niet meer bij je Whatsapp media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Nee had helemaal niks gedaan, dat ding heeft de hele dag stil gelegen bijna. Toen ik hem aanzette was ik opeens alles kwijt. Heb de telefoon ook aangesloten maar kon ook daar niks vinden. Mijn ontvangen videos heeft die wel ontvangen. Alles voor zaterdagmiddag is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ircghost schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:26:
Nee had helemaal niks gedaan, dat ding heeft de hele dag stil gelegen bijna. Toen ik hem aanzette was ik opeens alles kwijt. Heb de telefoon ook aangesloten maar kon ook daar niks vinden. Mijn ontvangen videos heeft die wel ontvangen. Alles voor zaterdagmiddag is weg.
Dan zal het wel met de storing te maken hebben gehad.
Anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Hier flinke batterijproblemen.

Om 10 uur van de lader.

Amper gebruikt misschien een beetje whatsapp en facebook. En zit nu al op 58 procent.

Reset heb ik al geprobeerd. Had bij mij geen zin.

Is contact opnemen met HTC raadzaam? Ook heb ik veel problemen met de verbinding. Heel vaak een kruisje of en een Gtje..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:49:
Bij mij is het toen na mijn eerste post hier dus een etmaal goed geweest, maar sindsdien heb ik er weer continu last van. Dit weekend een weekend bij m'n ouders geweest en daar had ik nergens last van met de WiFi. Helaas helaas.
Wat wel frappant is...
Heb zelf een Fritzbox: Wifi Problemen.
Mijn zusje heeft een ExperiaBox van KPN en ook een ONE X: Wifi Problemen....

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb met diverse Cisco routers en thuis de TP-LINK en geen problemen met wifi.
Mensen met batterij problemen zou ik toch willen adviseren op BetterBatteryStats te installeren en te kijken wat je toestel wakker houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19
Ook de Vodafone branden klanten kunnen gaan updaten:
Hoi allemaal,

Ik heb nieuws m.b.t de update!

Het zal een dubbele update gaan worden namelijk:
- een battery fix
- Jelly Bean update

We verwachten dat de uitrol van de updates vandaag gaat starten.
Het is mogelijk dat je 2 keer moet kijken voor de updates omdat de update misschien niet de eerste keer wordt doorgezet.

Als je 2 keer voor updates gecheckt hebt kun je ook gebruik maken van de volgende code: *#*#checkin#*#* je voert dit in het belscherm in en vervangt de letters dan voor cijfers: *#*#2432546#*#*

Groeten - Kind regards

Arina
Moderator

Smartphone Crew - Forum NL
Nu nog even een URL achterhalen zodat ik ook met mijn Custom Rom de officiele update kan doen :)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
The Milkman schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:57:
Het komt gek genoeg ook regelmatig voor dat als de One X in zijn WiFi-vastloop-stand zit, dat de rest van mijn WiFi apparaten thuis ook geen internetverbinding meer kunnen maken. Errrg vreemd, maar waar.
Hier exact hetzelfde. Toen de JB update uitkwam had ik nog een Zyxel Access Point waarmee ik zonder problemen kon internetten (ook met JB), deze Zyxel heb ik vorige week vervangen voor een Netgear en nu heb ik ook de wifi problemen. En in eerste instantie dacht ik dat ik de Netgear niet goed had geconfigureerd omdat de rest van de familie ook klaagde over een niet werkende wifi maar nu ik jouw bericht lees denk ik toch dat het aan de One X ligt. Ik vind het maar een uiterst vreemd issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jup99
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08 14:31
Probleem met Wifi bleven bestaan, uiteindelijk een factory reset gedaan.
Probleem was vervolgens voor 2 dagen opgelost, nu echter weer terug :?

Ik heb contact opgenomen met HTC.

HTC: Beste, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.

Ik: Ok

HTC: Het spijt me te horen dat uw Wifi niet goed werkt.

HTC: Welk HTC model gaat het om?

Ik: One X

Ik: wifi problemen sinds update naar 4.1

Ik: soft reset gedaan, factory reset gedaan

HTC: Ik raad u dan aan om de telefoon te laten repareren zodat ze de telefoon kunnen nakijken.

HTC: Er zijn 2 mogelijkheden om dit te doen;

1. In shop-repair winkel in Nederland. Deze zijn ook niet in Belgie aanwezig. Met uw adresgegevens kunnen wij een dichtsbijzijnde in-shop service winkel aanbevelen. De winkel kan uw toestel doorgaans binnen 24 uur repareren, maar dit is afhankelijk van de betreffende winkel en de beschikbaarheid van onderdelen.
2. Wij kunnen uw toestel bij u ophalen en naar Dynafix brengen. Zij zullen de reparatie dan ook namens ons uitvoeren. U bent uw toestel ca. 2 weken kwijt, echter dit kan enigszins variëren.

Ik: Op het forum van de website Tweakers.net kom ik overigs in het topic htc one x update een hoop verhalen tegen van mensen die hetzelfde probleem hebben als ik

HTC: Ja, helaas komt het vaker voor.

Ik: Ik ga langs bij het reparatiepunt

Ik: dank je wel

HTC: Dank u voor het contact opnemen met HTC, ik wens u een fijne dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Hee waar zitten die in-shop repair winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
golem501 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 06:15:
Hee waar zitten die in-shop repair winkels?
Even contact opnemen via Chat met HTC zoals je kunt lezen en zo geven je een adres voor de dichtbij zijnde .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 22:28
PM_Petrol schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:31:
[...]

Dan zal het wel met de storing te maken hebben gehad.
Anders zou ik het ook niet weten.
zelfde probleem heb ik ook!
kreeg nog wel een popup dat er iets beschadigt was.
Ben nu iig ook alles kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19
Nu de Vodafone branded firmware uit is, kunnen ook de mensen met een VODAP... CID updaten. Ik heb zo'n toestel, maar zit met de volgende vraag:

Zou het nu mogelijk zijn om (met behulp van de hboot voor mijn CID) een 'kale' non-branded versie van de ROM te installeren? Dus een originele HTC WWE versie? Ik zit namelijk niet te wachten op de 'verbeteringen' van Vodafone --> de reden dat ik naar een Custom Rom ben gegaan bij de vorige versie.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet laten repareren! Het ligt niet aan de telefoon zelf zoals je hierboven meerdere malen kunt lezen. Mijn antenne is bijvoorbeeld zelfs een paar maanden terug nog vervangen voor een nieuwe dus daar kan het niet aan liggen. Probeer eerst even bij iemand anders met WiFi thuis. Zodra hij het daar wel doet, ligt het dus niet aan je toestel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik lees bij veel mensen problemen met de batterijduur. Voor de update kon ik prima een hele dag intensief gebruik maken van mn HOX zonder bij te hoeven laden, maar nu staat ie na 9 uur al op 27% en voordat ik thuis ben straks is dat nog maar 15% waardoor hij dus gelijk aan de lader moet.
De top 4 verbruik is bij mij
1: "Android OS" met 24%
2: Whatsapp met 15% (wat ik erg veel vind eigenlijk)
3: "Android-system" met 12%
4: HTC Sense met 7%

Afgezien van whatsapp dus 47% kwijt aan android en launcher. Toch maar even die Better Battery Stats installeren vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Sinds de update is het mogelijk om USB on-the-go te gebruiken. Ik heb even gezocht maar je hebt hiervoor een speciale kabel nodig die USB on-the-go "compatibel" is.

Nu vroeg ik me af als je een externe HD hebt met usb 3.0 B (female) aansluiting naar usb 3.0 A (male) of je een verloop op kunt zetten. Dan krijg je dus usb 3.0 B (female) verloopt naar micro usb b ((male) (standaard aansluiting telefoon) Is deze dan nog steeds USB on-the-go ongeacht of je er een verloop op hebt gezet?

Verder ben ik benieuwd of de telefoon het nu langer volhoudt met de nieuwe update. Moet wel wennen met berichten sturen. Ik heb namelijk het idee dat er iets gewijzigd is met het toetsenbord. Volgens mij zat 12# eerder rechts ipv links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Ik heb ook de update gedaan en was erg ontevreden over de batterijduur na de update, ik haal de dag niet meer met normaal gebruik.

BetterBatteryStats geïnstalleerd maar ik zag niks raars, vooral android eigen processen, niks waar ik invloed op kan hebben of externe apps o.i.d.

Factory reset gedaan, maar dit heeft niets geholpen. Weer BetterBatteryStats geinstalleerd. Bij Partial wakelocks staat voor 82% 'NetworkLocationLocator'. En bij Kernel wakelocks voor 51% 'PowermanagerService', verder niet echt grote waardes. En ik haal nog steeds de dag niet op 1 batterij...

[ Voor 4% gewijzigd door coendeurloo op 18-12-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

coendeurloo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:35:
Ik heb ook de update gedaan en was erg ontevreden over de batterijduur na de update, ik haal de dag niet meer met normaal gebruik.

BetterBatteryStats geïnstalleerd maar ik zag niks raars, vooral android eigen processen, niks waar ik invloed op kan hebben of externe apps o.i.d.

Factory reset gedaan, maar dit heeft niets geholpen. Weer BetterBatteryStats geinstalleerd. Bij Partial wakelocks staat voor 82% 'NetworkLocationLocator'. En bij Kernel wakelocks voor 51% 'PowermanagerService', verder niet echt grote waardes. En ik haal nog steeds de dag niet op 1 batterij...
dit lijkt mij een JB rariteit. Op mijn stock Samsung Galaxy S3 had ik na de JB-update ook extreem partial wakelocks van 'NetworkLocationLocator', deze heb ik uitgeschakeld door 'locatie op basis van netwerk/wifi netwerken' ui te schakelen, soms onhandig maar scheelt extreem veel batterij gebruik. Verwacht dat het gewoon een raar iets is van deze versie van JB.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
aardbeix15 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:38:
[...]

dit lijkt mij een JB rariteit. Op mijn stock Samsung Galaxy S3 had ik na de JB-update ook extreem partial wakelocks van 'NetworkLocationLocator', deze heb ik uitgeschakeld door 'locatie op basis van netwerk/wifi netwerken' ui te schakelen, soms onhandig maar scheelt extreem veel batterij gebruik. Verwacht dat het gewoon een raar iets is van deze versie van JB.
Ik kan die functie op de HTC One X niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik vermoed dat het Google now is die je locatie bijhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33
Jammer dat better battery stats geld kost.
Afgelopen nacht even bekeken of er echt een drain aanwezig is, deze was er, van 27% naar 13% in 8 uur tijd vind ik veel te veel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Op xda biedt de maker hem ook gratis aan. Het is wel een handige app in dit soort gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 19:53

Totaalgeflipt

De enige echte

Wat me helemaal irriteert is dat flash er bijna helemaal uitgesloopt is in de browser en ook Dolphin HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zoals eerder gemeld in dit topic, ook hier nog altijd last van een ontzettend slecht batterijduur sinds de JB-update. Ik weet er nog maar net een dag uit te halen in tegenstelling tot vóór de update toen ik er 2 à 2,5 dagen meer vooruit kon.

Heb er gisterenavond de HOX van mijn vriendin eens bijgepakt en de batterijduur bekeken omdat zij helemaal niet klaagt over veranderingen en wat blijkt, ze doet nog steeds 2,5 dagen met de batterij sinds de update.

Mooi voor haar, maar zelf baal ik er van. De in dit topic aangehaalde WiFi-problemen zijn voor mij niet herkenbaar. Alle problemen lijken dus veel voorkomend maar niet voor iedereen te gelden. Hopelijk komen er snel oplossingen voor deze problemen want het is echt ontzettend irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
Nog een batterijduur update:
Na eerst BetterBatteryStats geinstalleerd te hebben zag ik daar:
No data connection 100%
No or Unkown signal 100%
Na veel gezoek erachter gekomen dat dat aan de app ligt en verder niets te betekenen heft.

Uiteindelijk toch maar factory reset gedaan en nu is de batterijduur weer als vanouds. Na 8 uur uptime nog 77% over, waar ik gisteren na 9 uur op 27% zat.

Iets wat me wel enorm verbaast is de interne opslag voor apps. 5.09GB in gebruik van de 6.76GB, waarvan maar 420 mb daadwerkelijk aan apps opgaat. De rest? Geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

MrEdge_ schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:01:
Iets wat me wel enorm verbaast is de interne opslag voor apps. 5.09GB in gebruik van de 6.76GB, waarvan maar 420 mb daadwerkelijk aan apps opgaat. De rest? Geen idee...
Als je dat balkje boven in beeld bedoeld, die toont volgens mij de vrije ruimte, niet de ruimte die in gebruik is.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die BetterBatteryStats nen aanrader? Veel verschil met de stats die bijv. BatteryMix tonen?
Dankzij deze laatste app heb ik denk ik net de drain gevonden, ging ook zeer snel leeg na de update, haalde 18u 's avonds niet meer, maar Viber zou 40% van batterij genomen hebben, terwijl ik dat in weken niet meer gebruikt heb... even gestopt via taakbeheer en afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
Ik had al WiFi problemen bij de vorige update.

Nu is mijn home screen vaag aan het doen.
Ik heb apps samengevoegd zoals op de iPhone ook kan.

Die reageren niet goed meer. Ik moet flink boven het boxje drukken om hem te doen openen. Sommige boxjes openen zelfs niet. Sterker nog als ik hoog boven de boxjes druk opent hij het boxje daaronder..

Ik kan dus die snelkoppelingen niet eens openen..
Heb ze al er allemaal verwijderd en opnieuw aangemaakt.
Werkte. Totdat ik me telefoon opnieuw aanzette en het niet meer werkte.

typen gaat ook langzamer dan voorheen..

wie heeft dit ook met homescreen. Gaarne een prive bericht

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:52
Ik heb alleen last van het typen wat een stuk trager gaat, voor de rest nergens last van gelukkig....

Verwijderd

Afgelopen 2 nachten ineens last van spontane reboots. Meer mensen hier last van sinds 4.1, een reparatiegevalletje of misschien een app?

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb gelukkig geen issues met drainende battery, maar ik moet wel erbij zeggen dat ik google now en al die meuk direct uitgezet heb.

Een vraagje voor degene die de Poweramp app gebruiken....hebben jullie na de JB update ook dat soms wel en soms niet het Poweramp-lockscreen weergegeven wordt?? Soms gaat ie gewoon naar het default lockscreen en soms naar het Poweramp lockscreen....
(erg goeie player trouwens! Geen gezeik met queues, playlists en libraries...gewoon via de folderstructuur afspelen en daarnaast een goeie equalizer die het beatsprofiel gewoon intact laat)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• nick-deb
  • Laatst online: 20:25
De afgelopen weken al 2 keer gehad dat mijn One X in de nacht uitvalt, terwijl hij aan de lader hing. Mijn Battery Monitor geeft de volgende ochtend ook aan dat ie aan het opladen was. Maar daarna met een rechte lijn naar beneden afloopt. Dit gebeurde ook na de update naar 4.1. Helaas kon ik niet zien of hier een app verantwoordelijk voor was. want die stats had hij gereset.

Best lastig als je hem gebruikt als wekker.

[ Voor 13% gewijzigd door nick-deb op 20-12-2012 11:43 ]

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er is ook een andere BetterBatteryStats alternatief, namelijk GAsm Battery. Werkt niet iets makkelijker en alle processen hebben de namen van de app zelf.

ID4.1M Honey Yellow

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:55
Nou mooi is dat, voor eerst na die zogenaamde "update" van vorige week wil ik de One X van mijn vrouw aan de computer hangen om wat bestanden op het interne geheugen te zetten, is de optie "mass storage media" compleet weg... :/

Weet iemand hoe je vanaf de computer weer bij het geheugen van je telefoon komt? Ik heb uiteraard een paar pagina's teruggebladerd in dit topic, maar ik kan het niet vinden.

-edit-

Echt HTC, jullie hebben van een fantastische telefoon een crappy derderangs toestel gemaakt :( Nee, dit nodigt echt uit er nogmaals één te kopen. Als jullie hier meelezen: ik ben door mijn uitstekende HTC Desire Z een HTC-fan, maar jullie zijn dat fanschap in hard tempo aan het afbreken met deze actie. Waar blijft de fix?!?

[ Voor 29% gewijzigd door JeroenH op 20-12-2012 23:10 ]

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Mass storage zit niet meer in jelly bean. Je zal nu mtp moeten gebruiken. Volgens mij is mass storage eruit sinds android 4.0 en dat zal men zelf of vanuit de fabrikant erin "gehackt" moeten worden.

Ervanuit gaan dat je een windows pc hebt kan je nog steeds bij het interne geheugen. Het verschijnt bij deze computer als portable device en vanuit daar kan je gewoon weer door de mappen bladeren.

Heb zelf met JB het probleem dat het toestel niet goed in deep sleep blijft als wifi aan is. Zet ik wifi uit dan blijft het wel in deep sleep en gaat accu ook langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

JeroenH schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:03:
Nou mooi is dat, voor eerst na die zogenaamde "update" van vorige week wil ik de One X van mijn vrouw aan de computer hangen om wat bestanden op het interne geheugen te zetten, is de optie "mass storage media" compleet weg... :/

Weet iemand hoe je vanaf de computer weer bij het geheugen van je telefoon komt? Ik heb uiteraard een paar pagina's teruggebladerd in dit topic, maar ik kan het niet vinden.

-edit-

Echt HTC, jullie hebben van een fantastische telefoon een crappy derderangs toestel gemaakt :( Nee, dit nodigt echt uit er nogmaals één te kopen. Als jullie hier meelezen: ik ben door mijn uitstekende HTC Desire Z een HTC-fan, maar jullie zijn dat fanschap in hard tempo aan het afbreken met deze actie. Waar blijft de fix?!?
Zoek ff naar AirDroid in de store..
werkt erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
JeroenH schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:03:

-edit-

Ik krijg gewoon de telefoon als device te zien in Windows en kan dan gewoon door alle mappen en bestanden bladeren, dus snap je probleem niet.
De beslissing om die te doen ligt overigens bij Google, niet bij HTC. Het kunnen hebben van meerdere soorten intern geheugen wordt voor gebruikers als ingewikkeld ervaren, de gemiddelde gebruiker wil niet nadenken of het een app, video of MP3 op intern geheugen, extern geheugen of SD kaart moet/kan staan.

Daarom hebben de nieuwe Nexus devices ook geen SDslot meer. Google wil de gebruikerservaring verbeteren hiermee.
marcel-o schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:25:
[...]
Zoek ff naar AirDroid in de store..
werkt erg goed :)
Het werkt wel goed, maar is natuurlijjk wel sterk afhankelijk van wat je op je telefoon wilt zetten. Paar gig aan videofilmps overzetten zou ik toch echt via de USB doen...

[ Voor 11% gewijzigd door Xanion op 21-12-2012 10:02 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
Elm0wer schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:25:
[..]
Die reageren niet goed meer. Ik moet flink boven het boxje drukken om hem te doen openen. Sommige boxjes openen zelfs niet. Sterker nog als ik hoog boven de boxjes druk opent hij het boxje daaronder..
[..]
typen gaat ook langzamer dan voorheen..
[..]
Typen gaat langzamer. Verder zijn de widgets soms niet responsive. Je moet dan echt 10 keer drukken voordat ze reageren, heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whuijten
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-01-2013
The Milkman schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:57:
Heb hier precies datzelfde probleem. Regelmatig loopt WiFi vast. Er is nog wel verbinding, maar geen dataverkeer meer mogelijk. Ook bij mij lopen dan alle andere apparaten in het WiFi netwerk vast. Door WiFi op mijn OneX aan/uit te zetten hebben alle apparaten in het netwerk opeens weer verbinding. Heb een Fritz!Box 7390 en vraag me of of dat een gelukkige combinatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op XDA melden verschillende mensen dat ze een kleine update hebben gehad, namelijk naar software versie 3.14.401.31. Verschillende CID's hebben deze update gekregen. Mijne nog niet.. mensen hier die deze al wel hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:52
nope.

Wat doet die update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, op XDA weten ze het ook niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorbereiding op 4.2:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Als ik op de Facebook app ga, komt er ook een satelliet embleem. Dit is normaal voor GPS. Maar bij Facebook komt het ook tevoor schijn. Zal wel bij een nieuwe update van Facebook horen.
Zou het handmatig kunnen uitzetten bij de Locatie Instellingen van de HOX. Maar dan valt gelijk alle GPS weg voor andere apps.

Weten jullie misschien of dat in Facebook veranderd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:37:
Als ik op de Facebook app ga, komt er ook een satelliet embleem. Dit is normaal voor GPS. Maar bij Facebook komt het ook tevoor schijn. Zal wel bij een nieuwe update van Facebook horen.
Zou het handmatig kunnen uitzetten bij de Locatie Instellingen van de HOX. Maar dan valt gelijk alle GPS weg voor andere apps.

Weten jullie misschien of dat in Facebook veranderd kan worden?
Instellingen facebook, vervolgens messenger locatieservices uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:42:
[...]

Instellingen facebook, vervolgens messenger locatieservices uitzetten
Oke heb ik gedaan maar het is er nog steeds.
Er is ook een optie om vrienden in de buurt te zoeken. Ik denk dat die daarom GPS gebruikt.

In ieder geval bedankt.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Let op:
Je hoeft hier niet te melden dat je hem aan het downloaden of aan het installeren bent. Graag inhoudelijk posten zodat het voor iedereen interessant blijft om te lezen.

Lees ook eerst eens de topicstart voordat je hier een vraag stelt, daar staat ook veel relevante informatie in.