[Multi] Far Cry 3 - Problemen, specs, etc.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 14:42
Ik word echt helemaal gestoord van dit spel, buggy as hell. Heb last enorm veel last van microstutter zodra het aantal fps onder de 60 komt. En de game crashed steeds na 10 - 50 min.

Onspeelbaar dit.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdgsi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
ik moet zeggen, ik heb totaal geen problemen met het spel.

heb het wel pas begin deze week gekocht, en dus alle patches waren al uit. (single-player inmiddels uitgespeeld, de verhaallijn dan)

ik draai ultra met msaa 2x
v-sync uit

en met 90-110 fps.

systeem:

i5 2500k @4.2ghz
8gb dominator 1600mhz
2x gtx580 twinfrozr II

met msaa hoger als 2 dat vind ie niet lekker, wat ik wel vreemd vind aangezien de hoge fps met 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNies
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-10-2024
DC Daniel schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 16:54:
Ik word echt helemaal gestoord van dit spel, buggy as hell. Heb last enorm veel last van microstutter zodra het aantal fps onder de 60 komt. En de game crashed steeds na 10 - 50 min.

Onspeelbaar dit.

Meer mensen last van?
Ik had hier ook eerst last van. Probeer eens een FPS-kap van 30 FPS in te stellen, en v-sync uit. Hierna had ik geen last meer van microstutter.
Ik had ook last van het crashen, maar de enige oplossing hiervoor was om de OC van mijn i7 af te halen, ik weet niet of je wat hebt overgeclocked, maar daar kan het dus blijkbaar ook aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdgsi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
als je 30fps wil hebben moet je v-sync op 2 zetten dus...

op 1 is 60fps
op 2 is 30fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:45

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb vandaag 3 rare dingen opgemerkt.

1. soms val ik net voordat het spel begint (coop) van 50 meter uit de lucht naar beneden op de grond, dood.
2. mijn xp puntentelling gaat blijkbaar niet meer hoger dan 813.100 punten
3. in uplay kom ik ook niet hoger dan 10 punten, dat is al vanaf de eerste dag zo.

Ik heb uplay opnieuw gedownload en erop gezet, maar het enigste dat ik ervoor terug kreeg is genoemd onder punt 1.

Komt dit iemand bekend voor, of heb ik weer wat bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
MikeNies schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:44:
[...]

Ik had hier ook eerst last van. Probeer eens een FPS-kap van 30 FPS in te stellen, en v-sync uit. Hierna had ik geen last meer van microstutter.
Ik had ook last van het crashen, maar de enige oplossing hiervoor was om de OC van mijn i7 af te halen, ik weet niet of je wat hebt overgeclocked, maar daar kan het dus blijkbaar ook aan liggen.
Had idd OC nog aanstaan, dus die ff uitgezet, ben benieuwd.

Voorderest 30fps cap vind ik dan wel weer erg zonde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
CPU OC uit, maar crashed nog steeds :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 23:15
DC Daniel schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:42:
CPU OC uit, maar crashed nog steeds :'(
Ik heb eens last gehad van freezes/crashes (3x) na enkele minuten spelen. Enige wat ik toen kon doen was pc manueel opnieuw opstarten. Uplay opnieuw installeren heeft geholpen (wel best savegames kopiëren, ik was enkele uurtjes kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:56
Ik heb sinds gisteren een SSD geinstalleerd in mijn systeem, en dacht, a fijn uPlay heeft mijn savegames dus dat komt vast wel goed, nou mooi niet dus... ik mag weer opnieuw beginnen :') ik heb de savegames nog wel, maar waar moet ik ze nu in plakken? de map C:/programdata/orbit/46 bestond nog niet, dus ik dacht mooi mapje aanmaken en data kopieren maar dat werkt dus niet :( de game staat niet op mijn C: schijf, maakt dat verder nog wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Nilsepils schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:19:
Ik heb sinds gisteren een SSD geinstalleerd in mijn systeem, en dacht, a fijn uPlay heeft mijn savegames dus dat komt vast wel goed, nou mooi niet dus... ik mag weer opnieuw beginnen :') ik heb de savegames nog wel, maar waar moet ik ze nu in plakken? de map C:/programdata/orbit/46 bestond nog niet, dus ik dacht mooi mapje aanmaken en data kopieren maar dat werkt dus niet :( de game staat niet op mijn C: schijf, maakt dat verder nog wat uit?
bij mij bevinden die bestanden zich in program files (x86)/usibosft/ubisoft game launcher/savegames/map met heleboel tekens/46. Nooit die Orbit/46 gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:56
Daar heb ik ze nu in geplakt, dat werkt :) Thanks! ik weet niet waar dit soort berichten dan op doelen... Is dat voor de mensen die een gecrackte versie gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Hoe kan ik Sharks vermoorden? Schieten heeft geen zin!
Tevens zoek ik me rot naar Dingo's! Ik heb er 4 nodig maar ze zijn zowat nergens te vinden ook niet op de plek wat de kaart aangeeft!

[ Voor 55% gewijzigd door Mikee007 op 04-01-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37

BeyondThunder

Lost Lightning

Mike,
Lees het andere farcry topic eens helemaal door, je stelt veel vragen die je best zelf kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
BeyondThunder schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:42:
Mike,
Lees het andere farcry topic eens helemaal door, je stelt veel vragen die je best zelf kan vinden.
Oke! met die informatie kan ik wel wat. Ik ga er mee zoeken.. Hetzelfde geldt voor de Dingo's!

[ Voor 31% gewijzigd door Mikee007 op 04-01-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Inmiddels is het met het doden van de haaien gelukt. Nu ben ik bezig met de Deer Sniper missie zoals in deze video: YouTube: Far Cry 3 - Path of the Hunter - Sniper Rifle Hunt: Deer
Makkelijke missie zou je denken maar iedere keer lukt de missie niet doordat ik de Sniper rifle niet gebruik!
Hoe hebben jullie deze missie precies gedaan? Ik doe hem hetzelfde als in de video alleen is mijn sniper iets anders maar ik heb de sniper gepakt die bij die toren staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Sinds de laatste update (1.04 geloof ik) krijg ik iedere keer tijdens het opstarten de volgende error: Failed to execute command: farcry3_d3d11.exe

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/16lk2fp.png

Ik heb een aantal mogelijk oplossing al geprobeerd:
- UAC aan en uitzetten (stond al uit op mijn pc)
- .Exe als admin uitvoeren en available for all users (stond ook al zo...)

Mijn laatste redmiddel was het spel verwijderen en opnieuw installeren. Na dit gedaan te hebben, alle updates gedownload en het spel gestart en het werkte. Voor één keer.. Nu krijg ik weer dezelfde error te zien. :'(

Iemand met dezelfde error en/of een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Mikevdkruk schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:35:
Inmiddels is het met het doden van de haaien gelukt. Nu ben ik bezig met de Deer Sniper missie zoals in deze video: YouTube: Far Cry 3 - Path of the Hunter - Sniper Rifle Hunt: Deer
Makkelijke missie zou je denken maar iedere keer lukt de missie niet doordat ik de Sniper rifle niet gebruik!
Hoe hebben jullie deze missie precies gedaan? Ik doe hem hetzelfde als in de video alleen is mijn sniper iets anders maar ik heb de sniper gepakt die bij die toren staat.
je MOET het sniper rifle gebuiken wat voor je klaar ligt bij het starten van de missie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ja dat doe ik ook.. Ik gebruik alles wat er klaar ligt op die kist.
Ik heb nu alleen hard dingo's nodig, 4 wel te verstaan.. Want me rugzak is al een aardig poosje vol en ik moet iedere keer spullen lozen.

[ Voor 34% gewijzigd door Mikee007 op 06-01-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Gebruik de Hunter Instinct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Na het spelen van een ronde in multiplayer krijg je dat schermpje te zien met de voortgang.
Bij mij staat er dan voortgang niveau 75 813100

Die 813100 wil maar niet hoger, deze staat al enkele weken op 813100

Gaat die niet hoger, of doe ik iets fout of wat is er aan de hand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

nope max rang en dan stopt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ik neem aan die missies om op dieren te jagen?
Die doe ik ook, Maar dat is geen missie voor Dingo's.
Waar kan ik een missie vinden voor Dingo's? Welk deel van de kaart? Dan ga ik dat deel namelijk even vrijspelen zodat ik een grotere rugzak kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik kan me niet herinneren dat die dingo's in een missie zaten. Gewoon afknallen die klerebeesten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

mukkel schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:33:
nope max rang en dan stopt het :)
Ja, oke
Maar die 813.100 puntentelling stopt ook ?
Je krijgt er dus geen wapens ofzo meer bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Je kunt nog wapen mods vrijspelen of krijgen met decoderen.
Puntentelling stopt volgens mij gewoon.
Zal straks of morgen wel even kijken wat hij hier op staat.
Punten en ranks let ik eigenlijk nooit op. :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Mikevdkruk schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:20:
Hoe kan ik Sharks vermoorden? Schieten heeft geen zin!
Tevens zoek ik me rot naar Dingo's! Ik heb er 4 nodig maar ze zijn zowat nergens te vinden ook niet op de plek wat de kaart aangeeft!
haaie moet je gewoon overheen varen met een jetski ofzo dan zijn ze in 1 klap dood
en met hunterinstinct bedoelen ze een spuitje waardoor je beesten beter kan vinden ;P

[ Voor 10% gewijzigd door Freakiebeakie op 07-01-2013 14:59 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
BeyondThunder schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:34:
Ik kan me niet herinneren dat die dingo's in een missie zaten. Gewoon afknallen die klerebeesten!
Ja, Ik wil ze onwijs graag afknallen.. Maar dan moet ik ze wel eerst vinden, Maar waar? Op de meeste plekken zijn alleen van die honden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Mikevdkruk schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:49:
[...]

Ja, Ik wil ze onwijs graag afknallen.. Maar dan moet ik ze wel eerst vinden, Maar waar? Op de meeste plekken zijn alleen van die honden!
Dit is een dingo: http://oyster.ignimgs.com...Dingo.jpg/460px-Dingo.jpg
Het lijkt dan ook enorm veel op een hond. Wikipedia zegt het volgende: "De dingo (Canis lupus dingo) is een verwilderde hond uit Australië die vermoedelijk afstamt van de Indische steppewolf (Canis lupus pallipes)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
HannesB schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:26:
[...]

Dit is een dingo: http://oyster.ignimgs.com...Dingo.jpg/460px-Dingo.jpg
Het lijkt dan ook enorm veel op een hond. Wikipedia zegt het volgende: "De dingo (Canis lupus dingo) is een verwilderde hond uit Australië die vermoedelijk afstamt van de Indische steppewolf (Canis lupus pallipes)."
Net weer een deel van de kaart vrijgespeeld.. en ja hoor.. De Dingo's vliegen me om de oren! Nu heb ik gelukkig weer een grotere rugzak.

Update:

Waarvoor zijn eigenlijk al die spullen die ik van die doden piraten jat goed voor? Mijn rugzak zit dan onwijs gauw vol en daarom doe ik een aantal spullen verwijderen, Zoals een Dog Meat heb ik weggegooit en die kaartspellen ook.. Ik heb geen zin om te kaarten ;P

Weet iemand waar deze onderdelen goed voor zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door Mikee007 op 09-01-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mikevdkruk:
De spullen die je van piraten kan jatten of uit de kisten kan je verkopen om er wapens van te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ik heb Far Cry 3 eens uitgebreid getest en ik ben een aantal bugs tegen gekomen waarvan de meeste puur komen doordat FC3 een port is naar PC, integenstelling tot FC1 en 2 die gewoon PC spellen waren.

1. De "mash" bug, waarbij je heel snel op een toets moet drukken (of meerdere na elkaar) anders ga je elke keer dood. Ben je te traag of staan je toetsenbord instellingen verkeerd dan heb je pech en kan je dus niet verder.
2. De "remap" bug waarbij als je andere toetsen gebruikt dan de standaard je opeens vast komt te zitten omdat je toets niet werkt. Op het scherm geeft hij de juiste toets aan (degene die jij hebt ingesteld) maar pas als je de toets weer terug zet naar standaard werkt het weer en kan je verder.
3. Gespeeld op full hd met settings op ultra en max. FOV. Gaat perfect zonder schokken op 2 x GTX460 en 965 BE, maar vreemd genoeg stottert het beeld wel bij cutscenes terwijl dit duidelijk minder cpu en gpu vermogen zou moeten vergen.(Dit is NA het patchen, voor de patch draait er helemaal niets soepel hoe gruwelijk snel je PC ook is, vandaar de vierde patch al in 3 maanden tijd!!!

Laatste opmerking is niet echt een bug maar wel irritant en (ook weer) inherent aan het porten van een game naar PC: Het niet kunnen skippen van cutscenes.
Vooral door bovenstaande bugs met betrekking tot keymapping waardoor je af en toe 6 keer dood gaat op exact hetzelfde stuk voordat je eindelijk het voor elkaar krijgt de juiste toetsen snel genoeg aan te slaan (bij een controller vallen je vingers er al automatisch op) betekend dit dat je elke keer weer een irritant filmpje moet bekijken voordat je verder kan.

Erg zonde allemaal, want het spel ziet er bijzonder mooi uit (zoals we van de Far Cry series gewend zijn) en de levels zelf draaien probleemloos. Op een kleine glitch hier en daar na die je kan verwachten is de algemene indruk goed, maar het had dus gewoon beter gekund.

Laatste opmerking / tip:
Als je game crasht zonder opgaaf van reden zet dan AA en Vsync uit. Alle andere settings kan je gewoon op ultra zetten (hoef je ook maar 1 instelling voor te doen). Far Cry 3 heeft AA en Vsync namelijk standaard uit staan als je ultra kiest in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:09:
@Mikevdkruk:
De spullen die je van piraten kan jatten of uit de kisten kan je verkopen om er wapens van te kopen.
Oke, ja ik weet dat ze geld waard zijn ja, maar ik kan gelukkig al veel wapens gratis krijgen omdat ik al 7 torens heb vrijgespeeld! Die vlammenwerper is echt lachen! Alleen kan ik daar ergens munitie voor kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Weet niet of iemand al hetzelfde heeft gehad, maar net wilde ik de game saven en toen kreeg ik een dikke freeze. De pc maar gereboot en daarna stonden mijn biosinstellingen anders (schijf werd niet herkend tot ik de bootvolgorde goed zette). Moest ook de klok in Windows weer goed zetten. Kan Far Cry dit veroorzaken?

[ Voor 16% gewijzigd door Syntagma op 15-01-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Syntagma schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:18:
Weet niet of iemand al hetzelfde heeft gehad, maar net wilde ik de game saven en toen kreeg ik een dikke freeze. De pc maar gereboot en daarna stonden mijn biosinstellingen anders (schijf werd niet herkend tot ik de bootvolgorde goed zette). Moest ook de klok in Windows weer goed zetten. Kan Far Cry dit veroorzaken?
Nee

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mikevdkruk:
Ja er is munitie voor te koop in de shops maar je vind er meestal meer ammo voor tijdens missies.
Een hoop piraten hebben namelijk een vlammenwerper en in levels / missies waar je zo'n figuur tegen komt ligt er vaak ook ergens een tank voor je vlammenwerper.
In de shop kan je ook een upgrade (grotere brandstoftank) kopen voor je vlammenwerper.
Dit is aan te raden want anders is je brandstof vlug op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd niet gelezen of dit probleem al eerder is vermeld.
Ik heb een maand fc3 niet gespeeld...daarvoor 30 uur totaal geen problemen!
Nu speelde ik tot 2 keer toe ( heb de game zelf maar afgesloten) en ervaar enorme glitches ...
Alles wordt een soort muur dat extreem de hoogte ingaat en dat is overal waar ik kijk., alsof de bomen land, zee etc uitgerekt wordt 1 km omhoog.

Wellicht heeft de laatste Nvidia update er iets mee te doen? hiervoor was de speciale laatste beta driver dat fc3 tot 38% performance boost zou geven, dit werkte prima. Na de laatste update weer gespeeld en nu dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 16:41
:( ... geswitched van een MSI HD 6950 PE naar een Gigabyte GTX670 OC maar heb nu lichtblauwe gloeiende stenen die normaal worden als ik dichterbij kom.... dafuq?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BrU0DWTh.jpg

draai patch 1.02

DX11 loopt niet meer nu op nvidia, DX9 met of zonder SweetFX maakt niet uit

310.90 WHQL of 310.70 beta test ik nu maar 'ns

[ Voor 66% gewijzigd door QwaftZefoni op 19-01-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 13:05

r.marijnissen

sapphire512mb

Halloa,

Ik heb een upgrade gedaan van win 7 naar windows 8.
Farcry wou niet meer opstarten.

Althans de game zegt running maar de game begint niet.
Was al naar program files gegaan en de Bin folder in gegaan om vanaf daar te starten maar niks.
Heb de game nu verwijderd ( op mijn instellingen na)en ben hem opnieuw aan het downloaden.
En installeer hem dan opnieuw.

Hoop dat ie het dan wel doet?
Meerdere problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ik heb sinds gister een nieuwe notebook gekocht, FarCry3 staat bij mij op me externe harde schijf, Niet zo moeilijk om de game dan dus op me nieuwe laptop te krijgen zou je denken.. Is het ook niet! Maar als ik de game start moet ik weer helemaal opnieuw beginnen! Alle opgeslagen delen zijn weg! Weet iemand hoe ik dat weer terug kan krijgen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om de game weer helemaal opnieuw van voor af aan te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Mikevdkruk schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:19:
Ik heb sinds gister een nieuwe notebook gekocht, FarCry3 staat bij mij op me externe harde schijf, Niet zo moeilijk om de game dan dus op me nieuwe laptop te krijgen zou je denken.. Is het ook niet! Maar als ik de game start moet ik weer helemaal opnieuw beginnen! Alle opgeslagen delen zijn weg! Weet iemand hoe ik dat weer terug kan krijgen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om de game weer helemaal opnieuw van voor af aan te gaan spelen.
Kijk eens bij program files(x86) -> ubisoft -> ubisoft game launcher -> savegames. Daar staan, in mijn geval, de savegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Daar heb ik even gekeken, Er staan inderdaad bestanden maar geen Save games. Ik heb die map wel in me nieuwe laptop gezet om te kijken of het toch hielp maar helaas.. Ik zie bij Story in Far Cry alleen New Game en kan dus niet verder waar ik gebleven ben.
Zijn er nog andere mogelijkheden? Ergens moeten die bestanden toch staan?

Update: Inmiddels via de verborgen bestanden erachter gekomen dat de game wordt gesaved in de C:\ProgramData\Orbit\46 map. Deze dus gekopieerd en op me nieuwe pc gezet.
Nu kan ik gewoon weer verder spelen waar ik gebleven was ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Mikee007 op 25-01-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Nu heb ik weer een raar probleem. Opeens heb ik geen wapens meer! Al me rugzakken en ammo etc.. Heb ik nog wel gelukkig! Ik ben nu net op hoyt island aangekomen. Als ik van het kamp af ga geen enkele wapen meer ik zie alleen een puntje in het midden! Ook als ik nu terug ga naar vaas island heb ik geen wapens meer! Hoe komt dit? Ik heb Far Cry wel op me nieuwe pc gezet maar de vorige keer had ik mijn wapens nog en nu opeens niet meer.

Ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft! Anders denk ik dat ik niet ver zal komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik denk dat je in een missie zit zonder wapens, gewoon je objectives blijven volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
BeyondThunder schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:30:
Ik denk dat je in een missie zit zonder wapens, gewoon je objectives blijven volgen
Dat dacht ik ook, maar als ik deze video bekijk: YouTube: Far Cry 3 Walkthrough - Part 23 (The Doppelganger)
Dan moet je gewoon je wapens hebben. Ik ben namelijk ook bij dat gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
PC net 2 keer gecrasht tijdens FC3 te spelen. In het verleden dit ook al meegemaakt. BlueScreenView geeft dit als bugcheck: 0x00000050 - PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Volgens mij ligt het aan de drivers van Nvidia, momenteel heb ik 310.90. Bij 306.97 had ik geen enkel probleem tot zover ik weet. Deze week nog af en toe Borderlands 2 gespeeld zonder enig probleem. Ik ga enkele testen ondergaan zoals memtest. Maar weet iemand een goede voor de videokaart? Niet meteen een benchmark van enkele minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

310.90 zuigt neem de nieuwere beta of een oudere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Heb Unigine, Furmark en video card mem test (afgeleide van memtest voor videokaart) gedraaid en er is geen enkel probleem opgedoken. Straks ga ik mijn RAM nog eens testen, maar het doet me echt vermoeden dat het aan de driver ligt, zoals hierboven ook al wordt vermeld dat 310.90 zuigt. Momenteel zit ik terug op 306.97. Ik zit nog wel met een vraag: stel dat het inderdaad driver-gerelateerd is, in hoeverre is het mogelijk dat het probleem ook meesluipt in toekomstige drivers? Maw dat ik eigenlijk altijd op 306.97 zal moeten blijven? Volgens mij wordt er toch steeds gebouwd op de voorgaande versie of ben ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Gelukkig heb ik me wapens weer.

Als ik beschoten wordt en ik medicijnen moet nemen krijg ik alleen dat verband! Ik wil liever die spuitjes. Die heb ik ook voldoende dus ik begrijp niet waarom Jason die niet geruikt!
Weten jullie hoe ik die spuitjes wel gebruik? Aan het begin van het spel deed die het altijd

[ Voor 73% gewijzigd door Mikee007 op 10-02-2013 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:44

heho

Ommen, Overijssel

Vanmorgen een update gehad van uplay en nu start het spel niet meer op. Hij begint met laden maar krijg dan een melding van windows dat Far Cry 3 niet meer werkt. Gebruik driver 314.07. Nog meer mensen met dit probleem ?

edit: opgelost. PC opnieuw opstarten deed het trucje |:(

[ Voor 12% gewijzigd door heho op 01-03-2013 14:15 ]

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Ik heb van de week een crossfire opstelling 2 x hd7970 in mijn pc gezet (eerst met catalyst 13.2 beta 6 en nu 7) en ik ervaar vreselijk lag om de zoveel seconden. Toch behoorlijk fucked up om in far cry 3 een van de twee kaarten te moeten uitzetten, daarvoor heb ik geen centjes uitgegeven.

Weet iemand al of dat crossfire probleem voor fc3 opgelost kan worden of gaat worden? Dan wacht ik namelijk even met verder spelen (vind het namelijk een geweldig spel) en bijt ik me tot de oplossing er is wel ff stuk op tomb raider en crysis 3.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Fc3 en meerdere gpu's... dat geeft al maanden problemen.
Actie ligt bij ubisoft en die doen er helemaal niets aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
mukkel schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:42:
Fc3 en meerdere gpu's... dat geeft al maanden problemen.
Actie ligt bij ubisoft en die doen er helemaal niets aan..
idd, wat een k*t zooi, nieuwe patch van eergisteren, weer geen oplossing:

http://forums.ubi.com/sho...H-1-05-Maintenance-notice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multiplayer service al uren niet bereikbaar .!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 10:18
Hebben meer mensen last van dat ze bij de multiplayer midden in het spel van de server worden verwijderd??
Gebeurt me regelmatig, ik snap niet waarom... |:(
Pagina: 1 2 3 4 Laatste