Ik zou voor nu alleen het postfx veranderen. Momenteel zit ik niet achter m'n pc en kan het niet checken hoe het hier staat. Anders gewoon een backup maken en proberen. Dan kun je altijd het origineel terug zetten.
Verwijderd
heb het zojuist veranderd...die stond bij mij op ultra.....maar nu bij false ...geeft de optie :nabewerkingseffecten in het menu kwaliteit aan in fc3 alszijnde laag....
ofwel...die postfx is hetzelfde als de optie bedienen in het menu onder (ik heb het in het Nederlands) nabewerkingseffecten...deze weer op ultra gezet..teruggegaan naar gameprofiler file en die staat weer op ultra.
ofwel...die postfx is hetzelfde als de optie bedienen in het menu onder (ik heb het in het Nederlands) nabewerkingseffecten...deze weer op ultra gezet..teruggegaan naar gameprofiler file en die staat weer op ultra.
Verwijderd
verschil zie je trouwens wel heel erg goed...heb even 2 screenshots gemaakt met de optie false en Ultra voor de postfx.
kijk naar het water en oordeel zelf (vooral bij het bruggetje).....bewegend beeld is het helemaal hilarisch..false is het water erg lelijk...1 grote pixel. behoud mij instellingen wel hoe het was.
false:

ultra:
kijk naar het water en oordeel zelf (vooral bij het bruggetje).....bewegend beeld is het helemaal hilarisch..false is het water erg lelijk...1 grote pixel. behoud mij instellingen wel hoe het was.
false:

ultra:

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 00:13 ]
Idd verschil tussen je screens.., maar is het "False" screen. De false die je insteld in het profile bestand
of is dit de instelling laag in je nabewerkings menu?
Der is daadwerkelijk verschil tussen false (helemaal uit) en laag in je spel menu.
In het spel kun je dingen alleen laag zetten, helemaal uit is geen optie.
Als je het uit zet via je profile wordt het inderdaad als laag in je menu weergegeven. Wat in principe niet het geval is.
Dat kan imo het rafel verschil zijn tussen low-ultra wat inderdaad merkbaar is.
In low - ultra veranderd iets aan het AA verhaal. / benadering.
Vandaar dat je eerst je detail op manual moet zetten (met de instellingen die je wilt bv ultra) en daarna in je profile veranderen.
Als je je profile veranderd hebt en daarna weer met settings gaat spelen in je spel, dan doe je het weer teniet. Aangezien de profile dan weer overschreven wordt en dan springt je postFX weer van false af.
Want in jou screens op false, zie je de bomen ect ook rafelen, wat hier op false niet het geval is.
Dus ik vermoed een ingame instelling??
of is dit de instelling laag in je nabewerkings menu?
Der is daadwerkelijk verschil tussen false (helemaal uit) en laag in je spel menu.
In het spel kun je dingen alleen laag zetten, helemaal uit is geen optie.
Als je het uit zet via je profile wordt het inderdaad als laag in je menu weergegeven. Wat in principe niet het geval is.
Dat kan imo het rafel verschil zijn tussen low-ultra wat inderdaad merkbaar is.
In low - ultra veranderd iets aan het AA verhaal. / benadering.
Vandaar dat je eerst je detail op manual moet zetten (met de instellingen die je wilt bv ultra) en daarna in je profile veranderen.
Als je je profile veranderd hebt en daarna weer met settings gaat spelen in je spel, dan doe je het weer teniet. Aangezien de profile dan weer overschreven wordt en dan springt je postFX weer van false af.
Want in jou screens op false, zie je de bomen ect ook rafelen, wat hier op false niet het geval is.
Dus ik vermoed een ingame instelling??
[ Voor 14% gewijzigd door mukkel op 10-12-2012 10:37 ]
Stop blinking mod
http://forums.ubi.com/sho...-MOD-Stop-object-blinking
No hud trainer
http://forums.guru3d.com/...p?p=4475703&postcount=174
Heb het nog niet getest..
http://forums.ubi.com/sho...-MOD-Stop-object-blinking
No hud trainer
http://forums.guru3d.com/...p?p=4475703&postcount=174
Heb het nog niet getest..
[ Voor 25% gewijzigd door Bullus op 10-12-2012 12:03 ]
|2600k|Asus 290|
Lekker avondje overleven in de jungle zit er niet in. Hij loopt nou om de 5 minuten vast.
Op weg om een kamp te veroveren, wat rondtoeren in de wagen, ondertussen nog een een brief gevonden, paar koffertjes geopend, plots blue screen of death. Al de tweede maal ondertussen. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of het ook al heeft meegemaakt? Heb dit weekend een clean install van Windows uitgevoerd. Er voor heb ik dit nooit meegemaakt, op 7 uur gameplay.
Blue-screen klinkt niet goed.. heb je dat alleen bij FC3 of globaal ook?
Ik heb net een probleem opgelost.
Hier crashte FC3 elke keer naar een ronde in de multiplayer.
SLI uitgeschakeld => loopt goed.
SLI ingeschakeld => crashed
Nu schijnt m'n software van de G15 v2 de boosdoener te zijn..
SLI icm. de standaard software van logitech veroorzaakt problemen ..
vaag.
vaag.
Momenteel heb ik het enkel met FC3, als ik bv unigine benchmark doe,ondervind ik geen probleem.mukkel schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:20:
Blue-screen klinkt niet goed.. heb je dat alleen bij FC3 of globaal ook?
vaag.
ik heb geen sli, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb nu nog enkele zaken geïnstalleerd van de cd van mijn moederbord, misschien dat er daar iets tussen zit dat moet geïnstalleerd zijn terwijl ik dacht dat het niet noodzakelijk is, een of andere driver. Voor de rest is er niet meteen iets veranderd ten op zichte van voor de clean install. Ben terug over geschakeld naar 306.97. Als ik me niet vergis gebruikte ik die toen ook, ipv de 310.7.
Eventjes mijn specs:
i7 920
Asus 660TI
6GB ram
gigabyte ex58-ud3r
650 watt PU, merk weet ik niet meteen van buiten.
ik heb niks overklokt, de gpu staat op gameprofile.
... en de usual tests zoals memtest86 voor geheugen tests en OCCTPT / Othos / Prime95 voor CPU heb je al gedaan?
Nee sorry, daar ken ik niets van. Dus dank voor de tip. Dit zal ik pas vanavond of morgen kunnen testen. Is er ook een test voor de harddisk? Ik heb dit weekend gemerkt dat die af en toe een fluitende toon maakt, iets dat ik volgens mij nog nooit eerder gehoord heb.QwaftZefoni schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:06:
... en de usual tests zoals memtest86 voor geheugen tests en OCCTPT / Othos / Prime95 voor CPU heb je al gedaan?
Net 3dMark 11(demo: basic edition) gedraaid op mijn pc. Lijkt me toch al een aardige belasting (of ben ik hierin fout?).HannesB schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:12:
[...]
Nee sorry, daar ken ik niets van. Dus dank voor de tip. Dit zal ik pas vanavond of morgen kunnen testen. Is er ook een test voor de harddisk? Ik heb dit weekend gemerkt dat die af en toe een fluitende toon maakt, iets dat ik volgens mij nog nooit eerder gehoord heb.
Ik deel even de score mee:
graphics: 7736
Physics:6150
combined: 5638
Pc health check: your pc is performing properly.
Via RealTemp 3.70 heb ik de temperaturen van m'n cpu gecontroleerd tijdens de benchmarks:
Max: 71 - 67 - 71 - 67 in graden celcius
Via Asus gpu tweak: 53 graden celcius max temperatuur voor mijn 660Ti
Te warm worden die componenten dus niet, ik denk dat het daaraan al niet aan kan liggen. Lijkt me toch iets gerelateerd aan FC3 te zijn dan? Of is 3DMark toch niet zo belastend en niet echt relevant in dit geval?
Vanavond zal ik nog eens wat gamen, maar misschien dat teruggaan naar 306.97 en nog enkele drivers geïnstalleerd te hebben van mijn moederbord in orde zijn? Voor de rest lijkt me geen verschil te zijn voor en na de clean install van Windows. Van hardware is er zeker niets veranderd: die 660TI is de nieuwste component, heb daar ondertussen 30 uur met Borderlands 2 zitten gamen en 7 uur FC3 (voor de clean install). Lijkt me al voldoende om te zeggen dat die geen problemen oplevert.
Bedankt al voor de respons!
De GPU staat op gamerprofile
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Een lichte overklok vanuit de kant van asus?
3Dmark moet je niet zoveel waarde aan hechten kwa stabiliteit
Ik kan m'n kaartjes ook naar de 975 liften in 3dmark11, geen probleem.
Echter gamen is een ander verhaal.
Kijk eens wat die gamerprofile doet en krijg je ook bluesreen met een "normale"profile?
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Een lichte overklok vanuit de kant van asus?
Kijk eens wat die gamerprofile doet en krijg je ook bluesreen met een "normale"profile?
Dat gamerprofiel is inderdaad een lichte overklok van asus zelf. Wat heb ik ondertussen al gedaan, maar nog niet getest:mukkel schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:12:
De GPU staat op gamerprofile
Terug naar driver 306.97
Enkele drivers van mijn moederbord geïnstalleerd, had ik nog niet gedaan. Doe ik normaal altijd.
Via bluescreenview heb ik de details van de crash kunnen achterhalen. Lijkt iets met memory te zijn. Verdere details kan ik vanavond pas posten. Ik neig te geloven dat die 310.7 verantwoordelijk is. Voor de clean install zat ik op de nieuwste niet-bÚta versie, 306.97. RAM geheugen of andere hardware is niet gewijzigd.
Vanavond kan ik nog wat gamen. Zal ook borderlands 2 eens spelen. Met dit spel heb ik namelijk nog geen probleem gehad. Als ik nu wel zou crashen, weet ik dat het niet alleen far cry 3 is. Maar hopen dat die stabiele driver helpt. Iemand eventueel nog andere ideeën wat ik kan doen?
FC3 is ook meer demanding
Ik had al tijden mijn Phenom II X4 965 BE @4.1 GHz ipv 3.4 GHz en de HD6950 met core@920, mem@1420. Dus alles flink OC. Eigenlijk onbewust al enkele maanden, was al vergeten dat ik 'm zo opgekrikt.
Dat gaat prima in MoH: Warfighter en COD:BO II en Crysis2 etc, etc .... maar FC3 de eerste paar potjes > bam, BSOD of een hanger met mooie strepen in beeld
Ik had al tijden mijn Phenom II X4 965 BE @4.1 GHz ipv 3.4 GHz en de HD6950 met core@920, mem@1420. Dus alles flink OC. Eigenlijk onbewust al enkele maanden, was al vergeten dat ik 'm zo opgekrikt.
Dat gaat prima in MoH: Warfighter en COD:BO II en Crysis2 etc, etc .... maar FC3 de eerste paar potjes > bam, BSOD of een hanger met mooie strepen in beeld
Ultra low config mod
http://forums.ubi.com/sho...tra-Low-Configuration-Mod
Texture mod -->veel users hebben crashes met de mod,dus..
http://forums.ubi.com/sho...ack?p=8786061#post8786061
http://forums.ubi.com/sho...ack?p=8786061#post8786061
[ Voor 26% gewijzigd door Bullus op 11-12-2012 16:16 ]
|2600k|Asus 290|
Ik heb de kans gehad om nog wat te gamen: na iets meer dan een uur ben ik er mee gestopt. Terwijl de twee laatste keren rond een half uur gamen een BSOD kwam. Ik heb wat verschillende zaken gedaan als outpost innemen, side mission, rondvliegen en rondtoeren om toch allerlei aspecten van het spel aan bod te laten komen. Tijdens het spelen heb ik nu niks tegengekomen van crash, freeze of BSOD.
Ik heb ondertussen ook mijn RAM getest via memtest. Met dat geheugen is alleszins niets verkeerd. Het heeft de test goed doorstaan. Dit doet me vermoeden dat het lag aan de nieuwste driver van Nvidia (310.7). Ik kreeg namelijk volgende error bij mijn BSOD: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Opzoeken gaf me het volgende: "This Stop message occurs when requested data is not found in memory. The system generates a fault, which normally indicates that the system looks for data in the paging file. In this circumstance, however, the missing data is identified as being located within an area of memory that cannot be paged out to disk. The system faults, but cannot find, the data and is unable to recover. Faulty hardware, a buggy system service, antivirus software, and a corrupted NTFS volume can all generate this type of error." Met mijn interne harde schijf lijkt niks mis te zijn, anders had ik al eerder iets gemerkt denk ik. Als antivirus gebruik ik die van microsoft zelf.
Een andere mogelijkheid kan zijn dat er een driver van mijn moederbord nog moest geïnstalleerd worden. De meegeleverde cd-rom heb ik ook pas geïnstalleerd gehad na de 2 BSOD's.
Momenteel lijkt het terug ok te zijn, maar het blijft toch nog steeds afwachten.
Als iemand nog ideeën heeft omtrent die error, laat maar weten. Alvast bedankt voor de reacties om me te helpen!
Ik heb ondertussen ook mijn RAM getest via memtest. Met dat geheugen is alleszins niets verkeerd. Het heeft de test goed doorstaan. Dit doet me vermoeden dat het lag aan de nieuwste driver van Nvidia (310.7). Ik kreeg namelijk volgende error bij mijn BSOD: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Opzoeken gaf me het volgende: "This Stop message occurs when requested data is not found in memory. The system generates a fault, which normally indicates that the system looks for data in the paging file. In this circumstance, however, the missing data is identified as being located within an area of memory that cannot be paged out to disk. The system faults, but cannot find, the data and is unable to recover. Faulty hardware, a buggy system service, antivirus software, and a corrupted NTFS volume can all generate this type of error." Met mijn interne harde schijf lijkt niks mis te zijn, anders had ik al eerder iets gemerkt denk ik. Als antivirus gebruik ik die van microsoft zelf.
Een andere mogelijkheid kan zijn dat er een driver van mijn moederbord nog moest geïnstalleerd worden. De meegeleverde cd-rom heb ik ook pas geïnstalleerd gehad na de 2 BSOD's.
Momenteel lijkt het terug ok te zijn, maar het blijft toch nog steeds afwachten.
is 2x zelfde link volgens mij.Bullus schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:59:
Ultra low config mod
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dacht intressant, maar die texture pack (wat je zelf al zei) crasht bij vele, dus lama
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja, je harde schijf sowieso testen. En ook je drivers van je moederbord installeren, zelfs al heb je nu (mogelijk) geen problemen. Mocht je PC nog een .dmp file produceren, upload die eens ergens heen.HannesB schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:01:
Ik heb de kans gehad om nog wat te gamen: na iets meer dan een uur ben ik er mee gestopt. Terwijl de twee laatste keren rond een half uur gamen een BSOD kwam. Ik heb wat verschillende zaken gedaan als outpost innemen, side mission, rondvliegen en rondtoeren om toch allerlei aspecten van het spel aan bod te laten komen. Tijdens het spelen heb ik nu niks tegengekomen van crash, freeze of BSOD.
Momenteel lijkt het terug ok te zijn, maar het blijft toch nog steeds afwachten.Als iemand nog ideeën heeft omtrent die error, laat maar weten. Alvast bedankt voor de reacties om me te helpen!
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Drivers moederbord zijn al in orde. Net nog bijna 50 min kunnen spelen zonder problemen. Hoe kan ik mijn harde schijf het beste testen? Een of ander programma of via windows?LiquidT_NL schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:33:
[...]
Ja, je harde schijf sowieso testen. En ook je drivers van je moederbord installeren, zelfs al heb je nu (mogelijk) geen problemen. Mocht je PC nog een .dmp file produceren, upload die eens ergens heen.
Ik heb nu net het wingsuit, maar als je je parachute wilt uitgooien staat er "Press Control to deploy parachute".
Dat werkt echter niet, ik stort altijd neer
EDIT:
http://forums.ubi.com/sho...achute-deployment-problem
Blijkbaar werkt het dus niet omdat ik mijn crouch button ook op control heb (standaard is C). Wat een faal weer.
Raar dat QTE's met control (zoals het killen van een krokodil) wel gewoon werken.
Heb je ook een High/Off plaatje? Want ik vraag me af of ik niet inlever op andere vlakken.
Dat werkt echter niet, ik stort altijd neer
EDIT:
http://forums.ubi.com/sho...achute-deployment-problem
Blijkbaar werkt het dus niet omdat ik mijn crouch button ook op control heb (standaard is C). Wat een faal weer.
Raar dat QTE's met control (zoals het killen van een krokodil) wel gewoon werken.
Die geblurde zooi als je in de verte kijkt, lijkt er door te verdwijnen. Dat is wel interessant.mukkel schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:13:
[...]
Ik heb net een trucje toegepast, die ik in de normale Far cry 3 topic zag.
Aangezien de MP van FC3 crash met sli aan, speel ik online met 1 graka...
Alles op high haalde ik +/- 50fps
Met het volgend trucje => post FX uitschakelen springt hier het spel ongeveer 15 fps hoger.
Eerst ingame de details op manual zetten, daarna de game afsluiten
Vervolgens ga je naar \Documents\My Games\Far Cry 3
Dan GamerProfile openen in bv kladblok
Zoek PostFxQuality en zet deze op false ( PostFxQuality="false" ) * zonder haakjes dus.
Opslaan en ga maar gamen. Spel loopt lekkerder en krijgt een FPS boost.
(Als je het niet vertrouwd kun je altijd de orginele profile backuppen.)
Misschien helpt dit trucje ook voor andere problemen, zoals het blokkerige opbouwen van HANNESB 2 pagina's terug.
[afbeelding]
Heb je ook een High/Off plaatje? Want ik vraag me af of ik niet inlever op andere vlakken.
[ Voor 15% gewijzigd door Compizfox op 11-12-2012 17:10 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Heb een keer een vastloper gehad bij fc3 verder geen problemen, zou het niet aan msi afterburner kunnen liggen off sortgelijk programma.
daar heb ik wel eens problemen mee gehad bij max payne 3 geloof ik.
daar heb ik wel eens problemen mee gehad bij max payne 3 geloof ik.
Afterburner staat niet op mijn pc. De ubisoft forum is ook nutteloos. Er zijn blijkbaar nog zat mensen die denken dat het aan mijn pc ligt. Ik zal in ieder geval niet zo snel meer een ubisoft game kopen.
Crystal Disk Info v4.1.3HannesB schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:57:
[...]
Hoe kan ik mijn harde schijf het beste testen? Een of ander programma of via windows?
HD Tune Pro.v5.0.0
HardDiskSentinelPro V3.60.4810
.... om er maar 'ns drie te n0emen
ok, bedankt! Eentje dat een voorkeur draagt of zijn ze gelijkwaardig?QwaftZefoni schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:46:
[...]
Crystal Disk Info v4.1.3
HD Tune Pro.v5.0.0
HardDiskSentinelPro V3.60.4810
.... om er maar 'ns drie te n0emen
Ik ben zojuist gearriveerd op het zuidelijk eiland. Echter heb ik nu geen wapens meer tot mn beschikking (die verdwenen toen ik op t strand aankwam), en ben ik dus zeg maar hulpeloos! Ook buiten dorpjes zie ik ze ook niet verschijnen.
Iemand enige idee hoe dit op te lossen?
Iemand enige idee hoe dit op te lossen?
[ Voor 20% gewijzigd door Pandemic op 12-12-2012 14:17 ]
gratis ophalen bij de shop of de wapenkast in je reislokatie.
misschien een tip voor de AMD usertjes, met de laatste beta driver van AMD loopt het prachtige spel al veel stabieler en is de performance boost enorm , van onspeelbaar ivm massive framedrops (ongeacht welke settings) tot speelbaar en gewoon maxed out met msaa op 4x (5970)
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
De PC Crashed elke keer weer als ik de Aziatische beer aan het villen ben in level Keeping Busy.
Wat heb ik geprobeerd in navolging van het advies op internet:
Ik heb MSI After Burner uitgezet, de laatste drivers met FC3 gameprofiel geactiveerd, ik heb de 7970 kaarten terug geklokt en mijn G15 V2 toestenbord vervangen door een standaard tikplank. Niets hielp!
Hiervoor deed Far Cry 3 het perfect!!!
Weet er iemand raad...
Systeem: http://nl.hardware.info/usersystemen/16615/sod-triple-7970
PS: Nu werk alles weer naar behoren omdat ik de beer met rust heb gelaten en ik ben verder gegaan met de nieuwe opdracht. Kan het zo zijn dat ik deze beer in de grot later moet doden?
Wat heb ik geprobeerd in navolging van het advies op internet:
Ik heb MSI After Burner uitgezet, de laatste drivers met FC3 gameprofiel geactiveerd, ik heb de 7970 kaarten terug geklokt en mijn G15 V2 toestenbord vervangen door een standaard tikplank. Niets hielp!
Hiervoor deed Far Cry 3 het perfect!!!
Weet er iemand raad...
Systeem: http://nl.hardware.info/usersystemen/16615/sod-triple-7970
PS: Nu werk alles weer naar behoren omdat ik de beer met rust heb gelaten en ik ben verder gegaan met de nieuwe opdracht. Kan het zo zijn dat ik deze beer in de grot later moet doden?
[ Voor 21% gewijzigd door Metaltoby op 13-12-2012 13:22 ]
Klopt het dat er alleen 2.0 audio beschikbaar is in FC3 voor de PC? Ik heb analoog (mini-jack) een 5.1 hoofdtelefoon aangesloten. In Windows 7 hoor ik de verschillende kanalen. Maar in FC3 kan ik nergens selecteren dat ik ook in de game 5.1 wil hebben,
dees bedoel u? > 12.11 b11HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:40:
misschien een tip voor de AMD usertjes, met de laatste beta driver van AMD loopt het prachtige spel al veel stabieler en is de performance boost enorm , van onspeelbaar ivm massive framedrops (ongeacht welke settings) tot speelbaar en gewoon maxed out met msaa op 4x (5970)
wat is het verschil met en zonder .NET4 support in de 12.11 beta 11 driver?
ik bedoel waarom een keuze hierin? en wat te kiezen dan...
In principe hanteert FC3 dezelfde instelling als wat je hebt in W7. Ik zend geluid door via hdmi, ingesteld in 5.1 en werkt perfect. Nergens iets moeten wijzigen in het spel zelf. Maar een hoofdtelefoon lijkt me voornamelijk 5.1 te simuleren, puur 5.1 lijkt me onmogelijk? Bovendien gebruik je een mini-jack. Vroeger had ik een logitech 5.1 setje, en dan had ik toch een 3 of 4 kabeltjes nodig om surround te hebben + juiste instelling in Windows uiteraard.BeyondThunder schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:55:
Klopt het dat er alleen 2.0 audio beschikbaar is in FC3 voor de PC? Ik heb analoog (mini-jack) een 5.1 hoofdtelefoon aangesloten. In Windows 7 hoor ik de verschillende kanalen. Maar in FC3 kan ik nergens selecteren dat ik ook in de game 5.1 wil hebben,
Geluid wil wel eens vaag doen in FC3.
Ik heb het 2 keer meegemaakt dat de FR rn FL speakers wegvallen.
Spel opnieuw opstarten en het werkt weer.
Ik heb het 2 keer meegemaakt dat de FR rn FL speakers wegvallen.
Spel opnieuw opstarten en het werkt weer.
Edit: Het werkt weer na het herinstalleren van Uplay: http://ubisoft-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15684
Vandaag kwam er een update binnen(update 1.03) die automatisch geinstalleerd werd..
Sindsdien blijft de pagina hangen op het logging in screen..
De update terug draaien lijkt niet mogelijk.. Uninstallen en re-installen werkte ook niet..
Wachten op een volgende update, of is het plezier over?
Vandaag kwam er een update binnen(update 1.03) die automatisch geinstalleerd werd..
De update terug draaien lijkt niet mogelijk.. Uninstallen en re-installen werkte ook niet..

[ Voor 14% gewijzigd door pim op 13-12-2012 18:30 ]
Mijn koptelefoon heeft ook 3 mini-jacks met een aparte volume regeling aan het snoer voor alle kanalen. 5.1 op een koptelefoon? Ja en dat werkt best wel o.k. In BF3 kan ik bv, alle kanalen afzonderlijk regelen. In FC3 doen alleen de "frontspeakers" het. Ik zal vanavond nog eens verder testen!HannesB schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:16:
[...]
In principe hanteert FC3 dezelfde instelling als wat je hebt in W7. Ik zend geluid door via hdmi, ingesteld in 5.1 en werkt perfect. Nergens iets moeten wijzigen in het spel zelf. Maar een hoofdtelefoon lijkt me voornamelijk 5.1 te simuleren, puur 5.1 lijkt me onmogelijk? Bovendien gebruik je een mini-jack. Vroeger had ik een logitech 5.1 setje, en dan had ik toch een 3 of 4 kabeltjes nodig om surround te hebben + juiste instelling in Windows uiteraard.
Edit. Ik had me vergist, ook onder Windows 7 geen 5.1 op mijn kaart.
[ Voor 3% gewijzigd door BeyondThunder op 14-12-2012 08:05 ]
Iemand al eens downsampling geprobeerd met AMD kaarten?
Nu voor het eerste keer en het ziet er weer een stukje beter uit. Wel wat fps hit, maar denk minder dan als je 4x/8xAA gebruikt.
Voor met 1920x1200

Na met 2560x1600

Kijk met name naar de planken op het dak op het schuurtje.
De steiger, net allemaal wat minder kartels en meer details op de daken etc.
Nu voor het eerste keer en het ziet er weer een stukje beter uit. Wel wat fps hit, maar denk minder dan als je 4x/8xAA gebruikt.
Voor met 1920x1200

Na met 2560x1600

Kijk met name naar de planken op het dak op het schuurtje.
De steiger, net allemaal wat minder kartels en meer details op de daken etc.
|2600k|Asus 290|
Nog nooit van gehoord eigenlijk,
Dus je past een trucje toe om de game te "forceren" naar een hogere resolutie, die weergegeven wordt op een monitor met lagere resolutie. Waardoor alles beter afgewerkt lijkt.
Workaround voor AA
bestaat zoiets ook voor nvidia?
Dus je past een trucje toe om de game te "forceren" naar een hogere resolutie, die weergegeven wordt op een monitor met lagere resolutie. Waardoor alles beter afgewerkt lijkt.
Workaround voor AA
Klinkt goed
, ik zal het dit weekend eens proberen.
Ik heb precies hetzelfde, snap niet dat de rest wel kan spelen/inloggen...pim schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:55:
Edit: Het werkt weer na het herinstalleren van Uplay: http://ubisoft-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15684
[afbeelding]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Vanochtend is bij mij de patch geinstalleerd, voor de rest merk ik weinig.
Behalve dat ze de laatste tijd wel bezig zijn met de "servers"
Is een tijd plats gewest voor onderhoud, problemen ect.
Even de officiele site van far cry / forum in de gaten houden.
Daar staat alles op.
Behalve dat ze de laatste tijd wel bezig zijn met de "servers"
Is een tijd plats gewest voor onderhoud, problemen ect.
Even de officiele site van far cry / forum in de gaten houden.
Daar staat alles op.
Ik ben maar weer terug gegaan naar de Beta8 drivers, die 11 geven wel een boost, maar het draait zoiezo wel goed, en die glitches die ik zag (staat ook youtube filmpje van) die komen door die drivers, dan maar even wachten nog
ik ha de beta drivers van guru3d gedownload , zou het verschil niet weten tussen met of zondet .netQwaftZefoni schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:23:
[...]
dees bedoel u? > 12.11 b11
wat is het verschil met en zonder .NET4 support in de 12.11 beta 11 driver?
ik bedoel waarom een keuze hierin? en wat te kiezen dan...
deze drivers hebben wel weer wat last van wat shadow glitches [ http://www.guru3d.com/fil..._12_11_beta_download.html ] icm [ http://www.guru3d.com/fil...2_11_cap1_download,1.html ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hallo
Vandaag men nieuwe monitor ontvangen => LG IPS277
Installatie perfect verlopen, dus wou ik ff far cry 3 spelen, het spel start op maar niet in full screen, ik ga naar opties, beeld, ik selecteer full screen, het beeld flikkert maar ik kom terug op window mode.
euh WTF???
edit: ondertussen al opgelost, ik had extra software geinstalleerd van LG zoals True Color Finder & Dual Package, allebij afgesloten en nu werkt het toch.
Vandaag men nieuwe monitor ontvangen => LG IPS277
Installatie perfect verlopen, dus wou ik ff far cry 3 spelen, het spel start op maar niet in full screen, ik ga naar opties, beeld, ik selecteer full screen, het beeld flikkert maar ik kom terug op window mode.

euh WTF???
edit: ondertussen al opgelost, ik had extra software geinstalleerd van LG zoals True Color Finder & Dual Package, allebij afgesloten en nu werkt het toch.

[ Voor 21% gewijzigd door Greg1983 op 14-12-2012 11:22 ]
Ik wil graag wat cheats gaan gebruiken.. Want zonder is het spel gewoon kansloos, Weet iemand een goede site? Ik zit namelijk gewoon in de knoop met te weinig kogels.. Als ik 3 mensen moet doden heb ik al te weinig. Ik zit nu dus al vast in de game en ik ben pas net begonnen! Met cheats kan dit opgelost worden of weet iemand waar genoeg kogels te vinden zijn?
[ Voor 53% gewijzigd door Mikee007 op 14-12-2012 16:36 ]
Je weet dat je altijd terug naar het dorp kan om meer ammo te kopen? Gebruik je wel de juiste wapens?Mikevdkruk schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:23:
Ik wil graag wat cheats gaan gebruiken.. Want zonder ben ik gewoon kansloos.
We do what we must because we can.
Ja.. maar ik heb te weinig geld ofzo.. terwijl ik al rond de 500 dollar heb. Ik heb ook maar 1 wapen om te gebruiken.ResuCigam schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:39:
[...]
Je weet dat je altijd terug naar het dorp kan om meer ammo te kopen? Gebruik je wel de juiste wapens?
Je moet dan ook 1 van de wapens kiezen die je reeds hebt vrijgespeeld (door de control towers, je hebt automatisch al 1tje geunlocked in de tutorial). Ammo is dan gratis.Mikevdkruk schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:16:
[...]
Ja.. maar ik heb te weinig geld ofzo.. terwijl ik al rond de 500 dollar heb. Ik heb ook maar 1 wapen om te gebruiken.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Daarnaast is het aan te raden om eerst even te jagen voor meer ammo, meer health bars, meer wapens bij je, etc.
Het is erg lastig om verder te komen in het spel zonder gejaagd te hebben.
Ja ik heb idd al een handwapentje maar ik kan daar niet tussen switchen, Jagen heb ik ook al een beetje gedaan ik heb al een aantal dieren vermoord en al veel planten gepakt. maar door dit te pakken krijg ik niet meer geld toch? alleen kan ik daar van die spuiten van kopen om me beter te maken.Renzzie schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:09:
Daarnaast is het aan te raden om eerst even te jagen voor meer ammo, meer health bars, meer wapens bij je, etc.
Je kan planten en huiden ook verkopen. Dit kan bij die shop waar je wapens kan kopen. Ook kan je dit doen in je hutje zelf. Huiden leveren meer op dan planten trouwens.
Zelf ook al een poosje op zoek naar een cheat, en dan eigenlijk alleen maar een dat je niet aangevallen word door beesten. Tis erg mooi voor de inleving maar ik wil eigenlijk de beesten gewoon met rust laten en die piraten afknallen.Mikevdkruk schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:23:
Ik wil graag wat cheats gaan gebruiken.. Want zonder is het spel gewoon kansloos, Weet iemand een goede site? Ik zit namelijk gewoon in de knoop met te weinig kogels.. Als ik 3 mensen moet doden heb ik al te weinig. Ik zit nu dus al vast in de game en ik ben pas net begonnen! Met cheats kan dit opgelost worden of weet iemand waar genoeg kogels te vinden zijn?
Ben alleen nog maar trainers tegen gekomen waar je voor moet betalen, dus mocht je een keer ergens cheats vinden laat het ff weten
Cheaten is kansloos. Het spel is oooo zo simpel.....
Wat bedoel je? Als je nu eens wat duidelijker bent wat je probleem is kunnen we helpen.Mikevdkruk schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:16:
[...]
Ja ik heb idd al een handwapentje maar ik kan daar niet tussen switchen
Ja en grotere tassen maken, zodat je meer ammo mee kan nemen. Ik kan me niet voorstellen dat je niet verder komt in FC3 zonder cheats.Jagen heb ik ook al een beetje gedaan ik heb al een aantal dieren vermoord en al veel planten gepakt. maar door dit te pakken krijg ik niet meer geld toch? alleen kan ik daar van die spuiten van kopen om me beter te maken.
Echt meer erover zeggen kan ik niet, Ik heb 1 kamp uitgemoord om het zo te zeggen en daar heb ik een wapen van gejat.. Nu moet ik naar het volgende kamp waar 1 zo'n piraat vlees van een dier afhaalt, Moeilijk uit te leggen. Ik kan wel bomen hakken etc.. en dieren vermoorden maar dan moet ik toch weer kogels gebruiken en dat zijn er al zo weinig. Tevens kom ik altijd als ik aan het rijden ben ergens piraten tegen en als ik dan 1 iemand vermoord komen er gelijk 2 andere auto's bijLiquidT_NL schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:05:
[...]
Wat bedoel je? Als je nu eens wat duidelijker bent wat je probleem is kunnen we helpen.
[...]
Ja en grotere tassen maken, zodat je meer ammo mee kan nemen. Ik kan me niet voorstellen dat je niet verder komt in FC3 zonder cheats.
Als je ioemand neerschiet, kun je toch gewoon over z'n geweer lopen?
Dan krijg je extra kogels.
Ja dat klopt.. Maar vaak zijn die piraten niet alleen.. Ik heb dus geen mogelijkheid om ernaartoe te lopen omdat ik dan door 4 anderen wordt beschoten en me kogels dan op zijn.mukkel schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:05:
Als je ioemand neerschiet, kun je toch gewoon over z'n geweer lopen?
Ik zal vandaag wel eens kijken hoe ik het ga oplossen misschien kan ik ergens wel wat kogels vinden.. Anders ga ik maar even zoeken naar planten, Een andere oplossing is er denk ik niet.
Het gaat er niet om of het spel simpel is, dat is het ook wel, maar zoals ik al zei heb ik er gewoon "problemen" mee om die beesten te moeten afschieten.mukkel schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:02:
Cheaten is kansloos. Het spel is oooo zo simpel.....
Vandaar dat een cheat die je continue animal repellent of zo zou maken voor mij wel welkom zou zijn, maar goed ben nu continue amber leaves aan het plukken en blijf die spuitjes maar hele tijd maken.
Ik red me wel, maar ik ben zelf niet vies van SP cheats in games, kansloos of niet
@Mike, Ik denk het eerste wat je moet doen is op die beesten gaan jagen zodat je grotere munitie pouches kunt maken, als je op ESC-Crafting-Ammo pouches klikt kun je zien welke beesten je daar voor nodig hebt, die beesten de huid eraf halen en dan 'craften' zodat je meer ammo mee kunt nemen, hetzelfde voor de wapens.
Hoop dat het lukt voor je, zoals ik al eerder zei, ik had zelf ook al wat rond gekeken voor cheats voor een andere reden maar er zijn volgens mij geen simpele dingen als een console command of zo, dat maakt het allemaal wat moeilijker.
[ Voor 31% gewijzigd door Sipio op 15-12-2012 11:40 ]
okee! Ik kan er voorlopig mee aan de slag, Afgelopen 7 dgn Far Cry niet meer gespeeld dus morgen waarschijnlijk weer even. Kijken of beesten vermoorden zin heeft zodat ik niet de kogels die ik wel heb verspilSipio schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:32:
[...]
Het gaat er niet om of het spel simpel is, dat is het ook wel, maar zoals ik al zei heb ik er gewoon "problemen" mee om die beesten te moeten afschieten.
Vandaar dat een cheat die je continue animal repellent of zo zou maken voor mij wel welkom zou zijn, maar goed ben nu continue amber leaves aan het plukken en blijf die spuitjes maar hele tijd maken.
Ik red me wel, maar ik ben zelf niet vies van SP cheats in games, kansloos of niet
@Mike, Ik denk het eerste wat je moet doen is op die beesten gaan jagen zodat je grotere munitie pouches kunt maken, als je op ESC-Crafting-Ammo pouches klikt kun je zien welke beesten je daar voor nodig hebt, die beesten de huid eraf halen en dan 'craften' zodat je meer ammo mee kunt nemen, hetzelfde voor de wapens.
Hoop dat het lukt voor je, zoals ik al eerder zei, ik had zelf ook al wat rond gekeken voor cheats voor een andere reden maar er zijn volgens mij geen simpele dingen als een console command of zo, dat maakt het allemaal wat moeilijker.
Helaas
vandaag weer de game aan het spelen geweest.. Maar echt succesvol is het niet, Ik vind genoeg dieren in de omgeving maar als ik schiet komen er toch van alle kanten weer piraten aan wat ik dus niet wil!
Gelukkig heb ik deze game van iemand anders geleend en dus nog niet gekocht want ik denk dat ik deze game maar beter weer kan verwijderen.. Of ik snap de game niet of het is toch te moeilijk, Al had ik nou net wat meer kogels gehad was de game een stuk makkelijker geweest. Jammer
Gelukkig heb ik deze game van iemand anders geleend en dus nog niet gekocht want ik denk dat ik deze game maar beter weer kan verwijderen.. Of ik snap de game niet of het is toch te moeilijk, Al had ik nou net wat meer kogels gehad was de game een stuk makkelijker geweest. Jammer
Ik denk dat je het niet snapt...
Als je nou eerst kijkt wat je nodig heb om meer wapens te kunnen dragen en daar dan op gaat jagen.
Met 1 gun in de rondte lopen gaat niet werken...
Je kan je wapens ook upgraden met een silencer en dat soort dingen, word je niet steeds door die piraten opgemerkt.
Iets anders...
Ik heb sinds die laatste update 1.03 regelmatig dat de game vastloopt.
Hebben meer mensen hier last van?
Als je nou eerst kijkt wat je nodig heb om meer wapens te kunnen dragen en daar dan op gaat jagen.
Je kan je wapens ook upgraden met een silencer en dat soort dingen, word je niet steeds door die piraten opgemerkt.
Iets anders...
Ik heb sinds die laatste update 1.03 regelmatig dat de game vastloopt.
[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Unexist op 16-12-2012 16:47 ]
Jip 1.03 zuigt. Heeft meer problemen veroorzaakt als opgelost.
Hier blijft sinds de update de multiplayer crashen. (Met sli ) bij 1.02 kreeg ik het nog aan de praat.
Hier blijft sinds de update de multiplayer crashen. (Met sli ) bij 1.02 kreeg ik het nog aan de praat.
Ja dat doe ik ook, Maar overal waar ik loop zijn die piraten, Als ik dus dieren wil doden horen ze de schoten en zien ze me. Binnen no-time staan ze voor me en met 16 kogels gaat dat niet werken helaas! Planten kan ik wel gewoon pakken maar dan moet ik ook goed op mijn hoeden wezen. Met planten kan ik alleen geneesmiddelen maken is handig maar genezen heeft geen zin als ik geen wapens heb.. Wist ik maar hoe ik meerdere wapens kon gebruiken, Dan had ik dat gelijk gedaanMr. Unexist schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:41:
Ik denk dat je het niet snapt...
Iets anders...
Ik heb sinds die laatste update 1.03 regelmatig dat de game vastloopt.![]()
wie heeft er hier ook last van de driver?
Bij mij veranderen de bergen soms in muren en je ziet niks meer.
Ga de nieuwe 310.7 driver nog proberen anders maar weer terug naar de basis driver ipv de beta.
@ mike je kunt geld vinden door naar die boxen te lopen, dat zijn die diamanten op de kaart.
Bij een basis kun je ook opdrachten doen waar je zo een 300-500 mee krijgt.
Zie je piraten, rij ze dood, ren er voor weg er zijn zo veel opties.
Maar je doet echt wat fout.
Gebruik ook veel je mes.
Ren van achter hard naar een piraat, mes in zijn nek en ren weer weg.
Zo pak je erzo een hoop.
Als je vol in het zicht het op neemt tegen 5 piraten dan ben je zo dood maar duik weg, gooi een steen zodat ze weg van jelopen etc etc.
Ga je face to face aanvallen tegen meerdere dan an het wat lastig zijn.
Ga meer te werk als een jager.
Het spel heeft juist het leuk dat de bots niet weten waar je bent.
Als je schiet dan horen ze geluid uit een bepaalde hoek, ren jij dan 150 meter verder dan blijven ze in de eerdere hoek zoeken.terwijl b.v al weer in hun rug staat.
Blijf ook veel achter struiken dan zien ze je niet.
Bij mij veranderen de bergen soms in muren en je ziet niks meer.
Ga de nieuwe 310.7 driver nog proberen anders maar weer terug naar de basis driver ipv de beta.
@ mike je kunt geld vinden door naar die boxen te lopen, dat zijn die diamanten op de kaart.
Bij een basis kun je ook opdrachten doen waar je zo een 300-500 mee krijgt.
Zie je piraten, rij ze dood, ren er voor weg er zijn zo veel opties.
Maar je doet echt wat fout.
Gebruik ook veel je mes.
Ren van achter hard naar een piraat, mes in zijn nek en ren weer weg.
Zo pak je erzo een hoop.
Als je vol in het zicht het op neemt tegen 5 piraten dan ben je zo dood maar duik weg, gooi een steen zodat ze weg van jelopen etc etc.
Ga je face to face aanvallen tegen meerdere dan an het wat lastig zijn.
Ga meer te werk als een jager.
Het spel heeft juist het leuk dat de bots niet weten waar je bent.
Als je schiet dan horen ze geluid uit een bepaalde hoek, ren jij dan 150 meter verder dan blijven ze in de eerdere hoek zoeken.terwijl b.v al weer in hun rug staat.
Blijf ook veel achter struiken dan zien ze je niet.
[ Voor 14% gewijzigd door r.marijnissen op 16-12-2012 23:55 ]
Voor amd/nvidia users die stuttering hebben met cfx/sli, probeer dit eens
In GamerProfile.xml
after showfps="1" add this MaxFps="60" Gfx_Maxfps="60"
Save then set GamerProfile.xml to "Read Only"
|2600k|Asus 290|
@Mikevdkruk,
Doe Nederland een lol en ga nooit solliciteren bij de landmacht ;-)
Ik zit jouw berichten eens terug te lezen, en ik kan me haast niet voorstellen dat je hier moeite mee hebt.
Kijk wat je nodig hebt om te craften, ga naar het gebied van dat beestje, maak de piraten in de buurt eerst even af met je mes. Zoek het dier (gebruik je "hunting" injecties). En maak het af en neem het velletje mee.
En oja, concentreer je anders op de Radio Towers, sluip er heen op je hurken, klim in de toren en open het controle kastje helemaal bovenin.
Als je een paar van die torens gedaan hebt dan krijg je ook wapens.
Doe Nederland een lol en ga nooit solliciteren bij de landmacht ;-)
Ik zit jouw berichten eens terug te lezen, en ik kan me haast niet voorstellen dat je hier moeite mee hebt.
Kijk wat je nodig hebt om te craften, ga naar het gebied van dat beestje, maak de piraten in de buurt eerst even af met je mes. Zoek het dier (gebruik je "hunting" injecties). En maak het af en neem het velletje mee.
En oja, concentreer je anders op de Radio Towers, sluip er heen op je hurken, klim in de toren en open het controle kastje helemaal bovenin.
Als je een paar van die torens gedaan hebt dan krijg je ook wapens.
me pc valt nu gewoon na 10 min in multi player uit zonder bsod bericht.
helemaal ** word ik hier van
dure pc. duur spel. en dan werkt het helemaal **
gewoon midden in de game.
gaan in 1 keer de fans op 100% voor paar seconden en krijg ik het windows fout herstel scherm.
dit slaat echt alles
helemaal ** word ik hier van
dure pc. duur spel. en dan werkt het helemaal **
gewoon midden in de game.
gaan in 1 keer de fans op 100% voor paar seconden en krijg ik het windows fout herstel scherm.
dit slaat echt alles
[ Voor 33% gewijzigd door rayhvh op 19-12-2012 00:25 ]
Ja, gister toevallig ook gehad, ik had FRAPS ff aangezet. Net aan het vliegen met een hangglider en pats PC uit. Ik gebruik nu een AMD 7950 kaart. Voorheen 2 X 5770. Maar dat liep ook niet lekker. Een aantal keer gingen bij mij de fans ook naar 100%. Ik dacht dat mijn PC de lucht in vloog met 2 HD 5770's ;-)
Wil een missie spelen, 2 keer stopt FC3 ermee. Een tijdje niet kunnen spelen, dacht eens lekker een uurtje te spelen... Niet dus. Te maken met die nieuwste patch of wat? Patch 1.02 gaf me niet meteen een dergelijk probleem. Wat is trouwens het nut van checkpoints met een missie als je helemaal opnieuw moet beginnen.
(ondertussen al een 3e crash)
edit: ik dacht even Uplay opnieuw te installeren, misschien dat dit kon helpen. Nog erger: ik ben mijn savegames kwijt van meer dan 5 uur extra spelen. Zit nu terug op een 6-tal uren. Voor eeuwig kwijt veronderstel ik?
Wat is dit voor een k*tgedoe. Hoe kan het herinstalleren van Uplay 5 uur van mijn spelen verwijderen?
(ondertussen al een 3e crash)
edit: ik dacht even Uplay opnieuw te installeren, misschien dat dit kon helpen. Nog erger: ik ben mijn savegames kwijt van meer dan 5 uur extra spelen. Zit nu terug op een 6-tal uren. Voor eeuwig kwijt veronderstel ik?
[ Voor 36% gewijzigd door HannesB op 19-12-2012 17:39 ]
Ik ga het dit weekend toch nog maar eens doen.. Ik hoor toch veel berichten dat het niet moeilijk hoort te zijn, Ik ga gewoon kijken of het lukt.
[ Voor 102% gewijzigd door Mikee007 op 19-12-2012 19:47 ]
Ja je moet je saves even back-upen.
Over het vastlopen van FC3. Het beste is geen tijd er aan te besteden (ik heb al uren verspilt) en gewoon een paar maanden wacht totdat Ubisoft het fixt. Ik heb wel contact opgenomen met support van Ubisoft maar ik verwacht niks van die lui.
Over het vastlopen van FC3. Het beste is geen tijd er aan te besteden (ik heb al uren verspilt) en gewoon een paar maanden wacht totdat Ubisoft het fixt. Ik heb wel contact opgenomen met support van Ubisoft maar ik verwacht niks van die lui.
Mijn muis stopt er na een tijdje steeds mee, in het begin gaat het prima maar het hele spel reageert dan ook niet meer.
Is hier een fix voor en/of hebben meer mensen hier last van.
Is hier een fix voor en/of hebben meer mensen hier last van.
Nou, mooi klote is dat.
Van de één op andere dag werkt FC3 niet meer. Kan 2 tot 10 minuten spelen maar crashen zal die. En dan niet een gewone crash naar de desktop maar echt gewoon helemaal uit de PC of een freeze, inclusief een sound freeze. En de PC compleet vast. Alleen hard power off werkt dan nog.
Er wordt zelfs geen dump weggeschreven. Dit is met Farcy 3 patch 1.04 ;-(
Ik kan 3dmark 11 draaien, TF2, allemaal zonder problemen.
Ik lees dat ik niet de enige ben.
En draai het hele systeem op stock snelheid.
Win7 x64, Core i7 930, 6 GB, SSD, (nieuwe) HD7950 met de laatste ati beta drivers
Dus alle suggesties zijn welkom hoe ik dit kan oplossen...
Van de één op andere dag werkt FC3 niet meer. Kan 2 tot 10 minuten spelen maar crashen zal die. En dan niet een gewone crash naar de desktop maar echt gewoon helemaal uit de PC of een freeze, inclusief een sound freeze. En de PC compleet vast. Alleen hard power off werkt dan nog.
Win7 x64, Core i7 930, 6 GB, SSD, (nieuwe) HD7950 met de laatste ati beta drivers
Hallo,
In de singleplayer (verhaal) staat elke keer als je een zendmast veroverd: Gratis in de winkel! en dan een opsomming van een paar wapens, maar ik kan pijl en boog en flamethrower nergens in de winkel vinden!?!?
iemand ideeen?
In de singleplayer (verhaal) staat elke keer als je een zendmast veroverd: Gratis in de winkel! en dan een opsomming van een paar wapens, maar ik kan pijl en boog en flamethrower nergens in de winkel vinden!?!?
iemand ideeen?
ook niet bij specials???
Ik heb ook eens een dergelijk probleem gehad, vrij recent trouwens. Dit was wel onder 1.03, heb de laatste nog niet. FC3 crashte altijd na enkele minuten. Ik startte met de missie 'investigate badtown', wat op zich een vrij tot zeer korte missie is. Wat heb ik gedaan: Uplay herinstalleren. Ik had ooit eens ergens gelezen dat iemand dit als oplossing had kunnen toepassen. Ik raad u aan om uw savegames te kopiëren als back-up. Ik had dit niet gedaan en was een 5-tal uren kwijt. (ik gebruik geen synchronisatie met cloud server van Uplay). Maar ik heb sindsdien geen probleem meer ondervonden (een 2-tal uur weer kunnen spelen). Die missie 'investigate badtown' heb ik ondertussen ook kunnen voltooien. Maar ik weet nu niet of het aan een corrupte savegame lag of Uplay.BeyondThunder schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:20:
Nou, mooi klote is dat.
Quote:
ook niet bij specials?
ik zie nergens specials staan........
ook niet bij specials?
ik zie nergens specials staan........

mmz hoort in het lijstje te staan als je in het winkeltje bij wapens kijkt.
Ver onderaan.
Ver onderaan.
haha, dat is ook stom, ik had niet gezien dat je naar beneden kon scrollen!
Bedankt!
Bedankt!
Ik heb bijna hetzelfde probleem. Ik kan wel public coop en multiplayer joinen maar private coop krijg ik dat hij niet wil verbinden. Maakt niet uit wie de private server opzet.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:47:
Probleem: kan geen COOP of multiplayer games hosten of joinen...
Kan mijn vrienden op uplay wel zien en ook met ze chatten.
Alles legaal en up to date (zowel het spel als win 7 enterprise en Nvidea).....
Alle links gevolgd en alle goed raad opgevolgd
Nog steeds niets... lijntje uitgegooid naar ubisoft (nog geen reactie)
Heeft iemand hier het zelfde probleem?
thx
Ook gewoon alles legaal maar met Win 8. Misschien maar eens bij Ubi gaan informeren of er voor private coop nog meer poorten geopend moeten worden etc.
Ik vind het online spelen een drama, het lijkt erop dat anderen me veel eerder zien dan ik hun.
Als ik dan neergeschoten word en je ziet dan na de kill waar de schutter stond dan stond hij 2 meter van me af, ik zie niks en word dan gewoon neergeknald
Ook vaak dat de server de connectie verliest enzo.
Klinkt dit bekend of ligt het aan mijn gammele i7-2600K / gtx-680 / ziggo 120mbit
Als ik dan neergeschoten word en je ziet dan na de kill waar de schutter stond dan stond hij 2 meter van me af, ik zie niks en word dan gewoon neergeknald
Klinkt dit bekend of ligt het aan mijn gammele i7-2600K / gtx-680 / ziggo 120mbit
Ik heb het spel van mijn PC gedeinstalleerd.
In het begin na de missie ,everzwijn en wat planten kom ik terug bij Dennis en moet wat spuiten en een soort tutorial volgen.
Helaas kom ik nooit meer uit dat scherm, geen vastloper maar ik kom er gewoon niet meer uit en moet via takkbeheer de boel afsluiten om uberhaupt weer naar mijn desktop te gaan
Heb alles geprobeerd t/m patch 1.04 maar ik kom niet verder het spel stopt daar.
Jammer want de muis deed het wel in DX9-mode maar het is wat mij betreft einde oefening
In het begin na de missie ,everzwijn en wat planten kom ik terug bij Dennis en moet wat spuiten en een soort tutorial volgen.
Helaas kom ik nooit meer uit dat scherm, geen vastloper maar ik kom er gewoon niet meer uit en moet via takkbeheer de boel afsluiten om uberhaupt weer naar mijn desktop te gaan
Heb alles geprobeerd t/m patch 1.04 maar ik kom niet verder het spel stopt daar.
Jammer want de muis deed het wel in DX9-mode maar het is wat mij betreft einde oefening
Verwijderd
beste mensen,
Ik ben nog een beetje een newbie, maar het lukt mij al niet om door de tutorial in Farcry 3 te komen.
Ik word in het begin al neergestoken als je op de vlucht bent. De instructie op mijn scherm geeft aan
spatie balk -stampen. Wat is dat? Alle commandos volgens het boekje al geprobeerd. Ik heb alle patches gedownload (pc-versie), maar niets helpt. Tips?
Ik ben nog een beetje een newbie, maar het lukt mij al niet om door de tutorial in Farcry 3 te komen.
Ik word in het begin al neergestoken als je op de vlucht bent. De instructie op mijn scherm geeft aan
spatie balk -stampen. Wat is dat? Alle commandos volgens het boekje al geprobeerd. Ik heb alle patches gedownload (pc-versie), maar niets helpt. Tips?
Zoals het al zegt: veel op de spatie drukken zodat een actie wordt teweeg gebracht, in dit geval verdedigen en de andere zelf neersteken. Misschien dat je een andere toets moet gebruiken die je hebt ingesteld voor 'springen'. Later in het spel komt het nog wel eens voor dat wanneer je bv. wordt aangevallen door een roofdier, een toets in beeld wordt gegeven die je verschillende malen moet indrukken om de aanval af te slaan.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:40:
beste mensen,
Zelfde probleem hier. Heb ook een 120mbit verbinding, maar dan van UPC. Verder een I7-920 en een 5870 crossfire. Ik zie soms ook lui "bunny-hoppend" langs komen die gewoon niet te raken zijn en mij makkelijk kunnen neerschieten. De multiplayer heb ik dus voor nu maar ff aan de kant gelegd en ben me nu aan het vermaken met de Singleplayer totdat er wel een degelijke multiplayer is...Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:06:
Ik vind het online spelen een drama, het lijkt erop dat anderen me veel eerder zien dan ik hun.
Jahoor! Het begint aardig te lukken in FarCry 3! Ik heb net weer een kamp uitgemoord! Bijna 1000 Dolar dus ik kan bijna een nieuw wapen kopen. Alleen het nadeel is dat ik nog steeds maar 1 wapen kan dragen. hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meerdere wapens tegelijk mee kan nemen? Moet ik daarvoor planten zoeken? Zoja welke? Ik zit nu namelijk in het stadium dat ik wel een 2e wapen kan gebruiken
Om extra zaken te kunnen dragen, zoals loot, wapens, ammo, granaten,... moet je craften. Kijk in menu bij crafting. Daar heb je een aantal mogelijkheden om te kiezen, kijk welke skins je nodig hebt en jaag op die dieren. Eens je voldoende van een bepaalde skin hebt, kan je je rugzak groter maken, je portefeuille, of de mogelijkheid om meerdere wapens te dragen.Mikevdkruk schreef op woensdag 26 december 2012 @ 11:21:
Jahoor! Het begint aardig te lukken in FarCry 3! Ik heb net weer een kamp uitgemoord! Bijna 1000 Dolar dus ik kan bijna een nieuw wapen kopen. Alleen het nadeel is dat ik nog steeds maar 1 wapen kan dragen. hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meerdere wapens tegelijk mee kan nemen? Moet ik daarvoor planten zoeken? Zoja welke? Ik zit nu namelijk in het stadium dat ik wel een 2e wapen kan gebruiken
Planten is noodzakelijk voor je spuiten.
Ik zie het inderdaad ja! Inmiddels me rugzak groter gemaakt en extra ammo, Ik moest voor die beren schieten een Shotgun gebruiken.. Leuk, Maar ik wou daarna me andere wapen weer ophalen omdat die meer kogels had. Maar me wapen was weg waar ik die neergelegd had! Hoe kan dat? Nu heb ik alleen een shotgun met 2 kogels over. Terwijl me andere wapen nog 60 kogels had. Fout in de game ofzo? Kan ik nog ergens anders me wapen terug vinden? Ik kan wel een nieuwe kopen maar dat vind ik nogal zonde.HannesB schreef op woensdag 26 december 2012 @ 11:39:
[...]
Om extra zaken te kunnen dragen, zoals loot, wapens, ammo, granaten,... moet je craften. Kijk in menu bij crafting. Daar heb je een aantal mogelijkheden om te kiezen, kijk welke skins je nodig hebt en jaag op die dieren. Eens je voldoende van een bepaalde skin hebt, kan je je rugzak groter maken, je portefeuille, of de mogelijkheid om meerdere wapens te dragen.
Planten is noodzakelijk voor je spuiten.
Eens je een wapen hebt gekocht (of gratis kan verkrijgen na het activeren van een radiotoren), kan je die altijd terug nemen, zonder nogmaals te betalen. Open gewoon je map, maak gebruik van fast travel (die gele pijltjes), ga naar een bevrijde outpots en stap het 'huisje' binnen. Maak gebruik van die 'winkel' en neem je wapen. Of langere procedure: ga te voet of met een voertuig.Mikevdkruk schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:29:
[...]
Ik zie het inderdaad ja! Inmiddels me rugzak groter gemaakt en extra ammo, Ik moest voor die beren schieten een Shotgun gebruiken.. Leuk, Maar ik wou daarna me andere wapen weer ophalen omdat die meer kogels had. Maar me wapen was weg waar ik die neergelegd had! Hoe kan dat? Nu heb ik alleen een shotgun met 2 kogels over. Terwijl me andere wapen nog 60 kogels had. Fout in de game ofzo? Kan ik nog ergens anders me wapen terug vinden? Ik kan wel een nieuwe kopen maar dat vind ik nogal zonde.
Of het een fout is dat je je wapen niet meer kon terug nemen, ik denk van niet. Volgens mij komt dat nog wel voor in games na het behalen van een of andere missie. (ik heb het al meegemaakt bij Borderlands 2 dat na een kleine missie te vervolledigen mijn auto, die in de buurt stond, weg was. Gelukkig kon ik die snel terug 'deployen', zoals het heet in BL2)
Kan iemand mij vertellen hoe je servers vind om de multi te spelen?
Krijg geen server gevonden.?
Als de game is opgestart dan kan ik kiezen uit: verhaal, coop, multiplayer.
Ik kies:MULTIPLAYER.
Dan zie ik staan: snelle match, spellijsten, aangepaste match, map archief.
Kies ik b.v: snelle match.
Dan kom ik met mijn eigen naam in de multiplayer lobby, leuk maar waar zijn de servers?
Krijg geen server gevonden.?
Als de game is opgestart dan kan ik kiezen uit: verhaal, coop, multiplayer.
Ik kies:MULTIPLAYER.
Dan zie ik staan: snelle match, spellijsten, aangepaste match, map archief.
Kies ik b.v: snelle match.
Dan kom ik met mijn eigen naam in de multiplayer lobby, leuk maar waar zijn de servers?
Die zijn er niet :-P net als bij mw3 lekker console style....
Geen dedicated servers.
In de lobby wordt iemand gekozen en die is dan de host. De server dus. Als hij tijdens het gamen stopt pc weggaat krijg je een host migratie naar het volgend slachtoffer.
Geen dedicated servers.
In de lobby wordt iemand gekozen en die is dan de host. De server dus. Als hij tijdens het gamen stopt pc weggaat krijg je een host migratie naar het volgend slachtoffer.
Is dit spel eigenlijk normaal aan de praat te krijgen? na de install kreeg ik een error: 1, daarna na even zoeken op internet gevonden dat ik een of andere meuk applicatie van ubisoft moest installeren (uplay): iets wat de installer schijnbaar niet automatisch doet.
Ik kan het spel nog steeds niet starten (krijgt alleen maar die uplay te zien en ik heb geen account en ga die ook niet aanmaken), is er nog een manier om die uplay onzin te omzeilen of ben ik gedwongen ergens een gekraakte versie vandaan te halen?
Ik kan het spel nog steeds niet starten (krijgt alleen maar die uplay te zien en ik heb geen account en ga die ook niet aanmaken), is er nog een manier om die uplay onzin te omzeilen of ben ik gedwongen ergens een gekraakte versie vandaan te halen?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Uplay account is noodzakelijk. De code van Far Cry 3 wordt verbonden met je account. Dan wordt uw install wel herkend en kan je spelen. Een andere (legale dan toch) manier lijkt me niet meteen mogelijk.blouweKip schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:32:
Is dit spel eigenlijk normaal aan de praat te krijgen? na de install kreeg ik een error: 1, daarna na even zoeken op internet gevonden dat ik een of andere meuk applicatie van ubisoft moest installeren (uplay): iets wat de installer schijnbaar niet automatisch doet.
Singleplayer inmiddels ook uitgespeeld.
Vanmiddag een paar uur coop gedaan. Is toch ook wel heel erg leuk hoor!
Vanmiddag een paar uur coop gedaan. Is toch ook wel heel erg leuk hoor!
Ik vreesde zoiets al, ik heb de alternatieve route maar genomen en ubisoft staat nu weer op mn zwarte lijst,wel jammer aangezien ze best een aantal goede titels hebben.Uplay account is noodzakelijk. De code van Far Cry 3 wordt verbonden met je account. Dan wordt uw install wel herkend en kan je spelen. Een andere (legale dan toch) manier lijkt me niet meteen mogelijk.
Om eerlijk te zijn, zie ik niet meteen in waarom dit zo'n groot probleem is? Ok de eerste dag na release heb ik zitten balen dat de servers offline waren (wat in principe ook niet had gemogen), maar voor de rest ervaar ik tot zover geen problemen meer. Ik heb dan ook wel geen ervaring met andere ubisoft games en Uplay. Steam is toch iets gelijkaardigs, en ik vind het best goed werken allemaal.blouweKip schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:52:
[...]
Ik vreesde zoiets al, ik heb de alternatieve route maar genomen en ubisoft staat nu weer op mn zwarte lijst,wel jammer aangezien ze best een aantal goede titels hebben.
Toch houdt het niet meteen illegaal gamen tegen, waarvoor het misschien in eerste instantie is ontwikkeld.
Probleem is dat het hinderlijk en overbodig is, er is geen meerwaarde voor mij als eindgebruiker van een dergelijk systeem (alleen maar nadelen).Om eerlijk te zijn, zie ik niet meteen in waarom dit zo'n groot probleem is? Ok de eerste dag na release heb ik zitten balen dat de servers offline waren (wat in principe ook niet had gemogen), maar voor de rest ervaar ik tot zover geen problemen meer. Ik heb dan ook wel geen ervaring met andere ubisoft games en Uplay. Steam is toch iets gelijkaardigs, en ik vind het best goed werken allemaal.
Tel daarbij op dat het alleen maar extra problemen veroorzaakt: na de installatie moest ik aan de hand van de foutmelding er zelf achterkomen dat uplay nodig was en zelf een download daarvoor zoeken: dat verwacht ik bij een beta maar niet bij iets wat je in de winkel koopt (bovendien staat het ook niet aangegeven op de doos)
Overigens heb ik net zo weinig op met steam,al dit soort systemen verlagen de waarde van het product en zijn bedoeld om dlc af te kunnen leveren en het doorverkopen te bemoeilijken: echter ik krijg er als consument helemaal niets voor terug, niet eens een lagere prijs...
ik begrijp je redenering. Maar ik heb nog eens nagekeken: op mijn doosje staat op de achterkant wel degelijk 'Uplay enabled'. Doet me dan toch vermoeden dat Uplay noodzakelijk is. Als ik me niet vergis, werd bij mij het programma wel degelijk mee geïnstalleerd. Het is ondertussen wel al een tijdje geleden, dus ik durf dat niet met 100% zekerheid zeggen.blouweKip schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:53:
[...]
Probleem is dat het hinderlijk en overbodig is, er is geen meerwaarde voor mij als eindgebruiker van een dergelijk systeem (alleen maar nadelen).
Tel daarbij op dat het alleen maar extra problemen veroorzaakt: na de installatie moest ik aan de hand van de foutmelding er zelf achterkomen dat uplay nodig was en zelf een download daarvoor zoeken: dat verwacht ik bij een beta maar niet bij iets wat je in de winkel koopt (bovendien staat het ook niet aangegeven op de doos)
Overigens heb ik net zo weinig op met steam,al dit soort systemen verlagen de waarde van het product en zijn bedoeld om dlc af te kunnen leveren en het doorverkopen te bemoeilijken: echter ik krijg er als consument helemaal niets voor terug, niet eens een lagere prijs...
In het begin was ik ook wat sceptisch rond steam, toen ik bij mijn nieuwe videokaart een spel kon downloaden. Echter, ben ik nu toch wat optimistischer. Zo heb ik onlang voor 13.74 euro Crysis 1 en 2, Warhead en Wars kunnen kopen via Steam. Via retail winkel was dit niet mogelijk. Hoewel ik ook al welbioshock 1 en 2 heb kunnen kopen voor net geen 10 euro, dat bij Steam duurder was. En nu de acties met Kerstmis op Steam kunnen al eens interessanter zijn dan retail. via paysafecard is het, naar mijn gevoel, ook best veilig om te kopen.
Het is een feit (denk ik) dat je niet meteen kan doorverkopen, maar dat is ook niet meteen mijn bedoeling. Als ik een spel koop, is het voor mijzelf en hou ik me niet bezig met het doorverkopen. Maar dat kan zijn omdat ik minder geneigd ben om zelf een spel over te kopen.
Om te stellen dat het alleen nadelen is, zou ik niet durven zeggen. Maar ik kan best begrijpen dat jij dat zo ervaart.