Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 06:48
quote:
johncheese002 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:19:
Wat een hond die Trevor...schijnheilige puto :(
Echt bizar hoe makkelijk hij Mike blijft naaien na zo'n lange vriendschap. 8)7

Als ik Mike was zou ik toch een keer een soort van wraak willen..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• johncheese002
  • Registratie: december 2004
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

quote:
Malfunctions schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:10:
[...]

Echt bizar hoe makkelijk hij Mike blijft naaien na zo'n lange vriendschap. 8)7

Als ik Mike was zou ik toch een keer een soort van wraak willen..
Idd, maar Mike had beter het advies opgevolgd van Harvey in S01, die gast helemaal laten vallen... :)

Terrified, mortified, petrified, stupified....by you! J. Nash "A Beautiful Mind."

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11:27
Net S05E14 aan het kijken.
spoiler:
Wat een heerlijk stukje als Mike tijdens de test trail Harvey oproept als 1e getuige

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12:36

Gynnad

* * *

quote:
Thompson schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:55:
Net S05E14 aan het kijken.
spoiler:
Wat een heerlijk stukje als Mike tijdens de test trail Harvey oproept als 1e getuige
Is natuurlijk geen spoiler, aangezien de aflevering vorige week al is uitgezonden ;-) Maar inderdaad dat is een mooi stukje. Al vraag ik me nog steeds af hoe ze er in hemelsnaam onderuit gaan komen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• johncheese002
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

quote:
Gynnad schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:06:
[...]
Is natuurlijk geen spoiler, aangezien de aflevering vorige week al is uitgezonden ;-) Maar inderdaad dat is een mooi stukje. Al vraag ik me nog steeds af hoe ze er in hemelsnaam onderuit gaan komen..
Ze branden Sheila's Ass helemaal tot de grond af hoop ik.
Ben benieuwd wat Litt nu weer gaat doen, ik hoop dat ie toch wel geleerd heeft van zijn vorige actie's dat hij beter niet rogue kan gaan in hard times, al heeft hem dat wel name-partner gemaakt, is de rek er echt uit denk ik. Als hij Jessica en de rest nu weer verne*kt, dan gaat hij zelf ook achter de tralies...vorm dus maar een pact en hoop maar dat het schip veilig door de storm heen komt. :o

Ben benieuwd of de hack van Lola nog aan bod komt...of zij ook wordt opgeroepen.
Vind het wel een goed seizoen zo, iedere episode weer een nieuwe verrassing :P

Terrified, mortified, petrified, stupified....by you! J. Nash "A Beautiful Mind."

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Man dat einde :o

En weer een week wachten :( , die spanning word groter en groter :X

Litt was ook weer lekker bezig met z'n uitbarsting :D

:+

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 03-10-2018
pfff ze hadden de laatste twee wel tegelijk mogen uitzenden. Wat een spanning

Psn: stone-face-lock

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Is vannacht de nieuwe aflevering uit gekomen? Zie 'm nergens online..

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13:05
Best wel voorspelbaar dat Louis het gesprek had opgenomen met z'n overdreven "just say it".

Bwoah

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

Dat einde, en dan die muziek erbij, kippenvel :o _/-\o_

Waar zal hij voor gaan? Ik denk dat hij schuld gaat bekennen en 2 jaar de bak in moet.

rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• Arundo
  • Laatst online: 02-04 09:28
Net de 15de aflevering gezien, pff spannend blijft toch een top serie. Ben benieuwd wat het gaat worden. Daarna weer het lange wachten op Seizoen 6...

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 12:57
quote:
Arundo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:05:
Daarna weer het lange wachten op Seizoen 6...
Is S6 al bevestigd dan? Even gezocht op tv.com, maar kan er niets over vinden. En eigenlijk vind ik deze hele rechtzaak wel een mooi serie-einde... tijd voor wat origineels, nieuws.

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-04 23:21

Pinobigbird

doesn't share food!

Geweldig spannend einde weer. Alleen die Rachel moeten ze even een seizoen weglaten wat mij betreft.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

quote:
vanaalten schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:09:
[...]

Is S6 al bevestigd dan? Even gezocht op tv.com, maar kan er niets over vinden. En eigenlijk vind ik deze hele rechtzaak wel een mooi serie-einde... tijd voor wat origineels, nieuws.
http://release-date.info/...6-release-date-489031148/

http://www.cinemablend.co...y-USA-Season-6-72785.html

Heb alleen geen idee hoe betrouwbaar deze websites zijn...

rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 11:49

Bartske

Valar Morghulis

Ik gok dat hij jessica gaat opgeven maar dan een manier bedenkt om dat toch ongeldig te laten verklaren oid, maar het blijft een beetje koffiedik kijken

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Musta
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14:38
Daaammmmn it, waarom nog een week wachtennnn :(

Vraag me echt af of die iemand gaat opgeven en dan met een truc ofzo eruit komt

Musta wijzigde deze reactie 25-02-2016 22:08 (46%)

Powerbank nodig? / 3DS FC: 2423-5475-5029

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
quote:
vanaalten schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:09:
[...]

Yup renewed 16 episodes.

Ik denk niet Mike de bak in gaat en Harvey nog optijd is.

Maar damn wat spannend ! :D

• WernerL
  • Laatst online: 13:00
Moeten we weer een hele week wachten. Ik had al zo'n vermoeden dat de uitslag van de jury niet in deze aflevering zou komen.

En Mike zal wel iets bedacht hebben om niet de bak in te gaan. Maar daar moeten we dus weer een week op wachten. :(

Ik moet trouwens wel zeggen dat de kwaliteit van deze serie flink vooruit is gegaan in de afgelopen afleveringen. Enorm genieten weer iedere week. :Y

WernerL wijzigde deze reactie 25-02-2016 22:20 (24%)

• Snippertje
  • Laatst online: 14:58
Was ik die enige die dacht dat hij van het dak zou gaan springen? :P

Overigens als hij de bak in gaat, kan hij mooi aansluiten bij een nieuw seizoen Prison Break ;)

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

• Hannibal1471
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08-04 19:37
Geen happy end :(

• vanaalten
Geen happy end, maar wel een mooi einde. Ik zou het zelfs als serie-afsluiter wel een passende aflevering vinden.

Als er nou nog een seizoen komt, ben ik benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Twee jaar overslaan? Of toch een slimme oplossing dat Mike in de eerste week weer vrijkomt? En in beide gevallen, als advocaat zal 'ie niet kunnen werken.

• WernerL
  • Laatst online: 13:00
Uit een interview wat ik vandaag las willen ze geen time-jump maken. In het volgende seizoen zit Mike dus nog steeds in de gevangenis.

Jammer dat het seizoen is afgelopen trouwens. Heb enorm genoten van dit seizoen. Hoop dat ze dit niveau vast kunnen blijven houden in het volgende seizoen.

• Arundo
  • Laatst online: 02-04 09:28
Pff wat een einde toch niet echt verwacht dus ook wel weer leuk dat ze het zo doen. Helaas nu het lange wachten.

• Bartske

Bartske

Valar Morghulis

Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen, niet wat ik had verwacht (kijk maar een paar posts hierboven :P).

Mike in prison, kan ook wel weer een nieuw licht op de serie werpen waar er binnen en buiten de muren er nog vanalles gaat afspelen. Het ziet er voor de firma nu ook niet echt goed meer uit, iedereen weg.

• Mithrildor
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-04 11:48
quote:
vanaalten schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:05:
Geen happy end, maar wel een mooi einde. Ik zou het zelfs als serie-afsluiter wel een passende aflevering vinden.
Inderdaad, wat mij betreft, hadden ze het hierbij kunnen laten, we zijn weer full circle.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12:36

Gynnad

* * *

Verrassend einde inderdaad. Benieuwd wat we volgend seizoen gaan zien

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Michielodc
  • Laatst online: 23-11-2018
Dus met seizoen 6 van Suits bedoelen ze eigenlijk het nieuwe seizoen van Prison Break?

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:16
quote:
Gynnad schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:34:
Verrassend einde inderdaad. Benieuwd wat we volgend seizoen gaan zien
Prison Break, maar dan zonder tatoeages.

Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl

• MoiZie
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23-04 18:07
Wat mij betreft een serie afsluiter. Denk niet dat ik nu nog verder ga kijken, de eventuele oplossing kan alleen maar ongeloofwaardig worden...

• twerk
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10:35
quote:
MoiZie schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:50:
Wat mij betreft een serie afsluiter. Denk niet dat ik nu nog verder ga kijken, de eventuele oplossing kan alleen maar ongeloofwaardig worden...
Het wordt nu juist leuk om dat de firm er niet meer is. Er moet nu een nieuwe firm van de grond af aan worden opgebouwd.

• Krizzie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17-02 13:13

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik denk dat Mike in de bak zijn rechten diploma gaat halen (toch tijd zat :P ) en daarna samen met Harvey Spectre & Ross op gaat richten. :P

Geluidswolk

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ik ben vorige week (na een tip van een vriend) ook eindelijk begonnen met Suits, ik dacht altijd dat het niets voor mij zou zijn maar de balans tussen humor en serieuze shit is heerlijk kijken. Erg leuke serie. Nu bij aflevering 11 van Seizoen 1, ik heb nog even te gaan :P

Is het al bijna vrijdag?

• Zinloos1
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-04 16:46
Inderdaad wel onverwachts dit. Zou een goed einde zijn geweest van de serie.
Zie je niet vaak een treurig einde. Ben wel benieuwd welke richting ze de serie nu opnemen.
Alles wat er was is nu kapot gemaakt.
quote:
DennusB schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:54:
Ik ben vorige week (na een tip van een vriend) ook eindelijk begonnen met Suits, ik dacht altijd dat het niets voor mij zou zijn maar de balans tussen humor en serieuze shit is heerlijk kijken. Erg leuke serie. Nu bij aflevering 11 van Seizoen 1, ik heb nog even te gaan :P
Dan zou ik de laatste comments niet lezen als ik jou was.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
Zinloos1 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:56:
Inderdaad wel onverwachts dit. Zou een goed einde zijn geweest van de serie.
Zie je niet vaak een treurig einde. Ben wel benieuwd welke richting ze de serie nu opnemen.
Alles wat er was is nu kapot gemaakt.

[...]

Dan zou ik de laatste comments niet lezen als ik jou was.
Haha ik heb dit ook met oogkleppen op geopend, ik heb niks gelezen :D

Is het al bijna vrijdag?

• Steephh
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 09:48
quote:
Krizzie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:51:
Ik denk dat Mike in de bak zijn rechten diploma gaat halen (toch tijd zat :P ) en daarna samen met Harvey Spectre & Ross op gaat richten. :P
Hij is nu toch ook levenslang "gebanned"? Dus dat gaat m niet worden denk ik :P

_@/'

• Krizzie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17-02 13:13

Krizzie

Progressive Music \o/

Als consultant dan. :+

Geluidswolk

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 07:06

Aight!

'A toy robot...'

Ik hoop dat ze stoppen met de serie, eindelijk een goed einde vindt ik!

spoiler:
Het houdt natuurlijk een keer op hé! Ook dat het een keer niet goed afloopt, dat mag ook wel eens in een serie.

Misschien nog een film erachter aan, maar als ze het maar niet helemaal gaan uit melken.
Vond het een prima aflevering!

Te koop CANON EF 70-200 F/4 : https://tweakers.net/aanbod/1937148/canon-ef-70-200mm-f-4l-usm.html

• Dragons
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 17-04 13:42
Deze zomer komt seizoen 6 uit dus dit was niet het einde.

Dragons wijzigde deze reactie 05-03-2016 04:24 (3%)

-

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11:27
quote:
Ik vraag me af in hoeverre dat dus kan. Met al zijn kennis/ervaring facerolled ie natuurlijk al die examens op Harvard dus waarom niet zodra die vrij is, of wellicht zelfs via een regeling vanuit de bak, zijn diploma halen?

Of zou die dan door de BAR geweigerd worden vanwege zijn eerdere crime? Want als ze het die kant op gooien zou het inderdaad wel eens kunnen dat de serie nog een hele tijd door gaat met de opbouw van een nieuwe firm, wat het in mijn ogen weer interessant kan maken omdat je dan weer veel meer rechtszaken gaat krijgen waarbij de mike&harvey train weer kan gaan knallen, iets wat de 1e 2 seizoenen zo gaaf maakte.

• Steephh
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 09:48
quote:
Dat zie ik nog wel eens gebeuren.. Ook dat ie door zijn legal advice daar toch nog vrienden maakt daar binnen.. :+

Verder, wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat Gibbs zelf een crimineel blijkt te zijn waardoor alles weer opnieuw bekeken gaat worden.

_@/'

• FREAKJAM
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 12:47

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mike en Forstman in dezelfde gevangenis. Dat belooft wat.

is everything cool?

• FunkyTrip
  • Laatst online: 15:00

FunkyTrip

Funky vidi vici!

quote:
FREAKJAM schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:46:
Mike en Forstman in dezelfde gevangenis. Dat belooft wat.
Als dat zo is weet je precies wat er gaat gebeuren: Forstman chanteert Mike met iets en dwingt hem om ofwel klusjes voor hem op te knappen ofwel Harvey het leven zuur te maken...

Dit dus.

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

quote:
Dragons schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 04:23:
Deze zomer komt seizoen 6 uit dus dit was niet het einde.
Jammer! Maar misschien pakken ze het wel goed aan.

We zullen zien :)

Te koop CANON EF 70-200 F/4 : https://tweakers.net/aanbod/1937148/canon-ef-70-200mm-f-4l-usm.html

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 06:48
Ik heb me kapot geërgerd aan Mike de laatste 2 afleveringen. Met z'n catholic guilt trip. Rot toch op met je zogenaamd nobel ten onder willen gaan. Blegh..

Ik zie nu ook niet echt meer een richting die het volgende seizoen op kan gaan met Mike in de gevangenis (wat volgens de schrijvers zo blijft) zodat het interessant blijft. Ze hadden Mike al veel eerder in een externe consultant constructive moeten hijsen, dan waren ze van het gezeik af geweest. Zulke slimmem mensen zogenaamd, maar dit konden ze zelf niet bedenken?

De enige reden om te blijven kijken volgend seizoen blijven denk ik de dames. Donna, Rachel en Katrina blijven geen straf om naar te kijken.. *;

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13:05
Kan me soms wel juist ergeren aan het gedrag van Donna. Bijvoorbeeld als Harvey haar wat zegt te doen, moet ze altijd vragen wat of wilt ze weten wat er aan de hand is.

Doe gewoon eens een keer wat je gevraagd wordt . :+

Bwoah

• XyritZz
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online
quote:
Malfunctions schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:10:
Ik heb me kapot geërgerd aan Mike de laatste 2 afleveringen. Met z'n catholic guilt trip. Rot toch op met je zogenaamd nobel ten onder willen gaan. Blegh..
Hij werd ook wel even met z'n neus op de feiten gedrukt, Jessica, Harvey en Lewis hebben alle drie een relatie opgegeven vanwege Mike z'n geheim. Mike wist daar niet bij alle drie vanaf.
quote:
Ik zie nu ook niet echt meer een richting die het volgende seizoen op kan gaan met Mike in de gevangenis (wat volgens de schrijvers zo blijft) zodat het interessant blijft. Ze hadden Mike al veel eerder in een externe consultant constructive moeten hijsen, dan waren ze van het gezeik af geweest. Zulke slimmem mensen zogenaamd, maar dit konden ze zelf niet bedenken?

De enige reden om te blijven kijken volgend seizoen blijven denk ik de dames. Donna, Rachel en Katrina blijven geen straf om naar te kijken.. *;
Mike zal z'n talenten in de gevangenis moeten gaan gebruiken om uit de problemen te blijven. Jessica Harvey en Lewis moeten een nieuwe carriere gaan opbouwen, wat dat betreft genoeg mogelijke verhaallijnen. Ik hoop alleen dat het niet te veel drama wordt en er nog genoeg advocatuur aan te pas komt.

Verder heb je gelijk, zeer slimme mensen hebben het zeer dom aangepakt. Mike had ergens el cheapo een law degree kunnen halen; de leugen was dan enkel geweest richting het kantoor (hij deed zich voor als Harvard student, terwijl hij daar nooit was geweest) ipv dat hij helemaal geen advocaat is. Hij had als consultant aan de slag kunnen gaan, precies hetzelfde werk alleen alle documenten hebben een handtekening van Harvey. En hij had zich wat beter kunnen gedragen bij die investeringsbank.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Nnoitra
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:08
What is Season 6 going to look like? Are we gonna see him in prison? Are you gonna find a way to get him out of prison early?
Korsh: [Laughs] We're working on figuring that out right now. It is our plan currently to have Mike be in prison next season. We don't know at the moment when he's gonna get out. We haven't gotten there yet. We're not rushing to get him out and we're not jumping ahead in time to when he gets out.

What's the status of the firm? They need some bodies in there.
Korsh: We're gonna pick up not longer after the events of the finale. You saw they got back and everyone was gone. Our current plan is to pick up with an episode that takes place throughout the first night of Mike being in prison and everyone at the firm finding out everyone's gone and them figuring out what to do and how to adjust to life in their new situations. It's hopefully going to be a different episode of Suits, but still with some emotional turns and hopefully a surprise or two. I know people might not believe this, but even though Mike's in prison, the trial being over means there will be more humor next year. At least on the firm side of things, most of the drama is gone.

http://www.tv.com/shows/s...s-to-prison-145693829123/

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Naar mijn idee is het van flitsende originele serie overgegaan naar een soort drama soap.
De eerste seizoenen waren best aardig, karakter ontwikkelingen, interessante cases en creatieve scenario's.

• Bartske

Bartske

Valar Morghulis

quote:
Viper® schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:56:
Naar mijn idee is het van flitsende originele serie overgegaan naar een soort drama soap.
De eerste seizoenen waren best aardig, karakter ontwikkelingen, interessante cases en creatieve scenario's.
Zo vond ik de laatste helft van dit seizoen ook. Ze hebben juist een aantal seizoenen opgebouwd naar een moment als dit, harvey die bereid is zich voor de trein te gooien voor mike, dat had je in seizoen 1 nooit zien aankomen.

• Grooveman11
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 08-01 00:15
Het laatste seizoen vond ik het meest aangrijpende. Dat draaide van begin tot eind om overleven en uit de bak blijven. Alle losstaande zaken waren zeer vermakelijk, alleen hier zat een climax aan te komen. Dat hij dan weer echt de gevangenis in zou gaan had ik weer niet verwacht. Die Gibbs was behoorlijk volhardend. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan aanvliegen. Wellicht dat Mike zich populair maakt in de gevangenis met zijn fotografisch geheugen en kennis van alle regeltjes. Hij zal in ieder geval moeten zien te overleven. Overigens mooi om te zien hoe Harvey door het vuur wilde gaan voor Mike.

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
Viper® schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:56:
Jij had liever een case-of-the-week show? Want dat wordt echt heel saai na een seizoen of drie.

Kijk naar Castle of Bones -- die houden dat concept nog steeds aan (met een overlappende arc). Ik keek dat beide altijd graag maar na een tijdje wordt gewoon steeds meer van hetzelfde en dat is geen goede situatie voor een tv-serie. Dus kijk ik 't allebei niet meer.

CyBeR wijzigde deze reactie 08-03-2016 16:20 (4%)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vanaalten
...en volgens tvdb.com gaat de serie verder, op 13 juli.

Ben benieuwd wat voor draai ze er aan gaan geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johncheese002
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

quote:
vanaalten schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:42:
...en volgens tvdb.com gaat de serie verder, op 13 juli.

Ben benieuwd wat voor draai ze er aan gaan geven.
OK, ik dacht 31 juli 2016 gelezen te hebben...nog 2,5 maand wachten, afturven! *O* oOo :9~

• Spectaculous
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 14:41
quote:
Enige probleem is dat hij door de BAR is geschrapt en nooit meer terug daarin komt, zelfs als er vormfouten in zijn rechtszaak zijn geweest hij heeft geschikt met schuldbekentenis.

Overigens, ik denk dat de serie alle spanning verliest als Mike op de legale manier advocaat wordt/is. Dat deel van de serie is juist wat het spannen en leuk maakte, de fietskoerier die zonder de moeite van een opleiding in een rechtbank staat als advocaat. Stiekem een kleine droom voor velen.

Het is even afwachten, maar ik ben bang dat achteraf dit een beter moment voor een einde was geweest dan wat er gaat komen. Ik hoop het echt niet, maar dit zou niet de eerste serie zijn waarbij dit het geval is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23-04 21:44
Zit te wachten op Netflix... 4 seizoenen er in korte tijd doorheen gejaagd.... Nu de rest nog... Kijkt heerlijk weg.

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
quote:
Spectaculous schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:27:
[...]

Enige probleem is dat hij door de BAR is geschrapt en nooit meer terug daarin komt, zelfs als er vormfouten in zijn rechtszaak zijn geweest hij heeft geschikt met schuldbekentenis.

Overigens, ik denk dat de serie alle spanning verliest als Mike op de legale manier advocaat wordt/is. Dat deel van de serie is juist wat het spannen en leuk maakte, de fietskoerier die zonder de moeite van een opleiding in een rechtbank staat als advocaat. Stiekem een kleine droom voor velen.

Het is even afwachten, maar ik ben bang dat achteraf dit een beter moment voor een einde was geweest dan wat er gaat komen. Ik hoop het echt niet, maar dit zou niet de eerste serie zijn waarbij dit het geval is.
Dit is wel waar, maar "realistisch" gezien, er komt een tijd dat hij door moet gaan ze kunnen dit dingetje niet eeuwig laten door lopen als ze verder willen.
Of het moet een eind goed al goed story zijn en in S4 gestopt worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spectaculous
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 14:41
quote:
Mektheb schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:51:
[...]

Dit is wel waar, maar "realistisch" gezien, er komt een tijd dat hij door moet gaan ze kunnen dit dingetje niet eeuwig laten door lopen als ze verder willen.
Of het moet een eind goed al goed story zijn en in S4 gestopt worden.
Nu niet meer in ieder geval :P , maar je hebt wel gelijk. Ik gok erop dat het moment dat hij ooit weer door de bar geaccepteerd wordt er vast iets gebeurt waardoor hij weer in de shit komt. Overigens hebben ze alle seizoenen genoeg grenzen gepasseerd, maar werd dat altijd een beetje ondergesneeuwd door dit, nu is er ruimte om daardoor problemen te maken.

• Daanieyel
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 23-04 14:48
FYI 6de seizoen is begonnen! :)

I5 3570K @ 4.5 Ghz - MSI GTX 660 TI OC

• Erulezz
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14-04 20:28
Leuke eerste aflevering weer, vooral de laatste minuut. Niet verwacht :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | V&A Advertenties | AlpenCams

• Krusher
  • Niet online
Louis en die urn _O-

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

quote:
Erulezz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:11:
Leuke eerste aflevering weer, vooral de laatste minuut. Niet verwacht :)
Wel verwacht, maar niet meteen zo snel al...dacht dat ie eerst nog meer informatie vrij moest geven :D

Dit dus.

• MoiZie
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23-04 18:07
Goedgelovige naïeve man..

Vind het hele reddingsplan wel wat vergezocht, evenals iedereen die opeens weg is uit het hele gebouw. Twijfel nog over hoe goed ik het vind..

• Bartske

Bartske

Valar Morghulis

quote:
FunkyTrip schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:33:
[...]

Wel verwacht, maar niet meteen zo snel al...dacht dat ie eerst nog meer informatie vrij moest geven :D
Haha zat er ook op te wachten, natuurlijk eerst die bewaker die zegt dat het geen prison movie hier is en dan gebeurt er natuurlijk precies zo´n prison movie ding :P

Ligt het aan mij of zitten er opeens wat slapstick momentjes in een aflevering waar de humor eerst een stuk subtieler was?
quote:
MoiZie schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:04:
Goedgelovige naïeve man..

Vind het hele reddingsplan wel wat vergezocht, evenals iedereen die opeens weg is uit het hele gebouw. Twijfel nog over hoe goed ik het vind..
Voor de juridische waarheid moet je Suits ook niet kijken, dat gaat al seizoenen zo. Allemaal leuke dingen bedenken maar die slaan juridisch echt nergens op.

Bartske wijzigde deze reactie 14-07-2016 22:23 (42%)

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het was al lang 50% soap maar ik vind het ondertussen 80% soap (zelfs incl flauwe muziek), dat wordt veel te veel...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14:51
Ja idd, wordt steeds erger. Overigens hoezo heeft Mike altijd alles door maar niet als hij genaaid wordt in de gevangenis...

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• backupdevice
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22-04 19:30
Vond het eerlijk gezegd een slechte start van het seizoen. Het verhaal in de gevangenis kan je mijlenver zien aankomen . Ze zullen wel achter Rachel aangaan enzo.... Weet niet, ik kijk nog 1 aflevering en dan haak ik af

Just 'cause you can't see it, doesn't mean it, isn't there | 4400WP ZO | Kamado Joe Classic | if you're lookin', you ain't cookin

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Nee eerder achter Harvey, want hij zal wel een hoop gasten in die gevangenis hebben gekregen...

• DGTL_Magician
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19-04 15:33

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Crossover met Prison Break maar dan?

Blog | Te huur: 3-kamer vakantie appartement in de Harz | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Suffe aflevering.. dat in de gevangenis zag je van een kilometer aan komen en de hoeveelheid drama in deze serie stijgt ieder seizoen weer, zonde.

• Rips10
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 30-03 10:34
quote:
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:01:
Suffe aflevering.. dat in de gevangenis zag je van een kilometer aan komen en de hoeveelheid drama in deze serie stijgt ieder seizoen weer, zonde.
Precies wat ik van de eerste aflevering vond. Als het zo doorgaat hadden ze beter kunnen stoppen na seizoen 5. Dat was een prima einde geweest

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23-04 20:14

Grudgie

PSN: Grudgie7

quote:
Heb hier echt op gewacht! Wacht wel even tot er meer afleveringen zijn. Kan niet wachten om te kijken. :D _/-\o_

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• Ora et Labora
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-04 16:18
Waar kijken jullie dit op dan? Op Netflix zijn er slechts 4 seizoenen beschikbaar.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Miss_80
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Sickbeard is your savior ;-)

• Timminator
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23-04 21:40
Pfff het wordt er niet beter op, zelfs mijn vriendin was gisteren kritisch bij aflevering 2 van dit seizoen. Ik weet niet of we dit seizoen gaan afkijken.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14:39
quote:
Ora et Labora schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:04:
Waar kijken jullie dit op dan? Op Netflix zijn er slechts 4 seizoenen beschikbaar.
Je zit op tweakers.net he, wat denk je zelf.. :+

Ik moet aflevering 2 van s6 nog kijken maar vond aflevering 1 ook niet echt denderend, vraag me af welke richting het uit gaat, ik hoop ZSM uit dat gevangenis want dit wordt echt meer GTST met de dag..

Scrtz wijzigde deze reactie 22-07-2016 14:03 (29%)

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-04 16:49
Ik vind de serie nog steeds leuk. Gevangenis gedeelte is ook wel leuk, het moet alleen niet te lang gaan duren.
Had het wel leuk gevonden als person and spector helemaal kapot was gemaakt en opnieuw moesten beginnen.

• MrAngry
  • Laatst online: 14:51
Aflevering 3 is de eerste dit seizoen die het aankijken waard is, wat dilemma's hier en daar de bekende deus ex machina's (Rachel, wtf heeft ze gevonden op die chick), maar de cliffhanger is weer zo enorm kut.Ik ben benieuwd wanneer ik de kabel ga doorhakken voor deze serie.

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• Mithrildor
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-04 11:48
Ik had een beetje gehoopt dat Mike nu met zijn celmaat hun problemen op een badass manier zou gaan oplossen, zoals Mike en Harvey in de eerste paar seizoenen, maar het is nu vooral een hoop drama totdat iemand anders opeens het probleem voor ze oplost. De afgelopen seizoenen is Suits slechte half-serieuze drama, dus het is een beetje dom van me dat ik die sfeer van de eerste paar seizoenen had verwacht.

• Bartske

Bartske

Valar Morghulis

Voor mij zit het net op het randje om het wel te blijven kijken. Ga er geen tijd voor vrijmaken om te kijken maar ik heb op het moment genoeg tijd om het bij te houden. Opzich vind ik het gevangenis gedeelte nog niet zo ontzettend slecht (op zich prima idee om eens een andere ruimte te zien dan dat kantoor, maar heb het idee dat ze er nog wel wat meer uit kunnen halen. Lijkt me opzich wel grappig als straks Mike zich in aanzien bij de andere gevangenen omhoog werkt en ook een soort badass wordt zoals die andere gast nu is (maar dan op een lawyer manier natuurlijk niet met geweld). Verwacht dat hij er met de halve seizoensfinale misschien alweer uit is.

• vanaalten
Stil hier! Iedereen afgehaakt ofzo?

Vind zelf het nieuwe seizoen best leuk worden. Wat minder drama en wat meer juridische zaken t.o.v. het vorige seizoen. Ook de gevangenis als nieuwe setting en de inbreng van die nieuwe huurders in het pand vind ik een leuke toevoeging.

Enkel Louis mag wat mij betreft direct uitgeschreven worden. Hele serie vol met redelijk geloofwaardige karakters en dan 1 ongeloofwaardige clown er bij... :|

• Mektheb
  • Nu online
quote:
vanaalten schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:27:
Stil hier! Iedereen afgehaakt ofzo?

Vind zelf het nieuwe seizoen best leuk worden. Wat minder drama en wat meer juridische zaken t.o.v. het vorige seizoen. Ook de gevangenis als nieuwe setting en de inbreng van die nieuwe huurders in het pand vind ik een leuke toevoeging.

Enkel Louis mag wat mij betreft direct uitgeschreven worden. Hele serie vol met redelijk geloofwaardige karakters en dan 1 ongeloofwaardige clown er bij... :|
Louis is juist 1 van de leukste mensen in de serie :D.

Harvey 1
Louis 2
Jessica 3
Dan pas Mike en Rachel etc :P

• Krusher
  • Niet online
quote:
vanaalten schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:27:
Stil hier! Iedereen afgehaakt ofzo?...
Meh, alleen aan het opsparen, het tv seizoen is momenteel vrij leeg ivm de O.S. :O

Mooie gelegenheid om wat oude meuk erdoorheen te jassen O-)

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
zojuist aflevering 5 gezien.
en het dialoog dat rachel en jessica hebben over dat jessica toch de pro bono doet.

jessica zegt: "if people google our name, I would like them to see, "pearson specter free innocent man out of prison". Vergeet ze hier de Litt, of was dat bewust?!

• Mektheb
  • Nu online
quote:
demonic schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:59:
zojuist aflevering 5 gezien.
en het dialoog dat rachel en jessica hebben over dat jessica toch de pro bono doet.

jessica zegt: "if people google our name, I would like them to see, "pearson specter free innocent man out of prison". Vergeet ze hier de Litt, of was dat bewust?!
Scherp dat was mijn 1e idee ook.

• kingfriko
  • Laatst online: 29-11-2018

kingfriko

100 % BULLY

Vind zelf Louis ook het leukste personage , krijg altijd al een glimlach als hij al in beeld komt .
Daarnaast Donna , maar daar kijk ik gewoon heel graag naar O+

kingfriko

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 08:59
Donna... <3

Mike did the right thing wrong, Harvey is doing the wrong things right. Grappige paradox.

Verder hussel met spelers wel leuk, al vind ik de gevangenis soap nog niet zo boeiend. Fijn dat er weer wat meer juridische zaken lopen. Al met al overigens nog steeds een toffe serie. Zal Stu de volgende keer met Jessica uit eten gaan? En Harvey met Sean. Die laatste scene was wel een beetje brokeback mountain :+

• Bartske

Bartske

Valar Morghulis

Mensen nog gekeken gisteren? Vond de ep wel weer redelijk, verwacht dat mike er wel weer uit zal komen bij de (halve seizoens) finale. Maar ze moeten het nog even spannend maken met die gast in prison die er opeens achter komt (komt in het begin niet zo slim over maar kan nu opeens heel goed redeneren).

Maar wat was dat stukje met Donna en die trader slecht zeg :X . Echt veel te weinig subtiel om nog een beetje geloofwaardig over te komen.

• Meneer Vevie
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 23-04 23:09

Meneer Vevie

Series, Films en meer

Ja, Donna verspillen ze al een paar seizoenen. Hele goede actrice, hoor, maar ze wordt alleen ingezet om mensen op hun plek te zetten en te tonen hoe goed Donna is in wat ze doet. Jammer.

Dit seizoen kan ik wel waarderen. De serie heeft nu toch een andere dynamiek. Wat Louis tot ni toe te doen krijgt is ook een beetje jammer, maar de scène waarin hij aangaf dat een vrouw als die brunette hem normaal niet zag staan vond ik dan wel boeiend. Nog 3 afl tot dit seizoenshelft over is.

Ik ben Meneer Vevie. Ik houd mij bezig met series, audio en films. Maar vooral series. Ik zou gek zijn als ik niet zou praten over series. Lees op www.meneervevie.com mee met mijn avonturen.

• XyritZz
  • Nu online
Stukje van Donna viel me ook op; hebben ze wel een handje van in Suits. Er moet iets geregeld worden wat normaal gesproken nooit lukt; Donna loopt er op af en steekt een bullshit verhaaltje op waarin 10 random names worden gedropt en ineens is iedereen onder de indruk van Donna en is magisch alles geregeld dat geregeld moest worden.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

quote:
XyritZz schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:05:
Stukje van Donna viel me ook op; hebben ze wel een handje van in Suits. Er moet iets geregeld worden wat normaal gesproken nooit lukt; Donna loopt er op af en steekt een bullshit verhaaltje op waarin 10 random names worden gedropt en ineens is iedereen onder de indruk van Donna en is magisch alles geregeld dat geregeld moest worden.
Donna als Deus Ex Machina :D

Dit dus.

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

Jessica gaat dus dit seizoen de serie uit. Dat maakt de laatste aflevering wel duidelijk met haar liefje Jeff die naar Chicago gaat en of Jessica al dan niet mee gaat.

spoiler:
Voor wie het serienieuws niet echt volgt: Gina Torres heeft de hoofdrol te pakken in een andere serie. En elke acteur wilt toch zelf de lead zijn in een project. Dus die keus is te begrijpen.

Ik ben Meneer Vevie. Ik houd mij bezig met series, audio en films. Maar vooral series. Ik zou gek zijn als ik niet zou praten over series. Lees op www.meneervevie.com mee met mijn avonturen.

• XyritZz
  • Nu online
quote:
Meneer Vevie schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:24:
Jessica gaat dus dit seizoen de serie uit. Dat maakt de laatste aflevering wel duidelijk met haar liefje Jeff die naar Chicago gaat en of Jessica al dan niet mee gaat.

spoiler:
Voor wie het serienieuws niet echt volgt: Gina Torres heeft de hoofdrol te pakken in een andere serie. En elke acteur wilt toch zelf de lead zijn in een project. Dus die keus is te begrijpen.
Zonde, vind haar nog wel een van de meest geloofwaardige karakters :')

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Blij dat die gevangenis sleur nu voorbij is. Die Gallo was echt irritant. Niet stoer of intimiderend, gewoon irritant. Elke keer dat die weer aan kwam dacht ik "zucht, daar gaan we weer".

Harvey trekt nog steeds de serie, Mike is al minder interessant aan het worden en Litt verdwijnt in een zielig liefdesverhaaltje. Vind het leuk dat ze iets nieuws wilden proberen dit seizoen, maar ik mis de tijd dat superduo Harvey en Mike cases gingen oplossen.

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
quote:
Piet_Piraat7 schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:22:
Blij dat die gevangenis sleur nu voorbij is. Die Gallo was echt irritant. Niet stoer of intimiderend, gewoon irritant. Elke keer dat die weer aan kwam dacht ik "zucht, daar gaan we weer".

Harvey trekt nog steeds de serie, Mike is al minder interessant aan het worden en Litt verdwijnt in een zielig liefdesverhaaltje. Vind het leuk dat ze iets nieuws wilden proberen dit seizoen, maar ik mis de tijd dat superduo Harvey en Mike cases gingen oplossen.
Ik geloof pas dat die gevangenis-sleur voorbij is als Mike buiten staat. Dat is nog niet het geval ;-).

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 12:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

quote:

Eigenlijk wordt het ook tijd dat er een einde wordt gebreid aan de serie. Het wordt al gekker en de quotes beginnen nu wel voorspelbaar te worden:
"We've got a problem"
"Why dont you.... " (zegt Harvey ongeveer 2x per aflevering.)

En ik ben verder ook wel klaar met het bold and the beautiful gehalte van sommige story lines. Het is nog leuk genoeg om te kijken, maar bij de beste series heb je, als ze stoppen, het gevoel dat je nog meer wilt zien. Als Suits stopt heb ik dat niet denk ik. Nog steeds vermakelijk genoeg om te kijken, maar het wordt allemaal wel wat zoetsappig.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• XyritZz
  • Nu online
quote:

Gallo zijn we nog niet vanaf... daar geloof ik geen snars van. Die krijgt het op een of andere manier wel voor elkaar dat Harvey en Mike z'n zaak nog gaan behandelen; en de uitkomst daarvan smeren ze over de rest van het seizoen uit.

• lubbertkramer
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13:55
Vorig seizoen zag je Mike de gevangenis binnengaan maar aan het eind van deze aflevering zat hij nog netjes in zijn cel te bellen, ik verwacht dat er nog wat gaat gebeuren waardoor het gevangenis verhaal nog niet voorbij is. Al hoop ik van niet want ben wel klaar met dit verhaal, vraag is hoe gaat Mike terugkomen als advocaat want ondnaks zijn medewerking en eventuele vrijlating is hij nog niet van die blaam af.

Ook verwacht ik nog geen einde aan het Gallo verhaal, of hij vrijkomt of niet dat verhaal zal niet ten einde zijn, hij zal wraak willen.

lubbertkramer wijzigde deze reactie 05-09-2016 12:02 (14%)

• Krusher
  • Niet online
Zo hehe eindelijk is die gevangenisdrama over.

• Piet_Piraat7
  • Nu online
quote:
Krusher schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:44:
Zo hehe eindelijk is die gevangenisdrama over.
Inderdaad, ik was nog even bang dat ze echt zijn deal gingen intrekken. Wel heerlijke revenge scene bij die Gallo ;w

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

quote:
lubbertkramer schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:53:
Vorig seizoen zag je Mike de gevangenis binnengaan maar aan het eind van deze aflevering zat hij nog netjes in zijn cel te bellen, ik verwacht dat er nog wat gaat gebeuren waardoor het gevangenis verhaal nog niet voorbij is. Al hoop ik van niet want ben wel klaar met dit verhaal, vraag is hoe gaat Mike terugkomen als advocaat want ondnaks zijn medewerking en eventuele vrijlating is hij nog niet van die blaam af.

Ook verwacht ik nog geen einde aan het Gallo verhaal, of hij vrijkomt of niet dat verhaal zal niet ten einde zijn, hij zal wraak willen.
Je zou toch denken dat het 'advocaat' gedeelte over is. Mike staat te boek als een fraudeur, een nep advocaat. Weinig advocatenkantoor die hun reputatie op het spel zouden zetten om zo iemand aan te nemen. Of hij wordt een stille adviseur bij Pearson Specter Litt. Ik denk dat het beter is om een eind aan Suits te breien. Zoveel valt er niet meer te vertellen. De serie loopt nu al 6 seizoenen en het verhaal is nu wel verteld, denk ik. Verder gaan betekent alleen maar in herhaling vallen. Nog een zevende seizoen erachteraan aan en dan netjes afronden.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True