Of die blonde advocaat (met die schadeclaim S04/S05 ergens- 2 a 3 aflv.) met die lange stelten, die Harvey wel lekker vond. Dat zij wellicht ergens achter is gekomen en dat ineens gemeld heeft, zij heeft die claim-zaak immers verloren en is uit op wraak misschien.
Toch denk ik dat die Hardman het weet ofzo- daarmee chanteert hij Jack Solof ook, met die enveloppen- zou het niet? Omdat hij nu zo intens met die Mike heeft samengewerkt en hem heeft voorgedragen als partner.
Tegen wie heeft Mike zelfstandig in de zaal gestaan op zitting? Een keer in een house-claim met bed-bugs, zoiets staat mij bij. Wellicht dat die advocaat ineens opduikt en door iets of iemand op het spoor is gekomen.
Maar goed, zo zijn er veel gegadigden.
Ik zag in de guide alleen vandaag nog E12 en volgende week niks...en daarna ook niets.
Krijgen wij nu slechts twee episodes te zien en dan de andere vier van de zomer pas weer ofzo?
Schiet en edit dan achter elkaar door en plemp de hele zooi ineens of achter elkaar op tv...dat maanden wachten tussen dit soort shotjes voelt echt als afkicken imo...