Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:32

Thompson

Beeromaniac

vanaalten schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:43:

Die rode draad case is er misschien wel: Mike met z'n schoonvader een die class-action suite.
Klopt. Dat hoop ik dan ook. Zou alleen leuk zijn als Harvey zich daar nog mee gaat bemoeien (ik was altijd wel fan van het duo Harvey/Mike). Dan hoeft ie zich tenminste ook niet meer te focussen op al dat office gezeik en die paniekaanvallen etc.

Vind de nieuwe secretaresse van Harvey het trouwens wel leuk spelen. Doet qua "skills" amper onder voor Donna en dat vaak tegen de verwachting van Harvey in.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:05
FunkyTrip schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:45:
Toch vraag ik me af waarom iedereen daar blijft werken. De hele dag een grafstemming op kantoor omdat iedereen op elkaar loopt te zeiken en achterbaks loopt te doen. Moet je toch uit een bepaald hout gesneden zijn om dat uberhaupt leuk te vinden. Wat dat betreft zijn Mike en Rachel vreemde eenden in de bijt. Normaal zouden die twee nooit in zo'n omgeving blijven werken gezien het zachtaardige karakter dat ze hebben.
Dat schijnt in de advocatuur wel normaal te zijn, ook in NL. Kan me herinneren dat 3 vrouwen uit dat wereldje er zelfs nog een boek over hebben geschreven. Zeker op hoog niveau zal dat heel erg zijn (ook in de echte wereld). Allemaal haantjes die zich willen bewijzen ten koste van anderen. Ik kom zelf uit de onderzoekswereld, en daar is het gelukkig een stuk minder maar ook daar zie je dit gedrag in de toplabs.

edit: https://www.fiatjustitia....msterdamse-kantoorjungle/

Dit bedoel ik dus. En mike wordt dus heel erg gedreven om dit werk te doen door het gedoe met z'n ouders. En dus ' tolereert' hij het gedrag van iedereen denk ik. Rachel weet ik eigenlijk niet waarom zij het werk doet, zal wel iets met haar vader te maken hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Bartske op 10-07-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Thompson schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:46:
[...]

Vind de nieuwe secretaresse van Harvey het trouwens wel leuk spelen. Doet qua "skills" amper onder voor Donna en dat vaak tegen de verwachting van Harvey in.
Logisch toch, die is de stress omgeving van een ziekenhuis gewend...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Geckoo schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:42:
[...]

Logisch toch, die is de stress omgeving van een ziekenhuis gewend...
Ze had toch 24 jaar ervaring als legal secretary? Ziekenhuis heb ik niet meegekregen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik denk dat Geckoo bedoelt is dat ze uit Scrubs is komen waaien :P

[ Voor 25% gewijzigd door Megamind op 13-07-2015 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Wat op zich spannend is want volgens mij ging ze daar de pijp uit :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Megamind schreef op maandag 13 juli 2015 @ 00:56:
Ik denk dat Geckoo bedoelt is dat ze uit Scrubs is komen waaien :P
Ahh ik dacht al waar ken ik haar van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:19
Net klaar met S03, ben blij dat dat seizoen er op zit. Vooral Rachel vond ik erg vervelend worden aan het einde van het seizoen.

Ben nu bij aflevering 5 of 6 van S04 en gelukkig zit er nog steeds drama in van Rachel.. blijft dat zo?! :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:19
Afgelopen weekend seizoen 3 (mee)gekeken (met de GF, die is fan).
Ik denk dat ik het er maar bij laat. Mike weg bij Pearson Specter is eigenlijk een prima einde, en als ik de reacties op S4 en S5 hier zo lees denk ik niet dat ik daar blij van ga worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
sjorremans schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:13:
Net klaar met S03, ben blij dat dat seizoen er op zit. Vooral Rachel vond ik erg vervelend worden aan het einde van het seizoen.

Ben nu bij aflevering 5 of 6 van S04 en gelukkig zit er nog steeds drama in van Rachel.. blijft dat zo?! :+
Beetje hier en daar, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esther O+

En kan die oorlog met Harvey, Donna en Louis nu eindelijk eens over zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:40:
Esther O+

En kan die oorlog met Harvey, Donna en Louis nu eindelijk eens over zijn?
Volgens mij is ie zo goed als over nu. Ze zijn in ieder geval allemaal even vriendjes. Mike/Zane ook over. Volgende week nieuwe dingen gok ik.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ga Person of Interest kijken ;)
Ik zat de hele tijd te wachten tot ze iemand doodschoot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:20:
[...]

Ga Person of Interest kijken ;)
Ik zat de hele tijd te wachten tot ze iemand doodschoot...
Ik kijk wel Angel als ik Amy wil zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Ik vond dit toch wel een goede aflevering! Beste van dit seizoen tot nu toe. Ik heb echt zitten lachen op bepaalde momenten :)

Gelukkig is dat drama met Rachel en Mike minimaal en er werd weer eens een keer verwezen naar mike's fotografisch geheugen, helaas wordt er nooit meer echt gebruik van gemaakt.
Dat was nou de leuke niche van deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Hmm, Rachel zwanger..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat buikje heeft ze al een tijdje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 20:18:
[...]

Dat buikje heeft ze al een tijdje..
Viel nu pas op door de nadruk op haar reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Maar wat wou dat einde nu zeggen? Harvey gaat naar Louis, zegt "remember when I said if I wanted you to make up for the compensation vote, I would come to you directly. Well here I am." Dan zeggen ze dat het niet over geld gaat, maar over dingen rechtzetten, maar dan loopt hij weg. Ik dacht dat hij zijn eis(en) op tafel ging leggen, maar hij zegt niks eigenlijk. Wat werd daar nu mee bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Yohsoog schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 00:26:
Maar wat wou dat einde nu zeggen? Harvey gaat naar Louis, zegt "remember when I said if I wanted you to make up for the compensation vote, I would come to you directly. Well here I am." Dan zeggen ze dat het niet over geld gaat, maar over dingen rechtzetten, maar dan loopt hij weg. Ik dacht dat hij zijn eis(en) op tafel ging leggen, maar hij zegt niks eigenlijk. Wat werd daar nu mee bedoeld?
Dat het hem niet uitmaakt hoe Louis het doet, maar dat hij het maar moet oplossen op een manier dat volgens hem het beste is.

Ofwel is het gewoon een cliffhanger voor de volgende episode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeur weer in de huidige aflevering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ging kijken zag gelijk Harvey bij de psycholoog zitten. Wat een gezeur inderdaad, ik heb de aflevering weer uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vind het wel leuk de nieuwe setting. Harvey was altijd het mannetje, maar ook hij heeft veel problemen. Ik hoop wel dat het niet op een relatie uitdraait tussen die twee. Ik vond de spanning tussen Mike en Harvey ook wel prima, Harvey was er alleen op uit om Tanner dwars te zitten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:15
Prima aflevering weer!

Wie een serie zonder 'character development' wil zien gaat maar Glee kijken ofzo :p

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, en als je het niks meer vindt, stop dan gewoon met kijken ipv hier elke week te komen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wel een beetje jammer, dat Harvey meteen de deal neemt. Hij had op z'n minst een betere deal moeten krijgen voor z'n client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:15
Z___Z schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:25:
Wel een beetje jammer, dat Harvey meteen de deal neemt. Hij had op z'n minst een betere deal moeten krijgen voor z'n client.
Not sure if trolling or....

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik vind de serie juist leuker door de verhalen buiten de cases. Steeds Mike en Harvey aan kop werd juist saai. Beetje het idee dat House altijd de patient wist te redden in de laatste 5 minuten van de aflevering..

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Het geeft inderdaad wel een extra draai aan de serie, alleen probleem is dat het bijna alleen nog maar die extra draai is en niet meer de (in mijn ogen) essentie van de serie; rechtzaken over meerdere afleveringen met leuke plot twists.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Thompson schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:43:
Het geeft inderdaad wel een extra draai aan de serie, alleen probleem is dat het bijna alleen nog maar die extra draai is en niet meer de (in mijn ogen) essentie van de serie; rechtzaken over meerdere afleveringen met leuke plot twists.
En de superhero ability van Mike ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:32
Herintroductie van Hardman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 12-09 09:45
Misschien, maar ik denk dat het niet noodzakelijk is dat dit gebeurt. Wat ik wel hoop is dat Jack niet gewoon Hardman 2 wordt en dus een slap aftreksel is.

Maar ik vind de interne wrijving wel een interessant gegeven om zo toch enkele nieuwe elementen toe te voegen aan de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Benieuwd of Louis zijn 'nieuwe' gedrag volhoudt. Vind het wel een prettige verandering. Ik vind Louis leuker als hij sympathieker overkomt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
FunkyTrip schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:05:
Benieuwd of Louis zijn 'nieuwe' gedrag volhoudt. Vind het wel een prettige verandering. Ik vind Louis leuker als hij sympathieker overkomt.
Mee eens :) kan me wel storen aan de houding van Jack Soloff, zo iemand knikker je er toch zsm uit?

Van mij mag Jessica wel meer in de serie zitten, want een awesome vrouw is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Piet_Piraat7 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:12:
[...]
Mee eens :) kan me wel storen aan de houding van Jack Soloff, zo iemand knikker je er toch zsm uit?

Van mij mag Jessica wel meer in de serie zitten, want een awesome vrouw is dat
Ja, blijkbaar houdt men binnen zo'n bedrijf wel van competitiestrijd die ten koste gaat van miljoenen aan omzet 8)7

Ik zou zo'n persoon direct ontslaan, want destructief voor het bedrijf. Het is Amerika, waar je werknemers kunt ontslaan wanneer je met je verkeerde been uit bed bent gestapt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Jack Soloff is een senior partner. Die kan je niet zomaar ontslaan. HIj is aandeelhouder en heeft blijkbaar ook genoeg vrienden binnen de senior partners. Hij kan alleen ontslagen worden als hij wat fout doet, of als een meerderheid van de senior partners vind dat hij moet vertrekken. Als hij ontslagen wordt, neemt hij ook een hele sloot klanten mee. Werknemers zomaar ontslaan gebeurt voornamelijk bij ongeschoold werk of bij werknemers die makkelijk te vervangen zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Z___Z op 03-08-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Denk je niet dat in een top advocatenkantoor lui niet zomaar ontslagen mogen worden? Zal wel een flinke prijs aan hangen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Z___Z schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:54:
Jack Soloff is een senior partner. Die kan je niet zomaar ontslaan. HIj is aandeelhouder en heeft blijkbaar ook genoeg vrienden binnen de senior partners. Hij kan alleen ontslagen worden als hij wat fout doet, of als een meerderheid van de senior partners vind dat hij moet vertrekken. Als hij ontslagen wordt, neemt hij ook een hele sloot klanten mee. Werknemers zomaar ontslaan gebeurt voornamelijk bij ongeschoold werk of bij werknemers die makkelijk te vervangen zijn.
Louis mocht ook geen klanten meenemen toen hij ontslagen werd, dus Jack zal het ook wel niet mogen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:17:
[...]

Louis mocht ook geen klanten meenemen toen hij ontslagen werd, dus Jack zal het ook wel niet mogen.
Ook dat hangt van een reeks variabelen af waar je US recht en eigenlijk hun by-laws plus contract van Jack moet kennen. Oftewel, ga er maar vanuit dat die details in de serie niet aan bod komen totdat zoiets daadwerkelijk gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, Harvey exit nu hij Louis heeft neergeslagen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

En dit keer is Harvey de schuldige en is Litt volledig terecht in zijn kritiek. Meestal is Litt's onnodig overtrokken gedrag de hoofdoorzaak van ellende.

[ Voor 31% gewijzigd door FunkyTrip op 07-08-2015 09:04 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Alsof Litt bepaald met wie zijn zus naar bed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
MrVegeta schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:21:
Om een of andere reden moet werkelijk elke TV-serie een soapdrama worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

MrVegeta schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:21:
Dat lijkt me niet het punt. Het gaat om dat je niet doet wat je zegt. Harvey had dat nooit moeten beloven.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ergens wel de hoop dat Louis Harvey kon hebben. Mike werd ook zonder 1 druppel zweet gevloerd een paar seizoenen terug, maar nu opeens bakt Louis er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:15:
Oei, Harvey exit nu hij Louis heeft neergeslagen? :X
Hallo, dit is Top Gear niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wel GTST :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Als het GTST was geweest dan was zn zus zwanger geworden van harvey :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ze kunnen het best binnenkort stoppen, want het gaat nergens meer over. Ze mogen van mij alleen doorgaan met de serie als Hardman en het worden van junior partner van Mike weer de voorgrond krijgen. En ze Rachel, Donna en Louis weer sterke karakters maken i.p.v. karakters die zwaar afhankelijk zijn van de goedkeuring van Mike respectievelijk Harvey.

Want nu is het om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:34:
Ik had ergens wel de hoop dat Louis Harvey kon hebben. Mike werd ook zonder 1 druppel zweet gevloerd een paar seizoenen terug, maar nu opeens bakt Louis er niets van
Harvey is natuurlijk wel een boxer.
JvS schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:30:
[...]

Dat lijkt me niet het punt. Het gaat om dat je niet doet wat je zegt. Harvey had dat nooit moeten beloven.
Myeaa I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 11:50
moh.moh schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:27:
Ze kunnen het best binnenkort stoppen, want het gaat nergens meer over. Ze mogen van mij alleen doorgaan met de serie als Hardman en het worden van junior partner van Mike weer de voorgrond krijgen. En ze Rachel, Donna en Louis weer sterke karakters maken i.p.v. karakters die zwaar afhankelijk zijn van de goedkeuring van Mike respectievelijk Harvey.

Want nu is het om te huilen.
Agree, Af en toe heb ik ook zoiets van waar kijk ik naar... Geef het partnership van mike nu wat extra aandacht. Daar kunnen nog leuke verhalen uit voortkomen. Dit begint steeds meer op the bold and the beautyfull te lijken :P

How are you doing?

• Z___Z
  • Niet online
JvS schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:30:
[...]

Harvey dacht dat zijn zus waarscheinlijk lijkt op hem, waardoor hij dacht dat hij dit makkelijk kon beloven.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 09:44
Sinds deze week ook op aanraden de serie suits gevonden. Eerste indruk is heel positief. Kijkt lekker weg de serie. Nu even wat afleveringen/seizoenen inhalen voordat ik me inhoudelijk kan mengen in discussies over de serie ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Ik snap niet waarom ze het geheim niet zo konden spinnen dat het leek alsof Mike na het daten van die vrouw zijn leven verbeterd had en toch nog voor advocaat gestudeerd had.

Lois was wel snel hersteld van zijn blauw oog en kapotte lip, na 1 dag zelfs al!

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:17

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

ThaStealth schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:15:
Ik snap niet waarom ze het geheim niet zo konden spinnen dat het leek alsof Mike na het daten van die vrouw zijn leven verbeterd had en toch nog voor advocaat gestudeerd had.
Omdat ze erg argwanend is en op onderzoek uit zou zijn gegaan om te ontdekken of er daadwerkelijk een bewijs te vinden was dat hij gestudeerd zou hebben.
Lois was wel snel hersteld van zijn blauw oog en kapotte lip, na 1 dag zelfs al!
IJdeltuit die makeup gebruikt ;)

Wat is eigenlijk de reden geweest dat Jessica ineens gedraait is in haar houding om Mike junior partner te gunnen? Dat stuk heb ik denk ik gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

ThaStealth schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:15:

The healings powers of mudding!!!111 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 13-09 20:53
SandaX schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:52:
[...]

Omdat ze erg argwanend is en op onderzoek uit zou zijn gegaan om te ontdekken of er daadwerkelijk een bewijs te vinden was dat hij gestudeerd zou hebben.

[...]

IJdeltuit die makeup gebruikt ;)

Wat is eigenlijk de reden geweest dat Jessica ineens gedraait is in haar houding om Mike junior partner te gunnen? Dat stuk heb ik denk ik gemist.
Omdat ze dan juist argwaan creert bij de sr. partners, niemand die een valide reden kan verzinnen om jr. partner af te wijzen.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ze wilde niet nog meer argwaan bij Jack veroorzaken. Suits heeft wel een handje van toevalligheid gebruiken om het plot vooruit te krijgen. Maar deze aflevering was wel wat te veel. Van alle advocaten in New York vind Mike precies diegene die hij ooit had gedate en die weet dat hij niet naar law school was geweest. Uhhuh.

Ook vond ik het erg, erg jammer dat Louis toch zo sneaky deed tegen Havey. Ik dacht eindelijk wat progressie te zien in hun relatie. Nope.

Het was wel leuk om de struggle tussen Louis en Harvey te zien, vooral omdat Harvey de eerste paar seizoenen een arrogante eikel is en in dit seizoen nogal op zijn plek wordt gezet. Dit was dan ook een mooi moment geweest om iets interessants te doen. Maar nee, in plaats daarvan doen ze gewoon weer hetzelfde als altijd.

Schiet niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
KillaZ schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:19:
[...]

Omdat ze dan juist argwaan creert bij de sr. partners, niemand die een valide reden kan verzinnen om jr. partner af te wijzen.
Maar dat Lois van de 1 op de andere dag named partner is roept geen vragen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28

The Legend

*Plop*

Vragen over Louis misschien wel, niet direct over Mike. En Louis heeft wel een diploma :P

[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 14-08-2015 15:56 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
The Legend schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:56:
Vragen over Louis misschien wel, niet direct over Mike. En Louis heeft wel een diploma :P
Mike ook, wat ook raar is, een paar seizoenen was alles airtight en was hij helemaal legaal, nu is het bijna iedere keer "oh nee als die en die maar niet gaat kijken"

GoT reference btw:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QcvkQl6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Nee, niet alles was airtight, er zijn immers vaak genoeg situaties voorgekomen waar het kantje boord was.
Als ze een grondige background check doen zien ze een vermelding en een cijferlijst, maar verder totaal geen referenties naar een Mike Ross binnen Harvard.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:35
MrVegeta schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:07:
Ze wilde niet nog meer argwaan bij Jack veroorzaken. Suits heeft wel een handje van toevalligheid gebruiken om het plot vooruit te krijgen. Maar deze aflevering was wel wat te veel. Van alle advocaten in New York vind Mike precies diegene die hij ooit had gedate en die weet dat hij niet naar law school was geweest. Uhhuh.

Ook vond ik het erg, erg jammer dat Louis toch zo sneaky deed tegen Havey. Ik dacht eindelijk wat progressie te zien in hun relatie. Nope.

Het was wel leuk om de struggle tussen Louis en Harvey te zien, vooral omdat Harvey de eerste paar seizoenen een arrogante eikel is en in dit seizoen nogal op zijn plek wordt gezet. Dit was dan ook een mooi moment geweest om iets interessants te doen. Maar nee, in plaats daarvan doen ze gewoon weer hetzelfde als altijd.

Schiet niet op zo.
Ja heel vreemd ook want ze waren dit seizoen juist bezig met het 'opbouwen' van de relatie tussen Harvey en louis. Alhoewel het elke keer fout gaat dacht ik ook dat het deze keer eens anders zou zijn, maar nee hoor precies wat je zegt weer de ouderwetse louis die ineens zwaar backfired.

Dat stuk over Claire vond ik ook een beetje dubbel, Mike heeft daar een eeuw geleden eens mee gedate en nu neemt die alles zo persoonlijk wat ze hem te zeggen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MrVegeta schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:07:

Schiet niet op zo.
Ik dacht precies hetzelfde. De laatste afleveringen was een grote kans om ze bij elkaar te brengen. Zelfs Jack kunnen ze een sympathieke draai geven als het moet (vooral als hij open wordt over het feit dat Hardman hem chanteert). Maar nee hoor. Litt vervalt in oud gedrag.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:18
Dat gaat nu dus gebeuren, Jack en Harvey verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaStealth schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:09:
[...]

Mike ook, wat ook raar is, een paar seizoenen was alles airtight en was hij helemaal legaal, nu is het bijna iedere keer "oh nee als die en die maar niet gaat kijken"

GoT reference btw:
[afbeelding]
Erg irritant inderdaad. Ik had Game of Thrones nog niet gezien.

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Scrtz schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 23:53:
[...]Dat stuk over Claire vond ik ook een beetje dubbel, Mike heeft daar een eeuw geleden eens mee gedate en nu neemt die alles zo persoonlijk wat ze hem te zeggen had.
Mike is daar mee verloofd/getrouwd. :+ (IRL)

Geluidswolk

• Scrtz
Krizzie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:24:
[...]

Mike is daar mee verloofd/getrouwd. :+ (IRL)
Haha wel ja, dat is wel grappig om te weten altijd :P

• Yohsoog
Voor mij is het ook wel bijna goed geweest, ik zal het seizoen nog af kijken, maar dan hoeft het niet meer. Hoe ze er elke keer in slagen door enorm gebrekkige communicatie en haantjesgedrag dieper en dieper in de problemen te geraken kan ik ook niet begrijpen (naast het heen en weer gedoe tussen Harvey en Louis). Haantjesgedrag hoort zogezegd bij de advocatenwereld, maar hoewel Hardman de 'slechterik' is in deze, is hij ook wel de enige die blijkt te begrijpen hoe het echt werkt. Elke keer opnieuw alle kaarten volledig open gooien om het maar in de ander zijn gezicht te kunnen smeren om het dan wat later toch terug te krijgen wordt zo ook een oud verhaal.
Net zoals Jessica eigenlijk die ook nog weinig toevoegt de laatste tijd dan iedereen af te snauwen en geen enkel vertrouwen te tonen. Is zij plotseling dom geworden? Zeker weten dat zij wel weer mooi mag afsluiten op het einde van het seizoen.

• moh.moh
  • Niet online
De verhaallijn met Rachel moet helemaal op de schop; en we moeten weer meer scenes krijgen, zoals met Sidwell en Gianapolous. Dit soort TV is wat ik verwacht van Suits, niet dat zoetsappig Bold en Beautiful gedoe. Ik weet niet of de schrijver zijn gewijzigd, sinds seizoen 2 (toen was het allemaal nog degelijk), seizoen 3 was nog wel oke, maar zeker vanaf seizoen 4 is het slechter geworden. De nadruk wordt veel te veel op de verkeerde dingen gelegd. Af en toe krijgen we nog dit soort 'oude' Suits momenten, maar het is gewoon te weinig...

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hoewel ik mij wel kan vinden in de kritiek op de laatste afleveringen, vind ik het allemaal een beetje overdreven. Suits is een van de weinige series die ik nog met plezier kijk, ik zal het dan ook jammer vinden als het weer afgelopen is voor dit seizoen.

Ik heb trouwens nog altijd niet door of Jack Soloff nu bij de goeie of de slechten hoort. Na eerst Hardman duidelijk af te wijzen, speelt hij toch iets té enthousiast de rol van slechterik onder druk van whatever Hardman weet over hem.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Mavamaarten schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:43:
Ik heb trouwens nog altijd niet door of Jack Soloff nu bij de goeie of de slechten hoort. Na eerst Hardman duidelijk af te wijzen, speelt hij toch iets té enthousiast de rol van slechterik onder druk van whatever Hardman weet over hem.
Ik kan hem ook nog niet zo goed plaatsen. Het kan ook een 'schild' zijn zoals al die advocaten een schild van stoerheid oprichten om hun onzekerheid te verbergen. Ergens hoop ik dat hij een goeierik blijkt te zijn. Maar gezien de keiharde actie van Jessica aan het einde denk ik dat ze hem definitief het slechterikenkamp indrukken.

Zijn frustratie is natuurlijk wel oprecht. Hij werkt jaren keihard en de Harveys en Littjes wordt de hand boven het hoofd gehouden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soloff is denk ik niet echt goed of evil. Hij wordt gewoon gechanteerd en is dus sowieso anti-hardmann, maar het is ook eerder aangegeven dat iedereen die hoog in de firma zit een keer een vriend heeft moeten verraden om te komen waar ie is. Zoiets zei Jessica tegen Mike toen hij zijn eerste kantoortje kreeg en Harvey boos op 'm was.

Het viel me ook op dat er wel heel erg de nadruk lag op de prostaat deze aflevering. Gesponsord door de overheid om awareness te creeeren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Wel een dope aflevering deze week, nu is er tenminste het gevoel dat het allemaal eens écht fout kan gaan, niveau stijgt ineens sterk de laatste paar afleveringen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt steeds meer op een kleuterklas daar. En nu weer die twee figuren terug die Harvey en Jessica weg willen hebben? De scriptschrijvers hebben totaal geen enkele creativiteit meer. Wel leuk was de monoloog van Louis tegenover de IT guy :).

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
Damn wat een midseason finale net, dat had ik dus niet zien aankomen allemaal. Maar wat een geweldige aflevering was dat zeg.

• biertjuh?
  • Laatst online: 10:27
WTF did just happen??

Dit is wel weer een echte finale....;..

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
Super aflevering! Alles was onverwachts en de laatste 30 seconden helemaal..

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Rachel's mom natuurlijk :X

Dit dus.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

WTF... wanneer E11 ?? :'(

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 27-08-2015 19:17 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Yohsoog
Als je het over het bericht op het einde had (en serieus bent): het gaat niet over Rachel's mom. Ik was ook benieuwd en heb het even opgezocht. Gaat over de moeder van de casting director (waarnaar Rachel uiteindelijk wel vernoemd is).

Ik vond de aflevering wel ok, maar had de beslissingen toch al wel voelen aankomen na vorige aflevering. Het enige nieuwe was het einde want de hele aflevering was ik me aan het afvragen wat ze de komende afleveringen nog gingen doen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:06
Hij bedoelt dat zij hem verraden heeft aan de politie. Grote kans op!

En cliffhanger much?! :9 :9~

[ Voor 19% gewijzigd door MoiZie op 27-08-2015 19:50 ]

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Wat een mooie aflevering. Ben erg benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen

Reviews

Verwijderd

Die backstories hadden voor mij niet gehoeven :N

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MoiZie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:49:
Hij bedoelt dat zij hem verraden heeft aan de politie. Grote kans op!

En cliffhanger much?! :9 :9~
Dat zou betekenen dat Rachel dat aan haar moeder heeft verteld, dat kan toch niet? En dan nog, zelfs als die het wel had verteld dan weet ze toch ook wel dat Rachel haar nooit meer wil zien? Nah is iets anders. Ik denk dat het nog wel te maken heeft met Jack Solof en Heartman.
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:58:
Die backstories hadden voor mij niet gehoeven :N
Die van Mike, Harvey en Jessica? Vond die van Harvey wel interessant om een beetje closure te zien, die van Mike omdat hij toch ook veel onderliggende problemen heeft. Die van Jes, ach liet goed zien wat het kantoor voor haar betekend.

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 08:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Only people who knew his secret were the following:

Harvey - No chance he did it
Jessica - At risk, would not do it
Louis - Also at risk to be in trouble, would not do it
Donna - Too loyal to have snitched
Rachel - Too in love with mike
Claire (his ex) - Possibility, she could have decided to screw him over and rat him out.
Scotty (harvey's ex) - Unlikely, but Harvey did tell him Mike's secret.. Possibly told hardman
Trevor - Maybe, seemed to still care for mike. Wouldn't know what his motive would be.
Jenny - Also unlikely
Priest - Unlikely as I'm fairly confident nothing he says in court can be used against mike.
Professor Gerrard - Doubtful, but he does know Mike didn't attend harvard.

Now the "Villains" of the show have no real way of finding out Mike's Secret unless someone did rat him out.

Zane - No way he would do it without talking to his daughter, as she is an accessory
Hardman - Very likely, but how would he find out?
Soloff - Also likely, seems to like Mike though and had no way of finding out.
Forstman - Very likely as well, high chance he did background checks on everyone Harvey is close with to find something on him.
haal ik uit een topic van IMDB...

Moeders Zane moet er nog ergens tussen, maar ga er ook niet vanuit dat ze dat zou doen...
Denk zelf dat het compleet andere case is, omdat die agent het volgende zegt: "Michael James Ross, you're under arrest for conspiracy to commit fraud."

Hij pleegt al tijden fraude (- dat hij geen advocaat is), hij is het niet aan het plannen, zoals gesteld word.

hier ook nog leuk interviewtje met de creator van Suits over de laatste aflevering - http://www.tv.com/shows/s...-postmortem-144061339106/

[ Voor 4% gewijzigd door TepelStreeltje op 27-08-2015 21:44 ]

Battle.net Spud#2543

• Yohsoog
Ik weet niet hoe het bij andere series gaat, maar door dit interview en dat ik al had gelezen met Aaron Krosh verbaas ik me hoe weinig ze eigenlijk op voorhand weten waar het naartoe gaat. Zorgt dat niet automatisch voor een slechtere verhaallijn als je aan het begin van het seizoen nog niet eens goed weet waar je ongeveer gaat eindigen? Ik vind dat het allemaal slecht voorbereid overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 10:58

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Wat een (mid)final zeg.. En nu wachten tot 2016 damnit. :X
TepelStreeltje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:39:
[...]

Denk zelf dat het compleet andere case is, omdat die agent het volgende zegt: "Michael James Ross, you're under arrest for conspiracy to commit fraud."
Goed punt, wellicht die ene case met die grote stapel fake e-mails?

[ Voor 92% gewijzigd door FREAKJAM op 28-08-2015 00:40 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Zat die end scene trouwens ook niet in een droom van Michael? Dat hij droomde dat Rachel achter z'n geheim zou komen op zo een manier..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik vermoed eigenlijk dat de vader van Rachel er achter zit. Rachels moeder gaat gaan zeuren bij haar man en verteld wat haar dochter plots niet meer wil. En hij denkt natuurlijk verder dan zijn neus lang is, legt alle puzzelstukken bij elkaar en weet dat Mike een fraud is.

Enige andere optie die ik zie is dat iemand Mike verraden heeft aan een vijand van Mike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Eric Woodall misschien? Of misschien Harold. Die zaak was al eerder kantje boord.
Of Harold is boos omdat Mike gaat trouwen met zijn grootste crush, Rachel :+
Woodall's plan was to get Mike to turn on Harvey in exchange for a deal, but he refused. When that did not work out, he brought Harold Gunderson in along with Mike to get him to testify against both Mike & Harvey.

Mike was facing years in prison, but Louis Litt arrived just in time to stop Harold Gunderson from testifying. After 4 hours, Mike and Harold were released from custody, Woodall tells Harvey that he has no intention of dropping the case, despite stopping Harold from testifying; but then Harvey tells him that if he doesn't, he will go after him for malicious prosecution, in which he refused to allow Mike to call Harvey based on a fabricated terrorist claim.

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 28-08-2015 08:51 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Het is een paar seizoenen geleden toch ook al een gebeurd dat hij gearresteerd werd, en toen was het ook een andere case. Het zou IMHO wel saai zijn als ze hetzelfde trucje weer uithalen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ja, ik praat dus over dezelfde case (season 3 episode 16 dacht ik). Louis heeft toen voorkomen dat Harold ging praten, maar misschien heeft hij dat nu alsnog gedaan, of Woodall is bezig geweest. Een andere vijand van Mike die ook niet niet genoemd is, is Sean Cahill.

[ Voor 33% gewijzigd door FREAKJAM op 28-08-2015 09:06 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Cahill heeft toch juist Woodall dankzij Mike en Harvey veroordeeld?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
FREAKJAM schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:03:
Ja, ik praat dus over dezelfde case (season 3 episode 16 dacht ik). Louis heeft toen voorkomen dat Harold ging praten, maar misschien heeft hij dat nu alsnog gedaan, of Woodall is bezig geweest. Een andere vijand van Mike die ook niet niet genoemd is, is Sean Cahill.
Maar dat ging toch niet over het feit dat hij geen advocaat is, maar een of andere case waar ze fraude gepleegd hadden?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Grompie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:12:
Ik vermoed eigenlijk dat de vader van Rachel er achter zit. Rachels moeder gaat gaan zeuren bij haar man en verteld wat haar dochter plots niet meer wil. En hij denkt natuurlijk verder dan zijn neus lang is, legt alle puzzelstukken bij elkaar en weet dat Mike een fraud is.

Enige andere optie die ik zie is dat iemand Mike verraden heeft aan een vijand van Mike.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het een van de karakters was uit deze aflevering. Dat is te voor de hand liggend.

Daniel Hardmann en Jack hadden dit al veel eerder kunnen gebruiken tegen Jessica.
Trevor of de priester winnen er niks mee.
Wellicht toch die vrouwelijke advocaat die Mike al kende?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Woy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:02:
[...]

Maar dat ging toch niet over het feit dat hij geen advocaat is, maar een of andere case waar ze fraude gepleegd hadden?
Klopt, maar wie zegt dat hij is opgepakt in de laatste episode vanwege het feit dat hij niet is afgestudeerd op Harvard?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
FREAKJAM schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:24:
[...]
Klopt, maar wie zegt dat hij is opgepakt in de laatste episode vanwege het feit dat hij niet is afgestudeerd op Harvard?
Nee dat zeg ik ook niet, maar dat proberen ze natuurlijk wel zo te laten lijken. Daarom ook dat ik zeg dat ik het jammer zou vinden als ze weer het zelfde doen als destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Een conspiracy is in ieder geval een complot of samenzwering gepleegd door twee of meer personen. Dus ik denk dat het wel degelijk om die case gaat. Een beetje jammer als dadelijk blijkt dat het inderdaad om die case gaat, maar hoe zouden we het dan willen zien?
Mike is taken to the U.S. attorney's office for questioning, but not for his Harvard or bar fraud. Mike is accused of conspiring with Harold Gunderson to settle Hessington case by bribing witnesses.

[ Voor 77% gewijzigd door FREAKJAM op 28-08-2015 10:36 ]

is everything cool?

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste