Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:55:
[...]

Het is al bijna september hoor, die winter is er dus zo :P
Het is al herfst dus het schiet op zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Door het gepruts met de (niet in Harvard bestaande) Order of the Coif komen de makers wel erg amateuristisch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heet artistieke vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Hier kan je lezen dat ze hun research hebben gedaan en daarbij de conclusie getrokken dat Harvard bij de Order of the Coif zat. Dat heeft niets met artistieke vrijheid te maken en alles met amateuristisch gepruts.

Was verder wel een aardige aflevering, trouwens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:45
Give that man a cookie!

Ik was wat minder enthousiast de laatste paar afleveringen, maar deze heeft me weer helemaal enthousiast gemaakt. Alleen balen dat we nu weer tot de winter moeten wachten, ;(.

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
The_Fes schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:27:
Volgens de history van die pagina heeft Mike Ross er ook opgestaan :D
Maar inderdaad, als je een beetje naar beneden scrollt, zie je, onder het kopje Chapters, dat Harvard inderdaad geen chapter heeft. Dus waar Louis die sleutel vandaan heeft, is me ook een raadsel ;)
En om het nog erger te maken is het niet eens de sleutel van the order of the coif! :o

Maar wat een aflevering zeg! Pearson Specter Litt _/-\o_ :9~ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

rty schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:33:
Door het gepruts met de (niet in Harvard bestaande) Order of the Coif komen de makers wel erg amateuristisch over.
Ja want alle andere gebeurtenissen (rechtzaken, overige juridische zaken, kantoor- en andere relaties, etc.) waren tot nu toe enorm realistisch 8)7

Al is het idd wel een dom foutje. Vooral ook dat Ross het gewoon had moeten herkennen.

Ik merk overigens dat het me steeds minder boeit (m.u.v. het laatste kwartiertje van dit seizoen). Ik zou het prima vinden als het over een half of heel seizoen wordt afgerond.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 25-08-2014 11:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

"Helaas" is Suits al ververst voor een volgend seizoen. ;)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Die 'zomerstops' (in september?) zijn zo kut. Waarom doen ze dat? Begin dan gewoon pas met het uitzenden van SxxE01 in september. (Ja, I know, 'tis een zomerserie om de leegte op te vullen, maar zo voelt het een beetje aan alsof Suits een ondergeschoven kindje is voor USA Network)

[ Voor 37% gewijzigd door Mr. Awesome op 01-09-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

hyptonize schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:34:
Die 'zomerstops' (in september?) zijn zo kut. Waarom doen ze dat? Begin dan gewoon pas met het uitzenden van SxxE01 in september. (Ja, I know, 'tis een zomerserie om de leegte op te vullen, maar zo voelt het een beetje aan alsof Suits een ondergeschoven kindje is voor USA Network)
Ehm, het is USA Network, zo doen ze het al jaren (met nagenoeg alle series overigens). USA Network vult altijd de gaten op van de andere zenders (zowel zomer als winter).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Aah die zomerstop, dat dacht ik nog een EP11 had klaarstaan. Balen.
Serie begint weer beter te worden moet ik zeggen :)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:05
I'm still waiting for a new episode... Al bekend wanneer de eerstvolgende komt?

oh nevermind, blijkbaar zijn er al een paar epi's van seizoen 4 uitgekomen, alleen zonder Nederlandse ondertitteling.

[ Voor 44% gewijzigd door karimmm op 19-10-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
wanneer komt seizoen vijf eigenlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:31

Koekfabriek

King Billy on the wall

thibautb schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:41:
wanneer komt seizoen vijf eigenlijk uit?
Eerst het tweede deel van seizoen 4 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
ja kan, maar ik zou willen weten wanneer die uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Zomer 2015, meer is er nog niet bekend.

The devil is in the details.

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

28 januari zijn ze weer terug! 8)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Voor de Netflix kijkers: Seizoen 3 is op 2 december beschikbaar gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
oehoeoeoeoe _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Ik zit nu seizoen 4 te kijken, en dit is echt wel een seizoen die je wilt zien, by far de leukste! :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik ben nu bijna bij :)
Mooi op tijd om over een maandje weer verder te gaan met de nieuwste afleveringen :D

Blijft een prima serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:10
Seizoen 4 was inderdaad perfect! Benieuwd of Louis z'n truukje inderdaad gaat werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:18

jpiwf

licenced pepernootaddict

zo, ik ben ook weer bij. Wat was Harvey in de eerste paar afleveringen een enorme l*l eigenlijk, werd pas weer beter nadat Mike terug mocht komen. Wel een lekker einde idd.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
Nieuwe aflevering van Suits is uit :P
Suits - 4x11 - Enough Is Enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
"You can collect your favour when the clock strikes kiss-my-ass".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruwelijk, wat een powerplay :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:24
Zooo, wat een klootzak is die Louis ook.

Lekker gespeeld door Jessica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Jessica is echt een badass. Gewoon Lois medeplichtig maken aan de kennis dat Mike een fraudeur is, hem name partner houden en hem daarna dwingen zich rustig te houden. Prachtig. Dat is nog eens een stukje tactiek.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind wel dat Louis heel erg solo gaat nu. Zet zich overal tegen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
MikeyMan schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:28:
Vind wel dat Louis heel erg solo gaat nu. Zet zich overal tegen af.
Vind ik persoonlijk een minder leuke karakter wending, nu hij overal tegen aan gaat schoppen. Zag hem liever in zijn 'oude' rol.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Topicstarter
Ik denk dat het vanaf de volgende aflevering wel een stuk minder zal zijn. Dat zag je ook aan het einde van de aflevering dat hij snel weer in zijn schulp terugkroop en soort van goed maakte met Donna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Gynnad schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:09:
[...]

Vind ik persoonlijk een minder leuke karakter wending, nu hij overal tegen aan gaat schoppen. Zag hem liever in zijn 'oude' rol.
Inderdaad. Vond hem eerst nog wel grappig omdat hij altijd apart deed. Maar nu hij zich zo gedraagd zie ik hem liever minder vaak in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ik ga hiermee akkoord. Ik hoop dat er een wending komt dat Louis gewoon iemand nodig zal hebben (Harvey/Mike/Donna) en dat de relatie eerder wordt zoals ervoor want heel de aflevering was er inderdaad ver over.

Gelukkig was het al wat minder op het einde maar als Louis lang zo gaat blijven gaat het snel afgezaagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
Het is Louis zn jarenlange frustratie en minderwaardigheidscomplex die nu naar boven borrelt, het heeft altijd in zn karakter gezeten maar was nooit zo zichtbaar.
Hij zal zich altijd een buitenbeentje voelen ongeacht wat er ook gebeurd, zelfs nu zn naam op de deur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ultimation schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:14:
Ik denk dat het vanaf de volgende aflevering wel een stuk minder zal zijn. Dat zag je ook aan het einde van de aflevering dat hij snel weer in zijn schulp terugkroop en soort van goed maakte met Donna.
Niet om vervelend te doen, maar dat soort dingen uit previews mag je wel tussen spoilertags doen volgende keer.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 21:57
MrVegeta schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:49:
Niet om vervelend te doen, maar dat soort dingen uit previews mag je wel tussen spoilertags doen volgende keer.
Huh?! Dat was gewoon het (slot) van de aflevering zelf, geen preview...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh okay, ik heb het net terug gekeken, maareh hij maakt het niet goed :/ Hij vraagt of Donna met Harvey heeft geslapen nadat hij haar nog een paar steken geeft. Hij zoekt gewoon munitie om te gebruiken denk ik. Dus vandaar dat ik dacht dat het uit een preview kwam (preview komt vaak aan het einde van de aflevering!).

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 30-01-2015 22:40 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Mja, kan nog alle kanten op. Hij zegt dat het de enige vraag is waarmee Donna z'n vertrouwen kan terugwinnen, dus het is even afwachten hoe hij met haar antwoord verder gaat. Het kan dus zijn dat het voor Louis daarmee weer goed is.
En dan nog even afwachten hoe Donna daarmee verder gaat, want op zo'n basis zou ik 'm compleet laten vallen, als ik haar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
Ultimation schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:14:
Ja ik vraag me ook af hoe ze deze serie nog nieuw leven in kunnen/gaan blazen, aangezien de meeste karakters wel klaar zijn als het gaat om drama,liefde, relaties etc, anders wordt het meer een soap idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Inderdaad. Afgelopen keer ging het dus al totaal niet meer over juridische geschillen of wat dan ook. Dat zag je vorig seizoen ook al, maar hopelijk gaat het weer terug naar de oude stijl in plaats van een soapserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Thompson

Beeromaniac

Hoop inderdaad ook dat er weer wat meer (ook al heb ik er zelf de ballen verstand van) advocatuur bij komt kijken. Langere/ingewikkeldere cases waarin meerdere leuke wendingen zaten, dat maakte Suits zo interessant en spannend om te volgen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ja, ik vind het toch wel het leukste als Harvey en Mike andere advocaten inmaken. Die drama is leuk om de afleveringen met elkaar te verbinden, maar het begint nu helaas de overhand te nemen. Die langere cases zoals die met Eva in seizoen 3 vond ik ook niet fantastisch.

Verwijderd

Puike aflevering, mooi om wat meer van de achtergronden te kennen.

Hopelijk is die shit met Louis over, nu de lucht geklaard is tussen hem en Mike.

Leuk om wat oude gezichten te zien :D

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Harvey is duidelijk de oudere broer in de driehoekrelatie :p. Doet me nogal denken aan mijn situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:07
Jammer dat Claire maar in één aflevering zit, had haar graag terug gezien in een aflevering die zich afspeelt in het heden.

Blijkt trouwens dat zij in het echt getrouwd is met mike ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net klaar met het kijken van de eerste aflevering en verwacht van wat ik hoor erg veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nanoChip schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 01:15:
Jammer dat Claire maar in één aflevering zit, had haar graag terug gezien in een aflevering die zich afspeelt in het heden.

Blijkt trouwens dat zij in het echt getrouwd is met mike ;)
Adams is sinds 2014 verloofd met de Amerikaanse actrice Troian Bellisario.

Wel 'toevallig' ja :P
Ik vermoed zelfs dat Adams dat onderhandelt heeft voor een verlenging van de serie.
Net zoals Mike zou doen.
“It was great. It was a little nerve-racking at first,” Patrick recently told JJJ about working with his real-life fiancee. “She made it so easy. Obviously, we get along really well and have some chemistry. We enjoy each other’s company and she’s such a pro.”
Patrick J. Adams: Troian comes in and plays a character from my past, so we have a flashback together, which like anything on Suits, can come to play a part in the present. But as of now, she just shot a flashback.
Dus misschien komt ze nog eens een keer terug. 3 Some met Mike en Rachel :9

[ Voor 49% gewijzigd door Viper® op 13-02-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ik ben blij dat ze inderdaad zo een aflevering er hebben in gestoken. Ik denk dat ze met 2 episodes al op het randje van verveling zaten met het gedrag van Louis.

Ja, er zullen nog redelijk wat kinken in de kabels komen maar nu weten we wel dat Louis Mike toch respecteert voor wat hij kan en doet.

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:34
Wauw, zou Donna ontslagen gaan worden oid?

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Alweer? :P

Nee, denk het niet. Wat er wel gaat gebeuren geen idee. Mike zal wel weer iets vinden. :+

Geluidswolk

• T0ny
Wel mooi hoe Donna zich voorbij die receptioniste blufte, vraag me af of dat in het echt ook niet zou werken. #socialengineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dom van Donna, ze werkt bij een advocatenkantoor en dan doet ze zoiets. Ze hadden ook bewijs kunnen halen bij het bedrijf wat het onderhoud heeft uitgevoerd.

Vind Louis ook de laatste tijd veel rookie fouten maken. Hij was een senior partner bij een van de meest prestigieuze advocatenkantoren van NY. Dan verwacht je niet dat hij iets zonder eerst te denken uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Topicstarter
Ik denk dat het een heel spannende aflevering gaat worden met Donna. Ook Jessica die, net als Harvey, te laat vertelde wat er nu echt aan de hand is en nu dus ook -mogelijk- een relatie op het spel heeft gezet voor Mike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Z___Z schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:49:
Dom van Donna, ze werkt bij een advocatenkantoor en dan doet ze zoiets. Ze hadden ook bewijs kunnen halen bij het bedrijf wat het onderhoud heeft uitgevoerd.

Vind Louis ook de laatste tijd veel rookie fouten maken. Hij was een senior partner bij een van de meest prestigieuze advocatenkantoren van NY. Dan verwacht je niet dat hij iets zonder eerst te denken uitvoert.
Hold your liquor :X

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ultimation schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:32:
Ik denk dat het een heel spannende aflevering gaat worden met Donna. Ook Jessica die, net als Harvey, te laat vertelde wat er nu echt aan de hand is en nu dus ook -mogelijk- een relatie op het spel heeft gezet voor Mike.
Sowieso altijd wel grappig dat dat soort non-nieuws (i.e. geheimpjes op het werk om iemand te beschermen) een relatie op het spel kan zetten :')
Als het nu vreemdgaan betreft ofzo.

Stel persoon X krijgt een relatie met persoon Y op het werk en X weet dat persoon Z op illegale wijze is aangenomen. En vervolgens zegt Y 'WAAAHH! IK HOU NIET MEER VAN JE OMDAT JE ME NIET VERTELD HEBT OVER Z! ONZE RELATIE IS OVER!!' 8)7

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

FunkyTrip schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:20:
[...]

Sowieso altijd wel grappig dat dat soort non-nieuws (i.e. geheimpjes op het werk om iemand te beschermen) een relatie op het spel kan zetten :')
Als het nu vreemdgaan betreft ofzo.

Stel persoon X krijgt een relatie met persoon Y op het werk en X weet dat persoon Z op illegale wijze is aangenomen. En vervolgens zegt Y 'WAAAHH! IK HOU NIET MEER VAN JE OMDAT JE ME NIET VERTELD HEBT OVER Z! ONZE RELATIE IS OVER!!' 8)7
Das wel erg kort door de bocht.
Het ging meer om het liegen over Lewis dan over de wetenschap van Mike.

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:34
"You know I love you Donna"

Mooie episode, de liefde voor haar ligt er wel erg dik bovenop. Zouden ze nu deze verhaallijn gaan uitwerken?

Jammer dat de relatie voorbij is met Jeff, weg uit de serie ook gelijk?

• Scrtz
MoiZie schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:13:
"You know I love you Donna"

Mooie episode, de liefde voor haar ligt er wel erg dik bovenop. Zouden ze nu deze verhaallijn gaan uitwerken?

Jammer dat de relatie voorbij is met Jeff, weg uit de serie ook gelijk?
Mwah, dat tussen Donna en Harvey speelt al vanaf het begin, wel tof dat er alleen maar af en toe van die kleine stukjes info worden gegeven/vrijgelaten tussen hun.

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Scrtz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:17:
[...]

Mwah, dat tussen Donna en Harvey speelt al vanaf het begin, wel tof dat er alleen maar af en toe van die kleine stukjes info worden gegeven/vrijgelaten tussen hun.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ghjA3uX6prY]

Grote kans dat het verhaal toch echt wel die kant op gaat en het nu niet af en toe is ;)

• Scrtz
sjaak88 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:58:
[...]

[video]

Grote kans dat het verhaal toch echt wel die kant op gaat en het nu niet af en toe is ;)
Hmmm wel een heel erg dope trailer naar de season's final :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff wat een Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0GRC7VyIJvGr9GcCBIy5kEEU/full.gif is Harvey :F

Nouja, hebben we iig nog Mike & Rachel ^) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:41:
Pff wat een [afbeelding] is Harvey :F

Nouja, hebben we iig nog Mike & Rachel ^) :P
Vond het een waardige finale. Wel alles mooi afgesloten, maar toch nog een paar dingetjes open gelaten die weer voor vuurwerk kunnen zorgen in een nieuw seizoen. Ik hoop dat ze het niveau nog een tijdje vol kunnen houden maar ik vrees dat het vanaf het volgende seizoen nog wel eens minder kan gaan worden (dat het of heel ongeloofwaardig gaat worden of dat ze in herhaling gaan vallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Vind die relatie tussen Mike en Rachel maar wat saai geworden, ook beetje té dat ze dan samen voor Harvey gaan staan met dat geheim over zijn broer, ze kunnen zakelijk en privé niet zo heel goed scheiden..

Tussen Harvey en Donna vind ik dan juist wel dope, voor de rest was het toch weer een tof seizoen, maar zoals Bartske al zegt blijft het twijfelachtig of de serie ook op niveau blijft, maar daar hadden er veel bij dit seizoen al twijfels over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Ik had eigenlijk het idee dat Seizoen 4 de laatste had kunnen zijn. En dat alles opgenomen was voor _als_ er geen seizoen 5 kwam. Er is niet echt een cliffhanger als in een doorlopende zaak... Ben idd heel benieuwd of het niveau wat omhoog kan weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Ik had totaal niet het idee dat het de finale was, was zelfs een beetje geschokt toen ik de preview van het vorige seizoen al zag. Klote finale dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Voorspelling voor volgende seizoen: relatie Harvey-Donna gaat van start (en dus de situatie dat ze voor Louis werkt, maar bij Harvey in bed ligt en zo). Ook gaat de relatie tussen Mike en Rachel kapot: je kan in een serie nou eenmaal niet hebben dat een relatie lang stand houdt, dat wordt saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

HamburgerHenk schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:24:
Ik had totaal niet het idee dat het de finale was
Ik had niet opgelet en had niet door dat ik al bij aflevering 16 was. Dus ik kijk voor de zekerheid even wanneer de volgende aflevering komt, blijkt dat ik net naar de season finale heb zitten kijken. :/ Was dus ook niet bepaald onder de indruk van deze finale. Hoop dat het volgend seizoen echt weer omhoog gaat met de spannende rechtszaken want vond dit seizoen maar matig.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
Suits seizoen 5 begint weer op 24 Juni :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Aanstaande donderdag wordt de eerste aflevering van Seizoen 5 uitgezonden. Hoop dat het wel weer zoals 1e 3 seizoenen wordt... en wat minder "GTST".. hoewel de omschrijving van de komende aflevering daar weer niet al te veel goeds over lijkt te zeggen...
Pearson Specter Litt has scored a hard-fought victory, but the fight has left the firm shaken. Although she avoided jail time, Donna has left Harvey, after more than a decade of working together. She is now working for his long-time rival Louis. And while Jessica readjusts to being single, Mike and Rachel are giddy after his marriage proposal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Blergh, ze moeten inderdaad kappen met de probleempjes tussen Mike en Rachel. Die twee zijn voor elkaar gemaakt, dus moet je ze niet telkens in een ruzie forceren. Je kunt ze best andere obstakels op hun pad geven.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:53
In korte tijd de eerste 2 seizoenen gekeken van Suits. Prima serie en kijkt lekker weg! Nu snel verder met seizoen 3 en 4! :D

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Vandaag nieuwe aflevering online. Iemand die al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ari Gold schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:25:
Vandaag nieuwe aflevering online. Iemand die al gezien?
Ja, maar weet niet of ik het wel zo leuk ga vinden met alle Donna drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Einde van de 1e aflevering van S5 geeft mij moed dat er minder drama en meer actie aan zit te komen :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:17
Aflevering van gisteren was vooral Donna drama. Ik hoop dat dit snel klaar is en we snel terug kunnen gaan naar advocaten in actie. :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Volgens mij heeft dit topic gedurende heel S4 volgestaan met "hopelijk binnenkort minder drama". Ben juist bang dat het nog wel even doorgaat: Donna is nog niet terug en de relatie van Mike-Rachel kunnen ze ook nog flink doordramatiseren. Blijkbaar is 'drama' de manier om in de USA kijkcijfers te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Jup, ik baal echt dat er weer zoveel drama in deze aflevering zat, en als ik de beschrijvingen van de volgende afleveringen zie dan zal dat wel weer even zo blijven. Gelukkig was er ook wat ouderwetse actie van Mike en Harvey, hopelijk blijft dat er de volgende afleveringen ook in zitten, anders ben ik bang dat ik snel af ga haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik vind dat de serie in het algemeen 'a turn for the worse' heeft genomen:
- Rachel en, in zekere zin, nu ook Donna zijn van sterke zelfverzekerde vrouwelijke karakters gereduceerd tot de (potentiële) liefdesrelatie van Mike respectievelijk Harvey; kijk maar naar een scene met Rachel in seizoen 1
- het is steeds minder Harvey en Mike 'being awesome' geworden; hoe zij zich uit benauwde situatie redden, en steeds meer office drama
- de eerder genoemde benauwde situaties zijn nu veel minder prominent; Hardman en, in mindere mate, Tanner waren degelijke tegenstanders; daar had je echt het gevoel van dreiging nu niet meer. Harvey lost het wel op
- De seizoenen missen tegenwoordig een rode lijn; er zit geen duidelijk lijdend verhaal meer in:
-Seizoen 1; wordt Mike gepakt
-Seizoen 2; neemt Hardman de firm weer over
-Seizoen 3; het gevecht van Harvey om managing partner te worden en het mergen van de firma's
-Seizoen 4; Mike vs Harvey vs Litt m.b.t Walter Gillis

In mijn ogen gaat het al sinds seizoen 3 bergafwaarts met een sterke duik naar beneden in seizoen 4; Mike was niet echt een dreiging/gelijke voor Harvey

Wat de serie voor mij zou verbeteren is; minder zoetsappigheid. Ik wil de Rachel, Donna en vooral ook Louis (die nu vooral een zeurend kind lijkt te zijn) van seizoen 1 terug, ik wil ook een duidelijke rode draad door het seizoen heen en laat Harvey en Mike maar eens wezenlijk in de problemen komen; bijvoorbeeld doordat Tony Gianopolous en Charles Forstman samen te laten werken. Charles blackmailt Tony voor iets dat er in het verleden is gebeurd tussen die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Ja precies, elke keer van die 'problemen' die dan de ene aflevering de af grond van heel pearson specter lijkt, de volgende aflevering is de gouden oplossing alweer ineens bekend. Het begint wat teveel van hetzelfde te worden, maar het is dan ook alweer het 5e seizoen nu. Wel zou ik nu wat meer over Harvey te weten komen en zijn zwaktes zoals nu het geval was. Rachel en Mike ben ik wel een beetje klaar mee, gewoon niet meer interessant genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Thompson schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 22:46:
Einde van de 1e aflevering van S5 geeft mij moed dat er minder drama en meer actie aan zit te komen :)
Zat ik er even naast. Wat was Ep 2 een boel gezever zeg :/

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:27
Thompson schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:26:
[...]

Zat ik er even naast. Wat was Ep 2 een boel gezever zeg :/
Inderdaad. Ik haak niet vaak af bij nog lopende series maar het feit dat ik het overweeg zegt al genoeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Paul Hewson schreef op zondag 05 juli 2015 @ 00:45:
[...]

Inderdaad. Ik haak niet vaak af bij nog lopende series maar het feit dat ik het overweeg zegt al genoeg :|
Ik blijf wel gewoon kijken want ik vind het acteerwerk en de karakters verder best leuk. Alleen inhoudelijk laat het momenteel best wel te wensen over.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Ik vond E2 wel al beter, ofja het liet zien dat er weer 'problemen' aankomen, hopelijk worden die problemen wat inhoudelijker en zijn ze niet naar 1 of 2 episodes al 'opgelost'..

Wat me wel echt op begint te vallen is het feit dat er echt een soort van 'good cop, bad cop' continu wordt gespeeld, alleen dan in de zin van dat het ene moment een gegeven personage super zelfverzekerd is en precies weet wat hij/zij moet zeggen en de ander compleet 'disst'. Het tweede personage dus compleet gedisst wordt en het er verder maar bij laat en in een andere scene is het weer precies de omgedraaide wereld.

Zo gaat het dan maar elke aflevering, begint ook een beetje te standaard te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vindt het vooral niet geloofwaardig meer hoe Litt en Harvey met elkaar omgaan. "We zijn vriendjes" :')
Ze sarren elkaar de tent uit. Vooral Litt was in de loop van seizoen 1/2 steeds sympathieker geworden, maar wordt nu weer meer evil ondanks de 'komische noot'.

Mike's special ability gebruiken ze al een paar seizoenen niet meer terwijl dat indertijd de hele premisse van de show was.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illya89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 23:52
De makers moeten zelf is terug kijken naar het eerste seizoen en vanaf daar terug beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
FunkyTrip schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:32:
Vindt het vooral niet geloofwaardig meer hoe Litt en Harvey met elkaar omgaan. "We zijn vriendjes" :')
Ze sarren elkaar de tent uit. Vooral Litt was in de loop van seizoen 1/2 steeds sympathieker geworden, maar wordt nu weer meer evil ondanks de 'komische noot'.

Mike's special ability gebruiken ze al een paar seizoenen niet meer terwijl dat indertijd de hele premisse van de show was.
Ja inderdaad nu je het zegt, de hele magie omtrent Mike is verdwenen, ik vind zijn hele character gewoon niks meer aan zelfs, alleen nog maar drama met rachel. Als die dan een klus heeft dan verwacht je al bijna dat die toch gaat falen lijkt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Scrtz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:04:
[...]

Ja inderdaad nu je het zegt, de hele magie omtrent Mike is verdwenen, ik vind zijn hele character gewoon niks meer aan zelfs, alleen nog maar drama met rachel. Als die dan een klus heeft dan verwacht je al bijna dat die toch gaat falen lijkt het ook.
Lijkt wat dat betreft op 'Forever', waarin de hoofdpersoon onsterfelijk is en reincarneert in een rivier als hij toch dood gaat. Eerste 2 afleveringen gebeurt dat nog, daarna niet meer en is het alleen een eenvoudige whodunnit waarin je de dader van mijlenver ziet aankomen :')

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
Ik kan het alleen maar met de algemene tendens hier eens zijn. This shit is over when I say it's over and I say it's over right now.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:22
Laatste ep was in mijn ogen juist weer goed. Mike's ability terug, wat goede slagen heen en weer, wat minder soapie. Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, heerlijke power play ook weer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 20:11
Naja, het was fijn dat hij zijn ding weer eens deed (for the record nadat ik die post had gemaakt, ik was er halverwege de ep helemaal klaar mee), maar goddamn, office politics.

e; Het slaat ook nergens op: Jessica wil die zaak niet funden, maar als the bunk op de stoep staat en ze dat nogmaals zegt dan is ze ineens weak? hij weet dat toch allang....

[ Voor 33% gewijzigd door MrAngry op 09-07-2015 21:50 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://memecrunch.com/meme/2QXF/well-we-had-a-good-run/image.jpg
Atlhans, op basis van s4 en s5e1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan een heel seizoen maken op basis van een switch die een secretaresse maakt :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: volgende week
De zus van Louis (Amy Acker O+) komt haar broer om hulp vragen, en uiteraard is Harvey er als de kippen bij O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:57:
Ze gaan een heel seizoen maken op basis van een switch die een secretaresse maakt :').
Ja die secetaressen zijn wel echt een soort godinnen in deze series die alles weten en kunnen. Als ze echt zou goed waren waren ze geen secetaresse geworden denk ik altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Vond het tof om mike's "gave" weer eens in actie te zien, levert toch altijd leuke momentjes op.
Verder weer een vrij matige aflevering, er lijkt nog niet echt een grote rode draad case te zijn/komen dit seizoen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Hee, was dat nou ineens een rechtszaal die ik voorbij zag komen?!? :)

Deze aflevering lijkt in elk geval de goede kant weer op te gaan. Graag nog wat minder office politics, minder persoonlijke drama's en doe ook meteen Louis er uit.
Thompson schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:43:
Vond het tof om mike's "gave" weer eens in actie te zien, levert toch altijd leuke momentjes op.
Verder weer een vrij matige aflevering, er lijkt nog niet echt een grote rode draad case te zijn/komen dit seizoen.
Die rode draad case is er misschien wel: Mike met z'n schoonvader een die class-action suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
Bartske schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:38:
[...]
Ja die secetaressen zijn wel echt een soort godinnen in deze series die alles weten en kunnen. Als ze echt zou goed waren waren ze geen secetaresse geworden denk ik altijd...
Dat is gewoon mensenkennis. Niet iets wat je kan leren op school of waar je een diploma mee krijgt.

En gezien Louis' reactie op Donna's salaris doet ze het financieel helemaal niet slecht ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Toch vraag ik me af waarom iedereen daar blijft werken. De hele dag een grafstemming op kantoor omdat iedereen op elkaar loopt te zeiken en achterbaks loopt te doen. Moet je toch uit een bepaald hout gesneden zijn om dat uberhaupt leuk te vinden. Wat dat betreft zijn Mike en Rachel vreemde eenden in de bijt. Normaal zouden die twee nooit in zo'n omgeving blijven werken gezien het zachtaardige karakter dat ze hebben.

Dit dus.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste