Of Stacey/Tracy of hoe ze ook heet, die chick van Harvey.
Al blijft Donna in haar mooie jurkjes toch wel mijn favoriet!
Of Stacey/Tracy of hoe ze ook heet, die chick van Harvey.
Nooit het topic aanklikken als je de laatste epp nog niet gezien hebt? Waar denk je anders dat het over gaat hier.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:51:
Kijk, scheelt weer kijken.
Verwijderd
Anders lees je even verderfrickY schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:31:
[...]
Nooit het topic aanklikken als je de laatste epp nog niet gezien hebt? Waar denk je anders dat het over gaat hier.
...
Verwijderd
En belt Jenny natuurlijk voor stevige buttsexVerwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:22:
Dit zou wel eens het laatste seizoen kunnen zijn. Mike is weer terug bij af en gaat wiet verkopen.
Inderdaad, hier ook stukken doorgespoeld. Voor het eerst, hopelijk komt er een goed slot aan dit seizoen. Erg benieuwd of er dan nog een seizoen 5 komt.Viper® schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:08:
Net de aflevering gezien. De eerste waarbij ik stukken doorgespoeld heb.
Het hek zou pas echt van de dam zijn als Harvey moet opdraaien voor de fout van Louis, bijgevolg zijn job ook kwijt is en Louis Name-Partner wordtmisterdoom schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:18:
Ik ben er vrij zeker van dat Harvey te weten gaat komen dat Louis dat geld zo doorgesluisd heeft en zo hun nog in de problemen werken en dan het hele lolletje opnieuw.
To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that's all.
Dan kan ik je uit je droom helpen, ze besteden zoveel aandacht aan de karakterontwikkeling van louis dat het mij zeer onwaarschijnlijk lijkt dat hij uitgeschreven wordt (of hem moet in RL wat overkomen oid).vanaalten schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:57:
Nah, stiekem hoop ik dat het van Louis snel ontdekt wordt, hij ontslagen wordt en direct uitgeschreven is in de serie.
Ik ben geen Litt-fan, da's vast wel duidelijk.
Litt > Dona > Harvey > MikeEmphast schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:09:
Litt is zalig. Heb al een tijdje mijn You Got Litt Up tas hier thuis staan
Beeromaniac
Ik heb nog geen aflevering gezien van het nieuwe seizoen, echter de reacties hier motiveren mij ook niet echt.Thompson schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:01:
Hier ook een fervent kijker die baalt van seizoen 4.
Het duurt gewoon allemaal te lang met 1 zaak met teveel soap gehuil er omheen.
Door alle verschillende backstab acties en foutjes her en der voelt het ook heel erg aan als rekken. Ben benieuwd hoe ze nu verder willen gaan, denk dat de komende 2/3 afleveringen bepalend zullen zijn voor veel mensen of ze blijven kijken en uitzien naar een seizoen 5.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zeker de moeite waard om te kijken hoor. Dit gevoel wat ik omschrijf is vooral van de laatste 2 (ep5 en 6) afleveringen. S04E02 vond ik echt een heerlijke aflevering! Maar zoals aangegeven, de komende paar afleveringen worden wel bepalend voor het seizoen en de serie. Pakken ze de draad op van de eerdere seizoenen en de eerste afleveringen van seizoen 4, dan komt het helemaal goed. Gaan ze door zoals ep5/6... dan vrees ik ervoor.Bospa01 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:23:
[...]
Ik heb nog geen aflevering gezien van het nieuwe seizoen, echter de reacties hier motiveren mij ook niet echt.
Blijkbaar is de serie inmiddels ook op RTL4 te zien, en lijkt het nieuwe seizoen ook de richting van een RTL4 serie te zijn ingeslagen ??
Beeromaniac
toettoett
Verwijderd
Ik zou geen paar episodes wachten als ik Mike was 8Viper® schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:19:
Deze episode was puur puinruimen.
Mike weer terug, Logan out of the picture. Nog een paar episodes onenigheid tussen Mike en Rachel voordat hij er weer bovenop duikt I would
Viper® schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:19:
Deze episode was puur puinruimen.
Mike weer terug, Logan out of the picture. Nog een paar episodes onenigheid tussen Mike en Rachel voordat hij er weer bovenop duikt I would
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Ik vond Mike echt een irritante lul dit seizoenUltimation schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:58:
Mike die even dacht dat hij alles voor elkaar heeft en gewoon kei hard genaaid wordt. Maar dan wel op zo'n manier waardoor hij bijna voor de duivel gaat werken.
Ik dus ookVerwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:03:
Ik vond het een geweldige aflevering!
Rachel gaat vreemd!! Wat een sletMirreke schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:57:
Note to self: dit topic niet openen als je zelf nog bezig bent met seizoen 3....
Beeromaniac
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Verwijderd
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Haha daar kan ik dus echt niet op wachten, ik ben altijd al 2-3 seizoenen verderSpookie schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:22:
Woow! is er zelfs al een S4 sinds wanneer is die uit?
Ik ben momenteel bij S2 alleen niet altijd even om te kijken:)
Mijn vriendin die wilt het graag ook zien en onze agenda's matchen niet altijd! haha
The_Fes schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:41:
Er zijn nog maar 2 afleveringen dit seizoen, dus ik gok niet dat ze nog terug gaan naar een case of the day systeem. Wordt inderdaad afronden van het Gills Industries verhaal.
Zou wel logisch zijn. Hij wil graag achter Sheila aan. En er is al een vervanger.himlims_ schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:45:
[...]
Lewis?
Kijk graag series, en veel series 'bederven' rond S4/5. Tot heden bevalt suits mij nog prima. Smakelijke serie, interresante karakters en setting met vleugje donkere humor. Die toon is in mijn beleving stabiel gebleven va 1e aflevering.
Litt is een beetje de break-out character van de show. Zou wel heel dom zijn om hem er uit te schrijven.n0pe schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:38:
You just got litt up! firedweet nog niet wat ik ervan moet vinden als Louis daadwerkelijk uit de serie zou zijn geschreven. Hoewel hij dit seizoen een beetje doorgeslagen is vond ik het toch nog altijd een toevoeging aan de serie.
Dit dus.
Het zou ook wel raar zijn indien Louis na zo'n 'dramatisch ontslag' meteen de volgende aflevering weer terug zou keren. Indien hij weer terug komt, waar ik echt op hoop, dan zal dat waarschijnlijk pas volgend seizoen zijn.Fivel schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:56:
Trailer van e10 ziet er veel belovend uit. Louis is in de hele trailer niet te zien, zal die dan echt ontslagen zijn.. Had toch gedacht dat hij door Jessica weer werd gevraagd terug te komen.
Inderdaad, ik moet zeggen dat ik niet zo fan ben van de nieuwe characters.. bijv. Jeff Malone. Ben benieuwd wat voor vijfde seizoen we gaan krijgen als Litt er niet in zit.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
wut?moh.moh schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:30:
de haai too beat
Seizoen 5? Da's wel een beetje ver vooruit kijken, niet?Gynnad schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:07:
Inderdaad, ik moet zeggen dat ik niet zo fan ben van de nieuwe characters.. bijv. Jeff Malone. Ben benieuwd wat voor vijfde seizoen we gaan krijgen als Litt er niet in zit.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
Seizoen 4 heeft maar 10 afleveringen..Nnoitra schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:20:
[...]
Seizoen 5? Da's wel een beetje ver vooruit kijken, niet?![]()
Laten we eerst maar eens kijken van de overige 7 aflevering van dit seizoen ons gaan brengen
[ Voor 11% gewijzigd door n0pe op 15-08-2014 03:55 ]
Daar zat ik ook mee in de war..n0pe schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 03:50:
[...]
Seizoen 4 heeft maar 10 afleveringen..
Nervermind het betreft de "summer" finale niet de season finale volgende week
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
bekijk wikipedia eens; Wikipedia: AssociateVerwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:55:
Wat off-topic misschien. Maar kan iemand duidelijkheid scheppen wat een associate precies Is binnen de advocatuur in de VS?
benieuwd na verloop van de 2e helft. Serie kijkt gewoon lekker weg, karakters zijn goed uitgewerkt en interresant voor de kijker. Dat maakt de serie zowel sterk als kwetsbaar; er zijn te weinig karakters om deze, zoals in GoT, uit het verhaal te onttrekken omdat deze een grote (bij)rol vervullen.An associate attorney is a lawyer and an employee of a law firm who does not hold an ownership interest as a partner.
Verwijderd
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 34% gewijzigd door T0ny op 21-08-2014 21:37 ]
Lekker ?, no ty...:+T0ny schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:34:
pearsonnn sssprecter LITT!
Hoop ook dat Katrina terug komt, zij is echt een lekkere goede advocaat.
[afbeelding]
Actually. Mike is de enige in de serie die gelijk had.T0ny schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:20:
Natuurlijk wel weer ongeloofwaardig/slordig dat super Mike niet weet van de Coif key, staat zelfs op wikipedia.
BS, het staat zelfs op Wikipedia dat hij lid is!RocketKoen schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:32:
[...]
Actually. Mike is de enige in de serie die gelijk had.
Harvard heeft helemaal geen order of the coif chapter.
Conclusie: Louis is niet naar Harvard geweest
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
[ Voor 59% gewijzigd door TheFes op 22-08-2014 09:29 ]
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Het is al bijna september hoor, die winter is er dus zoZpAz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:53:
Bij mij kwam er na het filmpje "Suits: All new episodes this winter" dus volgens mij duurt het nog wel even.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq