Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:35
Dat zou wel erg zwak zijn voor de serie. Ik hoop dat ze er een mooie onverwachte wending aan kunnen geven. Er hebben in het verleden natuurlijk wel een en ander aan zaken gespeeld die nog niet voorbij zijn in de serie. Zo vond ik het in de finale nogal een grof geschut om US Attorney in te zetten voor maar een aflevering - ik denk dat we dat nog wel terug gaan zien in het volgende seizoen. Ook voor Mike in de positie waar hij nu in zit is het gevaarlijk om als fraud ontmaskerd te worden - er hangt hem nog steeds celstraf en boetes boven het hoofd, net als Harvey en de rest van Pearson Specter die hiervanaf weten. Zeker nu Scotty het ook weet, en het niet echt de juiste kant op lijkt te gaan met haar en Harvey zal dat nog wel voor wat intriges zorgen.

Terug naar Pearson Specter - als het al gebeurd - zie ik pas aan het einde van volgend seizoen gebeuren, er is nu eerst nog het een en ander te beleven als investment banker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:13
Vandaag ook aflevering 16 gezien. Benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren het komende seizoen :) . Elke aflevering weer met plezier bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Leuke aflevering weer. Ik ben alleen even de draad kwijt over hoe nu precies ook al weer die situatie was met al dan niet omkoping, Harold en Mike. Iemand met een beter geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ze hadden een rechtszaak tegen die getuigen gestart, en die hebben ze geschikt voor een leuk bedrag, waarbij ze ook meteen niet meer in de andere rechtszaak zouden getuigen. Zoiets was het in ieder geval, de details weet ik ook niet meer helemaal.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:33
PCSO schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:17:
Vandaag ook aflevering 16 gezien. Benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren het komende seizoen :) . Elke aflevering weer met plezier bekeken.
+1; echter had ik ook het gevoel dat dit een soort van happy ending voor de serie was.
Gelukkig zie ik hier dat dat niet het geval is en we binnenkort gewoon weer een nieuw seizoen krijgen >:)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Maar man, wat een heerlijke oneliners heeft Louis gehad dit seizoen
Voor mij is Louis sowieso de held van de serie en Donna de heldin :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TTHEEBO1 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:03:
[...]

Donna zeker, hoe vaak zij de reet van Harvey gered heeft in de afgelopen seizoenen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

TepelStreeltje schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:27:
[...]

Donna zeker, hoe vaak zij de reet van Harvey gered heeft in de afgelopen seizoenen...
Is wel grappig dat zij secretaresse is. Zwaar overgekwalificeerd :P. Iemand die veel invloed wil hebben en heeft, maar niet de verantwoordelijkheid wil/heeft. Zoals ze tegen haar bazen tekeer kan gaan. Schitterend :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
JvS schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:35:
[...]

Is wel grappig dat zij secretaresse is. Zwaar overgekwalificeerd :P. Iemand die veel invloed wil hebben en heeft, maar niet de verantwoordelijkheid wil/heeft. Zoals ze tegen haar bazen tekeer kan gaan. Schitterend :).
+1 voor donna, wat een bazin! Denk zelf dat Mike toch niet weggaat, zonder het risico van gepakt the worden gaat valt de hele onderliggende 'thriller' van de serie weg, hetgeen wat al vanaf aflevering 1 centraal punt is.
Wel een schitterend einde! Kreeg een einde-serie-gevoel, was bijna bang dat het was afgelopen!

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

TTHEEBO1 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:03:
[...]

QFT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Maar dat risico is toch nog helemaal niet weg? Mike heeft wel jaren (geen idee hoeveel tijd er voorbij is) gedaan alsof hij advocaat is met een papiertje van Harvard, terwijl hij dat niet heeft. Hoewel ze minder snel actief gaan zoeken, als het bekend word dat hij nooit naar Law School is geweest is hij alsnog de sjaak.

Over waar hij gaat werken, hij word geen inhouse council ofzo, dus ik gok dat hij op het kantoor van Sidwell gaat werken. Omdat Sidwell een klant is van Pearson Specter zal hij nog wel regelmatig met Harvey te maken hebben. Waar Mike die council niet is, is Pearson Specter dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
in 3 dagen heel seizoen 1 gekeken. Super serie.
Nu bezig aan seizoen 2

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
Mars18 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:21:
in 3 dagen heel seizoen 1 gekeken. Super serie.
Nu bezig aan seizoen 2
Haha, dit komt bekend voor. Het is erg verslavend om alle afleveringen achter elkaar te kijken.

[ Voor 1% gewijzigd door PCSO op 22-04-2014 22:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:04
Sinds de eerste aflevering op RTL4 werd uitgezonden toch maar even alle seizoenen gedownload. Toch vond ik het einde van seizoen 3 minder "spectaculair" als 2 en 1. Het grappigste personage is en blijft Louis. You just got Litt up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is S03 is final seizoen? serie via netflix aangezet, stopt bij S02.
Nu lees ik over S03, en op imdb hebben ze het over S04.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
himlims_ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:30:
Nederlandse Netflix loopt achter. Seizoen drie is al uit. Seizoen vier komt deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S4 start 10 juni dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
himlims_ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:30:
Er komt nog een Seizoen 4. Gelukkig wel :+.

"Suits season 3 just wrapped a few weeks ago, but the Suits season 4 premiere date was just set for June 11."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, kennelijk hebben ze het een dag verschoven, de 11e het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

weet niet goed waarom, maar vind dit erg smakelijke serie (powerdisking :P)

karakters zijn goed uitgewerkt, verhaal soms wat slapjes of compleet fout/onlogisch, toch wil ik meer :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
Volgens mij komt Mike zeer snel weer terug, tenminste dat maak ik op uit de Instagram-feeds van Meghan en Patrick..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk sinds een korte tijd ook Suits. Zag het op Netflix voorbij flitsen en op de tv en dacht dit moet ik zien.
Net 2de seizoen afgekeken en ik moet zeggen dat het verhaal je echt meeneemt :D

Supergave serie! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11
Het wereldje is gewoon fantastisch en dan nog de dames en de andere leuke personen erin maken het gewoon tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:22

Zewatanejo

Fine Thanks!

Leuke serie inderdaad. Goede humor (Louis Litt), mooie vrouwen en stoere mannen. Het verhaal blijft ook interessant om te volgen en dat is lang niet bij alle series zo..
Beetje jammer wel dat de NLse netflix nog niet verder gaat dan S2. Helaas is het met chromecast ook niet mogelijk om het DNS te veranderen, zodat de Amerikaanse netflix beschikbaar wordt.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zewatanejo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:20:
Leuke serie inderdaad. Goede humor (Louis Litt), mooie vrouwen en stoere mannen. Het verhaal blijft ook interessant om te volgen en dat is lang niet bij alle series zo..
Beetje jammer wel dat de NLse netflix nog niet verder gaat dan S2. Helaas is het met chromecast ook niet mogelijk om het DNS te veranderen, zodat de Amerikaanse netflix beschikbaar wordt.
Ja, wordt nu maar de serie dlen... want zolang kan ik iig niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Staat die wel op de us netflix dan?
Ik zag 'm niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Smitovic schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:23:
Maar dat risico is toch nog helemaal niet weg? Mike heeft wel jaren (geen idee hoeveel tijd er voorbij is) gedaan alsof hij advocaat is met een papiertje van Harvard, terwijl hij dat niet heeft. Hoewel ze minder snel actief gaan zoeken, als het bekend word dat hij nooit naar Law School is geweest is hij alsnog de sjaak.

Over waar hij gaat werken, hij word geen inhouse council ofzo, dus ik gok dat hij op het kantoor van Sidwell gaat werken. Omdat Sidwell een klant is van Pearson Specter zal hij nog wel regelmatig met Harvey te maken hebben. Waar Mike die council niet is, is Pearson Specter dat wel.
Ik ben toch benieuwd hoe het verhaal lijn in het volgende / de volgende seizoen(en) gaat lopen. Kan me haast niet voorstellen dat Mike op den duur niet gewoon weer terug gaat..

Nog 2 weekjes en dan kunnen we weer verder kijken :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:15
Gister de laatste aflevering gekeken van seizoen 3. Als personage zou het voor mike beter zijn om ergens anders te werken zonder dat hij gepakt kan worden voor het uit oefenen van de advocatuur.

Maarja, dan is de serie niet echt meer hoe het gestart was natuurlijk :P. Hopelijk bedenkt hij zich na 1 of meerdere afleveringen en zit hij weer zij aan zij bij harvey

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Klopt ook wel, aan de andere kant is dat gewildwest in de rechtzaal na 3 seizoenen ook wel mooi geweest, anders wordt de serie wel erg snel saai.

Ze moeten iets nieuws gaan doen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Goed begin van het seizoen, Mike vs. Harvey!

En weer heerlijke muziek! :D

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krizzie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:14:

:Y Ik zat weer heerlijk mee te drummen bij bepaalde stukken :9

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6hOumVHnzigh8Pup66mpoNMO/full.jpg

En D.B Woodside :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Erg goede aflevering, de boost die ze nodig hadden is zeker weer terug. Seizoen 3 was overduidelijk minder, nu hebben ze een nieuwe insteek die het veel beter maakt. Ik kan niet wachten tot volgende week:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Ik zie dit topic opeens omhoog komen en ben weer helemaal enthousiast. Geloof dat het weer begonnen is? Zit in die aflevering een recap van het laatste seizoen? Weet eigenlijk niet meer zo goed waar het ook alweer was gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Ja, een kort stukje, vond het niet zoveel zeggen hoor. Beter dat je op wikipedia de afleveringen nog is doorneemt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

I used mousse in high school… it was the '90s.

... Was it?
trololol

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Matige aflevering op de muziek na. Gaan ze nog eens wat doen m.b.t. een law firm?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Krizzie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:14:

Goed begin ?, er komen 3 afleveringen en dan is het alweer klaar toch....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Smitovic schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:24:
Erg goede aflevering, de boost die ze nodig hadden is zeker weer terug. Seizoen 3 was overduidelijk minder, nu hebben ze een nieuwe insteek die het veel beter maakt. Ik kan niet wachten tot volgende week:D
Ik vond sommige zaken nogal snel en onduidelijk. Dat bedrijf wat Mike probeert over te nemen, dat wil de nieuwe klant van Harvey ook overnemen, maar dan op agressieve manier om zoveel mogelijk geld te verdienen? Terwijl Mike probeert het bedrijf bij elkaar te houden? Maar Mike die werkt nu voor een investeer bedrijf die hetzelfde wil wat die nieuwe klant van Harvey wil (agressieve overname, max geld er uitslepen).

Die nieuwe klant van Harvey is de zoon van ... iemand die voorheen zich door Pears en Heartman liet representeren?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wij zijn nu bij aflevering 5 van seizoen 1 en het is inderdaad wel een vermakelijke serie. Het valt alleen wel in het niet bij "House of Cards" wat we hiervoor vrijwel ademloos hebben gekeken.

Dat komt met name door de nogal opzichtige 'rolverdeling' van de diverse karakters. Je prikt er zo makkelijk doorheen wat eenieders 'functie' is in de serie. Harvey is de stoere hoofdpersoon met wie wij ons moeten identificeren, Jessica de strenge maar rechtvaardige baas en Rachel is de kattige love interest voor Mike (wat voor mij niet werkt omdat ze een vreemde ondoorgrondelijke mix is van latina-negro-nativeamerican, ik kan er geen chocola van maken).

Mike kan heel goed en snel leren en is daarmee een soort deus ex machina plot device waar de nodige twists in het verhaal vandaan moeten komen. Lieve help, alles is verloren! Oh nee, toch niet, want Mike kent alles uit zijn hoofd. Ha ha ha.
Louis is een arrogante vervelende kerel die omwille van de comic relief keer op keer op zijn nummer wordt gezet. Hij zou ook passen in Bassie en Adriaan.

De personages lijken dan ook een soort functionele karikaturen waar je gemakkelijk verhaallijntjes aan kunt ophangen. Dit gaat ten koste van de karakterontwikkeling. Het is me ook allemaal net iets te luchtig. Het is een soort The Love Boat in een advocatenkantoor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is dan ook veel meer als vermaakt bedoeld dan een weerspiegeling van een advocatenkantoor. Mike is niet een soort deus ex machine, Mike is het hoofdpersoon. Natuurlijk haalt hij sommige oplossingen uit een klein iets wat iedereen over het hoofd ziet, maar goed. Dat is de serie.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Captain Pervert schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:57:
Mike kan heel goed en snel leren en is daarmee een soort deus ex machina plot device waar de nodige twists in het verhaal vandaan moeten komen. Lieve help, alles is verloren! Oh nee, toch niet, want Mike kent alles uit zijn hoofd. Ha ha ha.
Juist het hele concept van dat hij alles uit zijn hoofd weet komt in de rest van de serie steed minder voor. Natuurljk blijft het een slimme vent die altijd wat weet te bedenken, maar toch net ff wat anders.
Louis is een arrogante vervelende kerel die omwille van de comic relief keer op keer op zijn nummer wordt gezet. Hij zou ook passen in Bassie en Adriaan.
Louis krijgt ook verder in de serie wat meer diepgang, maar hij blijft wel een beetje het humoristische mikpunt van spot.

Maar je moet het inderdaad niet als erg serieuze serie beschouwen, gewoon lekker luchtig.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Mektheb schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:24:
[...]

Goed begin ?, er komen 3 afleveringen en dan is het alweer klaar toch....?
Goed bezig om mijn dag zo te verpesten :+

Ik neem aan dat er meer afleveringen gewoon achteraan komen, want hoewel ze eerdere jaren ook een mid season pause hadden is het na 3 afleveringen wel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:07
Woy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:05:
[...]

Ik neem aan dat er meer afleveringen gewoon achteraan komen, want hoewel ze eerdere jaren ook een mid season pause hadden is het na 3 afleveringen wel erg snel.
Fans of USA’s Suits still have six more episodes to look forward to when the show resumes its third season in early 2014 following the Olympics. But you can now add to that: The network has ordered a 16-episode fourth season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:56

jpiwf

licenced pepernootaddict

Waarschijnlijk weer in de 10-6 split met de 6 ergens eind jan-begin feb

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Woy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:05:
[...]

Als ik zo even kijk op mijn episodecalendar, staan er voor dit season nog 3 episode´s geplannend.
En dan is de season over.

En denk ik we weer moeten wachten.

EDIT : het valt mee ( maar meer dan dat geen idee )

June 11, 2014
June 18, 2014
July 9, 2014
July 16, 2014

En verder staat er niets, ook niet op wikipedia

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 13-06-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Season 4 heeft gewoon 16 afleveringen.
Season 2/3 hadden beide na 10 afleveringen een tijdelijke tussenstop waarbij er nog 6 afleveringen kwamen. Ik ga er vanuit dat dit voor season 4 ook zo is.

^
25 juni schijnt er nog tussen te moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:56

jpiwf

licenced pepernootaddict

Mektheb schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:18:
[...]

Als ik zo even kijk op mijn episodecalendar, staan er voor dit season nog 3 episode´s geplannend.
En dan is de season over.

En denk ik we weer moeten wachten.

EDIT : het valt mee ( maar meer dan dat geen idee )

June 11, 2014
June 18, 2014
July 9, 2014
July 16, 2014

En verder staat er niets, ook niet op wikipedia
Gebeurt ook wel vaker dat de zender maar een paar afleveringen vooruit aankondigt, om eventuele fuckups in montage enzo op te vangen.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik hoop het, want ik zou er van balen als ik na 6 episode's moet wachten weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

10 eps nu en 6 eps later, zoals USA het altijd doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:03:
Matige aflevering op de muziek na. Gaan ze nog eens wat doen m.b.t. een law firm?
Er wordt wel veel nadruk gelegd op de relaties en intriges die daaruit voortvloeien. Mike krijgt ruzie met Rachel over die zaak. Rachel is dan weer verdrietig en boos daarover. Rachel gaat dan vreemd met die getrouwde man. Harvey heeft steeds vaker een morgenmeeting. Mike en Harvey krijgen onwijze ruzie om niks. Jessica en die kerel van de SCC krijgen ruzie op de werkvloer want ze willen toch bijelkaar zijn. Litt krijgt vanzelf ook wel weer iemand waar hij zich dit seizoen in vast gaat bijten. Mike moet die kerel waarvan hij zijn bedrijf over gaat nemen naaien en dat wil hij helemaal niet maar zijn baas bij het investmentfirm wil 50% winst behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:59:
[...]

Er wordt wel veel nadruk gelegd op de relaties en intriges die daaruit voortvloeien. Mike krijgt ruzie met Rachel over die zaak. Rachel is dan weer verdrietig en boos daarover. Rachel gaat dan vreemd met die getrouwde man.
Volgens mij snapte je het daar niet.

Het was een hint vanuit Rachel richting Mike om te vertellen wie de overname zit te plannen. Ivm met conflict kan Rachel dat niet zomaar voluit zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
MrVegeta schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:25:
[...]

Ik vond sommige zaken nogal snel en onduidelijk. Dat bedrijf wat Mike probeert over te nemen, dat wil de nieuwe klant van Harvey ook overnemen, maar dan op agressieve manier om zoveel mogelijk geld te verdienen? Terwijl Mike probeert het bedrijf bij elkaar te houden? Maar Mike die werkt nu voor een investeer bedrijf die hetzelfde wil wat die nieuwe klant van Harvey wil (agressieve overname, max geld er uitslepen).

Die nieuwe klant van Harvey is de zoon van ... iemand die voorheen zich door Pears en Heartman liet representeren?
Mike probeert alles idealistisch te doen, terwijl Harvey, Sidwell en ook die andere klant van Harvey (Logan) dat absoluut niet willen. Die willen geld verdienen, daarom ook dat gezeur met Sidwell, die wilt dat Mike is ophoud met het redden van banen en geld voor het bedrijf gaat verdienen.

Die nieuwe klant van Harvey is inderdaad de zoon van een oude klant, die met pensioen is. En die Logan is de getrouwde man waar Rachel een affaire mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Vond het wel dope, dat het een advocatenbureau is is meer bijzaak in de serie, of iig dat begint het te worden.

Merk dat de serie zich nu steeds meer gaat richten op de personages en hun relaties tussen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Verhaal is maar wazig wat mij betreft. Waarom heeft Mike Harvey nodig? Er zwemmen toch meerdere vissen in de vijver. Zoek gewoon iemand anders uit boeit dat nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is natuurlijk geen puur zakelijke beslissing, duh.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Precies, ook een beetje een nutteloze opmerking want zo werkt het natuurlijk wel in het echte leven, maar zou de serie niet bepaald interessant maken als je elke aflevering onbekenden ziet want ja "hij kan ook met andere zaken doen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Scrtz schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:47:
Merk dat de serie zich nu steeds meer gaat richten op de personages en hun relaties tussen elkaar.
Ik heb steeds vaker het idee dat dat hand in hand gaat met het aflopen van de serie: op een gegeven moment krijgen ze het niet meer voor elkaar het originele verhaal interessant te houden en krijgen de relatie drama episodes langzamerhand de overhand. Een seizoen of twee later is het dan vaak gedaan. :/

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:15
grappig. zat 24 te kijken. seizoen 3. daar doet jessica ook in mee. en was die zelfde kerel ook haar minnaar. (zelfde acteur ook)

lijkt mij een verwijzing naar 24 ?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis nu al het vorige seizoen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef het nog twee afleveringen en dan is Mike terug bij harvey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
Yeah, dat is ook wat ik verwacht inderdaad. Dat ze een één of andere loophole vinden ofzo.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:46:
Ik mis nu al het vorigeeerste (en tweede) seizoen :/
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die soap nog niet voorbij? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:11:
Ik geef het nog twee afleveringen en dan is Mike terug bij harvey.
spoiler:
Op basis van interviews met de makers verwacht ik dat Mike iig de eerste 10 afleveringen van het seizoen apart blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:23
Inderdaad. Series was leuker in seizoen 1 en 2 toen het nog een case of the week serie was. Nu word het mindere plot veelal uitgesmeerd over meerdere afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 19:27
Louis was volgens mij in de eerste seizoenen ook wat minder een clown dan nu. Wat mij betreft mag Litt als eerste uitgeschreven worden (maar ik weet dat ik hier een hoop tegenstanders heb...)

En inderdaad: veel soap, weinig verhaal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 10:31
*knip* spam

[ Voor 101% gewijzigd door argro op 04-07-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een aflopende zaak deze serie. Het soapgehalte is erg hoog geworden en dat vind ik tenminste jammer. Er zit ook weinig bloot in om het een beetje te verzachten :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:46:
Lijkt me een aflopende zaak deze serie. Het soapgehalte is erg hoog geworden en dat vind ik tenminste jammer. Er zit ook weinig bloot in om het een beetje te verzachten :(.
Valt best mee het duurt gewoon lang dat het weer opbouwt en er wat gebeurt.

Na 1 / 2 afleveringen en dan neemt de wending weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Erg leuke serie, we zijn pas begonnen met kijken op aanraden van enkele collega's van me. Vannacht gestart met seizoen 3 ...

ps Rachel <3

[ Voor 6% gewijzigd door De_Bastaard op 07-07-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Moet zeggen dat het laatste seizoen gewoon slecht is. De personages zijn niet meer zo sterk in hun werk. Harvey is veel te soft geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ach het is wel leuk Harvey in een andere rol te zien, hij is normaal de aftandse coole kikker. Maar nu ontdekt hij toch een kant die die lang geleden kwijt was. Dat vindt ik nog wel een aardige ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
spoiler:
Leuke cliffhanger alweer. Rachel die vreemd gaat met Logan. Rachel in het ziekenhuis.

[ Voor 10% gewijzigd door harmz op 10-07-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
<unintentional spoiler removed>

Verder: meh. En Litt speelt nog steeds mee.

[ Voor 50% gewijzigd door vanaalten op 10-07-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
vanaalten schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:40:
Volgens mij ging ze niet vreemd? Ja, er speelde iets, wat volgende keer wellicht verder gaat, maar meer toch niet?

spoiler:
Logan gaat rachel ten huwelijk vragen. Terwijl ze samen in bed liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
OK, je hebt het over de 'next episode' shots. Wellicht dat je die info even in spoilertags zou willen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:31

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

vanaalten schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:40:
Volgens mij ging ze niet vreemd? Ja, er speelde iets, wat volgende keer wellicht verder gaat, maar meer toch niet?

Als je een flashback van Rachel ziet, dan zie je ook dat zij ten huwelijk wordt gevraagd door hem geloof ik. Was dat niet de reden dat hij/zij er een punt achter zette bij hun affaire?

Mike gooit wel een beetje zijn eigen ruiten in, wanneer komt hij nou terug bij Harvey!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Sowieso is het nog wel mogelijk dat die 2 bffs worden? Er is inmiddels zo veel gebeurd en ik denk ook niet dat Jessica er op zit te wachten.

En litt kan hem helemaal wel schieten.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/folulcZpIx0eJudexNBb6pcb/full.jpg

Wat is het ook een clown :P

En verder ben ik wel helemaal klaar met deze soap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mee eens. begint echt een bold and the beautiful te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Donna is té geweldig om te stoppen met kijken :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:44
Ik ben benieuwd of Mike echt zo laag is gegaan door volledig met die investeerder in zee te gaan. Zou mij niets verbazen als hij toch nog eea heeft ingebouwd ergens.

Ik begin me ook wel af te vragen hoe lang ze dit nog kunnen rekken. Een rode draad is altijd leuk in een serie maar sommige case of the weeks waren in voorgaande seizoenen ook goed. Die zijn er nu totaal niet meer.

En frickY, you damn right. Donna blijft top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Hmm oke na deze aflevering en vooral na de spoiler voor volgende aflevering begint het wel écht een beetje een soap te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:22

Pinobigbird

doesn't share food!

m4yall schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:25:
Ik ben benieuwd of Mike echt zo laag is gegaan door volledig met die investeerder in zee te gaan. Zou mij niets verbazen als hij toch nog eea heeft ingebouwd ergens.
De suggestie wordt wel gewekt dat hij akkoord is gegaan, maar door de opbouw van die scène is het niet onwaarschijnlijk dat hij toch naar Harvey heeft geluisterd en er een draai aan heeft gegeven.
Ik begin me ook wel af te vragen hoe lang ze dit nog kunnen rekken. Een rode draad is altijd leuk in een serie maar sommige case of the weeks waren in voorgaande seizoenen ook goed. Die zijn er nu totaal niet meer.

En frickY, you damn right. Donna blijft top!
Die assistente van Mike haalt het in de verste verte niet bij Donna :9~

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Leuke verwijzing naar Franklin & Bash. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Sagaris schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:24:
Leuke verwijzing naar Franklin & Bash. :D
Ik ben dus niet de enigste die dat opgevallen is.

Ik vond litt geweldig in dat stukje voor het acteren op het podium. Donna schreeuwt hem helemaal de huid vol en hij vliegt de stage op :D

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Ik ben alleen bang dat Donna/Litt een romantisch vervolg gaat krijgen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
vanaalten schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:38:
Ik ben alleen bang dat Donna/Litt een romantisch vervolg gaat krijgen... :(
Nah, daar geloof ik helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik denk niet dat die romance er ooit van gaat komen alhoewel dit wel humor zou opleveren.

Lewis speelt altijd geweldig maar die trapt ook altijd overal :d

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:40

Dennis de Vries

Redacteur
Ben het sinds kort gaan volgen, zit nu halverwege seizoen 2. Erg toffe serie.

Alleen ben ik de enige die het idee heeft dat het hevig is geïnspireerd door House?

• House & Harvey willen allebei zo min mogelijk emotie laten zien, terwijl ze diep van binnen wel geven om hun clients/patients.
• House heeft een team dat hem helpt. Harvey heeft Mike. In beide series wordt het over het algemeen geaccepteerd dat deze 'sidekicks' erg goed zijn, maar niet op het level van hun mentor.
• House & Harvey hebben allebei iets voor hun baas, die in beide gevallen de hoogste functie heeft binnen het bedrijf/ziekenhuis.
• In beide series zitten van die 'openbaringen', waar Harvey of Mike opeens iets door een ander daglicht ziet dankzij een gesprek met iemand, waardoor ze het antwoord vinden om een case te winnen. Dit zat erg vaak in House.
• House en Harvey weten allebei dat ze de besten zijn in hun vak, waardoor ze arrogant zijn en de regels buigen om hun volle gang te kunnen gaan.
• House en Harvey focussen zich beiden het liefst op de belangrijke zaken. In House heb je die 'clinic hours', simpele gevallen zonder uitdaging waar hij een hekel aan heeft. Harvey heeft dit ook, maar dan met de pro-bono cases.
• In beide series wéten alle collega's dat House/Harvey de beste in zijn vak is, en hebben veel collega's daardoor (icm arrogante houding) een hekel aan ze.

Om zo maar een paar overeenkomsten te noemen.

Ik zeg niet dat het slecht is, jatwerk is, of dat ik me eraan irriteer, het valt me gewoon steeds weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:31
Zo kan je overal en met elke serie wel verbanden opzoeken en benoemen. Bij wijze van kan je ipv House ook 24 en Jack Bauer daar neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niemand commentaar op deze aflevering? Deze aflevering had weer precies een diepgang van 0, maar keek toch lekker weg. Rachel is vreemdgegaan en Mike is ontslagen dus het drama en de intriges worden verder versterkt. Ontslag van Mike zag ik niet zo snel aankomen en dat hij nu opeens weer voor Harvey gaat werken lijkt me ook sterk. Wat gaat hij dan wel doen? Hij heeft een slechte naam opgebouwd als investeringsbankier en kan ook niet als advocaat aan de slag. Waarschijnlijk komt hij erachter wat Rachel heeft gedaan/ zij gaat het hem vertellen en wil daarom Logan Sanders kapotmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, scheelt weer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Inderdaad

bedankt man :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:49:
Nog niemand commentaar op deze aflevering? Deze aflevering had weer precies een diepgang van 0, maar keek toch lekker weg. Rachel is vreemdgegaan en Mike is ontslagen dus het drama en de intriges worden verder versterkt. Ontslag van Mike zag ik niet zo snel aankomen en dat hij nu opeens weer voor Harvey gaat werken lijkt me ook sterk. Wat gaat hij dan wel doen? Hij heeft een slechte naam opgebouwd als investeringsbankier en kan ook niet als advocaat aan de slag. Waarschijnlijk komt hij erachter wat Rachel heeft gedaan/ zij gaat het hem vertellen en wil daarom Logan Sanders kapotmaken.
Ik denk dat Harvey weer een rol gaat spelen mbt tot dat ontslag van Mike. Het is een beetje zijn schuld nu terwijl hij toch aangegeven dat Mike zijn man is. Dus die zal nu wel een soort schuldgevoel hebben.

niet zo zeuren in dit topic, wtf zoek je hier als je geen spoilers wilt? Alsof mensen weten wanneer jij besluit om die aflevering te gaan kijken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik hoop dat Jenny weer terugkomt, die was lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:03:
[...]

...
niet zo zeuren in dit topic, wtf zoek je hier als je geen spoilers wilt? Alsof mensen weten wanneer jij besluit om die aflevering te gaan kijken :F
Wie zeurt er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Dan was het een gevalletje "ik vind de serie niet meer leuk, dus ga ik dat maar melden in het topic met zo'n reactie" .. :')

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik het zo zeggen, het heeft nu even geen prioriteit (ik kijk het wel, al was het maar voor Rachel en Donna O+) :P

De ratings houden ook niet over, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik moet zeggen dat dit seizoen ook teleurstelt. Dat hele gepingpong in deals en de relatie, beetje boring. =/
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste