Dat zou wel erg zwak zijn voor de serie. Ik hoop dat ze er een mooie onverwachte wending aan kunnen geven. Er hebben in het verleden natuurlijk wel een en ander aan zaken gespeeld die nog niet voorbij zijn in de serie. Zo vond ik het in de finale nogal een grof geschut om US Attorney in te zetten voor maar een aflevering - ik denk dat we dat nog wel terug gaan zien in het volgende seizoen. Ook voor Mike in de positie waar hij nu in zit is het gevaarlijk om als fraud ontmaskerd te worden - er hangt hem nog steeds celstraf en boetes boven het hoofd, net als Harvey en de rest van Pearson Specter die hiervanaf weten. Zeker nu Scotty het ook weet, en het niet echt de juiste kant op lijkt te gaan met haar en Harvey zal dat nog wel voor wat intriges zorgen.
Terug naar Pearson Specter - als het al gebeurd - zie ik pas aan het einde van volgend seizoen gebeuren, er is nu eerst nog het een en ander te beleven als investment banker.
Terug naar Pearson Specter - als het al gebeurd - zie ik pas aan het einde van volgend seizoen gebeuren, er is nu eerst nog het een en ander te beleven als investment banker.