To dare is to do
jij hebt zeker geen vriendin die dat wel eens kijkt?
Zat overigens wel al te wachten tot deze opmerking zou komen
To dare is to do
Ja dat zal, maar 't was een 25yr die van hand wisselde.Slaapje schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:38:
[...]
Normale 20 yr is ongeveer 80 euro dacht ik.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het geld wordt meestal niet door de flagship producten verdient, maar door de massa producten. Flagship producten zijn een marketing mogelijkheid.
Dan hoorde ik t niet goed, dacht dat ze 20 zeiden.CyBeR schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:17:
[...]
Ja dat zal, maar 't was een 25yr die van hand wisselde.
To dare is to do
Is trouwens niet de eerste keer dit het voorbij komt. Heb de 15yr ook al gezien, in het eerste seizoen volgens mij. Vind het bij deze serie niet echt storend, past wel bij het dure advocatenwereldje van New York
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Mm zou goed kunnen. Maar iig ook als Harvey bij het graf van zn vader isAight! schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:09:
Was dat niet toen Cameron en Harvey samen werkte?
Ik werk bij een slijterij, whisky's vallen me al snel op
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Dat was Johnnie Walker Blue Label.Aight! schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:09:
Was dat niet toen Cameron en Harvey samen werkte?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
gelukkig gaat de drank er op vooruit
Battle.net Spud#2543
Februari 2014 uit mn hoofd._Uploader_ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:42:
Het is weer een tijdje geleden dat de laatste aflevering werd uitgezonden, iemand een idee wanneer er nieuwe afleveringen komen?
n.a.
Ah, thanks! Kon het n.l online niet vinden
Leuk om weer eens terug te kijken, bedankt voor de tip.Fivel schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:40:
Voor de liefhebber; seizoen 1 en 2 staan nu op Netflix.
"Be brave, don't shave"
[ Voor 96% gewijzigd door Whatson op 14-08-2017 19:48 ]
"the channel is stating that it features people that are interesting and unusual"Elvhenk schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:32:
Wat is dat toch altijd met "characters welcome"? Snappenie.
http://forum.wordreferenc...ad.php?t=575966&langid=13
*facepalm*

Verwijderd
Ach ja dat maken Jessica en Donna meer dan goedVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:30:
Ze moeten bij Suits wel echt komen met iets meer dan het vorige seizoen. Het begint langzaam meer op een soap te lijken.
[ Voor 9% gewijzigd door JB op 04-03-2014 15:34 ]
Mijn boefje is liev!
Was niks mis mee, mag wel wat meer action en meer mike story inzitten, maar verder prima.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:30:
Ze moeten bij Suits wel echt komen met iets meer dan het vorige seizoen. Het begint langzaam meer op een soap te lijken.
Ik vond de oorspronkelijke premisse waarbij Mike een speciale gave had ook wel interessant. Maar goed, ik vind alle series met 'superpowers' wel leuk. Jammer dat ze dat nooit meer ter sprake brengen of veel gebruik van maken. Dat hij een boek in een paar minuten uit heeft enzo.Mektheb schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:38:
[...]
Was niks mis mee, mag wel wat meer action en meer mike story inzitten, maar verder prima.
Dit dus.
Eens! Voor mij ook de reden dat ik de laatste afleveringen nog niet eens gezien heb. Het ging gewoon nergens meer over.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:30:
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Verwijderd
Louis is eigenlijk 1 van mijn favoriete personages, die acteur erbij maakt het ook helemaal af
Verwijderd

Voor de rest was het een redelijk suffe aflevering

Inderdaad, mag wel wat meer pit in. Graag weer zaken per episode, hooguit over twee smeren. Iets minder soap gehalte zou ook mooi zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:04:
Dat was dan ook het uh... hoogtepunt van de ep![]()
Voor de rest was het een redelijk suffe aflevering
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hoop dat het wel weer wat gaat oppikken, maar ben bang dat het toch meer van wat het nu is blijft.
Verwijderd

De schrijvers zijn best geniaal met die subtiele grapjes af en toe, en weer goede muziek in de laatste aflevering ook al lijkt het allemaal wel op elkaar als je de hele Spotify lijst afspeelt.
Helemaal op het einde: Dusty Blue - Charles Bradley (feat. Menahan Street Band)Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:02:
Ah, deze ep was weer beter. Gelukkig maar.
Maar wat was die muziek op het einde?
Daarvoor ook nog een aardig nummer: Phantoms and Friends - Old Man Canyon
Als je de muziek in Suits goed vindt en je hebt spotify volg dan zeker even deze afspeellijst:
http://open.spotify.com/u...st/56ozi6zq9CddnrngTbssF6
Na iedere ep komen de gebruikte nummers er vrij snel bij.
(ook voor seizoen 1 en 2 zijn er afspeellijsten)
To dare is to do
Ben benieuwd, was helemaal vergeten dat Suits weer was begonnen. Dit weekend maar eens de eerste twee achterelkaar kijkenEl Jefe schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:43:
Altijd graag gekeken, eerste episode van t nieuwe seizoen echter niet kunnen uitzitten, net 10 minuten voor het einde afgezet. Zal het wellicht nog eens opnieuw proberen, maar de eerste aflevering kon mij tot dusverre dus niet boeien. Kan ook aan mij liggen.. misschien over een paar weken een aantal afleveringen achter elkaar kijken en en nog eens kijken of het iets interessanter wordt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
toettoett
Verwijderd
Super album (Victim of Love)thobe schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:29:
[...]
Helemaal op het einde: Dusty Blue - Charles Bradley (feat. Menahan Street Band) ...

Thanks!
Wel vind ik seizoen 3 een stuk minder dan 1 en 2. Naar mijn mening trekken ze bepaalde verhalen veel te lang over meerdere afleveringen, zonder dat er al te veel boeiends in gebeurt. Ook die hele zaak met Ava Hessington duurde veel te lang (ondanks het verhaal uiteindelijk wel leuk was).
Het gaat nu wat minder om de cases, en vooral om zijn 'geheim'. En om persoonlijke problemen.Audiowaste schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:50:
Vanavond maar eens verder kijken naar aflevering 10, 11 en 12 van seizoen 3.
Wel vind ik seizoen 3 een stuk minder dan 1 en 2. Naar mijn mening trekken ze bepaalde verhalen veel te lang over meerdere afleveringen, zonder dat er al te veel boeiends in gebeurt. Ook die hele zaak met Ava Hessington duurde veel te lang (ondanks het verhaal uiteindelijk wel leuk was).
Dat hadden ze nog altijd zo kunnen doen als in seizoen 1, aan de ene kant gewoon steeds nieuwe cases en daarnaast nog het verhaal. Dat vond ik juist het leuke aan seizoen 1.Bartske schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:56:
[...]
Het gaat nu wat minder om de cases, en vooral om zijn 'geheim'. En om persoonlijke problemen.
Nu zijn ze bijna alleen nog maar gericht op alle persoonlijke issues van de karakters en de onderlinge relaties, terwijl ze dat naar mijn mening gewoon synchroon met de cases kunnen doen.
Verwijderd
Zet dat maar op je Facebook missyVraaag schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:07:
I'm Moby goddamn dick,
and you just swam in my waters.

Prachtig
Toch nog wel vermaakt met E11-E13 dit weekend, maar de serie begint wel wat van zijn charme te verliezen bij mij.
En inderdaad, iets meer juridische zaken graag! Maar ik betwijfel of de scriptschrijvers hier meelezen.
Verwijderd
Ik denk dat het louis is. De figuur in dat bed lijkt een iets dikkere pens te hebben. Harvey is relatief afgetraind waar Louis ietwat lobbig is.Timminator schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:33:
Ik twijfelde ook, Harvey of Louis. Voor filmpje leek Harvey te insinueren maar zal dan wel Louis zijn.
1 ding : Arm hair loads of itVerwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:15:
[...]
Ik denk dat het louis is. De figuur in dat bed lijkt een iets dikkere pens te hebben. Harvey is relatief afgetraind waar Louis ietwat lobbig is.
Verwijderd

Louis' SazsVerwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:14:
Moesten we nou persé Louis in z'n blote gat zien?![]()
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hopelijk krijgen we nog te weten of Louis als advocaat de studiefinancieringsdeal met Rachel maakte, wetende dat het niet rechtsgeldig was, of dat deed als vriend/boetedoening waarbij hij zelf van plan was te betalen. Hij gaf immers aan dat Rachel één van de weinige is die hem 'kent', wellicht was hun voortdurende relatie hem dat waard.
Ik ben benieuwd naar Mike's keuze. Voor de serie kan de Mike/Harvey-dynamiek bijna niet vervallen. Het verhaal geloofwaardig houden wanneer blijft ondanks zijn probleem met zijn glazen plafond lijkt me moeilijk. Hij zal wel een derde optie vinden die alles oplost.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Of dat hij aangeeft bij Harvey dat hij misschien wel weggaat en dat Harvey dan wel opeens zijn best gaat doen om hem te houden.Nextron schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 01:18:
![]()
Hopelijk krijgen we nog te weten of Louis als advocaat de studiefinancieringsdeal met Rachel maakte, wetende dat het niet rechtsgeldig was, of dat deed als vriend/boetedoening waarbij hij zelf van plan was te betalen. Hij gaf immers aan dat Rachel één van de weinige is die hem 'kent', wellicht was hun voortdurende relatie hem dat waard.
Ik ben benieuwd naar Mike's keuze. Voor de serie kan de Mike/Harvey-dynamiek bijna niet vervallen. Het verhaal geloofwaardig houden wanneer blijft ondanks zijn probleem met zijn glazen plafond lijkt me moeilijk. Hij zal wel een derde optie vinden die alles oplost.
Als hij een oplossing vind is de serie ook ten einde lijkt me. Daarna is het gewoon een advocatenserie geworden, niet het genre waar Suits op mikt lijkt me.Nextron schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 01:18:
Het geeft wel de mogelijkheid om er een ommedraai in setting aan te geven. Soort van de Walking Dead, waarbij in ieder seizoen een andere setting wordt verzonnen. Dat kantoor in New York verveelt immers ookTeknix1982 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:13:
[...]
Als hij een oplossing vind is de serie ook ten einde lijkt me. Daarna is het gewoon een advocatenserie geworden, niet het genre waar Suits op mikt lijkt me.
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Wel jammer van Mike, maar nu is hij wel 'legaal'. Daar zullen ze ook wel ooit achter komen denk ik!
Aight! schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:17:
Oei! Die Harvey was ook mooi over de zeik, benieuwd hoe hij zijn relatie gaat redden.
Wel jammer van Mike, maar nu is hij wel 'legaal'. Daar zullen ze ook wel ooit achter komen denk ik!
Vond het weer een leuke aflevering! Ben benieuwd waarom Mike uiteindelijk toch wilde blijven.
Hebben de downloaders onder ons ook last van een niet in sync lopende audiotrack? Moest hem door de aflevering heen steeds bijstellen (bij de vorige ook al), het was de REMARKABLE release
Verwijderd
Omdat hij het advocaat zijn leuk vind om te doen, het is zijn ziel en zaligheid? Die speech die die donkere meneer gaf aan Mike, zal hem wel aan het denken gezet hebbenBartske schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:37:
[...]
...
Vond het weer een leuke aflevering! Ben benieuwd waarom Mike uiteindelijk toch wilde blijven.
Uh, nee, daar zijn de PROPER versies voor om dat soort grappen te fixenofftopic:
Hebben de downloaders onder ons ook last van een niet in sync lopende audiotrack? Moest hem door de aflevering heen steeds bijstellen (bij de vorige ook al), het was de REMARKABLE release
Yep, ook last van gehad! Is vaker zo de laatste tijd..Bartske schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:37:
[...]
spoiler:De preview van de volgende episode niet gezien zeker?
offtopic:
Ben zeer benieuwd naar the next episode!
[ Voor 3% gewijzigd door Teknix1982 op 05-04-2014 01:59 ]
Vanavond maar weer eens zoeken, nu ben ik nieuwsgierig!
[ Voor 162% gewijzigd door Whatson op 14-08-2017 19:48 ]
Prachtig mooie serie is het, ben nu op een mooi moment bij, want ik heb tot twee weken geleden alles door kunnen kijken.
De hele serie (op de pilot na) wordt ook in toronto gefilmd. Dat is een stuk goedkoper.Whatson schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:47:
spoiler:
LOL Pearson Specter staat in Toronto Canada:
https://maps.google.nl/ma...g&cbp=12,351.08,,0,-16.86
Via: https://www.facebook.com/...17944687/622629344483366/
Ze editten er stock filmpjes van New York doorheen om je de indruk te geven dat ze daar zijn.
Begin is goed!
Harvey lekker arrogant. En Mike die super intelligent is.
Op naar volgende week maandag.
Maar goed... jullie kijken al uit naar seizoen 4
Nee, nee. Eerst moet heel seizoen 3 nog uitgezonden wordenRoodey schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:19:
Ik volg Suits nu via RTL.
Begin is goed!
Harvey lekker arrogant. En Mike die super intelligent is.
Op naar volgende week maandag.
Maar goed... jullie kijken al uit naar seizoen 4
Verwijderd
10 april de laatste ep jamat.hi.as schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:21:
[...]
Nee, nee. Eerst moet heel seizoen 3 nog uitgezonden worden

harmz schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:15:
Wow was dit de laatste van dit seizoen?
spoiler:Gaat mike echt stoppen bij Pearson Specter?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
spartacusNLD schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:34:
[...]
spoiler:ik denk het wel, hij wordt volgens mij een soort inhouse antorny voor die bankiers, echter blijft hij wel bij person spector in het kantoor???? weet niet hoe die constructies werken in amerika
Hell, zelfs de dealer waar Mike in het begin mee samenwoonde droeg een pak
Overigens is het expliciet gezegd dat hij geen "inhouse council" wordt maar een bankier. Dus hoeft hij ook niet meer te doen alsof hij advocaat is. Om bankier te worden hoef je geen diploma te hebben en geen examen af te leggen.
Verwijderd
Maar man, wat een heerlijke oneliners heeft Louis gehad dit seizoen
Maar waarom blijft Mike dan in het kantoor?RocketKoen schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:01:
Suits hoeft niet om advocaten te gaan. Bankiers zie je ook niet zo snel zonder hun pak.
Hell, zelfs de dealer waar Mike in het begin mee samenwoonde droeg een pak
Overigens is het expliciet gezegd dat hij geen "inhouse council" wordt maar een bankier. Dus hoeft hij ook niet meer te doen alsof hij advocaat is. Om bankier te worden hoef je geen diploma te hebben en geen examen af te leggen.
Het bedrijf van Sidwell (waar Mike dus gaat werken) is klant van pearson specter, vandaar ook de opmerkingen: 'you work for me now', 'No i don't, boss, or sir, whichever feels least comforable'.
Haha inderdaad juni alweer, erg nice.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:12:
Gelukkig is het nieuwe seizoen niet zo ver weg
Maar man, wat een heerlijke oneliners heeft Louis gehad dit seizoen![]()
![]()
Louis niet als enigste, heerlijk die oneliners, daarom hield ik ook al zo van Mad Men, ook van die heerlijke bijdehande opmerkingen en gesprekken, genieten.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May