Jeetje. Dat was een bagger aflevering. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit nog volg, hopelijk is het nu afgelopen. Gewoon een high-budget GTST.
Ik kwam nog even kijken in dit topic om te zien of ik niet stiekem toch wat gemist heb... Blijkbaar niet 😀
Jammer want in het begin vond ik suits echt wel een toffe serie.
Hoe kijk jij de afleveringen (zo snel)? Download/stream of iets dergelijks?Inverted_World schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:47:
Jeetje. Dat was een bagger aflevering. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit nog volg, hopelijk is het nu afgelopen. Gewoon een high-budget GTST.
Well:S_Chief schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 17:20:
Ik ben blij dat Meghan/Rachel vertrekt. Verschrikkelijke rol imho. Alleen maar huilie huilie.
Zowel Louis als Harvey lijken nu even klaar te zijn met het gezeur omtrent liefde/gedrag etc. (hoewel Louis nu weer een hotelkamer in is gedoken met jeweetwelwie). Donna daarentegen is echt meh geworden, opeens CxO (vergeten wat het was), right.
Hoop dat de aflevering van morgen weer back to business zal zijn.
1. Ms. Huilie is er nog steeds.
2. Harvey zit weer met het liefdesgejank en nu doet Donna nog mee ook.
3. Donna CxO.
4. Moet je eens opletten hoeveel aandacht de case kreeg in deze aflevering (spoiler: bijna geen).
En:
spoiler: alleen klikken als je het echt wilt
Mike schijnt weg te gaan.
Hebben ze mooi verziekt. :W Vooral dat ze de awesomeness van Harvey nu ongebruikt laten is teleurstellend.
[ Voor 4% gewijzigd door S_Chief op 02-04-2018 20:53 ]
Ach, nog vijf afleveringen en dan zit het seizoen er op. En ik denk (hoop) ook de serie, het is wel mooi geweest. En die laatste afleveringen vind ik wel leuk om nog even te kijken.
Maar eigenlijk is het wel een stukje zwakte aan mijn kant: als ik een serie eenmaal volg, blijf ik 'm trouw volgen ongeacht hoe slecht 'ie wordt. Eigenlijk zou ik Suits en Designated Survivor keihard moeten dumpen.
Maar eigenlijk is het wel een stukje zwakte aan mijn kant: als ik een serie eenmaal volg, blijf ik 'm trouw volgen ongeacht hoe slecht 'ie wordt. Eigenlijk zou ik Suits en Designated Survivor keihard moeten dumpen.
Er komt wel een nieuw seizoen, maar
spoiler:
Ik heb het kijken halverwege de vorige aflevering opgegeven.
dan zonder Adams en Markle.
[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 03-04-2018 13:28 . Reden: Sorry ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik ben dus niet de enige met die slechte eigenschap.vanaalten schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:08:
Van die eerste wist ik nog niet - maar dat is denk ik wel DE reden om af te haken, het wordt dan echt enkel een soapserie.F_J_K schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:18:
Er komt wel een nieuw seizoen, maar danspoiler:. Ik heb het kijken halverwege de vorige aflevering opgegeven.zonder Adams en Markle
@F_J_K : denk wel dat die opmerking in je post in spoiler-tags mag.
Wel grappig, ik heb het omgekeerde, een serie hoeft echt niet veel fout te doen om gedumpt te worden. Heeft me toch een aantal seizoenen Dexter (halleluhjah zeg, heb de samenvatting van het laatste seizoen weleens gelezen op Wikipedia, echt niets aan gemist) en nu al een paar seizoenen Suits gescheeld. Soms backfired het een beetje als series opeens beter worden, zoals Always Sunny in Philadelphia, maar dat hoor je dan wel weer in de tamtam.M a r c o schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:47:
[...]
Ik ben dus niet de enige met die slechte eigenschap.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
OK, net de nieuwe aflevering van afgelopen week gezien. Wat mij betreft een nieuw dieptepunt. Nog meer karakter-verdieping door flashbacks te tonen. En Louis is NOG vervelender dan hiervoor, wat mij betreft. Nog vier afleveringen en dan is het wel mooi geweest.
Zojuist aflevering 15 en 16 gezien (zijn tegelijkertijd uitgekomen). Sterk teruggekeerd en een mooi einde van het seizoen. Zo herken ik Suits weer.
Ik had eerst enkel #16 binnen en was er aan begonnen - en meteen afgekeken, dus #15 overgeslagen. Je krijgt toch wel snel genoeg door waar het allemaal om gaat. 
Mooi seizoenseinde en wat mij betreft een prima einde van de serie - ze mogen zonder mij door.
Mooi seizoenseinde en wat mij betreft een prima einde van de serie - ze mogen zonder mij door.
Hans von Schlongenhammer! Louis Litt blijft erg grappig. Ik vond het wel een heel zwak seizoen, met Mike en Harvey zwalkend van het ene naar het andere uiterste. De finale met Meghan en Mike was ook erg meh. Ik hoop dat Rick Hoffman, Rafferty en Macht ook conclusies gaan trekken en naar wat betere series vertrekken.
Mwah; het moest wel zo'n aflevering worden; eea moet behoorlijk herschreven worden zonder 2 mains! Nu is er een common business, Zane lekker managing partner, en kunnen we weer echt naar de cases gaan met advocatuur
... toch?
.......... toch????
...heeft die nieuwe vrouw in de serie - Samantha - een overdosis botox in d'r lippen gespoten?!?
Wat een haat allemaal.
Ik heb die hele Mike niet gemist. Na 7 seizoenen was ik zijn personage wel een beetje zat.
Laat de strijd tussen Gus en Izzy maar losbarsten
Ik heb die hele Mike niet gemist. Na 7 seizoenen was ik zijn personage wel een beetje zat.
Laat de strijd tussen Gus en Izzy maar losbarsten
Lippen ? Eerder haar hele hoofd.vanaalten schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 20:03:
...heeft die nieuwe vrouw in de serie - Samantha - een overdosis botox in d'r lippen gespoten?!?
Maar goed net de aflevering gezien, het is er niet meer. Weer dat geschreeuw wat er in de laatste seizoenen vaak gebeurde met weinig echte cases. Ga nog wel kijken of het wat gaat worden maar op basis van deze eerste aflevering kan ik geen voldoende geven.
Misschien moet ik het maar gewoon zien als een spinoff van Suits seizoen 1 tm 7.
Vond er ook weinig aan. Donna is niet meer 'awesome', Harvey lijkt bij de zoveelste persoonlijke crisis te zijn aanbeland (terwijl Louis wonder boven wonder eindelijk stabiel is), iedereen die geen name partner is wil dat worden (what's new) en Samantha Wheeler is gewoon irritant (net als Alex Williams overigens). En geen fatsoenlijke case meer.
Jammer.
Jammer.
Het is inderdaad weer een heerlijke soap en valt in herhaling. Mike zal voor de zoveelste keer wel weg gaan en terug komen, harvey die daar dan in de tussentijd mee blijkt te zitten. Lekker inspelen op de gevoelens tussen Harvey en Donna. Iedereen wilt weer eens name partner worden en wellicht hebben we nog 3 minuten per episode over voor wat Suits in het begin was.
Geloof niet dat Mike nog terug komt, die heeft aangegeven niet meer mee te willen doen. Verder zijn Sam en Alex inderdaad erg irritant, geen chemie met de rest van de cast.
Sam is juist een leuk karakter, die Alex mag inderdaad wel wieberen.
Zo zie je maar iedereen heeft een andere mening, en Zane mag ook wel opzouten
Zo zie je maar iedereen heeft een andere mening, en Zane mag ook wel opzouten
Als dit zo doorgaat mag Donna van mij opzouten.. Gedraagt zich als een enorme b*tch.
Alex begint wat ballen te krijgen en Samantha is nog steeds opzoek naar vriendschap met Harvey (die tegenwoordig ook niet meer weet wat hij wil).
Zane is ook zo nutteloos met z'n wijngaard.
Ik probeer dit seizoen nog te kijken, maar als het zo blijft dan is het einde Suits voor mij (en wellicht ook voor iedereen).
Alex begint wat ballen te krijgen en Samantha is nog steeds opzoek naar vriendschap met Harvey (die tegenwoordig ook niet meer weet wat hij wil).

Ik probeer dit seizoen nog te kijken, maar als het zo blijft dan is het einde Suits voor mij (en wellicht ook voor iedereen).
Laatste aflevering heb ik nog niet binnengehaald, maar de voorgaande afleveringen hebben mij op het randje van opgeven gebracht, maar om andere redenen: Louis Litt. Ik vond hem altijd al ongeloofwaardig, niet-grappig en niet-passend (een serie met serieuze basis en dan zo'n flauwe grappenmaker er inS_Chief schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:16:
Als dit zo doorgaat mag Donna van mij opzouten.. Gedraagt zich als een enorme b*tch.

Het begint ook simpelweg m'n interesse te verliezen. Dramatische muziek, verbale uitbarsting, pseudo-juridische uitspraak en iemand loopt boos de zaal uit. Heb dat ondertussen wel gezien.
Dus ook ik probeer nog even de laatste twee afleveringen voor de winterstop te kijken (tenminste, ik neem aan dat het hele seizoen wel 16 eps zal zijn), maar er is niet veel voor nodig om af te haken.
Dus, Alex en Samantha tegen elkaar en de winnaar wordt name partner. Alex wint - en dat is het moment voor Samantha om bij Robert een gunst te incasseren: "je hebt beloofd mij name partner te maken!".
Vervolgens wordt er gezegd dat ze allebei name partner worden - en dat vond ze in eerste instantie ook niet goed, want... eh... ja, eh... 'dan betekent het niets' of zo iets. Zeurmiep eerste klas.
En dat was wat mij betreft dit seizoen: een hoop gezeur & geschreeuw over en weer. Kan mij niet voorstellen dat je op die manier een succesvol kantoor kan hebben, maar vooruit: da's niet mijn probleem.
En daarnaast Louis en het bijbehorende gezeur met Sheila. Eigenlijk heb ik het daar al lang geleden wel mee gehad.
Ofwel, 'Suits' is uit m'n Medusa-database gehaald. Nu eerst 'casa de papel' kijken, eind deze maand 'The Good Place' en zo heb ik eigenlijk wel genoeg alternatieven waar ik WEL lol aan beleef.
* vanaalten OUT
Vervolgens wordt er gezegd dat ze allebei name partner worden - en dat vond ze in eerste instantie ook niet goed, want... eh... ja, eh... 'dan betekent het niets' of zo iets. Zeurmiep eerste klas.
En dat was wat mij betreft dit seizoen: een hoop gezeur & geschreeuw over en weer. Kan mij niet voorstellen dat je op die manier een succesvol kantoor kan hebben, maar vooruit: da's niet mijn probleem.
En daarnaast Louis en het bijbehorende gezeur met Sheila. Eigenlijk heb ik het daar al lang geleden wel mee gehad.
Ofwel, 'Suits' is uit m'n Medusa-database gehaald. Nu eerst 'casa de papel' kijken, eind deze maand 'The Good Place' en zo heb ik eigenlijk wel genoeg alternatieven waar ik WEL lol aan beleef.
* vanaalten OUT
Ik wou er niet eens meer over posten.. Man wat slecht. S08 had nooit moeten bestaan.
Dat hele advocatenkantoor is een grote grap geworden. Het was uiteraard al nooit realistisch, maar nu is het helemaal kansloos.
Dat hele advocatenkantoor is een grote grap geworden. Het was uiteraard al nooit realistisch, maar nu is het helemaal kansloos.
- Donna was 'awesome', nu een zeikwijf.
- Harvey? Badass ---> softie. Dacht dat die af was getreden als managing partner om juist weer zaken te doen. Bovendien lijkt hij zijn hersenen te zijn verloren, want Donna moet hem altijd opdrachten geven.
Hij viel toch zowat om toen Donna wegging? Daarna kwam Gretchen, toen weer Donna, maar nu heeft hij geen enkele secretaresse maar gaat alles opeens prima (of is dat de reden dat hij geen bal te doen heeft).
- Gretchen was tof (misschien zelfs meer dan Donna), maar na dat gezeur met dat verloren document hebben ze haar karakter ook om zeep geholpen.
- Louis was altijd maf, maar nu is hij te rustig en is het alleen maar gezeur om Sheila en die baby.
- Katrina vond ik altijd humoristisch als ze met/voor Louis werkte, maar die is opeens verliefd op Brian.
- Samantha, tsja.. Nooit gemogen. Of ze slaat wild rond, of ze zit zowat te huilen als ze het weer over zichzelf heeft.
- Alex is wat agressiever nu, maar nog niet zo bijzonder.
- Zane? Laat ook maar.
[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 24-09-2018 14:14 ]
Wat vinden we van S8B? Tot nu toe vind ik het wel oké/prima, maar ik hoop wel dat de afleveringen een samenhangend geheel gaan vormen in plaats van iedere keer wat anders. We weten dat Hardman er aan zit te komen, dus zou het wel leuk zijn als dat niet uit het niets is.
Ik vind seizoen 8 uitstekend tot nu toe. Beter dan 7, heb 't idee dat we eindelijk de oude Harvey Specter weer eens zien. De aflevering van deze week heb ik flink van genoten.mr.JamesBond schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 15:31:
Wat vinden we van S8B? Tot nu toe vind ik het wel oké/prima, maar ik hoop wel dat de afleveringen een samenhangend geheel gaan vormen in plaats van iedere keer wat anders. We weten dat Hardman er aan zit te komen, dus zou het wel leuk zijn als dat niet uit het niets is.
De afgelopen aflevering was een klassiek voorbeeld van Harvey Specter wanneer die aan hef asskicken is.Tommiiee schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 15:35:
[...]
Ik vind seizoen 8 uitstekend tot nu toe. Beter dan 7, heb 't idee dat we eindelijk de oude Harvey Specter weer eens zien. De aflevering van deze week heb ik flink van genoten.
Lees net dat seizoen 9 het laatste seizoen zal worden.
Wellicht dat ik de afleveringen klaarzet om ooit te kijken, we'll see.
Ik kijk soms nog de oude afleveringen (als ik ff wat op de achtergrond aan wil hebben). Wat was het toch een gave serie.
Wellicht dat ik de afleveringen klaarzet om ooit te kijken, we'll see.
Ik kijk soms nog de oude afleveringen (als ik ff wat op de achtergrond aan wil hebben). Wat was het toch een gave serie.
[ Voor 32% gewijzigd door S_Chief op 06-02-2019 22:39 ]
Het is echt niet zo'n goede serie als de eerste seizoenen, maar ik vind het nog steeds wel lekker weg kijken. Overigens was ik het verliefde stelletje Mike en Rachel helemaal zat, dus ben juist blij met de komst van Samantha.
Die laatste scene waarin Harvey Mike belt
[ Voor 6% gewijzigd door de Foarsitter op 08-02-2019 17:43 ]
Zojuist de season final gekeken. Één woord: ein-de-lijk!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
En nu is het echt klaar. Jammer. Een van de weinige series die me van begin tot eind wist te boeien.
Na jaren is het over. Achteraf was de toevoeging van Alex en Samantha zeer beperkt. Jammer dat Jessica niet tot het eind was gebleven. Maar overall een mooie serie.
Mooi einde ein mooie serie, ze hadden alleen 1 tot 2 seizoenen eerder moeten stoppen met de weggang van Mike.