Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• cordonbleu
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17:37
Na seizoen 5 er een einde aan breien had nog steeds het beste geweest. Het verhaal was zo al mooi rond en het begon toch steeds ongeloofwaardiger te worden. Seizoen 6 vind ik echt vreselijk afbreuk doen aan de vorige seizoenen, die ik met uitzondering van seizoen 3 allemaal erg goed vond. Nu met seizoen 6 lijkt alles te veranderen in een drama soap. Jammer.

• MoiZie
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:07
Specter Litt volgend seizoen dus. Nog geen antwoord op de vraag wat Mike gaat doen nu... Ach slechts een jaar wachten op het antwoord.

• biertjuh?
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:11
quote:
MoiZie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:27:
Specter Litt volgend seizoen dus. Nog geen antwoord op de vraag wat Mike gaat doen nu... Ach slechts een jaar wachten op het antwoord.
Half jaar, rond december wordt het seizoen afgemaakt.. Dit was de mid-season finale

Bezig met afstuderen

• Mithrildor
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13-02 22:53
Ik denk dat de schrijvers er van uitgaan dat deze serie ieder moment geannuleerd kan gaan worden. Het einde van vorig seizoen was een prima einde geweest voor de serie, en ook deze mid-season finale zou een prima einde voor de serie kunnen zijn. Ik denk dat ik wel blijf kijken, maar ik had het ook niet erg gevonden als dit de laatste aflevering van de serie zou zijn geweest.

Ik vraag me wel af wat er nu met Jessica gaat gebeuren, is ze hiermee uit de serie geschreven of komt in de tweede helft van dit seizoen nog terug?

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20:32
Elke aflevering ook; Harvey, what's going on?

|:(

Bwoah

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
Mithrildor schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:08:
Ik denk dat de schrijvers er van uitgaan dat deze serie ieder moment geannuleerd kan gaan worden. Het einde van vorig seizoen was een prima einde geweest voor de serie, en ook deze mid-season finale zou een prima einde voor de serie kunnen zijn. Ik denk dat ik wel blijf kijken, maar ik had het ook niet erg gevonden als dit de laatste aflevering van de serie zou zijn geweest.

Ik vraag me wel af wat er nu met Jessica gaat gebeuren, is ze hiermee uit de serie geschreven of komt in de tweede helft van dit seizoen nog terug?
Jessica heeft een leading rol in een nieuwe serie
quote:
Gina Torres Lands Lead Role in ABC's Death of Eva Sofia Valdez Pilot
Die komt niet meer terug.

http://tvline.com/2016/03...eath-of-eva-sofia-valdez/

Viper® wijzigde deze reactie 15-09-2016 19:57 (11%)

• Ari Gold
quote:
Viper® schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:56:
[...]

Jessica heeft een leading rol in een nieuwe serie

[...]

Die komt niet meer terug.

http://tvline.com/2016/03...eath-of-eva-sofia-valdez/
quote:
The Death of Eva Sofia Valdez was not picked up to series, and will not be happening.
ABC heeft deze voorbij laten gaan.

Bwoah

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Ik zou er vrede mee hebben als dit de allerlaatste aflevering geweest zou zijn :Y

:+

• Viper®
  • Niet online
quote:
Ari Gold schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:05:
[...]

[...]

ABC heeft deze voorbij laten gaan.
Oh, wist ik niet eens.

Ari Gold, Entourage, kijk dat is nou een goeie serie >:)
quote:
She has joined “The Catch,” the stylish ABC private-investigation series from Shonda Rhimes and Betsy Beers, returning for its second season early next year.
quote:
“My contract was up, so this wasn’t a power play that went terribly wrong,” Ms. Torres said about her decision to leave “Suits.” After years of traveling between the show’s Toronto set and Los Angeles, where she lives with her husband, the actor Laurence Fishburne, and their daughter, the actress was ready for a change. “My personal life needed to be tended to,” she said.
http://www.nytimes.com/20...-to-leave-suits.html?_r=0

Viper® wijzigde deze reactie 15-09-2016 20:51 (61%)

• Meneer Vevie
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 14-02 06:56

Meneer Vevie

Series, Films en meer

Dat Gina Torres de show zou verlaten zat er al aan te komen. De pilot voor ABC was al een indicatie dat zij toe was aan iets anders. Ondanks dat de pilot niet tot serie werd besteld, kon je toen al min of meer weten dat Torres vroeg of laat Suits zou verlaten. The Catch is ook van ABC en nadat de zender de Sofia Valdez pilot heeft laten schieten zullen ze haar vast een ander aanbod hebben gedaan.

Verder ben ik het nogmaals eens met de mensen die zeggen dat dit wel een goede seriesfinale had kunnen zijn. Ik heb deze serie altijd met plezier gekeken, ook in de voor mij stukken mindere derde en vierde seizoen. Er komt echter een punt dat een serie (en de makers) moeten doorhebben dat het klaar is. Suits is klaar. Het verhaal is al verteld. We vallen nu steeds in herhaling. Hoevaak hebben we nu al gezien dat Harvey 'de beste en tofste advocaat is die er is'. Of Donna's oppepspeeches gezien, wat nu nog het enige is wat zij te doen krijgt. De Louis verhaallijn dit seizoen is toch ook niet de moeite waard? Nee, de serie is al vernieuwd met een 7e seizoen en dan zou het het beste zijn op te stoppen.

Ik ben Meneer Vevie. Ik houd mij bezig met series, audio en films. Maar vooral series. Ik zou gek zijn als ik niet zou praten over series. Lees op www.meneervevie.com mee met mijn avonturen.

• Ari Gold
Zegt voor mij genoeg als ik deze aflevering het 'best' vind van S06, tot nu toe.

spoiler:
toch nog stiekem door blijven kijken ;(

Ari Gold wijzigde deze reactie 15-09-2016 22:46 (4%)

Bwoah

• XyritZz
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 11:05
Ben het met bovenstaande eens; Suits is gewoon klaar.

Dat hadden de schrijvers zich van tevoren ook al moeten bedenken; op het moment dat de kracht van je serie afhangt van een trucje (Mike die slim is maar geen echte advocaat) dan moet je er rekening mee houden dat je dat trucje niet eindeloos kunt blijven gebruiken/herhalen.

Nu hebben ze daar eindelijk de knoop doorgehakt; maar de serie weet niet meer wat ze nu moeten doen om de boel leuk te houden.

Naar mijn idee hadden ze twee dingen kunnen doen:
- Serie afkappen ergens rond dit moment.
- Langzaamaan een transitie naar nieuwe hoofdpersonen of een serieuzere advocatenserie.

Dat laatste had ik nog best leuk gevonden.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Krusher
  • Niet online
quote:
XyritZz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:02:
...
- Langzaamaan een transitie naar nieuwe hoofdpersonen of een serieuzere advocatenserie.

Dat laatste had ik nog best leuk gevonden.
Bij gebrek aan heb ik maar Keyzer & De Boer Advocaten maar weer eens afgestoft.

• Toet3r
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 00:03

Toet3r

Hellooo Nurse!

Eergister ook begonnen met deze serie en ben nu al bij aflevering 7 van seizoen 2.

Geweldig ook al die film referenties die gemaakt worden door Harvey en Mike.

Specs | Rockstar Social Club | Steam

• Haribo112
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11:03
Ben het er mee eens dat deze mid-season finale een goede allerlaatste aflevering van de serie was geweest. Verder ging ik volledig stuk om "you messed with the wrong marine!"

• ScrooLoose
  • Niet online
Hopelijk kunnen ze wat verfrissends doen met de 2e helft van het seizoen (en eventueel volgend seizoen?), ik kijk nog steeds met veel plezier naar de serie maar elk seizoen volgt steeds dezelfde "beats" op dezelfde momenten...

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 07:51
Iemand enig idee wanneer seizoen 5 uitkomt op Netflix.... ? Staat al geruime tijd q4 kan helaas niet wachten... O-)

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

• Fraggert
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12:11
quote:
XyritZz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:02:
Ben het met bovenstaande eens; Suits is gewoon klaar.
Niet voor britse Prins Harry, die is er inmiddels met Rachel vandoor :P

• XyritZz
quote:
Fraggert schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:34:
[...]

Niet voor britse Prins Harry, die is er inmiddels met Rachel vandoor :P
Doet 'ie goed :).

Ben wel benieuwd wat het voor gevolgen zou hebben voor haar carriere; ookal is Harry geen troonopvolger ik heb wel het idee dat het koningshuis in GB sowieso een druk bestaan heeft :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Spectaculous
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16:52
quote:
koentjuh1987 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 23:38:
Iemand enig idee wanneer seizoen 5 uitkomt op Netflix.... ? Staat al geruime tijd q4 kan helaas niet wachten... O-)
S5 gaat niet alleen niet op Netflix komen, alles wat er nu opstaat van Suits gaat eraf :(

• koentjuh1987
ow hoe dat zo?

• Spectaculous
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16:52
quote:
Ik denk iets met licenties enzo. Ik kreeg vandaag in ieder geval een melding (op Netflix zelf toen ik Suits aanzette) dat het er 11 November af gaat.

• koentjuh1987
quote:
Spectaculous schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:18:
[...]

Ik denk iets met licenties enzo. Ik kreeg vandaag in ieder geval een melding (op Netflix zelf toen ik Suits aanzette) dat het er 11 November af gaat.
jammer... enige tijd terug zag ik namelijk nog dat suits ergens q4 zou verschijnen op netflix. had graag gezien dat de serie behouden bleef. of dat er vergelijkbare goede series erbij komen.

• biertjuh?
Afgelopen donderdag is E11 uitgezonden, was een boeiende voortzetting op het vertrek van Jessica.
Ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen aangezien zowel Harvey als Louis eigenlijk geen zin hebben of de ervaring hebben om managing partner te zijn.

Bezig met afstuderen

• Krusher
  • Niet online
I want "The Donna" !!!

_O_

• jaguarxj16
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:20
Moet zeggen dat ik vervolg zonder Jessica tot nu toe prima te pruimen vindt!

• azz_kikr
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12:56

azz_kikr

Heet patatje :o

quote:
Komt die ook in opblaasversie? :+

• nXXt
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13-02 10:41

nXXt

Carpe omnia

Net afleveringen 11 tot en met 14 gezien van dit seizoen. Die verhaallijn met de AI-versie van Donna slaat echt helemaal nergens op. Verder wel goede afleveringen, maar die ene verhaallijn is echt zo raar.

• Ari Gold
Benjamin gaat met Donna daten. I'm calling it.

Bwoah

• XyritZz
Die AI Donna is echt de grootste mogelijke onzin ja :').

Verder ben ik nog steeds benieuwd welke kant ze op gaan; heb er goede hoop op dat ze Mike weer in de "Bar" krijgen en het daarna klaar is met de rariteiten rond Mike en het gewoon een goede advocatenserie gaat proberen te worden.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 12:21
quote:
jaguarxj16 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:45:
Moet zeggen dat ik vervolg zonder Jessica tot nu toe prima te pruimen vindt!
Ja precies, vind het ook wel vernieuwend zo, zie je Harvey en Louis ook eens van een andere kant en nu is er geen Jessica meer die tijdens de grootste problemen ineens 'Dé oplossing' heeft etc.

• FunkyTrip
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

quote:
XyritZz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:54:
Die AI Donna is echt de grootste mogelijke onzin ja :').

Verder ben ik nog steeds benieuwd welke kant ze op gaan; heb er goede hoop op dat ze Mike weer in de "Bar" krijgen en het daarna klaar is met de rariteiten rond Mike en het gewoon een goede advocatenserie gaat proberen te worden.
Vind het jammer dat ze dat er in hebben gestopt. Maar goed dat ding is superonrealistisch voor een ITer... Denk dat advocaten ook kromme tenen krijgen van Suits :D

Dit dus.

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:04

Bartske

Valar Morghulis

quote:
FunkyTrip schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:31:
[...]

Vind het jammer dat ze dat er in hebben gestopt. Maar goed dat ding is superonrealistisch voor een ITer... Denk dat advocaten ook kromme tenen krijgen van Suits :D
Haha inderdaad, zo onlogisch en onrealistisch als een AI donna voor een ITer is is alle legal dingen die er gebeuren voor een advocaat volgensmij :+

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Thompson
  • Laatst online: 14-02 14:03
Vind het sinds de hervatting dit seizoen in ieder geval weer een stuk leuker. Alleen inderdaad, The Donna... Pff... Maar voor de rest al stukken beter dan toen Mike in de bak zat.

• Krusher
  • Niet online
Kan die hele drama zooi achterwege blijven? Ben er wel klaar mee :/

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20:26

Kecin

Je keek.

Ah, ik merk aan dit topic dat het weer is begonnen. Heb eind vorig jaar weer veel ingehaald. Als ik eenmaal kijk is het wel geinig, maar merk toch dat ik wel erg snel ben afgeleid.

Misschien dit weekend maar weer eens oppakken.

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

USA Network lijkt bezig met een Suits spin-off rond Jessica.

Ik ben Meneer Vevie. Ik houd mij bezig met series, audio en films. Maar vooral series. Ik zou gek zijn als ik niet zou praten over series. Lees op www.meneervevie.com mee met mijn avonturen.

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15:13
Ben al blij dat ze eindelijk de serie uit is, ik ga die spin-off iig niet kijken.
Verder vind ik de Donna wel leuk bedacht, ook al is het 'onrealistisch' .

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

quote:
whiner schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:19:
Ben al blij dat ze eindelijk de serie uit is, ik ga die spin-off iig niet kijken.
Verder vindt ik de Donna wel leuk bedacht, ook al is het 'onrealistisch' .
Ik vind Donna juist een hinderlijk personage. Goede actrice, hoor. Maar haar enige functie is het spelen van intermediair, de 'voice of reason'. Verder heeft ze weinig te bieden, helaas.

• Krusher
  • Niet online
Nou zijn we nu eindelijk klaar met de drama en kunnen we weer genieten van rechtzaken enzo?

• Scrtz
quote:
Meneer Vevie schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:13:
[...]

Ik vind Donna juist een hinderlijk personage. Goede actrice, hoor. Maar haar enige functie is het spelen van intermediair, de 'voice of reason'. Verder heeft ze weinig te bieden, helaas.
Ik vind Donna wel een tof personage maar wel té inderdaad. Het is tof dat ze overal alles op weet maar het moet afentoe ook fout gaan (zoals dat 1x gebeurde aantal seizoenen terug met die rechtzaak aan haar broek) maar het zou wel wat vaker mogen.

Laatste 2 eps moet ik nog kijken dus ben iig wel benieuwd, Suits begint qua kwaliteit wel weer flink aan te sterken

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:43

Rivanov

Apple freak

Heerlijk einde! Maar baal verschrikkelijk dat seizoen weer afgelopen is. Bring on Season 07!!

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• LAD93
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 17:30
Prima einde van seizoen 6, moet zeggen dat ze het 'rechtspraak'-gedeelte goed terugbrengen. Dit heb ik de laatste maanden wel gemist.
spoiler: laatste aflevering
wel een beetje jammer dat ze het stukje van Jessica niet gewoon zelf op hadden kunnen zoeken.

Ben benieuwd naar seizoen 7..

LAD93 wijzigde deze reactie 02-03-2017 22:27 (22%)

per aspera ad astra

• Ari Gold
Goeie laatste aflevering. Donna weg, komt vast wel weer terug.

Zielig voor Louis.

Bwoah

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-01 20:25
Misschien was dit wel echt het einde van Donna. Dat hele Donna verhaal was wel erg een side story hoor, niet echt leuk.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14-02 11:43
is Suits weer begonnen? :o

• Krusher
  • Niet online
quote:
Alweer gestopt :P

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 28-01 10:28
quote:
Scrtz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:23:
[...]

Ja precies, vind het ook wel vernieuwend zo, zie je Harvey en Louis ook eens van een andere kant en nu is er geen Jessica meer die tijdens de grootste problemen ineens 'Dé oplossing' heeft etc.
Hmm verklap hier aub nog niet teveel over haha want het vertrek heb ik wel gezien maar daarna volgens mij niet veel meer (ik kreeg al in januari de melding dat het in januari zou verdwijnen van netflix....).
Maar Jessica en dé oplossing? Nah dat kwam in alle seizoenen die ik gezien heb bijna nooit voor haha.
Harvey is van het bluffen.
Louis is van fouten maken, maar soms ook de super strakste acties icm de badass uithangen.
Mike is van dé oplossingen.
Jessica was van de grote mond en die oefende haar macht wel uit op een andere partij indien het nodig was (nja je kan deze ''harde hand'' als de oplossing zien dat wel).
De vrouw van prins Harry is een beetje, tsja niks, behalve een lekker koppie
Donna, is DE secretaresse die elke advocaat wel zou willen hebben volgens mij.

Althans, dit is hoe ik het allemaal zie haha.

Ik zal vanavond eens kijken of er nu daadwerkelijk afleveringen zijn wat ik gemist heb op Netflix.. Als ik hier zie dat er spontaan toch weer afleveringen bij gekomen zijn dan moet ik die natuurlijk wel zien :D Het vertrek van Jessica heb ik in ieder geval meegekregen (ook maar goed/niet erg, vond haar niet veel te bieden hebben in de serie ..)

Wat ik daarnaast soms ook als een minpunt begon te zien was het TEveel terugkeren naar het verleden, soms werd een aflevering bijna volledig volgepompt met het verleden.. Oké af en toe een flashback is begrijpelijk, maar doe dat dan snel en kort en ga verder naar dat gene wat ik graag wil zien haha :D Maar dit kan uiteraard persoonlijk zijn, ik zelf ben er niet zo van indien ik meer dan de helft van de tijd naar iets ga kijken waar ik niks mee kan (behalve soms een ahja zit dat zo momentje, maar dat kan ook binnen 1-2 minuten).

LopendeVogel wijzigde deze reactie 03-03-2017 08:20 (16%)

• Scrtz
quote:
LopendeVogel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:09:
[...]

Hmm verklap hier aub nog niet teveel over haha want het vertrek heb ik wel gezien maar daarna volgens mij niet veel meer (ik kreeg al in januari de melding dat het in januari zou verdwijnen van netflix....).
Maar Jessica en dé oplossing? Nah dat kwam in alle seizoenen die ik gezien heb bijna nooit voor haha.
Harvey is van het bluffen.
Louis is van fouten maken, maar soms ook de super strakste acties icm de badass uithangen.
Mike is van dé oplossingen.
Jessica was van de grote mond en die oefende haar macht wel uit op een andere partij indien het nodig was (nja je kan deze ''harde hand'' als de oplossing zien dat wel).
De vrouw van prins Harry is een beetje, tsja niks, behalve een lekker koppie
Donna, is DE secretaresse die elke advocaat wel zou willen hebben volgens mij.

Althans, dit is hoe ik het allemaal zie haha.

Ik zal vanavond eens kijken of er nu daadwerkelijk afleveringen zijn wat ik gemist heb op Netflix.. Als ik hier zie dat er spontaan toch weer afleveringen bij gekomen zijn dan moet ik die natuurlijk wel zien :D Het vertrek van Jessica heb ik in ieder geval meegekregen (ook maar goed/niet erg, vond haar niet veel te bieden hebben in de serie ..)

Wat ik daarnaast soms ook als een minpunt begon te zien was het TEveel terugkeren naar het verleden, soms werd een aflevering bijna volledig volgepompt met het verleden.. Oké af en toe een flashback is begrijpelijk, maar doe dat dan snel en kort en ga verder naar dat gene wat ik graag wil zien haha :D Maar dit kan uiteraard persoonlijk zijn, ik zelf ben er niet zo van indien ik meer dan de helft van de tijd naar iets ga kijken waar ik niks mee kan (behalve soms een ahja zit dat zo momentje, maar dat kan ook binnen 1-2 minuten).
Ja die flashbacks vond ik dan juist weer leuk, omdat je van de meeste personages maar vrij weinig weet nog over het verleden etc. Ja het wisselde zich een beetje maar als ze in de 'deep shit' zaten was er altijd wel weer die ene persoon die er niks mee te maken had maar uiteindelijk wel met de perfecte oplossing kwam, soms Jessica soms Harvey. Mocht voor mij soms wel net wat langer duren met bepaalde problemen.

• LopendeVogel
quote:
Scrtz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:21:
[...]

Ja die flashbacks vond ik dan juist weer leuk, omdat je van de meeste personages maar vrij weinig weet nog over het verleden etc. Ja het wisselde zich een beetje maar als ze in de 'deep shit' zaten was er altijd wel weer die ene persoon die er niks mee te maken had maar uiteindelijk wel met de perfecte oplossing kwam, soms Jessica soms Harvey. Mocht voor mij soms wel net wat langer duren met bepaalde problemen.
Ja mn vrouw vond het ook niet erg om deze flashbacks te zien, ik persoonlijk vind het ook niet erg indien dat eens een paar minuutjes is.. Maar soms vond ik het weer een beetje teveel van het goede, dan heb ik zoiets van ej hallo er zijn nu veel spannendere dingen om te zien ipv het verleden (toen Mike in de gevangenis zat bijvoorbeeld).

Toch grappig om te zien dat mensen (jij en ik bijvoorbeeld) een ander beeld hebben.. Want hoe bedoel je de perfecte oplossing in combinatie met Jessica en soms Harvey? In het verleden of in het nu?
Want zowel Jessica als Harvey vond ik het wel meevallen op gebied van oplossingen. Ja Harvey heeft wel een paar goede acties gehad, maar heul veul dankzij andere (bijv dankzij Mike). Jessica heeft in het nu dus ook bijna niks, en de flashbacks zie je ook alleen macht uitoefeningen vanuit Jessica (maar niet zware bewijzen).
Meer op een toon/oplossing van: ej ik heb veel geld, ik druk je plat en dan heb je niks meer, dat is meer de Jessica hoe ik haar zie (niks mis mee, altijd wel leuk om een goedaardig persoon in een serie te hebben die veel macht heeft).
Harvey slimmerik maar krijgt ontiegelijk veel (daadwerkelijke) oplossingen vanuit Mike.

Grappige van Louis is, is dat je je altijd moet afvragen of die nu met de perfecte oplossing komt, of de volgende blunder :D

Wat wel een voordeel van de flashbacks is, is dat je nu weet dat Harvey gewoon een maatje/broertje nodig heeft (ala Mike), voor de rest kijk ik niet al te positief naar de langdurige flashbacks.

LopendeVogel wijzigde deze reactie 03-03-2017 08:31 (7%)

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
LopendeVogel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:09:
[...]
Hmm verklap hier aub nog niet teveel over haha want het vertrek heb ik wel gezien maar daarna volgens mij niet veel meer
Als je geen spoilers wilt, is het ook niet slim om in een serie topic van een lopende serie te gaan kijken. ;)

• LopendeVogel
quote:
M a r c o schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:30:
[...]

Als je geen spoilers wilt, is het ook niet slim om in een serie topic van een lopende serie te gaan kijken. ;)
Haha, ja maar come on, dit zijn schijnbaar relatief nieuwe afleveringen (afleveringen na het vertrek van Jessica en de samensmelting van de gebroeders co) haha.

Maar oké dan sluit ik dit topic wel af indien de nieuwste afleveringen hier besproken worden (want daar heb ik mezelf alleen maar mee natuurlijk!). Ik had namelijk het vermoeden dat ik bij was aangezien volgens mijn Netflix, Suits 2 maanden geleden gestopt was op Netflix. (24jan zou het verdwijnen van Netflix).
Kennelijk klopt dit allemaal niet haha :D

Excuses in ieder geval, het was niet mijn bedoeling om als nieuwkomer hier binnen te vallen en even te vertellen dat jullie niet mogen spoilen :D

LopendeVogel wijzigde deze reactie 03-03-2017 08:35 (23%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scrtz
quote:
LopendeVogel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:29:
[...]

Ja mn vrouw vond het ook niet erg om deze flashbacks te zien, ik persoonlijk vind het ook niet erg indien dat eens een paar minuutjes is.. Maar soms vond ik het weer een beetje teveel van het goede, dan heb ik zoiets van ej hallo er zijn nu veel spannendere dingen om te zien ipv het verleden (toen Mike in de gevangenis zat bijvoorbeeld).

Toch grappig om te zien dat mensen (jij en ik bijvoorbeeld) een ander beeld hebben.. Want hoe bedoel je de perfecte oplossing in combinatie met Jessica en soms Harvey? In het verleden of in het nu?
Want zowel Jessica als Harvey vond ik het wel meevallen op gebied van oplossingen. Ja Harvey heeft wel een paar goede acties gehad, maar heul veul dankzij andere (bijv dankzij Mike). Jessica heeft in het nu dus ook bijna niks, en de flashbacks zie je ook alleen macht uitoefeningen vanuit Jessica (maar niet zware bewijzen).
Meer op een toon/oplossing van: ej ik heb veel geld, ik druk je plat en dan heb je niks meer, dat is meer de Jessica hoe ik haar zie (niks mis mee, altijd wel leuk om een goedaardig persoon in een serie te hebben die veel macht heeft).
Harvey slimmerik maar krijgt ontiegelijk veel (daadwerkelijke) oplossingen vanuit Mike.

Grappige van Louis is, is dat je je altijd moet afvragen of die nu met de perfecte oplossing komt, of de volgende blunder :D

Wat wel een voordeel van de flashbacks is, is dat je nu weet dat Harvey gewoon een maatje/broertje nodig heeft (ala Mike), voor de rest kijk ik niet al te positief naar de langdurige flashbacks.
Ja bedoel vooral met problemen die dan vrij ernstig en groot lijken te zijn en dan een hele aflevering spelen (maar heel soms kwam het voor dat het langer was..) en waarvan je ook echt denkt van damn hoe gaan ze dit oplossen dan, hoe komen ze hieruit?

Geen probleem volgende oplossing is er dan wel ineens iemand die de perfecte oplossing heeft of alles wel 'effetjes' fixt. Ik had daar soms liever wat meer diepgang in willen zien. Dan spreek ik idd meer over vorige seizoenen idd, dit seizoen is anders, op een positieve manier vind ik :P

• LopendeVogel
quote:
Scrtz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:35:
[...]

Ja bedoel vooral met problemen die dan vrij ernstig en groot lijken te zijn en dan een hele aflevering spelen (maar heel soms kwam het voor dat het langer was..) en waarvan je ook echt denkt van damn hoe gaan ze dit oplossen dan, hoe komen ze hieruit?

Geen probleem volgende oplossing is er dan wel ineens iemand die de perfecte oplossing heeft of alles wel 'effetjes' fixt. Ik had daar soms liever wat meer diepgang in willen zien. Dan spreek ik idd meer over vorige seizoenen idd, dit seizoen is anders, op een positieve manier vind ik :P
Ja precies, maar hoe vaak zie je wel niet ineens Mike het kantoor van Harvey binnenlopen met een big smile, en verteld wel even hoe ze het gaan oplossen? Hij gooit snel de oplossing eruit en je ziet hem echt staan van: kom maar op met het bedankje (ik vind het echt geniaal).
Harvey zie je dan weer kijken van shit, die Mike weet het ook elke keer weer te fixen.
Natuurlijk, Harvey komt dan in de rechtszaak met DE oplossing, de oplossing wat hij van Mike veelal krijgt.

Maar dit is dan ook het punt dat ik me begon te ''irriteren'' aan de langdurige flashbacks, want de rechtszaken en het oplossen en alle bijbehorende problemen vond ik juist leuk. Maar het begon spontaan meer om het verleden te draaien dan om de kern van de serie (althans, zo zie ik het).
Dan kwamen alle aanvallen op het hoofdkantoor namens andere advocatenkantoren, ja dat was even spannend maar vond ik op den duur ook te lang duren (spontaan verloren ze alles en etc).. Persoonlijk als ik het zo bekijk vond ik de serie dan ook steeds slapper worden.
De kern verdween een beetje en alle overige zaken kregen de voorhand (zoals het verleden, aanvallen op ''het'' kantoor, het gedoe met de gevangenis, de studie van het prinsesje en etc).

Randzaken waren er op het begin van de serie ook, maar dat had niet de voorhand in mijn ogen, de kern was nog altijd: harvey en mike die de rechtszaken wel aangaan, en dan had je Louis de bully rondhuppelen.
En dan had je nog wat dingetjes hierbuiten. Deze dingetjes leek ineens de kern van de serie te worden.

Maar goed, er zijn nu natuurlijk nieuwe afleveringen uit, dus hopelijk wordt het in mijn ogen weer wat leuker en spannender.. Ik zal het vanavond met de vrouw eens opzetten :D

Zolang het geen CSI / Blacklist / NCIS achtige serie wordt (elke aflevering een andere zaak waarvan je 100% weet: het wordt opgelost) vind ik het goed :D

LopendeVogel wijzigde deze reactie 03-03-2017 08:47 (37%)

• Scrtz
quote:
LopendeVogel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:37:
[...]

Ja precies, maar hoe vaak zie je wel niet ineens Mike het kantoor van Harvey binnenlopen met een big smile, en verteld wel even hoe ze het gaan oplossen? Hij gooit snel de oplossing eruit en je ziet hem echt staan van: kom maar op met het bedankje (ik vind het echt geniaal).
Harvey zie je dan weer kijken van shit, die Mike weet het ook elke keer weer te fixen.
Natuurlijk, Harvey komt dan in de rechtszaak met DE oplossing, de oplossing wat hij van Mike veelal krijgt.

Maar dit is dan ook het punt dat ik me begon te ''irriteren'' aan de langdurige flashbacks, want de rechtszaken en het oplossen en alle bijbehorende problemen vond ik juist leuk. Maar het begon spontaan meer om het verleden te draaien dan om de kern van de serie (althans, zo zie ik het).
Dan kwamen alle aanvallen op het hoofdkantoor namens andere advocatenkantoren, ja dat was even spannend maar vond ik op den duur ook te lang duren (spontaan verloren ze alles en etc).. Persoonlijk als ik het zo bekijk vond ik de serie dan ook steeds slapper worden.
De kern verdween een beetje en alle overige zaken kregen de voorhand (zoals het verleden, aanvallen op ''het'' kantoor, het gedoe met de gevangenis, de studie van het prinsesje en etc).

Randzaken waren er op het begin van de serie ook, maar dat had niet de voorhand in mijn ogen, de kern was nog altijd: harvey en mike die de rechtszaken wel aangaan, en dan had je Louis de bully rondhuppelen.
En dan had je nog wat dingetjes hierbuiten. Deze dingetjes leek ineens de kern van de serie te worden.

Maar goed, er zijn nu natuurlijk nieuwe afleveringen uit, dus hopelijk wordt het in mijn ogen weer wat leuker en spannender.. Ik zal het vanavond met de vrouw eens opzetten :D

Zolang het geen CSI / Blacklist / NCIS achtige serie wordt (elke aflevering een andere zaak waarvan je 100% weet: het wordt opgelost) vind ik het goed :D
Ja precies, zo'n series als CSI etc vind ik ook vreselijk saai. Ik moet de laatste 2 eps ook nog kijken maar hoop en ga er eigenlijk ook gewoon vanuit dat Mike weer terugkomt en dat het Mike, Harvey en Louis vs de rest wordt, een nieuwe opbouw van hun kantoor etc.

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
LopendeVogel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:32:
[...]
Excuses in ieder geval, het was niet mijn bedoeling om als nieuwkomer hier binnen te vallen en even te vertellen dat jullie niet mogen spoilen :D
;)
Netflix loopt volgens mij achter. De meesten hier hebben niet het geduld om op netflix te wachten, en kijken zodra de aflevering in Amerika is uitgezonden.
De "regels" op het forum omtrent spoilers, is dat alles wat uitgezonden is (in Amerika) geen spoiler meer is.

• LopendeVogel
quote:
M a r c o schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:52:
[...]

;)
Netflix loopt volgens mij achter. De meesten hier hebben niet het geduld om op netflix te wachten, en kijken zodra de aflevering in Amerika is uitgezonden.
De "regels" op het forum omtrent spoilers, is dat alles wat uitgezonden is (in Amerika) geen spoiler meer is.
Duidelijk, ja ik ben volledig afgestapt van het illegaal series bekijken. Vooral een serie als Suits mag zien dat ik het graag legaal wil bekijken (dat verdienen ze). Maar goed dat is een andere discussie, ik zal dit topic met rust laten (niet wegens jullie, maar wegens de spoilers voor mij haha).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Klopt het dat Suits weer begon vanaf aflevering 11? Ik moet de tweede helft nog kijken van seizoen 6, wist niet dat het al weer was begonnen :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Het seizoen is al afgelopen. (in de US dan toch)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 03-02 21:41
quote:
Piet_Piraat7 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 08:26:
Klopt het dat Suits weer begon vanaf aflevering 11? Ik moet de tweede helft nog kijken van seizoen 6, wist niet dat het al weer was begonnen :D
Seizoen 11 had inderdaad een tussenstop tussen aflevering 10 en 11, dus kun je weer zes afleveringen kijken ;)

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18:47
quote:
M a r c o schreef op zondag 5 maart 2017 @ 10:15:
Het seizoen is al afgelopen. (in de US dan toch)
Oh verhip, dat had ik helemaal niet door..
Ik zat er net weer lekker in :)

• SandaX
  • Registratie: november 2003
  • Nu online

SandaX

wonderlijk

quote:
TheFes schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:33:
[...]

Oh verhip, dat had ik helemaal niet door..
Ik zat er net weer lekker in :)
Hier hetzelfde :X. Ik had het idee dat het nu eindelijk ging beginnen :F.

• XyritZz
quote:
SandaX schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:20:
[...]

Hier hetzelfde :X. Ik had het idee dat het nu eindelijk ging beginnen :F.
Dat heb ik ook altijd bij Suits, ze knippen die seizoenen in twee stukken op waardoor je soms het idee hebt dat het twee hele korte seizoenen zijn ipv één wat langer seizoen.

Zijn veel series die een stop hebben in de winter, maar bij Suits voelt het toch langer aan.

• Scrtz
quote:
XyritZz schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:27:
[...]

Dat heb ik ook altijd bij Suits, ze knippen die seizoenen in twee stukken op waardoor je soms het idee hebt dat het twee hele korte seizoenen zijn ipv één wat langer seizoen.

Zijn veel series die een stop hebben in de winter, maar bij Suits voelt het toch langer aan.
Terwijl het eigenlijk wel meevalt, in het begin van het jaar beginnen ze meestal weer en in juni gaan ze dan weer verder. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:40
Wordt Seizoen 7 al eens verwacht op Neflix?
#duurtlang

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chesterrr
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 23:45
quote:
Siebeh schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:45:
Wordt Seizoen 7 al eens verwacht op Neflix?
#duurtlang
12 juli 2017 wordt de eerste aflevering van seizoen 7 uitgezonden op TV. Zal nog wel even duren voordat deze op Netflix komt.

Chesterrr wijzigde deze reactie 08-05-2017 12:49 (14%)

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Nou, aflevering 1 van seizoen 7 staat morgen klaar. :Y) Ik ben benieuwd of ze er weer wat leuks van weten te maken.. Laatste seizoen viel imho tegen met
spoiler: seizoen 6
dat gezeur in de gevangenis, "the Donna" (echt wtf!)
en dat eeuwige gejank van Meghan Markle. :')

You save everyone, but who saves you?

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:29
quote:
S_Chief schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:25:
Nou, aflevering 1 van seizoen 7 staat morgen klaar. :Y) Ik ben benieuwd of ze er weer wat leuks van weten te maken.. Laatste seizoen viel imho tegen met
spoiler: seizoen 6
dat gezeur in de gevangenis, "the Donna" (echt wtf!)
en dat eeuwige gejank van Meghan Markle. :')
Dat had ik al met de laatste 3 seizoenen zoniet laatste 4 seizoenen.

Mid/Eind S4 ben ik afgehaakt geloof ik. teveel ge-eikel door de serie heen. Mike had gewoon Spencers Apprentice moeten worden en een slimme onstandigheid dat hij wel naar Harvard/Yale ( Vergeten om welke het ook al weer ging) en dan gewoon half werk/stage bij het Advocaten Bureau moeten kunnen werken.
Dat hele Fake lawyer gebeuren heeft die hele serie de nek om gedraaid.

Daarnaast ergens in S4 Donna ook verrot geschreven ( Sterk character kapot gemaakt door de schrijvers/producers van de serie)
Mike die naast zijn nepheid ook nog eens een SJW uit hangt wanneer iedereen hem verteld tat hij dat niet moet doen, hem een ontzettende klootzak maakt. Rachel in die eerste seizoenen eigenlijks niks fout deed ( geen idee hoe het met de laatste seizoenen gaat) Maar wel elke keer de dupe is/was door Mike was dood saai. Litt naja dat is ook een trek harmonica van hier tot tokyo. Maak hem een bad guy of niet maar ga er GVD niet constant mee heen een weer.

Serie probeert drama en cool tegelijk te zijn, wat op termijn gewoon niet werkt.
Spector had met gewoon met Mike Na zijn gevangenis straf gewoon investment bankers moeten worden, kunnen ze als nog fance suits dragen dan de hele tijd ik ben top advocaat uit hangen.

End /Rant. 8)7

• MoiZie
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:07
Best een goede eerste aflevering, waarin een paar mooie power moves gedaan zijn. Maar nog steeds, weinig lawyer, veel drama.

• whiner
Moeten we iedere aflevering weer een case of the week krijgen ? Genoeg series die dat al doen, ik zit daar echt niet op te wachten.
De enige personage die van begin af aan al vervelend is is die van Rachel, gelukkig gaat deze nog maar een seizoen mee, daarna verdwijnt ze van tv (prins Harry) .

Dan houden we de trio over die wel leuk zijn, ik ben benieuwd wat ze hiermee gaan doen.

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
Iedere week een case-of-the-week zou ik prima vinden, maar een case-of-the-season zou ik ook goed vinden. Maar nu heb je een hardly-no-case-at-all. Een drama-serie over mannen in pak. Het zou wel weer terug mogen naar meer advocatuur, minder drama. Gaat niet gebeuren, vrees ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Te veel gezeur eromheen. Vrijwilligerswerk van Mike, Harvey's vriendin (wat op zich wel nieuw is), Rachels eeuwigdurende gejank, na "The Donna" wederom een wtf-moment van Donna, de vicieuze cirkel van Louis en dan moet er ergens nog een case tussen worden gepropt. Het gaat bijna meer om de bijzaken dan de hoofdzaak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Wat is "de hoofdzaak" volgens jullie, precies?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vanaalten
De hoofdzaak op dit moment is denk ik de diverse spelende en aankomende relatieproblemen. Ik zou liever een juridisch 'iets' als hoofdzaak zien en dan al die andere dingen als bijzaken.

Maar goed, da's een keuze van de schrijvers en omroep, natuurlijk. Als het mij lang genoeg niet bevalt, zoek ik wel wat anders.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megamind
Zowat elke serie die een "case per week" doet gaat langzaam aan naar een relatie drama. Kijk maar naar House. Ik denk dat het ook niet meer gaat worden zoals het in s1 of s2 was.

Megamind wijzigde deze reactie 16-07-2017 17:59 (24%)

• Krusher
  • Niet online
Helaas blijft het een groot soap gehalte houden, erg jammer.

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
quote:
Krusher schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:38:
Helaas blijft het een groot soap gehalte houden, erg jammer.
Eens, de magie is wat mij betreft een beetje uitgewerkt - elk seizoen wordt het gewoon wat minder. Van mij mogen ze er een eind aan breien dit of volgend seizoen.

• Megamind
Ja voor mij is het ook wel over. Effe hier en daar een magere case er doorheen douwen, nee de koek is wel op zo.

• FREAKJAM
  • Laatst online: 16:11

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Spin-off met Jessica is ook nog eens in de maak.

FREAKJAM wijzigde deze reactie 18-08-2017 10:26 (51%)

ESXi server: Intel Xeon 1230V3, Supermicro X10SL7-F, Kingston KVR16E11K4/32, Seasonic G-Serie 360Watt , 6xWD30EFRX (RAIDZ2) | My personal blog!

• Piet_Piraat7
Nou, 2 afleveringen (eerder anderhalf) van het nieuwe seizoen gekeken en ben er klaar mee. De show is echt niet meer wat het was. Waar het eerst een toffe advocatenserie was waarbij de genie Mike van allerlei loopholes bedacht is het nu echt één grote soap geworden. Zonde. Letterlijk iedereen staat naar elkaar te schreeuwen en te huilen in de laatste afleveringen, wie verzint het.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:07
quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 07:33:
Nou, 2 afleveringen (eerder anderhalf) van het nieuwe seizoen gekeken en ben er klaar mee. De show is echt niet meer wat het was. Waar het eerst een toffe advocatenserie was waarbij de genie Mike van allerlei loopholes bedacht is het nu echt één grote soap geworden. Zonde. Letterlijk iedereen staat naar elkaar te schreeuwen en te huilen in de laatste afleveringen, wie verzint het.
Ik vind nog wel te pruimen, maar ze moeten goed nadenken of een 7e seizoen nog zin heeft.... Ms. Markle heeft waarschijnlijk ook andere belangrijkere dingen te doen volgend jaar (trouwjurk uitzoeken etc).

Louis wordt een beetje een karikatuur. Donna zelfde.

5k iMac (i5, R9 M290X) | Win 10 HTPC (i5 7400, GTX 1050 TI) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Apple TV 4K | Fire TV Stick Basic Edition | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• S_Chief
  • Niet online
Ik ben blij dat Meghan/Rachel vertrekt. Verschrikkelijke rol imho. Alleen maar huilie huilie.

Zowel Louis als Harvey lijken nu even klaar te zijn met het gezeur omtrent liefde/gedrag etc. (hoewel Louis nu weer een hotelkamer in is gedoken met jeweetwelwie :X ). Donna daarentegen is echt meh geworden, opeens CxO (vergeten wat het was), right. :F

Hoop dat de aflevering van morgen weer back to business zal zijn.

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
S_Chief schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 17:20:
Ik ben blij dat Meghan/Rachel vertrekt. Verschrikkelijke rol imho. Alleen maar huilie huilie.
Tenzij ik iets gemist heb, is er helemaal nog geen vertrek bekend gemaakt.
Daarnaast is de serie zelf ook nog niet renewed voor s8.
quote:
loekf2 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 17:08:
[...]
Ik vind nog wel te pruimen, maar ze moeten goed nadenken of een 7e seizoen nog zin heeft....
Volgens mij zitten we al halverwege seizoen 7 momenteel.

M a r c o wijzigde deze reactie 05-09-2017 19:06 (28%)

• S_Chief
  • Niet online
Klopt, maar omdat die gaat trouwen verwacht ik haar niet meer terug.

• mrfunk
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 07:33:
Dit is de reden waarom ik vorig seizoen al afgehaakt was. Ik kijk net even in dit topic om te kijken of er iets veranderd was.

Na een tijdje is deze serie echt uitermate slecht geworden (naar mijn mening). Toen ik mij realiseerde dat vrijwel alle scenes eindigen met twee karakters die naar elkaar schreeuwen, begon ik het bijna belachelijk te vinden.

Het is eigenlijk jammer, want een goede advocatenserie kan ik altijd wel waarderen. The Good Wife is afgelopen. Iemand die iets anders kijkt? (ala Boston Legal oid)

• Ari Gold
Sjeez, wanneer is het gezeik met Louis nou eens voorbij. Elke keer therapie en z'n woede uitingen naar collega's. Aan het einde van de aflevering komt er weer een soort van excuus waardoor alles weer goed is.

Dan kan ik liever nog naar het gejank van Rachel.

Bwoah

• FunkyTrip
  • Registratie: november 2001

FunkyTrip

Funky vidi vici!

quote:
Ari Gold schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:26:
Sjeez, wanneer is het gezeik met Louis nou eens voorbij. Elke keer therapie en z'n woede uitingen naar collega's. Aan het einde van de aflevering komt er weer een soort van excuus waardoor alles weer goed is.

Ik snap uberhaupt niet dat iemand Louis zou aannemen, zelfs in een bedrijf waar hij excelleert. Hij verziekt de sfeer. Of sterker nog, je zal maar met 'm moeten daten of iets. Ik denk dat je geen dag met zo'n man door kan brengen :X

Dit dus.

• Falcon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:09
@FunkyTrip Of stage bij hem lopen... :P

"You never come second by putting other people first"

• XyritZz
quote:
mrfunk schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:29:
[...]

Het is eigenlijk jammer, want een goede advocatenserie kan ik altijd wel waarderen. The Good Wife is afgelopen. Iemand die iets anders kijkt? (ala Boston Legal oid)
Beetje off topic, maar is The Good Wife goed gebleven tot het einde? Ik ben ergens rond s3 afgehaakt, maar heb 'm altijd nog in het achterhoofd gehouden dat ik het weer eens op moest pakken :).
quote:
Ari Gold schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:26:

Ze overdrijven het veel te veel, als heel die therapie er subtieler in verwerkt zou zitten zou het wel goed kunnen werken. Bijv. in The Soprano's (ja ik weet het, een kromme vergelijking) zijn de scenes van Tony in therapie juist heel goed.

• mrfunk
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
quote:
XyritZz schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:08:
[...]

Beetje off topic, maar is The Good Wife goed gebleven tot het einde? Ik ben ergens rond s3 afgehaakt, maar heb 'm altijd nog in het achterhoofd gehouden dat ik het weer eens op moest pakken :).
Het heeft in ieder geval inhoud gehouden. Het speelde altijd goed in op recente ontwikkelingen op politiek en ook op technologisch gebied.

Wat mij betreft is The Good Wife altijd een beetje ondergewaardeerd gebleven bij het grotere publiek. Zelfde geldt voor een serie als Damages.

• whiner
quote:
FunkyTrip schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:04:
[...]

Ik snap uberhaupt niet dat iemand Louis zou aannemen, zelfs in een bedrijf waar hij excelleert. Hij verziekt de sfeer. Of sterker nog, je zal maar met 'm moeten daten of iets. Ik denk dat je geen dag met zo'n man door kan brengen :X
Toch is het karakter van louis iets wat je erg veel terug ziet bij managers op de werkvloer ;) .
Vaak wel iets subtieler, maar een super ego, geen zelf reflectie en de schuld bij andere neerleggen is toch wel echt een karakter trekje van slechte managers en managers in wording.

• biertjuh?
Dus... Tijd voor de geruchtenmolen..

Her en der lees ik op internet dat zowel Meghan Markle als Patrick J Adams er mee zullen stoppen na dit seizoen.
Wat denken jullie hiervan?

Bezig met afstuderen

• vanaalten
Meghan kan gemist worden, maar zonder Patrick Adams houdt de serie wel een beetje op.
(al vind ik 'm sowieso al nauwelijks de moeite waard...)

• FREAKJAM
  • Laatst online: 16:11

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Volgens mij lopen de contracten van velen ook af na seizoen 7. Van mij mag er wel een eind aan gebreid worden.

ESXi server: Intel Xeon 1230V3, Supermicro X10SL7-F, Kingston KVR16E11K4/32, Seasonic G-Serie 360Watt , 6xWD30EFRX (RAIDZ2) | My personal blog!

• MrVegeta
  • Laatst online: 12:49

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quote:
whiner schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:58:
[...]

Toch is het karakter van louis iets wat je erg veel terug ziet bij managers op de werkvloer ;) .
Vaak wel iets subtieler, maar een super ego, geen zelf reflectie en de schuld bij andere neerleggen is toch wel echt een karakter trekje van slechte managers en managers in wording.
Sinds ik in de detachering zit kan ik mij hier aardig in vinden ;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• KleinDraakje
  • Registratie: november 2015
  • Niet online
Over twee dagen wordt seizoen 8 uitgezonden. Ik heb een paar weken terug seizoen 6 op blu-ray gekocht en gekeken, maar weet nog niet zeker of ik door ga met seizoen 7. Vond de aantrekkingskracht vooral de dynamiek tussen Mike en Harvey. Aan de andere kant ook wel nieuwsgierig waar ze heen gaan met de show.

Hoe kijken jullie seizoen 7 deel 2? Ik wilde via usanetwork kijken maar heb geen VPN of iets dergelijks :)

KleinDraakje wijzigde deze reactie 27-03-2018 06:35 (2%)
Reden: Seizoen 8 in plaats van 7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• biertjuh?
quote:
KleinDraakje schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:01:
Over twee dagen wordt seizoen 8 uitgezonden. Ik heb een paar weken terug seizoen 6 op blu-ray gekocht en gekeken, maar weet nog niet zeker of ik door ga met seizoen 7. Vond de aantrekkingskracht vooral de dynamiek tussen Mike en Harvey. Aan de andere kant ook wel nieuwsgierig waar ze heen gaan met de show.

Hoe kijken jullie seizoen 7 deel 2? Ik wilde via usanetwork kijken maar heb geen VPN of iets dergelijks :)
Over 2 dagen seizoen 8??? Mijn agenda op pogdesign.co.uk/cat geeft aan dat het om S07E11 gaat en dus nog niet seizoen 8..

Bezig met afstuderen

• KleinDraakje
  • Registratie: november 2015
  • Niet online
quote:
biertjuh? schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 18:06:
[...]

Over 2 dagen seizoen 8??? Mijn agenda op pogdesign.co.uk/cat geeft aan dat het om S07E11 gaat en dus nog niet seizoen 8..
Oeps :+ je hebt gelijk, ik had voor de edit over seizoen 7 maar gecorrigeerd naar 8, dat was dus niet goed...

• Krusher
  • Niet online
Great, nog meer soap.

Dag serie :w

• vanaalten
Ach, nog 6 afleveringen en dan einde serie. Ga ik nog wel afkijken, ben wel benieuwd hoe ze er een einde aan maken.
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True