Idd, na de update wel gelukt.
- Ontzettend mooie vormgeving!
- Mooie bouw kwaliteit.
- Ambiances mooie toevoeging aan je sfeer.
- Swipe down to close, moet op alle OS-en ingebouwd worden.
Alvast een te verbeteren punten lijst:
- Simkaart eruit halen is lastig
- Had persoonlijk toch liever gezien dat meldingen en mails etc. in een linker scherm net als op de N9. Vond ik overzichtelijker en makkelijker benaderbaar.
- Mail systeem kan maar tot 30 dagen terug mails ophalen ook al gebruik je de optie onderaan om meerdere mails op te halen. Dit gaat hoop ik veranderen in de toekomst, want ik kan hier weinig mee voor werk.
- Vind het echt ruk dat android apps in 1 frame worden samengebundeld, en niet in losse tiles.
Van veel apps ben je afhankelijk van android (nog). BB10 heeft het toch wel een stuk beter voor elkaar, door ook android apps in individuele active frames te laten draaien.
- Laagste stand screen brightness mag van mij nog wel lager.
- Unlock to multitask scherm optie (nog) niet aanwezig. Je komt met double tap, of power knop altijd op het lockscreen terecht. Wil ik niet. Ik wil direct op het multitask scherm terecht kunnen komen.
- Ook als je bezig bent in een app en je sluit het scherm af, dan kom je na het unlocken op je multitask scherm terecht, en niet de app waarin je bezig was (vind ik irritant).
- Raar dat je in de agenda naar beneden moet pullen om de dagen van de week zichtbaar te krijgen, waarom niet gewoon standaard zichtbaar?
- Folders please
- Wifi connectie erg onstabiel qua verbinding
Het zou een mogelijke vervanger kunnen worden van mijn Z10, maar heb sterk mijn twijfels op dit moment, wellicht in de toekomst.
Ik hoop dat de App store zich in een rap tempo uitbreidt, want draai liever native dan android.
Ook is de integratie tot delen met de cloud, social media en mail op BB10 zoveel beter en super efficient dat ik nog geen OS ben tegen gekomen die hieraan kan tippen (iOS,Android, WP8 of Sailfish).
Ik ga em in ieder geval nog een paar dagen uittesten, met name de accuduur tov van de Z10, want die vind ik gewoon ruk, haal doorgaans nauwelijks een dag met de Z10.
[
Voor 3% gewijzigd door
intricate op 29-01-2014 23:37
]