Het was geen klacht, meer een observatie. Dit is nou eenmaal een topic waarin we ervaringen delen. Ik weet wat ik heb gekocht en ik wist dat het nog niet af zou zijn. Ik heb in ieder geval een back-up toestel nodig om de dag door te komen. Daar hou ik rekening mee. handig hoor duo sim!Nas T schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:50:
Over het batterij-verbruik wil ik het volgende kwijt:
Ik ben nu bij mijn 3e smartphone:
Nokia N95 8GB, N900, Samsung Galaxy S3.
Bij alledrie de smartphones gaat de accu ongeveer een dag tot 2 dagen mee, bij de SGS3 iets langer vanwege een relatief grote accu. Ik laad altijd 's nachts op, als de smartphone op het nachtkastje gelegd wordt. Zolang de telefoon met normaal gebruik een dag doorkomt, is het prima. Dat een net nieuw uitgebrachte smartphone nog wat te winnen heeft qua verbruik, is normaal.
Kortom: je kunt klagen wat je wilt, in de laatste 5 jaar is er weinig tot niks veranderd qua energieverbruik en smartphones. Wat ik hier zie komt in de lijn der verwachtingen.
Als je problemen hebt met het verbruik: Hier kun je je verbruik registreren, hier kun je eventueel een nieuw topic aanmaken.
Ik probeer het wel een beetje bij te houden, zodat ik het op jollatides kan registreren.