• FortezzA_64
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:11
Sailfish Community News, 8th January 2026 - New Year
Met nieuws over de onderdelen van de volgende SFOS update.
  • AppSupport Bluetooth support
  • AppSupport 13 (Android API level 33 compatibility) for all 64bit devices
  • VPN fixes
  • Plus smaller fixes
Sommige app zijn gestopt met werken onder Android 11. Die AppSupport 13 voor alle 64bit toestellen moet dat weer oplossen. Maar het lijkt er nu op dat AppSupport 13 voor 32bit toestellen (Sony Xperia XA2 en Xperia 10) er niet gaat komen.

• avanhel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 12:28
Dank je voor de tip.
Omdat mijn vorige telefoon ermee is gestopt. Heb ik mijn trouwe XA2 ingesteld en ben blij met hoe het werkt.
Dan ga ik toch upgraden naar een nieuwere telefoon in plaats van een nieuwe accu in deze.

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Voor de liefhebbers die de nieuwe Jolla Phone hebben besteld of dat nog overwegen: hier een uitgebreide eerste indruk van hoe de sample-telefoons er uitzien - van de hand van een Sailfish-fan/ex-Jolla werknemer die werd uitgenodigd om een kijkje te komen nemen op het Jolla hoofdkantoor: https://forum.sailfishos....e-appearance-models/27272

• TheLion01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:24
Sailfish OS heeft over het algemeen wel wat aanpassingen gedaan aan de UI voor tablets maar een app die op dat vlak (en op alle andere vlakken ook :P ) tekortschiet is de Browser. Nu kwam ik laatst dit topic tegen op het Sailfish OS Forum met instructies om Qt6 te installeren. En het leuke daarvan is dat je dus de Angelfish browser van KDE kan installeren op Sailfish OS! En draaien dat het doet op mijn Xiaomi Pad! oOo
Ondersteund veel meer websites van nu en heeft een fatsoenlijke voor-tablets-geschikte UI.
Helaas krijg ik de Adblocker niet werkend en werkt Copy/Paste tussen de browser en het OS ook niet (bij mij althans), maar dat komt hopelijk nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCXmMiYgNUFCJtuZyQ0Dy02Y_b0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PB569qtq26ddW5AmSnrdz2nP.png?f=fotoalbum_large

iPhone 13 mini (iOS 26.2) // Pebble 2 Duo (wit) // Xiaomi Pad 6 (Sailfish OS 5.0.0.67 "Tampella")

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste