Ik heb mijn Intex Aqua Fish binnen moet zeggen na een 36 uur gebruik val het me heel erg mee .
Ik had veel meer el cheapo verwacht.
Na andrik1 zijn beschrijving van de Jolla C had ik erger verwacht:
De eerste feedback op de Jolla C / Aquafish is:
- Velen die de Jolla 1 hebben vinden de C net te groot (ik vind de afmeting perfect).
* geen problemen met de afmetingen ik vind alleen de wisseling van aan knop met de volume knoppen vervelend
- Het scrollen door menus gaat soms wat minder vloeiend. Dit komt omdat de GPU slechter is dan die van de Jolla 1. Dit vind ik persoonlijk een onacceptabel punt, aangezien hiermee de hele Sailfish ervaring een stuk goedkoper aanvoelt.
* Ik draai nu 2.0.2.48 geen problemen met menu's tot nu gehad.
- De camera is behoorlijk crap, goeie witbalans, maar veel foto's zijn niet scherp en futloos.
* Helemaal mee eens ik gebruik de camera toch zelden dus niet echt een extreme
- De CPU is goed genoeg voor het soepel laten draaien van de meeste Android apps.
- accu gaat niet lang mee. Uiteraard te wijten aan alien dalvik die continu draait.
* Vergelijkbaar met de Jolla 1
- Helaas nog steeds beperkingen, onder meer met Whatsapp, die niet al je contacts kan lezen.
* geen problemen met dit gehad hij heeft mijn contacten direct als je Show all contacts aanzet in whatsapp.
wel geeft whatsapp niet altijd een geluid als je een nieuwe app hebt ik heb begrepen dat dit een bug is.
- Exchange integratie nog steeds een beetje zozo..realtime sync schijnt bijvoorbeeld niet te werken.
*gebruik ik niet dus kan er niets overzeggen.
- OS is wel stabiel.
- af en toe wat noise en pops, voornamelijk bij gebruik android apps.
* yep een vervelende bug dat.
Ik heb alleen nog een ander vervelend iets mijn whatsapp geeft de tijden aan met een 12 uur klok

en ik heb geen idee hoe dat naar 24h klok te zetten iemand hier ???