ClickToBuy verrassingsdoos *door slowchat op slot!* Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 43.074 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:05

krietjur

Where am I?

Topicstarter
St@m schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:49:
Ik wacht nog even de dozen van morgen af, aan de hand daarvan beslis ik of ik annuleer.. Jammer dit, moet ik waarschijnlijk toch nog de stad in :P
Euhm.. en wie zegt dat jouw doos niet morgen al verstuurd wordt? ;) Op de site staat wellicht de 29e, maar dat staat volgens mij bij iedereen.. stond in elk geval ook bij mijn collega wiens pakket al onderweg is ;) Zegt niet zoveel dus (is een uiterste datum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09
Ieder pakket zal anders zijn en sommige pakketten zullen zelfs AC Ryan Mediaplayers, Bose Oordopjes of zelfs een Toshiba TV bevatten!
ik heb nog geen pakket gezien wat afwijkt van de rest, op de dubbele mr handsfree na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat iedereen de zelfde pakketjes krijgt (op 1 persoon na, die een pakket van 12+ kilo ontvangt) blijf ik hoop houden. Simpelweg uit nieuwschierigheid en goede hoop dat er TOCH nog iets leuks gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Er waren pakketten met een fm transmitter en pakketten met een laadstation ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

St@m

@ Your Service

krietjur schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:51:
[...]

Euhm.. en wie zegt dat jouw doos niet morgen al verstuurd wordt? ;) Op de site staat wellicht de 29e, maar dat staat volgens mij bij iedereen.. stond in elk geval ook bij mijn collega wiens pakket al onderweg is ;) Zegt niet zoveel dus (is een uiterste datum)
Hmm.. ja, dat is een optie. Ik denk er nog even over na :) In het ergste geval verlies ik 6 euro en heen en weer fietsen naar het postkantoor ;)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbrink
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 14:10
ShitHappens schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:51:
[...]

Wat was het gewicht van jouw box? (via T&T te zien)
Ik had al wel een mailtje gehad dat mijn pakket verzonden was. Echter geen track & trace code gehad om de info te bekijken.. Zo te voelen komt het aardig overeen met de berichten van een kilo of 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melleyn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06 18:40
Ik vraag me ook af waarom ze mensen oproepen unboxing video's en foto's te plaatsen als ieder pakket toch hetzelfde is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:08

Wish

ingwell

Voor mij is het annuleren al te laat, ding is blijkbaar al onderweg voor morgen. Ach ja - gelukkig zit er een PostNL om de hoek om de retourzending te ontvangen

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
sander_kok schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:51:
Tijdje in de wacht, maar beide (cosmeticadeal en clicktobuy) bij dezelfde dame geannuleerd. Ga het niet afwachten.

Op retour formulier van reeds ontvangen box staat ook dat verzendkosten wel in rekening gebracht worden. Dat zit ik ipv 6 euro verlies al met 18 euro verlies. Risico wil ik zo niet meer lopen.. (naast de eigen gemaakte kosten voor retour zenden)
Vreeemd ,ZIJ horen jouw betaalde verzendkosten op zich te nemen, en JIJ de kosten voor het terugsturen, niet andersom (als ik jouw verhaal goed lees).

Inmiddels ook geannuleerd.
Melleyn schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:52:
Ik vraag me ook af waarom ze mensen oproepen unboxing video's en foto's te plaatsen als ieder pakket toch hetzelfde is..
Dat was ook nog een kleine hoop voor mij.

[ Voor 17% gewijzigd door LiquidT_NL op 27-11-2012 15:54 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:52:
Ondanks dat iedereen de zelfde pakketjes krijgt (op 1 persoon na, die een pakket van 12+ kilo ontvangt) blijf ik hoop houden. Simpelweg uit nieuwschierigheid en goede hoop dat er TOCH nog iets leuks gaat komen.
Same, kunnen we nog gaan ruilen ook :o :D

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Mannenbox gecanceld... hoorde dat er min of meer hetzelfde in alle dozen zitten met een enkele uitzondering...
Vrouwenbox puur gericht op cosmetica / verzorgingsartikelen die laat ik doorlopen.
ze gaven ook aan dat er al vele annuleringen waren.. ben benieuwd of men daar nog wat mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Je kunt toch ook het pakket weigeren bij ontvangst? dan moeten ze zelf de verzendkosten terug betalen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soulcrusher schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:55:
Je kunt toch ook het pakket weigeren bij ontvangst? dan moeten ze zelf de verzendkosten terug betalen
Kan ja maar dan krijg je 25 - 6.75 teruggestort. Ze zijn niet achterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:55:
[...]

Kan ja maar dan krijg je 25 - 6.75 teruggestort. Ze zijn niet achterlijk.
Nouja, met deze actie weet ik dat laatste zo net nog niet ;).
Maar het scheelt iig wel weer tijd:p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Maar als 'ie al voor je deur staat kan je hem net zo goed aannemen om te kijken wat erin zit.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
soulcrusher schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:56:
[...]

Nouja, met deze actie weet ik dat laatste zo net nog niet ;).
Maar het scheelt iig wel weer tijd:p
Scheelt tijd, maar als het pakketje er toch al is zou ik het toch voor de zekerheid even willen checken.. je zal maar net dat ene pakketje hebben waar wel wat leuks in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
krietjur schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:57:
[...]

Scheelt tijd, maar als het pakketje er toch al is zou ik het toch voor de zekerheid even willen checken.. je zal maar net dat ene pakketje hebben waar wel wat leuks in zit ;)
Dat zie je bij de track en trace wel aan het gewicht

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:34

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

krietjur schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:52:
Er waren pakketten met een fm transmitter en pakketten met een laadstation ;)
Die zaten er bij mij beide in. En natuurlijk alle andere meuk; douchegel, energiedrank, ijskrabber, ledstripes, ledlamp, basketbal, 2 dvd's en de washand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Het feit dat die van mij nog niet verstuurd is doet mij meer hoop geven, gezien de aantal annuleringen. Dan maar hopen op een betere inhoud.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuiken
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:43
Noenie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:58:
Het feit dat die van mij nog niet verstuurd is doet mij meer hoop geven, gezien de aantal annuleringen. Dan maar hopen op een betere inhoud.
ik denk dat de mensen daar niet zo slim zijn om alle mooie spullen over te plaatsen naar nieuwe boxen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
kuiken schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:59:
[...]

ik denk dat de mensen daar niet zo slim zijn om alle mooie spullen over te plaatsen naar nieuwe boxen :S
Of ze hadden al verwacht dat mensen gingen cancelen en gaan de deoverige mensen nu ook geleverd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mijn bestelling is inmiddels ook geannuleerd.. echter zit het muziekje: "Tomorroowwwww, tomorrrowwwww" nu wel in mijn hoofd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
kuiken schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:59:
[...]

Mja, moeilijk in te schatten, als ze vanaf HQ order krijgen om betere dozen samen te stellen zal der wat veranderen. Foto komt tegen de tijd dat ik mijn doos binnen heb.

Morgen bij CTB, BOX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Vind het wel jammer dat er iemand/mensen op de Facebook pagina van Click To Buy, "oplichters" gaat/gaan plaatsen.. niveau nihil noem ik het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 20:43
LiquidT_NL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:53:
[...]

Vreeemd ,ZIJ horen jouw betaalde verzendkosten op zich te nemen, en JIJ de kosten voor het terugsturen, niet andersom (als ik jouw verhaal goed lees).
Correct, alleen vermelden ze zelf wat anders op het formulier. Maar even een kopietje meegestuurd van:
http://www.consumentenbon...on-huis/kopen-op-afstand/

met stukje over verzendkosten gearceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 22:26
Ik vind het vooral vervelend dat ClickToBuy zich niet aan de afspraak 'allerlei spul wat wij nog hebben liggen van eerdere topdeals op ClickToBuy' gehouden heeft. Ik heb de box gekocht met het idee dat ze best nog wel wat voor mij waardevolle spullen aanbieden, en vaak hebben hun producten een minimale prijs van €10(vaak meer, soms wat minder). Dus ook al zouden 3/6 producten crap zijn, kan ik die aan anderen geven en er toch nog voor mijn gevoel winst op maken.

Om dan vrijwel alleen maar dingen te zien die daadwerkelijk nog nooit in de aanbieding geweest zijn bij C2B is dan wel erg vervelend. Natuurlijk, het meedoen is een risico, maar als men zegt dat ze producten van eerdere topdeals leveren, ga ik daar van uit, niet van random merk energy en krabbers.

Ik wacht mijn pakket af en zie of daar toch nog een voor mij waardevolle aanbieding in zit, zo niet dan gaat hij terug (tenzij ik anderen er wel blij mee kan maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:23
Maar waarom dan ? Dit is gewoon een slinkse manier van oplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05:51
Er is natuurlijk een verschil tussen 'OPLICHTERS' blehren of duidelijk maken via inhoudelijke berichten dat er niet echt naar verwachting wordt geleverd ;)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:56

Trackerfire

BTC HODLER

Wel jammer voor hun goed opgebouwde reputatie. Toch een kleine deuk na deze negatieve aandacht..

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Ik heb wat getroll en reacties daarop verwijderd. Tip voor een volgende keer: don't feed the trolls. Gewoon lekker negeren en een topic report aanmaken, zodat we in kunnen grijpen.

Edit: Oeps, weer open :)

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 27-11-2012 16:36 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-07 18:23
vind het jammer dat ze adverteren met spullen van voorgaande acties .. maar na reacties hier te hebben gelezen blijkt hier dus niks van waar te zijn ....
Dan maar hopen dat er wat fatsoenlijks in die vrouwen box zit ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Orion84 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:23:
[modbreak]Ik heb wat getroll en reacties daarop verwijderd. Tip voor een volgende keer: don't feed the trolls. Gewoon lekker negeren en een topic report aanmaken, zodat we in kunnen grijpen.

Edit: Oeps, weer open :)[/modbreak]
Wat is er gedaan met het C2Bluck profiel, verwijderd?

Ontopic:
Hun FB blijft ook stil, had deze ochtend een vraag gestuurd waar een andere bestelling van mij bleef. nog niks over gehoord, en de negatieve reacties staan er ook nog gewoon tussen. te weinig mensen in dienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
Noenie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:46:
[...]

Ontopic:
Hun FB blijft ook stil, had deze ochtend een vraag gestuurd waar een andere bestelling van mij bleef. nog niks over gehoord, en de negatieve reacties staan er ook nog gewoon tussen. te weinig mensen in dienst?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Y15Cy5nNkEI&feature=plcp]

;w

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 27-11-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3nd!d
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-04-2021
Noenie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:46:
[...]

Ontopic:
Wat moeten ze dan zeggen op al die negatieve reacties? Ik denk dat ze momenteel niet meer (mogen) reageren, en dat ze aan het overleggen zijn wat hun volgende stappen zullen inhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spl3nd!d schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:49:
[...]
Wat moeten ze dan zeggen op al die negatieve reacties? Ik denk dat ze momenteel niet meer (mogen) reageren, en dat ze aan het overleggen zijn wat hun volgende stappen zullen inhouden...
Mijn bericht hadden ze dan toch nog een like gegeven een uur geleden. Ze lezen het dus nog altijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-07 18:23
Dit staat er op een ctb forum:

lobke zegt op 27 november 2012 om 16:51:
Heb net gebeld mijn pakket was nog niet opgestuurd.
Er zijn 11 verschillende pakketten waaronder enkele super pakketten.
Ze worden morgen en overmorgen nog verzonden.

Geen idee hoe geloofwaardig dit is uiteraard, maar tot dusver ben ik nog maar 1 van de 11 mogelijke pakketten tegengekomen. Of je moet het verschil in de dvd's meetellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik moet annuleren. Misschien gaan zo wegens de negatieve reacties de overige dozen 'iets' upgraden. Maar aangezien de meesten hetzelfde hebben hier, verwacht ik niet dat ik de doos nuttig zal gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
H92! schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:53:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik moet annuleren. Misschien gaan zo wegens de negatieve reacties de overige dozen 'iets' upgraden. Maar aangezien de meesten hetzelfde hebben hier, verwacht ik niet dat ik de doos nuttig zal gebruiken
Geloof je het zelf, die zijn gewoon een stel randdebielen die denken snel rijk te worden, gewoon nooit weer wat bij bestellen, hoe goed de deal ook is, wat overigens in veel gevallen ook nog wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bijsterboschje schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:53:

Geen idee hoe geloofwaardig dit is uiteraard, maar tot dusver ben ik nog maar 1 van de 11 mogelijke pakketten tegengekomen. Of je moet het verschil in de dvd's meetellen :P
5990 standaard pakketten, de overige 10 naar naar 'personeel en vrienden', de superpakketten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet stoken NotSoSteady...
Ondanks dat iedereen de zelfde pakketjes krijgt blijf ik goede hoop houden (op 1 persoon na die 12+ kilo pakket gaat krijgen).
Simpelweg uit nieuwschierigheid en dus de goede hoop dat er TOCH nog iets leuks gaat komen.
Vind ook dat iedereen elkaar erg aan het opstoken is... aard van het beestje denk ik dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

bijsterboschje schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:53:

Oehlala mijne staat op de 29e, dus kan 1 van de super pakketten zijn :D

Edit: ik zie net dat ie verstuurd is :+ en het gewicht is....na 20:00 uur kan ik jullie meer vertellen :+ :D

Vrouwenpakket helaas nog geen nieuws. ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Xtr3me4me op 27-11-2012 17:02 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:24

dimako_

Vogel

Xtr3me4me schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:59:
[...]

Oehlala mijne staat op de 29e, dus kan 1 van de super pakketten zijn :D
mijne stond ook hele tijd op de 29e voor verzending.
Maar het pakket is toch net (al) op de post gedaan, vanavond maar even afwachten wat het gewicht zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:58:
Niet stoken NotSoSteady...
Ondanks dat iedereen de zelfde pakketjes krijgt blijf ik goede hoop houden (op 1 persoon na die 12+ kilo pakket gaat krijgen).
Simpelweg uit nieuwschierigheid en dus de goede hoop dat er TOCH nog iets leuks gaat komen.
Vind ook dat iedereen elkaar erg aan het opstoken is... aard van het beestje denk ik dan maar
Goh Joey... ook hier?

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

NotSoSteady schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:55:
[...]

Geloof je het zelf, die zijn gewoon een stel randdebielen die denken snel rijk te worden, gewoon nooit weer wat bij bestellen, hoe goed de deal ook is, wat overigens in veel gevallen ook nog wel meevalt.
Ik heb nog altijd goede ervaringen gehad met m'n bestellingen bij ClickToBuy, ze hebben altijd top aanbiedingen met scherpe prijzen, leveren de bestellingen goed verpakt en snel en hun service is ook prima in orde. Ik heb mijn bestelling geannuleerd via de telefoon en had binnen enkele minuten al de mailtjes binnen die via de telefoon werd vermeld.. ik ken bedrijven die er heel wat langer over doen.

En wat betreft dit pakket, je neemt de gok of niet, annuleren kun je altijd. Ik zie alleen geen reden om het bedrijf te gaan boycotten omdat je een pakket krijgt wat je niet had verwacht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Nemean schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:06:
[...]

En wat betreft dit pakket, je neemt de gok of niet, annuleren kun je altijd. Ik zie alleen geen reden om het bedrijf te gaan boycotten omdat je een pakket krijgt wat je niet had verwacht. :/
Ik vind dit genoeg reden om wel enigszins te "boycotten" of in ieder geval dit niet te pikken. Dit zijn geen mensen die niet blij zijn met hun verassingspakket (dat is acceptabel), dit zijn mensen die zich opgelicht voelen door zaken die in de advertentie stonden:
- van 175 euro, voor 25 euro
- zouden oude aanbiedingen zijn
- mannenpakket :')

Ze deden alsof die pakketten normaal voor 175 euro konden worden verkocht, denk je eens in wat een shitstorm dat had geweest :')

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyza
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-12-2021
Nemean schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:06:
[...]

Ik heb nog altijd goede ervaringen gehad met m'n bestellingen bij ClickToBuy, ze hebben altijd top aanbiedingen met scherpe prijzen, leveren de bestellingen goed verpakt en snel en hun service is ook prima in orde. Ik heb mijn bestelling geannuleerd via de telefoon en had binnen enkele minuten al de mailtjes binnen die via de telefoon werd vermeld.. ik ken bedrijven die er heel wat langer over doen.

Noh, er zit m.i. toch wel wat verschil in het niet direct kunnen gebruiken van producten of dat de waarde die 25 euro nog niet eens haalt, laat staan de geadverteerde 175 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
SinergyX schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:55:
[...]

5990 standaard pakketten, de overige 10 naar naar 'personeel en vrienden', de superpakketten.
Er zijn 11 verschillende pakketten. Niet 5990 dezelfde en 10 allemaal individuele. 11 verschillende soorten.
Dus 6000 / 11 = 550 pakketten ongeveer van dezelfde soort. Je kan het allemaal ook wel heel erg "glas half leeg" gaan bekijken.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
RickvN schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:09:
[...]

Er zijn 11 verschillende pakketten. Niet 5990 dezelfde en 10 allemaal individuele. 11 verschillende soorten.
Dus 6000 / 11 = 550 pakketten ongeveer van dezelfde soort. Je kan het allemaal ook wel heel erg "glas half leeg" gaan bekijken.
En aangezien ze gelijke pakketten tegelijk zullen hebben ingepakt, zullen we morgen als het goed is andere pakketten gaan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RickvN schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:09:
Waren de reeds uitgepakte dozen dan ook daadwerkelijk enige waarde van waarmee zij adverteerde, zou ik het nog half vol bekijken, maar gezien de huidige situatie.. Eerst zien, dan geloven (en dan niet via zo'n troll accountje).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
SinergyX schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:12:
[...]

Waren de reeds uitgepakte dozen dan ook daadwerkelijk enige waarde van waarmee zij adverteerde, zou ik het nog half vol bekijken, maar gezien de huidige situatie.. Eerst zien, dan geloven (en dan niet via zo'n troll accountje).
nee, maar als ze zeggen dat er 11 SOORTEN pakketten hebben, vind ik het nogal krom, om er vanuit te gaan dat er 5990 kut zijn en 10 leuk voor CTB personeel?
Ik wacht het rustig af, verwacht eigenlijk nog ergere meuk (mede door BestOffer4You), maar we zullen het vanzelf zien.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

LiquidT_NL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:08:
[...]

Ik vind dit genoeg reden om wel enigszins te "boycotten" of in ieder geval dit niet te pikken. Dit zijn geen mensen die niet blij zijn met hun verassingspakket (dat is acceptabel), dit zijn mensen die zich opgelicht voelen door zaken die in de advertentie stonden:

Ze deden alsof die pakketten normaal voor 175 euro konden worden verkocht, denk je eens in wat een shitstorm dat had geweest :')
Zeg ook niet dat ik het er niet mee eens ben, dat mag wel duidelijk zijn uit mijn voorgaande reacties (en waarom ik uit voorzorg mijn bestelling al heb geannuleerd). Maar geef toe, je gaat mij niet vertellen dat geen enkel bedrijf of site met dagaanbiedingen een veel te hoge/absurde advies prijs aangeeft bij hun producten.

Daarnaast zit er wel een eigen risico aan dit pakket vast, je weet niet wat je krijgt en je neemt de gok. Ik vond het overigens ook niet echt een mannenpakket en had ook meer verwacht dat er gereedschap in zou zitten dan een bal of een ijskrabber. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling is maandag verzonden maar ik heb van mijn Kialapunt nog helemaal niets gehoord. De inhoud zal wel net zo bagger zijn als bij veel anderen: dvd's die we toch niet kijken, energiedrank die we toch niet drinken, aan ijskrabbers hier geen gebrek en laadstations ook niet....
Tja, je neemt een gok maar het ziet er inderdaad maar magertjes uit.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
HellRaver schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:12:
De mijne was uit de eerste lading...

Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/11501123/640/11501123.jpg
- 2 x DVD
Na wat beter lezen zie ik dat er "Final Days on Planet Earth" staat ipv "Anal days on Planet Earth" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Laatst online: 16-01-2022
LiquidT_NL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:08:
[...]

correct, wat er daadwerkelijk in de box zit lijkt me nogal onverkoopbare brol, als je die brol in grote getalen gaat aankopen kost je dat als firma bijna niks, misschien zelfs niks want anders neemt het toch maar ruimte in beslag in één of ander magazijn. het zegt veel dat er geen oude aanbiedingen bijzitten, die waren wellicht nog te goed (ttz te veel waard) om in de box te steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
hele dag al even meegelezen , die troep die nu binnenkomt en waar je foto's van ziet gaat bij mij ook retour,

die storing gebruikt om de lokale action leeg te trekken en in een doos te stoppen en kijken of de klant het slikt gniffel gniffel .. dikke winst high five c2b medewerkers onze 13e maand is binnen ..

dacht het niet retour met die meuk , dat je er nooit van af komt. tevens je reputatie is compleet aan gort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

xenne schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:50:
[...]

correct, wat er daadwerkelijk in de box zit lijkt me nogal onverkoopbare brol, als je die brol in grote getalen gaat aankopen kost je dat als firma bijna niks, misschien zelfs niks want anders neemt het toch maar ruimte in beslag in één of ander magazijn. het zegt veel dat er geen oude aanbiedingen bijzitten, die waren wellicht nog te goed (ttz te veel waard) om in de box te steken
Het is grappig, ik zit zo nog eens hele 'bedrijfsnetwerk' achter dat clicktobuy te kijken, wordt je eigelijk niet vrolijker van. Kassa en Tros komen al diverse malen langs bij de 'dochterbedrijven', er zit hier en daar aardig wat 'referenties' materiaal tussen van de mensen die er zelfs werken, het lijken zo allemaal 'graaibedrijven' te zijn, berg geld binnenhalen met vage producten/omschrijvingen, redelijk in de lijn van de hype van de dagsites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver

HellRaver

SinergyX schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:58:
[...]

Het is grappig, ik zit zo nog eens hele 'bedrijfsnetwerk' achter dat clicktobuy te kijken, wordt je eigelijk niet vrolijker van. Kassa en Tros komen al diverse malen langs bij de 'dochterbedrijven', er zit hier en daar aardig wat 'referenties' materiaal tussen van de mensen die er zelfs werken, het lijken zo allemaal 'graaibedrijven' te zijn, berg geld binnenhalen met vage producten/omschrijvingen, redelijk in de lijn van de hype van de dagsites.
Het begon ooit zo mooi met iBood... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
HellRaver schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:05:
Het begon ooit zo mooi met iBood... :/
Nog nooit iets gehad van dat bedrijf dat kapot is gegaan en met de "klantenservice"/after-sales te maken gehad begrijp ik. Armoediger dan daar kan het ook bijna niet hoor. Het is helaas vrijwel allemaal één pot nat.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

Dacht dat dit wel redelijk bekend was. De service was in het begin wel ontzettend goed. Ik ben met de schaatsen actie toen erg snel en netjes geholpen (ben langsgeweest om te passen samen met mijn vrouw).
Toen ik met de voetbal-tv actie mijn tv een dag later dan afgesproken binnenkreeg en hierop commentaar op hun forum poste zijn mijn berichten direct verwijderd en werd ik door Rutger Mooij (Eigenaar) persoonlijk opgebeld met een preek dat ik geen commentaar mocht leveren. Het is een lang telefoon gesprek geworden waarin ik duidelijk heb gemaakt dat ik nog nooit zoiets bizars heb meegemaakt en ik werk toch zelf al 11 jaar in het service vak voor commerciele bedrijven. Maargoed ik heb me toch laten verleiden een doos te bestellen en heb aangegeven de doos af te willen halen. Een mogelijkheid die C2B aanbied op de website als je even zoekt. Is het niets dan gaat hij gewoon weer terug en heeft het me niets gekost. Mijn doos staat nog op: "Wordt aan gewerkt" we wachten af.
SinergyX schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:58:
[...]

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Zit er aan te denken om hem alsnog te annuleren. Voor 25 euro kan ik leukere spullen kopen dan wat energy en een ijskrabber.

Poll: Terugsturen?
Eerst kijken, dan terug
Meteen terug / Annuleren
Ik hou 'm
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=383831&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Verzenddatum 29-11

Dat wordt morgen vroeg ff de bestelling annuleren.
175 euro waard :lol:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDewansingh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-07-2023
Hey guys,

Ik heb op de facebook pagina van ClickToBuy een post geplaatst over alle dingen die verkeerd zijn gegaan rondom dit pakket.. als jullie daar willen reageren of willen liken, krijgen we misschien een antwoord waar we iets aan hebben!

https://www.facebook.com/...983&notif_t=share_comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk-
  • Laatst online: 15-05 01:58
Beste klanten,

We gaan in de laatste maand van het jaar iets leuks doen op ClickToBuy. Een wedstrijd waar iedereen aan mee kan doen en iedereen evenveel kans maakt om te winnen. Speelt u mee? Let's PLAY The Wall of Fame!

http://www.facebook.com/ClickToBuy/posts/478521628857044

LOL, niet inhoudelijk reageren op alle teleurgestelde mensen maar wel een nieuwe actie aankondigen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Henk- schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:25:
Beste klanten,

We gaan in de laatste maand van het jaar iets leuks doen op ClickToBuy. Een wedstrijd waar iedereen aan mee kan doen en iedereen evenveel kans maakt om te winnen. Speelt u mee? Let's PLAY The Wall of Fame!

LOL, niet inhoudelijk reageren op alle teleurgestelde mensen maar wel een nieuwe actie aankondigen.....
Ik zag het ook al, prachtig. En ook echt na zoveel negatieve reclame, een competitie om zoveel mogelijk te kopen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Beste klanten,

Welke van geen kanten klopt, als ik ingelogd ben krijg ik de melding dat ik in de top 10 sta, wat dus niet zo is, mooie manier om mensen de illusie te geven dat ze kans maken op een van de prijzen, als ze nog maar wat kopen.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook even gereageerd op de prijs die je kan winnen bij de nieuwe actie.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Wel grappig dat mensen via tweakers reacties en vind-ik-leukjes proberen te scoren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDewansingh
RickvN schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:32:
Wel grappig dat mensen via tweakers reacties en vind-ik-leukjes proberen te scoren ;(
Hey Rick,

Ik denk dat je op mijn reactie hierboven doelde? Het gaat er bij mij puur om dat wij gewoon normaal in discussie gaan met ClicktoBuy en hun de kans geven een uitleg te geven.
Door mijn gematigde toon probeer ik ook de ''rust '' te bewaren... dat bespoedigt de zaken gewoon.. that is all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
navlim schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:28:
[...]

Welke van geen kanten klopt, als ik ingelogd ben krijg ik de melding dat ik in de top 10 sta, wat dus niet zo is, mooie manier om mensen de illusie te geven dat ze kans maken op een van de prijzen, als ze nog maar wat kopen.
Verander je nickname naar WaardelozeDoos.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Beste klanten,

ik heb hier geen woorden voor...
zoveel klachten, zoveel annuleringen, zoveel mensen teleurgesteld.
de laatste keer dat ik op deze site heb meegedaan aan een box actie...
wacht de vrouwenbox nog even af... maar ik vrees dat ook de waarde van dat pakket niet overeen zal komen met wat aangekondigd werd.
Allemaal top Cosmetica voor maar 25 euro! De waarde van dit pakket is als we overal de adviesprijs voor zouden berekenen tegen de 200.- euro aan.Dus weinig betalen en heel heel heeeeel veel krijgen!
De inhoud is geheim maar je hebt 100% zeker waar voor je geld
Ook kans op een X-tra gevuld pakket met o.a MP3 spelers, Beauty Boxen etc!

[ Voor 9% gewijzigd door Security op 27-11-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
SDewansingh schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:34:
[...]

Hey Rick,

Ik denk dat je op mijn reactie hierboven doelde? Het gaat er bij mij puur om dat wij gewoon normaal in discussie gaan met ClicktoBuy en hun de kans geven een uitleg te geven.
Door mijn gematigde toon probeer ik ook de ''rust '' te bewaren... dat bespoedigt de zaken gewoon.. that is all ;)
Nog meerdere. Ik snap jouw punt, maar als je bij iedere actie er op door blijft gaan, dan zal het hun ook niet veel uitmaken als ze al niet reageren. Misschien beter gewoon de box even bij het adres zelf afleveren en om een reactie vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDewansingh
RickvN schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:40:
[...]

Nog meerdere. Ik snap jouw punt, maar als je bij iedere actie er op door blijft gaan, dan zal het hun ook niet veel uitmaken als ze al niet reageren. Misschien beter gewoon de box even bij het adres zelf afleveren en om een reactie vragen?
Haha sounds like a good one!
Denk dat je dan nog sterker staat als je met zn allen daar voor die deur staat ;)

Maar back to my choise om een topic te openen: ze bevinden zich in de wereld van de ecommerce en social media..dus dan horen zij ook netjes te antwoorden op iemand die de tijd neemt en iets aan kaart waar een hele groep achter staat. Nou doen ze dit niet, zijn we gelijk weer wat wijzer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Gewoon oplichters, ik hoop dat ze gelijk de deuren sluiten na dit fiasco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik2125
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10-2022
Als je het pakket annuleert zijn daar dan ook nog kosten aan verbonden (mijn pakket is nog niet verstuurd)?
Dit valt gewoon onder oplichting en misleiding heb er geen andere woorden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ik2125 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:58:
Als je het pakket annuleert zijn daar dan ook nog kosten aan verbonden (mijn pakket is nog niet verstuurd)?
Dit valt gewoon onder oplichting en misleiding heb er geen andere woorden voor.
Geen kosten aan verbonden, je krijgt het bedrag gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Euhm, niet om het 1 of ander maar ik kijk bij mijn track&trace maar zie nergens het gewicht staan?
Waar kan je dat ergens uit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groscos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Zo deze brief gaat mee retour.

Beste medewerker van Click to Buy,

Met veel smacht heb ik uitgekeken naar het Mannenpakket, leuk initiatief vonden velen anderen ook. De storing op de website zorgde er echter voor dat er in plaats van 1.000 ineens 6.000 pakketten werden verzonden. Op dat moment voelde ik me al een beetje bestolen, de winkans is 6x kleiner.

Voor € 25,- zou ik de spullen krijgen met een retailwaarde van € 175,- na een voorzichtige optelsom kom ik op € 73,87 bestaande uit:
Mr. Handsfree family charger $18.98 (Techmall.com) dus circa € 15,-
IOmega superhero Dock 4GB (Conrad) € 14,99
CSF Cleaning Washmit (www.cardetails.nl) € 9,95
Quintezz super bright led work light (piloting-store.com) € 9,95
Ordinary Man DVD 2005 (niet meer verkocht) € 5,-
Ponocchio DVD 2003 (niet meer verkocht) € 5,-
Axe freeze cool menthol shampoo (diodrogist.nl) € 4,49
Basketbal Umbro (budgetlandwarenhuis) € 3,99
Atomic energy (click to buy) €24 per 48 € 3,00
Ijskrabber Vergeleken bij halfords € 2,50
Totaal: € 73,87
Dit komt niet in de buurt van de beloofde € 175.- retailwaarde, zoals vermeld in de advertentie.

De eerste belofte uit uw advertentie komt u dus niet na, maar ook de tweede, ik quote : ‘’Een doos vol met echte mannen speeltjes. Wij gaan gewoon 6.000 dozen in ons magazijn neer zetten en stoppen deze lekker vol met allerlei spil wat wij nog hebben liggen van eerdere topdeals op clicktobuy.’’
Allereerst is het pakket niet echt een mannenpakket, maar daar ga ik niet eens over beginnen. Na het terugkijken van de laatste 370 deals, kan ik alleen de Iphonedock en de energydrinks vinden. De rest van de spullen in de box is in ieder geval niet aangeboden op uw site. 80% van de inhoud is snel ingekocht en heeft nooit op uw site gestaan. Bovenstaande reclamekreet is dus misleidend.

Over de kreet dat we sportief mee moeten spelen kan ik me ook wel boos maken. Wij de consument verwachten dat jullie de gemaakte afspraken nakomen. Nu blijkt dat dit voor de inhoud en de aan geprijsde waarde van het pakket niet klopt. Zal de consument dus ook niet sportief blijven en een veelvoud van de pakketen annuleren of retourneren. Met beroep op wet koop op afstand, dit houdt in dat ik recht heb op teruggave van het totale bedrag inclusief verzendkosten. De kosten voor het terugzenden liggen aan mijn kant. Ik eis hierbij dan ook € 30.95,- terug op mijn rekening.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

Xtr3me4me schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:02:
Euhm, niet om het 1 of ander maar ik kijk bij mijn track&trace maar zie nergens het gewicht staan?
Waar kan je dat ergens uit halen?
Is hij al opgehaald? of alleen voorgemeld ;)?

Als hij bij PostNL in het sorteer centrum is wordt hij pas gewogen.

@Hierboven, bezwaar als ik de zelfde brief gebruik mocht ik een zelfde soort pakket krijgen? ;)
De brief verwoord het wel aardig denk ik zo.

[ Voor 26% gewijzigd door RobertowNL op 27-11-2012 19:07 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver

HellRaver

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:30:
Zo ook even gereageerd op de prijs die je kan winnen bij de nieuwe actie.
Waarschijnlijk win je dan een pakket t.w.v. een miljoen!!!
Ze moeten namelijk toch iets met al die geannuleerde pakketen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik2125
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10-2022
Nemean schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:02:
[...]

Geen kosten aan verbonden, je krijgt het bedrag gewoon terug.
O, bedankt voor je reactie :) .
Ga morgenvroeg meteen bellen en annuleren.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

RobertowNL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:03:
[...]

Is hij al opgehaald? of alleen voorgemeld ;)?

Als hij bij PostNL in het sorteer centrum is wordt hij pas gewogen.
Zending staat op: voorbereid bij postNL denk dus dat ik moet wachten tot morgen wat het gewicht zal zijn!
Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Laatst online: 16-01-2022
groscos schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:03:
IOmega superhero Dock 4GB (Conrad) € 14,99
IOmega superhero Dock; nog niet zien passeren hier, vermoedelijk had je een superbox te pakken
van waarde lijkt me dat het beste dat ik al gezien heb,
want die Mr. Handsfree family charger lijkt me waardeloos, iets van een jaar of 10 geleden

[ Voor 22% gewijzigd door xenne op 27-11-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Spannend? Die dozen gaan toch altijd naar vriendjes en vriendinnetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groscos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
xenne schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:08:
[...]

IOmega superhero Dock; nog niet zien passeren hier, vermoedelijk had je een superbox te pakken
ehm, super 8)7 alsnog retour. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

nette brief, benieuwd of ze er een terugsturen of anders reageren erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Mijn pakket wordt op zijn vroegst morgen verstuurd, dus alle tijd om hem te annuleren of aan de deur te weigeren (dan hoef ik toch ook geen retourkosten te betalen?). Kijk morgen nog even de kat uit de boom of anderen toevallig een wat betere inhoud hebben dan wat er vandaag langs kwam.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Mijn vriendin heeft de box ook binnen.
Ik zei al tegen haar dat ik (Op misschien 2 dingen na) precies wist wat erin zat. Dat geloofde ze niet.
Ik noemde een lijstje op van iemand hier, en voila dat zat er ook in! ;)

Teleurgesteld, en de box gaat terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Stofbal schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:16:
Ik zei al tegen haar dat ik (Op misschien 2 dingen na) precies wist wat erin zat. Dat geloofde ze niet.

Huh die vrouwenbox was toch anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Stofbal schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:16:

vriendin als in de cosmeticadeals vrouwenbox?
indien ja kun je een foto/lijstje posten?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
Mijn vriendin is niet zo'n make-up gek. Die wou ook de gadgets en grappige spulletjes hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Stofbal schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:18:
Mijn vriendin is niet zo'n make-up gek. Die wou ook de gadgets en grappige spulletjes hebben! :)
Gadgets? Leuke spullen? Je weet meer dan ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
Haha precies! Ik denk dat we allemaal hoopten op dat soort dingetjes. Maar helaas hé. ;) Daarom gaat hij ook terug, er zit troep in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Stofbal schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:20:
Haha precies! Ik denk dat we allemaal hoopten op dat soort dingetjes. Maar helaas hé. ;) Daarom gaat hij ook terug, er zit troep in.
De hele rel is me persoonlijk wel 25 euro waard, kan hier zo van genieten.

Maar wat kun je ook verwachten van een bedrijf die dit soort filmpjes maakt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Y15Cy5nNkEI&feature=plcp]

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/418847_446105982098609_899298606_n.jpg

:+

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 27-11-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 22:17
Wat zijn jullie ongelooflijk zielig met jullie mailtjes.
Pak je verlies als een man of stuur de boel terug, maar ga niet lopen jankstralen, stelletje idioten Afbeeldingslocatie: http://i.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
RealAlcatraZ schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:33:
Pak je verlies als een man of stuur de boel terug, maar ga niet lopen jankstralen, stelletje idioten [afbeelding]
Als je het genuanceerd zou brengen zou ik het met je eens zijn. Maar nu breng je nu het zo erg als diegene die het alsof de wereld vergaat ervaren.

Ik ga binnenkort gewoon die doos ophalen bij het Kialapunt, als het een klein doosje van 1420 gram blijkt te zijn dan neem ik hem niet aan en laat ik hem lekker retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Pak je verlies als een man of stuur de boel terug, maar ga niet lopen jankstralen, stelletje idioten [afbeelding]
O hallo, medewerker? Ik denk dat zielig meer bij jouw reactie past dan bij de tweakers die volledig in hun recht staan. De teleurstelling is geheel rechtvaardig met de valse uitspraken die bij C2B zijn gedaan.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09
waarom, nee echt waarom... zou ik een verlies moeten pakken? en niet degene die de boel moedwillig misleidt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wij leven in een vrij land, als wij willen klagen, dan mogen we klagen. Het gaat erom dat er wordt geadverteerd met een hoger bedrag, en dit is prullaria van 10 euro, ik snap best dat je niet iets krijgt van 200 euro, maar dit is gewoon de grootste bagger ooit. Eerst hadden ze ook 1000 dozen, daarna zien ze dat het populair is en gaan ze er nog even 5000 bijmaken. Doe je ook even de groeten aan de rest van de ClickToBuy medewerkers. :X

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 27-11-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een flutpakket, zelfs als ik de absurd hoge adviesprijzen gebruik van C2B kom ik niet op de "waarde" van het pakket uit. Geen zin om terug te sturen, maar de helft ligt al in de kliko. Nooit meer iets van C2B kopen in ieder geval (al hebben ze een superaanbieding). Mijn geld zien ze niet meer!

Maar ja, kan 2 flessen shampoo wel gebruiken, sixpack energy-drink ook wel. Lamp hangt wel handig in de schuur en voor de basketbal ken ik ook wel iemand die hem wil. Dus terugsturen en 7 euro verzendkosten kwijt, schiet ook niet echt op. Maar zoals gezegd nooit meer iets bij C2B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 22:17
Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:36:
[...]

waarom, nee echt waarom... zou ik een verlies moeten pakken? en niet degene die de boel moedwillig misleidt?
Dan stuur je de boel dus terug.
Oh en wees gerust, ik werk daar niet en ik ben laatst ook in zo'n box getrapt van die andere firma. Ik had ook de keus: terugsturen of houden. Ik heb die zooi gehouden en nog in de kast liggen, vond het niet eens de moeite te retourneren. Het punt is dus: niet zeiken en of houden of terugsturen. Niet zielig doen.
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.