Ik heb ook nog niks ontvangen of bevestiging van verzending. Jammer dat ze er 3 liter drank in stopen, ja dan weegt een doos gauw 4 kg met al die andere troep die er in zit.
Denk je gelijk dat je iets bijzonders krijgt...
Een sinterklaaspakket van een andere site is vandaag wel binnengekomen. Voor 15 euro ofzo,
Leuk als je een kind van 5 hebt, maar er zit gewoon troep in (boekje, speelgoedauto, vlieger, luchtgitaar, stripboek, mini piano).
En als ik zie wat er in deze doos zit weet ik dat ik beter 'alles op rood' had kunnen zetten, dan was ik 2x zo rijk of evengoed alles kwijt en was het uiteindelijk toch nog spannender.
Hoe dan ook heb ik het idee dat we geen mediaspelers of externe hardeschijven hoeven te verwachten.
Edit:
En een ibood box hebben ze er misschien 100 van, als een site voor 'minder' 6000 boxen kan aanbieden kan je er alleen maar van uit gaan dat er troep in zit. Als je nog een beetje geld wilt verdienen heb je echt niet 500 mediacenters en 1000 hardeschijven op de plank liggen die niet verkopen bij een normale aanbieding.
Van die 6000 dozen zijn er misschien 50 waar iets in zit dat 'de man' ook echt zou kunnen gebruiken en minimaal de 30 euro waard is geweest en ze hopen dan dat die allemaal het goede woord verspreiden. Helaas zullen die 'goede bedoelingen' worden ondergedompeld in de klaagzang van de overige 5950 mensen.
[
Voor 30% gewijzigd door
BLACKfm op 27-11-2012 22:19
]