ClickToBuy verrassingsdoos *door slowchat op slot!* Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 43.069 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik heb mijn box nog niet ontvangen (ook 29e verzenddatum), maar voel me als 'klant' toch nu al genaaid.
Mijn bestelling was geplaatst nog net voor de servercrash en zou dus bij de bedoelde 1000 boxen horen.

Als ze zeggen op = op, moeten ze na die initiële 1000 boxen niet opeens nog 5000 extra boxen er bovenop doen. Nu krijg ik sterk het idee dat ze die eerste 1000 boxen niet meer zo zullen vullen als dat ze eigenlijk gepland hadden.

Ik annuleer hem nog niet, maar ik stuur hem zeker terug als ik een inhoud krijg waarvan een aantal hier al akte gaven.

[ Voor 10% gewijzigd door navlim op 28-11-2012 00:12 ]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

Iemand is heel boos denk ik, c2b website is offline :')

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 22:25
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Site doet het hier prima. Staat ook een nieuw spelletje:

"Speelt u mee? Let’s PLAY The Wall of Fame!

Het spelletje werkt als volgt. Degene die vanaf vandaag (27 november) tot 31 december 23:59:59 de meeste bestellingen plaats op ClickToBuy valt in de prijzen. Maar ook voor de nummer 2 en 3 hebben we een mooie prijs. Naast dat je jezelf dus verzekert van een mooie deal maak je nu dus bij iedere aankoop die je in deze periode doet ook steeds meer kans op 1 van die mooie prijzen."

:Z

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

Ah ja, nu wel weer.
Zeker onderhoud oid.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Wish schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:10:
Bij zijn ze wat blikjes energydrank vergeten denk ik....

[...]
Ik heb precies hetzelfde gewicht :P Morgen rond 1700 weet ik meer, tenzij jij hem eerder ontvangt ofcourse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:40:
Modbreak:Gaarne de slowchat even ernstig beperken anders gaat hier een slotje op!
12 uur verder en 300 reacties later....

Tsja, I told you so.

Slotje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ter info: we zijn als crew in discussie hoe we dit soort topics een plek kunnen geven, zonder dat ze ontsporen in slow chat die ten koste gaat van discussies op een interessant niveau.

Zodra we daar uit zijn, zullen we ook bekijken of dit topic een doorstart kan maken. Tot die tijd heeft het geen zin om ons per DM te vragen het topic te heropenen.

Als je suggesties hebt over hoe dit soort discussies interessant gehouden kunnen worden en hoe we slow chat het beste kunnen voorkomen, dan ben je meer dan welkom in Shopping Forum - Feedbacktopic :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.