ClickToBuy verrassingsdoos *door slowchat op slot!* Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 43.077 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 20:43
Dit klopt dus gewoon niet:
Een doos vol met echte mannen speeltjes! Wij gaan gewoon 1000 dozen in ons magazijn neer zetten en stoppen deze lekker vol met allereli spul wat wij nog hebben liggen van eerdere topdeals op ClickToBuy. Het kan van alles zijn maar we verzekeren jou dat jij jouw 25.- euro er dik en dik en dik uit zult halen!
Dat er geen tv in zit of ac ryan of wat dan ook is prima, maar geleverde voldoet niet aan het beloofde.

[ Voor 12% gewijzigd door sander_kok op 27-11-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hhmzz mijne staat nog workin on it. De tv zal denk ik wel wat langer duren om in te pakken denk ik zo :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

melk0r schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:51:
Je neemt GEEN gok op 25 euro + verzendkosten betalen voor losse rotzooi..je neemt een gok op een tv of laptop, daarnaast heb je een verwachting aan waarde die in elk geval een eind boven de 25 euro ligt (eigenlijk dus 175 euro..daar heeft clicktobuy zelf voor gezorgd) dus volkomen gerechtvaardigd om zo'n doos dan terug te sturen.
Naar mijn mening neem je een gok op een doos voor 25 euro. Als je gokt op een TV of ander duur apparatuur kun je beter een lot kopen dan heb je waarschijnlijk nog meer geluk. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat die TV/Mediaspeler of noem het maar op in die doos zit. Je had op voorhand al kunnen weten dat niet in elke doos een TV zou zitten. Het enige wat ik apart vind is dat er dingen in de doos zitten die nooit in de aanbiedingen voor bij zijn gekomen en dat roept vragen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Nemean schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:55:
[...]

Naar mijn mening neem je een gok op een doos voor 25 euro. Als je gokt op een TV of ander duur apparatuur kun je beter een lot kopen dan heb je waarschijnlijk nog meer geluk. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat die TV/Mediaspeler of noem het maar op in die doos zit. Je had op voorhand al kunnen weten dat niet in elke doos een TV zou zitten. Het enige probleem wat ik apart vind is dat er dingen in de doos zitten die nooit in de aanbiedingen voor bij zijn gekomen en dat roept vragen op.
Volgens mij zijn de dozen die nu ontvangen zijn allemaal dozen van de 2de lading.. Kan iemand dit bevestigen of ontkennen? Dat zou verklaren waarom het geen producten zijn die eerder als topdeal voorbij zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Dat zeg ik toch dat je op voorhand weet dat er waarschijnlijk geen tv of laptop inzit? Maar dat ontslaat ze niet van de verplichting een box met inhoud te leveren waarbij je de "25.- euro er dik en dik en dik uit zult halen!"

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
@Sander_kok

Ik heb de 2e lading een doos gekocht, en die van mij is nog niet verstuurd. dus kan ik zeggen dat het niet per defenitie alleen de 2e lading is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
dalverian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:59:
@Sander_kok

Ik heb de 2e lading een doos gekocht, en die van mij is nog niet verstuurd. dus kan ik zeggen dat het niet per defenitie alleen de 2e lading is.
Okay, mijn doos van 1e lading moet ik nog krijgen (nog niet verzonden) dus daar kan ik ook niks aan vergelijken. Maar ben benieuwd. Wachten het gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
melk0r schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:57:
Dat zeg ik toch dat je op voorhand weet dat er waarschijnlijk geen tv of laptop inzit? Maar dat ontslaat ze niet van de verplichting een box met inhoud te leveren waarbij je de "25.- euro er dik en dik en dik uit zult halen!"
haha als je daarin gelooft ben je wel erg naief. Waarom zou een commercieel bedrijf spullen weg geven voor 25 euro die meer dan 25 euro waard zijn. Dan gooien ze toch hun eigen ruiten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

De mijne was uit de eerste lading...

Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/11501123/640/11501123.jpg

- Axe Shampoo
- Mr Handsfree Laadstation
- Umbro Basketball
- LED Strips
- 2 x DVD
- IJskrabber
- Mr Handsfree Lampje
- 6 x Atomic Energydrink

Het is ZEKER geen €175 waard, maar nogmaals het is mijn eigen keuze om het te houden.
ClickToBuy ziet van mij iig geen geld meer...

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

HellRaver schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:12:

[afbeelding]

- Axe Shampoo
- Umbro Basketball
- LED Strips
- 2 x DVD
- IJskrabber
- Mr Handsfree Lampje
- 6 x Atomic Energydrink

Het is ZEKER geen €175 waard, maar nogmaals het is mijn eigen keuze om het te houden.
Hoe zwaar was jouw pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Wat dacht je van refurbished spullen? Voorraad dumpen? Aangebroken verpakkingen? Mond-op-mond reclame die zo'n box oplevert? deals met leveranciers/slimme inkoop? Mogelijkheden genoeg...en als men keiharde uitspraken doet over de inhoud van zo'n box dan heeft het niets met naieviteit te maken ze daaraan te willen houden.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40

[afbeelding]

- Axe Shampoo
- Umbro Basketball
- LED Strips
- 2 x DVD
- IJskrabber
- Mr Handsfree Lampje
- 6 x Atomic Energydrink

Ziet er wel teleurstellend uit voor een mannendoos. Ik kan me niet voorstellen dat iemand bij c2b zelf denkt: jah, dit is nou een mooie doos.. :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver

HellRaver

4720g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ook geen 25 euro als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mirved schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:12:
haha als je daarin gelooft ben je wel erg naief. Waarom zou een commercieel bedrijf spullen weg geven voor 25 euro die meer dan 25 euro waard zijn. Dan gooien ze toch hun eigen ruiten in?
Dus iets verkopen wat eigelijk niet zoveel waard is, is normaal?

Denk dat ik maar eens zo'n actie op V&A ga doen, boxen verkopen van 20 euro met kans op PS3's en X6 CPU's, maar volgooien met oud PC meuk als CDrom spelers en pata-kabels.. tja, een TI500 had ook ooit een waarde van bijna 600 euro (!!).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Dus als iemand een pakket krijgt van 10+ kg, dan kan je ervan uit gaan dat of er een tv in zit of een media streamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Jammer, had hem eigenlijk gehaald om wat cadeautjes voor kerst te hebben, maar dat zit er niet echt in zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Xtr3me4me schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:16:
[...]

Dus als iemand een pakket krijgt van 10+ kg, dan kan je ervan uit gaan dat of er een tv in zit of een media streamer.
12.3, zou mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

TV a la 22" zou rond de 4kg kunnen zijn en wat andere meuk erbij, denk ik dat je wel een winnaar bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:27

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Nemean schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:16:
[...]

Ook geen 25 euro als je het mij vraagt.
Mwah.. die led strips waren in de aanbieding bij C2B 10 euro (29,95 normale prijs). Die reefs of riches dvd kost bij bol.com 10 euro. Heb ik pas 2 producten gehad. Dat laadstation staat bij amazon voor 30 euro adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Waar zien jullie dat btw? Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melleyn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06 18:40
Je kan ook de afmetingen van je pakket zien toch? Weet je snel genoeg of je een tv hebt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Laatst online: 16-01-2022

[afbeelding]

- Axe Shampoo
- Umbro Basketball
- LED Strips
- 2 x DVD
- IJskrabber
- Mr Handsfree Lampje
- 6 x Atomic Energydrink

dank voor de uitstekende beschrijving.... teleurstellende boxjes, er zit echt niks in waar je zat op te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je op de site van CTB kijkt : http://www.clicktobuy.nl/...-pakket-dag-op-clicktobuy
staat er duidelijk:
* U betaald hiervoor € 175,-, en verderop in de tekst:
* Het kan van alles zijn maar we verzekeren jou dat jij jouw 25.- euro er dik en dik en dik uit zult halen

Dit zijn m.i. 2 onwaarheden:
Als je alles normaal in de winkel/Action koopt ben je zeker dit bedrag niet kwijt (minder dan de helft) en als ik de spullen zie die al ontvangen zijn is dat dik eruit halen ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

[afbeelding]

- Axe Shampoo (€3.50)
- Mr Handsfree Laadstation (€25 euro?)
- Umbro Basketball (€3.99)
- LED Strips (10 euro?)
- 2 x DVD (€9.99) + (€6.99)
- IJskrabber (80 cent action?)
- Mr Handsfree Lampje (€5.00?)
- 6 x Atomic Energydrink (€5.34)

Totaal rond de 70 euro (maximaal), Vast goedkoper te vinden al dit spul ;).
Doet er niks aan af dat ze 175 euro beloven en dat de helft hier uit crap is.

[ Voor 3% gewijzigd door RobertowNL op 27-11-2012 13:29 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver

HellRaver

xenne schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:27:
[...]

dank voor de uitstekende beschrijving.... teleurstellende boxjes, er zit echt niks in waar je zat op te wachten...
Ow wacht ik zie dat ik mijn auto was handschoen vergeten ben op de foto... die maakt het allemaal goed! >:)

En mijn IJskrabber is dusdanig beschadigd dat hij eigenlijk onbruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
boomsma schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:27:
Als je op de site van CTB kijkt : http://www.clicktobuy.nl/...-pakket-dag-op-clicktobuy
staat er duidelijk:
* U betaald hiervoor € 175,-, en verderop in de tekst:
* Het kan van alles zijn maar we verzekeren jou dat jij jouw 25.- euro er dik en dik en dik uit zult halen

Dit zijn m.i. 2 onwaarheden:
Als je alles normaal in de winkel/Action koopt ben je zeker dit bedrag niet kwijt (minder dan de helft) en als ik de spullen zie die al ontvangen zijn is dat dik eruit halen ook niet zo.
En dat is EXACT het punt. De klachten gaan over de door C2B gegarandeerde WAARDE van de doos en niet over het SOORT inhoud..daar moet je idd niet over zeuren.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
HellRaver schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:29:
[...]

Ow wacht ik zie dat ik mijn auto was handschoen vergeten ben op de foto... die maakt het allemaal goed! >:)

En mijn IJskrabber is dusdanig beschadigd dat hij eigenlijk onbruikbaar is.
Mailtje naar CTB sturen, en vragen waar de 2de helft van de doos blijft. Zelf wat argumenten verzinnen. d:)b

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:31
Anal days of planet earth? :9

Nou dat boxje is wel wat waard hoor!

één blikje energiedrink, één ledlampje, een basketbal... die inpaklui hebben krom gelegen van het lachen bij het samenstellen van jouw 'mannenpakket' _O-

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:47
Mensen die dan ook echt dachten hier iets leuks uit een doos te krijgen :')___!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver

HellRaver

yinnemans schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:33:
Anal days of planet earth? :9

Nou dat boxje is wel wat waard hoor!

één blikje energiedrink, één ledlampje, een basketbal... die inpaklui hebben krom gelegen van het lachen bij het samenstellen van jouw 'mannenpakket' _O-
LoL Zie nu ook dat het lijkt of er ANAL staat... in het echt is het FINAL :P
Anders was ik er zeker wel blij mee geweest... -O-

En de EnergyDrink zijn er wel 6 (!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:31
Die afbeelding gaf ook al enige bedenkingen....

en dan vooral de duur van de film... 3 uur! Letterlijk BANG for the bucks

_O-

oké nu weer serieus... mijn pakket moet ook nog komen :P

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Nu ben ik toch wel benieuwd of het grote gros van de reeds ontvangen dozen deze inhoud heeft..

Natuurlijk zijn het vaak wel degenen die ontevreden zijn die op zoek gaan naar een plek om hun negatieve ervaringen te delen. Kan me best voorstellen dat, wanneer je tevreden bent, niet op zoek gaat naar een topic om dit te delen, andersom is de kans wat groter..

Dus, kom maar op met de inhoud van álle dozen, ik ben iig benieuwd ;)

[ Voor 93% gewijzigd door PeterSelie op 27-11-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Laatst online: 21:36

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

wat een dramapakket.. ik las al op internet van andere varianten met voetballen en dvd's van dit was het nieuws..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
BadpunK schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:43:
wat een dramapakket.. ik las al op internet van andere varianten met voetballen en dvd's van dit was het nieuws..
Denk dat die berichten ook grotendeels hier vandaan komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Laatst online: 21:36

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Overigens krijgen ze de tv en de ac ryan, maar voor mij niet ingepakt...

#107*** Mannen XL Sinterklaas Pakket (Working on it) 29-11-2012

Was 's ochtends vroeg besteld bij de eerste batch...

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Zo, ben ik blij dat ik de box niet heb besteld. Ben destijds al geslachtofferd door Bestoffer4U, en nu doet CTB exact hetzelfde: een pakket met waarde X beloven, en een pakket met waarde Y afleveren. Zelfs als je heel ruim rekent kom je nog niet op een adviesprijs van € 175.

Ik hoop dat dit soort toko's niet lang meer bestaan. Het gaat er niet om dat het pakket geen 'nuttige dingen' bevat, het gaat erom dat ze gewoon keihard liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarballetje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-01 17:41
Lol had je beter die iBOOD box kunnen bestellen daar zaten ten minste nog echt toffe dingen in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
jroz2001 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:47:
Zo, ben ik blij dat ik de box niet heb besteld. Ben destijds al geslachtofferd door Bestoffer4U, en nu doet CTB exact hetzelfde: een pakket met waarde X beloven, en een pakket met waarde Y afleveren. Zelfs als je heel ruim rekent kom je nog niet op een adviesprijs van € 175.

Ik hoop dat dit soort toko's niet lang meer bestaan. Het gaat er niet om dat het pakket geen 'nuttige dingen' bevat, het gaat erom dat ze gewoon keihard liegen.
Pas op hoor. door al het gezeur en slechte publiciteit krijgen we nog een waardebon van 5 euro als excuus voor de misleiding.

Mijne staat nog steeds working on it.. dus ik krijg helemaal de restjes :( (eerste batch)

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Mijne ook, volgens mij werken ze volgens filo en krijgen wij idd de grootste troep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Denzis schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:53:
[...]

Pas op hoor. door al het gezeur en slechte publiciteit krijgen we nog een waardebon van 5 euro als excuus voor de misleiding.

Mijne staat nog steeds working on it.. dus ik krijg helemaal de restjes :( (eerste batch)
You are not the only 1 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Rev! schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:57:
Mijne ook, volgens mij werken ze volgens filo en krijgen wij idd de grootste troep :P
Lifo of fifo?:P

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Dan maar hopen dat ze facebook serieus nemen, en de kwaliteit verhogen. :D

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Lifo bedoelt hij (last in-first out), gezien veel mensen die er als eerste bij zijn nog niets hebben :P

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zag net wel een mooie constructieve post op FB
Ik quote even..
Iemand hier dit toevallig gepost?
Sj Dsingh
Beste Click2Buy Crew and facebook fans,

Wat een trammelant allemaal omtrent de Sinterklaas pakketten.

Clicktobuy heeft het hele jaar geweldig gepresteerd, dat mag gezegd worden!
Jullie presteren het om elke dag weer heerlijke deals online te plaatsen, dat doet mij vermoeden dat jullie de eigen doelgroep wel erg goed begrijpen..petje af!

MAAAAAAR waarom hebben jullie er dan deze keer met de pet naar gegooid? Gezien de grote aantallen negatieve reacties op facebook en op tweakers (dit heb ik nog nooit mee gemaakt bij jullie) is dit een roep waaraan jullie gehoor moeten geven.

Jullie zijn getransformeerd van ''petje af'' naar ''met de pet ernaar gegooid'' .. ;-) en dat is is zonde!
Het lijkt mij meer dan terecht als jullie het jaar afsluiten met de goede service die we van jullie gewend zijn.

Een duidelijke uitleg over hoe jullie tot de keuze van de inhoud van deze pakketten zijn gekomen ÉN een excuus zouden op hun plaats zijn.

Ikzelf heb mijn pakket nog niet gehad, dus ik klaag ook niet over de inhoud. Deze post is vooral bedoeld om ClickToBuy de kans te geven om hun (slechte?) keuze toe te lichten.

And guys, laten we niet massaal ClickToBuy afkraken, ja we zijn teleur gesteld, maar jullie hebben ongetwijfeld dit jaar geweldige producten besteld!

gr
Sandeep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Lees hem net, mooie post ja :) Misschien dat ze zich nu bedenken en er alsnog iets fatsoenlijks van maken ;) ik heb nog twee dagen voordat mijn pakket verstuurd wordt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Mooie post hoe dan ook. Echter vind ik wel dat CTB zelf wel had kunnen bedenken dat ze fout waren toen ze kwamen met een ijskrabber en blikjes drinken, dat vind ik gewoon een belediging. Echter inderdaad wat toelichting en een excuus zou heel erg op zijn plaats zijn. Maar dit is niet een "oepsie", dit hadden ze kunnen verwachten.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:53
en net nadat ik gisteren zelf een ijskrabber heb gekocht bij de action voor 80 cent, als ik dat eerder had geweten..

Mijn pakket is (gelukkig?) ook nog niet verzonden, al heb ik er een hard hoofd in dat ze iets met "onze" kritiek doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Volgens mij is de verzending puur willekeur oid. Heb hem zelf ook dinsdag middag gekocht, dus dan zou ik hem ook al gehad moeten hebben, Nog steeds status " working on it"

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Ik heb het vermoeden dat ze niet hadden verwacht dat het zo storm zou lopen. De eerste 1000 dozen waren volgens mij in no time op. Om toch te kunnen voldoen aan de grote vraag hebben ze besloten er nog 6000 bij te doen. Heb alleen wel het idee dat ze hierbij heel erg voor kwantiteit hebben gekozen ipv kwaliteit. In mijn ogen hadden ze het beter bij de eerste 1000 dozen kunnen houden. Dan maar op=op, maar dat vinden mensen denk ik minder erg dan dat iedereen van die prutzooi krijgt wat er nu schijnbaar in zit. Ik denk dat die van mij morgen komt, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:40
Ik vraag me af, hoe dicht dit bij oplichting zit.

Ze stellen zelf 1000 pakketten klaar te hebben met restanten van eerdere dagaanbiedingen. OP = OP
Vervolgens verhogen ze dit naar 6000?!!! zes maal het orspronkelijk aantal. Vervolgens gaan ze die met aangekocht action meuk volstoppen.....
Bron

Waarde van 25,- haal je er DIK DIK DIK uit.
Geschatte retail waarde van 185-175 euro.

Op hun site zag ik verder:
Je moet niet huilen, als het niet bevalt? (indekkertje)

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
weebl schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:32:
Ik heb het vermoeden dat ze niet hadden verwacht dat het zo storm zou lopen. De eerste 1000 dozen waren volgens mij in no time op. Om toch te kunnen voldoen aan de grote vraag hebben ze besloten er nog 6000 bij te doen. Heb alleen wel het idee dat ze hierbij heel erg voor kwantiteit hebben gekozen ipv kwaliteit. In mijn ogen hadden ze het beter bij de eerste 1000 dozen kunnen houden. Dan maar op=op, maar dat vinden mensen denk ik minder erg dan dat iedereen van die prutzooi krijgt wat er nu schijnbaar in zit. Ik denk dat die van mij morgen komt, ben benieuwd...
1 product voor 1 dag, op = op is toch hun business model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
LiquidT_NL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:38:
[...]

behalve als het voor hunzelf erg lucratief wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

LiquidT_NL schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:38:
[...]

Hebben ze zich dan niet echt aan gehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Echte mannenspeeltjes:

Ten eerste.... blikjes energiedrank zijn geen speeltjes.... een ruitenkrabber is geen speeltje maar kan ik nog begrijpen. Dvd's zijn geen mannenspeeltjes... moet ik nog doorgaan?

Zoals Salvatore terecht opmerkt. De oude aanbiedingspagina bevat NIET de tekst, niet achteraf gaan huilen etc. etc.

Het is gewoon kansloos om van 1000 naar 6000 dozen te gaan die je toch niet met de waarde gaat vullen die je aanbiedt. Het boeit me ook niet wat er in zit... maar het moet wel de gegeven waarde vertonen. Wat mijn part stoppen ze 600x energiedrank erin van +- 30 cent als het maar de waarde van € 175 bevat ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Trackerfire schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:40:
Echte mannenspeeltjes:

Ten eerste.... blikjes energiedrank zijn geen speeltjes.... een ruitenkrabber is geen speeltje maar kan ik nog begrijpen. Dvd's zijn geen mannenspeeltjes... moet ik nog doorgaan?

Zoals Salvatore terecht opmerkt. De oude aanbiedingspagina bevat NIET de tekst, niet achteraf gaan huilen etc. etc.

Het is gewoon kansloos om van 1000 naar 6000 dozen te gaan die je toch niet met de waarde gaat vullen die je aanbiedt. Het boeit me ook niet wat er in zit... maar het moet wel de gegeven waarde vertonen. Wat mijn part stoppen ze 600x energiedrank erin van +- 30 cent als het maar de waarde van € 175 bevat ;)
600x...hoe bedoel je hyper en trippend worden om je doos als je ze op hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Xtr3me4me schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:41:
[...]

600x...hoe bedoel je hyper en trippend worden om je doos als je ze op hebt :D
Gheghe, het is even om aan te dikken dat er gewoon de waarde waarmee geadverteerd moet inzitten. Ik stuur hem gewoon terug ;-)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Trackerfire schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:40:

Wat noem je de oude aanbiedingspagina? 's ochtends op de 1e dag toen ik bestelde, vlak voor de boel hopeloos vast liep door de drukte, stond dat er in elk geval al wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

krietjur schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:44:
[...]

Wat noem je de oude aanbiedingspagina? 's ochtends op de 1e dag toen ik bestelde, vlak voor de boel hopeloos vast liep door de drukte, stond dat er in elk geval al wel op.
Sorry, bedoelde de aankondigingspagina ;-) http://www.clicktobuy.nl/...forum/sinterklaas-pakket/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
weebl schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:39:
[...]

Hebben ze zich dan niet echt aan gehouden...
Dat bedoelde ik dus. Als dat je concept is uberhaupt, en helemaal als je van die "custom" pakketten zou moeten krijgen, is het toch onzin om op=op te zeggen (dit creëert een extra vraag), om vervolgens extra aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Die van mij staat ook op 29e, zojuist gemailed om mijn order a.u.b. te annuleren, ik hoef deze troep niet, volgens mij met paypal betaald, ff checken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Vraaag schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:50:
Die van mij staat ook op 29e, zojuist gemailed om mijn order a.u.b. te annuleren, ik hoef deze troep niet, volgens mij met paypal betaald, ff checken als ik thuis ben.
En dan weten ze achteraf te melden dat jouw pakket nou juist de TV bevatte en dat deze daarom bij niemand is terecht gekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Dat achteraf niet gaan huilen kan en mag slechts op de SOORT inhoud slaan..NIET op de WAARDE van de box. Daarvan heeft men garanties afgegeven met woorden als "verzekeren" en "beloven". As simple as that.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

in de aankondiging wordt trouwens geen melding over het huilen om inhoud gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
sander_kok schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:51:
[...]

En dan weten ze achteraf te melden dat jouw pakket nou juist de TV bevatte en dat deze daarom bij niemand is terecht gekomen 8)7
Zal me niks verbazen, maar die TV is leuk en aardig, ik dacht hier wat "leuke" cadeautjes uit te halen, maar dit is niks. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:14
Ik word zo ondertussen echt bang dat als ik zo thuis kom, en die doos opentrek, het toch teleurstellend zou zijn... Lijkt eerder het resultaat van lootjes trekken met Sinterklaas dan een leuke aanbieding, als ik men zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

ShitHappens schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:59:
Ik word zo ondertussen echt bang dat als ik zo thuis kom, en die doos opentrek, het toch teleurstellend zou zijn... Lijkt eerder het resultaat van lootjes trekken met Sinterklaas dan een leuke aanbieding, als ik men zo hoor.
Tsja, zoals je naam als aangeeft (niets ten nadelen van jou hoor!!) ;-)! Shit can happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Heb daarnet een mailtje de deur uit gedaan om de mijne te annuleren. Alle berichten vallen me zo tegen, en schrok een beetje van mn banksaldo (iets met collegegeld :P), dat ik me liever de moeite bespaar van het terugsturen.

En bovendien is de TV toch al weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:23

EiT

1x Axe anti roos shit €5,-
1x Bal: €4,-
2x Mr. Handsfree digi voice stick (waarom 2, zou niet weten wat ik er met 1 aan moet, waarschijnlijk verkeerd gegaan): €25,-
1x Led strip: €40,-
1x Led work light: €10,-
1x Soft Fiber Car Cleaning Washmitt €10,-
1x Halloween DVD €1,-
1x Dit was het nieuws deel 1 €5,-
6x 250ml Atomic energy drink €3,-
1x IJskrabber - €0,20

edit: heb even de eerste de beste prijzen van internet af gehaald.

naja.. €128,20, en dat is alleen maar omdat zo'n vieze led strip zo duur is en een keer artikel te veel.

Maar wie koopt die meuk nu?
- Anti roos, heb geen roos weet ook niemand die het heeft.
- Een bal.. is natuurlijk geen bal aan.
- Ah voicerecorder. Het is 2012, elke mobiel kan shit opnemen
- Wie wil er nu zo'n vieze lelijke overpriced led strip op zijn auto lampen plakken?
- Work light kan ik wel weg geven, opzich niet slecht.
- Washmitt, dat ding kan ik opzich wel weg geven dus ook niet slecht, maar wie was zelf de auto nog?
- DVD's in 2012.. nee dank je.
- Energy drink ach ja. dat zuipen we zelf wel op.
- IJs krabber.. hmm.. volgens mij heeft iedereen 5 van die dingen in zijn auto liggen.

Lijkt meer op een box van auto accessoires site.

Ik had zelf gehoopt op deo/afershave en oordopjes en dat soort spul, zoals op het plaatje stond
Dit is gewoon meuk.

Reden om de box te kopen was om voor sinterklaas e.a. te hebben, dacht voor 25 euro kan het niet echt mis gaan, maar als dan met producten aan komt die geen hond gebruikt kan ik er nog niets mee :p

Overigens vind dit ik wel een ontzettende misser van Clicktobuy, had gewoon wat hedendaagse leuke producten uitgezocht, wat minder boxen gemaakt en van de gratis reclame geprofiteerd. Nu gaat 90% zeuren dat ze rommel in hun doos vinden en heb je precies omgekeerde effect.

[ Voor 72% gewijzigd door EiT op 27-11-2012 15:51 ]

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
EiT schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:18:
1x Axe anti roos shit
1x Bal
2x Mr. Handsfree digi voice stick (waarom 2, zou niet weten wat ik er met 1 aan moet, waarschijnlijk verkeerd gegaan)
1x Led strip
1x Led work light
1x Soft Fiber Car Cleaning Washmitt
1x Halloween DVD
1x Dit was het nieuws deeel 1
6x 250ml Atomic energy drink
Die 2e voice stick is ter compensatie van het ontbreken van de ijskrabber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:23

EiT

krietjur schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:20:
[...]

Die 2e voice stick is ter compensatie van het ontbreken van de ijskrabber ;)
Oh die had ik over het hoofd gezien :p

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Hier ook maar geannuleerd. Verwacht niet dat er opeens veel beter spul in de dozen zit die nog moeten komen... Wat een klucht dit zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 01:58
Als ik dit zo allemaal lees dan cancel ik mijn pakket nu hij nog niet verzonden is, scheelt een hoop gedoe....
Als ik troep wil kopen dan doe ik dat wel bij de Action, hou ik nog geld over ook...

Massaal terugsturen, verder vraag ik me af of ze een vergunning hebben voor kansspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2023
Zo, ik heb even gebeld met de klantenservice, en ik heb de bestelling geannuleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuiken
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:43
Grote twijfel hier om te annuleren... zoals het nu lijkt ziet het er niet naar uit dat er ook echt spullen in zitten die de genoemde waarde vertegenwoordigen.. Wordt 29e verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
_O- prachtig dit, iedereen zijn/haar doos terugsturen.

1 van de redenen waarom ik het niet doe is om de ledstrip voor de auto te bemachtigen, en deze op een 2002 Toyota Avensis te monteren.. gaat er vast heel leuk uitzien. Overige troep raak ik wel weer kwijt.
En toch heel misschien iets nuttigs dat er inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nog een doos te koop : http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1062

in ieder geval wel een eerlijkere prijs

[ Voor 22% gewijzigd door boomsma op 27-11-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk-
kuiken schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:34:
Grote twijfel hier om te annuleren... zoals het nu lijkt ziet het er niet naar uit dat er ook echt spullen in zitten die de genoemde waarde vertegenwoordigen.. Wordt 29e verstuurd.
Lekker annuleren, tenzij je nog opzoek bent naar een echte mannen ijskrabber :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Als je de history bekijkt van die website ziet het er enig sinds wel ibood-achtig uit, gaan mensen hier nog het risico nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Noenie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:40:
[...]

Als je de history bekijkt van die website ziet het er enig sinds wel ibood-achtig uit, gaan mensen hier nog het risico nemen?
Deze actie loopt 5 dagen en zal dus wel helemaal niks zijn

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
ik denk dat iedereen na dit fiasco voorlopig wel genezen is van de boxen waar als afzender geen ibood op staat

[ Voor 6% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 27-11-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:23
Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:41:
ik denk dat iedereen na dit fiasco voorlopig wel genezen is van de boxen waar als afzender geen ibood op staat
Dat ben ik volledig met je eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 22:26
Heb ook wel eens een koopjessite box gekocht, bevatte wel wat gemiste aanbiedingen, maar de helft daarvan heb je niet echt nodig (bekijk de gemiste aanbiedingen maar eens) en het had alsnog geen waarde van €70.- hoor. Op basis van hun adviesprijzen ben je er wel heel snel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:41:
Ook al staat er ibood op dan koop ik het nog niet met hun bagger klantenservice en hun 2de hands producten. Kocht 1x een box waar de garantiebonnen afgeknipt waren etc nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Noenie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:40:
[...]

Zeker! Als ik voor 30 euro 2 styluspennen krijg,een aangebroken pak koffiemelk en 2 badmintonshuttles ben ik zeker niet ontevreden. Al is het alleen al om mezelf voor de gek te houden dat ik door mijn hebberigheid in de meest duidelijke scam ooit ben getrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk-
Misschien moeten we deze discussie voortzetten op hun facebook pagina, wellicht helpen we dan de overige gedupeerden aan een iets betere box :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Security schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:31:
op FB is nog altijd niet inhoudelijk gereageerd...
Of beter, alle reacties alweer verwijderd, wegens negatieve toon :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Zo..ook maar even 2 boxen gecancelled door te bellen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
melk0r schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:45:
Zo..ook maar even 2 boxen gecancelled door te bellen.
Ben benieuwt naar het totaal aantal gecancellede boxen nu. ook benieuwt of mensen buiten tweakers om, alleen op FB, ook gaan cancelllen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:44:
[...]

Of beter, alle reacties alweer verwijderd, wegens negatieve toon :P
Staan er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie grap als er 5.000 dozen geannuleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:46
Zitten ze daar bij C2B aan het einde van de dag met 3000 geannuleerde dozen meuk te kijken , weten de medewerkers ook wat het kerstpakket gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbrink
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 14:10
Ook mijn doos net binnen gehad; zelfde verhaal, valt gruwelijk tegen:

Axe antiroosshampoo
6 blikjes atomic energy drink
Quintezz led strip
Car cleaning handschoen
Mr Handsfree digi voice stick
Quintezz led work light
DVD dit was het nieuws deel 2
DVD Pinocchio
Umbro basketbal
Ijskrabber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Ik wacht nog even de dozen van morgen af, aan de hand daarvan beslis ik of ik annuleer.. Jammer dit, moet ik waarschijnlijk toch nog de stad in :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ik sta in de wacht om de boel te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

zit al 10 minuten in de wacht.(iig is de wachtmuziek leuk, classics! krijg je die ook cadeau bij het pakket?)...
Ga maar even verhaal halen ook voor de girlss box.
hier gaat zelfs mijn vriendin niet blij mee worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik dacht ook even te wachten tot morgen maar je mag hopen dat ze de verwachte verzenddatum van de 29e nu niet 1 dag gaan vervroegen..mij het risico niet waard.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Tijdje in de wacht, maar beide (cosmeticadeal en clicktobuy) bij dezelfde dame geannuleerd. Ga het niet afwachten.

Op retour formulier van reeds ontvangen box staat ook dat verzendkosten wel in rekening gebracht worden. Dat zit ik ipv 6 euro verlies al met 18 euro verlies. Risico wil ik zo niet meer lopen.. (naast de eigen gemaakte kosten voor retour zenden)

[ Voor 7% gewijzigd door sander_kok op 27-11-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:14
pbrink schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:48:
Ook mijn doos net binnen gehad; zelfde verhaal, valt gruwelijk tegen:

Axe antiroosshampoo
6 blikjes atomic energy drink
Quintezz led strip
Car cleaning handschoen
Mr Handsfree digi voice stick
Quintezz led work light
DVD dit was het nieuws deel 2
DVD Pinocchio
Umbro basketbal
Ijskrabber
Wat was het gewicht van jouw box? (via T&T te zien)
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.