ClickToBuy verrassingsdoos *door slowchat op slot!* Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 43.073 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuiken
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:43
Ook 1 besteld ben erg benieuwd... als arme student misschien niet zo slim maar kon me niet inhouden! Feest op de 27e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er in mijn doos de waarde moet komen door apple kabels en tijdschrijften gaat hij ook retour.

Ik heb en wil niks van apple, dan hoef ik ook geen kabels daarvan in de doos te hebben. Die zijn ook zoals het apple beaamt nergens anders voor te gebruiken. Aangezien die dingen ook nog stinkend duur zijn gaat hij dan zeer zeker retour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MusicAddict schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:06:
Als er zon AC ryan in zit, is het dan de 25 euro al waard? meende dat ze failliet waren dit jaar :P
Als je nog geen mediaspeler hebt is het wel 25 euro waard, maar voor 50 euro meer dan de prijs van de doos heb je wel een mediaspeler die 100 keer fijner is.

Ik vind jullie allemaal wel dapper, ik zou nooit een doos bestellen omdat ik niet weet wat erin zit :P

Wel leuk om straks te horen wat er in de dozen zit, neem aan dat jullie dat nog wel posten voor users als mijzelf die het niet aanschaffen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:37:
Als er in mijn doos de waarde moet komen door apple kabels en tijdschrijften gaat hij ook retour.

Ik heb en wil niks van apple, dan hoef ik ook geen kabels daarvan in de doos te hebben. Die zijn ook zoals het apple beaamt nergens anders voor te gebruiken. Aangezien die dingen ook nog stinkend duur zijn gaat hij dan zeer zeker retour!
Sorry maar waarom bestel je het in godsnaam dan ook? De kans dat het erin zit is het altijd!
Wil niks en moet niks, wees blij dat je iets krijg dat ver buiten de 25€ komt, je kan het spul altijd verder door verkopen. Maar om gelijk terug te sturen is ook gelijk zo treurig.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Kom niet voorbij het ideal schermpje de keuze opties zijn leeg (om een bank te kiezen ) ?

Hmm vanavond thuis dan maar even kijken...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:44:
Ik vind jullie allemaal wel dapper, ik zou nooit een doos bestellen omdat ik niet weet wat erin zit :P
Ik verbaas me ook dat zoveel volwassen mensen zich niet kunnen bedwingen bij een "digitale grabbelton"! Let wel: als ze zouden adverteren wat er echt in zit, zouden minder mensen het kopen! Tenminste, ik ga ervanuit dat dat zo is, simpel vanwege het feit dat ze die strategie niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

RemcoDelft schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:56:
[...]

Ik verbaas me ook dat zoveel volwassen mensen zich niet kunnen bedwingen bij een "digitale grabbelton"! Let wel: als ze zouden adverteren wat er echt in zit, zouden minder mensen het kopen! Tenminste, ik ga ervanuit dat dat zo is, simpel vanwege het feit dat ze die strategie niet volgen.
Als we wisten wat er daadwerkelijk erin zat (Elke doos heeft andere inhoud volgens mij) dan hadden we kunnen gissen of het die 25 euro wel waard is.
Maar dat is hetzelfde als een Lot kopen, kans dat je wint is er altijd, maar als je naast de plank slaat heb je dikke pech. Is gewoon een soort kans spel, sowieso krijg je iets maar of je meteen jackpot hebt met de toshiba tv is maar de vraag. ;)

Edit: Mijn 2 XL pakjes word de 27e nov verstuurd :*) Erg benieuwd wat ik krijg

Product of omschrijving / Status / Verzenddatum
Mannen XL Sinterklaas Pakket / Workin on it / 27-11-2012

[ Voor 11% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-11-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:46
Vergeet trouwens ook niet de shopkorting of dergelijke. Scheelt bij de eerste toch weer rond de euro. Altijd mooi meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:44:
[...]

Als je nog geen mediaspeler hebt is het wel 25 euro waard, maar voor 50 euro meer dan de prijs van de doos heb je wel een mediaspeler die 100 keer fijner is.
Haha, dat klopt, al moet ik zeggen dat ik weinig problemen heb met mijn mini2, mocht er een mediaspeler inzitten, dan gaat ie naar mijn zusje die net een huisje heeft en aan het rondkijken is voor een mediaspeler (maar mag niet zoveel kosten :P )
Ik moest toch nog sinterklaas/kerstcadeaus, en meestal kom ik niet verder dan een boek en wat deo (en meer hoeft ook niet, dus ja.. en tja 25 euro.. (x2 in mijn geval, ook de vrouwendoos). Ik kan het missen als het echt niets is.
Wel leuk om straks te horen wat er in de dozen zit, neem aan dat jullie dat nog wel posten voor users als mijzelf die het niet aanschaffen?
Tuurlijk, uitpaktopic FTW! :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
50Miles schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:03:
Ik zal vanavond even een doos bestellen.
Kom je uit je werk, is ie uitverkocht! |:(

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

50Miles schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:37:
[...]

Kom je uit je werk, is ie uitverkocht! |:(
Mocht die van mij niks zijn dan mag je deze wel kopen volgende week ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:53

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Zouden ze nu echt 6000 van die dozen verkocht hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Kixtart schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:42:
[...]

Mocht die van mij niks zijn dan mag je deze wel kopen volgende week ;)
Haha tjah, ik gok ook op een goede doos, en geen afdankertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Ik wil voor de mensen die hem gemist hebben ook wel zelf een verrassingsdoos samenstellen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:33
Heb er ook eentje besteld, voor 25 euro kan het niet verkeerd zijn eigenlijk. Ben benieuwd.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Mcdeath schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:38:
Heb er ook eentje besteld, voor 25 euro kan het niet verkeerd zijn eigenlijk. Ben benieuwd.
Dat werd ook gedacht bij de box van bestoffers4u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
krietjur schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:40:
[...]

Dat werd ook gedacht bij de box van bestoffers4u ;)
En hoe was dat uiteindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
In dat topic las ik vooral veel teleurgestelde reacties ;) Hopelijks is het hierbij niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:34

Quad

Doof

50Miles schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:42:
[...]

En hoe was dat uiteindelijk?
Dat was drama :p

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Haha, ik ben benieuwd wat dit is. Wel jammer dat het uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Haha, rot meuk. Gelijk voor iedere actie daar afgemeld. Als dit niks wordt, ben ik er ook wel klaar mee (buiten de ibood boxen die ik nog wel zou willen!). En al zit hier een AC Ryan in, dikke prima. Zolang er maar geen rotzooi zit vanuit het Rode Kruis.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Een AC Ryan wil ik eigenlijk best hebben (afhankelijk van het type). Ik zoek nog een leuke mediaplayer of streamer ter vervanging van m'n popbox v8.. wat een baggerding is dat. Slechtste aankoop van 2012 voor mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
krietjur schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:00:
Een AC Ryan wil ik eigenlijk best hebben (afhankelijk van het type). Ik zoek nog een leuke mediaplayer of streamer ter vervanging van m'n popbox v8.. wat een baggerding is dat. Slechtste aankoop van 2012 voor mij :-)
Heb zelf een ACRyan PLayOn Mini 2. Ding speelt alles, maar is niet erg snel in het menu. Ben nu bezig met sparen voor een HTPC.

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
RickvN schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:50:
[...]

Haha, rot meuk. Gelijk voor iedere actie daar afgemeld. Als dit niks wordt, ben ik er ook wel klaar mee (buiten de ibood boxen die ik nog wel zou willen!). En al zit hier een AC Ryan in, dikke prima. Zolang er maar geen rotzooi zit vanuit het Rode Kruis.
Die box kostte niet veel toch? Ik zou een of ander vaag Tell-Sell kruidenmes, glazensetje etc. prima vinden. Waar ik dan weer weinig behoefte aan heb is vouchers, ik wil gewoon rommel voor mijn 25 euro.. hebben we ook weer wat om in te zetten bij het dobbelen met Sinterklaas ;)

Hele kleine kans, maar stel je voor, dobbelen om een TV.. 8)7

• RickvN
Dagion schreef op donderdag 22 november 2012 @ 00:39:
[...]

Die box kostte niet veel toch? Ik zou een of ander vaag Tell-Sell kruidenmes, glazensetje etc. prima vinden. Waar ik dan weer weinig behoefte aan heb is vouchers, ik wil gewoon rommel voor mijn 25 euro.. hebben we ook weer wat om in te zetten bij het dobbelen met Sinterklaas ;)

Hele kleine kans, maar stel je voor, dobbelen om een TV.. 8)7
Dat was gewoon rommel pur sang. Heb hier op de een of andere manier meer vertrouwen in, ook al moet dat eigenlijk niet.
Zolang ze maar niet met van die kortingsbonnen gaan stunten.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57

m0nk

16-09-2003 15.15

Hoop niet dat ze die dozen gaan vullen met spullen uit hun "koopjes" kelder.. wat een troep verkopen ze daar zeg... :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• St@m

St@m

@ Your Service

Daar staan toch wel wat dingen in die ik leuk zou vinden hoor:
http://www.clicktobuy.nl/koopjeskelder/

Minus een aantal dingetjes eigenlijk alles wel van de eerste twee pagina's, behalve dan het huispak voor vrouwen, maar die zal er niet inzitten.. hoop ik toch van een mannendoos :P

Doet u mij dit maar ofzo:
Converse Travel Bag € 35
6x Loreal Men Expert Deo € 14
Blue Beat Speaker € 20
Sjaal € 5
WiFi N-Range Extender € 27
12x Sokken € 17
AC Ryan Veolo € 59

€ 177 :P

[ Voor 25% gewijzigd door St@m op 22-11-2012 08:35 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Ik vraag me af of je wel zo blij moet zijn met die tv :+ 22" is toch wel klein tegen over de oude beeldbuis die ik nu op de slaapkamer heb staan.

TV ClicktoBuy

[ Voor 25% gewijzigd door Tjeerdtq op 22-11-2012 08:54 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Tjeerdtq schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:53:
Ik vraag me af of je wel zo blij moet zijn met die tv :+ 22" is toch wel klein tegen over de oude beeldbuis die ik nu op de slaapkamer heb staan.

TV ClicktoBuy
Voor in de badkamer! Ach kan ik weer iemand blij maken :P Heb al een 32" hangen in de slaapkamer, dus ik hoef hem ook niet.
De Playon HD's zijn al goedkoper geworden in de koopjeskelder, vanmorgen nog 35, en nu 30 euro

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 22-11-2012 09:18 ]

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:41

Quan Vu

Hoi

Mag je de doos nog terugsturen als de inhoud je toch niet bevalt? Zo ja, wat is dan het risico dat je loopt? Dus waarom niet bestellen als je toch terug kan sturen :p.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

• St@m

St@m

@ Your Service

Quan Vu schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:48:
Mag je de doos nog terugsturen als de inhoud je toch niet bevalt? Zo ja, wat is dan het risico dat je loopt? Dus waarom niet bestellen als je toch terug kan sturen :p.
Het "schijnt" dat het niet netjes is om de box terug te sturen, maar je mag hem natuurlijk terugsturen als de box niet aan je verwachtingen voldoet. Je koopt namelijk iets op internet zonder het eerst te zien.

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
je bent denk ik alleen de verzendkosten kwijt als je hem terug stuurt.

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
http://www.clicktobuy.nl/...raankondiging-46-toshiba/

Jammer dat het waarschijnlijk niet deze TV is die je mogelijk kan krijgen in deze box

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
WoKo schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:00:
je bent denk ik alleen de verzendkosten kwijt als je hem terug stuurt.
Alleen voor het terugsturen dan wel. Het naar jou sturen is op kosten van de webshop.

Nickname does not reflect reality

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
Brad Pitt schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:12:
[...]

Alleen voor het terugsturen dan wel. Het naar jou sturen is op kosten van de webshop.
Je eigen verzendkosten moet je zeker betalen. Ik vermoed alleen dat C2B alleen de waarde van de doos zelf vergoed en dat je dus 25 euro terug krijgt. Ik wacht de resultaten af :)

[ Voor 1% gewijzigd door WoKo op 22-11-2012 11:16 . Reden: verduidelijking ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
WoKo schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:16:
Je eigen verzendkosten moet je zeker betalen.
Dat staat er toch? Van hen naar jou: krijg je terug bij terugsturen artikel. Van jou naar hen: voor jouw rekening.
Ik vermoed alleen dat C2B alleen de waarde van de doos zelf vergoed en dat je dus 25 euro terug krijgt.
Als jij 25 Euro plus XXX Euro verzendkosten hebt betaald krijg je 25 Euro plus XXX Euro verzendkosten terug.
Alleen het terugsturen betaal je zelf.

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 22-11-2012 11:20 ]

Nickname does not reflect reality

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
St@m schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:52:
[...]

Het "schijnt" dat het niet netjes is om de box terug te sturen,.
Als consument heb jij alle recht om iets terug te sturen als het je niet bevalt. Daar is in mijn ogen niks "niet netjes" aan. Dus gewoon terugsturen als het je niet bevalt.

• Melleyn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06 18:40
St@m schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:26:
Daar staan toch wel wat dingen in die ik leuk zou vinden hoor:
http://www.clicktobuy.nl/koopjeskelder/

Minus een aantal dingetjes eigenlijk alles wel van de eerste twee pagina's, behalve dan het huispak voor vrouwen, maar die zal er niet inzitten.. hoop ik toch van een mannendoos :P

Doet u mij dit maar ofzo:
Converse Travel Bag € 35
6x Loreal Men Expert Deo € 14
Blue Beat Speaker € 20
Sjaal € 5
WiFi N-Range Extender € 27
12x Sokken € 17
AC Ryan Veolo € 59

€ 177 :P
Je moet alleen niet vergeten dat zij uitgaan van de adviesprijs, je zou dus nog niet eens de helft van dat lijstje krijgen ;)

• St@m

St@m

@ Your Service

Snoop schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:32:
[...]

Als consument heb jij alle recht om iets terug te sturen als het je niet bevalt. Daar is in mijn ogen niks "niet netjes" aan. Dus gewoon terugsturen als het je niet bevalt.
Uiteraard, maar hier (en in andere topics) wordt er dan gezegd dat je je verlies moet nemen als een man! Haha :P
Melleyn schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:32:
[...]

Je moet alleen niet vergeten dat zij uitgaan van de adviesprijs, je zou dus nog niet eens de helft van dat lijstje krijgen ;)
Ja dat is waar, nou als het maar niet alleen maar sokken en een sjaal zijn vind ik het wel prima, ach als het maar leuk speelgoed is, dan ben ik al blij. Als ze aankomen met een "Action/Tell-Sell" pakket, dan vind ik het al snel minder :P Maar misschien net als bij iBood veel refurbished zooi, dat werkt meestal wel prima.

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
krietjur schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:00:
Staan er genoeg in de koopjeskelder.

Misschien zitten er wel 100 refurbished condooms in de verrassingsdoos :*)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
audiojunk schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:19:
[...]

Ach dan is het tenminste wel meer waard dan de Bestoffer4u box 8)7

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

audiojunk schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:19:
[...]

:D :'(

Het zou toch maar wat zijn als ik dat kreeg. Condooms gebuik ik al even niet meer. Of de Sint moet vreemdgaan aanmoedigen :P
St@m schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:48:
[...]

Dan zou ik dat alsnog niet doen met refurbished condooms.. :D
Touché :o

[ Voor 20% gewijzigd door whyz op 22-11-2012 15:38 ]

Right for all the wrong reasons.

• St@m

St@m

@ Your Service

whyz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:40:
[...]

:D :'(

Het zou toch maar wat zijn als ik dat kreeg. Condooms gebuik ik al even niet meer. Of de Sint moet vreemdgaan aanmoedigen :P
Dan zou ik dat alsnog niet doen met refurbished condooms.. :D

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:50

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

St@m schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:52:
[...]

Het "schijnt" dat het niet netjes is om de box terug te sturen, maar je mag hem natuurlijk terugsturen als de box niet aan je verwachtingen voldoet. Je koopt namelijk iets op internet zonder het eerst te zien.
Het schijnt ook niet netjes te zijn, als je bij de eerste 1000 kopers zat en er nu even verzevenvoudigd is. Ik ben bang, dat er nu allerlei zooi in komt te zitten.. (Ondanks het mooie verhaal van de inkopers). :/

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik pass voor die Sinterklaas doos. Leuk idee, maarre nee bedankt. Vroeg me wel af of het was is om een refurbished AC Ryan Veolo/Play on! HD/HD mini te kopen in hun koopjeskelder. Kan een mediaspeler wel gebruiken die de boel streamt. Veel extra andere functies zijn niet nodig anders dan bedraad aansluiten op het Ziggo netwerk. Maarja, als ik dan de pricewatch + GoT doorzoek heb ik zoiets: laat maar links liggen. Het hele merk ACRyan schijnt nou niet echt aanbevolen en fijn bevonden worden door tweakers als ik het goed beschouw. Misschien zegt het daarom wel genoeg dat ze nu failliet zijn? :+

tl;dr: is het wat zo'n Veolo? Of had ik dan beter mijn geld kunnen verbrassen aan zo'n verrassingsdoos?

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:57
Joosie200 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:38:
tl;dr: is het wat zo'n Veolo? Of had ik dan beter mijn geld kunnen verbrassen aan zo'n verrassingsdoos?
Die verrassingsdoos is toch al uitverkocht?

[ Voor 72% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-11-2012 15:42 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is het *uitpakken* niet beetje snel? Dacht dat alles pas de 27ste wordt verstuurd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

huh verwachte verzenddatum is nu 29-11-2012 bij mij, dat was toch de 27ste?

• St@m

St@m

@ Your Service

guid0o schreef op donderdag 22 november 2012 @ 20:26:
Zie de post boven je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guid0o schreef op donderdag 22 november 2012 @ 20:26:
is veranderd naar de 29ste.
Tenminste, bij mij wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 20:43
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:03:
[...]

is veranderd naar de 29ste.
Tenminste, bij mij wel...
Bij mij ook.. Ach, des te spannender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
sander_kok schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:06:
[...]

Bij mij ook.. Ach, des te spannender ;)
Ook hier verandert naar de 29e. Krijg je alleen maar meer waar voor je geld, weer 2 dagen meer spanning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Lijkt me ook logisch, als je eerst 1000 pakketten moet inpakken en nu het veelvoudige ervan lijkt het me ook logisch dat dat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
jongetje schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:31:
Lijkt me ook logisch, als je eerst 1000 pakketten moet inpakken en nu het veelvoudige ervan lijkt het me ook logisch dat dat langer duurt.
En jij gelooft dat verhaal? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongetje schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:31:
ik ga er vanuit dat die paketten al ingepakt waren? Beetje oneerlijk als ze dat nu pas gaan doen, dan gaan ze dus net wel alle spullen verdelen over meer dozen
(kans van de tv vermiderd aanzienlijk, eerst 1 op 1000 dan 1 op 6000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
De uiterste verzenddatum is de 29e, maar velen zullen het pakket al eerder ontvangen (beloven ze op hun forum).

Gewoon nog maar even geduld hebben en afwachten hoe erg we bedonderd zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootahH
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:02
Ze doen op de 27e nog even de koopjeskelder. Ik dacht dat o.a. die spullen juist de box ingingen. De boxen zullen wel iets leger zijn dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/680533_478049672237573_912734592_o.jpg

Dit werd net geplaatst op FaceBook door CTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Doos ziet er al beter uit dan die van BO4U!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jammer dat je net niet ziet, wat erin zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Xtr3me4me schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:17:
Jammer dat je net niet ziet, wat erin zit!
Ja, zal vast niet over nagedacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

RickvN schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:18:
[...]

Ja, zal vast niet over nagedacht zijn.
Was ook maar een geintje :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daar gaat dus nooit een TV in passen :P
En zo random lijken ze niet te zijn, als het 'mass production' wordt gevuld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Mijn box is inmiddels verstuurd, krijg net een mailtje van C2B

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SinergyX schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:27:
Daar gaat dus nooit een TV in passen :P
En zo random lijken ze niet te zijn, als het 'mass production' wordt gevuld.
Ze breken hem in 2e met een roll ducktape erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Nemean schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:45:
[afbeelding]

Dit werd net geplaatst op FaceBook door CTB.
Dit waren zeker de zogenaamde 5000 extra dozen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
|:( Ziet er inderdaad naar uit dat deze boxen allemaal hetzelfde zijn. Daar gaan mijn positieve verwachtingen alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Wat had je dan verwacht? 6000 verschillende dozen? Het is geen ibood waarbij (in verhouding) slechts een paar dozen worden verkocht, en die je dus ook bijna niet te pakken kunt krijgen.. Ik denk dat de basis in alle dozen gelijk zal zijn, wellicht 1 of 2 dingen die een beetje wisselend zijn. En dan een enkele doos met wat duurders erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een mailtje dat de bestelling verzonden is, ben zeer benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ook hier is de bestelling verzonden. Eerste dag van de actie besteld.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Helaas bij mij nog workin on it. 29-11-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Bij mij ook nog, bij een collega wel op verzonden. Collega had veel later besteld, gaat dus niet op volgorde denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Voor de gene van wie pakketten al verstuurt zijn:
Stond verwachte verzend datum op 29e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Ja deze stond inderdaad op de 29e.

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Waarom heb ik een stom vermoeden dat C2B bijna hetzelfde gaat doen als BO4U, met dezelfde kwaliteit artikelen.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Noenie schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:14:
Waarom heb ik een stom vermoeden dat C2B bijna hetzelfde gaat doen als BO4U, met dezelfde kwaliteit artikelen.
Verwacht wel iets tofs en mannelijks.. anders gaat ie gewoon weg ben ik bang.

[ Voor 14% gewijzigd door Nemean op 26-11-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Noenie schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:14:
omdat je zo het snelste geld afhandig maakt van goedgelovige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
krietjur schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:46:
Wat had je dan verwacht? 6000 verschillende dozen? Het is geen ibood waarbij (in verhouding) slechts een paar dozen worden verkocht, en die je dus ook bijna niet te pakken kunt krijgen.. Ik denk dat de basis in alle dozen gelijk zal zijn, wellicht 1 of 2 dingen die een beetje wisselend zijn. En dan een enkele doos met wat duurders erin.
Of gewoon alleen een doos met prularia en je webteam even een accountje laten maken op de fora waar het meest wordt geklaagd, zodat die kan verkondigen WEL prijs te hebben gehad.

:+

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wow sommige hebben hun inhoud al geplaatst van de doos:

http://www.9lives.be/foru...94706-ibood-hunt-131.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Euh... dat zijn de ibood boxen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ummm, waar?
Zie alleen ibood box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

brambo123 schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:32:
[...]

Ummm, waar?
Zie alleen ibood box.
Excuses, my bad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
De easypull ook maar ff gekocht voor thuis, hoop dus niet dat ze dat ding erin knikkeren!

EDIT: Zojuist op de facebook pagina van CTB:
Volgens mij "verwachten" ze er zelf meer van:
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/558902_478099255565948_1568441545_n.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door RickvN op 26-11-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Dat easypull ding kan je gewoon in de winkel regelmatig goedkoper halen dan de verzendkosten die je nu moet betalen ;)

@bovenstaande brief: wie weet verrassen ze ons nog wel op positieve manier! Zou wat zijn he? 8)

[ Voor 29% gewijzigd door krietjur op 26-11-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
krietjur schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:08:
Dat easypull ding kan je gewoon in de winkel regelmatig goedkoper halen dan de verzendkosten die je nu moet betalen ;)
Ach boeiend. Dan moet ik er voor gaan zoeken enzo. Beetje de economie stimuleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickvN schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:09:
[...]

Ach boeiend. Dan moet ik er voor gaan zoeken enzo. Beetje de economie stimuleren!
kosten €4,50 bij de blokker.
meen dat de rollen voor erin even duur zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:11:
[...]

kosten €4,50 bij de blokker.
meen dat de rollen voor erin even duur zijn...
http://www.blokker.nl/web...10002&searchTerm=easypull

En die € 1,50 kan ik echt niet van wakker liggen nu, is toch voor kerstmis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:14
Mijn doos wordt morgen ook geleverd... Uitpakken, alles apart in Kerstpapier inpakken, mijn naam erop en onder de kerstboom schuiven >:)

[ Voor 10% gewijzigd door ShitHappens op 26-11-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Laatst online: 16-01-2022
hier ook verzonden, maar verwacht ze nog niet meteen... gaat via kiala, misschien tegen eind vd week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

De vrouwendoos wordt morgen verzonden voor mij, de mannendoos donderdag pas. Ik laat hier ook wel even weten wat de vrouwendoos bevat, lijkt me dat de dozen ongeveer dezelfde waarde zullen moeten bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

had de vrouwenbox niet een iets hogere waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook "Working on it". Goed teken dus, want:
a) zo'n TV kost meer tijd om in te pakken.
b) geduld is een deugd.

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:08:
Bij mij ook "Working on it". Goed teken dus, want:
a) zo'n TV kost meer tijd om in te pakken.
b) geduld is een deugd.

;-)
Hahaha zo dacht ik ook :P staat ook nog workin on it! Word mooie tv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Een TV zou wel koning zijn, als ik dat aan mijn vriendin geef voor kerst, zal ze echt een WTF-momentje hebben. Hebben het er nu zo over, dat als we over +/- een jaar uit huis gaan, haar TV sowieso op de slaapkamer komt.

Ook al is dit wel het laatste wat ik er in verwacht ;(

[ Voor 11% gewijzigd door RickvN op 26-11-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
TVtje dan he, 22".. Maar goed, voor €30,95 zou het alsnog een prima deal zijn.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:55
Marktplaats heeft ook zo iets lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie foto's van de inhoud maken ipv te beschrijven? Ik vind die belgische site van 9lives maar lastig, je moet maar net weten wat een Nilfisk Aero 20/25 of een Yantouch JellyWash 2 design lamp is. Ok, google is your friend, maar een foto is voor iedereen veel leuker natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Als er dozen binnenkomen zullen er ook vast wel foto's komen ;)
Security schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:05:
had de vrouwenbox niet een iets hogere waarde?
Ja 195 ipv 175, maar dat maakt denk ik niet zo veel uit :P

[ Voor 64% gewijzigd door St@m op 26-11-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrouwenbox van Waat.nl van afgelopen keer vorige week teruggestuurd, vandaag geld teruggekregen. In de doos zaten spullen van niveau vlooienmarkt, naast de gebruikelijke SurPlus zalfjes. Maar met terugstorten van geld hebben ze de verzendkosten er niet bij gedaan. Dus dan heb je 2x verzendkosten (van Waat naar ons, plus voor retourzending) betaald = meer dan €10. En dan heb je dus nog niks. Laatste keer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 21:07

Nickos89

Shaka!

Doos is verzonden, morgen tussen 10:30 en 12:30 zal hij op de stoep liggen.. Pakket is 4,6 kilo, dus ik ben benieuwd! Hoop dat ik er niet 2 kilo strooizout oid in zal vinden...
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.