ClickToBuy verrassingsdoos *door slowchat op slot!* Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 43.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickos89 schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:34:
Doos is verzonden, morgen tussen 10:30 en 12:30 zal hij op de stoep liggen.. Pakket is 4,6 kilo, dus ik ben benieuwd! Hoop dat ik er niet 2 kilo strooizout oid in zal vinden...
Geen tv voor jou me thinks, maar respect dat je even zegt hoe zwaar je pakket is. Enne... op de stoep liggen gebeurt alleen als ie met Selektvracht verstuurd is hè. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:21

St@m

@ Your Service

Nickos89 schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:34:
Doos is verzonden, morgen tussen 10:30 en 12:30 zal hij op de stoep liggen.. Pakket is 4,6 kilo, dus ik ben benieuwd! Hoop dat ik er niet 2 kilo strooizout oid in zal vinden...
Ik ben erg benieuwd, 4.6 kilo is een hoop zooi :+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Gewicht van het pakket van mij vriendin is 5,0 kg precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:09:
Maar met terugstorten van geld hebben ze de verzendkosten er niet bij gedaan. Dus dan heb je 2x verzendkosten (van Waat naar ons, plus voor retourzending) betaald = meer dan €10. En dan heb je dus nog niks. Laatste keer geweest.
Dat is illegaal, dus gewoon terug vragen. Ging bij mij bij een mystery box ook lastig maar gewoon alsnog gekregen (andere webshop hoor). Wet is wet, moet niet gekker worden.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 21:07

Nickos89

Shaka!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:23:
[...]

Geen tv voor jou me thinks, maar respect dat je even zegt hoe zwaar je pakket is. Enne... op de stoep liggen gebeurt alleen als ie met Selektvracht verstuurd is hè. :X
Haha, daar ga ik ook niet van uit, maar kan genoeg troep in zitten voor 4,6 kilo. Zolang het geen bakstenen of zoals ik zei zakken strooizout zijn, zal ik vast wel tevreden zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:14
doos(je) is onderweg, weegt 5,5 kg. uitpakfilmpje heb ik hopelijk ook morgen voor jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89

Nickos89

Shaka!

St@m schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:27:
[...]

Ik ben erg benieuwd, 4.6 kilo is een hoop zooi :+
trust me, ik ben meer benieuwd :D of benieuwder.. Wat is goed Nederlands? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89

Nickos89

Shaka!

ShitHappens schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:42:
doos(je) is onderweg, weegt 5,5 kg. uitpakfilmpje heb ik hopelijk ook morgen voor jullie ;)
als ik het zo lees weegt die van mij alweer een stuk minder dan de rest :( meh.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:14
Als het maar niet een doos strooizout van 4kg en $randomAndereRommel is, vind ik het best :p (die stoep van ons is zo klein, daar kun je een half zoutvaatje op kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Mijne staat nog op working on it....
mijn geduld word weer op de proef gesteld...
iphone5 in sept besteld geleverd net voor de kerst..
al verwacht ik de dozen wel eerder in huis.

effin de vrouwenbox staat nog steeds op betaling ontvangen... :O

[ Voor 15% gewijzigd door Security op 27-11-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Mijne staat helaas ook nog op: Working on it. Toch vreemd aangezien ik de eerste nacht om 01:30 besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Same: working on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doos is binnen (PostNL is vroeg hier)
Inhoud:
Voetbal (moet nog opgeblazen worden)
2x 36 cm LED strip 12V
mr. Handsfree laadstation
6 blikjes energy drink
dvd deel 1 en 2 van Dit was het nieuws
Anti roos shampoo
IJskrabber
Poetshandschoen
LED lampje

Beslist niet ontevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:40:
Inhoud:
2x 36 cm LED strip 12V
6 blikjes energy drink
Anti roos shampoo
IJskrabber
Poetshandschoen
LED lampje

Beslist niet ontevreden
Hier zelfde inhoud, echter ik van DWHN alleen deel 1 en dan Halloween 2 erbij.
Voetbal is bij mij trouwens een basketbal (zwart/rood)

[ Voor 5% gewijzigd door sander_kok op 27-11-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Inhoud:
2x 36 cm LED strip 12V
6 blikjes energy drink
Anti roos shampoo
IJskrabber
Poetshandschoen
LED lampje

Beslist niet ontevreden
Is dit € 175,- waard ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Denk dat 99% van de mensen een inhoud zal hebben die hier 99% op lijkt hè.
Men is blijkbaar enorm snel tevreden :)

[ Voor 29% gewijzigd door Brad Pitt op 27-11-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat denk je zelf?
Als je de van/voor prijzen zou pakken op advertenties, dan zou je het mogelijk halen, maar anders kom je er niet echt in de buurt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hmm, gewoon zooi dus.. Dat gaat terug :(

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
St@m schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:51:
Hmm, gewoon zooi dus.. Dat gaat terug :(
Wel eerst even een enthousiaste kick-ass uitpak video plaatsen op Facebook hè voor deze nr.1 shop van NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Dit was trouwens een box van de 2de lading. Moet er ook nog 1 krijgen van de 1e lading..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Inhoud:
2x 36 cm LED strip 12V
6 blikjes energy drink
Anti roos shampoo
IJskrabber
Poetshandschoen
LED lampje

Beslist niet ontevreden
Serieus? Ze beloven boxen met spul waar je wat aan hebt maar je bent afgescheept met rommel ter waarde van een paar euro qua inkoopkosten.

dit soort topics blijven prachtig leesvoer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Tenzij mijn pakketje anders is, gaat het inderdaad keihard terug. 30 euro is niet veel, maar 5 kilo troep schiet ik weinig mee op.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Brad Pitt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:53:
[...]

Wel eerst even een enthousiaste kick-ass uitpak video plaatsen op Facebook hè voor deze nr.1 shop van NL!
Owh wow, een ijskrabber en een poetshandschoen, C2B bedankt!!! Bedankt voor deze geweldige mannenkado's!!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

St@m schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:57:
[...]

Owh wow, een ijskrabber en een poetshandschoen, C2B bedankt!!! Bedankt voor deze geweldige mannenkado's!!
:D
oh god nu ga ik me zorgen maken over mijn boxjes? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:08

Wish

ingwell

Hmm - ik vrees met grote vrezen... Als dit het is, gaat de doos (na uitpakken en posten van de video op de FB pagina van C2B) terug...

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

hoop dat WAAT weer een box doet net voor kerst... dat was vorig jaar een schot in de roos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adogterom
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 12:25
blijf het toch jammer vinden dat mensen allemaal weten wat het risico is, en er toch aan mee willen doen in de hoop dat er iets geweldigs in zit, maar achteraf (en nu zelfs al vooraf) gaan klagen wanneer dat toch niet zo blijkt te zijn.

is dat nu juist niet het leuke van iets bestellen zonder dat je weet wat je precies gaat krijgen?
zou het erg triest vinden wanneer men hun doos terug gaat sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

adogterom schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:01:
blijf het toch jammer vinden dat mensen allemaal weten wat het risico is, en er toch aan mee willen doen in de hoop dat er iets geweldigs in zit, maar achteraf (en nu zelfs al vooraf) gaan klagen wanneer dat toch niet zo blijkt te zijn.

is dat nu juist niet het leuke van iets bestellen zonder dat je weet wat je precies gaat krijgen?
Ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:08

Wish

ingwell

Nou ja, klagen dat er iets niet in zit is het niet. Men zegt dat het een waarde van 175 Euro vertegenwoordigd. Wat hierboven beschreven staat vertegenwoordigt die waarde niet.

Het blijft leuk om dingen te krijgen die je niet verwacht - maar ik verwacht wel value for (indicated) money.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet goed naar de bal gekeken, idd een basketbal, had ook echt geen € 175,- verwacht, voor € 25,- vind ik dat het moet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Allemaal handige dingetjes voor de kerst voor het dobbelen.. Scheelt mij weer kado's kopen :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

m0nk schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:05:
Allemaal handige dingetjes voor de kerst voor het dobbelen.. Scheelt mij weer kado's kopen :P
zo kun je het ook bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
m0nk schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:05:
Ik vind het nogal wat, eventjes voor minimaal 175 Euro spullen verdobbelen. Recessie? Don't think so! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Mjah alsof het allemaal bij elkaar 175 euro waard is.. :P Ja adviesprijzen.. En ik ben er maar 25 euro voor kwijt.. En misschien maak ik er iemand anders ook nog blij mee, is ook wel wat waard toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Het gaat erom dat men goederen van € 175,- aanbiedt voor € 25,-
Als die goederen geen € 175,- waard blijken te zijn is het in mijn ogen oplichting.
Dit heeft niets met risico te maken. Het risico is dat je spullen krijgt waar je niets aan hebt.

En waarom niet terug sturen? Als het bedrijf niet waar maakt wat het beloofd dan keur je het zelfs goed als je er niet op reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:04:
Niet goed naar de bal gekeken, idd een basketbal, had ook echt geen € 175,- verwacht, voor € 25,- vind ik dat het moet kunnen
Een doos vol met echte mannen speeltjes! Wij gaan gewoon 1000 dozen in ons magazijn neer zetten en stoppen deze lekker vol met allereli spul wat wij nog hebben liggen. Het kan van alles zijn maar we verzekeren jou dat jij jouw 25.- euro er dik en dik en dik uit zult halen!
Ik weet niet wanneer ik voor het laatst met een fles shampoo heb gespeeld, of met een blikje energy drink, laat staan met een poetshandschoen :D Maar ik weet wel dat we weer eens dik en dik en dik opgelicht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik snap je punt, maar deel je mening niet. Sure ik zie het ook niet zwart/wit, als er ietwat bruikbaars in zat maar niets super, dan hou ik hem wel. Maar een pakket met echt troep die 0% zou kopen voor 25 euro als je weet wat er in zou zitten, dat noem ik halve oplichting ipv een verrassingsdoos. Een verrassingsdoos is geen argument voor troep slijten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nomad schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:10:
[...]
Een verrassingsdoos is geen argument voor troep slijten :).
Ehhh, nou wel hoor, in 90% van de gevallen. Is de enige/voornaamste reden van het bestaan van deze acties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Brad Pitt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:11:
[...]

Ehhh, nou wel hoor, in 90% van de gevallen. Is de enige/voornaamste reden van het bestaan van deze acties :P
naja je snapt wat ik bedoel :p. Ik verwacht producten met beschadigde dozen e.d. die niet als nieuw verkocht kunnen worden, of producten die niet zozeer waardeloos zijn, maar door weinig mensen het geld waard gevonden worden en zodoende regulier niet goed verkochten.
Maar wat ze nu in de doos stoppen is voor iedereen waardeloos, smaak of niet. En dan noem ik het troep ipv "niet je ding".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik zal, als de rest van de boxen vandaag ook tegenvallen, eens even een mailtje sturen of ik nog kan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:11:
[...]

Ehhh, nou wel hoor, in 90% van de gevallen! Is de enige/voornaamste reden van het bestaan van deze acties :P
Haha precies. Ibood het werk laten doen door boxen te laten verkopen waar je wel wat aan hebt en dan fijn meeliften door troep in een box te smijten die minder waard is dan de doos waar het in verzonden wordt. Vervolgens accepteren dat een aantal mensen de doos daadwerkelijk terugsturen en je hebt zelf nog steeds de grootste verrassing tijdens sinterklaas door je bankafschrift te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kaasplank schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:15:
[...]

Haha precies. Ibood het werk laten doen door boxen te laten verkopen waar je wel wat aan hebt en dan fijn meeliften door troep in een box te smijten die minder waard is dan de doos waar het in verzonden wordt. Vervolgens accepteren dat een aantal mensen de doos daadwerkelijk terugsturen en je hebt zelf nog steeds de grootste verrassing tijdens sinterklaas door je bankafschrift te kijken.
Ik snap alleen niet waarom ze dan keihard oproepen om een unboxing filmpje te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adogterom
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 12:25
Nomad schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:10:
[...]

Ik snap je punt, maar deel je mening niet. Sure ik zie het ook niet zwart/wit, als er ietwat bruikbaars in zat maar niets super, dan hou ik hem wel. Maar een pakket met echt troep die 0% zou kopen voor 25 euro als je weet wat er in zou zitten, dat noem ik halve oplichting ipv een verrassingsdoos. Een verrassingsdoos is geen argument voor troep slijten :).
gezien wat er in die 2 dozen zit die nu ontvangen zijn, zit er wel degelijk spul in ter waarde van ongeveer €175, natuurlijk niet de koopjes prijzen, maar de normale prijzen (lijkt mij ook niet meer dan gebruikelijk om deze prijzen te gebruiken).
kan me voorstellen dat niet iedereen hier gelukkig van word, maar er zullen er ook zat zijn die de anti-roos shampoo goed kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
St@m schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:16:
Ik snap alleen niet waarom ze dan keihard oproepen om een unboxing filmpje te maken :D
Omdat, zoals je al hebt kunnen lezen, er ook mensen zullen zijn die deze inhoud prima vinden en dus blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Ibood dozen en ook de doos van 1dayfly was in het verleden zeker niet tegengevallen.
Maar als er echt waardeloos spul in zit dan gaat ie retour afzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

adogterom schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:16:
[...]

gezien wat er in die 2 dozen zit die nu ontvangen zijn, zit er wel degelijk spul in ter waarde van ongeveer €175, natuurlijk niet de koopjes prijzen, maar de normale prijzen (lijkt mij ook niet meer dan gebruikelijk om deze prijzen te gebruiken).
kan me voorstellen dat niet iedereen hier gelukkig van word, maar er zullen er ook zat zijn die de anti-roos shampoo goed kunnen gebruiken.
Als dat € 175 is ben ik Sinterklaas. O-)

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik wacht netjes af. Als je inderdaad door de track&Trace het gewicht van de doos kan zien, weet je of je wel een tv hebt of niet. Bedoel een tv van 22" weegt geen 4.6 kilo als er nog andere troep erbij zit. Denk dat je meer richting de 10 kilo moet zitten ervoor.

Ik wacht met spanning af. Heb zowel een mannendoos als een vrouwendoos voor mijn vrouw gekocht. Allebei nog op "workin on it"

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

Reken het mij eens voor dan? En ja er zullen er zat zijn die anti-roos shampoo kunnen gebruiken.. maar om daar nou op te gokken als je een verassingsdoos koopt.. Nee. En wat kost dat € 5 euro? Nog 170 te gaan.
En het is leuk dat jij kijkt naar de prijzen die gehanteerd worden op de website, maar dat zou betekenen dat als ze er morgen een wattenstaafje opzetten en ze deze aanprijzen als: Van € 175,00 voor € 0,01 Dat het wattenstaafje een waarde vertegenwoordigd van € 175,00
Onzin!

Voetbal (moet nog opgeblazen worden) € 10,00
2x 36 cm LED strip 12V € 60,00 volgens de site, volgens mij bij IKEA zo rond de € 20, owh wacht, 36cm :D maak er maar € 5 van
mr. Handsfree laadstation € 5
6 blikjes energy drink € 6
dvd deel 1 en 2 van Dit was het nieuws € 10
Anti roos shampoo € 5
IJskrabber € 1
Poetshandschoen € 3
LED lampje € 5

€ 50 euro aan zooi, en dan heb ik erg ruim gemeten

Als dit mijn pakket zou zijn, dan neem ik heel sportief mijn 5 euro verzendkosten voor lief, dat is de gok die je neemt.

[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 27-11-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

St@m schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:23:
Reken het mij eens voor dan? En ja er zullen er zat zijn die anti-roos shampoo kunnen gebruiken.. maar om daar nou op te gokken als je een verassingsdoos koopt.. Nee. En wat kost dat € 5 euro? Nog 170 te gaan.
En het is leuk dat jij kijkt naar de prijzen die gehanteerd worden op de website, maar dat zou betekenen dat als ze er morgen een wattenstaafje opzetten en ze deze aanprijzen als: Van € 175,00 voor € 0,01 Dat het wattenstaafje een waarde vertegenwoordigd van € 175,00
Onzin!
Inderdaad, het gaat niet eens om de 'nuttigheid' van de dingen, maar over de waarde ervan. Als ik iets (wat het dan ook is) koop voor 25 euro, verwacht ik ook een waarde van 25 euro. Ik heb toendertijd van DX ook van die boxes gekocht, ja er zat aardig wat prutzooi in, maar het kwam wel aardig op de waarde van DX-prijzen (NL prijzen zullen aanzienlijk hoger liggen - al waren andere asiashops mogelijk goedkoper).

Als ik het lijstje zo kijk en ik loop de eurowinkel in, ben ik met 10 euro wel klaar.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik ben benieuwd hoeveel boxjes CTB straks terug krijgt _/-\o_

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Had ook een cosmeticabox besteld voor mijn vriendin, ben benieuwd of dat wel bevalt. Anders kan alles terug

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het nuttige spullen zijn houd ik hem gewoon.
Bovenstaand lijstje vind ik nuttige spullen en zou ik gewoon houden. Als er echt iets inzit waar je niks mee kunt, dan gaat hij retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
master_viper schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:34:
Ik ben benieuwd hoeveel boxjes CTB straks terug krijgt _/-\o_
Al zijn het er 400, like they care? Verreweg de meeste mensen zullen de moeite niet nemen: epic win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Brad Pitt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:37:
[...]

Al zijn het er 400, like they care? Verreweg de meeste mensen zullen de moeite niet nemen: epic win.
True en het zou best de strategie van ze kunnen zijn, maar ik koop niet snel weer iets bij clicktobuy, heb nu 2x iets gekocht daar wat qua kwaliteit niet overhoud. Als iedereen in het vervolg weg blijft bij CTB, dan houd het natuurlijk ook snel op voor ze, maar dat zal wel niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

ik wacht het even af maar zal de inhoud hier wel posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
St@m schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:23:
[...]

Onzin!

Voetbal (moet nog opgeblazen worden) € 10,00
2x 36 cm LED strip 12V € 60,00 volgens de site, volgens mij bij IKEA zo rond de € 20, owh wacht, 36cm :D maak er maar € 5 van
mr. Handsfree laadstation € 5
6 blikjes energy drink € 6
dvd deel 1 en 2 van Dit was het nieuws € 10
Anti roos shampoo € 5
IJskrabber € 1
Poetshandschoen € 3
LED lampje € 5

€ 50 euro aan zooi, en dan heb ik erg ruim gemeten

Als dit mijn pakket zou zijn, dan neem ik heel sportief mijn 5 euro verzendkosten voor lief, dat is de gok die je neemt.
is het niet deze meneer handsfree?

http://www.clicktobuy.nl/mr-handsfree-powerbank-10400mah

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 13:46
Die Mr. Handsfree zou ik wel heel handig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Excuus, bij mij geen handsfree laadstation maar een fm transmitter (auto) en mr handsfree digivoice recorder.
De Mr Handsfree laadstation zou ik wel tevreden mee zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door sander_kok op 27-11-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Zoiets zou wel handig zijn,kon het niet zo gauw vinden wat het was, en aan de naam te zien ging ik er maar even vanuit dat het een batterijlader was ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
sander_kok schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:48:
Excuus, bij mij geen handsfree laadstation maar een fm transmitter (auto) en mr handsfree digivoice recorder.
De Mr Handsfree laadstation zou ik wel tevreden mee zijn...
Oke, ja dat is weer wat minder. Nou ben nog steeds heel erg benieuwd wat de rest krijgt. Die van mij staat nog op "working on it", dus heb nog hoop op een tv of zoiets, haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
St@m schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:49:
[...]

Zoiets zou wel handig zijn,kon het niet zo gauw vinden wat het was, en aan de naam te zien ging ik er maar even vanuit dat het een batterijlader was ofzo.
Als het die is, is het mij wel die 30 euro waard.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar je de status van het vrouwenpakket kunt zien?
Ik zie bij de status nergens een bezorgdatum of wat dan ook staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan?
datum staat op 20-11 en de status is bestelling ontvangen.
bezorgdatum kan ik niet aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:23
Ik ben heel erg benieuwd wat er in die doos gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:54:
[...]

en dan?
datum staat op 20-11 en de status is bestelling ontvangen.
bezorgdatum kan ik niet aanklikken.
Same here, zal vandaag of morgen wel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Klopt dat is hetzelfde geval hier...
bij de planning staat: Girlz XL Sinterklaas Pakket dinsdag 27 november
Ben benieuwd (http://www.cosmeticadeals.nl/verzending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik hoef geen contact op te nemen?
Op faceboo stond dat je dat namelijk moest doen als de status niet was omgesprongen naar betaling ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89

Nickos89

Shaka!

sander_kok schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:41:
[...]

Hier zelfde inhoud, echter ik van DWHN alleen deel 1 en dan Halloween 2 erbij.
Voetbal is bij mij trouwens een basketbal (zwart/rood)
ik had exact hetzelfde als jij, alleen dan DWHN deel 2. Kan echter nooit geloven dat je hiermee tot een adviesprijs van 175 euro komt, voel me ergens best wel afgezet.. Haha maar goed, het was een leuke gok :p nu hopen dat de rest van de mensen meer geluk hebben met hun mediaplayers of televisies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:57:
dus ik hoef geen contact op te nemen?
Op faceboo stond dat je dat namelijk moest doen als de status niet was omgesprongen naar betaling ontvangen
Dat heb ik niet gezien..
but then again i'm not on facebook :) en als dat zo is mogen ze wel een mailtje sturen naar alle kopers van die box...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand hier eens laten weten over welk Mr. Handsfree laadstation het nu eigenlijk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:59:
Kan iemand hier eens laten weten over welk Mr. Handsfree laadstation het nu eigenlijk gaat?
Idd, specs en afbeeldingen van alles, zo is het maar een beetje gissen natuurlijk. Ik ben erg benieuwd naar het merk ijskrabber :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

St@m schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:01:
[...]

Idd, specs en afbeeldingen van alles, zo is het maar een beetje gissen natuurlijk. Ik ben erg benieuwd naar het merk ijskrabber :P
Niet naar de poetshandschoen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89

Nickos89

Shaka!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:59:
Het gaat om de Mr Handsfree Family Charger Station :)

http://www.expansys-usa.c...hone-ipod-etc--us-130609/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik had gehoopt op een lader voor AA-batterijen ofzo, want met deze lelijke plastic zooi ben ik inderdaad helemaal niks: http://www.smarthome.com/...y-Charging-Station/p.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
/EDIT
vern**kte de layout

[ Voor 128% gewijzigd door sander_kok op 27-11-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Dat is zelfs met de inkoopprijs nog geen €175 waard... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:23
sander_kok schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:07:
Aantal foto's

spoiler:

/EDIT
vern**kte de layout
Dit is gewoon om van te huilen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Stofbal schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:10:
Jawel, makkelijk
gezien wat er in die 2 dozen zit die nu ontvangen zijn, zit er wel degelijk spul in ter waarde van ongeveer €175, natuurlijk niet de koopjes prijzen, maar de normale prijzen
Dat is namelijk een heel goed merk ijskrabber, daarmee krab je het ijs veel sneller van je ruit.

[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 27-11-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Stofbal schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:10:
Inkoop is altijd wel "iets" lager dan verkoop/adviesprijs ;) De inkoopsprijs van deze artikelen zal "vrij" laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik denk dat er wel meer verschillende boxen komen, maar dat dat verschilt per dag en dat er iedere dag gewoon een lading zal worden gemaakt. Mensen moesten op de facebook pagina toch ook foto's posten?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Al die foto's zijn 403 hier...
wellicht andere image site gebruiken? imgur oid.
kun je meteen thumbnails aanmaken.

[ Voor 18% gewijzigd door Security op 27-11-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Security schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:13:
Al die foto's zijn 403 hier...
wellicht andere image site gebruiken? imgur oid.
kun je meteen thumbnails aanmaken.
Heb ze verwijderd, kwam niet echt mooi in de layout terecht, zal nieuwe plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

sander_kok schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:14:
[...]

Heb ze verwijderd, kwam niet echt mooi in de layout terecht, zal nieuwe plaatsen.
Je hoeft foto's echt niet te spoilen hoor :Y)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

sander_kok schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:14:
[...]

thanks ben benieuwd .. al kon ik uit de reacties opmaken dat het niet veel soeps was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Security schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:15:
thanks ben benieuwd .. al kon ik uit de reacties opmaken dat het niet veel soeps was?
Mja PS3, 42 inch plasma en een 8TB NAS. Je moet het maar kunnen gebruiken allemaal hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Nou ja, ik blijf iig positief tot ik mijn pakketje heb ontvangen.. En hopelijk daarna ook nog :p

Status staat nog op 'working on it'

[ Voor 16% gewijzigd door DuDePrOdUcTiOnS op 27-11-2012 11:16 ]

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89

Nickos89

Shaka!

DuDePrOdUcTiOnS schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:16:
Nou ja, ik blijf iig positief tot ik mijn pakketje heb ontvangen.. En hopelijk daarna ook nog :p
ik zal voor je duimen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Quad schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:15:
[...]

Je hoeft foto's echt niet te spoilen hoor :Y)
Haha, ben van ander forum gewend dat ik het gedeeltelijk kan verbergen zodat er geklikt moet worden om alles te zien. Kon dat hier niet vinden.

Alles op de foto:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img827/3982/20121127092830.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img521/8639/20121127092823.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img580/7334/20121127092815.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img835/9798/20121127092801.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img443/9548/20121127092807.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img585/953/20121127092753.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img6/1370/20121127092743.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img28/8307/20121127092644.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img5/2163/20121127092710.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img820/7796/20121127092703.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img515/6567/20121127092717.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img38/1104/20121127092725.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img526/3267/20121127092734.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:58
"working on it" staat er nog steeds bij mij.

Komt vast omdat die tv wel veel inpaktijd kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
sander_kok schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:17:
[...]

Haha, ben van ander forum gewend dat ik het gedeeltelijk kan verbergen zodat er geklikt moet worden om alles te zien. Kon dat hier niet vinden.
Op dat soort fora zoek ik altijd de optie om dat uit te schakelen, helaas nog niet gevonden tot nu toe.. Erg irritant om voor elke foto te moeten klikken..

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Laatst online: 18:05

krietjur

Where am I?

Topicstarter
Bij mij ook nog "working on it". Ik wacht maar (on)geduldig af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DuDePrOdUcTiOnS schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:19:
[...]

Op dat soort fora zoek ik altijd de optie om dat uit te schakelen, helaas nog niet gevonden tot nu toe.. Erg irritant om voor elke foto te moeten klikken..
Ze in een apart album zetten op je fotoalbum en deze als spoilerlink neerzetten, werkt ook aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
Ik denk (hoop) dat de dozen van vandaag ongeveer dezelfde inhoud hebben. Diegene die die krijgen hebben gewoon dom gezegd "pech". En de andere die hebben wat meer verschillende inhoud.

Muahaha. Nee ik probeer me zelf moed in te spreken merk ik al. What have I done!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Waar is de TV?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd. :p

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Op de Facebook pagina van C2B blijft het angstvallig stil.. :')

Ah ene Niels Baars hangt hier rond op het forum :P Ik wilde het ook al posten daar, maar misschien gooi ik dan mijn eigen glazen in :P Zal wel niet.

[ Voor 54% gewijzigd door St@m op 27-11-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
En de ac/ryan en de bose oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

DuDePrOdUcTiOnS schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:23:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd. :p
Autsj die zit :>
Had mezelf nog wel zo beloofd geen doos te gebruiken maar box....
touché
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.