error_shipping
U was er vandaag op tijd bij en uw bestelling is succesvol door ons ontvangen!
Hieronder kunt u de magazijn planning van ClickToBuy inzien, de dagaanbieding van vandaag is roze gemarkeerd.
Eindelijk gelukt net!
Hieronder kunt u de magazijn planning van ClickToBuy inzien, de dagaanbieding van vandaag is roze gemarkeerd.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hoe hebben jullie besteld? Ik krijg 'm niet in mijn winkelwagen...
Hebbes! Ik probeerde een Kiala punt en hij werkte ineens.
Gelukt
Bij mij werkte het om vooraf in te loggen / registreren 
Ik verwacht er eigenlijk helemaal niets van, maar heb me toch laten verleiden
Wie weet zitten er wel leuke kerstcadeautjes in.
Ik verwacht er eigenlijk helemaal niets van, maar heb me toch laten verleiden
[ Voor 49% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 20-11-2012 15:10 ]
Als het niet werkt even al je sessie cookies enzovoort verwijderen. Bij mij is het ondertussen gelukt.
Hier ook gelukt, inderdaad ook met een kiala afhaalpunt maar dat maakte voorheen weinig uit.
Tnx, nu in 1x alles doorlopenTaenadar schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:10:
Als het niet werkt even al je sessie cookies enzovoort verwijderen. Bij mij is het ondertussen gelukt.
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Heb zowel het mannen als vrouwen pakket besteld. Wellicht zit er nog wat leuks tussen wat mijn vriendin kan gebruiken. En anders heb ik zusjes die ik blij maak met sinterklaas/kerst
Right for all the wrong reasons.
Nou - vooruit dan maar. Na een hele ochtend vruchteloos proberen net nog eens geklikt. Soepeltjes door tot het einde, de bestelling is verwerkt en bevestigd.
Woei - tha meuk is mine! And MINE alone! (en voor iedereen die het ook gelukt is...
)
Woei - tha meuk is mine! And MINE alone! (en voor iedereen die het ook gelukt is...
No drama
Zojuist de bevestiging binnen:
Kiala: 4,09
Was Kiala niet 4,95? Overigens hoop ik juist op niet-gadgets; snijplanken, glazen, messensetje, spelletjes, boeken, muziek, films etc, vind ik allemaal prima!
Was Kiala niet 4,95? Overigens hoop ik juist op niet-gadgets; snijplanken, glazen, messensetje, spelletjes, boeken, muziek, films etc, vind ik allemaal prima!
Hier ook eindelijk gelukt. Zowel het mannen als vrouwen pakket besteld.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
4,09 * 1,21 = 4,95Dagion schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:32:
BTW
Dagion schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:32:
Afhalen bij Kiala punt: € 4,95
Totaal: € 29,95
☻/
/▌
/ \
Mooi dat het nu weer beter lijkt te gaan. Ik verheug me al op het uitpaktopic
Bingo! Kwam er net zelf ook achter met het rekenmachientje.. Zo mijn vriendin maar eens attenderen op de vrouwendeal, mag ze wel zelf aanschaffen dan
Niet verwacht
Toch gezwicht
Het is wachten op de Sint
Voor een mooi gedicht
Toch gezwicht
Het is wachten op de Sint
Voor een mooi gedicht
☻/
/▌
/ \
CTB is onderdeel van ishopzo, welke ook een rc webshop heeft, samen met nog wat parfum en thuistest websites. Zal me niets verbazen dat het dan ook in zo'n style zal zijn, samen met wat Tommy Teleshopping spul (zoals die 'screw remover').Dagion schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:32:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nu nog maar een poging gedaan om te kopen, nu werkt alles perfect dus 1box besteld!
Ik dacht laat ik ook maar eens kijken, alles gaat prima, account aangemaakt, mailtje ontvangen, wil je vervolgens inloggen lukt het niet meer, dus tot nu toe nog niet kunenn bestellen.
Leek me wel een leuk sinterklaaskado
Ik krijg soms de volgende error btw:
Leek me wel een leuk sinterklaaskado
Ik krijg soms de volgende error btw:
Warning: fopen(/home/clicktobuy/domains/clicktobuy.nl/public_html/system//logs/error.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/clicktobuy/domains/clicktobuy.nl/public_html/system/library/log.php on line 12
Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/clicktobuy/domains/clicktobuy.nl/public_html/system/library/log.php on line 14
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/clicktobuy/domains/clicktobuy.nl/public_html/system/library/log.php on line 16
Error: Could not load image /home/clicktobuy/domains/clicktobuy.nl/public_html/image/data/c2b-pakket-sinterklaas.jpg!
Blijven proberen.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
En zodra ik mijn reactie had gepost lukte het ineens wel 
Ben benieuwd, nog nooit een box besteld eigenlijk, bij iBood altijd naast het net gevist.
Ben benieuwd, nog nooit een box besteld eigenlijk, bij iBood altijd naast het net gevist.
Voor mij ook de eerste keer, verwacht er niet al te veel van, valt het sowieso niet tegenguid0o schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:57:
En zodra ik mijn reactie had gepost lukte het ineens wel
Die instelling heb ik ook inderdaad. Ik hoop positief verrast te worden en anders heb ik weer wat sinterklaas kado's als het niks ismodernization schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:57:
[...]
Voor mij ook de eerste keer, verwacht er niet al te veel van, valt het sowieso niet tegen
Heb net de mannenbox gekocht maar ik zie jullie ook posten over de vrouwenbox. Altijd leuk voor mijn vriendin... Maar waar staat dat ding dan? (overigens doet de site het nu weer even niet bij mij
)
- Ah, en nu doet ie het wel weer. Dat was deze dus: http://www.cosmeticadeals...rlz-uber-cosmetica-pakket
- Ah, en nu doet ie het wel weer. Dat was deze dus: http://www.cosmeticadeals...rlz-uber-cosmetica-pakket
[ Voor 23% gewijzigd door Wish op 20-11-2012 16:15 ]
No drama
2 doosjes besteld
vrouwen box voor dinniej en der mams..
mannenbox voor schoonpa en mezelf
ben benieuwd!~
vrouwen box voor dinniej en der mams..
mannenbox voor schoonpa en mezelf
ben benieuwd!~
Verwijderd
Ook besteld. maar inderdaad als het niks is, kadootjes bewaren en volgend jaar met sinterklaas weggevenguid0o schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:59:
[...]
Die instelling heb ik ook inderdaad. Ik hoop positief verrast te worden en anders heb ik weer wat sinterklaas kado's als het niks is
frustratie van de gemiste ibood box ook maar ff van me afgeschud, maar heb geen hogere verwachtingen bij deze sintbox. verbaas me dus maar........
Verwijderd
kreeg net een €5,- kortingsbon in mijn mail voor een of andere facebook actie?
geen idee hoe ik daaran kom, maar dus nog maar een doos besteld voor €20,-
Aangezien je de bestelling bij het verzenden kunt laten samenvoegen betaal je niks extra aan verzendkosten en voegen ze ze samen.
Heel makkelijk, waarom hebben niet alle webshops dit?
Aangezien je de bestelling bij het verzenden kunt laten samenvoegen betaal je niks extra aan verzendkosten en voegen ze ze samen.
Ook maar besteld, ben benieuwd.
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Besteld, proces liep als een trein. Blijkbaar al wat eerder besteld en via de VIP bestelling binnen 2 kliks op de ideal.
Hoe doe je dat dan? Ik heb geen zin om 2x verzendkosten te betalen, maar wil wel voor mezelf en mijn din zo'n doos hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:48:
Nederlands is makkelijker als je denkt
in ieder geval is er een flinke voorraad...
voor de mannenbox verwacht veel AC Ryan spullen.
vrouwenbox... geen idee.
voor de mannenbox verwacht veel AC Ryan spullen.
vrouwenbox... geen idee.
Als je de actie deelt op facebook krijg je 5 euro korting ofzo, gratis adverteren voor bedrijf, eigelijke waarde van zo'n pakket is dus veelal onder de 20 euro (zoals ze die screw-remover met adviesprijs van 35 euro neerzetten, zo kan ik mezelf ook rijk rekenen).Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:48:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als ik het pakket in de winkelwagen wil stoppen blijft hij leeg.
Ook kan ik me niet registeren. Ik kan geen woonplaats en straatnaam invullen. Meer mensen hier last van?
Ook kan ik me niet registeren. Ik kan geen woonplaats en straatnaam invullen. Meer mensen hier last van?
Jup ik ook in ie10 en in chrome doet ie helemaal niks...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik ben benieuwd naar de uitpaksessies hier, binnenkort
Bestellen lukte eerst bij mij ook niet, na tiental keer proberen ging het net uiteindelijk goed.
rond een uur of 16 kon je probleemloos op de site & bestellen, maar momenteel geraak ik er weer niet meer op
Hij doet het weer, net besteld.
Ik heb nu al voorpret, net mijn vriendin vertelt dat ze binnenkort een verassing krijgt..
Whahaha, epic reactie altijd. Die gaat helemaal los als er 5-12 op het raam wordt geklopt
Ik heb nu al voorpret, net mijn vriendin vertelt dat ze binnenkort een verassing krijgt..
[ Voor 75% gewijzigd door St@m op 20-11-2012 18:16 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Mij lukt het niet. Net de mannendoos besteld, en als ik op Cosmeticadeals de vrouwendoos bestel zie ik nergens de optie om de bestellingen samen te voegen. Kon ook niet inloggen met mijn CTB account, heb een nieuwe gemaakt met exact dezelfde gegevens.SeatRider schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:58:
[...]
Hoe doe je dat dan? Ik heb geen zin om 2x verzendkosten te betalen, maar wil wel voor mezelf en mijn din zo'n doos hebben
Nederlands is makkelijker als je denkt
Krijgt iedereen na de eerste bestellingVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:48:
http://www.clicktobuy.nl/...g/gratis-5-euro-code-tip/
☻/
/▌
/ \
nou geef die kortingcode dan maar
post ik de mijne voor de volgende
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Is hij niet persoonlijk op account?Geckoo schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:38:
nou geef die kortingcode dan maarpost ik de mijne voor de volgende
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nope kan ze volgens mij gewoon invullen
Thanks, zojuist gebruik van gemaakt door het 3e pakketje met de code te bestellen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:48:
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Dat gaat niet inderdaad.SeatRider schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:32:
[...]
Mij lukt het niet. Net de mannendoos besteld, en als ik op Cosmeticadeals de vrouwendoos bestel zie ik nergens de optie om de bestellingen samen te voegen. Kon ook niet inloggen met mijn CTB account, heb een nieuwe gemaakt met exact dezelfde gegevens.
Maar als je de 2de mannendoos besteld kun je bij het verzenden voor samenvoegen kiezen.
Die 2 websites zijn totaal niet gelinkt, je moet voor beide een account e.d. aanmaken.
Ik kreeg overigens na de 2de bestelling geen code. Op de factuur staat inderdaad facebook coupon.
Doe eens gek...
* ShitHappens bestelt mannendoos
* ShitHappens bestelt mannendoos
Vanmiddag stond er nog dat ze 1.000 dozen vulden, nu staat er 10.000, hadden niet verwacht dat het zo zou storm lopen denk ik zo.
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Doe eens gek, kep ook eens zo'n doos besteld. Normaal ben ik er niet zo dol op, maar why not ?!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Heb er 3 besteld
2 voor mij en 1 voor mijn vriendin
Nu weer 6000 (gewoon bluf?). Voor de lol een besteld omdat ik nog geld op Neteller account hadnavlim schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:32:
Vanmiddag stond er nog dat ze 1.000 dozen vulden, nu staat er 10.000, hadden niet verwacht dat het zo zou storm lopen denk ik zo.
Ik heb ook een doos besteld ben benieuwd.
Van hun Facebook pagina:
Van hun Facebook pagina:
Beste Facebook Vrienden,
U heeft het waarschijnlijk niet kunnen missen, de storing van vandaag. Om u een beeld te geven van wat er gebeurde hebben we besloten hier even een kort nieuwsberichtje over te schrijven.
Doordat wij tussen 09:00
en 11:00 dinsdagochtend erg veel verkeer kregen op onze website vanwege het Sinterklaas Verrassingspakket kregen onze servers het ineens wel heel erg druk op de vroege ochtend. Hierdoor gingen wij om circa 11:15 volledig “down”. Het down gaan van de site heeft als gevolg dat heel Koopjesjagend Nederland en Belgie in paniek op de F5 toets drukt omdat men denkt dat het daar door beter wordt. Is op zich wel een logische reactie hoor, maar in werkelijkheid denken onze servers op dat moment; “En nu stop ik er helemaal mee!”.
Helaas hebben wij tot 16:00 nodig gehad om al het verkeer en de vele requests weer in goede banen te leiden. In totaal draait ClickToBuy vanaf nu op 6 servers met een vernieuwde Loadbalancing om het verkeer over de servers te verdelen. Om deze nieuwe servers te activeren moesten wij een aanpassing doen in onze DNS-records. Deze aanpassing moest vervolgens weer verwerkt worden door jullie internetproviders. Vervolgens kregen wij nog te maken met wat tegenslagen om alle servers in 1x weer synchroon te laten lopen (wat bij een dagaanbieding erg belangrijk is ivm tijd en voorraad). Kortom, het was een druk dagje maar we hebben ons in ieder geval wel vermaakt en niet verveeld vandaag.
Tijdens het offline zijn hebben onze inkopers zich nuttig gemaakt door onze leveranciers te benaderen en te melden dat de actie een groot succes was. Hierdoor hebben wij tot onze grote vreugde extra boxen kunnen samenstellen met dezelfde (of soms nog grotere) inhoud dan de boxen die we al hadden samengesteld. Mede daarom en om jullie te compenseren voor de downtime hebben we besloten dat de deal ook Woensdag nog beschikbaar blijft.
Tot slot willen wij onze programmeurs die het erg zwaar gehad hebben bedanken voor het feit dat we weer stabiel draaien! Handjes op elkaar voor
Ruben Harms en Remco de Nooijer
p.s: u kunt ze bedanken in de reacties
Ook maar gelijk 1 mee genomen, ben benieuwd of er wat bijzonders in zit. Hoef niet perse die TV maar zo'n mediaspeler(tje) is natuurlijk altijd lekker mee genomen
.
Misschien handig om beheerders in dienst te nemen in plaats van je site te laten beheren door de ontwikkelaars.Tot slot willen wij onze programmeurs die het erg zwaar gehad hebben bedanken voor het feit dat we weer stabiel draaien! Handjes op elkaar voor
Ach, ze hebben tenminste nog het fatsoen om uitleg te geven en excuses te bieden toch
Uiteindelijk kan iedereen die een doos wil hebben er een aanschaffen..
Zo heb 1 mannendoos en me vrouw wilde meteen ook 1 vrouwendoos hahaha benieuwd
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Er bekruipt mij toch een gevoel van er in getrapt zijn..
Ik besteld een box, mede omdat er 1000 weggedaan worden, van deze 1000 zouden er een aantal met ac ryans, of zelfs een tv kunnen zitten. Dat is dus oude voorraad aldus C2B, maar wel iets om mij over de streep te trekken om een box te bestellen.
nu hebben ze het ivm de drukte ineens over 5000 extra boxen die gevuld gaan worden, ik mag er toch wel van uit gaan dat ze niet extra tv's en mediaspelers bestellen hiervoor..
Conclusie is dus dat ik nu een factor 6 minder kans maak op 1 van deze "extra gevulde" boxen?
Ik besteld een box, mede omdat er 1000 weggedaan worden, van deze 1000 zouden er een aantal met ac ryans, of zelfs een tv kunnen zitten. Dat is dus oude voorraad aldus C2B, maar wel iets om mij over de streep te trekken om een box te bestellen.
nu hebben ze het ivm de drukte ineens over 5000 extra boxen die gevuld gaan worden, ik mag er toch wel van uit gaan dat ze niet extra tv's en mediaspelers bestellen hiervoor..
Conclusie is dus dat ik nu een factor 6 minder kans maak op 1 van deze "extra gevulde" boxen?
Vandaag ook maar een doos besteld. Wou er gisteren een halen maar dat lukte dus niet. Wel leuk dat ze de aanbieding verlengen.
Hoop alleen dat de kwaliteit een beetje goed is. Ik hoorde dat de DVD verassing doos een paar maanden geleden niet heel erg "goed" was.
Hoop alleen dat de kwaliteit een beetje goed is. Ik hoorde dat de DVD verassing doos een paar maanden geleden niet heel erg "goed" was.
Heb je uberhaupt het nieuwsbericht van c2b gelezen? nee? Even doen..Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:07:
Er bekruipt mij toch een gevoel van er in getrapt zijn..
ja dat heb ik en ik snap je punt, maar dat neemt mijn gevoel nog niet helemaal weg 
Ik wacht het maar even af
Ik wacht het maar even af
Ik heb inderdaad ook hetzelfde gevoel. Je koopt een doos omdat je kans maakt om leuke dingen en ook op grote dingen. Ze gaan inderdaad niet 5000 dozen bestellen en daar zelf meer dan 25 euro per stuk aan uitgeven. Klinkt beetje als oplichting. Sowieso kans op TV klinkt als kansspel en betwijfel of ze daar vergunning voor hebben.
Verder de storing. Dit lijkt me ook een typische marketingtruck van een dergelijk bedrijf. Dan wordt erover getwitterd en gepraat en klinkt het heel gewild en wil je ook.
Verder de storing. Dit lijkt me ook een typische marketingtruck van een dergelijk bedrijf. Dan wordt erover getwitterd en gepraat en klinkt het heel gewild en wil je ook.
Verwijderd
ik heb dat gisteren via facebook gevraagd.
Ze hebben van de bestaande inhoud meer besteld om zo meer dozen te maken.
Alle dozen zouden dus gelijk moeten zijn kwa inhoud.
Ze hebben van de bestaande inhoud meer besteld om zo meer dozen te maken.
Alle dozen zouden dus gelijk moeten zijn kwa inhoud.
maar overstock kan meer waard zijn dan waarvoor ze verkopen. Ze gaan echt niet meer geld uitgeven dan 25 euro per doos om die extra dozen aan te schaffen.
***Tijdens het offline zijn hebben onze inkopers zich nuttig gemaakt door onze leveranciers te benaderen en te melden dat de actie een groot succes was. Hierdoor hebben wij tot onze grote vreugde extra boxen kunnen samenstellen met dezelfde (of soms nog grotere) inhoud dan de boxen die we al hadden samengesteld***
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ach, het is afwachten.. ik geloof best dat de waarde al bij al meer zal zijn dan 25 euro, maar geen 175 of misschien wel meer euro. Ben benieuwd, maar het zal niet zo mooi zijn als bij de ibood boxen.
Heb even nagezocht op internet, en in eerste instantie was de DVD box niet echt een succes, maar volgens de berichten op het forum is er na contact een goede vervolgactie geweest door Clicktobuy en was iedereen tevredenWoKo schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:07:
Vandaag ook maar een doos besteld. Wou er gisteren een halen maar dat lukte dus niet. Wel leuk dat ze de aanbieding verlengen.
[ Voor 60% gewijzigd door St@m op 21-11-2012 11:15 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb ook wel een raar gevoel bij die extra dozen die ze ineens weten te vullen. Maargoed, met een weekje ongeveer zullen we het weten. Ben erg benieuwd in elk geval naar het uitpak topic.
Krijg zojuist mailtje erover, winkeladvies prijs 175 euro, korting 86%?

Zit ff in de koopjeskelder te kijken, daar zal wel wat spul tussenzitten wat erin zit. Vast geen AC Ryan Veolo.. Dat zou wel nice zijn.
Die hebben ze vast eruit gehaald om in de verrassingsdozen te stoppen
.
Als het een baggerpakket is gaat het rechtstreeks weer terug naar die popie jopies daar.
Vooral dit filmpje vergeet ik nooit weer.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Y15Cy5nNkEI&feature=plcp]
Vooral dit filmpje vergeet ik nooit weer.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Y15Cy5nNkEI&feature=plcp]
[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 21-11-2012 13:01 ]
Beetje kansloos filmpje eerlijk gezegd
⏩ PVOutput☀️
Ik zou voorzichtig zijn met deze verkooptruc. Sowieso is het misleidend om eerst 1000 boxen aan te bieden waarvan in ieder geval 1 box een televisie bevat, om vervolgens die kans misschien te reduceren tot 1 op 6000. Daarmee houd je je niet aan je eigen voorwaarden. De tekst die vervolgens op Facebook wordt geplaatst is te kinderlijk en ongeloofwaardig voor woorden. Wat je vervolgens krijgt: overgebleven oplages van simpele maandbladen, de onvermijdelijke wellness-bon, overgebleven vaderdagpakketjes en misschien zelfs kortingsbonnen. Maar ik ben benieuwd, misschien krijg ik wel ongelijk!!
Geen geluid hier
Ik speculeer liever positiefharibold schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:08:
Ik zou voorzichtig zijn met deze verkooptruc. Sowieso is het misleidend om eerst 1000 boxen aan te bieden waarvan in ieder geval 1 box een televisie bevat, om vervolgens die kans misschien te reduceren tot 1 op 6000. Daarmee houd je je niet aan je eigen voorwaarden. De tekst die vervolgens op Facebook wordt geplaatst is te kinderlijk en ongeloofwaardig voor woorden. Wat je vervolgens krijgt: overgebleven oplages van simpele maandbladen, de onvermijdelijke wellness-bon, overgebleven vaderdagpakketjes en misschien zelfs kortingsbonnen. Maar ik ben benieuwd, misschien krijg ik wel ongelijk!!
[ Voor 62% gewijzigd door St@m op 21-11-2012 13:19 ]
Dat bedoel ik, het slechtste wat ik ooit heb gezien.

Daarom zou ik ook maar niet zoveel vertrouwen hebben in C2B, ik ga voor de televisie en anders stuur ik de doos terug.
Jongens (en meiden) als we nou gewoon even stoppen met van te voren de box af te kraken en wachten op wat er daadwerkelijk in de box zit, (en dan eventueel de box afkraken) zou dat niet een beter idee zijn?
Kon me niet weerhouden en krijg hem nu voor Sinterklaas. Ben erg benieuwd. Wordt de 27e verzonden. To be continued.
Na de BO4U box redelijk afgekapt met deze troep. Maar misschien maar weer overwegen. Zoals de afbeelding doet geloven, moet hier beter spul inzitten.
En daarnaast, in die box zat voor € 60, in deze voor € 175, dus grote win zeg ik.... Straks eens ff over mijn hart strijken.
En daarnaast, in die box zat voor € 60, in deze voor € 175, dus grote win zeg ik.... Straks eens ff over mijn hart strijken.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Het lot heeft mogen beslissen. Mn collega's en ik zaten de hele dag al te bedenken of we het zouden doen en de de Derham heeft mogen beslissen. 2 stuks besteld, ben benieuwd!
lol ook @ alle reacties op het forum daar. Sommige heel zielug, sommige heel enthousiast.. net alsof je dan meer kans hebt op een goede doos. 
Maar ik ging dus even kijken op de site of het al uitverkocht was, dat zou je toch wel verwachten.. gisteren massale belangstelling, meer dan 2000 aanvragen op een gegeven moment, dan zijn we de 6000 nu toch wel gepasseerd dacht ik zo, maar het balkje staat op 30/40%?
Maar ik ging dus even kijken op de site of het al uitverkocht was, dat zou je toch wel verwachten.. gisteren massale belangstelling, meer dan 2000 aanvragen op een gegeven moment, dan zijn we de 6000 nu toch wel gepasseerd dacht ik zo, maar het balkje staat op 30/40%?
[ Voor 48% gewijzigd door St@m op 21-11-2012 14:36 ]
Dat balkje geloof ik al niet meer, gaat gewoon op tijd. Bijna 0:00 uur is balkje bijna leeg.
⏩ PVOutput☀️
Ik ga er dan nu maar even snel 1 bestellen. Waarom kan ik mij nooit inhouden, hoe groot mijn geldcrisis ook is
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik twijfel nog.. na de gefaalde hunt van vorige week (al heb ik wel mn batterijtjes binnen
)
Ik kan me nu nog inhouden maar weet nog niet zeker of ik het wel zal wagen, het is wel 'anders' dan die van ibood dus of het de moeite waard is
Als er zon AC ryan in zit, is het dan de 25 euro al waard? meende dat ze failliet waren dit jaar
Ik kan me nu nog inhouden maar weet nog niet zeker of ik het wel zal wagen, het is wel 'anders' dan die van ibood dus of het de moeite waard is
Als er zon AC ryan in zit, is het dan de 25 euro al waard? meende dat ze failliet waren dit jaar
[ Voor 27% gewijzigd door MusicAddict op 21-11-2012 15:07 ]
Daar doe ik het al wel voor, bij geen interessant spul ga het pakket linea recta terugMusicAddict schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:06:
Ik twijfel nog.. na de gefaalde hunt van vorige week (al heb ik wel mn batterijtjes binnen)
Ik kan me nu nog inhouden maar weet nog niet zeker of ik het wel zal wagen, het is wel 'anders' dan die van ibood dus of het de moeite waard is![]()
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Neem aan dat het dan inderdaad gewoon valt onder koop op afstand
Hoewel je gelijk hebt en volledig in je recht staat, is dat natuurlijk ontzettend misselijke actie.BadpunK schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:22:
[...]
Daar doe ik het al wel voor, bij geen interessant spul ga het pakket linea recta terug
Ik zie liever een grote GoT uitwisselthread.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Doelde eigenlijk op het feit of die dingen het waard zijn kwa gemak, heb wel eens reviews gelezen dat mensen liggen te stoeien met die AC Ryans omdat ze voor geen meter werken (en dus nu geen support hebben gezien ze failliet zijn)BadpunK schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:22:
[...]
Daar doe ik het al wel voor, bij geen interessant spul ga het pakket linea recta terug
Want voor de rest in de box hoef ik het niet te laten
Misselijker dan claimen dat er voor 175 Euro aan spul in zit en die kans waarschijnlijk ongeveer nul is?LiquidT_NL schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:31:
Hoewel je gelijk hebt en volledig in je recht staat, is dat natuurlijk ontzettend misselijke actie.
Denk daar zelf anders over. Overdreven enthousiaste omschrijving + brakke inhoud = stantepede retour.
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 21-11-2012 15:35 ]
Nickname does not reflect reality
Ik heb er 2 besteld. Zie wel wat erin zit. Ben al blij dat het bestellen tenminste wel normaal kan i.t.t. iBood waar de scripters een groot voordeel hadden t.o.v. normaal klikkenden. c2b doet tenminste wel een normaal excuus bij downtime door grote belangstelling, iBood doet het heel slap af, dat ze niet kunnen anticiperen op meer dan 50.000 klikkers.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Sorry dat ik het zeg, maar vind dat retour sturen nou ook wel weer beetje zielig. Je gaat de gok wagen, maar als het niks is, stuur je het terug. Kan mij herinneren dat bij het BO4U verrassingspakket iedereen zijn verlies nam, en er gewoon een wijze les uit had.
Om nou € 12 verzending te betalen over een pakket van € 25, zal er vast wel iets bruikbaars inzitten. Zo niet, so be it. Dan is het eventueel alleen nog maar ibood box of écht niets meer.
Om nou € 12 verzending te betalen over een pakket van € 25, zal er vast wel iets bruikbaars inzitten. Zo niet, so be it. Dan is het eventueel alleen nog maar ibood box of écht niets meer.
Ik zal vanavond even een doos bestellen.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Gaat mij ook niet echt om de inhoud qua 'nuttigheid' of dergelijke, maar mijn 2 acties bij iBood resulteerde ook in een defect RC vliegtuig (maar omdat het een veiling is, geen retour, garantie ervan was kastje muur met fabrikant/ibood) en een pakket van prul die ik bij DX of soortgelijke voor een factor 2 goedkoper kon krijgen.
Om verder maar niet te spreken over adverteren van 175 euro met 86% korting.
Om verder maar niet te spreken over adverteren van 175 euro met 86% korting.
Hier ook nog een twijfelgevalletje..
Iemand nog een kortingscode liggen? Dan krijg je er na mijn bestelling weer 1 terug
Iemand nog een kortingscode liggen? Dan krijg je er na mijn bestelling weer 1 terug
Dit topic is gesloten.