Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:25
Ik vind de genoemde hoes iets minder, teveel ruimte. Kan ook zijn omdat ik die voor de N8000 heb. Goedkope autohouders bij de Action voor € 4,-.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:22
Anoniem: 342849 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:17:
[...]

Bedankt voor de toevoeging.
Alleen 3 wkn levertijd? "Objectlocatie: Hong Kong, Hongkong"
De link die ik gaf heb je het met 2 dgn.
Had ik vergeten te vermelden, duurt idd even voordat je 'm binnen hebt. In mijn geval 18 dagen, maar gezien de prijs vind ik 't dat wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04:11
Hoi, ik wil graag een aangepaste ROM er op zetten.
Ik heb de handleiding pdf gevonden, maar waar vind ik een goede ROM, en welke moet ik hebben?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-01 09:44
maurits82 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 21:30:
Hoi, ik wil graag een aangepaste ROM er op zetten.
Ik heb de handleiding pdf gevonden, maar waar vind ik een goede ROM, en welke moet ik hebben?
Alvast bedankt!
Een goede ROM vind je gewoon in dit topic (: . Taigu heeft er een mooie ROM van gemaakt.

Volgens mij staat ie hier:

Download: http://www.mediafire.com/?m6fqtwbsitsv1

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb Chrome geïnstalleerd als browser maar heb ontzettende moeite met het sluiten van tabs, als ik op het kruisje klik dan moet ik 15 keer drukken voordat ie het tabblad sluit, kent iemand dit?

Ik las al dat andere rom beter reageert op aanraken, maar ik heb geen last van schermflikkeringen en alles werkt verder prima dus zie nog geen reden om een custom rom erop te zetten (maar als iemand me kan overtuigen dan doe ik t uiteraard)

• Android Wuppy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2021
Anoniem: 342849 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:39:
Ik heb dit ook!

Heb ook presies alle stappen gedaan volgens de PDF.
Na de CHERRY_M-1038_TWEAKERSV1.02_CWM update keer start hij wel op met Cherry logo en vervolgens niets.
Of ik kom weer terug uit in de CWM mode.
Ook de stappen voor het wissen 4.1 - 4.9 helpen niet om door te booten verder dan cherry logo.
Stap 4.1 - 4.12 start oude firmware weer op.
Stap 3.9 staat soms ook in een loop.
Bij stap 1.2 heb ik als begin de nieuwste Cherry gebruikt en die van 23-11 om te proberen.
Als ik de orginele nieuwste Cherry firmware terug flash werkt alles van ouds.
Ben tijdens het flashen wel foutmeldingen tegen gekomen...

Update 1
Heb nu een groter probleem.
Na het flashen van de orginele firmware start nu helemaal niet meer op ook niet met de reset.
Nu 3x de orginele terug geflasht en volgens het "RKBatchTool" is dat juist gedaan.
Echter geen beeld meer na indrukken powerknop.
Kan nog wel connecten met "RKBatchTool"

Update 2
Heb hem inmiddels weer aan de praat gekregen met de update tools van Yarvic volgens hun procedure
Blijkbaar wist tool 1 alle wel alle data en blocks en tool 2 flasht de nieuwe firmware
Uitleg: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-6K7NZW6YWVWT.pdf

Ik wacht nu éérst wel even af op reacties betreffende de foto van de foutmeldingen die ik heb gepost voordat ik verder ga.

Update 3
Vanmorgen met frisse moet opgestaan en nogmaals geprobeerd.
Hetzelfde gedaan als voorgaande berichten met als verschil....
Bij de éérste keer de CHERRY_M-1038_TWEAKERSV1.02_CWM firmware geinstalleerd te hebben kwam ik weer in de CWM mode (bleef in loop staan)
Toen de flash nog een keer geschreven vanuit CWM, dus in totaal 2x achter elkaar.
Nu start de Cherry wel op met de CHERRY_M-1038_TWEAKERSV1.02_CWM :)

Waarschijnlijk heeft het toch wat te maken met de Yarvic tools die ik gebruikt heb.

Kortom het werkt nu. :9~
Ik kreeg ook jouw op foto getoond foutmelding, maar helaas nog een keer flashen werkte niet. Ik kwam ook van Yarvik, dus dacht dat het daar aan lag. Ik ben even aan het stoeien geweest en uiteindelijk is het gelukt.

Wat werkte niet:
1- Tweakers ROM flashen via de CMW van Taigu (zelfde foutmelding; E:/cache niet bereikbaar)
2- andere ROMS (decontaminate, CM10.1) flashen via CWM
3- dalvik cache wipe, factory reset, etc
4- CWM via Flashmyandroid.com
5- Opnieuw Cherry officiele ROM + CWM + Tweakers ROM (foutmelding Format System,already unmounted)
6- andere CWM
7- update.img flashen via Yarvik tool1 en 2

Wat werkte waarschijnlijk wel:
optie 1: vanuit CWM Format system voordat ik ging flashen
optie 2: vanuit CWM eerst System mounten via "Mount en storages" en dan ROM flashen

Ik vermoed dat optie 2 het gedaan heeft.

Het kost een paar uur, maar dan heb je ook wat :)
Ik zal vanavond eens kijken wat de verschillen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Voor de zekerheid, als je die melding in CWM krijgt, ga niet flashen! De mounts kloppen dan namelijk niet. Herstart opnieuw in recovery, dan moet de melding weg zijn. Dit geldt voor zowel "mijn" CWM als de meer recentere.
Taigu schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 08:33:
@Mol, als je die meldingen in cwm recovery krijgt, dan zijn a) of niet de juiste img bestanden geselecteerd bij het flashen of b) de tablet is niet opnieuw gestart na de eerste keer starten in cwm recovery. Anyway fijn dar het werkt, ik zal de handleiding nog even nalopen.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
jjohnnie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:55:
[...]

Een goede ROM vind je gewoon in dit topic (: . Taigu heeft er een mooie ROM van gemaakt.

Volgens mij staat ie hier:

Download: http://www.mediafire.com/?m6fqtwbsitsv1
Dat zijn alleen Chromefixes, ROMs kun je hier vinden: http://www.wuala.com/joepmeloen/Cherry%20M1038/ , Tweakers ROM staat in de tweakers map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-05 13:22
Inmiddels uitverkocht, ook op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-05 13:22
Kruidvat heeft met die tablet volgens mij een enorm succesnummer te pakken, inclusief de hoes. Eind vorig jaar ging de prijs al omlaag naar 149,- waarna de tablet in een mum van tijd was uitverkocht. Kruidvat kocht nieuwe partijen in en de verkoop ging weer verder. Onlangs ging de prijs naar 99,99 en weer was de tablet in een mum van tijd uitverkocht. sinds gisteren is de tablet weer online verkrijgbaar, na 1 dag uitverkocht te zijn geweest. Ook de hoes met keyboard is weer online verkrijgbaar, na een paar dagen uitverkocht te zijn geweest. Kruidvat verkoopt zich echt scheel met die dingen. ik denk dat een paar inkopers bij Kruidvat op dit moment feest vieren... :+

EDIT: ik heb er sinds gisteren zelf ook één en ik moet zeggen, ik ben er erg tevreden over. zonet de keyboardhoes erbij besteld. Hij draait android 4.1.1. Wifi goed, beeld goed, geen geflikker, gewoon alles goed werken. Vandaag geroot en adfree (http://www.eapktop.com/tag/adfree-android-apk) erop gezet, dus geen knipperende ad-banners in apps meer voor mij. ;)
Voor de tool om mee te rooten en een uitgebreide handleiding, volg deze link:
http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=1956
De site nanospic.ro is al een tijdje down, maar op de mirrorsite in bovenstaande link kun je hem ook downloaden. werkt ook dat niet meer(het is maar een dropbox-link, dus veel verkeer is niet toegestaan), dan kun je hem nog hier downloaden, mijn eigen site:
http://bluelake.nl/files/RootBurner.zip
nb: mocht je de camera wat wazig vinden: op de lens zit een plastic beschermfolietje wat er nog af moet.. ;)

Het rooten is heel eenvoudig:
- Neem een microsd en formatteer die op je pc, fat32.
- pak de zip uit en plaats die in zijn geheel, dus ook wat er in de root staat, inclusief readme, op je microsd.
- zet je kruidvat-tablet uit
- stop de microsd in je tablet
- zet de tablet aan
- wacht een paar seconden
- hopla, je tablet is geroot.
- verwijder de microsd terwijl je tablet aan staat (software gaat nu verder)
- als je tablet is herstart, ga dan naar de systeeminstellingen
- kies voor een factory reset, dus terug naar fabrieksinstellingen. (Dit MOET! doe je dit niet, dan kun je de meeste apps in Google Play niet installeren, je krijgt dan een foutmelding!)
- En klaar. Opnieuw de boel instellen en vanaf nu kun je apps installeren die ROOT nodig hebben, zoals Adfree. :Y

[ Voor 59% gewijzigd door poktor op 16-03-2013 00:19 . Reden: typo en aanvulling met links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-05 10:18
@poktor

Dit forum gaat over de Kruidvat Pro-Line 2. en dus niet over de tablet die voor 99,- wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delchrys
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
Hallo allemaal,

ik ben in bezit van een yarvik xenta 10ic en dit schijnt dezelfde tab te zijn als de proline 2/m-1038.
Wat zijn nou echt de verschillen in de verschillende custom roms die er her en der op het forum zwerven vergeleken met de stock rom van yarvik???
Ik zit te twijfelen of ik er wel aan moet beginnen aan een custom rom en wat voor voordelen het brengt.
Ik hoop dat iemand me het duidelijk kan maken hoe het een beetje in elkaar zit en op welke basis van jelly bean de diverse roms gemaakt zijn.

Bedankt en groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader2003
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik heb de tweakers 1.02 Rom geinstalleerd en deze werkt opzich prima. _/-\o_
Google chrome krijg ik echter niet aan de praat deze blijft crashen.(ook met de fix v1 en v2)
Wat mij verder opvalt is dat tijdens het laden als de tab uit staat het scherm licht oplicht en niet uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter1908
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2024
De Pro-Line 2 van Trekpleister is toch zeker dezelfde versie als die van de Kruidvat?
Deze staat aankomende week in de folder en hier op de site http://www.trekpleisteron...ine2tabletPCDualCore.html
Vanaf 26 maart voor €139,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:22
peter1908 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:30:
De Pro-Line 2 van Trekpleister is toch zeker dezelfde versie als die van de Kruidvat?
Deze staat aankomende week in de folder en hier op de site http://www.trekpleisteron...ine2tabletPCDualCore.html
Vanaf 26 maart voor €139,99
Alleen de schermresolutie is anders, 1024x768 ipv 1280x800, de rest lijkt me wel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter1908
Moet haast dezelfde wel zijn.
Dat verschil in schermresolutie heb ik op fora over de Kruidvat versie ook al voorbij zien komen. Daar stond ook 1024x768 en bleek later 1280x800.
Wellicht dat ik deze ga halen aangezien die bij Kruidvat al weer een tijdje uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Laatst online: 19:46
ik heb er vanmorgen 2 bij trekpleister gehaald. Wel op allebei een paar dode pixels maar voor dat geld verwacht ik geen top of the line. Misschien trekken er nog een paar weg.
Resolutie is inderdaad 1280x800. Ga binnenkort 2 dochtertjes blij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter1908
Heb er ook 1 gehaald, dezelfde inderdaad als in de tijd bij Kruidvat lag.
Voor een beetje surfen en wat filmpjes kijken prima ding! Scherm valt me niet tegen voor dit geld. Heb tot nu geen enkel probleem met dit exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508512

Ik heb gisteren ook deze tablet gekocht bij de Trekpleister, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.
Vooraf had ik al diverse fora afgestruind en ik was echt wel een beetje sceptisch, maar aangezien de negatieve zaken altijd eerst worden genoemd, gunde ik het wel het voordeel van de twijfel.
Dus goede afspraken gemaakt bij Trekpleister, dat ik de tablet mag terugbrengen als ik niet tevreden was (binnen 2 weken, op papier!)
Maar tot nu toe ben ik meer dan tevreden.

Ik vind het een mooie, snelle tablet. In tegenstelling tot de beschrijving in de folder heeft deze dus ook een scherm van 1280x800.
De firmware is volgens mij ook ge-update:
Dit staat er bij mij:
Buildnummer:
PC1038_ANDROID4.1.1-v1.00.00
Xenta_Tab10_201-eng 4.1.1 PC 1038 20130305.140649 release keys

Dat lijkt me dus een nieuwere firmware dan waarover hier de laatste maanden wordt geschreven.
De tablet zat nog nieuw in de gesealde verpakking dus daar is niemand mee aan de gang geweest.
Deze lijkt me 100% identiek aan de Yarvik Xenta 10-201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-04 22:47
Ik heb sinds gister ook een tablet van de trekpleister. Nu valt me op dat er in het midden een pixel blijft hangen op 1 kleur.
Hoe is de trekpleister met garantie?
Of zijn de pixels te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Laatst online: 19:46
@zzz16, ik heb ook een paar pixels die niet goed zijn, op beide tablets. Maar het stoort me niet genoeg om te proberen te ruilen.

Trouwens, ik moet zeggen dat de accu duur mij 100% meevalt, na wat ik in dit topic gelezen had.
Ik hoop wel dat er de komende tijd geen issues op gaan treden maar tot nu toe ben ik erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Ik ben wel geinteresseerd in een romdump van de Xenta fw. Mocht iemand tijd/zin hebben: http://android.podtwo.com/romdump/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508512

Ik wil het zeker wel voor je proberen op te halen en dan via Wetransfer of Dropbox naar je toesturen maar dan heb ik wel een wat gedetailleerder handleiding nodig over wat te doen, ik ben hier totaal niet in thuis.
Dus als je dat ziet zitten wil ik je wel helpen aan de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-05 20:33

migros

Nooit meer een Samsung

Ook net besteld. ik hoop maar niet dat er dode pixels op het display zitten.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
Ik ben benieuwd of er al iets te doen is tegen het uiterst vervelende gezoem van de tablet.

Terugsturen is uiteraard nog altijd een optie, met 99% kans dat ze daar niets aan veranderen.

Gezoem wat standaard uit de tablet komt en gezoem wat uit de oordopjes komt wanneer er audio speelt op de tablet. Uiterst vervelend. Kan er flink chagrijnig van worden wanneer ik rustig en stil in bed lig bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Is dat gezoem bij de tablet van de Kruidvat of ook die van de Trekpleister?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 509509

Ik heb ook een tablet van Trekpleister gekocht, ben er bijna zeer tevreden mee.
Een groot probleem is, dat de kindle app niet functioneerd.
Ik heb verbinding met de bibliotheek en alle boeken worden getoont wil ik echter een boek lezen, word het
gedownload en er komen alleen blanko bladzijden, of gaat zelfs terug naar de browserzijde.
Is er iemand die dat probleem kent en kan mij iemand helpen??
Ik wil graag mijn boeken willen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 509509

Ik heb ook een tablet van Trekpleister gekocht, ben er bijna zeer tevreden mee.
Een groot probleem is, dat de kindle app niet functioneerd.
Ik heb verbinding met de bibliotheek en alle boeken worden getoont wil ik echter een boek lezen, word het
gedownload en er komen alleen blanko bladzijden, of gaat zelfs terug naar de browserzijde.
Is er iemand die dat probleem kent en kan mij iemand helpen??
Ik wil graag mijn boeken lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman456
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05 13:53
Ik heb ook 2 tablets voorzien van de nieuwe firmware. Het ging niet allemaal in een keer goed, ik heb de SD kaart opnieuw beschreven zelfs maar op een gegeven moment was het er. Ik kan echter niet meten of het tablet langer doet met de accu sinds de nieuwe software. Maar het zou zo kunnen zijn en ik vind de nieuwe software best prettig.

Waarom ik schrijf is dat de nieuwe software niet goed omgaat met de kruidvat tablet-hoes met toetsenbord. Boven de 2 zit een aanhalingsteken maar volgens de huidige software een apenstaart. En dat klopt niet. Zie hier het kruidvat toetsenbord.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Album=BUS4QXXU

Ik had begrepen op tabletsupportje het kruidvat toestenbord als volgt moet instellen:

Instelligen - Taal en Invoer - FYSIEK TOETSENBORD - GASIA USB KB11 - Hier moet je het Engels(US) - Adroid keyboard selecteren.

Een standaard US Android keyboard is dus anders.

Taigu, kan jij hier iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Ik begrijp je niet helemaal. Is de optie niet aanwezig in de tweakers rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-04 20:04

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

ik heb ook precies zo'n Xenta tablet.. alleen niet van Yarvik.. maar de tablet geeft Xenta aan.. bij de trekpleister gehaald.. en nou ben ik over 2 dingen niet te spreken..

het toestenbord: ik typ best snel, en vaak laat hij 2 letters weg en wil ik bijvoorbeeld ''nee'' intypen typt hij né, en dan moet ik dat weghalen, dus druk ik 1 keer op dat knopje boven enter (backspace geloof ik) en dan haalt hij 2 of 3 letters weg?! en vaak laat hij ook gewoon letters weg, terwijl het al aangaf dat er op die letters zijn gedrukt.. doe je dit sloom heb ik er geen last van, doe je dat sneller heb ik het constant! en scrollen is een DRAMA! ik moet met mn vinger op en neer blijven bewegen over heel t scherm wil ik naar de onderkant van een site of iets dergelijks gaan.. maak ik kleine beweginkjes met mn duim, scrollt hij tot ik mn vinger ervan af haalt, dus het haakt.. maar maak ik een langere haal, dan gaat hij gelijk onder naar de pagina of bovenaan.. zo irritant als je wat aan het kijken bent!! ik weet niet hoe ik deze problemen kan oplossen.. maar ik dit t scrollen en t typen zo'n drama op dit ding! op m'n Lifetab van Medion heb ik deze problemen helemaal niet! en met deze sta ik er wel mee te kijken.. weet iemand hier een oplossing voor of iets dergelijks? hij is niet geroot, niet geupdate, standaard Android zat er op toen ik de tablet kocht! (4.1.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman456
Inderdaad Taigu, het Gasia usb keyboard staat niet als mogelijkheid in de getweakte rom. Als het ksn graag een update.
PS 2:de link van de foto van het keyboard stuur ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android Wuppy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik heb ook eens problemen met de invoer gehad, maar dat was mogelijk niet met een fysiek toetsenbord (weet het niet mer), maar sowieso met de touchscreen invoer.
De tablet bleek aan de lading last te hebben van slechte en haperende invoer. Zonder kabel totaal geen last.

Shot in the dark, maar je kan het eens proberen

(ben trouwens ook benieuwd naar de rom van de trekpleister op onze cherry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-04 20:04

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

^ het is zowel als op de lader & van de lader.. gewoon altijd dus!! om gek van te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader2003
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-11-2022
Kan het kloppen dat de nederlandse spellings controle het niet doet onder de tweakers v2 rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

MY 2 bits over dit brakke ding.

Scherm is zeer mooi. Alleen heeft ie geen goede respons. Verder is ie zo traag als stront en Google Chorme werkt niet meer op dit ding, crashte namelijk op de site van Facebook en sindsdien wil ie niet meer opstarten, herinstallatie bood geen soulaas. Verder is niet niet zo handzaam en echt heel traag. Wat de Wifi betreft, lijkt het alsof ie af en toe gewoonweg vastloopt en niet meer werkt en na een paar seconden loop ie weer. Heb toch wel redelijk spijt. Mijn Ipad 1 werkt beter dan dit ding. Video's van Youtube zien er gewoon niet uit. Applicaties zijn zo traag als het maar kan. Ik had toch meer verwacht. Qua specs zou ie net zo snel moeten zijn als de Ipad 3, dat is ie dus niet, want naast me Ipad 3 lijkt het een tablet uit 2009.

Als iemand intresse heeft voor een zacht prijsje (hij is pas twee weken oud) mag ie me mailen trouwens.

Oh ja de mijne komt van de trekpleister.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
Ik heb de ROM van Taigu er op staan, maar wil de tablet eigenlijk terugsturen voor reparatie.
Het gezoem lijkt steeds luider te worden, maar misschien is dat alleen perceptie. Dan nog, ik vind het dus steeds vervelender en het hoort gewoon niet. Wellicht doen ze er helemaal niets aan, dan zorg ik dat ze hem uiteindelijk gewoon terug nemen.

Mijn vraag is nu: kan ik gewoon de ROM van de cherry-support-site halen en die er op flashen? En hoe unroot ik hem en hoe haal ik CWM er van af? Want het lijkt me dat de tablet in oorspronkelijke staat gebracht moet worden voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Gewoon flashen met de originele software van Cherry, dan is CWM weg en is root ook verwijderd. Restore optie werkt het beste dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendence
  • Laatst online: 13-05 18:44
En het is weer tijd voor de aanbieding nu 139.99 euro.

http://www.kruidvat.nl/do...zine.html#/spreadview/10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328283

De proline2 huidige rom versie is zoooo traag. Ik ben benieuwd of daar nog verandering in gaat komen. Welke custom rom versie's zijn voor de proline2 beschikbaar? ---misschien een idee omdat in de sp te vermelden---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman456
Taigu, is dit een mogelijke accu?

Dikte van de accu is 7 mm. Capaciteit 8000mAh

http://www.made-in-china....attery-for-Tablet-PC.html

[ Voor 4% gewijzigd door Herman456 op 06-05-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 515350

Sinds 15 mei 2012 een 10 inch tablet van kruidvat. Voor mijn doeleinden goed genoeg qua prijs.
Een euvel dat veel tablets en ook mobielen hebben is de capaciteit en levensduur van de batterij/accu.
Ook in mijn geval, waarbij de in te pluggen stekker ook niet robust is.
Goed, binnen een jaar oplaad probleem. Contact met Kruidvat, afgeven bij Kruidvat filiaal zij zouden voor de rest zorgen.
Route : Afgegeven op 8 april, filiaalhouder was al geinformeerd, op 24 april gebeld naar de status van de reparatie, blijkt deze pas opgehaald te zijn bij filiaal op 23 april (!). Op 7 mei nog steeds geen gerepareerd tablet mogen ontvangen.
In hun garantie bepalingen staat : zij streven er naar mankementen op te lossen binnen 14 dagen, SBB welke de reparaties uitvoert spreekt altijd over 15 werkdagen ( =3 weken zonder feestdagen).
Ik ben van mening dat een klant niet de dupe mag worden van ruis op de diverse communicatielijnen binnen Kruidvat.
Garantie :Binnen 14 dagen(vanaf 8 april) gerepareerd, anders vervangend exemplaar of geld terug zoals zij dat zelf op internet aangeven.
Ik denk dat men als klant met een reparatie behoorlijk geduldig moet zijn ( laat ik mij netjes uitdrukken ), ik heb geen idee hoe dit eindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04:11
maurits82 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:14:
Ik heb 2 cases besteld voor:Ik weet even niet welke van de 2 ik heb ontvangen (zat geen kaartje bij), maar dit zijn de foto's van de eerste die ik heb ontvangen.

+ Past redelijk, iets aan de krappe kant, in ieder geval niet te ruim dat hij gaat schuiven.
+ Een gaatje voor de stroomtoevoer is er makkelijk bij te maken met een standaard gatenmaker.
- hij is nét te krap (door de afslopende randen van de tablet), waardoor hij opbolt in het midden & het klepje niet volledig goed dicht gaat (dat het magneetje het magneetje raakt).

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Al met al vind ik hem absoluut prima passen. Niet perfect, maar ik merk er in gebruik weinig van. Ben er erg blij mee!
(ik heb wel volgens mij per ongeluk de Xoom 1 besteld (kleiner), ipv de Xoom 2.
Even nog een update.

Het hoesje van de Samsung Tab 2 gebruik ik niet meer. Dat geschuif in het hoesje & de randen voor het scherm zijn gewoon te irritant.
Ik gebruik nu de Xoom 1, nét iets te strak om het flapje netjes strak voor het scherm te kunnen klappen (kan wel maar zit een zeer lichte bochel in omdat hij strak staat).
Maar een hoesje van de XOOM 2 zou dus gewoon de beste moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05 07:43
Net een firmware update gedaan via http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=2310 en blijkbaar toch een paar nieuwe dingen binnengehaald want het typen is veel beter nu, daar waar voorheen af en toe letters bleven hangen. Nochtans is het een image van 11/12/2012 en heb ik mijn tablet pas in januari aangeschaft. Blijkbaar dus niet met de meest recente firmware? Aanrader dus voor wie ook problemen zou hebben met een haperend toetsenbord.

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05 07:43
Ondertussen zit ik op de tweakersrom van taigu die het eveneens goed doet. Wat zijn eigenlijk de grootste pluspunten tgo. de laatste update van de standaard cherryrom? Chrome krijg ik niet aan de praat.

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 517572

Wie heeft een werkende rom voor de nieuwe versie van de Cherry Mobility PC-1038 met boot V1.22 verkocht vanaf Maart 2013 ?De oude versie is boot V1.16,maar deze software werkt hier niet op.Flasht 'm wel,maar start niet op (bootloop). De clockwork recovery werkt ook niet met deze boot versie.Geeft een zwart beeld na opstarten.Alleen weer werkend te maken door de originele firmware te flashen.Heeft ook problemen met opstarten van bepaalde apps zoals Songpop en Superslots 2013. Beeld gaat op zwart en geeft alleen een gekleurde lijn bovenin beeld.Hierin draait de app.Op het scherm kun je wel selecties maken,maar er is niets te zien.Afsluiten met de 'Home' of back button werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -gekko-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-06-2023
Via de site van trekpleister.nl zijn de volgende tablets te vinden:
M906T Pro-Line 9.7’’ HD tablet voor 113,02
M906 Pro-line 9.7 inch wit voor 133,02
M1038 10.1" Pro-Line 2 tablet PC Dual Core voor 146,04

Welke tablet heeft volgens jullie de beste prijs/kwaliteit verhouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516704

Hey luitjes

Is er iemand die hier of via PM mij een foto kan laten zien van de 220 voeding van de M-1038.
Ik heb onlangs een andere tablet verkocht en schijnbaar doet die oplader die erbij zit het niet, nu wil ik graag zeker weten dat die ik hier nog heb ook die van de M-1038 is voordat ik hem ruil en met een andere niet orginele lader zit.

BvD Rene

Heb via andere forum al foto ontvangen is dus opgelost toch dank

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 516704 op 21-05-2013 10:21 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

En weer te krijgen bij de kuidvat :)

http://online.kruidvat.nl...ntent=tablet+pc&utm_term=

/me besteld heeft :P

[ Voor 86% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-05-2013 21:27 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188596

Iemand ervaring met de nieuwste exemplaren van de M-1038?
Volgens de Cherry site zijn de firmware`s niet uitwisselbaar tussen de "oude" en de nieuwste exemplaren verkocht in Mei.
Blijkbaar zijn er veranderingen in de hardware. Ik ben wel benieuwd of de nieuwste exemplaren wel goed dimbaar zijn, een beter reagerend scherm hebben en/of geen last meer hebben van gezoem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe versie werken sommige apps niet op. Scherm is wel gewoon dimbaar.Verder geen problemen. Songpop en slots 2013 werken niet. Probleem met videosturing. Ruzzle en candy crush werken wel. Het ziet er gelikt uit,maar het is gewoon chinese bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:06
Hee mannen,

ik sta op het punt deze tablet te bestellen..

Even voor de duidelijkheid; betreft het nog steeds deze?

http://online.kruidvat.nl...XW96M8JJa3CwvZpslxxS3XPjQ

Hier wordt nog steeds over een resolutie gesproken van 1024*768. Wat daarnaast gek is, wanneer ik op de website van kruidvat op tablets klik onder 'Cartridges & Elektronica' klik kom ik hier uit:

http://www.kruidvat.nl/do...XW96M8JJa3CwvZpslxxS3XPjQ

En zegt de website dat de 10.1" tablet is uitverkocht. Echter wanneer ik in de zoekbalk rechtsbovenin zoek op: "M-1038" dan vind ik de tablet wel en staat er dat hij binnen 1-2 werkdagen bezorgt wordt.. Heeft iemand hier er onlangs nog één besteld toevallig?

EDIT: Er blijken 2 te zijn? https://www.kruidvat.nl/d...T&postalcodelocator=M1038

Bij de linker staat wel de resolutie wel op 1280*800 maar deze is uitverkocht, en bij de rechter staat de lage resolutie van 1024*768 en deze is nog op voorraad. Ik heb er een beetje een vreemd gevoel bij!

[ Voor 17% gewijzigd door powermarcel10 op 25-05-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

oudere model en het nieuwere model. Resolutie is 1280*800 als ik me niet vergis.

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407111

Ik heb die van 146 euro gisteren ontvangen. Totnu heel blij met dit tablet!! van de 16 GB flash is trouwens 12GB over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Anoniem: 407111 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 10:20:
Ik heb die van 146 euro gisteren ontvangen. Totnu heel blij met dit tablet!! van de 16 GB flash is trouwens 12GB over
En de resolutie?? :) En hoe snel had je hem na bestellen binnen?

[ Voor 8% gewijzigd door powermarcel10 op 26-05-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1280 x 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Thanks.. En levertijd? Hier lees ik nogal wisselende verhalen over.. Op de website staat op werkdagen voor 19:00 besteld, de volgende dag in huis, maar heb ook wel levertijden van 18+ dagen voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrijdag besteld rond 14:00 u en zaterdag om 13:00 via PostNL gekregen. Minder dan 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Voor de liefhebbers: Hier schijnt een goede Cyanogenmod 10 ROM voor deze tab te staan:

http://www.flashmyandroid...-ROM-cm10-v2-0-(01-27-13)

(je moet wel zijn ingelogd om hem te kunnen downloaden en de reacties te kunnen lezen)

Iemand toevallig al ervaring met deze ROM? Ik heb de tablet NET besteld.. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer eerst maar eens een CW of TWRP erop te zetten,is mij nog niet gelukt.Loopt telkens vast op een zwart scherm.Degene die op het internet te vinden zijn,zijn voor de oude versie.Heb verschillende geprobeerd,maar zonder resultaat.Lijkt te zitten in de boot versie.Oude is V1.16 en de nieuwe tablets hebben V1.22,Als iemand een mod werkend hebben gekregen op het nieuwe tablet,houdt ik me aanbevolen voor een HowTo.De mod moet er eerst op om een werkende custom rom erop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Anoniem: 517572 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:40:
Probeer eerst maar eens een CW of TWRP erop te zetten,is mij nog niet gelukt.Loopt telkens vast op een zwart scherm.Degene die op het internet te vinden zijn,zijn voor de oude versie.Heb verschillende geprobeerd,maar zonder resultaat.Lijkt te zitten in de boot versie.Oude is V1.16 en de nieuwe tablets hebben V1.22,Als iemand een mod werkend hebben gekregen op het nieuwe tablet,houdt ik me aanbevolen voor een HowTo.De mod moet er eerst op om een werkende custom rom erop te krijgen.
Hmmm, ik ben benieuwd! Ik zal er ff mee gaan stoeien.. Is het trouwens niet gewoon mogelijk om de root voor elkaar te krijgen met bijvoorbeeld Odin? Dit werkte met mijn GS3 het makkelijkste.. Of moet het echt per se met die versie van Taigu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 13:10
ik heb het geprobeerd maar de tablet start bij mij niet meer op.

ik heb taigu zijn handleiding gevolgd met de CHERRY_M-1038_CWM_RecoveryV1.2. totdat deze opgestart is en daarna deze stappen:

Put on root of external SdCard
In CWM wipe data/factory reset
In advanced menu wipe dalvik cache
From main menu select install zip from sdcard
Select choose zip from external sdcard
Process takes ~10 minutes(hier gaat het bij mij mis denk ik, hij is binnen 1 minuut al klaar. Vreemde is ik zie de interne sd kaart niet en kan deze ook niet mounten dus ik vermoed dat hij daar op stuk gaat)
It will say complete but is not complete until it returns to menu...patience
When returned to menu select go back
select reboot system now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Na het zien van deze positieve review ..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pOYnoyoOyj4]

en deze positieve reactie ..
Anoniem: 407111 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 10:20:
toch maar tot bestellen overgegaan :P

Heb de Kruidvat tablets nu al een poos in de gaten gehouden. Vond de 7" te klein. Wilde geen 9,7" met single core processor, wilde geen 10,1" zonder IPS scherm en lage resolutie ... dus nu zijn met deze M1038 alle specs helemaal goed! Cortex A9 dual-core, IPS scherm, 1280x800 .. dezelfde specs als een Samsung Galaxy Tab 2 van mijn vriendin, maar i.p.v. 1,0 GHz zelfs 1,6 GHz en voor de helft van de prijs! .. dus ik ben _heeeel_ benieuwd! :)

spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
sweetdude schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:14:
ik heb het geprobeerd maar de tablet start bij mij niet meer op.

ik heb taigu zijn handleiding gevolgd met de CHERRY_M-1038_CWM_RecoveryV1.2. totdat deze opgestart is en daarna deze stappen:

Put on root of external SdCard
In CWM wipe data/factory reset
In advanced menu wipe dalvik cache
From main menu select install zip from sdcard
Select choose zip from external sdcard
Process takes ~10 minutes(hier gaat het bij mij mis denk ik, hij is binnen 1 minuut al klaar. Vreemde is ik zie de interne sd kaart niet en kan deze ook niet mounten dus ik vermoed dat hij daar op stuk gaat)
It will say complete but is not complete until it returns to menu...patience
When returned to menu select go back
select reboot system now.
Maar is rooten met 'CHERRY_M-1038_CWM_RecoveryV1.2' op dit moment de enige optie voor deze tablet? Of moeten Odin en dergelijke tools ook gewoon werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
eerlijk bekennen, geen flauw idee. ik heb nog niets anders hier voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:46
Weet iemand of het ook mogelijk is om hem gewoon in de winkel te kopen?
Het schilt weer 5 euro en dan heb ik hem gelijk. Maar ik heb ook niet zo,n zin
om voor noppes naar de kruidvat te gaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Afbeeldingslocatie: http://www.mashaarlemmermeer.nl/data/styleit/images/telefoon.jpg

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
Wazzup! schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:08:
Weet iemand of het ook mogelijk is om hem gewoon in de winkel te kopen?
Het schilt weer 5 euro en dan heb ik hem gelijk. Maar ik heb ook niet zo,n zin
om voor noppes naar de kruidvat te gaan. :p
Ik zou zeggen bespaar je de hele aanschaf, scheelt een hoop ellende.

Het ding kost niet veel, maar je krijgt ook niet veel. Ik zou hem zelf geen 2de keer aanschaffen. Hij is leuk als tablet voor de kinderen of om mee te prutsen.

Maar hij hangt vaak vast;
Als de batterij leeg is gaat hij uit zich zelf swipen en tikken;
Ondanks dualcore draait het niet soepel;
geen of weinig ondersteuning;
zicht op verbetering is er niet;
Scherm is erg helder;

En dan heb je nog de individuele problemen per tablet, er zijn meldingen dat de camera scheef zit, een zoemend geluid eruit komt etc etc. Al heb ik blijkbaar geluk gehad en een exemplaar gekregen wat alleen de algemene problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ervaar die problemen helemaal niet? Ik gebruik hem best intensief (internet, spelletjes, films, muziek en ereader), maar hij is bij mij geen enkele keer vastgelopen en soepelheid heb ik niet heel veel issues mee.
Maar misschien heb ik geluk?

Behalve de helderheid van het scherm, het scherm is inderdaad fel, zelfs op de laagste stand.

(Ik heb hem als Yarvik Xenta bij de Kijkshop gekocht, overigens).

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 27-05-2013 12:14 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Middelburg -Zuid heeft er nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-05 13:46
anandus schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:13:
Ik ervaar die problemen helemaal niet? Ik gebruik hem best intensief (internet, spelletjes, films, muziek en ereader), maar hij is bij mij geen enkele keer vastgelopen en soepelheid heb ik niet heel veel issues mee.
Maar misschien heb ik geluk?

Behalve de helderheid van het scherm, het scherm is inderdaad fel, zelfs op de laagste stand.

(Ik heb hem als Yarvik Xenta bij de Kijkshop gekocht, overigens).
Ik denk dat de Yarvik kwalitatief net wat beter is als die van de Kruidvat.
Die van mij (Kruidvat) gaat ook een eigen leven leiden als de batterij leeg raakt. Als ik dan de standaard lader aan sluit gaat hij raar doen (verkeerde dingen aanklikken), met een andere lader heeft hij gewoon een heel eigen leven (van alles wordt aangeklikt zonder dat je het scherm aanraakt). :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Anoniem: 517572 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:40:
Heb je deze al geprobeerd? Deze recovery images zijn redelijk recent nog ge-update: (27/04/2013)

http://androtab.info/clockworkmod/rockchip/

Meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2102679

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saphire
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-06-2022
Ik wil een sd kaart halen Wie weet wat hij precies aankan? Zou een 64 gb class 10 goed gaan of kan ik beter max 32 gb kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Saphire schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:53:
Ik wil een sd kaart halen Wie weet wat hij precies aankan? Zou een 64 gb class 10 goed gaan of kan ik beter max 32 gb kopen?
Op de website van kruidvat staat:

"16 GB flash geheugen (uitbreidbaar tot 32 GB) met micro SD."

Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Nog iets anders over de firmware.. Ik las op veel plekken dat het lastig is om een custom rom te creëren omdat de sourcecode van de tablet niet is vrijgegeven. Op de site van Tabletsupport.eu staat hij echter gewoon:

http://www.tabletsupport.eu/cherry/announcements.php?aid=8

Linkje naar de download:

http://www.filehosting.or...elease_source_code.tar.gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saphire
Dank je wel powermarcel. Ik had dat inderdaad ook gezien maar ik was benieuwd of er mensen zijn die het toch voor elkaar hebben gekregen een groter gb kaartje werkend te krijgen. Mijn ervaring is dat dat soms wel lukt zoals bijvoorbeld bij mijn telefoon. Zoals ik het nu begrijp zou dus een 16 gb kaart in elk geval goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb er een 32GB kaartje inzitten en werkt feilloos. @powermarcel10 heb je die nieuwe CMW al getest?Voor welk apparaat moet je hem dan binnenhalen? Geen Pipo M3 of Yarvik Xenta tab10ic te vinden in het rijtje en zeker geen m-1038.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:46
sweetdude schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:03:
[...]

Ik zou zeggen bespaar je de hele aanschaf, scheelt een hoop ellende.

Het ding kost niet veel, maar je krijgt ook niet veel. Ik zou hem zelf geen 2de keer aanschaffen. Hij is leuk als tablet voor de kinderen of om mee te prutsen.

Maar hij hangt vaak vast;
Als de batterij leeg is gaat hij uit zich zelf swipen en tikken;
Ondanks dualcore draait het niet soepel;
geen of weinig ondersteuning;
zicht op verbetering is er niet;
Scherm is erg helder;

En dan heb je nog de individuele problemen per tablet, er zijn meldingen dat de camera scheef zit, een zoemend geluid eruit komt etc etc. Al heb ik blijkbaar geluk gehad en een exemplaar gekregen wat alleen de algemene problemen heeft.
Heb hem gisteren toch maar besteld en vandaag binnen gehad.
En ik ben positief verrast over de tablet.

Bij mij draait het allemaal zeer vlot. Me zus heeft een galaxy tab 2 maar deze is duidelijk sneller.
Antutu scoort hij ca 9600

Ook ziet het scherm er erg netjes uit de kijkhoek is ook meer dan goed. Heb geen last van knipperend scherm zoals ik hier had gelezen. (bij lage helderheid)
Ook geen zoemend geluid.
Het geluid op zich stelt dan weer niet al te veel voor maar het voldoet.
De afwerking is niet onaardig op de scherpe randjes aan de zijkant na dan. (haal ik nog wel waterproof schuurpapiertje langs)
En de wifi mja die is niet al te best vergelijkbaar met de psvita die ik heb.
Toch maar is een extender aanschaffen wifi signaal is hier toch al niet best. (betonnen vloeren)

EDIT: Overigens nog wel een raar bugje me batterij blijft op 100% staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
ik heb nog even geprutst met de cyanogen, maar krijg hem niet aan de praat op de tablet.
Met de CWM 1.2 eerder in dit toppic krijg ik de foutmeldingen die KML ook al melde
en lukt het niet om de interne SD kaart te mounten waardoor de installatie faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470810

ik heb een week geleden de m-1038 gekocht voor 140 euro bij de kruidvat.
hij is echt geweldig snel en groot. het probleem is dat hij links boven losraakt. vastklikken werkt niet, want dan gaat hij meteen weer los. een ander probleem is dat op de doos en site staat dat hij 16 gb flash geheugen heeft. die van mij heeft bij interne opslag 2 gb en bij nand flash 4,27 gb, dus maar 6.27 gb. klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Hoi mannen,

ik heb het net binnen! Eerste indruk is best goed. Hij voelt solide aan, en is redelijk snel. Ik ben Android gewent op een Samsung Galaxy S 3, en ja, dan voelt het uiteraard allemaal iets minder 'smooth'. Maar hoe dan ook, best een aardig ding! :)

Paar dingetjes.. Ik heb 4 dode pixels vermoed ik. Ik heb wel eens gehoord dat je het scherm kunt calibreren, en hiermee dit soort puntjes uit het beeld scherm te krijgen. Iemand tips? Een dode pixel is en blijft natuurlijk een dode pixel, maar ik heb dus wel eens gehoord dat sommige pixels dood lijken, maar dit niet blijken te zijn. Ik denk niet dat ik er mee terug ga, het is verder niet ontzettend hinderlijk zover..

Wat betreft de resolutie.. Ik heb de app screenresolution gedraaid (gratis in de appstore) en hierop krijg ik te zien dat de resolutie 1280 X 752 zou zijn.. Zou iemand anders deze app ook even willen installeren om te checken of jullie tot dezelfde conclusie komen?? Op mijn telefoon krijg ik wel juiste waarden te zien met deze app.

Dan de firmware.. Standaard staat hier:

Kernel-Versie
3.0.8+ saka@linuxfire #50.
Build-nummer
PC1038_ANDROID4.1.1 -v1.00.00
Xenta_TAB10_201 -eng 4.1.1 PC1038 20130309. 142821 release-keys

Deze gegevens vind ik wat vreemd. Zo klinkt de kernel versie behoorlijk aftermarket, en staat er dus in het buildnummer dat deze build van een Yarvik Xenta komt? :p

Ben benieuwd welke waarden jullie aantreffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:17

ManiacsHouse

Scheisse!

powermarcel10 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:15:
Hoi vrouwen,

...
Paar dingetjes.. Ik heb 4 dode pixels vermoed ik. Ik heb wel eens gehoord dat je het scherm kunt calibreren, en hiermee dit soort puntjes uit het beeld scherm te krijgen. Iemand tips? Een dode pixel is en blijft natuurlijk een dode pixel, maar ik heb dus wel eens gehoord dat sommige pixels dood lijken, maar dit niet blijken te zijn. Ik denk niet dat ik er mee terug ga, het is verder niet ontzettend hinderlijk zover..
Dode pixels = omruilen. Ik had er 3 en kreeg gewoon een nieuwe mee. Wel even moeten zeuren bij Kruidvat want die verwezen me meteen naar de garantie terwijl ik het ding net 1 dag in huis had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
ManiacsHouse schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:32:
[...]

Dode pixels = omruilen. Ik had er 3 en kreeg gewoon een nieuwe mee. Wel even moeten zeuren bij Kruidvat want die verwezen me meteen naar de garantie terwijl ik het ding net 1 dag in huis had.
Als dat heel makkelijk zou gaan zou ik dat ook wel doen. Probleem is dan alleen dat het ding opgestuurd moet worden want mijn plaatselijke kruidvat levert ze niet.. Ik ben bang dat ik dan weer minimaal 3 week moet wachten op een vervangend exemplaar. Nou woon ik in Groningen, dus er zullen vast meer kruidvatten (is dat een woord? :p) zitten, maar volgens mij worden ze bijna alleen nog maar via de website verkocht is het niet?

En wat zeg je van mijn andere bevindingen trouwens?? :)

[ Voor 3% gewijzigd door powermarcel10 op 29-05-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188596

Snippo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:55:
[...]

Ik denk dat de Yarvik kwalitatief net wat beter is als die van de Kruidvat.
Ik heb enkele maanden geleden de Yarvik Xenta en de M1038 tegelijk in huis gehad en ze waren geheel identiek. Alleen een andere lader bij de Yarvik. Aangezien de nieuwste exemplaren van de Kruidvat tablet standaard worden geleverd met Yarvik firmware zal het nu niet anders zijn.
De klachten over de Yarvik Xenta 10 zijn ook identiek aan die over de Kruidvat M1038.
De Yarvik lijkt mij de meerprijs dan ook absoluut niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:17

ManiacsHouse

Scheisse!

powermarcel10 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:37:
[...]

Als dat heel makkelijk zou gaan zou ik dat ook wel doen. Probleem is dan alleen dat het ding opgestuurd moet worden want mijn plaatselijke kruidvat levert ze niet.. Ik ben bang dat ik dan weer minimaal 3 week moet wachten op een vervangend exemplaar. Nou woon ik in Groningen, dus er zullen vast meer kruidvatten (is dat een woord? :p) zitten, maar volgens mij worden ze bijna alleen nog maar via de website verkocht is het niet?

En wat zeg je van mijn andere bevindingen trouwens?? :)
Kan nu niks testen... Die van mij is ter reparatie opgestuurd... :(
Maar hoe lang heb je de tablet nu? Net binnen? Ik zou gewoon Kruidvat bellen en zeggen dat dit natuurlijk geen doen is. :P Wet koop op afstand geld hier toch ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Ik heb hem inderdaad net binnen. Uiteraard kan ik hem wel opsturen, maar zoals gezegd ben ik hem dan weer een paar week kwijt vermoed ik.. :( Als ik hem bij de Mediamarkt had gekocht was ik er natuurlijk direct mee terug gegaan.. Misschien kan ik wel bellen en vragen of ze me een filiaal in de buurt kunnen noemen waar ze op voorraad liggen. Wanneer ik er daar dan één kan omruilen zou ik het wel doen..

Ik moet zeggen dat ik niet echt last van die pixels heb, maar het is natuurlijk wel een beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 08:41
Heeft iemand een idee of het mogelijk is om deze tablet achterin een auto te plaatsen? Op een manier zodat 2 kinderen er samen naar kunnen kijken?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Anoniem: 470810 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:52:
ik heb een week geleden de m-1038 gekocht voor 140 euro bij de kruidvat.
hij is echt geweldig snel en groot. het probleem is dat hij links boven losraakt. vastklikken werkt niet, want dan gaat hij meteen weer los. een ander probleem is dat op de doos en site staat dat hij 16 gb flash geheugen heeft. die van mij heeft bij interne opslag 2 gb en bij nand flash 4,27 gb, dus maar 6.27 gb. klopt dit?
nand flash staat hier op 12,24GB vrij van 16GB en intern 224MB in gebruik van 1,97GB dus 16 + 2 = 18 GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

powermarcel10 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:15:
Hoi mannen,

ik heb het net binnen!
hier ook vanmiddag binnengekregen :)
Eerste indruk is best goed. Hij voelt solide aan, en is redelijk snel.
hij is heel snel idd .. alleen het typen gaat matig. Heb alle controles nu onderhand wel uitgezet maar valt toch niet mee dit allemaal te typen. Dat gaat op de Samsung Galaxy tab 2 van m'n dinnetje toch stukken sneller en met minder fouten. Ben nog geen kalibratie optie tegengekomen, dat had die direct bij ingebruikname.

De zijkanten zijn wat scherp, maar met een cover is dat natuurlijk opgelost. Scherm is prima, maar de kleuren zijn iets minder verzadigd dan de tab2 .. maar doet er nauwelijks voor onder!!! Wel heb ik bij een zwart beeld een lichte veeg ergens in het midden, was me verder nog niet opgevallen. Is nog niet erg hinderlijk maar als je er donkere films op gaat kijken wordt dat vast anders. Ben dat niet echt van plan, daar heb ik hem niet primair voor..

(vanaf hier maar ff met de pc verder .. gaat me even te traag en batterij zit op 10% onderhand)
Wat betreft de resolutie.. Ik heb de app screenresolution ged[raaid (gratis in de appstore) en hierop krijg ik te zien dat de resolutie 1280 X 752 zou zijn.. Zou iemand anders deze app ook even willen installeren om te checken of jullie tot dezelfde conclusie komen?? Op mijn telefoon krijg ik wel juiste waarden te zien met deze app.
zal ik zo ff doen
done, 1280x752 pixels, maar dat vermoedde ik al, denk dat er 48 pixels vanaf gaan voor de onderste balk ;)

Bron: screenresolution

The following size does not include the height of the bottom status bar.
confirmed :)

Dan de firmware.. Standaard staat hier:

Kernel-Versie
3.0.8+ saka@linuxfire #50.
Build-nummer
PC1038_ANDROID4.1.1 -v1.00.00
Xenta_TAB10_201 -eng 4.1.1 PC1038 20130309. 142821 release-keys
zelfde versie hier ook, precies identiek!

Ben de tablet direct gaan gebruiken vanuit de doos en heb hem intensief gebruikt en pas vanavond de helderheid eens teruggeschroefd. Toch al reeds 5u25min op de lading uit de fabriek en nu nog 9% resterend.

edit:
hmmm .. vannacht keurig aan de oplader gelegd, maar hij heeft niet opgeladen. Kan aan mij gelegen hebben dat ie niet goed contact heeft gemaakt toen ik erbij weg liep. :/

Nu heb ik hem op het werk via USB aan mijn laptop hangen, maar dan laadt ie ook niet op. Zal toch niet driver gerelateerd zijn? M.a.w. opladen alleen via de adapter?

[ Voor 24% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-05-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Nou ik ga toch maar terug met de tablet. Na het kijken van wat filmpjes beginnen de dode pixels me toch te irriteren. Ik stuur deze tablet weer terug in de hoop dat ik mn geld terug krijg. Ik ga vanmiddag even de stad in om bij de filialen van Kruidvat en Trekpleister te kijken of ze hem ergens op voorraad hebben.

Mocht dat niet het geval zijn dan ga ik langs bij Norrod of Kijkshop voor de vergelijkbare Yarvik versie al is die een paar tientjes duurder.

Denken jullie dat ik het exemplaar in de winkel even mag checken op dode pixels voor ik hem meeneem? Of is dat niet gebruikelijk..

Iemand ervaring?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MartijnA3 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:18:
Heeft iemand een idee of het mogelijk is om deze tablet achterin een auto te plaatsen? Op een manier zodat 2 kinderen er samen naar kunnen kijken?
Gezien het IPS scherm een aardig grote inkijkhoek heeft, zou je gewoon deze kunnen proberen. Heeft ook nog een kogelgewricht dus ook nog enigzins draaibaar :)

Bron: http://www.123bestdeal.eu...stable-car-headrest-mount

Afbeeldingslocatie: http://pub.i12cover.nl/img/31/8122temp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pub.i12cover.nl/prod/ea3dd3515e8c5d223b50b0de760f58af.jpg

't is dat ik geen kids heb, best mooi ding :)

Heeft iemand ervaring met deze .. ???

Cherry Mobility ProLine 2 M1038 360° Rotating Tablet Case

Afbeeldingslocatie: http://pub.i12cover.nl/img/161/182907.jpg

ik moet nog even een goede cover zien te scoren. Anders ga ik vanmiddag ff bij de mediamarkt kijken of ik daar deze kan scoren ..

Case Logic Universal 10.1” Tablet Folio

Afbeeldingslocatie: http://www.mesajilhnos.com/files_productos/galeria/10515-GALUFOL110-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aceronline.es/shop/images/extras/extras_UFOL110_1.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Alfa Novanta op 31-05-2013 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb er eentje bij DealExtreme* gekocht, maar die was wel 8 euro, volgens mij kan je er eentje voor minder in Nederland krijgen (de dag nadat ik een hoesje besteld had, zag ik hoesjes voor 5 euro in de supermarkt liggen :') )

* Past net, vanwege een verschuifbaar haakje., zit wel over de koptelefoonjacket heen. Geen gat voor camera en doet goedkoop aan, maar werkt verder prima. Het beschermt en ik kan mijn tablet schuin rechtop zetten, precies zoals laatste plaatje (zit een stukje klitteband op de onder-/achterkant, zodat-ie blijft staan. Slim en simpel :P ).

[ Voor 58% gewijzigd door anandus op 31-05-2013 09:23 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

vandaag bij de Mediamarkt precies zo'n ding gezien van het merk 'Trust'. Zag er wel goed uit :)
ik moet nog even een goede cover zien te scoren. Anders ga ik vanmiddag ff bij de mediamarkt kijken of ik daar deze kan scoren ..

Case Logic Universal 10.1” Tablet Folio

[afbeelding]

[afbeelding]
bij de Mediamarkt moest ie 39,99 kosten :/ .. gelukkig zat de BCC er tegenover 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saphire
Ik heb de case met toetsenbord bij de kruidvat er bij besteld. Deze vind ik wel fijn werken. Oogt wel goedkoop, bijna alle hoesjes zijn tegenwoordig van pu leer. Het maakt het totaal wel een stuk dikker maar het werkt wel erg fijn als je veel moet typen. Verder ben ik zelf ook positief over de tablet. Ik heb deze net een paar dagen in bezit. Geen dode pixels, goede batterij en fijn scherm. Enige minpunt is een wat matig wifi ontvangst.

Iemand ervaring met een 64 gb kaartje in de tablet trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 23:55
Sinds gisteren gaat mijn proline 2 niet meer aan.

Onderstaand procedure werkt ook niet :

- Zorg er voor dat de tablet volledig is uitgeschakeld (dus niet aan of in standby staat)
- Sluit de oplader aan
- Druk de 'terug' toets in en hou deze ingedrukt (knop naast de volumetoetsen)
- Sluit de microUSB kabel aan en druk even op de aan/uit toets

Weet iemand wat ik nog kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Ik heb mijn tablet inmiddels terug gestuurd vanwege de 5 dode pixels in de hoop dat Kruidvat mijn centjes keurig netjes terug stort.. ;)

Omdat ik geen zin had om lang op een nieuwe te moeten wachten heb ik een Yarvik Xenta Tab10-211 gekocht. Deze qua hardware identiek aan de prolineM-1038, alleen heeft een wat ander uiterlijk. (wit van voren, geborsteld aluminium achterkant rondere afwerking en een paar tientjes duurder)

Ik heb het toestel inmiddels geroot aan de hand van deze handleiding. Wat ik nu voor elkaar probeer te krijgen is het installeren van CWM, om daarmee in de toekomst andere roms/kernels en andere packages te kunnen installeren.
Hier loop ik echter tegen wat problemen aan. Ik kan de RKAndroidTool niet gebruiken omdat ik de melding; 'No Found RKAndroid rock usb' blijf krijgen. Ik heb al verschillende drivers handmatig proberen te installeren via apparaatbeheer, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Wat wel lukt is de drivers via PDAnet te installeren, de tablet in downloadmode zetten, en dan via adb pushberichten naar te tablet te sturen.

Omdat dit de enige mogelijkheid lijkt te zijn om verbinding tussen de pc en de tablet te krijgen, wil ik kijken of ik CWM via adb comandos op de tablet geïnstalleerd kan krijgen. Ik heb echter (nog) GEEN idee hoe dit werkt!

Ik heb een CWM versie gevonden voor de M-1038: Klik!.

Mijn vraag is of iemand van jullie hier ervaring mee heeft. Dus het installeren van CWM via adb. Andere tips om dit toch voor elkaar te krijgen met de RKAndroidTool zijn ook welkom!

EDIT: Half uurtje later...

SHIT!!! Ik heb hem om zeep geholpen..

Na via adb in te typen: 'adb reboot bootloader' startte de tablet opnieuw op in download modus, waarbij de pc de tablet ineens wel goed herkende als rk30. Vervolgens was ik dus ineens WEL in staat om via RKAndroidTool een zip te flashen. Ik heb toen CWM voor de M-1038 geflast. Dit leek eerst goed te gaan, maar opeens begon de tablet te trillen en hield hier niet meer mee op!! Toen heb ik hem uitgeschakeld, en als ik hem nu probeer aan te zetten krijg ik eventjes het CherryMobile teken in beeld, en valt hij weer uit. Opstarten in downloadmode lukt ook niet..

Ik denk echt dat dit niet meer te fixen is.. KAK!!! Kort avontuurtje dus.. Ik heb weer een les geleerd.. Heeft iemand nog tips? Zo niet, wat kan ik volgens jullie het beste doen? Heb hem net een paar dagen..

EDIT 2: Nog een half uurtje later...

Na veel toetsencombinaties geprobeer te hebben kom ik toch in download/recovery modes terecht!! Geen beeld, maar de RKAdroidTool zegt weer; "Found RKAndroid Loader Rock USB". Dat is dus veelbelovend..

Wat ik geprobeerd heb is de firmware van de Tab10-201 erop te zetten. Dit gaat goed, alleen dezelfde symptomen. Ik denk dat de Tab-211 dus toch net een beetje anders is, al zijn de specifikaties praktisch identiek.

Probleem is dat de firmware van de Tab10-211 niet online staat.. Ik heb Yarvik daarom net al een mail gestuurd in de hoop dat ze me die alsnog kunnen en willen opsturen.

Is er hier anders niet toevallig iemand met een Tab10-211 die zijn firmware kan backuppen en uploaden? Wordt voor betaald!

[ Voor 33% gewijzigd door powermarcel10 op 02-06-2013 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Mijn ervaringen tot dusver:

Batterij valt mij 100% mee! Keurig nu steeds opgeladen en bijna leeggebruikt en als je wifi ook nog eens uit zet als je het niet gebruikt scheelt dat bakken! 10+ uren of zo.

Scherm was ook in de tuin gisteren wel do-able. Moest wel op het helderste maar wel te doen en je zag de kleuren ook nog wel.

Geluid kan redelijk luid, wel wat schel soms, maar voor zo'n apparaat vind ik het prima. Zal het nog eens vergelijken met de Samsung Galaxy Tab 2 van vrouwlief. Koptelefoon nog niet geprobeerd maar zit er eigenlijk niet over in.

Wifi bereik is goed, maar mijn HP laptop kwam verder. Heb nu een extender in gebruik genomen om in de tuin ook wifi te kunnen pakken. Zonder lukte dat net niet. Tip: wifi analyzer

Typen vind ik wel drama :/ .. typ op zich niet bijster snel, maar wel met 2 handen .. maar elke 20 letters slaat hij steeds 2 na elkaar over .. terminste dat nu al een paar keer gehad. Om dan de cursor er precies tussenin te zetten om de missende 2 letters te typen is bijna niet te doen. Geen idee waarom het zo stroperig gaat soms. Heb volgens mij alle controles onderhand wel uit staan ..

Tekst Copy-paste is werkelijk een ramp!! :( Om met die 2 haakjes een stuk zin te selecteren vergt engelen geduld .. en dan gaat het met knippen en plakken ook nog niet altijd goed. Knippen niet, maar invoegen vanaf klembord kan ik niet vinden als ik bijvoorbeeld een URL wil plakken in de browser. Misschien een weetje maar nog niet gevonden.

Bouwkwaliteit is fysiek gezien goed en stevig! Ietwat scherpe randen aan de zijkant, maar éénmaal in een hoesje is dat geen argument mee. Scherm bevat bij zwart beeld 2 lichtere vegen, de ene ca. 1,5 cm de andere 3 mm ongeveer. Lijkt wel alsof er licht doorheen bleeed. Zolang je geen zwart beeld hebt zie je het verder niet. Vond het nog geen reden om hem retour te sturen. De oplaadadapter kon beter. Je moet hem goed aandrukken en als je de tablet beweegt opletten of hij nog steeds blijft opladen.

Gebruiksgemak is dikke prima verder. Apps installeren/werken goed. Snelheid is top! Knoppen en poorten zitten bijelkaar aan de bovenzijde dus dat is wel erg ideaal en met de Case Logic Universal 10.1” Tablet Folio zijn ze ook nog steeds perfect toegankelijk.

Game performance is prima! Temple run 2 gaat perfect. Heb ze graphics details even op maximaal gezet maar dan komen er schaduwen bij en van de pc weet ik dat, dat killing is .. nah dan gaat ie inderdaad wat stroever dus voor dit spel niet geschikt want dan ben je niet snel genoeg met reageren. Voor minder tijdkritische games is dit minder van belang. Tiny tribe heeft een uitzoom modus waarbij je dan de gehele wereldkaart ziet met zwevende wolken en bewegende poppetjes en dieren en dat trekt ie met 10 vingers in de neus! Sneller dan Samsung Galaxy Tab 2 d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door Alfa Novanta op 03-06-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470810

powermarcel10 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 00:04:

SHIT!!! Ik heb hem om zeep geholpen..

Na via adb in te typen: 'adb reboot bootloader' startte de tablet opnieuw op in download modus, waarbij de pc de tablet ineens wel goed herkende als rk30. Vervolgens was ik dus ineens WEL in staat om via RKAndroidTool een zip te flashen. Ik heb toen CWM voor de M-1038 geflast. Dit leek eerst goed te gaan, maar opeens begon de tablet te trillen en hield hier niet meer mee op!! Toen heb ik hem uitgeschakeld, en als ik hem nu probeer aan te zetten krijg ik eventjes het CherryMobile teken in beeld, en valt hij weer uit. Opstarten in downloadmode lukt ook niet..
maar de m-1038 kan toch helemaal niet trillen? of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Voor de flashers, installeer geen spullen van flashmyandroid.com die voor de m-1038 gemaakt zouden zijn. Je kunt ervan uit gaan dat geen van de mods/roms werkt op de tablet. CWM van androtab.info werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:29
Ik heb gisteren mijn Pro-Line 2 Tablet PC M-1038 binnen gekregen, en moet zeggen dat de tablet erg goed presteert. Ik heb geen last van traag typen of flikkeringen bij lage resolutie. Met wifi heb ik in de tuin op ruim 25 meter afstand van de router nog 3 streepjes over, dus de verbinding is gewoon perfect. Ik heb de volgende firmware erop staan (standaard)

PC1038_ANDROID4.1.1-v1.00.00 Xenta_Tab10_201-eng 4.1.1 PC1038 20130309.142821 release keys

Ik heb nu mijn tablet geroot, en werkte ook in 1 keer goed. Nu wil ik geen andere rom erop hebben, omdat ik wel tevreden ben met deze. Is het wel mogelijk op CWM erop te zetten zonder dat ik mijn huidige firmware en rom kwijt ben.

System | Racing is in my Blood

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste