Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
fixed!Joarie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:55:
Toch mooi dat ze bij heggenscharen altijd zo de product-in-actie-foto's weten te maken dat je in eerste instantie denkt dat deze heggenschaar draadloos is

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wel gevaarlijk de kabel loopt wel erg dicht langs de messen.
Ik zie hierdoor af van mijn koop.
Ik had een klein paint-venstertjeRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:00:
Mooi als dan net snel de box voorbij vliegt terwijl jij paint :-p
Die gaan snoei hard :-DRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:00:
Mooi als dan net snel de box voorbij vliegt terwijl jij paint :-p
⏩ PVOutput☀️
Moet je je werk van maken...
Talentje!
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik heb dadelijk toets... Dus helemaal 0 aan interwebz dan
DM me je gegevens, dan leg ik 'm voor je vast. LOLTrue schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:04:
Vervelend dat ik vandaag college hebsowieso dat er een mooie dora-box voorbij komt als ik net in de trein zit...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Daarom is er ook maar 30 seconden licht als iemand eronder loopt?Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:02:
No way dat er zo'n bak licht uit zo'n bagger-solarding komt trouwens.
150 lumen is niet echt veel inderdaadSinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:02:
No way dat er zo'n bak licht uit zo'n bagger-solarding komt trouwens.
Right for all the wrong reasons.
Ze zijn er geweest van 50 en 100 euro vandaag.Noenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:05:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe duur zijn de boxen?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Tot nu toe eentje van 50 en eentje van 100.Noenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:05:
Als je die foto echter ziet lijkt het wel 5x zo veel
Verwijderd
klikNoenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:05:
Ik klikte ook nog.

Ik las op tijd waar er naar gelinkt werd.
Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:06:
[...]
Als je die foto echter ziet lijkt het wel 5x zo veel

Das geen 150 lumen
Right for all the wrong reasons.
http://www.bol.com/nl/p/d...aas-box/1002004007140991/
---
Tablet, smartphone en laptop wel heb wel in college, maar WiFi op school en HSDPA is nog te laggy om zoiets moois als een Dora item mee te kunnen pakken
Ik wens jullie succes ik stap op fiets
Vermelden ze dan weer niet bij de beschrijving
Das een long-exposure fotoshot
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Hangt dat niet af van de belichting van de foto?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
maar dan wel de verkeerde

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hoe moet mijn NAS dat vreten?
Ik zag m ook staan in de titel. Pagina zelf is inmiddels weer aangepast
Op ibood staat bij Merk nog steeds Stroyulie89 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:12:
[...]
edit: lekker belangrijk...i know
[ Voor 7% gewijzigd door albino71 op 15-11-2012 11:13 ]
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
http://ibood.vxv.nl/ neemt 'm over van de uitgebreide info van ibood, niet van de hoofdpagina. Vandaar :-)ulie89 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:12:
[...]
http://www.dumpert.nl/med...een_bevroren_zwembad.html
Shinascus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:15:
Voor wat tijdelijk vermaak.

Oud nieuws.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
En jij maar hopen dat er een box komt op dat moment..Shinascus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:15:
Ik gok zomaar dat de meeste hier op elektronica zitten te wachten.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:16:
Waar zitten jullie op te wachten of gaat het bij jullie om de impulsaankopen?
of een doos.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
die is er nuFrank!in schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:17:
[...]
En jij maar hopen dat er een box komt op dat moment..
Ik wacht op evt. dozen en misschien iets wat ik nog niet heb en/of wel kan gebruiken.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:16:
Haha dat heb je goed gezien. Je moet de concurrentie gewoon te slim afzijnFrank!in schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:17:
[...]
En jij maar hopen dat er een box komt op dat moment..
Zitten nergens op te wachten, het hele gedoe eromheen doen wij voorgeldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:16:
⏩ PVOutput☀️
Khad m gemist toen denk ik. PijnlijkShinascus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:15:
Soms wel, soms niet. Wie zal het zeggen?venneke schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:18:
Inderdaad, is z'n doos de moeite echt waard?
Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:18:
[...]
Zitten nergens op te wachten, het hele gedoe eromheen doen wij voor

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
True that!Zitten nergens op te wachten, het hele gedoe eromheen doen wij voor
Yep, zat vorige keer spul met een totaal-nieuwprijs waarde van zo'n €900 in mijn €60-doos.venneke schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:18:
Inderdaad, is z'n doos de moeite echt waard?
Geld hier dan ook bedenktijd bij? dan kun je het dus terugsturen als je het niks vindShinascus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:18:
[...]
Soms wel, soms niet. Wie zal het zeggen?
⏩ PVOutput☀️
Je denkt namelijk écht op koopjes te kunnen jagen, maar in werkelijkheid zijn het gewoon normale aanbiedingen die 9 v/d 10 keer niet voordelig genoeg zijn om aan te schaffen.
Natuurlijk, 7 dagen retourrecht.soulcrusher schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:19:
[...]
Geld hier dan ook bedenktijd bij? dan kun je het dus terugsturen als je het niks vind
⏩ PVOutput☀️
Disagree, Jamo's zijn altijd interessant als je speakers nodig hebt.sebasmeer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:20:
Ik volg al jaren iBood Hunts en heb nog NOOIT wat gekocht...
Je denkt namelijk écht op koopjes te kunnen jagen, maar in werkelijkheid zijn het gewoon normale aanbiedingen die 9 v/d 10 keer niet voordelig genoeg zijn om aan te schaffen.
⏩ PVOutput☀️
De titel is out-date. hij heeft allang een update gehad!
Heb jij even gelijk.sebasmeer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:20:
ik hoop niet dat ik mensen op ideeen breng nu

Ik ga maar eens zwoegen over een toets nou

Ben toch meer van de iPad dus maakt niet uit
SuccesSwordlord schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:21:
Happy hunt nog mensen!!!
Ik ga maar eens zwoegen over een toets nou
Ik heb er ook nog nooit wat gekocht (met de hunt), omdat ik het al gekocht heb als ik het wilde hebben in de normale ibood verkoop.sebasmeer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:20:
Echter is het soms wel degelijk goedkoper, dekbed welke ik voor 60 had gekocht was nu 40.
⏩ PVOutput☀️
Waarom volg je het dan?sebasmeer schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:20:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Doei!bear87 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:22:
350 euro voor een tab 10.1? Nou is het wel leuk geweest, ik stop ermee!

⏩ PVOutput☀️
Goedzo, meer kans op een box voor ons!bear87 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:22:

Zijn vaak ook inpuls aankopen, maar daar maken ze ook gewoon winst op.RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:23:
vorige hunt wat gekocht, spijt van en staat op MP
Ik wil u hierbij hartelijk danken voor verlaten van deze hunt.bear87 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:22:
De kans op een box is hierbij met wel 0.0001% omhoog gegaan.
Voor de leuk en om te kijken wat de markt doet.
En je hoopt toch stiekem dat er iets bij zitten wat je nét toch wel even mooi nodig zou hebben.
Gewoon in het winkelmandje plaatsenvenneke schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:24:
Wat is slimmer, om te betalen met ideal of creditcard bij artikelen die retesnel weggaan?
⏩ PVOutput☀️
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.